SO. Board
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
SO. Board

Keskustelualue Stala & So.-faneille
 
HomeHome  PortalPortal  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Show by SO.Show by SO.  Log in  

 

 Turhat Asiat II!

Go down 
+13
Nebel
Piux
-Nash
Lare
Tulilintu
Örvis
Elentharus
Chrisuu
Sinttu
Monsuuh
Pakke
Awwaa
Bass
17 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
AuthorMessage
Örvis

Örvis


Female Number of posts : 596
Age : 31
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 2007-05-04

Turhat Asiat II! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 3 Icon_minitimeTue Feb 15 2011, 19:55

Jostain kumman syystä itsekin tuota biisiä joskus popittelin. Huomaa hyvin, että Sampsa on sen tehnyt, sillä omasta mielestäni siinä on paljon samankaltaisuuksia Spring Romancen kanssa. Kun en sanoja vielä tuohon Peten biisiin osanut, niin lauloin tuota Springin sanoilla, hyvin sopivat. ;D Olisi ovelaa kuulla tuo The Final Day SO.:n omana versiona, sen verran mukava piisi.

Niin ja muutenkin miun on pitänyt kuunnella noita biisejä, joihin Sampsa on osallistunut. Esimerkiksi taustalaulujen osalta monet Hanna Pakarisen biisit, Apulannan se yksi, Järjestyshäiriön joku, ja nythän tuo lauleskelee joissain Honey Hellraiserin ralleissa. Onhan niitä bändejä varmaan useampiakin, joille hän on lauleskellut, mutta nuo nyt ainakin. Niin ja sitten toki se joku Lordi.

-Nash: Heij, minähä en ole edes nähnyt tuota videota! Olin katsonut joitain muita Hannereitten videoita, mutta niissä oli parhaimmillaan näkynyt Sampsan takaraivo. Eli kiitos linkistä. ;P
Back to top Go down
Elentharus

Elentharus


Number of posts : 273
Age : 30
Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa
Registration date : 2007-05-04

Turhat Asiat II! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 3 Icon_minitimeTue Feb 15 2011, 22:49

Mullaki tuli itseasiassa mieleen Spring ku päivemmällä kattelin : D Kai niissä sit oikeesti on samaa.

Mut iihan siistii nähä Sampsaa ei-niin-täydellisenä ja enemmän tavallisen ihmisen näkösenä :') Mietin et eihän sitä oo nähny tyyliin ikinä ees takaapäin. Mutta tuli todistettua ettei sillä oon aina hiukset laitettuna täydelliseen järjestykseen. Tuli vähän sellai olo että jospa se on sittenkin olemassa I love you
Back to top Go down
Sinttu

Sinttu


Female Number of posts : 314
Registration date : 2007-05-01

Turhat Asiat II! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 3 Icon_minitimeWed Feb 16 2011, 23:04

Tunnustan myös kuuluvani tähän "kuuntelen Sampsan tuottamia biisejä" -ryhmään. Aina on jostain pitänyt kaivaa esille ne biisit. Kiitos Sampsan, Järjestyshäiriöstä on muodostunut yksi lempparini, eikä pelkästään sen kuuluisan "Lähiön lapset" -kappaleen myötä. Järkkärit on muutenkin tosi kova! Opin vasta vähän aikaa sitten arvostamaan suomenkielistä lyriikkaa, joten Järkkäreiden musa tuli siinä sivussa kuvioihin uudelleen. Olin mä aikaisemmin (2006?) ostanut näiden debyytin ”Takapihojen rocktähdet”, ja nyt aloin kaipailemaan lisää materiaalia.
Tilasin itse asiassa ko. yhteen uusimman levyn äxästä, mutta levypä päätti juuttua jälkitoimituksen myötä jonnekin Jyväskylän ja Hyvinkään välille... Höh.

Ja sitten tietysti perus Apulanta, Hanna Pakarinen... Mutta näähän on vanhoja juttuja jo... Toi Final Daykin on tosiaan tuttu biisi, olen ollut livenäkin sitä kuuntelemassa kolmesti. : D Pari kertaa sattuman kautta, mutta kerran jopa tarkoituksella! Tää biisihän oli tietty aina se mitä piti keikoilla venailla, ja aiettä sitä riemua sitten kun se tuli! Ja näinhän sitä on tullut oltua edustamassa myös biisin musavideollakin, hupsis vaan. Final Dayn musiikkivideoon nimittäin kuvattiin pätkää mm. Barona areenan 10v-bileissä huhtikuussa 2009, jossa sattui esiintymään myös se joku Lordi. Näin sitä on tullut samalla leikittyä Pete-fania. : DD

Ainii ja piti tosiaan vielä sanoa, että olen minäkin hieman harmissani siitä, että Sampsa lahjoitti näinkin hyvän viisun pois. Mutta hyvät rahat hän siitä varmasti sai: muistattehan miten Final Day soi muinoin radiossa kyllästymiseen asti? Hah.

Ja juu, nää loistavat Honey Hellraiser-videot on pelastanut monta hetkeä. : ) Voin kyllä sanoa tykkääväni Hannareista, asiallista meininkiä todella! Love It A Lotin latasin muinoin, muuten en ole pahemmin yhtyeen tuotantoon tutustunut. Mutta se todellakin pitäisi tehdä! Varsinkin jos saataisiin So.lle ja Hannareille se yhteiskeikka Nosturiin, you know. ; )

Elentharus wrote:
Mut iihan siistii nähä Sampsaa ei-niin-täydellisenä ja enemmän tavallisen ihmisen näkösenä :') Mietin et eihän sitä oo nähny tyyliin ikinä ees takaapäin. Mutta tuli todistettua ettei sillä oon aina hiukset laitettuna täydelliseen järjestykseen. Tuli vähän sellai olo että jospa se on sittenkin olemassa  :heart:
: ) Ihanasti sanottu!


Last edited by Sinttu on Fri Nov 22 2013, 22:26; edited 1 time in total
Back to top Go down
Piux




Female Number of posts : 7
Age : 31
Paikkakunta : Hyvinkää
Registration date : 2011-02-21

Turhat Asiat II! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 3 Icon_minitimeMon Feb 21 2011, 22:46

En löytänyt mitään esittäytymistopikkia, joten kaipa mä voin tähän keskusteluun sitten esittäytyä...? Very Happy

Olen siis kuunnellut SO.:ta (ja lueskellut tätä foorumia) nyt useamman kuukauden, ja viimein uskalsin rekisteröityä itsekin tänne. Mukavaa porukkaa täällä näyttäisi kirjottelevan.

Tosiaan, SO.:n löysin puolivahingossa silloin, kun Suomen Euroviisuehdokkaat oli juuri julkistettu. Mietin, että mikäs tää tällanen bändi on, ja päätin vähän googletella. Löysin sitten YouTubesta Spring Romancen, ja se kolahti. Kovaa.
Kuuntelin sitten muitakin kappaleita yhtyeeltä, ja huomasin tykkääväni yhä enemmän ja enemmän.

... njäh, en mä oikein keksimälläkään keksi, mitä muuta tähän nyt kirjoittelisin. Ehkä uskaltaudun osallistumaan vähän enemmänkin näihin keskusteluihin, kunhan ensin opin käyttämään tätä viestinkirjoitusjuttua. Very Happy
Back to top Go down
Örvis

Örvis


Female Number of posts : 596
Age : 31
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 2007-05-04

Turhat Asiat II! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 3 Icon_minitimeMon Feb 21 2011, 23:02

Noniin, odottelinkin jo, että milloin joku "vieraana" foorumilla näkyvä rekisteröityy tänne. Mukavaa kuulla, kuinka löysit SO.:n ja mahtavaa, että tykkäät! Tervetuloa foorumille! Smile
Back to top Go down
Elentharus

Elentharus


Number of posts : 273
Age : 30
Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa
Registration date : 2007-05-04

Turhat Asiat II! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 3 Icon_minitimeMon Feb 21 2011, 23:25

Tervetuloa vaan, aina mukava saada joukkoon uutta sakkia : ) Ei me syödä, ainakaan kivuliaasti eiku..? Kiva että saatiin viisuista just sitä kuuluisaa ilmaista mainosta <3 (ja sit kaikki muutkin kyttääjät vaan rohkeesti puhumaan)
Back to top Go down
Sinttu

Sinttu


Female Number of posts : 314
Registration date : 2007-05-01

Turhat Asiat II! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 3 Icon_minitimeTue Feb 22 2011, 02:52

Jejjj, huikeeta että uutta jengiä ilmaantuu mestoille! Kun eihän täällä aktiivisia postaajia ole kuin muutama hassu. : P
Ai mitenniin menin hysteeriseksi, kun joku jo aikaisemmin tuttu tulee kertomaan kuuntelevansa SO.ta. : D♥ KIITOS. Ja mehän saimme sinusta uuden Nosturin lähtijän, ei muuta kuin matkasuunnittelut jatkukoon! ; )

Ihme sinänsä, jossei täällä tosiaan ole mitään esittäytymistopikkia.. : o Pitäisi sellainen ehkä väsätä. Ja edelleenki on jännää miten ihmiset ilmoittaa kuuntelevansa SO.ta, muttei Lordia. : D Ne oli ne viisut...
Back to top Go down
Tulilintu

Tulilintu


Female Number of posts : 130
Paikkakunta : Turku
Registration date : 2011-01-19

Turhat Asiat II! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 3 Icon_minitimeTue Feb 22 2011, 12:46


Kivaa että tulee tännekin uutta porukkaa! Very Happy on sitten enemmän keskustelijoita!

Onko täällä muita jotka tykkää käydä kirputoreille!? itse olen aika ahkera kirpis kävijä! sieltä tartuu aina mukaan jotain kivaa esim. vaateita, CD-levyja ja DVD-levyjä! Turussa on kirppiksiä vaikka kuinka paljon. Kirpiksiä on syntynyt parin kolmen vuoden aikana vaikka kuinka paljon! munkin talon läheisyydessä on yksi pieni kirppis!

Tein nyt sitten topikin minne voi uudet jäsenet esittäytyä!
Back to top Go down
Elentharus

Elentharus


Number of posts : 273
Age : 30
Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa
Registration date : 2007-05-04

Turhat Asiat II! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 3 Icon_minitimeTue Feb 22 2011, 16:45

Kirpparit on jänniä, mutta mä en oikeastaan osaa ostaa niiltä mitään, kun siellä on kuitenkin eniten vaatteita joiden ostamista inhoan :'D Vanhoja lehtiä on tullut jonkinverran, kirjoja on kivaa bongailla, ja toki cd-levyjä. Tosin nyt mä oon ylipäätään päättäny etten osta tyyliin mtn että pääsee kattoon SO.:ta ku tulee keikkoi..
Back to top Go down
-Nash




Female Number of posts : 73
Age : 37
Paikkakunta : Hellsinki
Registration date : 2011-02-05

Turhat Asiat II! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 3 Icon_minitimeTue Feb 22 2011, 17:01

Turhista turhin, mut tuli ikävä.. Crying or Very sad
SO on vain jotain, niin parasta nyt.
Back to top Go down
Elentharus

Elentharus


Number of posts : 273
Age : 30
Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa
Registration date : 2007-05-04

Turhat Asiat II! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 3 Icon_minitimeTue Feb 22 2011, 18:57

prasta mitä parasta eikä parasta ennen päivää näy. Nautittava vähintään kolmesti päivässä sekä mieluusti sekä ennen että jälkkeen aterian :') Mutta noseen ei enää onneksi ole kauan <3
Back to top Go down
Lare




Male Number of posts : 132
Age : 29
Paikkakunta : Mikkelikikkeli
Registration date : 2007-07-20

Turhat Asiat II! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 3 Icon_minitimeTue Feb 22 2011, 20:26

Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 17 käyttäjää, tämä oli La Helmi 12 2011, 21:28 tongue
Back to top Go down
Sinttu

Sinttu


Female Number of posts : 314
Registration date : 2007-05-01

Turhat Asiat II! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 3 Icon_minitimeThu Feb 24 2011, 17:47

Lare wrote:
Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 17 käyttäjää, tämä oli La Helmi 12 2011, 21:28 :tongue:

Oho, oho! Kas kun eivät tulleet kaikki haukkumaan päivän kyseisen spektaakkelin jälkeen........... Eh. Eivät tietysti, kaikistahan tuli faneja! ; )

Ja mitäs, kirpputorit. Ite en tottumissyistä käy, koska en oo koskaan opetellut. Pitäisi kyllä, koska Hyvinkäällä on tietääkseni useampikin kirppari. En sitten tiedä että kuinka tasokkaita ne ovat, epäilen...
Toisaalta oon aika kärsimätön shoppaaja, joten en ole koskaan osannut ostaa kirpparilta mitään. Että sopii yrittää joskus.
Back to top Go down
Nebel




Female Number of posts : 26
Registration date : 2011-02-24

Turhat Asiat II! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 3 Icon_minitimeThu Feb 24 2011, 20:08

Mä olin tänään terveellinen ja kävelin monen kilometrin lenkin! Oli kyllä aika tylsää. Mutta silti! Rekkasin tänne ja yhdelle toiselle foorumille ja radiosta tuli hyvää musiikkia. Ja tänään tulee Idols. My happy day. Very Happy
Back to top Go down
Piux




Female Number of posts : 7
Age : 31
Paikkakunta : Hyvinkää
Registration date : 2011-02-21

Turhat Asiat II! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 3 Icon_minitimeThu Feb 24 2011, 23:22

Sinttu wrote:

Ja mitäs, kirpputorit. Ite en tottumissyistä käy, koska en oo koskaan opetellut. Pitäisi kyllä, koska Hyvinkäällä on tietääkseni useampikin kirppari. En sitten tiedä että kuinka tasokkaita ne ovat, epäilen...
Toisaalta oon aika kärsimätön shoppaaja, joten en ole koskaan osannut ostaa kirpparilta mitään. Että sopii yrittää joskus.

Mä olen joskus yrittänyt käydä kirppiksillä. En kyllä oikein muuta osaa ostaa kuin kirjoja ja lehtiä, tai sitten jotain parin euron huppareita tallikäyttöön... Joskus löytyy jotain aarteita, mutta eipä nämä Hyvinkää-cityn kirpputorit mistään huikeimmasta päästä taida tosiaankaan olla.

Mieluiten shoppailen kyllä nettikaupoista. Very Happy
Back to top Go down
-Nash




Female Number of posts : 73
Age : 37
Paikkakunta : Hellsinki
Registration date : 2011-02-05

Turhat Asiat II! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 3 Icon_minitimeFri Feb 25 2011, 15:29

Jeas, viikon parhaat päivät tulossa. Ei töitä!! Mukavaa viikonloppua ihanat. <3
Back to top Go down
Tulilintu

Tulilintu


Female Number of posts : 130
Paikkakunta : Turku
Registration date : 2011-01-19

Turhat Asiat II! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 3 Icon_minitimeFri Feb 25 2011, 18:48


Minullakaan ei ole viikonloppuna töitä Twisted Evil kun työpaikka on viikonloppusin kiinni!

Suomen muusikki alan palkinnot Emmat jaetaan muuten tänä viikonloppuna! kukakohan voitaa! Jenni vartiasta veikaan ainakin yhdeksi voitajaksi!

Back to top Go down
Elentharus

Elentharus


Number of posts : 273
Age : 30
Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa
Registration date : 2007-05-04

Turhat Asiat II! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 3 Icon_minitimeFri Feb 25 2011, 19:50

Talviloma <3 Kaikkee hauskaa kouluhommaa luvassa ettei vaan ehi tuleen tylsää xd Ja jos vapaa aika yllättää nii pikkuveljenvahdintaa ja siivoamista aina riittää :'D
Back to top Go down
Sinttu

Sinttu


Female Number of posts : 314
Registration date : 2007-05-01

Turhat Asiat II! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 3 Icon_minitimeSat Feb 26 2011, 16:50

Elentharus wrote:
Talviloma <3 Kaikkee hauskaa kouluhommaa luvassa ettei vaan ehi tuleen tylsää xd Ja jos vapaa aika yllättää nii pikkuveljenvahdintaa ja siivoamista aina riittää :'D
Talviloma loppuu </3 Lähes hukkaan meni tääkin loma, koulujututkin oon onnistunut jättään viimeiselle päivälle. (Tänään en tosiaan tee mitään!!) Eikä tällä lomalla ole ehtinyt EDES nukkua. Mutta näinhän se aina menee.

Onneksi Happoradio oli eilen kiva. ♥


Last edited by Sinttu on Fri Nov 22 2013, 22:20; edited 1 time in total
Back to top Go down
-Nash




Female Number of posts : 73
Age : 37
Paikkakunta : Hellsinki
Registration date : 2011-02-05

Turhat Asiat II! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 3 Icon_minitimeSat Feb 26 2011, 17:01

Te, onnelliset lomalaiset. Omaan lomaan vielä ainakin.. Ööh.. No, viikkoja.
Täällä yks kuuntelee Kaija Koota, vaikkei tiiä syytä. Embarassed
Back to top Go down
Nebel




Female Number of posts : 26
Registration date : 2011-02-24

Turhat Asiat II! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 3 Icon_minitimeSat Feb 26 2011, 22:15

Ai pitäiskö mennä maanantaina kouluunkin.. Nein danke. Ah ihanat luokkalaiset, mulla onkin jo ikävä. Mad

Ja Munamies meni ja voitti. Sekin vielä. Emma-gaalakin on ihan outo. Tän viikon aikana ei oo tullu tehtyä mitään. Jee jee jeee.

Mut tuleehan sieltä Bondi.
Back to top Go down
Raita

Raita


Female Number of posts : 64
Age : 28
Paikkakunta : Kajaani
Registration date : 2011-02-26

Turhat Asiat II! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 3 Icon_minitimeSat Feb 26 2011, 23:45

Hellou :'D

Mulla alkaa ens viikon perjantaina vasta hiihtoloma. Meillä kajaanilaisilla on eri aikaan hiihtoloma kuin esim. hesalaisilla, muutenki muut lomat paitsi joulu/kesäloma..
Back to top Go down
Ziki

Ziki


Female Number of posts : 54
Age : 27
Paikkakunta : Hamina
Registration date : 2011-02-27

Turhat Asiat II! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 3 Icon_minitimeSun Feb 27 2011, 12:16

Mulla taas alkaa puolestaan huomena tasanen ja raskas arki. Haminassa asustelen. Mä en malta odottaa, että kesäloma alkais, mut sitte olis ripari edessä, no jaa onneks se on vaan kerran elämäs, ellen hae sitten isoseksi, johon en toivottavasti pyri..Very Happy
Back to top Go down
http://mywordltempation.blogspot.com/
Raita

Raita


Female Number of posts : 64
Age : 28
Paikkakunta : Kajaani
Registration date : 2011-02-26

Turhat Asiat II! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 3 Icon_minitimeSun Feb 27 2011, 12:23

Katos, hei Ziki ! Sain sut tänne x)
Hoho ! Mul alkaa ens viikon perjantaina loma !
Mä en kerenny tänä vuonna riparille D: Joudun mennä joidenki -97 kanssa.

Mä en aio pyrkiä isoseks. En jaksais Very Happy En haluais toista kesää olla joidenki -98 kanssa ja herätellä niitä aamulla ! xD
Back to top Go down
Ziki

Ziki


Female Number of posts : 54
Age : 27
Paikkakunta : Hamina
Registration date : 2011-02-27

Turhat Asiat II! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 3 Icon_minitimeSun Feb 27 2011, 12:55

^ x) Näimpä sait tehtyä! Mutta joo mulla on selkä henkilökohtasesti passkana, kun kannoin serkkuani, joka on 2v, mutta kun oon niin pienikokonen, niin mun selkä on aika mielenkiintoinen nytte :s. Mä oikeen odotan kauhulla tota rippileiriä ! Muilla kokemuksia?
Back to top Go down
http://mywordltempation.blogspot.com/
Sponsored content





Turhat Asiat II! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 3 Icon_minitime

Back to top Go down
 
Turhat Asiat II!
Back to top 
Page 3 of 8Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
 Similar topics
-

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
SO. Board :: Muu löpinä :: Muu Löpinä-
Jump to: