|
| Turhat asiat tänne! | |
|
+23Lare Ceccila supermonstar13 Joni Master Daughter of beast Awwaa Little-devil Albireo Stude pikkupiru Pakke miimosa Elentharus Wings Stalan salarakas Eirikur Sinttu Wedary Örvis Monstermama Blackwolf Bass Blood-girl 27 posters | |
Author | Message |
---|
Blackwolf
Number of posts : 304 Age : 31 Paikkakunta : Tuusula Registration date : 2007-05-11
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Fri Feb 22 2008, 22:08 | |
| - Bass-of-doom wrote:
- Äijjä valinta! :]
Mähä oonki nii äijä. Noeimut iskän puolelt tullu innostus sennäkösii kakspyöräsii ni pakko hankkii. HA ja sain just tietää ettei tarvi huomenna raahautuu Kamppii vahtii siskoo ko ei sen kaveri ookkaa tulos sinne. JEJ voin siis nukkuu ja dataa teijän kaa! Tai siis niiku nukkumisen hoidan kyl yksin. Ellei joku haluu tulla kylää nukkuu mun kaa. JEJ. Mut mut mut mitäs te ihmiset noin niiku yleisesti? Kertokaapas elämästänne kaikki mitä mä en viel tiiä, kiinnostaa nääs tietää. ;o No joo, viimepäivien kuulumiset ja tulevaisuuden suunnitelmat riittää. W.A.S.P. - The Idol ..rakastuin. | |
| | | Monstermama
Number of posts : 245 Registration date : 2007-05-06
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Sat Feb 23 2008, 08:51 | |
| No hyvä Blackie, kertokaas kaikki mitä sä et tiedä. Koskas sen romaanin tarvii olla valmis Minkähä salaisuuden kertoisin itestäni? Kelpaaks tämmönen et koko yläasteen aikan oli vaa 2 poikaa keihi olin ihastun. Enhä mie ujo tyttö mitää seurusteluu uskaltan. Seiskal sen yhen kaa iha vaa tavanomasta hakkailuu ja sen sellasta. Sit sen jälkee sattuki olee tää kiinnostuksen kohde likkakaverin isoveli. Ja siin sitä oltii yleens neljän kimpas. Tää poika mukaan lukien. Mut kaveruutta siin vaa oli. Onnettomii oltii, ei uskaltan mitää... Ja kuka kertoo seuraavan salaisuuden? | |
| | | Bass Pääjehu
Number of posts : 369 Age : 31 Paikkakunta : Otava Registration date : 2007-05-01
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Sat Feb 23 2008, 17:24 | |
| No njaa'a, emmie mitää salaisuuksii tiiä, enkä mitää osaa sanoo menneestäkää... Ainoo mikä on tiedossa on se, että pitäis päästä teitä kattoo, ilman että näätte miuu ja se, että pitäis nyt vetää toi koulu paremmin. | |
| | | Albireo
Number of posts : 171 Age : 34 Registration date : 2007-07-06
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Sat Feb 23 2008, 18:19 | |
| - Blackwolf wrote:
- Mut mut mut mitäs te ihmiset noin niiku yleisesti? Kertokaapas elämästänne kaikki mitä mä en viel tiiä, kiinnostaa nääs tietää. ;o No joo, viimepäivien kuulumiset ja tulevaisuuden suunnitelmat riittää.
Joops viime päivinä oli armoton aamuvitutus vaihteeks päällä, johtuen iki-ihanista kaheksaan menoista. Siis te ette arvaakaa miten kauhiaa on puol vuotta heräillä lukkarin mukaa, jossa on vaa aikasintaa ysiin menoja, pääosin yhteentoista. Ja sit yhtäkkiä tulee kaheksaan menoja....iha yhtä helvettiä oli. Mut onneks alkaa aurinkoki taas aikasemmi nousta, jospa Albi jaksas nousta siin samal Mitähä muuta hassua....ainii mie vähä mokasin täs yks päivä. Nääs ku innostuin leikkimää mopedi/traktorikorttini kaa, syntymäajan 03.11 vaihoin muotoo 03.01, tulostin vaa nollia ja liimasin ne ykkösten päälle :p No enhä mie toki sitä meinannu mihinkää pahaa käyttää, mitä mie väärennetyil henkkareil ees tekisin, eihän Albi polta eikä juo viinaksia...(ja nenä kasvaa). Mut jooh, unohin siis nollat siihe. Meninpä sitte ostamaa tos bussikortin, semmosen joka on alle 19 vuotiaille. Toki ne otti siinä syntymäajan ylös ja korttiin en saa enää lisää matkoja ku 19v täytän. Nii ja bussikorttiahan mie tartten vielä ainakin kevääseen 2009, silloin loppuu koulut mun osalta (toi on lupaus, opiskelu on perseestä). Ehkäpä joku jo hoksas mikä oli jutun pointti....eli 03.01.2009 jälkee en saa enää matkoja tohon ja sit mie oon pulas d: Semmosta hupsuu. Kirjottelisinko viel lisää? Noh, tehäänpä näin sit ku kerran boardi on horroksestaa heränny ja mul on näpit virkeinä. Viime päivien kuulumisia....no täs on tullu suunniteltua vähä tulevaisuut, miten se tulee hoiettuu. Eli tarkotus ois ensinäkin tos ens syksynä hoitaa autokoulu, joskus elo-syyskuus sinne nii siinähä ois kätevä se käydä. Todennäkösesti tulee ajettua C-kortti eli kuorma-autooki sais ajaa, vähä kalliimpi se on mut onha siit hyötyyki. Toisaalta jos iskä ei maksa tota autokoulua nii emmie kyl sinne sit mee, parempaaki käyttöö mul rahalle ku en kummiskaa pysty autookaa ostaa vähää aikaa (mitä mie sil tekisin muka). Mut heei...jos mie autokortin ajasin tos nii miehä voisin ain äitin autolla mennä kouluun sitten 03.01.2009 jälkee, seku ei autol ees paljoo aja. Nonih, asiat taas vaihteeks hyvin. Noh, autokoulu ku tulee käytyä nii siin on sit pari kuukaut tavan koulua, jonka jälkee meil alkaa työharjottelu, 3 kuukautta. Siinäpä se kevät meneekin, sitte valmistun ja saan jotkut merkonomin paperit kätösee, jippii. Siwan kassalle valmiina, oujeah. Ton jälkee suunnitelmis ois et menisin 12.7 armeijaa, toi tosin edellyttää sitä et pääsen tohon mukaa, sinne ku pitää hakea (loogisesti kaikkia asevelvollisia ei samana aikana voia armeijas pitää, vois käyä vähä ahtaaks, muistaakseni puolen vuoden välein sinne aina uusia tulee). Toi olis eka aika koulujen jälkee, muuten pitäs oottaaki jotai puol vuotta sit. Sen takia mie toho ekaa ajankohtaa haluisin, ku se tulis sopivasti koulujen jälkee eikä täten tarttis olla tyhjänpanttina tota enne. Töihin ku eivät mielellään semmosia ota jotka ei oo viel armeijaa (tai sivaria) käyny....no anyway, armeijan käyn, mitä 6-9kk siel menee, tän jälkee sit ois kiva mennä töihin. Siinä säästäs rahaa jonki aikaa, alkaa sopivast säästöjä olla nii sit helvettii täältä porukoiden kämpästä, mie haluun jo ny omillee!! Noh, majaillaan ny tääl silti tonne asti, halvempaaha sitä on tääl asua, mut toisaalta oma on aina oma. Tosta kämpästä muute, yksin on ehk vähä kallista asua nii ei joku haluis tulla mun kaa kämppikses? d: Edellyttää muuttoa Kuopioon muutaman vuoden pääst ja sitä et jaksaa mun seuraa x) Nii ja sitä et kehtaa maksaa vuokran puoliks, ois muute kivaa. Kuunneltas vaa 24/7 SO.:ta siel ja pietää hauskaa. Et jos vapaaehtosia on nii ilmottakaa d: Hmm...ny tuli kyl iha liikaa tekstiä miulta, joten lopetellaanpa tää. Tekis mieli laittaa varotus tonne alkuu et "turhanpäivästä paskaa juttu täynnä, lukeminen omalla vastuulla" mut hauskempiha tää on tänne loppuu laittaa, siitä ku ei sillo teille hyötyy oo (: Mut juu, kilsaviestiä Albilta, hierokaa vaa silmiänne ja ihmetelkää, nii ja muistakaa et tää ei tuu toistuu, vahinko oli, sori, vahingot tekee vahinkojaki välil. (Heh luin ton läpi ja väh. puolet tosta oli semmosta juttua et eihä tosta tajua hölkäsen pöläystä. Eipä onneks väliikää, näyttääpähä pitkältä ainaki, sehä se aina pääasia, ei se laatu vaan määrä (Albin filosofiaa...) (nii ja bläkki, toivottavasti toi vastaus kelpas [: )) | |
| | | Bass Pääjehu
Number of posts : 369 Age : 31 Paikkakunta : Otava Registration date : 2007-05-01
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Sat Feb 23 2008, 20:07 | |
| Miulle kävis toi kämppis idea. (Tä viesti on kiva ton viestin jälkeen...) | |
| | | Blackwolf
Number of posts : 304 Age : 31 Paikkakunta : Tuusula Registration date : 2007-05-11
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Sat Feb 23 2008, 22:18 | |
| Joo iso kiitos vastauksista, kiva et jaksatte vastailla. Ja Albi, kylläh, toi vastaus tosiaan kelpas. Kivempi nääs lukee pitkii ko lyhyit viestei. d: Mmmmitäs.. Mä haluun kommentoida toho viestii ko ei parempaa tekemist leikisti oo. Sitä ihmettelen, et miten te jotku järkevät ihmiset osaatte ja jaksatte tulevaisuutta miettii? Ite oon sillä linjalla et mopon hankin koht, lukioon oon menossa, ja kesäl pitäs pääst vähintää yhelle keikalle tai festarille. En sitä pitemmälle jaksa miettii. Ajatukset ko liikkuu muissa asioissa.. | |
| | | Albireo
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Sat Feb 23 2008, 22:26 | |
| Ei minuukaa kiinnostanu mikää pätkääkää tolloi. Ny vaa ku hoksas et hittolainen tänä vuonaha mie tuun täysikäseks, nii alko ajatukset pyörii vaik mis d: (btw elä tapa ittees lukiolla, mee amiskaa, jookosta ^^ (albi värvää ihmisiä amiskaa...)) | |
| | | Blackwolf
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Sat Feb 23 2008, 22:35 | |
| - Albireo wrote:
- (btw elä tapa ittees lukiolla, mee amiskaa, jookosta ^^ (albi värvää ihmisiä amiskaa...))
Oisha se kai iha kivaa mutku en tiiä et mihi, ja koht pitäs tietää.. d: Ja veli on lukios ni silt sit saan kirjat jne.. | |
| | | Albireo
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Sat Feb 23 2008, 22:38 | |
| - Blackwolf wrote:
- Albireo wrote:
- (btw elä tapa ittees lukiolla, mee amiskaa, jookosta ^^ (albi värvää ihmisiä amiskaa...))
Oisha se kai iha kivaa mutku en tiiä et mihi, ja koht pitäs tietää.. d: Ja veli on lukios ni silt sit saan kirjat jne.. Nii no jos kirjat saat ilmaseks nii sit hyvä d: Mutku amiskan jälkee pääsisit suoraan töihi.....saisit rahaa ja voisit ostaa vaik nii paljo niittivöitä kui ikinä haluut, eikö kuullostaki kivalta? (: | |
| | | Blackwolf
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Sat Feb 23 2008, 22:55 | |
| - Albireo wrote:
- ..saisit rahaa ja voisit ostaa vaik nii paljo niittivöitä kui ikinä haluut, eikö kuullostaki kivalta? (:
Kuulostaa joo, mut en tiiä et mihi amiksee menisin ja mihi haluisin töihi. d: | |
| | | Bass Pääjehu
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Sun Feb 24 2008, 04:50 | |
| - Blackwolf wrote:
- Albireo wrote:
- ..saisit rahaa ja voisit ostaa vaik nii paljo niittivöitä kui ikinä haluut, eikö kuullostaki kivalta? (:
Kuulostaa joo, mut en tiiä et mihi amiksee menisin ja mihi haluisin töihi. d: Ihan sama minne, mut tuu Turkuu. Eiku tulkaa joka iikka Paimioon! Siel on paljon hauskempaa! Ja sit... Miul tuli tost maman viestistä kauhee hinku tietää, minkälaisii te olitte "pieniä lapsukaisia"? Minkälaisii juttui te teitte yms? Hmmh.. Pitäis tähän jotai kai itekki vastata. No mie olin: iloinen, utelias, esiintyjä, ja äänekäs pieni pellavapää. Ja nyt olen: Tylsä, kevytmielinen, osittain laiska, utelias, en niin kova esiintyjä kuin ennen, äänekäs pätkä muttei pellavapää ja Perfektionisti. Mitäs sit vois kertoo vähän tarkemmin. Ku mie synnyin, miuu kutsuttiin ennen ku miut oli nimetty "Pikku-Mikeksi", - Spoiler:
Jos muistan oikein, nii näytin kuulema nii Iskältä että tota alettii käyttää. Severiä kutsuttiin myös Pikku-Mikke-nimellä... Tai sit se oli Aleksi. Uskoisin että se oli Severi, kun nykyään kaikki selittää kuinka mä, huom. ei tä nuorempi henkilö vaan mä oon se joka näyttää keneltäki.
Pieni olin myös kavereiden suhteen. Ei ollut ketään miuu nuorempi, että siinä pitäis esittää kovaa, ja tietää enemmän kun muut. Ja mie olin pienenä älyn iso jääkiekko-fani, miul oli melkein jokases kuvas mitä must on otettu Suomi-Ruosti, 2-1-paita päällä. (tai miten siinä kävikään.. Olikse 2-0?) Pienenä tuo esiintyminen oli sitä, että juhlissa pyydän mammaa antaa mulle pienen epävireisen viulun, (Pappa ei olis antanut) josta oli kieli poikki ja sihen kaikkien eteen vetämään korkeimmalla kielellä jotain vingutusta, kerran tuli kunnolla vingutettua niin hyvin, että muistan sen vieläkin... Musikaalinen ihminen olin. Myös kitaraa soitin, mutten vaivautunut painelemaan mistään väleistä, kunhan soi. Fröbelin palikoita kuuntelin, ja olin ihan varma, että äidin serkku oli se laulaja. Samoin miettisin, kun joulupukkikin kuulosti aina välillä niin paljon Jamilta. Mie väsäilin myös paljon Legoista, eikä sekään aika oo näköjää ohi, ku nytki tulee väsättyä ja suunniteltua kaikkee. Ensimäisen pahan teon tein joskus viis vuotiaana, kun rikoin meillä kaverin lego rakennuksen kun ite tarvitsisin sen osan, (Sori Juha!) suunnittelin pommin varman tekosyyn ja menin nukkumaan. Myöhemmin tä kaveri tuli meille, ja kysy miks olit rikkonut mun rakennelman. No vastaan epävarmana, että yks rosvo uhkas eilen tappaa mut, ellen mä rikkois tota sun rakennusta. Noh... Juha meni halpaan, ja alettiin "Leego" nimisen rosvon metsästystä. Se oli loppujen lopuksi sitä, että ryömittiin naapurin aidan alta ikkunan alle, ja otettiin pari simpukkaa. Mua pelotti valtavasti. Kaveri yllytti hankkii uudet "Radiopuhelimet" heti sen ekan keikan jälkeen. Ja sit takaa ajoon, muttei saatu kiinni vaikka meil oli pyörät. Sil oli kai liian pitkä etumatka. Myöhemmin kaveripiiri harveni nuorempiin kavereihin, eikä ollut oikein vaarallisia leikkejä kun tyttöjäkin oli mukana. Aina leikittiin samaa "Leikitään, että me ollaan jotain"-leikkiä... Oli se kivempaa ku koulunpenkillä oleminen, vaikka siitäkin nauttisin silloin. Perfektionisti musta varmaan tuli sen takia, kun olin koulussa, halusin olla mahdollisimman kiltti ja hiljainen, että opettajat ei huutais mulle ja olisi iloisia. - Spoiler:
Päätin koulua ennen, et olen luokan paras oppilas... Pieleen meni...
Muttah, sit kun alettiin töihin, halusin että opettaja olis musta ylpeä, kun tein jonkun niin huolella ja hyvin, vaikken oikeasti osannut hommaa. - Spoiler:
Meillä oli myös selvästi sellainen opettaja, joka halusi meiän tekevän hänestä opettajien ihailtavan.
Mutta, kun halusin tehdä työt niin, että opettaja pitäisi, enpäs uskaltanutkaan näyttää työtäni, sillä opettaja huutaisi varmasti, jos toinen puoli ympyrää olisi pyöreämpi kuin toinen. En siis mielelläni näyttänyt töitäni, myöhemmin tämä vaihde jäi päälle, mutta ajatuksena "Mitä jos kaverit sitä ja sitä?" hioin jotain asiaa niin kauan, kun joku tulee viereen sanomaan, eiks se oo nyt parhaimmillaan tai jotain. Silloinkaan en pitänyt lopputuloksesta. Nykyäänhän sama ongelma löytyy. Mie jouduin myös aika monen tytön sulhaseks, kun ne halu leikkiä häitä. Ainoa kiltti poika olin ja olen nytkin, vaikka leikin isompien kanssa. Nytten jaksa enempää selostaa... Sori jos vaivaudutte lukemaan. Näyttää täki foorumi nyt isommalta. | |
| | | Blackwolf
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Sun Feb 24 2008, 07:54 | |
| Jej, vaivauduin joo lukee, pysyn paremmin hereil jos teen jtn.. (sen huomaa chatist jos viel täs lähiaikoina lukee...) Ite olin öö.. piäni. Emmä muista, ujompi olin ko nykyää, tai sit en, tai öö en oo varma. Joku outo ilmestys mieki olin, kaikki nii hämärän peitos. ._. Parhaiten muistan lapsuudest öö ne miljoonat koirat ja joitai tiettyi päivii joit en täs ny rupee luettelee. Mut mä en vaa oikeesti muista mitää, mult pitäs rupee yks kyssä kerrallaa kysyy noist lapsuuden vaiheist ni voi olla et jtn muistaisin.. No jaa. MUTTA tota öö kirjottelenpas järkevämmän viestin sitte ko oon taas iha selvinpäin (vai kirjotetaaks se niiku 'selvin päin' vai häh?) eli sit ko kello ei oo ton verran. Ja ny meen duunaa jtn kivaa ennen ko ihmiset heräilee!<69 | |
| | | Monstermama
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Sun Feb 24 2008, 08:53 | |
| Noista legoista. Kyl niil rakentelee joku vanhempikin ihminen.... | |
| | | Albireo
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Sun Feb 24 2008, 17:54 | |
| Penskana mie jaksoin olla aina äänes, paljo positiivisempi ja avoimempi olin. Nykyää mie taas oon ton vastakohta, semmone hiljane kököttäjä mikä vaa kuittalee kaikille kaikesta d: Ehk miusta on kehittyny ny semmone perussavolainen juntti, kuka tietää.... Mie touhusin pienenä aina vaikka sun mitä, kotona ku tuli paljo oltua nii sähläsin ja askartelin jne. esim. mie olin kauhia innostunu mäkihypystä joskus (enpä mie alkanu harrastaa mut sit ku oisin halunnuki alottaa nii olin jo liia vanha...nyyh), nii teinpä sellasen hienon mäen omaa huoneesee, pahvista sit ukot. Vaikee selostaa millane se on mut jotai vuoden se siel huonees oli, sillä oli hauska aina kavereitte kaa pitää kisoja d: Mitähä muuta...joo toki penskana tuli perinteisiä ulkoleikkejä harrastettuu, millo käytii pulkkamäes, millo hiihettii, joskus oli kova sana nää potkulaudat, me kekattii joskus lähtee kiertelee ympäri tätä lähiöö ja aina laskettii mäkee niil...kerran Albi kaatu ja sil on kivat arvet vieläki polvis d: Toine hupsu ulkoleikki oli semmone mihi tarvittii sandaalit ja golfpallo. Sovittii rata ja sil sandaalin kärel sit aina "lyötiin" (siis se kärki sinne pallon alle ja siitä "vipattii"). Oli hauska mennä läpi semmosia parin kilsan mittasia ratoja...no pääasia et oli hauskaa. Nii ja yks miun lemppariharrastuksia pienenä. Tämmöset lennokit joissa on kuminauhamoottori. Oikeita pikkunörttien unelmia d: (eihä miul toki ollu varaa kauko-ohjattavaan lennokkii.....onneks, ties mitä pahaa sil oisin kekannu). Sit tos öö...3.-6. luokalla. Mie tein yhtä sarjista, omaperäisesti nimeltään "Rosvo". Sen idea lähti siitä ku piti kolmosel tehä äikässä joku sarjis, no teinpä semmose lyhye mis yks tyyppi pöllii pankin mut polisii saa sen sit lopulta kiinni. Noh, tosta meni muutama viikko nii piti kuviksessaki tehä sarjis. Aattelinpa siin et hei, teenpä taas rosvoo d: Ja siit se lähti, pari vuotta tein sitä ja tuliha noita pari semmosta 80 sivun A5 vihkoo. Loppuaikana en enää kauhiast sitä jaksan tehä, jos ois intoo riittäny nii sitä ois varmaa vieläki enemmä vihkoja. Mut siis, varmaa aika moniki on tehny sarjiksia, mut täs oli semmone kiva juttu et melkee kaik meiän luokalla luki tota d: Sain olla aika leso ku miun sarjis noin suosittu oli, kauhian suosittu tyyppi olin x) Mietin joskus et vois noiki skannata koneelle, vois vaik nettii laittaa nii saa ihmiset lukee jos huvittaa. Perus pikkupojan aivoilla tehtynä sen sarjiksen peruskonsepti on aika selkee: Rosvo on kauhia pahis joka aina pöllii pankin mut sit sille sattuu kaikkee kurjaa ja veri lentää jne. et tommosta. Yllätyin kyl ku tos yks päivä niit luin, mie oikeesti jopa nauroin niille, tuntuu jotenki hassulta ku en yhtää muistanu millasia ne oli, yks päivä aloin lukee nii siis semmone huumori, mitä mie oon viljelly jotai reilu 5v sitte, naurattaa minuu nytki d: Kertoo vissii siit et vaik miun luonne on muuttunu täysin nii henkine ikä pysyy edelleen siel pakkasen puolel... Vita mul on tylsää, taian jatkaa tätä vieläki koska mie tiiän et harvaa mun lapsuudenmuistot kiinnostaam, mutku kummiski teist aikamoni tätä iha vaa periaatteen vuoks lukee nii mahtaa teit vituttaa ku "kauhiasti tekstiä....emmää jaksa lukee, mut kummiski Albi sanoo jotai siihe liittyvää...jos mie en sitä tajuu nii jään kiinni siit etten lukenukaa sitä, nöf, pakko lukee". (nää jutut alkaa mennä samanlaisiks ku mul meileis, eräs tyyppi ainaki tietää mitä tarkotan.... ) Blaah, emmie jaksakaa kirjottaa, tuol on lämmintä ruokaaki, meen mieluummi syömää, moro :p | |
| | | Blackwolf
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Sun Feb 24 2008, 20:10 | |
| Jej, taas pitkä viesti. Ja luin kyl. Kirjotelkaa useemminki noit pitkii viestei, ainaki on nääs sit lukemist jos on tylsää. d:
Ja kyselkää ihmiset iha mielellää lisää noit kaikkii kysymyksii, meinaa porukka näyttävästi jaksaa iha oikeesti niihi vastatakki. Ja koht tiiän teist kaiken noitten viestien perusteella, et antaa tulla vaa. dd: Ittellä valitettavasti pää tyhjänä ni en keksi kysymyksiä, enkä mtn tekemistäkää ittelleni. | |
| | | Örvis
Number of posts : 596 Age : 32 Paikkakunta : Mikkeli Registration date : 2007-05-04
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Tue Feb 26 2008, 10:37 | |
| Ääh, te ootte kirjottanu iha järkkypitkii viestejä. Mut kiva ku ootte, noit o mukava lukee. Mut emmie keksi ittestäni mitää sanottavaa, mut kyl mie jotai voisin yrittää.. Millaneha mie olin pienenä. Ainaki miul oli iha rutosti kavereita. Nykyää miul ei oo ku ehk yks tai pari. Ja sama juttu ku Albil ja Basskil ni sillo olin kauhian ilone ja tommone et touhusin kaikkee ihmisten kanssa. Ja ny mie kökötän ain koneel. Vaik toki mie nytki tuun toimeen ihmisten kanssa mut joo, emmie tiedä. d: Olikoha meil jotai kivoi leikkejä mitä me leikittii. Ainaki iha näitä tavallisii hippaa ja piilosta ja omia ja 10 tikkuu laual ja mitä näitä olikaan. Nykyää tulee leikittyy piiloa yhen tyypin kanssa, mut se on tylsä leikki ku ei se osaa ees piiloon mennä.. tai jos onnistuuki ni ei se siel pysy. Mut siis öö, pakosti mul jotai muutaki kivaa pienenä oli, mut ei tuu vaa mielee.. Miulla ei oo yhtää mitää ideaa et mitä me oikee päiväkodissakaa leikittii. Ainaki sellane siel oli et jokaisella piti olla sellane jännä avaimenperänalle, joka tuoksu joltain. Muute ei päässy leikkii ja siks miunki piti hommata sellane d: Ainii ja 1. - 2. luokilla (ei tää leikki tai mkn oo mut kuiteki) mun luokal pojat diggas laulaa kauheesti. Niitten laulu meni jotenki tyyliin et "Aasi mulaasi lehmä pötsi kavio" tai jotai tollast. Ne sitte sitä lauleli joka välkkä meille ja samal potki hiekkaa meijä päälle. Osa ei siitä sitte oikee tykänny mut miusta se oli hauskaa. d: Ja aina tunnin aluks ne nous pulpeteille sitä laulaa joku kapellimestarina. Ope diggas.. Ei meil nykyää koulus noi kivaa ole todellakaa. Meijä luokka on sellane kuiva. No okei, ei noi sais sanoo.. Mitäs sit muuta. No ainaki aina ku oltii mökil ni meijän oli pakko aina rakentaa puuhu joku hieno maja. Tehtii siihe oikee hienot seinät ja lattiat ja verhotki. Mutta sit yks Rutto tuli hajottaa sen ;_; kirjotti sinne kaikkee rumaa meistä. Enpä oo viel kostanu... ehk joskus voisin d: Sit mökil oli myös sellane leikki ku Diudidaudi. Ku uitiin ni mentii istuu sellasen kumisen traktorin renkaan päälle kaikki ja sit siinä hypittii ja huuettii kovat äänel "diudidaudi diudidaudi". Ja sit tiputtii siit renkaan päält ja päät kolahti johonki ja sattu kivasti d: Semmosta. Saa riittää. En tiiä että kiinnostiko lukee mut kirjotinpa ny kuiteki. Toivottavasti kelpas d: Ja sellane kyssä tuli että millasta musaa te kuuntelitte pienempänä? Ekana mul oli toki ihan nää kaikki lastenlaulut. En ees muista et mitä niitä oli mut kaikkee hullua. Sit lastenlaulujen jälkee ekat suosikit oli Abba ja Kaija Koo. Oisko ollu joskus eskaris. Ne oli iha parhaita. Piti kokoaja kuunnella. Sit niitte jälkee tuli Smurffit. Joskus suunnillee samaan aikaa, ehk ala-asteen alus. Mul on vielki Smurffei...pitäskö kuunnella.. Sit niitten jälkee tuli Gimmel. Kävin jopa keikallaki. Mut sitte seki lopahti johonki. Oiskoha seuraavana ollu Pikku-G. Se oli joskus ku olin ehk 4. luokal, ni tosi suosittu. Emmie muusta tollasesta musast tykänny mut Pikku-G oli ihku. Las Ketsuppiki jossai vaihees oli tosi kova sana. Sitte mie aloin kuuntelee kauheesti radioo ja suosikeiks tuli esim Apulanta, Soad, Teräsbetoniki jossai vaihees (ja vielki kuuntelen), Hanna Pakarinen (välil vieläki), Pmmp yms. (nuo ehk joskus ala-asteen loppupuolel)... Siinähä se, ny teijä vuoro | |
| | | Elentharus
Number of posts : 273 Age : 30 Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa Registration date : 2007-05-04
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Tue Feb 26 2008, 15:03 | |
| mää en rupea mitään elämäntarinaa kirjoittamaan, kun minä en oikeastaan muista mitään... x) Osa syynä varmaan se, että me ollaan muutettu aika paljon, ja mä olen ollut pienenä niin kiukkuinen että en minä ehtinyt ajatella. Mutta musiikista sen verran, että minä en ennen ylä-astetta ja kutosen loppua kuunnellut periaatteessa mtn, lukuunottamatta Antti Tuiskua, Teräsbetonia ja paria biisiä. (mm. Alicen Poison ja Happoradion Tavikset) Tietysti oli ennemmin jotain titi-nalleja, pokemonien tunnareita smurffeja ym saman suuntaista... Niin ja ala-asteella oli joku rap-kausi, joka on onneksi mennyt ohi <3 Toissa syksyn jälkeen on alkanut tulemaan kaikkea muuta mukaan. ^_^ ps: ekaa kertaa mulla on oikeesti kiva ava | |
| | | Monstermama
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Wed Feb 27 2008, 07:38 | |
| Mistä musasta pentuna..Noh kun mä olin alle 10 v. Ni tytöt tykkäs kamalasti Bay City Rollerseista. (Jooh, tänä päivän o sit Tokio Hotel iha vastaava...) Se oli niin suurta ihanuutta nuorempien tyttöjen keskuudes. No siinä kympin seutuvilla tuli ruotsalainen Harpo. Se oli kanssa niin kova sana ja kauan. Vino pino kasetteja tuolla, heh. Yläasteen aikaan kuuntelin mm. Michael Jacksonia.
Ketähän muita? Abba, Queen, Elvis, Eppu Normaali, Sex Pistols, Blondie, Nina Hagen (et mä tykkäsiin siitäki kovasti), ...ääh. Tärkeitä unohtuu ja vähemmin tärkeitä muistuu ny täs mielee. Kuitenkin mulla noita suosikkeja on piisannut. Jaaha..pitäs ehk käydä se kasettilaatikko läpi. sehän se juoruaisi mitä olen ostellut. | |
| | | Blackwolf
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Wed Feb 27 2008, 10:03 | |
| Noooohhh.. En ny muista et mitä kuuntelin joskus iha skidinä, tuskin mitää muuta ko jtn lastenlaulu kasettei. Mut kyl tos joskus ala-asteen aikana meni Smurffit, ja vähä möyhemmil ala-asteen luokil tuli kaikki nää Pikku-G, Tiktak, Gimmel, Britney, Las Ketsuppi (baittaan örviksen kirjotustapaa ko en muista mite se kirjotettii), ja Sarah Connor. Kaikki muut sit tippu hiljallee, mut Sarah pysy siihe asti ko Lordi voitti viisut. Siit sit lähti nää KISS ja W.A.S.P. ja The 69 Eyes, ja hiljallee tuli mukaa vähä raskaampi musa niiku Slipknot, Dimmu Borgir, Manson ja LoG. | |
| | | Bass Pääjehu
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Sun Mar 02 2008, 01:41 | |
| No jos sivistän enemmän mun musamaailmasta nuorempana. (Muuten Albi, teit uuden kilsaviestin...) Ensimmäinen joka tulee mieleen: Den Glider In... Mikä onkaa. Sit mie en ite yksinäni kuunnellu mitää, mut kaverit kuunteli jotai Back street boyssia joskus 5 vuotiaana kai, joten kai miut vois sihen jengiin silloin kuulua. Sit vaihtu nä kaverit ja sit mie muutuin täys neidiks. Tik takia jossain vaiheessa jopa jälleen kavereiden kanssa kuuntelin. Smurffit ei kiinnostanut, ellei kyseessä ollut joku älyn raju biisi. Valitettavasti kuuntelin myös The Rasmusta ja Anssi Kelaa hieman vanhempana ja sen jälkeen pitkä tauko. Teräsbetoni. Välissä Nightwish. Teräsbetoni. Pepperiä kun aloitan basson. Nightwish. Myöhemmin Bob Marleyt. Siitä sit jossain vaiheessa Lordiin, uudet tuttavuudet syntyy ja kaveri esittelee ensin Alice Cooperin, sitten Twisted Sisterin, Maskitonta KISSiä, sit KISSiin, sen jälkeen alkaa W.A.S.P. kiinnostamaan ja Jouluna 06 saan Whitesnaken Come n' get it:n ja Iron maideniin tutustun... Jotai tollasta. | |
| | | Elentharus
Number of posts : 273 Age : 30 Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa Registration date : 2007-05-04
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Thu Mar 20 2008, 21:52 | |
| mulla on kyllä viimeaikoina ollut ihan ihme fiilis... Tänään alkoi liikuntatunnilla taas tavanomaisesti ahdistaa, ja hyvä kun en itkenyt... : | ja nyt ärsyttää kun kaupassa ej ollut mtn hyvää lehteä että äiti olisi voinut ostaa Mutta hyvin minulla menee sen puolesta, että kerrankin sain matikasta hyvän numeron (9-) ja minusta tuntuu että pärjäsin ussan kokeessakin (Ja nyt tuo joku yksi kirjautuu kokoajan meseen ja minua ärsyttää) Niin juu, ja mää olen käyttänyt varmaan kesäkuuhun saakka kaikki tulot jo etukäteen, mikä meinaa sitä, ettei voi ostaa mtn. x) ei hyvä. ja kaikkia kiinnostaa kuunnella, mutta kun mesessäkään en viitsi puhua, eikä siellä sen puoleen kyllä edes ole ketään... | |
| | | Bass Pääjehu
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Thu Mar 20 2008, 21:56 | |
| Elen, jos on tylsää, kirjota vaan tai soita jotain, äänitä se ja anna mulle kuunneltavaa! d: | |
| | | Elentharus
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Thu Mar 20 2008, 21:58 | |
| minä soitin jo äsken enkä minä niin hyvin osaa soittaa, että sinä sitä viitsisit kuunnella... tai pystyisit | |
| | | Bass Pääjehu
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Thu Mar 20 2008, 22:00 | |
| Mäki oon ihan paska, siks soitan, äänitän ja kuunnellutan Albille. d: Kyl mie jaksaisin kuunnella, muutenki mul on tylsää. | |
| | | Albireo
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Fri Mar 21 2008, 10:21 | |
| - Bass-of-doom wrote:
- Mäki oon ihan paska, siks soitan, äänitän ja kuunnellutan Albille. d: Kyl mie jaksaisin kuunnella, muutenki mul on tylsää.
Mieki oon paska, siks soitan, äänitän enkä ees kuunnelluta sulla, kaikil muil kyl (sie oot liian hyvä miuu nähe, ei sitä uskalla soittaa...) d: Ja miulleki voit lähettää Elen äänityksiä, jokainen on hyvä omalla tavallaan, kaikki aina vaa vähättelee itteensä, sieki oot varmasti toooooooosi hyvä (: (69 viesti, ny ei kehtaa enää ikinä kirjottaa boardille...) | |
| | | Sponsored content
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! | |
| |
| | | | Turhat asiat tänne! | |
|
Similar topics | |
|
| Permissions in this forum: | You cannot reply to topics in this forum
| |
| |
| |