SO. Board
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
SO. Board

Keskustelualue Stala & So.-faneille

HomeHome  PortalPortal  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Show by SO.Show by SO.  Log in  

Turhat asiat tänne!

Go down 
+23
Lare
Ceccila
supermonstar13
Joni Master
Daughter of beast
Awwaa
Little-devil
Albireo
Stude
pikkupiru
Pakke
miimosa
Elentharus
Wings
Stalan salarakas
Eirikur
Sinttu
Wedary
Örvis
Monstermama
Blackwolf
Bass
Blood-girl
27 posters
Go to page : Previous  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 17 ... 22  Next
AuthorMessage
Örvis

Örvis

Female Number of posts : 596
Registration date : 2007-05-04

Turhat asiat tänne! - Page 12 Empty
PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 12 Icon_minitimeSun May 18 2008, 22:11

Sinttu, oon bad Schwartaussa, joka on pien kylänpoikanen Lyypekin lähellä.. ja luokkaretkel oon (:
tosi kivaa ollu, tiistaina hamburii shoppailee! Very Happy
Back to top Go down
Elentharus

Elentharus

Number of posts : 273

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 12 Icon_minitimeTue May 20 2008, 21:35

hö, me ei ees päästä mihinkään luokkaretkelle tänä vuonna :"(
Aluqer on kateellinen nytten. Twisted Evil
Back to top Go down
Blackwolf

Blackwolf

Female Number of posts : 304
Registration date : 2007-05-11

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 12 Icon_minitimeWed May 21 2008, 14:54

Ei meilläkää mtn luokkaretkee tnä vuonna oo oikee ollu, huomenna tosin me ysit lähetää särkänniemee.. Nothing else. |:
Ketää ei kai kiinnosta (?), mut kerronpa vähä kuulumisia tält sekunnilt (: Hmm. 27. pvä on tulossa, ja silloha mä meen Kissii kattoo ((: Serkkupojan yllätyslapsen 3-vuotis syndetki ois sillo, mut mielummi valkkaan kissin. Ja housut pitäs kans sillo hakee stadist, mut kai se käy jos meen 28. hakee ne..
Jo w00t, mäpä sain ilmaseks ämpeenelosen postis<3 Meses ko on noit ihkui mainoksii ni sielt bongasin tarjouksen.. Oikeestaa ton mp4:n ois pitäny tulla joskus ens kuun alus, mut käyhä tää näinki.. :>

Mmmitäs te? Mitä kuuluu noin niiku yleensä? Mitäs ootte duunaillu? Ja onkos suunnitelmii lähitulevaisuudelle? Ketkä kaikki tulos kattoo Kissii?
Back to top Go down
http://the-blackwolf.deviantart.com
Daughter of beast

Daughter of beast

Female Number of posts : 132
Registration date : 2007-11-18

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 12 Icon_minitimeWed May 21 2008, 17:54

Ois ollu hieno mennä Kissiä kattoon, mut ei onnistunu tällä kertaa.
Tjaah, mitäs tässä, viimeiset 3 päivää sairastanu ja en kyllä mene huomennakaan kouluun, silloin on yseillä liikuntapäivä.
Tuskinpa olen ainoa, todella moni aikoo lintsata Laughing
(tosin mullahan on hyvä syy...)
Mitäpä muuta, kohta on koulu ohi...omalla lailla surullista, meidän luokka on ollut aivan ihana ja hauska <3
Montaa ihmistä tulee ikävä Sad
Toisaalta kivaa, koulu ohi ja lukio häämöttää edessä, että pääsis kieliä opiskelemaan.
Jos tähän lukioon pääsen siis. Kesätöitä ei ole, joten kesä on aivan auki, haaveena ois päästä ulkomaille viikoks tai pariksi.

Mut niin, mitäpäs teil?
Back to top Go down
Sinttu

Sinttu

Female Number of posts : 314
Registration date : 2007-05-01

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 12 Icon_minitimeFri May 23 2008, 15:16

Nooh, mitäs tässä. ((: Koulu tosiaan aika loppu jo, meillä ei ainakaan ole mitään 'kunnon' oppitunteja enää. Nää viimeiset tunnit ollaankin pelattu vaan pokeria ja korttia tunneilla. : P Oikein hupaisaa.... Onnellisin oon siitä ettei kokeita ole enää, se on kaikista parasta. (:

Aika tyytyväinen oon numeroihin mitä oon saanu, osan meinaan tiedän jo. Yksi numero vain harmittaa, sain tekstiilistä nimittän seiskan. ;_; Ja se jää ysin todistukseen, ei todellakaan kiva. -.- Jooo, tiiän etten oo käsistäni ehkä kauhean taitava.
Mutta kuvis mulla oli vahva ysi, ja siitä oon ylpee! ^_^ Kaikista kivointa kuitenkin oli se kun nostin saksan kasiin. <333 (....mulla oli saksa ennen seiska, arvaatkaa vaan hävettääkö myöntää..... ;_; ) Mulla olisi saattaanut olla se ysikin, muttakun luokanvalvoja ei voinu nostaa kuin yhdellä numerolla. Syksyllä nostan sen sitten ysiin, ihan varmasti! Se on mun tavoite, koska nyt mulla oli tavoitteena nostaa saksa edes kasiin. (taino ainakaan sitä numeroa EI saa laskea enää, mut sen pitäis kyllä nousta <; )
Ja ruotsikin mulla pysyy ysinä! :--------D JEEE. No ehkä seiskan ruotsi on sen verran helppoa, ettei se nyt mikään ihme ole. Sain ruotsin kokeestakin 9½, vaikka olin ihan varma ettei se mennyt kamalan hyvin. :'DDD Toivon kyllä oikeesti että mulla nousisi keskiarvo, edes vähän. Viimeksi mulla se taisi olla tasan 8,0. Nyt kyllä onneksi näyttää siltä, että se nousee.

Luokkaretkistä kun oli puhetta, niin ei meidän luokkakaan mihinkään lähde. Alunperin piti mennä Lintsille, mutta sitten luokanvalvoja ei halunnut lähteä ja väitti, että tulee muka liian kalliiksi. ;_; Olihan se periaatteessa totta, koska kaikkien pitäisi maksaa rannekkeet (melkein 30 e?) plus sitten junalippu. Ja eihän siellä olisi ehtinyt olla kuin muutaman tunnin, koska koulu olisi loppunut klo 13, eikä Hesaan olisi enää saanut jäädä.
Mutttta eihän sillä väliä, kun sitten selvisi että Power Moverin finaali on samana päivänä kuin tämä ns 'luokan päivä'. Olin ilmoittautunut tanssikisan finaalin, joten ei mun tarvitse osallistua minkäänlaiseen pesispeliin. ; D Oon hieman onnellinen. Liikanmaikalle jotain selitettiin, että sitten Power Moveriin mennään katsomaan kavereiden tanssia, mutta oikeesti siellä on ihan joku muu, kenet mä haluan nähdä. <3 : DDD ((CRISTAL SNOW!)) Odotan 29. päivää ihan hulluna. : P Ja Cristal esiintyy jopa tunnin. <3

Hmmnnn ja mitäs muuta----? Mä en oo Kissiä menossa katsomaan. (: Kaksi keikkaa on kyllä mihin haluan (Tokio Hotel ja Cinema Bizarre) <3. Bizarre on Nosturissa 13.8 ja TH:n keikkapäivästä ei vielä tiedä. Bizarren keikalla yritän päästä, kun vetoan synttäreihini. Se voisi olla synttärilahja tai jtn. ((;

Eipä täs kai muuta. Koulu loppu ja ratsastamaankaan en pääse. ;_; Minä idiootti kun en mennyt varaamaan itselleni mitään ratsastuskurssia kesäksi. Täytyy ehkä mennä sitten islanninhevosvaellukselle, tai keksiä jotain muuta kivaa. Mut ainakin pääsen Lintsille 15.6. <3 Lintsillä äitin työpaikan kesäjuhlat ja yksityistilaisuus. Ei ainakaan pitäisi olla kamalaa ruhkaa siellä. (8
Joo anteeksi ja kiviäkin kiinnostaa.....

Nyt taidan lopettaa, mut kertokaa muutkin mitä teille kuuluu jne. (: Mä meen nyt katsomaan Euroviisujen 2. semifinaalia nauhalta kun se jäi eilen katsomatta. : P Tsau.

Nii ja eihän kukaan muu vaan ole sattumalta menossa tuonne Power Moverin finaallin Helsingin jäähalliin 29. päivä? ^-^
Back to top Go down
Joni Master

Joni Master

Male Number of posts : 279

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 12 Icon_minitimeWed May 28 2008, 15:01

Valmistuin eilen lähihoitajaksi! Kuka tarvii "läheistä" hoitoa. ;-)
Back to top Go down
Monstermama

Monstermama

Number of posts : 245
Registration date : 2007-05-06

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 12 Icon_minitimeWed May 28 2008, 17:10

Vai tuli Jonista lähihoitaja. No onnee vaa! *hali*
Back to top Go down
Sinttu

Sinttu

Female Number of posts : 314

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 12 Icon_minitimeWed May 28 2008, 18:10

Joni Master wrote:
Valmistuin eilen lähihoitajaksi! Kuka tarvii "läheistä" hoitoa. ;-)

Juu'uuh, onnea vaan Jonille valmistumisesta! : DDD Itse en kyllä toistaiseksi mitään hoitoa tarvi, läheistä enkä muutakaan.

((Kohta pitäis lähtee ostamaan limua ja karkkia huomiseksi. :----D Kunnon eväät pitää olla. Ja Cristalille fanilajaksi Geisha suklaata, kun on kerran sanonut tykkäävänsä siitä. <3))
Back to top Go down
Wedary

Wedary

Female Number of posts : 170
Registration date : 2007-05-05

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 12 Icon_minitimeWed May 28 2008, 21:27

Wedillä teki taas mieli kirjottaa tänne jotai. *kirjottaa jotai* noh. öh. Tehdäänpä nyt näin kesän kunniaks tämmöne pienoinen kysymys.
Millonkas ihmisil alkaa loma/on alkanu, ja mitäs meinaatte kesällä tehdä? Jos perusjuttuja kute jäätelönsyöntiä ja uintia ei lasketa. (:
Back to top Go down
Bass
Pääjehu
Bass

Male Number of posts : 369

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 12 Icon_minitimeWed May 28 2008, 21:29

Mää aion vaan soittaa. Ens viikolla tais alkaa kesäloma, ainakin vika viikko tässä.
Back to top Go down
https://soboard.niceboard.com/
Daughter of beast

Daughter of beast

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 12 Icon_minitimeFri May 30 2008, 14:01

Huomenissa saadaan todistukset ja pysyy varmaan melko lailla samana, mitä nyt ehkä matikka nousee...

Hmm. Kesällä mä aion...nooh, kesällä on aina hirmu inspis rustailla tarinoita, olisi kiva pitkän lukossa-olon jälkeen ^^
Kavereiden kanssa varmaan tulee myös oltua ties missä ja yleisesti ottaen aion vaan olla Cool
Back to top Go down
Örvis

Örvis

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 12 Icon_minitimeFri May 30 2008, 14:40

Jeep, peruskoulu loppu, vihdoinki, vapaus, jee! Smile

Ja ny lomal.. mökil tulee varmaa aika paljo oltua ja suurimmaks osaks varmaa vaa iha relailuu. Eli eipä mitään ihmeellistä kesää tulossa varmaankaan.
Back to top Go down
Blackwolf

Blackwolf

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 12 Icon_minitimeFri May 30 2008, 15:17

Wedary wrote:
Millonkas ihmisil alkaa loma/on alkanu, ja mitäs meinaatte kesällä tehdä? Jos perusjuttuja kute jäätelönsyöntiä ja uintia ei lasketa. (:
Huomenna viel kevätjuhla (HAHAA meinaanpas saada päättötodistuksen, liikanmaikka armahti ja anto 2 vitosta<3).

Kesällä menee ekat pari viikkoo siihe ko hoidan ton päiväriparin pois alta (nyhyhyhyhyyyyy, oisin halunnu ton yhen toisen ysin isoseks sinne, mut eile ko tsekkasin ketkä on isosii siin riparil ni ei ketää tuttui, yhen vaa tiiän. :C)
Sitteh.. Tuska ois ollu aika namu, Dimmu Borgir ois ollu kiva nähä. Mutku on hintaaaaa enkä jaksa koht enää tuhlaa rahoi yhen bändin takii. Ankkarock ois kans kiva, mutku W.A.S.P. on lauantaina ja Apulanta sunnuntaina, ja mähä en jaksa mtn kahen päivän lippui ostaa. :c
Ja enpäs tost uimisest tiiä, viimekesänäki jätin kokonaa välii. Katotaa ny..
Tnä ois tarkotus käväst ostaa jtn housukangasta, ja jtn kaavapaperiks sopivaa halpaa.
Ja huomenna päättäreitten lisäks ois serkun lakkiaiset, ja joko huomen tai ylihuomen pitäs naapurin jätkän lakkiaisiski (joitten ois pitäny olla jo viime vuonna) kävästä. Et enpä lähde päättäreitten jälkee dokaa.
Ja loman jälkee lukioon. |:

OMG huonoja uutisia mopon kannalta. Iskä ko on niit töissä korjaillu, ni kuulemma just sellaset mitä mulle oli luvattu, ni on iha romuja. Siis niihi tulee iha vitu helposti kaikkii tyhmii vikoi, toisinku joihikki skoottereihi. Ja iskä on taas ruvennu yrittää ylipuhuu mua skobaa.. Mutku emmä haluu sellast pissisten och vanhusten tyhmännäköst kulkuvälinettä. :c
Pitää vaa toivoo et iskä lämpenis kuitenki tolle keeway x-ray supermotolle. |:

Ja hej jee, tää parempi kone toimii taas<3
Ja mä haluun keesin kesäks, mut jotenki tuntuu et iha kaikki ei diggais siit ideast. Must se taas ois aika nams sellane puolpitkä musta irokeesi, sivuil sellast iiiiha lyhyttä hiusta joka on joko mustaa, tai sit vaaleeta mustil leoparditäplil. (: Ois ihanan viileeki ni ei niska hikoilis heltees<3 Mut rupeen miettii sitä vast konfirmaation jälkee, koska toho konfisasuun sopii paremmi nää mustanruskeet puolpitkät.

Selitin taas jtn paskaa mut pakko höpist ko on jostai syyst energiaaaaaa. (((: Vaik viel eile kuivasin kyyneleit koulun vessas enne ko lähin tsiigailee urheilukentälle sitä liikuntapäiväjuttuu. |: Däämn juu, liian vahva meikkaus. Meinasin lähtee pandana.

Viel yks juttu enne ko lopetan: KISSSSSSSSS!!!11 27. olin kattomas, ihanaaaaa<3 Mahtava keikka oli, muistan koko loppuelämän. Ostin sielt jopa KISS-paidan. C: Ja kaveri otti kännyl kuvan meist och sen jälkee siirty kuvaamaa KISSii. Pitääpä venailla et se tulis joskus mesee ni voisin kinuu niit KISS-kuvii. ;---) Sampsaan törmäsin, ja herra kuulemma huomas mut jo enne ko oltii tultu juttelee. Stala-osios selkeempi höpinä siitä. Ny en enää jaksa laskee kuin monta Kita-nimmarii mul on. |:

Ainii, viel se juttu et yllätyin kuin hyvää ja tutun makust toi H2Oh! on.

Mut okei, areena on vihdoin teijän taas. Sama se et luitteko ton kaiken vai ette, mut kertokaas teki lisää elämästänne. (:

Marilyn Manson - Putting Holes In Happiness
Back to top Go down
Wedary

Wedary

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 12 Icon_minitimeFri May 30 2008, 22:54

Blackwolf wrote:
"sellast pissisten och vanhusten tyhmännäköst kulkuvälinettä. :c"

"Ostin sielt jopa KISS-paidan. C:"

"Sampsaan törmäsin, ja herra kuulemma huomas mut jo enne ko oltii tultu juttelee. Stala-osios selkeempi höpinä siitä. Ny en enää jaksa laskee kuin monta Kita-nimmarii mul on. |:"

"Mut okei, areena on vihdoin teijän taas. Sama se et luitteko ton kaiken vai ette, mut kertokaas teki lisää elämästänne. (: "

Ei se oo pissisten/vanhusten tyhmännäköne kulkuväline. |: Skodet o kivoi. Wediki tahtoo. |:

Ja miekipä sain täs jonku aikaas sitte KISS-paidan C: Ei kylläkää taida olla aito. Hieno silti.

Ja ekku sie puhut Stalasta, sit Kitasta? Menee sekasi. |:

Ja juu, yritämme kertoa itsestämme. Olemme hyvin korkea-arvoinen, joten puhumme itsestämme monikossa. Jou. Teititelkää minua. Kumartakaa.

Muttajoo. Eli tosiaan, huomenna on päättäjäispäivä. Musiikin numero laskee yhdel, ku en palauttanu sitä erästä lappua ajoissa. Yhden vammasen pienen lapun tähden. |: Ei kiva. Matikka pysynee edelleen siinä kympissä ((mie oon paras! \,,/)), ku muut numerot laskee. Tai bilsa hyväl tuuril nousee vähä. Joujou, tein tossa äskön opelle "aurinkoista kesää"-kortin. Aattelin, ku kaikki muutki meijä luokkalaiset viel jotai kukkia, nii vien mieki jotai.

Ja tänääki oli kohtalaisen kiva päivä. Ensimmäisellä tunnilla tietokilpailu, jossa mie en voittanu, jee, toisella tunnilla mentii aulaan kuuntelee Radio Sykettä, sieltäki yks ainoo hyvä kappale tuli, Poison, muut oliki kaikkea passhaa, kuten Boten annan enkunkieline versio ja jotai elastista ja tällästä. Ruokana oli nakkikeittoa. ((:
Seuraavaks oli opettajat/oppilaat-pesisottelu, joka oli äärettömän tylsä, ja jota mie en seurannu ollenkaa, vaa riehuin vaa jotai kukkulalla kamun kaa, piirtelin ja kuuntelin musaa. Ja soittelin/tekstailin muutamille tyypeille, heh. Bassille, mamalle ja alppikukalle kiitokset, ku viittitte vastata. NS, Pläkki ja örvis oli ilkeit :<<<<<<<

pienenä sivuseikkana mainittakoon, että miepä menin kouluun/tulin koulusta rullaluistimil. Näähää. cC:

Ja päivemmällä pääsin taas taluttaa pikkuvarsaa, päihte.. päihisiin ku pitää opettaa. Raukka pomppi pystyy ja lens perseellee. ((;

Ja yks kamu oli meil tänää. Halvat huvit. Pätkittii vaa toisiamme päähä ja jalkoihi ja naamaa ja joka paikkaa ja räkätettii hulluna kaikelle mahdolliselle. |: Harvinaista, mie ku nauran harvoi. Mie oon enemmänki hymyilevää sorttia.

Ja kylläpä mie oon kaunis. <3333 tuli vaa mielee eräs pieni viimeviikkonen juttu, ku olin kävelemäs kirjastost halpa-halliin, nii miun ohi meni joku auto, jonka sisält kuulu vaa hirveet viheltelyy ja joku viel huus "hyvä perse!" ((((: Mm, miul o hyvä perse, toisinku teil, näähää ((:<

Mmh.. huomena kirkkoo.. Iha kiva, mut tylsä paikka juu. Ja jäätelö o kallistune. Enne 1,70€, ny 2,0€. Hui.

ja wedi ei keksi enää kirjotettavaa. Ihan niiku ketään kiinnostaiskaa miun rupattelut. Nooh, täällähä onki viel monta tyyppii jotka ei oo kirjotellu mitää.. ((;
Back to top Go down
Daughter of beast

Daughter of beast

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 12 Icon_minitimeSat May 31 2008, 10:49

Wedary wrote:

Ja kylläpä mie oon kaunis. <3333 tuli vaa mielee eräs pieni viimeviikkonen juttu, ku olin kävelemäs kirjastost halpa-halliin, nii miun ohi meni joku auto, jonka sisält kuulu vaa hirveet viheltelyy ja joku viel huus "hyvä perse!" ((((: Mm, miul o hyvä perse, toisinku teil, näähää ((:<

Mut taas huomas eilen pari pultsaria x)
Käppäilin kirkkoa kohti Pommac-pullon kanssa ja yks pultsari ihmetteli, että miksen ollut ostanut kaljaa ( siis näytänkö mä kännäävältä nuorelta :>) ja kaupungilla selitin äidille ja sanoin jotain "mun mielestä se ei mee niin" ja se ohikulkenut pultsari totesi, että "mun mielest menee". Repesin sille kyllä X)
Jooh, Alkossa myyjä kyseli, että minkäs ikäinen olin, kun äidin kanssa siellä käväistiin. Ja yhdessä kaupassa vartija tuijotti koko ajan -.-'
Mutta ylpiä olin kävellessä, kun ihmiset katseli ohi kävellessään. Taisi johtua goottivaatteistani ja yksi nainen jopa kysyi, mistä olin korsettimaisen paitani ostanut. Hehhee Very Happy
Ja nyt kohta taidankin häippäistä mökille repimään vähän rusketusta Cool
Back to top Go down
Blackwolf

Blackwolf

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 12 Icon_minitimeSun Jun 01 2008, 17:33

Wedary wrote:
Ei se oo pissisten/vanhusten tyhmännäköne kulkuväline. |: Skodet o kivoi. Wediki tahtoo. |:

Ja ekku sie puhut Stalasta, sit Kitasta? Menee sekasi. |:

Onnnn se skoba vaa sellane. En hankkis ite ikinä. |:

Ja kyl sä tajuut ton KitaStalaSampsa-jutun.

Mistäs tiiät ettei sitä perse-kommenttii heitetty jollekki toiselle (:< Läpäl, kyl sul varmaa iha hyvä perse on ko ite nii sanot. : DDd
Mut mullon parempi<3335622

Plääääh eile olin kaksis lakkiaisis. Ekat oli kuolettavan tylsät, yli puolet porukasta ko puhu ruotsii. |: Mä mtn svedui jaksa kuunnella, onneks tuli vähä niiku kiire naapurin jätkän lakkiaisii. Eipä nekää kummoset ollu, istuttii mä, sisko ja kamu (sen jätkän systeri) kamun huonees och juotii siiderii, sit syötii vähäse kakkuu, ja loppuaika oltii alakerras ja toivottii et ne kamun isoveljen kaverit häipyis et päästäis valtaa yläkerta. Mut eheeeei, ne vaa soitti skittaa ja mölys.
Ja ny iskä on jossai hevonpersees motocrossii kattomas, sisko on montturockis, ja veli duunaa jtn alakerras, änd mä saan datailla rauhas. Jee.
Back to top Go down
Joni Master

Joni Master

Male Number of posts : 279

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 12 Icon_minitimeSun Jun 01 2008, 18:46

Mihin jäsenet on hävinnyt?
Back to top Go down
Blackwolf

Blackwolf

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 12 Icon_minitimeSun Jun 01 2008, 19:19

Joni Master wrote:
Mihin jäsenet on hävinnyt?
Jaa'a, unohtanu koko pleissin ku on muutaki tekemist ja meno on täällä nii kuollutta..?
Back to top Go down
Wedary

Wedary

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 12 Icon_minitimeSun Jun 01 2008, 20:29

Blackwolf wrote:

Mistäs tiiät ettei sitä perse-kommenttii heitetty jollekki toiselle (:< Läpäl, kyl sul varmaa iha hyvä perse on ko ite nii sanot. : DDd
Mut mullon parempi<3335622

Noku siel ei ollu ketää muuta. (:< ja äläpä yritä, miun perse o paaaaljo parempi. Mie ku oon itse täydellisyys.<33333333333333333323242
Back to top Go down
Blackwolf

Blackwolf

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 12 Icon_minitimeSun Jun 01 2008, 21:50

Wedary wrote:
Noku siel ei ollu ketää muuta. (:< ja äläpä yritä, miun perse o paaaaljo parempi. Mie ku oon itse täydellisyys.<33333333333333333323242
Entäs jos oli mut sä et vaa nähny ((:<
Ja ei, khyl mun perse on nii ihQ ettei parempaa löydy hakemallakaa, ainakaa sielt teiltä päin. Oon nii namu<3333364569

Yhyy huomenna alkaa ripari, ei jaksaaaaahhhh. Nii kuivii lissui ja n00bei kaikki noi kasit :---(
Back to top Go down
Örvis

Örvis

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 12 Icon_minitimeSun Jun 01 2008, 22:36

Joop, miepä en tommost kilsakommaa oikee ny osaa tehä...

Wedille, että sori ku en voinu vastata ku jos mie oon tunnil ni sillo ei saa puhuu kännyy d: Ja koulus miul on aina känny äänettömäl ni enhä mie tiiä jos se soi. Mut ny lomal saat soittaa ni paljo ku tahot, mie yritän vastata, jos ymmärrän pitää kännyn äänellisenä (:

Ja miulki oli iha ok keskiarvo 8,3. Ja terveystiiost 10!!! Ja stipendi!! Repikää. *leso* =)

Jööh, tosi kiva on lukee noita teijän pitkii viestei, mut itteltäin ei aina noi nii onnistu. Että jos mie joskus jotai pitempää kekkaan...

... laittakaa boardille äänestys, kummal teist on parempi perse. Siit se selvii d:
Back to top Go down
Wedary

Wedary

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 12 Icon_minitimeSun Jun 01 2008, 22:56

Örveltäjäkö wrote:
Ja terveystiiost 10!!!
Ooooooooooooooooooooo... >= D Kyllähän, ny Örvis nuot asiat tietää, ooo-oo-oo.. >= D

Anteeksi.
Back to top Go down
Örvis

Örvis

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 12 Icon_minitimeMon Jun 02 2008, 12:46

Wedary wrote:
Örveltäjäkö wrote:
Ja terveystiiost 10!!!
Ooooooooooooooooooooo... >= D Kyllähän, ny Örvis nuot asiat tietää, ooo-oo-oo.. >= D

Anteeksi.

Juu. Saat. Smile
Back to top Go down
Blackwolf

Blackwolf

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 12 Icon_minitimeMon Jun 02 2008, 16:08

Örveltäjäkö wrote:
Ja stipendi!! Repikää. *leso* =)
Haha, meikäl kuviksest stipendi *lesoleso* :--------)

UUH eka päivä riparii ohi. Kuivaa<3 Noooooooooooh, eiköhä tää täst lähe.. Isoset ainaki on iha ok?
Back to top Go down
Wedary

Wedary

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 12 Icon_minitimeMon Jun 02 2008, 17:03

Blackwolf wrote:
Örveltäjäkö wrote:
Ja stipendi!! Repikää. *leso* =)
Haha, meikäl kuviksest stipendi *lesoleso* :--------)

Miullapa o kuviksest ja matikast ja äikäst ja enkust stipendi plus viel joku 'luokan paras'-stipendi. ((((((((((((((((((((((((((((((: *triplaleso*

Plus sain tänää mummolt kympin ja kettukarkkeja koulun loppumisen kunniaks. (((:
Back to top Go down
Sponsored content

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 12 Icon_minitime

Back to top Go down

Turhat asiat tänne!
Back to top 
Page 12 of 22Go to page : Previous  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 17 ... 22  Next
 Similar topics
-
» Turhat Asiat II!