| Turhat asiat tänne! | |
|
+23Lare Ceccila supermonstar13 Joni Master Daughter of beast Awwaa Little-devil Albireo Stude pikkupiru Pakke miimosa Elentharus Wings Stalan salarakas Eirikur Sinttu Wedary Örvis Monstermama Blackwolf Bass Blood-girl 27 posters |
|
Author | Message |
---|
Blackwolf
Number of posts : 304 Age : 31 Paikkakunta : Tuusula Registration date : 2007-05-11
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Sun Jul 06 2008, 14:45 | |
| - Bass-of-doom wrote:
- Mites sä?
Mä.. öö. Melkee kaikki tuliki tos viime viestis. o__ö Ööööhhhhmmm... tnä oon syöny spagettii och jauhelihakastiketta, sää on kuuma, tosin aurinko just ny pilves.. Oon lomal nukkunu ja dataillu ja kattonu leffoja, loppuloma menee siihe samaa plus mopoilu plus jossai vaihees taas vaihteeks käyn ehk Turus plus muutaman kerran käväsen stadissa. Eli uimine jää tältäki kesält välii. Festareilla en oo tnä kesänä käyny. :C Ankkarock ois NAM ku se ois täs iha lähelläki mutku kukaa ei haluu tulla mun kaa. Ja ketää siskoo en ota mukaa -__- Tuska ois kans ollu ihq mutku se meni jo ja kukaa ei ilmottanu olevansa menos et voisin tunkee mukaa. Ruisrockissaki vika päivä menos, ah ihanaa ku missaan Apulannan ja Bullet For My Valentinen. =( Eile ois ollu the 69 eyes.. :c Ja tehä ette tietenkää oo vieläkää tuol chatis juttelemas mulle ! PYH. Mä haluun Disneylandii. Ja mä haluun salmiakkii. | |
|
| |
Daughter of beast
Number of posts : 132 Age : 32 Paikkakunta : Turku Registration date : 2007-11-18
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Wed Jul 09 2008, 13:41 | |
| Lauantaina ei kyl paljon Turus julkkiksia nähny, kyllä mä Ellen Jokikunnaksen bongasin xD Katsoin myös kun ohi kulki gootahtava heppu, näytti sivusta aivan Jussi69:lta, mut ei se hittolainen ollutkaan. Oisin muuten varmana menny pyytämään nimmarin Mutta kyl oli paljon hevareita ja gootteja liikenteessä, pisti silmään kyllä. Kerrankin niin päin | |
|
| |
Örvis
Number of posts : 596 Age : 32 Paikkakunta : Mikkeli Registration date : 2007-05-04
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Tue Aug 12 2008, 14:49 | |
| No jospa tänneki ny jotain vaihteeks.. Mitäs te? Kertokaapa ku suurimmal osast on varmaa jo koulu alkan, että mitenkäs on alkan? Itelläni ihan normaalisti.. uues koulus vaan. Ihan kivaa ollu. Ja sit semmone et monikoha tääl boardil enää ees käy. Että kuinkaha paljon SO.:n suosio on nyt laskenu vai eikö oo ollenkaa. Jotkut toki saattaa olla vaan kirjottamatta tänne.. että ilmottakaa että ketkä tääl viel käy. Ku ois kiva tietää että onko melkei kaikkien SO. innostus lopahtanut vai kuinka. Ku jotenki sillee vaa vaikuttaa.. Mut hyvää päivänjatkoo vaa kaikille! | |
|
| |
Daughter of beast
Number of posts : 132 Age : 32 Paikkakunta : Turku Registration date : 2007-11-18
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Tue Aug 12 2008, 15:31 | |
| Joh, lukio alko ihan mainiosti. Torstaina vasta alkaa oikeat tunnit, sitä odotellessa siis. Kyllä mä ainakin täällä käyn sillon, tällön ja tollon, vaikka nyt kuuntelenkin enemmä paria bändiä. Silti pitää käydä tsekkaamas, että onko tullut uusia viestejä | |
|
| |
Lare
Number of posts : 132 Age : 30 Paikkakunta : Mikkelikikkeli Registration date : 2007-07-20
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Tue Aug 12 2008, 15:43 | |
| Mä ainaski käyn tääl ain ku kerkeen ja kirjottelen joskus myös.
Ja mul alko ny kaheksas luokka ni enää tää vuos ja ens vuos ni pääseeki muualle koulust...ei kyl tietoo mihi menis. Mut meil alko jo tänää iha oikee koulukäyti et rankkaa on ollu jo ny. Tyhmä äikäope pisti meijä tekee tehtäviä 1½ tuntii heti ekoil tunneil ni iha kiva (:
Ja luulen et ei SO.:n innostus oo mihikää lopahtanu vaa kaikki ei jaksa vaa tänne kirjottaa...jos tehtäs joku juttu et jokaise pitää ainaki 1 tai 2 viestii viikos laittaa ni ois kiva vai mitä? (: | |
|
| |
villasukka
Number of posts : 61 Age : 33 Paikkakunta : Oulu Registration date : 2008-07-28
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Tue Aug 12 2008, 17:32 | |
| Ei todellakaan oo ainakaan mulla SO.-innostus lopahtanut. Ei vaan oikein oo tullu tänne kirjoiteltua. Mulla alko lukion toinen vuosi nyt. Eipä kyllä jaksaisi koulua, mutta minkäs teet. Ei onneksi oo kovin pahan näköinen lukkari mulla, mutta se johtuu siitä, että tentin kaksi kurssia. Niistä kursseista saakin sitten omalla ajalla tehä kasan tehtäviä. Saa nähdä, miten selviää. | |
|
| |
Blackwolf
Number of posts : 304 Age : 31 Paikkakunta : Tuusula Registration date : 2007-05-11
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Tue Aug 12 2008, 18:40 | |
| Innostus on hiipunu, mut ei lopahtanu kokonaa. Ei tääl vaa kauheesti jaksa käydä ku kukaa ei kirjota, ja on kiireellisempiiki asioit. Lukio menossa, eipä siinä muuta ku et loma on loppu ja pitää taas alkaa herää kuudelt -.- Ja olin unohtanu kuin kuuma toi bussi on kesällä x____X | |
|
| |
Örvis
Number of posts : 596 Age : 32 Paikkakunta : Mikkeli Registration date : 2007-05-04
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Tue Aug 12 2008, 20:30 | |
| - Latukkajalka wrote:
- Ja luulen et ei SO.:n innostus oo mihikää lopahtanu vaa kaikki ei jaksa vaa tänne kirjottaa...jos tehtäs joku juttu et jokaise pitää ainaki 1 tai 2 viestii viikos laittaa ni ois kiva vai mitä? (:
Ei ois kiva. Ei saa ketää pakottaa kirjottaa. Ja jos ei keksi mitää järkevää ni sit tulee vaa kaikkee turhaa. Bannit siulle ku tommosta ehotat. | |
|
| |
Albireo
Number of posts : 171 Age : 34 Registration date : 2007-07-06
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Tue Aug 12 2008, 21:19 | |
| Joo kyllähä sitä mieki lueskelemas tätä käyn, ei tänne vaa uskalla kirjotella ettei tule sanomista... x) (osa varmaan tietää mitä tarkotan : D) Mut tässä on nyt tälläinen odottava jännitys päällä, kun SO.:lta tulee lähiaikoina uutta matskua, toistaiseksi tuskin on niin puheenaihetta joten kaikki odottelevat hissun kissun, mutta varmasti tännekin säpinää tulee kun SO. maailmanvalloituksen nyt syksyllä aloittaa.
Ja kuulumisia, kauppiksen viimenen vuosi alkoi, oppitunteja ei ole paljoa mitään (kakstuntisia päiviä lukkaris) vielä mutta loppuvuodesta tulee koulussa harjoitusyritysprojekti, tammikuussa kolmeks kuukaudeks töihin, sitten vielä koko opintojen opinnäytetyökin pitäisi tehdä keväästä....tähän ynnätään nyt syksyllä oleva autokoulu, ja ensi kesän odotuspaineet (joku lähtee sillon inttiin!), niin oikein leppoisat ajat tässä tulossa (: | |
|
| |
Monstermama
Number of posts : 245 Registration date : 2007-05-06
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Wed Aug 13 2008, 21:53 | |
| Kurkistaa kurkistaa joka päivä. Chatis sanoo jonku sanan jos siel joku on.. Mutta mitäpä sitä osaa jauhaa tääl jos mitää uutta ei ole tapahtun? Mut jos sitä taas pikkuhiljaa | |
|
| |
Yuna
Number of posts : 19 Age : 33 Paikkakunta : Oulu Registration date : 2008-04-19
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Thu Aug 14 2008, 19:24 | |
| On siitä jo vissii aika kauan menny, ku oon viimeks tänneki kirjotellu. Minäkin täällä edelleen käyn lähes joka päivä kattomassa, onko jotain uusia viestejä tullu. Mutta eipä mulla mittää asiaa sitten oo nii turhaanpa sitä kirjottas tänne. Nii ja ei todellakaan oo innostus loppunu mihinkään. Joo, kouluhan se täälläkin alko jo maanantaina ja nyt jo vähä kyllästyttää koko touhu... Ja lukion toka vuosi alko siis nyt | |
|
| |
Zana
Number of posts : 36 Age : 31 Registration date : 2008-07-29
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Fri Aug 15 2008, 16:38 | |
| Moikka kaikille! Minäkin täällä päivittäin käyn vilkuilemassa, onko uusia viestejä tullut. Toistaiseksi en kuitenkaan ole saanut aikaiseksi, että olisin itse jotain kirjoittanut, mutta mutta... Lisää eloa minäkin (yllätys, yllätys) tänne kaipaisin, mutta kai se siitä kun lähtee tämä maailmanvalloitus SO.n osalta liikkeelle. Hiljaa hyvä tulee ja innolla odotellaan. | |
|
| |
Bass Pääjehu
Number of posts : 369 Age : 31 Paikkakunta : Otava Registration date : 2007-05-01
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Sat Aug 16 2008, 21:28 | |
| Joo, täs voisin ilmoittaa niille jotka on miettinyt miun passiivisuutta, että oon opiskelemassa hieman kauempaa joka rajoittaa koneen käyttöä hieman. Mutta jujuna on se, että sen verran nero oon ollut joten olen perillä asioista vaikka olisin vuodenkin poissa. Ettei mitään hätää, Bass-setä on täällä auttamassa sitten kun te sitä oikeasti tarviitte. (: Ja sen voin sanoa, että mun opiskelu on kaikkein lepposinta tässä porukassa. Täs ekan viikon aikana on ollut ainoastaan kaks tuntia, molemmat atk:ta joista toisesta sain vapautuksen kun osasin asiat. Joka päivä päästiin tunnilla aikasin ja ens viikkoki on retkeilyä. (: | |
|
| |
Blackwolf
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Sun Aug 17 2008, 14:31 | |
| Jee hauskaa olla chatis ku siel ei nykyää ees käy kukaa. -___- Örvis on aina joskus, ja mamaki käväsee välillä, ja joskus harvoin on satunnaisesti joku muu. Siks mäkää en nykyää ku käy vaa kerran päiväs kattoo et onks siel ketää, ja jos ei oo, ni häivyn heti. Iha sama jos koko chat vaik poistettais. o.O Ennenhä se oli melkee kaikkien lempipaikka jutella jne. Ootteks te kuollu vai onks kaikki vaa nii pahois riidois keskenää ettei voi ees chatis käydä? Ilmottakaa vaik kaikki tääl et kenen kaa ette missää nimes haluu chatis olla samaan aikaan, ja luokaa vaik jotku aikataulut et koska kukaki siel on. Sitte säästytte toisiltanne. | |
|
| |
Bass Pääjehu
Number of posts : 369 Age : 31 Paikkakunta : Otava Registration date : 2007-05-01
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Sun Aug 17 2008, 17:08 | |
| No juttuna on se, että Albi päätti lapsellisesti sotkea, siit tunnelma kiristy. Sit Sä ja Albi aloitte ja äää en jaksa. Albia saa syyttää ku se ei enää oo tääl. d: | |
|
| |
Albireo
Number of posts : 171 Age : 34 Registration date : 2007-07-06
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Sun Aug 17 2008, 19:23 | |
| - Bass-of-doom wrote:
- No juttuna on se, että Albi päätti lapsellisesti sotkea, siit tunnelma kiristy. Sit Sä ja Albi aloitte ja äää en jaksa. Albia saa syyttää ku se ei enää oo tääl. d:
Pilasin elämäsi ja tulin takaisin x)) Muah, itke. | |
|
| |
Daughter of beast
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Sun Aug 17 2008, 19:42 | |
| - Blackwolf wrote:
- Siks mäkää en nykyää ku käy vaa kerran päiväs kattoo et onks siel ketää, ja jos ei oo, ni häivyn heti.
Sama hommeli, mitä sitä turhaan jäädä, varsinkaan jos ei oo uusia viestejä. | |
|
| |
Örvis
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Sun Aug 17 2008, 20:14 | |
| No kyl mie ainaki yleensä chatis välil oon/käyn. Mut nykyään en oo enää ni pitkäks aikaa sinne roikkumaan jääny. Ja kylhä mie voin chatis höpistä kenen kaa tahansa, mut kun siel ei nykysi oo ketään oikeen käyny, ni samaha se on sielt poissaki pysyä. Mut toki voin ottaa taas tavakseni pysyä siellä kokoajan. Mut älkää sit valittako jos en heti vastaile aina.. d: | |
|
| |
Cemira
Number of posts : 37 Age : 31 Paikkakunta : Espoo Registration date : 2008-07-04
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Mon Aug 18 2008, 19:30 | |
| Juup, kyllä itsekin käyn täällä silloin tällöin, mutta aina ei ole asiaa... No, nyt alkoikin itselläni viimeinen vuosi ylä-astetta. | |
|
| |
Blackwolf
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Sat Sep 06 2008, 21:11 | |
| Heimoimitäkuuluu? (: Kaaaaauhee konelakko ollu, ja jatkuu vielä. Ja se johtuu ampiaisist jotka on vallannu mun ja siskon huoneen. Eli siks ollaa pari viikkoo nukuttu olohuonees, ja mä oon ollu ilman konetta. Ampiaiskammo on aika ihana juttu<3 Nii mut siis, mites menee? Mitäs ootte puuhaillu? Eiks kellää oo ollu mua ikävä? :'''''''C Noeiny. Mut siis oikeesti, onks jtn erityist tapahtunu ku oon ollu pois..? Mitkä on viimeisimmät juorut ja puheenaiheet? Valaiskaa mua. (:
Ja nyt jätän teijät rauhaan. Saa ny nähä koska pääsen seuraavan kerran koneelle.. | |
|
| |
Bass Pääjehu
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Sat Sep 06 2008, 21:45 | |
| Heimoihyvääkuuluu! (: Mul menee tosi hyvin. Tä viikko on mennyt täydellisesti. Maanantaina oli hygieniapassi koulutus, sain 39 pistettä 40:stä. Olisin saanut täysjärkisenä (väsynyt) sen vikanki pisteen oikein mutten sitten äkännyt. Tiistaina olin kipiänä ja Laura leikki kosmetologia mun kasvoilla. Keskiviikkona oli kaikkee jännää infoo ja alotettiin teoriaa selostamaan, bändit jaettiin ja kerrottiin miten hoidetaan toi tän viikon projekti. Eli sävelletään blues kaavaan Nolot miehet pedagogiikalla (Nopeesti jotain valmista aikaan) biisit, sanoitukset tulee valmiista tekstistä. Torstaina alettiin kehittelemään biisejä ja tuli tajuttua kuinka upee poppoo siinä oli kasassa: Aati on oikeestaan yhtä pirtee ja seko kun mä, Eemu on upee rumpali joka pystyy tekee mitä vaan ja Juoso vaan on mainio. Aluks vedettiin jotain perus covereita joistain biiseistä ja sit kehiteltiin joku täys kopio jostain biisistä. Jatkettiin taas coverointia ja sit kehiteltiin toinen biisi jossa mie sit rääkysin täysillä "ALKOON!" välillä(Juuuuuu). Kaikkee muutakin tuli kehiteltyy ja hauskaa oli. Myöhemmin tyypit kokoontuu ja alotetaan esittelemään toistemme biisejä. Perjantaina klo 8:15 alkaa meiän koko projektin tulos juhlasalissa muillekkin ja siinä mie taas bassottelen toisenkin biisin tuuraten yhtä basistia alle kolmen minuutin varoitusajalla. Lopussa heitän Timon plektran yleisöön joka stoppaa keskelle lattiaa. Sellasta meillä. Hauskaa oli ja huomenna eiku maanantaina pitäis varata peltola omaan käyttöön kavereiden kanssa et päästäis kehittelee jotain jännää taas.... Joo. | |
|
| |
Blackwolf
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Thu Sep 11 2008, 18:09 | |
| No kiva kuulla et on hauskaa (: Mä jumitan lukiossa, voi ku sielläki ois noin hauskaa. |: Ja voi että tää koulu on muutenki ihanaa ku tulee joka yö nukuttuu sellaset 2-5 tuntii <3 Venailen innolla lähestyvää koeviikkoo, sillon sentäs on vaa pari kolmen tunnin koulupäivää ja muut vapaita. c: Mut hei, kai tääl ny joku muuki pyörii ku bass..? Vastauksia kehiin, ihmiset! | |
|
| |
Monstermama
Number of posts : 245 Registration date : 2007-05-06
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Thu Sep 11 2008, 19:48 | |
| Kukkuluuruu. Kiva olla taas koneella. Meiä kone vaihteeks pöpötorjunnas. Jo sitä saiki tarpeeks kännyl dataamisesta. Mut pakko ne meilit vähintää o kattoo. Jep, kyl o tullu katottuu ku Blackietä ei näy. Syyki sit selvis. Ja koskas kuullaa näitä Bassin biisi-juttuja? | |
|
| |
Daughter of beast
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Thu Sep 11 2008, 21:25 | |
| Joo, elossa ollaan Jep, mullakin pian koeviikko edessä, jänskättää.... Mullakin oli välillä yöunet 5 tuntia, mut totesin, et ei siitä tule yhtään mitään, päivät väsyttää ja katse harittaa, ettei voi kirjoittaa kunnolla. Pakko siis nostaa yöunia siihen 8 tunnin tasoon Kirjottelispa ihmiset enemmä tänne, kuoleva mesta meinaan.. | |
|
| |
Örvis
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Fri Sep 12 2008, 13:42 | |
| Joo no enhä mie ollu huomannu tota Bläkkin yhtä viestii ku se oli tollei ilkeesti edellisellä sivulla. Mut siis heimoi miulleki kuuluu ihan hyvää. Rentoo koulussa ja tällee. Onneks en oo lukios d: no mut mitä mä täs selitän ku kuiteki seuraavas jaksos iha kauheeta. Ja siis nii iha normaalisti on menny. Ja on sua Bläkkie ollu iha kamala ikävä. Ankeeta ku chatissa et oo sie enää piristämäs. Ja ei oo varmaa mitää kamalan erityistä tapahtunu todennäkösestikään. Että joo foorumi on kuollu ja näköjää se toinenki ja näköjää SO.:ki. Mut siis kiva vaa ku teil menee hyvi jne. | |
|
| |
Sponsored content
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! | |
| |
|
| |
| Turhat asiat tänne! | |
|