| Turhat asiat tänne! | |
|
+23Lare Ceccila supermonstar13 Joni Master Daughter of beast Awwaa Little-devil Albireo Stude pikkupiru Pakke miimosa Elentharus Wings Stalan salarakas Eirikur Sinttu Wedary Örvis Monstermama Blackwolf Bass Blood-girl 27 posters |
|
Author | Message |
---|
Albireo
Number of posts : 171 Age : 34 Registration date : 2007-07-06
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Mon Dec 01 2008, 22:14 | |
| Terska ois kyl saanu voittaa, oli se sentäs nii nero. Toisin kui joku Ansku, jonka yleissivistys....nii mikä yleissivistys x) Ei ole reilua että tyhmyydellä voittaa, mie en ainakaa kato ens vuonna bb:tä, todennäkösesti oon jo nukkumas sillo aina ku päälähetys tulee. | |
|
| |
Bass Pääjehu
Number of posts : 369 Age : 31 Paikkakunta : Otava Registration date : 2007-05-01
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Tue Dec 02 2008, 11:24 | |
| Hohhoijaa... Mie en taas oo ikinä ymmärtänyt jotai helvetin Idolsseja ja Isoveljiä. Et kiva ku näi tapahtu. (:
Toiseenasteenyhtälöitämatikantunnillaeijaksaisiyhtäänjarkkokaivoimustanraamatunesiinjanäyttääsyventäväätietoa. Matikan tunnit ei oo enää niin perseestä. Huomenna ja yli-huomenna Pop-tietoa ja -teoriaa sekä äänitystä. Perjantaina kotiin. Sit maanantaina pitäis jotenki hankkii se EP ja paita ja juhlii synttäreitä. Joo... | |
|
| |
Daughter of beast
Number of posts : 132 Age : 32 Paikkakunta : Turku Registration date : 2007-11-18
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Tue Dec 02 2008, 16:31 | |
| Olihan se aika jännä että Kalle viimein tippui, Anna tai Koop olisi saanut pudota jo aiiikoja sitten. BB:stä minä en sano mitään, en viitti sellasta seurata. Hienostipa tänään onnistuin junailemaan asiat. Perjantaina olisi klo. 13.00 itsenäisyysjuhlat, mutta meitsipä tekee tunnin verran psykanopettajan kanssa rentoutumisharjoituksia | |
|
| |
Awwaa
Number of posts : 206 Registration date : 2007-07-03
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Tue Dec 02 2008, 17:39 | |
| Perjantaina semmonen itsenäisyyspäiväntarjoilu. Vähä mietityttää kui menee tikatulla kädel.. Niin tänään löin taltan kämmeneen taino oikeestaan peukun alle ja sitte ku mentiin tikattavaks nii puudutusaine ei ollu ehtiny vaikuttaan ku alettiin jo tikkaamaan. Voin kertoo että SATTU | |
|
| |
Örvis
Number of posts : 596 Age : 32 Paikkakunta : Mikkeli Registration date : 2007-05-04
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Wed Dec 03 2008, 16:05 | |
| Auts.
Jos mieki jotai ny idolsista sanon, niin aika huonohkoja ovat olleet nuo tän vuoden finalistit. Kaikki tylsiä, mutta antaa olla, kyllä sitä tulee silti katsottua jos jaksaa/muistaa. Olis edes se japsi-tyttö päässyt finaaliin, niin ois ollut edes jotain kivaa.
Ja meil ei koulus ole mitään itsenäisyyspäivähommeleita, hyvä näin. | |
|
| |
Blackwolf
Number of posts : 304 Age : 31 Paikkakunta : Tuusula Registration date : 2007-05-11
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Thu Dec 04 2008, 01:00 | |
| Mä en Idolsii jaksa seurata, jotenki ei vaa innosta koko ohjelma.
Meilläki on perjantaina joku itsenäisyyspäivä-juttu, onneks. Se nääs meinaa et meikäl ei oo liikkaa. JEJ. \o/
Kokeilin ekaa kertaa elämässäni soittaa sähkökitaraa. En ollu koskaa ees sellasee koskenu. ARGH. Pitkät kynnet on perseestä jos koittaa kitaraa soittaa. Tai no toisessa kädes pitkät, toisessa lyhyemmät ku ne on vähä katkeillu. Okei ei siin mitää, mutku perkele on pitkät kynnet väärässä kädessä. -__________-
Plääh ei jaksais dataa vaa haluisin nukkuu, mut siskol on jtn asenneongelmia ja sen on pakko saada kulutettuu energia kävelemäl edestakasi/tanssimalla olohuoneessa. Ja muaha se ei sinne samaa aikaa hyväksy.. Täten siis dataan.
Huomenna pitäs olla Seitsemästä veljeksestä luettuna ~20 sivuu, en oo lukenu ees kahta. JEEEE. -__- | |
|
| |
Lare
Number of posts : 132 Age : 30 Paikkakunta : Mikkelikikkeli Registration date : 2007-07-20
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Thu Dec 04 2008, 15:31 | |
| Miäkää en oo idolssii pahemmi seurannu. Muutaman jakson katoin joskus alussa. Mut jos nytten ihan välttämättä pitäs valita joku joka voittaa idolssin, niin se olis pete, vai mikä sen nimi oli..kait pete.
Hmm...miä en ymmärrä mite joku ei voi tykätä liikasta. Liikka on parasta, vaik mulla ei oo valinnaisena liikkaa ku se vanha ope oli paska, ni en valinnu. Mut sit se opettaja läkski koulusta pois ja nyt siltä uudelta opeelta meni jalka ja valinnaise liika opeena ois nyt joku nuorempi, jonka tunneilla on aina hauskaa. Joten nyt vituttaa ku otin liikan tilalle kuviksen, joka on iha täyttä paskaa. | |
|
| |
Blackwolf
Number of posts : 304 Age : 31 Paikkakunta : Tuusula Registration date : 2007-05-11
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Thu Dec 04 2008, 17:55 | |
| Liikka on kauheeta. o.O Ei kuvis oo paskaa, se on just parasta. | |
|
| |
villasukka
Number of posts : 61 Age : 33 Paikkakunta : Oulu Registration date : 2008-07-28
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Thu Dec 04 2008, 18:56 | |
| Minä seuraan Idolsia, mutta ei yksikään siellä ole ollut niin kummoinen. Ainakaan tässä vaiheessa. Ihan hyvin ne vetävät, vaan ei ole mitenkään voimakkaasti kolahtanut kukaan. Vaan mistä sen tietää, jos joku tekee hyvän levyn ja saa minutkin tykkäämään enemmän. Liikunnasta en ole koskaan tykännyt oikein. Ala-asteella se oli niin kauheaa, että lintsasin monet tunnit. Silloin ei koskaan joutunut vaikeuksiin, vaikka oli pois. Inhosin opettajia, kun ne oli aina semmoisia "No niin, juokse, juokse! Vielä jaksaa!" Ja minä siellä hännillä juoksin puolikuolleena ja se ämmä kiljui siinä vieressä. Lisäksi kaikki muut nauro vieressä mun surkeudelle tai supatteli selän takana. Hiihdossa ja luistelussa taas piti ne välineet raahata sinne. Uinti oli niin syvältä. Kivahan siellä laihuliinien seassa on esitellä läskejään ja uida jotain perkeleen uintikuupperia, kun lauma idiootteja tuijottaa ja nauraa. Hyrh. Kauheita ala-astemuistoja. Yläasteella ei ollut enää niin paha. Lukiossa liikunta on ollut kaikkein mukavinta, vaan silti olen iloinen, että olen ne kaksi pakollista jo käynyt. Kyrsi aina raahautua jonnekin mahdollisimman kaukana olevalle urheilukentälle ja yrittää sieltä päästä jotenkin poiskin. Vaan oli ihan kiva pelata jotain sulkapalloa sun muuta. Mutta en niin liikunnallinen ole, että sitä vapaaehtoisesti tekisin. Tai no kyllä sitä voisi joskus kesälomalla kaverin kanssa ehkä pelatakin. Kuvis taas on ihan kivaa joissain tapauksissa, vaan siinäkin ne opettajat on ollut ongelmana. Ala-asteella oli semmoinen tosi rasittava ämmä, joka valitti kaikesta ja oli ihan liian tarkka. "No niin, tehkäähän tarkasti ne mosaiikkipalat samankokosiksi! Mitatkaa viivottimella! Niin ja työn pitää muuten olla nyt tällä tunnilla valmis." Yläasteella sillä opettajalla oli jotain minua vastaan, kun se vittuili mulle, kun kysyin, mihin sakset piti laittaa. Mistähän hitosta minä olisisin sen voinut tietää, kun oli varmaan toinen tunti kuvista ihan uudessa paikassa. Sitten se nauroi mun töille ym. ikävää. Vaikka niin niille tuppaa muutkin aina nauramaan, kun en pahemmin osaa piirrellä tai muutakaan tehdä. Nyt lukiossakin tuli sen verran järkyttäviä töitä, että sai kaverin kanssa monet hyvät naurut. Meillä on joku itsenäisyyspäiväkirkko huomenna, vaan en ole menossa. En menisi muutenkaan, mutta en varsinkaan, kun pitää mennä hammaslääkäriin. Viisaudenhampaat revitään irti ja pelottaa aika paljon. Ei yhtään innosta ajatus, että ne viiltää jollain veitsellä ja repivät ne hampaat sieltä.. Lisäksi on nuha päällä ja kurkku vähän kipeänä, niin en tiedä, onnistuuko koko homma. Nyt ei ole niin pahasti, mutta jos tämä tästä pahenee, niin saa nähdä. Pitäkää mulle peukkuja, etten kuole sinne hammaslääkäriin. | |
|
| |
Örvis
Number of posts : 596 Age : 32 Paikkakunta : Mikkeli Registration date : 2007-05-04
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Fri Dec 05 2008, 16:46 | |
| Liikka on miun mielestä ihan kiva aine. Ainakin nyt täällä ammattikoulus, koska täällä on ollut ainoastaan sisäliikkaa. Harmi että pakollinen liikka loppui jo.. Koulu-uinti on kyllä perseestä mustakin. Kuviskin on kivaa.. kässäkin oli.. grhm, välillä. Ja pitelen sulle, Villasukka, peukkuja Kyllä sie hengissä selviät, vaikka se onkin liian kamalaa. | |
|
| |
Daughter of beast
Number of posts : 132 Age : 32 Paikkakunta : Turku Registration date : 2007-11-18
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Fri Dec 05 2008, 21:06 | |
| Hahah, kävin tänään kaupungilla ja kattosin, että onpas yksi jätkä Pete Parkkosen näkönen. Samanlaiset hiuksetkin. Kävelin ohi ja siinähän se oli ilmielävänä x) Ainiijoo, pakko kertoa että olin varmaan tänään hypnoosissa Psykan opettaja teki mulle sellaisen harjoituksen ja loppujen lopuksi lötkötin ihan rentona tuolilla jonkin sortin horroksessa. Oli muuten äärimmäisen rentouttavaa, suosittelen kaikille! | |
|
| |
villasukka
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Fri Dec 05 2008, 22:20 | |
| - Örveltäjäkö wrote:
- Ja pitelen sulle, Villasukka, peukkuja Kyllä sie hengissä selviät, vaikka se onkin liian kamalaa.
Kiitos. Hengissä selvisin, vaikka onkin tosi kipeänä nuo ikenet ja poski turvoksissa ym. Ne ottivat minulta tuosta oikealta ylä- ja alahampaan ja tammikuussa ottavat toiselta puolelta myös molemmat. Että kivaa, kun on sama homma edessä vielä toisen kerran.. Oli kyllä kamalaa hommaa, kun poistivat ne hampaat. Alhaalta piti jollain kauhealla laitteella ensin halkoa se hammas ja ääni kuulosti enemmän siltä kuin olisivat suoraan aivoihin sahanneet/poranneet. Vertakin tulee yhä, mutta ei onneksi niin paljoa enää. Että kyllä se tästä. Saa nähdä, pystyisikö huomenna jopa syömään jotain järkevää. | |
|
| |
Blackwolf
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Sun Dec 07 2008, 18:52 | |
| Tatska ideoita, anyone..? Kolmannessa kokoelmassa just ny 9, haluisin ainaki kymmenennen. Ei mieluiten sellasia ku susi, kissa, pegasos, siivet, liekki-juttu, ruusu, pantteri, tähdenlento, ja sellane 'normi' mikä ei esitä mtn. | |
|
| |
Awwaa
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Mon Dec 08 2008, 00:03 | |
| tosi outoo Pete putos idolssista.. WTF? | |
|
| |
Örvis
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Mon Dec 08 2008, 14:13 | |
| Joo onhan tuo outoo.. vaikken viimekerralla ohjelmaa kattonutkaan. Tippuis ny nuo loputkin, nii vois uus Idols alkaa, paremmilla tyypeillä. Ja Bläkki.. en miekään mitää tatskaideoita oo keksiny.. SO.-tatska Mihi sie noita ideoita ees tarviit? Teet jotai kokoelmii? Myyt niitä? Vai omaks ilokses? | |
|
| |
Blackwolf
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Tue Dec 09 2008, 17:13 | |
| - Örveltäjäkö wrote:
- Ja Bläkki.. en miekään mitää tatskaideoita oo keksiny.. SO.-tatska Mihi sie noita ideoita ees tarviit? Teet jotai kokoelmii? Myyt niitä? Vai omaks ilokses?
En tee SO.-tatskaa, ku en viittis tehä just esim. jostai tietystä bändistä, vaan sellasista aiheista mitkä on tuttuja vähä useemmille henkilöille. :b Tarviin ideoita just kokoelmiin, 2 pientä oon tehny ja kolmas, isompi, tulossa. Oon kyl joskus suunnitellu tatuoinnin rahasta, mut näitä en myy, ainakaa nii et ite tarjoisin myytäväks. Se on sit eri asia jos joku tarjoo rahaa. Et periaattees omaks/muitten iloks suunnittelen, deviantArttiin pistän. Ahhh tuli eile leatherheavenin kamat postissa. Kaikki oli ihania, mut lähetän kyl sen yhen paidan takas ja vaihan erikokosee. NOH, mitäs ihmiset? Kertokaas kaikki kuulumisenne. Tatskaideat edellee tervetulleita.. | |
|
| |
villasukka
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Tue Dec 09 2008, 19:50 | |
| Mä en kyllä mitään järkeviä tatutointi-ideoita keksi. Tulee vain mieleen semmoisia tosi tavallisia ja tylsiä, että ehkä parempi olla sanomatta niitä. Mulla on vähän pöljästi mielialat vaihdelleet nyt viime päivinä. Ensin angstaan ihan masentuneena ja sitten nauran ihan kippurassa jollekin. Lähinnä kouluhommat kyrsii ja mun tylsä elämä. Vaikka on sentään jotain piristystäkin välillä, että eipä ne asiat niin huonosti ole. Nyt ärsyttää, kun joku naapuri tekee remppaa. Kiva ääni lähtee.. Vaan sain matikan kokeen takas ja numerona 6-. Pikkusen oon tyytyväinen, kun ootin jotain 4-5. Mulla kun ei ole mitään muuta tavoitetta kuin läpi pääseminen, niin 6- riittää. Pelottaa kyllä, mitä muista kokeista on tulossa.. | |
|
| |
Monstermama
Number of posts : 245 Registration date : 2007-05-06
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Wed Dec 17 2008, 22:44 | |
| Tiedoksi vaan. Jos näinä päivinä joku juttelee teille mun mesessä ni se en ole mä. Mä en pääs sinne kirjautuu. Vois vaikka estää varmuude vuoksi. En tiedä mikä mättää. Kirjottelin tässä Microsoftin tukee ja kysyin neuvoja lukituksen poistoon. No nyt sieltä kysellää mun salaisen kysymyksen vastausta, mun syntymäpäivää jne. Alkoi mietityttää... Kyseleekö ne tuollaisia? Anyway, ny tekstaria jos tahtoo mun uuden mesen. | |
|
| |
Albireo
Number of posts : 171 Age : 34 Registration date : 2007-07-06
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Thu Dec 18 2008, 14:11 | |
| - Monstermama wrote:
- Tiedoksi vaan. Jos näinä päivinä joku juttelee teille mun mesessä ni se en ole mä. Mä en pääs sinne kirjautuu. Vois vaikka estää varmuude vuoksi. En tiedä mikä mättää. Kirjottelin tässä Microsoftin tukee ja kysyin neuvoja lukituksen poistoon. No nyt sieltä kysellää mun salaisen kysymyksen vastausta, mun syntymäpäivää jne. Alkoi mietityttää... Kyseleekö ne tuollaisia? Anyway, ny tekstaria jos tahtoo mun uuden mesen.
Mitä hlvttiä sie ny oot menny säheltää? Ja mitä sie semmosee tukee oot menny kirjottelee, eikös siel oo selkeet ohjeet salasanan takas saamisee, niis ainaki kysytää se "salainen kysymys" minkä ite on määritelly. Kannattaa pitää eri salasanoja eri sivuistoissa eikä etenkään mesessä mennä klikkailemaan mitään mistä ei varmaksi tiedä mitä on tekemässä. | |
|
| |
Monstermama
Number of posts : 245 Registration date : 2007-05-06
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Thu Dec 18 2008, 15:21 | |
| Niinpäniin Albille vastaukseksi... kun kysyttäiskin. Ja on eri salasanoja. Ja tiedät varsin hyvin minkä opetuksen sain tosta klikkailusta. Eli ei o pelkoa siitäkään. Kaikkee käy. Ja jokainen ei o yht fiksu ku eräät korjaa asioitaa. xP | |
|
| |
villasukka
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Sun Dec 21 2008, 17:36 | |
| Mitäs kaikille kuuluu? Joulua odotellaan vai? Ja ep:tä ja paitaa? Minä ainakin odotan. Saa rentoutua ja nauttia lahjoista, ruuasta ja perheen kanssa olemisesta. Tai no saisi, ellei äitillä olisi töitä. Vaan kumminkin saa siskon kanssa viettää laatuaikaa, vaikka saahan sitä muutenkin. Kiva nähdä sitten, mitä saa lahjaksi ja mitä muut tykkää lahjoistaan. Ja varmaan käydään toisen mummon luona (toisen mummon ja papan luona käydään ilmeisesti huomenna) ja hautuumaalla. Oli kiva taas ajella tänään. Yllättävän hyvin meni, vaikka pelottikin lähtä luistelemaan tuonne liukkaalle. Mitä nyt vähän sutia otti ja auto sammui kesken käännöksen (ei onneksi muita ollut näkemässä ) ja johonkin tolppaan pelotti että ajaa. Vaan ihan hyvin osaan ajella kumminkin. Eri asia kelpaako se sille inssiukolle. Nooh, onneksi siihen inssiin on vielä aikaa. | |
|
| |
Joni Master
Number of posts : 279 Age : 35 Paikkakunta : PIEKSÄMÄKI Registration date : 2007-05-01
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Sun Dec 21 2008, 17:37 | |
| Hyvää kuuluu... Kohta joulu! | |
|
| |
Örvis
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Sun Dec 21 2008, 19:34 | |
| Ihan mukavaa kuuluu, ja onhan se kivaa kun joulu tulee. Ei vain kauheasti joululta tunnu, koska ensviikollakin on vielä töitä. Tänäänki oli. Ja huomenna jo seittemältä sinne. Onneksi on jopa kolme päivää lomaa sen jälkeen.. Mutta muuten ihan hauskaa kuuluu, SO.:n kamoja odotellessa | |
|
| |
Lare
Number of posts : 132 Age : 30 Paikkakunta : Mikkelikikkeli Registration date : 2007-07-20
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Sun Dec 21 2008, 22:00 | |
| Kuuluu kivaa juu. Kahen viikon loma eessä..on se hienoo. Ei tarvii kokeisii lukee eikä koulussa käyä ja saa nukkuu pitkään. Ja jouluki tulee kohta ja sitte uusivuosi. Ja sitä ennen toivottavasti levy ja paita Ainut huono kuulumine, et lehmäkello on hävinny.
Last edited by Latukkajalka on Mon Dec 22 2008, 11:46; edited 1 time in total | |
|
| |
Awwaa
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Mon Dec 22 2008, 11:26 | |
| jea, yön aikana oli tullut lunta oikein kunnolla. | |
|
| |
Sponsored content
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! | |
| |
|