SO. Board
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
SO. Board

Keskustelualue Stala & So.-faneille
 
HomeHome  PortalPortal  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Show by SO.Show by SO.  Log in  

 

 Turhat Asiat II!

Go down 
+13
Nebel
Piux
-Nash
Lare
Tulilintu
Örvis
Elentharus
Chrisuu
Sinttu
Monsuuh
Pakke
Awwaa
Bass
17 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
AuthorMessage
Raita

Raita


Female Number of posts : 64
Age : 28
Paikkakunta : Kajaani
Registration date : 2011-02-26

Turhat Asiat II! - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 5 Icon_minitimeSun Feb 27 2011, 15:59

Emt :'DD Meijjän koulus on sellane A5 paperilappu jossa on valkosta että sinistä ja sitä kutsutaan siniseksi eli jälki-istunnoksi..
Back to top Go down
Nebel




Female Number of posts : 26
Registration date : 2011-02-24

Turhat Asiat II! - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 5 Icon_minitimeSun Feb 27 2011, 16:10

Meillä vaan laitetaan Wilmaan merkkejä ja sitten kun niitä on tarpeeks pitää jäädä jälkkään.

Eilen kun katoin Emma-gaalaa ja sitten tuli se vuoden hard rock-/metallilevy ja taustalla sattui soimaan Rammsteinin Du Hast niin rupesin itkemään. O.o Tuli vaan niin ikävä viime kesää ja muutenkin ko bändiä. Se oli todella outo hetki, minä pillitän kun toiset juhlii telkkarissa.

Kaiken lisäksi tänään on ollu hirveä ikävä keikkoja. Mut enää kuukausi!!
Back to top Go down
Raita

Raita


Female Number of posts : 64
Age : 28
Paikkakunta : Kajaani
Registration date : 2011-02-26

Turhat Asiat II! - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 5 Icon_minitimeSun Feb 27 2011, 16:13

Nebel wrote:
Meillä vaan laitetaan Wilmaan merkkejä ja sitten kun niitä on tarpeeks pitää jäädä jälkkään.

Eilen kun katoin Emma-gaalaa ja sitten tuli se vuoden hard rock-/metallilevy ja taustalla sattui soimaan Rammsteinin Du Hast niin rupesin itkemään. O.o Tuli vaan niin ikävä viime kesää ja muutenkin ko bändiä. Se oli todella outo hetki, minä pillitän kun toiset juhlii telkkarissa.

Kaiken lisäksi tänään on ollu hirveä ikävä keikkoja. Mut enää kuukausi!!

Meilläki on sama homma. Että merkataan Wilmaan myös.

Se on hyvä biisi. Siis toi Rammsteinin Du Hast.

Meetkö jollekkin keikalle kuukauden päästä?? (:

Vitja, mä kirosin kun luin Provinssirockin esiintyjät. Pendulum ! ääää!!
Back to top Go down
Nebel




Female Number of posts : 26
Registration date : 2011-02-24

Turhat Asiat II! - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 5 Icon_minitimeSun Feb 27 2011, 16:30

Raita wrote:
Nebel wrote:
Meillä vaan laitetaan Wilmaan merkkejä ja sitten kun niitä on tarpeeks pitää jäädä jälkkään.

Eilen kun katoin Emma-gaalaa ja sitten tuli se vuoden hard rock-/metallilevy ja taustalla sattui soimaan Rammsteinin Du Hast niin rupesin itkemään. O.o Tuli vaan niin ikävä viime kesää ja muutenkin ko bändiä. Se oli todella outo hetki, minä pillitän kun toiset juhlii telkkarissa.

Kaiken lisäksi tänään on ollu hirveä ikävä keikkoja. Mut enää kuukausi!!

Meilläki on sama homma. Että merkataan Wilmaan myös.

Se on hyvä biisi. Siis toi Rammsteinin Du Hast.

Meetkö jollekkin keikalle kuukauden päästä?? (:

Vitja, mä kirosin kun luin Provinssirockin esiintyjät. Pendulum ! ääää!!

SO. JA ESP NOSTURISSA! Siis 27.3! Sinne menossa pää kolmantena jalkana. Mä olin menossa ihan ESP:n keikalle, kun sillon 2009 jäi näkemättä. Ja sitten sain kuulla että SO. lämppää niin hypin seinille onnesta. Very Happy

Joo ja Rammstein on ihan rakkaus meikäläiselle parin muun bändin ohessa. Kesällä Provinssissa oli semmosta settiä, että huhhuh.. Uusiks haluu nähä vielä moonta kertaa jos mahollista. Kyllä ketutti silloin -09 kun Hartwallin liput meni eikä hitaana ihmisenä voinut olla mukana. Sad Mutta eiköhän ne taas tässä rantaudu Eurooppaankin. Tosin ei näköjään festareille, mutta oma keikka parempi keikka. Jokohan ois vaikka Ratinan vuoro kun myy sen verran hyvin? What a Face
Back to top Go down
Raita

Raita


Female Number of posts : 64
Age : 28
Paikkakunta : Kajaani
Registration date : 2011-02-26

Turhat Asiat II! - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 5 Icon_minitimeSun Feb 27 2011, 16:38

Nebel wrote:
Raita wrote:
Nebel wrote:
Meillä vaan laitetaan Wilmaan merkkejä ja sitten kun niitä on tarpeeks pitää jäädä jälkkään.

Eilen kun katoin Emma-gaalaa ja sitten tuli se vuoden hard rock-/metallilevy ja taustalla sattui soimaan Rammsteinin Du Hast niin rupesin itkemään. O.o Tuli vaan niin ikävä viime kesää ja muutenkin ko bändiä. Se oli todella outo hetki, minä pillitän kun toiset juhlii telkkarissa.

Kaiken lisäksi tänään on ollu hirveä ikävä keikkoja. Mut enää kuukausi!!

Meilläki on sama homma. Että merkataan Wilmaan myös.

Se on hyvä biisi. Siis toi Rammsteinin Du Hast.

Meetkö jollekkin keikalle kuukauden päästä?? (:

Vitja, mä kirosin kun luin Provinssirockin esiintyjät. Pendulum ! ääää!!

SO. JA ESP NOSTURISSA! Siis 27.3! Sinne menossa pää kolmantena jalkana. Mä olin menossa ihan ESP:n keikalle, kun sillon 2009 jäi näkemättä. Ja sitten sain kuulla että SO. lämppää niin hypin seinille onnesta. Very Happy

Joo ja Rammstein on ihan rakkaus meikäläiselle parin muun bändin ohessa. Kesällä Provinssissa oli semmosta settiä, että huhhuh.. Uusiks haluu nähä vielä moonta kertaa jos mahollista. Kyllä ketutti silloin -09 kun Hartwallin liput meni eikä hitaana ihmisenä voinut olla mukana. Sad Mutta eiköhän ne taas tässä rantaudu Eurooppaankin. Tosin ei näköjään festareille, mutta oma keikka parempi keikka. Jokohan ois vaikka Ratinan vuoro kun myy sen verran hyvin? What a Face

No joo, eppaa Very Happy Mua oikeesti kyrsii niin paljon kun asun kaukana kaikesta ! Kajaanissa ei monestikkaan järjestetä mittään. Paitsi syksyisin on Syys X. Viime vuonna oli Kete Rahkonen, Mikael Gabriel, NDM ja Facelift esiintymäs. Olin ite siel.
Ja nyt tässä keväällä on Apulanta tulossa tänne Kajaaniin. Noh, en oo menos kun en kuuntele Apulantaa, mutta eri asia jos SO. tulis Kajaaniin Very Happy Pakkohan sitä on mennä sitte kattomaan.

09 vuonna olin Rockperryssä jossa soitti Lordi. Jeij. Sain Aatun plektran ja olin hyvin iloinen Very Happy
Viime kesänä melkein pääsin kattomaan Musea Kaisaniemeen, mutta kaveri petti asian suhteen Mad
Toivottavasti Muse ja Pendulum tulisi useamman kerran Suomeen keikalle.
Back to top Go down
Nebel




Female Number of posts : 26
Registration date : 2011-02-24

Turhat Asiat II! - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 5 Icon_minitimeSun Feb 27 2011, 17:07

Raita wrote:
09 vuonna olin Rockperryssä jossa soitti Lordi. Jeij. Sain Aatun plektran ja olin hyvin iloinen Very Happy
Viime kesänä melkein pääsin kattomaan Musea Kaisaniemeen, mutta kaveri petti asian suhteen Mad
Toivottavasti Muse ja Pendulum tulisi useamman kerran Suomeen keikalle.

Mä sain Aatun plektran Nosturissa ♥ Sinne se putos lattialle josta mä sen äkkiä nappasin taskuuni. Muutenkin oli aivan mahti keikka.

Vitsi, on niin monia hyviä ulkomaisia bändejä joitten pitäis tulla Suomeen. Tän kesän festaritarjonnasta ei oikeen kiinnosta muu kuin Sauna Open Air, joka on tänäkin vuonna taas niin mahtava; Ozzy, Priest, Helloween, Accept. Aijai. Sinne menossa torstaina ja lauantaina. Viime kesän torstai oli ihana.
Back to top Go down
Raita

Raita


Female Number of posts : 64
Age : 28
Paikkakunta : Kajaani
Registration date : 2011-02-26

Turhat Asiat II! - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 5 Icon_minitimeSun Feb 27 2011, 17:10

Nebel wrote:
Raita wrote:
09 vuonna olin Rockperryssä jossa soitti Lordi. Jeij. Sain Aatun plektran ja olin hyvin iloinen Very Happy
Viime kesänä melkein pääsin kattomaan Musea Kaisaniemeen, mutta kaveri petti asian suhteen Mad
Toivottavasti Muse ja Pendulum tulisi useamman kerran Suomeen keikalle.

Mä sain Aatun plektran Nosturissa ♥ Sinne se putos lattialle josta mä sen äkkiä nappasin taskuuni. Muutenkin oli aivan mahti keikka.

Vitsi, on niin monia hyviä ulkomaisia bändejä joitten pitäis tulla Suomeen. Tän kesän festaritarjonnasta ei oikeen kiinnosta muu kuin Sauna Open Air, joka on tänäkin vuonna taas niin mahtava; Ozzy, Priest, Helloween, Accept. Aijai. Sinne menossa torstaina ja lauantaina. Viime kesän torstai oli ihana.

Very Happy Ei ne plektrat rockperrysäkään lentäny hyvin.. Sit joku ulkomaalaine tuli mulle, isosiskolle ja isosiskon kaverille kauppaamaan kitan rumpukeppiä jollain 120 eurolla Surprised
Kahjo tyyppi xD
Halluun takas Lordin keikalle <3
Back to top Go down
Nebel




Female Number of posts : 26
Registration date : 2011-02-24

Turhat Asiat II! - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 5 Icon_minitimeSun Feb 27 2011, 17:29

Raita wrote:
Very Happy Ei ne plektrat rockperrysäkään lentäny hyvin.. Sit joku ulkomaalaine tuli mulle, isosiskolle ja isosiskon kaverille kauppaamaan kitan rumpukeppiä jollain 120 eurolla Surprised
Kahjo tyyppi xD
Halluun takas Lordin keikalle <3

Minä myös minä myös. Toivottavasti tulis edes yksi festarikeikka, jos ei muuta, Suomeen. Kunhan ei ihan toiselle puolelle Suomea, niin melko varmasti olisin paikalla.
Back to top Go down
Tulilintu

Tulilintu


Female Number of posts : 130
Paikkakunta : Turku
Registration date : 2011-01-19

Turhat Asiat II! - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 5 Icon_minitimeSun Feb 27 2011, 17:32

Itse aatelin mennä Ruisrokkiin pitkästä aikaa! pari vuotta on jäänyt välistä muiden kiireiden johdosta! en tosin mene kaikina päivinä. Sen verran kallista puuhaa se on! kolmen päivän lippu maksaa 110 € Shocked

Onko täällä muita jotka pitää mangasta ja animesta!? minä olen suuri japanilaisen kultuurin fani!

Hopeanuoli( Ginga: Nagareboshi Gin) on minun lempi anime/manga! voisin vähän kertoa sarjasta!

suora lainaus Wikibediasta!
Hopeanuoli (Ginga: Nagareboshi Gin) on Yoshihiro Takahashin käsikirjoittama ja piirtämä manga vuosilta 1983–1987, jonka pohjalta Toei Animation valmisti vuonna 1986 animesarjan. Sarja nousi suosioon VHS-julkaisujen kautta. Manga voitti vuonna 1987 vuoden parhaan shōnen-mangasarjan palkinnon.

Sarja julkaistiin Suomessa alun perin 1989 neljän VHS:n kokonaisuutena ja myöhemmin vuosina 1994, 1996 ja 1998. Joulukuussa 2003 leikkaamaton ja japaninkielinen versio julkaistiin Suomessa ja Ruotsissa viiden DVD:n pakettina. Hopeanuoli-anime on julkaistu alkuperäiskielensä japanin lisäksi suomeksi, koreaksi, ruotsiksi, tanskaksi ja unkariksi, ja vapaaehtoisvoimin myös englanniksi. Vuonna 2010 Punainen jättiläinen aloitti Hopeanuoli-mangan julkaisemisen suomeksi.

Hopeanuolella on kolme jatko-osaa: Ginga Densetsu Riki kertoo ajasta ennen Hopeanuolen syntymää, ja tarinassa seurataan Hopeanuolen isän, Rikin, pentuvaiheita. Ginga Densetsu Weed kertoo Hopeanuolen pojasta Weedistä, ja Ginga Densetsu Weed: Orion kertoo Hopeanuolen pojanpojasta, Orionista.

Lyhennetty juoni selostus!

Gin (Hopeanuoli) on taitavan karhunmetsästyskoiran, Rikin, pentu. Gin syntyi tiikeriraitaisena, minkä katsottiin sinetöineen hänen kohtalonsa karhukoirana. Pentuna Gin näki, kuinka hirvittävä Akakabuto-karhu viskasi hänen isänsä rotkoon. Gin luuli isänsä kuolleen ja vannoi kostavansa Akakabutolle. Gohē Takeda alkoi kouluttaa häntä rankasti, ja Takedan jouduttua sairaalaan Gin jatkoi harjoittelua omistajansa Daisuken kanssa.

Kerran Gin törmää villikoiralaumaan, joka taistelee voitokkaasti karhua vastaan. Käy ilmi, että koirat ovat osa suurempaa laumaa, jonka tavoitteena on kukistaa Akakabuto. Gin liittyy laumaan ja kiertää sen mukana ympäri Japania etsimässä lisää voimakkaita koiria mukaan. Kolmen kuukauden jälkeen koirat kokoontuvat takaisin lähtöpaikkaansa, Ōun Kaksoissolaan, ja aloittavat hyökkäykset Akakabutoa ja sen alamaisia vastaan.

Tässä olisi pari videota itse animesta!

https://www.youtube.com/watch?v=DROMeM-LDAc

https://www.youtube.com/watch?v=rO58L2uSJXQ

mangasta videota!
https://www.youtube.com/watch?v=UMAAkq8xqBM

Huomautan että tämä anime,
varsinkin leikaamaton on japanilaiseen tapaan aika väkivaltainen. Mutta jos tykkää koirista kertovasta animesta niin suosittelen! parempaa ette löydä!
Back to top Go down
Raita

Raita


Female Number of posts : 64
Age : 28
Paikkakunta : Kajaani
Registration date : 2011-02-26

Turhat Asiat II! - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 5 Icon_minitimeSun Feb 27 2011, 17:33

Jonnekki tänne Keski-suomeen tai tonne Länsi-Suomeen ois kyl aika kiva, mut kuiteski, K-18 keikka D: juma ! Eikä mutsikaan päästä mua yksin minnekkää hesaan vaik Ziki asuu siel lähel, Haminas. No en tiijjä onko se lähel mut, kummiski..

Ei täält pohjoisest aina pääse minnekkää.. Ja nyt jos muutettaisiin jonnekki hesaan ni mä olisin varmaa iha sekasin heti ekan viikon xD
Kattoopi nyt mitä menen opiskelemaan.

Kuvataide-ala? Mistä siihe edes valmistuu? En haluu opettajaksi.

Edit// Tulilintu, mä pidän Very Happy
Back to top Go down
Nebel




Female Number of posts : 26
Registration date : 2011-02-24

Turhat Asiat II! - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 5 Icon_minitimeSun Feb 27 2011, 17:56

Tulilintu wrote:
Itse aatelin mennä Ruisrokkiin pitkästä aikaa! pari vuotta on jäänyt välistä muiden kiireiden johdosta! en tosin mene kaikina päivinä. Sen verran kallista puuhaa se on! kolmen päivän lippu maksaa 110 € Shocked

Mä olisin halunnut mennä viime vuonna, mutta ei ollu rahaa, en saanu lähteä, niin ei.. Kyllä otti päähän kun Ossit ja Slashit jäi näkemättä. Varsinkin kun tuolla jälkimmäisellä ei näytä noita Suomeen saatika Eurooppaan liittyviä suunnitelmia olevan..

Saunan kolmen päivän lippu on sen 112 e. Lompakko huutaa tyhjyyttään mutta minkäs sille voi, tuskin ens kesänä tulee lähettyä monille festareille. Satsataan nyt sit ees tohon yhteen.

Nyt pitäs varmaan ruveta siivoomaan tätä läävää. Tai jos ei ihan vielä.
Back to top Go down
Raita

Raita


Female Number of posts : 64
Age : 28
Paikkakunta : Kajaani
Registration date : 2011-02-26

Turhat Asiat II! - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 5 Icon_minitimeSun Feb 27 2011, 17:58

Minunki piti siivotava viikonloppuna huone isosiskon kaa, mutta eipä ollut isosisko kotona Very Happy
Back to top Go down
Ziki

Ziki


Female Number of posts : 54
Age : 27
Paikkakunta : Hamina
Registration date : 2011-02-27

Turhat Asiat II! - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 5 Icon_minitimeSun Feb 27 2011, 18:14

^ Se oli partyymas..
Njaa Hamina on sillain suhkoht lähellä joku 160km, jos sun mielestä on vähän,nniin eipä siinä mittää, ilmottelet vaan millon tuut kyläilemää !Very Happy
Back to top Go down
http://mywordltempation.blogspot.com/
Raita

Raita


Female Number of posts : 64
Age : 28
Paikkakunta : Kajaani
Registration date : 2011-02-26

Turhat Asiat II! - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 5 Icon_minitimeSun Feb 27 2011, 18:16

Ai mä ?? Very Happy no joo.. voinhan mä kävellä hesasta teille sit XDD no en.
Back to top Go down
Ziki

Ziki


Female Number of posts : 54
Age : 27
Paikkakunta : Hamina
Registration date : 2011-02-27

Turhat Asiat II! - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 5 Icon_minitimeSun Feb 27 2011, 18:18

Meitsi haluu takasin 11.12.2009 päivän, jollon olin kattomassa Alice Cooperia ja Skid Rowia!
Joo tiiäks mihin päin pittää lähtä stadista ? ; D
Back to top Go down
http://mywordltempation.blogspot.com/
Raita

Raita


Female Number of posts : 64
Age : 28
Paikkakunta : Kajaani
Registration date : 2011-02-26

Turhat Asiat II! - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 5 Icon_minitimeSun Feb 27 2011, 18:18

Kotkaan päin Very Happy XD en hirveesti liiku siel päin..
Back to top Go down
Ziki

Ziki


Female Number of posts : 54
Age : 27
Paikkakunta : Hamina
Registration date : 2011-02-27

Turhat Asiat II! - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 5 Icon_minitimeSun Feb 27 2011, 18:32

Oleksä käyny sitten Kotkassa ?;D Jos Porvooseen löydät niin hyvin menee ! Siitä ei oo sitte enää ku 101km Haminaan Razz
Back to top Go down
http://mywordltempation.blogspot.com/
Raita

Raita


Female Number of posts : 64
Age : 28
Paikkakunta : Kajaani
Registration date : 2011-02-26

Turhat Asiat II! - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 5 Icon_minitimeSun Feb 27 2011, 18:35

en oo kummassakaan Very Happy
Back to top Go down
Ziki

Ziki


Female Number of posts : 54
Age : 27
Paikkakunta : Hamina
Registration date : 2011-02-27

Turhat Asiat II! - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 5 Icon_minitimeSun Feb 27 2011, 18:36

Sit on asiat vähä huonosti ; D
Back to top Go down
http://mywordltempation.blogspot.com/
Raita

Raita


Female Number of posts : 64
Age : 28
Paikkakunta : Kajaani
Registration date : 2011-02-26

Turhat Asiat II! - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 5 Icon_minitimeSun Feb 27 2011, 18:38

on Very Happy kattos jos iskän kaa tulis kesälomal hesaan ni voitas tavata x)
Back to top Go down
Ziki

Ziki


Female Number of posts : 54
Age : 27
Paikkakunta : Hamina
Registration date : 2011-02-27

Turhat Asiat II! - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 5 Icon_minitimeSun Feb 27 2011, 18:41

TULKAA KOTKAA TAI JOPA HAMINAAN ;D
Back to top Go down
http://mywordltempation.blogspot.com/
Raita

Raita


Female Number of posts : 64
Age : 28
Paikkakunta : Kajaani
Registration date : 2011-02-26

Turhat Asiat II! - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 5 Icon_minitimeSun Feb 27 2011, 18:42

Ehkä Kotkaan. Kattoopi nyt Very Happy
Back to top Go down
Ziki

Ziki


Female Number of posts : 54
Age : 27
Paikkakunta : Hamina
Registration date : 2011-02-27

Turhat Asiat II! - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 5 Icon_minitimeSun Feb 27 2011, 18:43

Hyyvä, maanittele oikee kunnolla
"ISIIIII, Voidaaks me mennä Kotkaa lomallaa? Haluun tavata erään hyvän frendin vuosien takaa"
Back to top Go down
http://mywordltempation.blogspot.com/
Raita

Raita


Female Number of posts : 64
Age : 28
Paikkakunta : Kajaani
Registration date : 2011-02-26

Turhat Asiat II! - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 5 Icon_minitimeSun Feb 27 2011, 18:44

no joo Very Happy kattoopi jos me mennää koiranäyttelyihi..
Back to top Go down
Ziki

Ziki


Female Number of posts : 54
Age : 27
Paikkakunta : Hamina
Registration date : 2011-02-27

Turhat Asiat II! - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 5 Icon_minitimeSun Feb 27 2011, 18:44

Menkää vaa Wink
Back to top Go down
http://mywordltempation.blogspot.com/
Sponsored content





Turhat Asiat II! - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 5 Icon_minitime

Back to top Go down
 
Turhat Asiat II!
Back to top 
Page 5 of 8Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
 Similar topics
-

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
SO. Board :: Muu löpinä :: Muu Löpinä-
Jump to: