| Turhat asiat tänne! | |
|
+23Lare Ceccila supermonstar13 Joni Master Daughter of beast Awwaa Little-devil Albireo Stude pikkupiru Pakke miimosa Elentharus Wings Stalan salarakas Eirikur Sinttu Wedary Örvis Monstermama Blackwolf Bass Blood-girl 27 posters |
|
Author | Message |
---|
Örvis
Number of posts : 596 Age : 32 Paikkakunta : Mikkeli Registration date : 2007-05-04
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Mon Jun 02 2008, 17:20 | |
| - Wedary wrote:
- Blackwolf wrote:
- Örveltäjäkö wrote:
- Ja stipendi!! Repikää. *leso* =)
Haha, meikäl kuviksest stipendi *lesoleso* :--------)
Miullapa o kuviksest ja matikast ja äikäst ja enkust stipendi plus viel joku 'luokan paras'-stipendi. ((((((((((((((((((((((((((((((: *triplaleso*
Plus sain tänää mummolt kympin ja kettukarkkeja koulun loppumisen kunniaks. (((: Oijee, vähänks ootte hikkei. Vähä niiku mä Ja mäki ku ny tarkemmi alkaa funtsii, ni sain stipendin myös matskast ja kemiast ja fyssast ja kuviksest ja kässäst ja liikast ja enkust ja ruotsist ja saksast ja..öö oliha niit muitki mutten ny jaksa muistella + hymypoikapatsas =) Ja miepäs sain lv:lt 100 egee ja stipendist 50 (: Pistäkää paremmaks!! *väsy* ._. | |
|
| |
Joni Master
Number of posts : 279 Age : 35 Paikkakunta : PIEKSÄMÄKI Registration date : 2007-05-01
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Mon Jun 02 2008, 17:35 | |
| - Blackwolf wrote:
- Joni Master wrote:
- Mihin jäsenet on hävinnyt?
Jaa'a, unohtanu koko pleissin ku on muutaki tekemist ja meno on täällä nii kuollutta..? Tarkoitin "jäseniä". | |
|
| |
Blackwolf
Number of posts : 304 Age : 31 Paikkakunta : Tuusula Registration date : 2007-05-11
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Mon Jun 02 2008, 17:48 | |
| - Joni Master wrote:
- Tarkoitin "jäseniä".
Nii? Ja mä tarkotin just tota mitä vastasinki..? | |
|
| |
Daughter of beast
Number of posts : 132 Age : 32 Paikkakunta : Turku Registration date : 2007-11-18
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Mon Jun 02 2008, 18:30 | |
| Dodii, hienostihan porukat on menestyny koulussa Itse sain nostettua viittä ainetta ja keskiarvo 9,2 Luulisi pääsevän haluamaani lukioon. Mutta eipä nyt mietitä sitä, nyt on kesä =D | |
|
| |
Örvis
Number of posts : 596 Age : 32 Paikkakunta : Mikkeli Registration date : 2007-05-04
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Mon Jun 02 2008, 20:27 | |
| Oho, toiha on melkee yhtä hikke kui mie Tais tulla aika monta kymppiä..? ei kai. | |
|
| |
Daughter of beast
Number of posts : 132 Age : 32 Paikkakunta : Turku Registration date : 2007-11-18
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Tue Jun 03 2008, 11:28 | |
| Tulihan noita muutama kipale. (Jeah, ruotsiki nous takas kymppiin) Ainoastaan kaks 8 ja loput ysejä tai kymppejä, korotin jopa viittä ainetta | |
|
| |
Sinttu
Number of posts : 314 Registration date : 2007-05-01
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Wed Jun 04 2008, 12:14 | |
| Heiheiheihei, onko toi nyt sitten reilua? ;_; Teillä on tollaset hikketodistukset ja mulla ei ees ollu yhtään kymppiä. >: ( Ei mullakaan kyllä tosin oo koulu koskaan kamalan huonosti mennyt, kerkiarvo aina siinä kasin pintaan ja joskus vähän ylikin. <;
Joomut, ihan sama. Mulla on tylsää. Ei kyllä eilen ja toissapäivänä ollut. Kavereiden kanssa keksitään aina kaikkea kivaa. Viime viikolla istuttiin koko päivä Hyvinkään Pyrhösellä, juotiin Coca-Cola Zeroa ja tuojotettiin ohikulkijoita. ♥ Ja eilen mentiin junalla Riihimälle piknikille ja otettiin aurinkoa ankkalammella. <3(: En oo oikeesti vieläkään tajunnut sitä, että kesäloma on alkanut. Oikeesti haluisin vaan takaisin kouluun, meillä on niin kiva luokkakin. :'3 Koulussa on kivaa, ainakin aluksi. Ja kaikki kaverit on kivoja. =)
Mut kohta kaikkia rippijuhlia, ne vasta on jänniä. Hihi, mullakin ripari vuoden päästä. Oikeesti, sielläki on varmaan tosi hauskaa. Kun tykkään koulussa uskonnostakin. ^_^ ja niissä juhlissa on ainaki kivaa. Parin viikon päästä Lintsille ! ♥ jesjes, ei kesää ilman Linnanmäkeä. Vaikka silti ... kaikista parasta oli ehdottomasti 29. toukokuuta. Haluun sinne takaisin ! <3:') jookiitosmoimoi. | |
|
| |
Blackwolf
Number of posts : 304 Age : 31 Paikkakunta : Tuusula Registration date : 2007-05-11
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Mon Jun 16 2008, 15:42 | |
| iha tälläsenä bai tö veinä jos joni m. tän sattus lukee, et oot paikkakuntas mukaa viel 18. :----)
HAHAA meitsil oli eilen konfirmaatio ja rippijuhlat<3 Vieraita kutsuttii vähä päälle 40, melkee kaikki saapu paikalle. Ite ripari oli aika kuivaa niitten oppituntien osalta, mut isosten jutut oli kivoi c: Ja ikävä kyl tulee ihmisii |: Eniten isosia koska ne oli nii ihania, toisiks eniten osaa jätkistä koska niitten kaa tuli sekoiltuu eniten, ja sit vähiten kaikkii muita eli ohjaajii, tyttöi, ja loppui jätkii.
Mut ny pääsee meitsiki vihdoin lomalle ! Mites te muut, kuis loma on sujunu ? (: | |
|
| |
Bass Pääjehu
Number of posts : 369 Age : 31 Paikkakunta : Otava Registration date : 2007-05-01
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Mon Jun 16 2008, 15:55 | |
| Mie oon soitellut ja nyt sain tietoon, että pääsin sinne Bändikymppiin. Loma jatkuu musisoinnilla, sit vuos Otavassa opiskelemassa ja musisoimassa ja sit yritetään bändilinjalle. Ei oikee muuta. (: | |
|
| |
Daughter of beast
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Mon Jun 16 2008, 16:57 | |
| Jeah, pääsin juuri siihen lukioon, mihin halusinkin <3 Kieliä opiskelemaan siis En tiedä vielä, mikä musta tulee, mutta mistäs sitä tietää, vaikka ura urkenisi ulkomaillakin | |
|
| |
Blackwolf
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Mon Jun 16 2008, 17:12 | |
| - Daughter of beast wrote:
- Jeah, pääsin juuri siihen lukioon, mihin halusinkin <3
Kieliä opiskelemaan siis En tiedä vielä, mikä musta tulee, mutta mistäs sitä tietää, vaikka ura urkenisi ulkomaillakin Jee kiva et pääsit (: Ja onneks sitä ei tarttekkaa viel välttämättä täs iäs tietää et miks aikoo 'isona' tulla. Elämä on viel edessä, turhaa sitä viel tommosta murehtimaan. Mut sit ku oot vähä tietosempi siit et mikskä haluut tulla, ni toivottavasti pääset sit haluamaas työpaikkaan, oli se sit Suomessa tai kauempana (: Mäki just tossa perjantaina kävin lukiopaikan vahvistamassa, ja tnä tuli postissa viel kirje mis sanottii et oon varmasti päässy siihe lukioon. Hihii, pakko viel vähäsen leijua ku fiilikset on korkeella: Rippijuhlissa sain lahjaks 610 € ja kaikkii kivoi pienii juttui, esim. pari rippiristii, kakkulapio, 3 lippupalvelun lahjakorttii, muutamii korui, hiilikynät ja piirustuslehtiö. Ja olohuone on täynnä ruusuja <: | |
|
| |
Bass Pääjehu
Number of posts : 369 Age : 31 Paikkakunta : Otava Registration date : 2007-05-01
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Mon Jun 16 2008, 23:25 | |
| Onnee teille vaa. (: Mut miepä tiiän jo mitä teen isona, eikä Albikaa saa sitä estää. Mie roggaan. x) Bläkkii, mää haluun pitkästä aikaa leffaan, saanko mä yhen niistä? | |
|
| |
Daughter of beast
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Tue Jun 17 2008, 11:25 | |
| No tulihan se kirje vihdoinkin. Huomenna opon, reksin, opettajien ja tutorien kanssa tekemään jaksoja Heh, mitäs muilla on toiveammatteina? Itse haluaisin olla kirjailija, kuten ukkikin, mutta niin sanottu "kunnon ammatti" on vielä auki | |
|
| |
Örvis
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Wed Jun 18 2008, 16:08 | |
| Jööh, mieki pääsin sinne minne hain. Eli tänne hotelli ja ravintola alalle. Ja ihan semmosta tosi toive-unelma-ammattii ei oo viel. Ja onnee muilleki ketkä pääs opiskelee sinne minne halus | |
|
| |
Joni Master
Number of posts : 279 Age : 35 Paikkakunta : PIEKSÄMÄKI Registration date : 2007-05-01
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Wed Jun 18 2008, 19:18 | |
| Pitäisi kai ruveta tännekin enemmän postailee. Lähinnä aina vain lukaisen tän. | |
|
| |
Blackwolf
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Thu Jun 19 2008, 14:55 | |
| - Bass-of-doom wrote:
- Bläkkii, mää haluun pitkästä aikaa leffaan, saanko mä yhen niistä?
Et (:< Btw, örvis on seonnu..? Tai joku muu kirjottelee sen nickillä? Oli miten oli, sais loppuu toi capsin raiskaamine ja foorumin sotkemine.. | |
|
| |
Bass Pääjehu
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Thu Jun 19 2008, 16:24 | |
| Sanos muuta, ottaa hermoon, bännään Albinkin kaikenvaralta. | |
|
| |
Monstermama
Number of posts : 245 Registration date : 2007-05-06
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Fri Jun 20 2008, 09:29 | |
| Se olis juhannusaattoaamu. Koivujen haussa puolet perheestä. Laitellaa niitä vähä sinne/tänne. Sitte iltapäivällä tai vasta illalla grillaillaan lihaa, makkaraa ja perunoita. Klo 21.00 on tässä parin sadan metrin päässä kokko. Sinne menee melkee koko kylä. Sadetta vaan lupaillu..toivotaa kuitenkin ettei sada. Vähä tylsää olis just aatton. Jokatapauksessa...
HAUSKAA JUHANNUSTA!! | |
|
| |
Bass Pääjehu
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Fri Jun 20 2008, 17:47 | |
| Mä taas jätin tän vuoden juhannuksen sivuun. Oon nyt tääl yksin syömäs kaikkee mahollista ja soittelemassa. Hyvää juhannusta! | |
|
| |
Daughter of beast
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Thu Jun 26 2008, 21:02 | |
| Moi, mitäs ihmisille kuuluu? Itseltä uudistettiin äsken hieman hiuksia, värjättiin sellaisiksi tumman violeteiksi | |
|
| |
supermonstar13
Number of posts : 118 Age : 32 Paikkakunta : Greece Registration date : 2007-06-22
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Fri Jun 27 2008, 01:18 | |
| (ymmärtin mitä sua sannoo!) Ajaa et unohtaa kuvitus (suomalainen tappao ) | |
|
| |
Ceccila
Number of posts : 10 Age : 28 Registration date : 2008-07-05
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Sat Jul 05 2008, 01:55 | |
| Tyhmäääää...tämä teidän forumi on hirmuisen kiva paikka haluisin lukea sitä koko ajan mutta tyhmä äiti pakottaa nukkumaan... Mutta toivottavasti satutaan huomenna yhtäaikaa paikalle monen kanssa, olisi kiva tutustua teihin Mutta kauniita öitä nyt | |
|
| |
Blackwolf
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Sat Jul 05 2008, 18:33 | |
| MUAH kirjotan taas tänne ku on tylsää. Yääähhhh keksikää mulle tekemist. =( Mopo on edellee faijal töis säädettävänä, et en voi ajellakkaa. Piirtämine ei onnistu ku toi vitun tiimari ei jostai syyst myy enää noit 005-tussei mustina, eikä kyl pahemmi sen merkkisii nollaykkösiikää, eikä 03 tai 05. Mutku haluun sen nollanollavitosennnnbjmvngjidgh. Murr. Heräsin tossa pari tuntii sit, kävin suihkus, ja ny oon vaa istunu ja dataillu nälissäni. TYLSÄÄ. Ja lisäks onnistuin mässää viimeyönä mun vikat salmiakit tost pussista. Kärsin vierotusoireista, help.
Hu0h, kukaa teist ei oo ees tsätis. Jos ois mopo pihas ni ajaisin jonnekki vitu stadii ja ettisin nikon tai laren mut EHEI.
Nosiisenivei. Mitäs te? Mites menee? Mitäs ootte duunaillu? Mitäs meinaatte tehä? Mitäs ootte syöny tnä? Millanen sää siel on? Kukaa ollu/menos festareilla/-lle?
Eile oli 41 astetta ulkona, hopefully tnä vähemmän. -__-
Jjja ny meen alas jajaja vaikka öö harjaan hiukset. Ja nypin kulmat. Ja ehkäpä jopa syön jtn ! | |
|
| |
Ceccila
Number of posts : 10 Age : 28 Registration date : 2008-07-05
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Sun Jul 06 2008, 01:44 | |
| Mitäs minä, minulla menee tosi hyvin, marsuni sai juuri poikasia ja ne on hirmu sööttejä, sääli vain että iso osa niistä myydään... mutta me saamme kyllä pitää ainakin yhden, ehkä jopa kaksi, niiden nimeksi ajattelin antaa Stala ja Niksu, uusien idolieni mukaan Minä en ajatellut tehdä ihmeitä, nautin nytten kesälomasta, uin ja syön jäätelöä yms Sää täällä on aurinkoisen sateista, eli vaihtelee tosi paljon Minä en ainakaan festareilla varmaan käy, ei täällä meilläpäin mitään sellaisia edes ole, enkä varmasti saisi lähteä matkustamaan minnekään muille paikkakunnille, pitää siis odottaa että isompi olen.. | |
|
| |
Bass Pääjehu
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Sun Jul 06 2008, 01:49 | |
| Tässä mietin koska jaksaisin uudistaa Boardin ulkoasua. Aika laiskaa. Mä oon laiskotellut. Söin kylmää pitsaa ja katkarapusalaattia. Enempää en muista. Sää oli lämmin. Enkä mee festareille. Mites sä? | |
|
| |
Sponsored content
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! | |
| |
|
| |
| Turhat asiat tänne! | |
|