SO. Board
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
SO. Board

Keskustelualue Stala & So.-faneille
 
HomeHome  PortalPortal  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Show by SO.Show by SO.  Log in  

 

 Turhat Asiat II!

Go down 
+13
Nebel
Piux
-Nash
Lare
Tulilintu
Örvis
Elentharus
Chrisuu
Sinttu
Monsuuh
Pakke
Awwaa
Bass
17 posters
Go to page : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
AuthorMessage
Bass
Pääjehu
Bass


Male Number of posts : 369
Age : 31
Paikkakunta : Otava
Registration date : 2007-05-01

Turhat Asiat II! Empty
PostSubject: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! Icon_minitimeSun Oct 10 2010, 03:39

Moi mitä kuuluu, no iha hyvää no jee, siistii oujee. :3
Back to top Go down
https://soboard.niceboard.com/
Awwaa

Awwaa


Male Number of posts : 206
Registration date : 2007-07-03

Turhat Asiat II! Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! Icon_minitimeSun Oct 10 2010, 14:20

Ensimmäinen !
Hyvää kuuluu, eilen löysin sattumalta Turmion Kätilöt - Hoitovirhe -albumin 10€ niin pitihän se ostaa..
Back to top Go down
Pakke

Pakke


Male Number of posts : 85
Age : 29
Paikkakunta : Otava (Mikkeli)
Registration date : 2007-05-02

Turhat Asiat II! Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! Icon_minitimeSun Oct 10 2010, 15:20

Mitäs täällä, oli aika randomia kyllä kun Bassi tuli joskus aamulla "Pakke, susta tuli böördin mode." Olin vaa, että "Wut"..
Mutjeih, ei mitään ihmeellisempää.. Koittelen kirjoitella vähän aktiivisemmin, mutta siihen saattaa mennä jokunen aika, koska pitää tottua u.u..
Back to top Go down
Bass
Pääjehu
Bass


Male Number of posts : 369
Age : 31
Paikkakunta : Otava
Registration date : 2007-05-01

Turhat Asiat II! Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! Icon_minitimeFri Oct 15 2010, 21:17

Jou. Nyt on hyvä fiilis. Tuurauskeikka kunnialla läpi johon olin treenannut varmaan vain 4 tuntia. Huomasin myös että oon tainnut lopettaa kokonaan keikalla jännittämisen tai sit se oli vaa toi keikka. Mut on se hassuu jos tollanen keikka ei jännitä yhtään noin lyhyellä varoitusajalla. Meiän yks kitaristi oli myös epic. Vikan soolon soitti hampaillaan. <3
Back to top Go down
https://soboard.niceboard.com/
Monsuuh

Monsuuh


Female Number of posts : 9
Age : 30
Paikkakunta : Varkaus
Registration date : 2010-11-29

Turhat Asiat II! Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! Icon_minitimeMon Nov 29 2010, 16:49

terve. nyt sain vihdoin aikaiseksi rekisteröidä itseni tänne =)
Eipä tässä sen ihmeempää tälläkertaa.
Back to top Go down
http://monsuuh.deviantart.com/
Sinttu

Sinttu


Female Number of posts : 314
Registration date : 2007-05-01

Turhat Asiat II! Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! Icon_minitimeMon Nov 29 2010, 17:16

Tervetuloa monsu! : ) Sinähän taidatkin olla sama tyyppi kuin Monsterboardilla. Mitäs sää tänne vasta nyt löysit? Oletko kauankin tykkäillyt SO.sta? : D

Enpäs itse olekaan koskaan kirjoittanut tähän töpöön mitään. No voin kertoa, että nyt on koeviikko ja ei, en lue saksan kokeeseen, vaan kuuntelen Pamelaa... Enkä muuten ihan heti lopeta. Onko sen pakko olla näin rakkaus!? Itkuhan tässä pian tulee.
Back to top Go down
Monsuuh

Monsuuh


Female Number of posts : 9
Age : 30
Paikkakunta : Varkaus
Registration date : 2010-11-29

Turhat Asiat II! Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! Icon_minitimeMon Nov 29 2010, 17:30

Sinttu wrote:
Tervetuloa monsu! : ) Sinähän taidatkin olla sama tyyppi kuin Monsterboardilla. Mitäs sää tänne vasta nyt löysit? Oletko kauankin tykkäillyt SO.sta? : D

Juu, ihan sama tyyppi olen =D
No SO.ta on tullu kuunneltua ihan jonkin aikaa, ihan aikaisemminki ku vasta nyt, mutta nyt sain aikaiseksi rekata tänne, ku oli kerrankin aikaa ja muistin, että tämäkin foorumi on olemassa :"D
Tässä kun kävi niin, että on pitäny rekisteröityä tänne jo vaikka miten kauan, mutta se on sitten vaan kiireen keskellä unohtunut. Ja varsinkin nyt viimeaikoina on ollut niin paljon kaikkea (lähes 10 äidinkielen palautettavaa työtä, koeviikko....(terkkuja lukiosta, jee...) jne.jne.), ettei ole todellakaan ollut aikaa istua koneella. Mutta parempihan se on myöhään kun ei milloinkaan. Smile

Meikäläinenkin huudattaa Pamelaa täällä ihan täysillä. Aivan ihana kappale <3
Back to top Go down
http://monsuuh.deviantart.com/
Sinttu

Sinttu


Female Number of posts : 314
Registration date : 2007-05-01

Turhat Asiat II! Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! Icon_minitimeMon Nov 29 2010, 17:44

Me tunnolliset lukiolaiset! : )) Pamelan voimalla jaksaa lukea (tai sitten ei...)
Nomutta hyvä kun sait aikaiseksi liittyä! Viihtyile ja postaile aktiivisesti etten oo yksin äänessä täällä. : D

Kuuntelin muuten kaikki muutkin viisukappaleet - HAHAHAHHAHAH. No ei vaan. Kaikki oli hyviä, paitsi ehkä Sami Hintsanen. No ei niinkään, mutta se on sanottava että taso on kova! Että tässähän alkaa pikkuhiljaa jännittää, vaikka onhan meillä jo toki voittaja tiedossa. ; )

Ps. tietääkö kukaan mitään tuloksia siitä SO.-kisasta, jonka deadline oli perjantaina? Voittajat kehuskelkaa ihmeessä. : D
Back to top Go down
Chrisuu

Chrisuu


Female Number of posts : 37
Age : 29
Paikkakunta : Pori
Registration date : 2010-10-07

Turhat Asiat II! Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! Icon_minitimeMon Nov 29 2010, 18:17

AArgh koulus oli tylsää, mut kotona tylsyyden pelasti Life`s too hard. Twisted Evil
Back to top Go down
Elentharus

Elentharus


Number of posts : 273
Age : 30
Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa
Registration date : 2007-05-04

Turhat Asiat II! Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! Icon_minitimeThu Dec 02 2010, 00:36

Mulla oli koulussa äärimmäisen hauskaa. En jaksanut keskittyä tunnilla yhtään; katselin vain sitä virallisilla olevaa Stalan yksittäiskuvaa (kässän tunnille piti viedä pukeutumisidolien kuvia), ja hihitin itsekseni. Opettajan piti käskeä olemaan hiljaa pariin otteeseen Laughing Ja sain SO.:n suosittelemisen niin pitkälle että vieressäni istuva kirjoitti osoitteen käteensä : D Ja pari muutakin katsoi että näyttääpä siistiltä.

Sit me käytiin illasta katsomassa taas tulevaa uutta kämppää <3 Oi mä rakastan mustaa lattiaa joka mun huoneessa on, ja moon alakerrassa oikeestaan yksin, omaa rauhaa. Ja sitten saa sisustaa oikein mukavaksi Very Happy Aamulla pitäis jaksaa kirjottaa enkun essee, mutta pitääkin mennä kouluun vasta kahteentoista <33 Ihan älyttömän rento jakso; filosofiaa, luovaa kirjottamista, kässää, yhteiskuntaoppia ja enkkua.
Back to top Go down
Chrisuu

Chrisuu


Female Number of posts : 37
Age : 29
Paikkakunta : Pori
Registration date : 2010-10-07

Turhat Asiat II! Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! Icon_minitimeThu Dec 02 2010, 15:27

Hemmetin TT ope...vittu se sekoo! Mut muute jees....turha viesti taas! Very Happy
Back to top Go down
Örvis

Örvis


Female Number of posts : 596
Age : 31
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 2007-05-04

Turhat Asiat II! Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! Icon_minitimeThu Dec 02 2010, 22:52

Tervetuloa monsu myös munkin puolestani! (lisää väkeä!) Tunnen itsekin nimimerkkisi entuudestaan. Smile

Ps. En tiedä SO.-kisan tuloksista mitään, itse en edes osallistunut, olin laiska. Tyypit, jotka osallistuivat kisaan, kertokaa mitä vastasitte!
Back to top Go down
Sinttu

Sinttu


Female Number of posts : 314
Registration date : 2007-05-01

Turhat Asiat II! Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! Icon_minitimeSat Dec 04 2010, 03:08

Mä osallistuin; selittelin ummet ja lammet, todennäköisesti suurimmaksi osaksi ohi aiheen. : ) Tosin olin itsekin sen verran laiska, että lähettelin vastaustani vasta juuri ennen kilpailun päättymistä, joten mistä sitä tietää jossei vastaukseni edes ehtinyt kisaan mukaan. Lol.


Huomautuksena siis vaan, että oli kyllä hiton vaikeat kysymykset, eikä minun mielikuvituksessa mitään sellaisia. >; ( : D


Last edited by Sinttu on Fri Nov 22 2013, 22:41; edited 1 time in total
Back to top Go down
Elentharus

Elentharus


Number of posts : 273
Age : 30
Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa
Registration date : 2007-05-04

Turhat Asiat II! Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! Icon_minitimeMon Dec 06 2010, 23:12

Hauskaa itsepäisyyspäivää kaikille : D Meikä oli pulkkamäessä ja silitteli kaverin eläimivä. Oli hauskaa.
Back to top Go down
Chrisuu

Chrisuu


Female Number of posts : 37
Age : 29
Paikkakunta : Pori
Registration date : 2010-10-07

Turhat Asiat II! Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! Icon_minitimeTue Dec 07 2010, 09:32

No ny oon vaa ATK luokas vaiks pitäis oll SAKU tunti! Mad
Yks vitun pelle ope oli menny varaamaa sen luokan vaikka sitä ei sais varata ku siin o meil tunti!
Back to top Go down
Elentharus

Elentharus


Number of posts : 273
Age : 30
Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa
Registration date : 2007-05-04

Turhat Asiat II! Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! Icon_minitimeWed Dec 22 2010, 18:54

ARGH mä inhoan että toi sama Lordin foorumeilta tuttu "ei saa puhua jäsenten muista pändeistä" -kakka pitää väkisin vetää SO.-juttuihinkin mukaan -_-' Siis ei kai nyt voi kieltää linkittämästä SO.:n haastattelua jos samassa haastattelussa on puhuttu Lordista? (ymmärtääkseni näin on tehty) Mut emmä viitti tonnekaan mennä aukoon päätäni kun eihän mun oo siellä pakko käydä, tää nyt vaan on visuaalisesti muutenkin nätimpi. Terveisiä vaan toisen foorumin modeille jos täällä käytte.
Back to top Go down
Sinttu

Sinttu


Female Number of posts : 314
Registration date : 2007-05-01

Turhat Asiat II! Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! Icon_minitimeWed Jan 05 2011, 18:57

^ Mun on monta kertaa tehnyt mieli kommentoida tuota, koska noh, enhän voi olla hiljaa taaskaan...
Tämä "ei saa puhua muista bändeistä"-scheisse on niiiin vanha juttu. Varsinkin kun mietitään tätä nykytilannetta, niin mua vaan jaksaa naurattaa jos tästä joku vielä jaksaa urputtaa. : D Kyllähän sen nyt tyhmäkin tajuaa, että Lordi ja SO. sattuu olemaan aika kytköksissä toisiinsa monin tavoin. Ja näin aluksi tuntuvat nämä SO.n (Stalan) haastattelut käsittelevän Lordiakin, mutta kyllä siitäkin sitten päästään ajan kanssa.

Vaan mitä tässä itse asiassa olikaan käynyt? En ole huomannut ko. tapausta. Mutta oikeastaan mitä väliä sillä on.

Nojoo. Mutta jatkan asiallisesti juuri tästä "kielletystä" aiheesta puhumalla Lordista, hähää! : D Tein tuossa pari päivää sitten kiintoisan havainnoin, ja totesin siinä että miten urpo sitä voi ihminen ollakaan. Katselin tuossa pitkästä aikaa elokuvan LORDIs The Kin ja kas, bongasin nimittäin Sampsan ja meinasin kuolla siihen paikkaan. Ja siis tällä tarkoitan nimenomaan Sampsaa, en Kitaa. Onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia eli olenko oikeasti ollut niin sokea, etten ole tätä aikaisemmin huomannut? : )

(Vai nolaanko nyt itseni kertomalla tämän? Tietysti tästä on jo puhuttu jossain, eikä ole huomannut mitään! >: ( Mutta Sampsa sen täytyi olla, kyllä minun täytyy tunnistaa se hymy tai tunnen itseni tyhmäksi! Jälleen.)


Last edited by Sinttu on Fri Nov 22 2013, 22:37; edited 1 time in total
Back to top Go down
Elentharus

Elentharus


Number of posts : 273
Age : 30
Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa
Registration date : 2007-05-04

Turhat Asiat II! Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! Icon_minitimeWed Jan 05 2011, 21:39

^No et sitten ole ainoa tyhmä :O Kai mä nyt luulisin sen tuntevani kun näen mutta en sitten vissiin xd Missä kohdassa?
Back to top Go down
Sinttu

Sinttu


Female Number of posts : 314
Registration date : 2007-05-01

Turhat Asiat II! Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! Icon_minitimeWed Jan 05 2011, 22:07

En nyt minuuttikohtaa muista tai jaksa tarkistaa. Mutta siis viimeinen kohtaus, se kirjanjulkistamistilaisuus tai vastaava.
Siellä hän istuu yleisössä ja virnistelee oikein, aiai ♥ ...tai hänen kaksoisolentonsa tai vähintään veljensä! : D:D

Sano josset bongaa niin heitän sit youtubelinkkiä tai jotain.
Back to top Go down
Elentharus

Elentharus


Number of posts : 273
Age : 30
Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa
Registration date : 2007-05-04

Turhat Asiat II! Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! Icon_minitimeThu Jan 06 2011, 14:45

No en kyllä ois tunnistanut vaikka oisin kattonukkin jos en ois tienny että siinähän se : D Vaikka ois kyllä pitäny alkaa ihmettelemään että miksi pirussa siinä on yhdellä aurinkolasit... Lävistyksineen kaikkineen Stala
Back to top Go down
Sinttu

Sinttu


Female Number of posts : 314
Registration date : 2007-05-01

Turhat Asiat II! Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! Icon_minitimeThu Jan 06 2011, 16:08

Ne aurinkolasit oli aika velmut, fail. : DD Eipä auttanut lasit enää, aikaisemmin ei ehkä tajunnut, mut onneks nyt. : D Mut se tukkakin, ah!!!! Ei paha! ♥

Oli se sinänsä jännä, että nyt kun katoin tän leffan pari päivää sitten, niin tunnistin heti tutut kasvot. Mut aikaisemmin ei ollut aavistustakaan tästä, vaikka leffaa onkin tullut suurkulutettua. Näin sitä vaan viisastuu! (tai sitten oon tuijottanut liikaa kuvia.. : D)
Back to top Go down
Elentharus

Elentharus


Number of posts : 273
Age : 30
Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa
Registration date : 2007-05-04

Turhat Asiat II! Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! Icon_minitimeSat Jan 08 2011, 02:35

Samoin aika juonisti laitettu Mie Oon Lordiin se yksi tatuointikuva : D Muistan ko kaveri laitto oikeen viestiä ko se oli ekana bongannu mitä Stalan paidan alta pilkistääkään. Ja mä en ikinä sit huomaa xd Missähän muualla Sampsa oikein on eikä me olla nähty mtn..? Mutta sinänsä melkeen sama, aletaan julkisuuden kera saada sellaista herrkkua ettei parilla sumunaamakuvalla kauaa tarvii juhlia.

AH ja sit tää englanti on niin nättiä
"We did make the choice do not post here the interview where it's talk from a other band"
Me teimme Päätöksen älä lähetä tänne sitä haastattelua missä se on puhe yhdeltä toiselta bändiltä
Okei joo tajuuhan ton, mutta hauska oli lukee sori vaan kaikille Laughing
Back to top Go down
Sinttu

Sinttu


Female Number of posts : 314
Registration date : 2007-05-01

Turhat Asiat II! Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! Icon_minitimeSat Jan 08 2011, 19:22

Oih, se Kita-tatuointi on hieno! Jotenkin muistelisin, että sen tatskan on sanottu kuuluvan Sampsalle, ettei se ollut mikään mysteeri kuitenkaan.
Mutjoo, mistäs sitä tietää mitä kaikkea on mennyt ohi... : ) Nyt tästä eteenpäin toivottavasti huomaa jo nää tälläset, heh.

MUT tästä tulikin mieleeni... Ai että kun minuu harmittaa sellanen jutskaputska, että olen hävittänyt ne molemmat Lordi-dokumentit! >:' ( Ne ei oo meillä digiboksilla ja kasetitkin ovat mystisesti kadonneet, joten mitä tehdä..? Arvatkaa vaan tekisikö mieli katsoa niitä näin pitkästä aikaa!? Ehkä laitan YLElle palautetta, että näyttäisivät ne vielä... Vai onks niitä jossain täällä netissä nähtävillä!?


AINII, pitää nyt kertoa tällänenkin teille! Eilen junailin täältä Hyvinkäältä Helsinkiin päin yhdeksän aikaan aamulla. Perille päästessäni astuin asemalle ja kappas - Sami J. käveli ohitseni ja lähti viipottamaan hurjaa vauhtia seuralaisensa kanssa sisälle asemarakennukseen! : ) Kyllä siinä hetken hymyilytti, on se vaan komea mies (ja pitkä!)
Ihmettelin tietysti, että mitäs hittoa Sami tulee stadiin junalla, eikö hän muka asu siellä? Siihenkin saatiin selvyys sitten, kun aamulla luin Stalan ja Samin haastattelun Aamupostista (Hyvinkään, Riihimäen jne. paikallislehti), ja siellä luki Samin olevan riihimäkeläinen. : D Itse haastattelu ei kummoinen muuten ollutkaan...

Harmitti vaan, että olin mennyt istumaan viereiseen vaunuun mitä hän! Olisi ollut hauska sattua samaan vaunuun Samin kanssa, tiedä häntä mitä sisäpiiritietoa olisin saanut kuulla.. : ):)
Back to top Go down
Awwaa

Awwaa


Male Number of posts : 206
Registration date : 2007-07-03

Turhat Asiat II! Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! Icon_minitimeTue Jan 11 2011, 22:14

Sinttu wrote:
En nyt minuuttikohtaa muista tai jaksa tarkistaa. Mutta siis viimeinen kohtaus, se kirjanjulkistamistilaisuus tai vastaava.
Siellä hän istuu yleisössä ja virnistelee oikein, aiai ♥ ...tai hänen kaksoisolentonsa tai vähintään veljensä! : D:D

Sano josset bongaa niin heitän sit youtubelinkkiä tai jotain.
Oho en ole kyllä ennemmin bongannut, aika erikoista se koska Sampsahan on niin näkyvällä paikalla ja aikalailla eroavan näköinen muista.
Back to top Go down
Tulilintu

Tulilintu


Female Number of posts : 130
Paikkakunta : Turku
Registration date : 2011-01-19

Turhat Asiat II! Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! Icon_minitimeWed Jan 19 2011, 17:29

Päivää!!
Päätin tulla tänne esittäytymään,kun päätin vihdoin kirjautua tänne So foorumillekin. Minut saatiin ylipuhutua tänne!

Very Happy

Olen varsin uusi So fani. Noin vuoden olen yksinäni fanittanut tätä bändiä. Tätä foorumia olen käynyt lukemassa säännöllisesti. Kivaa porukkaa täällä nyttää olevankin! Cool Löysin So.n Lordin kautta niin kuin aika moni muukin. Kita kun on mun lempi monsteri kyseisestä bändistä. Sitten kuulin Bye Bye Biisin ja sillä tiellä ollaan edelleen.

Muut lempi Bändit ovat Lordin ja Stala & So.n lisäksi ovat : Honey Hellraiser, Nightwish, Jimi Constantin (tietysti piti olla samassa euroviisu pippalossa kuin so Mad ), Bon Jovi..ym ym.

Uutta So-levyä odotellessa..jonka muuten pitäisi ilmestyä 2.2.11. Twisted Evil
Back to top Go down
Sponsored content





Turhat Asiat II! Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! Icon_minitime

Back to top Go down
 
Turhat Asiat II!
Back to top 
Page 1 of 8Go to page : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
 Similar topics
-

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
SO. Board :: Muu löpinä :: Muu Löpinä-
Jump to: