SO. Board
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
SO. Board

Keskustelualue Stala & So.-faneille
 
HomeHome  PortalPortal  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Show by SO.Show by SO.  Log in  

 

 Turhat Asiat II!

Go down 
+13
Nebel
Piux
-Nash
Lare
Tulilintu
Örvis
Elentharus
Chrisuu
Sinttu
Monsuuh
Pakke
Awwaa
Bass
17 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
AuthorMessage
Raita

Raita


Female Number of posts : 64
Age : 28
Paikkakunta : Kajaani
Registration date : 2011-02-26

Turhat Asiat II! - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 6 Icon_minitimeSun Feb 27 2011, 18:45

Mut, toivottavasti sillo jos me tullaan sinnepäin ni ois hesas vaik SO:n keikka Very Happy
Back to top Go down
-Nash




Female Number of posts : 73
Age : 37
Paikkakunta : Hellsinki
Registration date : 2011-02-05

Turhat Asiat II! - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 6 Icon_minitimeSun Feb 27 2011, 18:47

Hei tyttöset, Ziki ja Raita. Tosi kivaa, kun saada uusia ihmisiä tänne, mutta mutta..
En haluis saada mäkättäjä-ämmän mainetta, mutta vaikka topsun nimi onkin turhat asiat II, niin voisko mitenkään jatkaa juttua vaikka yksärillä, jos jotain näkemisiä tms sovitte??
En sano tätä pahalla.
Back to top Go down
Raita

Raita


Female Number of posts : 64
Age : 28
Paikkakunta : Kajaani
Registration date : 2011-02-26

Turhat Asiat II! - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 6 Icon_minitimeSun Feb 27 2011, 18:48

okei.. noh, tällä hetkellä olemmekin skypessä ft videopuhelu
Back to top Go down
-Nash




Female Number of posts : 73
Age : 37
Paikkakunta : Hellsinki
Registration date : 2011-02-05

Turhat Asiat II! - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 6 Icon_minitimeSun Feb 27 2011, 18:58

On ihanaa, kun olette aktiivisia ja saatte ollakin. <3 Mut pidetään topsu siistinä, jookosta. tongue
Back to top Go down
Raita

Raita


Female Number of posts : 64
Age : 28
Paikkakunta : Kajaani
Registration date : 2011-02-26

Turhat Asiat II! - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 6 Icon_minitimeSun Feb 27 2011, 19:00

Jebou Wink
Back to top Go down
Ziki

Ziki


Female Number of posts : 54
Age : 27
Paikkakunta : Hamina
Registration date : 2011-02-27

Turhat Asiat II! - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 6 Icon_minitimeSun Feb 27 2011, 19:06

Tä hä nii ! Juujuu luvataa pittää topsukka siistinä Very Happy
Back to top Go down
http://mywordltempation.blogspot.com/
Raita

Raita


Female Number of posts : 64
Age : 28
Paikkakunta : Kajaani
Registration date : 2011-02-26

Turhat Asiat II! - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 6 Icon_minitimeSun Feb 27 2011, 19:09

Mutta, yks kyssäri.. Onko miten mahdollista että So keikkailis täällä pohjoisessapäin?
Siis heräs vaan tämmöinen kysymys Smile
Back to top Go down
Sinttu

Sinttu


Female Number of posts : 314
Registration date : 2007-05-01

Turhat Asiat II! - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 6 Icon_minitimeSun Feb 27 2011, 20:35

Raita wrote:
Mutta, yks kyssäri.. Onko miten mahdollista että So keikkailis täällä pohjoisessapäin?
En ole bändin edustaja, keikkamyyjä tai töissä missään mahdollisessa keikkapaikassa, joten vaikea sanoa. Mutta mikään ei ole mahdotonta. Eiköhän kuitenkin ensisijaisesti keikkailu tapahdu täällä etelän suunnalla, täällä on kuitenki eniten vientiä ja tutut keikkapaikat ynnä muuta. Mutta ainahan voitte häiriköidä paikallisia tahoja, ja kysellä So.ta esiintymään! Suoraan keikkapaikkoihin vaan yhteyttä ottamaan.

Ja totta tosiaan, vaan kertauksen vuoksi, ei tänne fordelle mitään turhia muutaman sanan spämmäyksiä saati sitten kaksinpuhumista! Ja siis tämä koskee mitä vain topicia, ei ainoastaan tätä. Asiallinen keskustelu, johon on nähty oikeasti vaivaa, on paljon mukavampaa lukea ja kommentoida. Mutta senhän te kaikki tiesittekin jo...

(Pistäisikö tänne nimetä uusi mode näin "uusien aikojen" kunniaksi, mitä sanotte!?? Älkääkö nyt urpot erehtyko luulemaan, että tää liittyy mihinkään, vaan siis näin ihan yleisesti.)


Last edited by Sinttu on Fri Nov 22 2013, 22:19; edited 2 times in total
Back to top Go down
Raita

Raita


Female Number of posts : 64
Age : 28
Paikkakunta : Kajaani
Registration date : 2011-02-26

Turhat Asiat II! - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 6 Icon_minitimeSun Feb 27 2011, 20:42

Sinttu wrote:


Raita wrote:
Mutta, yks kyssäri.. Onko miten mahdollista että So keikkailis täällä pohjoisessapäin?
En ole bändin edustaja, keikkamyyjä tai töissä missään mahdollisessa keikkapaikassa, joten vaikea sanoa. Mutta mikään ei ole mahdotonta. Eiköhän kuitenkin ensisijaisesti keikkailu tapahdu täällä etelän suunnalla, täällä on kuitenki eniten vientiä ja tutut keikkapaikat ynnä muuta. Mutta ainahan voitte häiriköidä paikallisia tahoja, ja kysellä So.ta esiintymään! Suoraan keikkapaikkoihin vaan yhteyttä ottamaan.

Ja totta tosiaan, vaan kertauksen vuoksi, ei tänne fordelle mitään turhia muutaman sanan spämmäyksiä saati sitten kaksinpuhumista! Ja siis tämä koskee mitä vain topicia, ei ainoastaan tätä. Asiallinen keskustelu, johon on nähty oikeasti vaivaa, on paljon mukavampaa lukea ja kommentoida. Mutta senhän te kaikki tiesittekin jo...

(Pistäisikö tänne nimetä uusi mode näin "uusien aikojen" kunniaksi, mitä sanotte!?? Älkääkö nyt urpot erehtyko luulemaan, että tää liittyy mihinkään, vaan siis näin ihan yleisesti.)

Jep. Tiesimme Very Happy Onhan näitä paikkoja tääl Kajaanis missä So voisi esiintyä, mutta mä oon niin arka menemään minnekkää :'D Eikä kyllä kehtais. Noh, katsotaan sitten kunhan SO saa enemmän sitä vientiä näihin keikkapaikkoihin. Vaikka tulisikin se keikka näille kulmille Smile

Uusi mode? No olisihan se ihan kiva jos modet ois aktiivisempia tai siis silleen Very Happy vaikka olenkin ollut vasta yhen päivän tällä foorul, mutta mikäpä ettei Smile
Jos Sinttu siis tarkotat moderaattoria? Olen itse oppinut ton mode sanan, että se tarkottaa moderaattoria Very Happy

Mut, pittää kattoo sitä kesää, jos sillon pääsis SO:n keikalle.
Back to top Go down
Ziki

Ziki


Female Number of posts : 54
Age : 27
Paikkakunta : Hamina
Registration date : 2011-02-27

Turhat Asiat II! - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 6 Icon_minitimeSun Feb 27 2011, 21:04

Ja mie joudun sillo kärsimään sen perhanan rippileirin ;s. Jes kivaa meidä ruottalaiset sukulaiset, tulee toukokuun lopulla tai sitte kesäkuun alussa Suomeen ! Haha, pitää alkaa kertaamaan niitä perusjuttuja x))
Back to top Go down
http://mywordltempation.blogspot.com/
Raita

Raita


Female Number of posts : 64
Age : 28
Paikkakunta : Kajaani
Registration date : 2011-02-26

Turhat Asiat II! - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 6 Icon_minitimeSun Feb 27 2011, 21:10

Jag talar svenska Very Happy

Öää.. Hoho.. Tein tänään piirustusvihkoni takakanteen SO:n logon, samoin Musen logon ja kirjotin kaunolla siihen että: Best of the best. Kirjotin myös Lordin ja muita lempibändejä, mutta niiden logoja en jaksanut ruveta väkertelemään. Se olisi sitten ensi viikko viel koulua ja sitten lomalle Smile
Mutta, onneksi on keksitty viikonloput <3
Mitähän sitä keksisi hiihtolomaksi? Dunno.. Mitä mulle on kerrottu että tämän vuoden joululoma olisi lyhyempi kuin viime joululoma Surprised
Apua..
Back to top Go down
-Nash




Female Number of posts : 73
Age : 37
Paikkakunta : Hellsinki
Registration date : 2011-02-05

Turhat Asiat II! - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 6 Icon_minitimeSun Feb 27 2011, 21:21

Tohon Sintun ehdotukseen vielä. Voishan uus mode ollakin kiva, vaikkei Pakken ja Bassin toimannassa ole ollut valittamista. Uus mode vois ensitöikseen laittaa forden käyttäjänlistan rankemmalla kädellä uusiksi. Ite just kattelin sitä ja huh.. Jotain käyttäjiä, jotka kirjautuneet joskus, vuonna reikäleipä ja postanneet tyyliin yhden kommentin ties milloin.. Bändin poikii ei tietenkään poisteta. <3
Ainoa vaan, et meitä aktiivisia kävijöitä on kovin vähän- vielä. :/
Back to top Go down
Ziki

Ziki


Female Number of posts : 54
Age : 27
Paikkakunta : Hamina
Registration date : 2011-02-27

Turhat Asiat II! - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 6 Icon_minitimeSun Feb 27 2011, 22:09

Mä en todellakaan kestä tota mun selkää, no sen siitä saa, kun pienikokoinen ihminen kantaa liian painavaa kohdetta, noh, eiköhän toi parin päivän päästä rauhotu, viimeistään. Tai sitten voisin käydä huomena terkkarilla, että onko toi selkä ihan kondiksessa, kun se on ollu nää pari päivää tuskatuttavan kipeä! :s
Back to top Go down
http://mywordltempation.blogspot.com/
Raita

Raita


Female Number of posts : 64
Age : 28
Paikkakunta : Kajaani
Registration date : 2011-02-26

Turhat Asiat II! - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 6 Icon_minitimeSun Feb 27 2011, 22:24

Ziki, samat sanat, mutta mulla on toi lonkka.. Rasittunut liiallisesta käytöstä xD ehk vois harkoissa ottaa vähän iisimmin. Juoksen kuin päätön kana siel aina Very Happy Tai sitten se on ratsastuksessa rasittunut kun en niin säännöllisesti nykyään ratsasta. Silloin tällöin.
Pittää kysyä tästä jalasta huomenna kouluterveydenhoitajalta mikä siin oikein on, ku kaaduin joskus 5-luokalla yhtiin pölkkyihin ni sit siin oli sellane kauhee kolo. Siis nahan alla, mut nyt se on jo paremmassa kunnossa, mutta kuitenki pittää muistaa kysyä. Toivon että ryhtini olisi hyvä, kun sekin siellä katotaan Very Happy

No joo, onneks huomenna on ysiin meno ja pääsee kahelta pois siitä homeläjästä ! Ajatella että meijjän koulus on hometta eikä sitä olla mitenkää otettu pois D: Hyi. Siel joskus haiseeki hommeelle, mutta sepä onkin niin vanha koulu jo..
Back to top Go down
Elentharus

Elentharus


Number of posts : 273
Age : 30
Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa
Registration date : 2007-05-04

Turhat Asiat II! - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 6 Icon_minitimeSun Feb 27 2011, 22:31

Niih no tää nyt sillai on aika hiljanen foorumi, että eipä tänne oo vielä sillai modea paljonkaan tarvittu.. Mut ois tietysti kiva saada pois kirotusvihreät tai ainakin viestit joissa niistä mainitaan sen jälkeen kun ne on korjattu.

Ihan samaa kelasin emmagaalassa, että pitäisiköhän koko pirskeiden nimeksi vaihtaa Jenni-gaala.

Meilläkin on vissiin yhessä alakerran luokassa hometta tai jtn :/ Hirveän huono ilma ja ihan tuskaista olla siellä edes tuntia.
Back to top Go down
Raita

Raita


Female Number of posts : 64
Age : 28
Paikkakunta : Kajaani
Registration date : 2011-02-26

Turhat Asiat II! - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 6 Icon_minitimeSun Feb 27 2011, 22:36

Elentharus, jep. Meilläki sama homma. Ja yhesti oltiin levitelty koulun käytäville jtn sellasta todella haisevaa liukuestettä. Hyi, home kun se haisi pahalle ja vielä aamulla kun tuli kouluun ja astui raittiista ilmaasta sisälle käytäville, niin oikeesti, meiti melkein pökertyi siinä vaiheessa. Niin kauhean hajunen se oli, ja sitä kulkeutui kenkien pohjien mukana joka paikkaan..
Ja enkunluokassaki aina haisee :/ Huono ilma joissain luokissa.
Back to top Go down
Ziki

Ziki


Female Number of posts : 54
Age : 27
Paikkakunta : Hamina
Registration date : 2011-02-27

Turhat Asiat II! - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 6 Icon_minitimeMon Feb 28 2011, 08:45

Mie muutin ala-asteella toiseen kouluun tai siis kaikkihan muutti siihe kyseisee kouluu, siel ei ollu mtn vikaa paitsi sen reksin päässä! Onneks mä pääsin sielt yläasteelle!
Back to top Go down
http://mywordltempation.blogspot.com/
Tulilintu

Tulilintu


Female Number of posts : 130
Paikkakunta : Turku
Registration date : 2011-01-19

Turhat Asiat II! - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 6 Icon_minitimeMon Feb 28 2011, 12:40

Kiva kun onnetar kerrankin suosi,niin ei voi käytää voitoaan! Ilmoitivat minulle suomitv.tä että olisin voitanut kaksi lippua heidän huomenna esitettävään laulukilpailuun. Mutta en kyllä pääse paikalle (Turusta) näin lyhyellä varoitus ajalla. Joten lahjoitin liput eteenpäin! ja katson soun telkkarista! Evil or Very Mad

Mutta tosta modetorista! itse olen sillä kannalla, että tänne tarvittaisiin joku joka katsoisi että sääntöjä noudatetaan! kun tänne on alkanut ilmestyä uutta porukaakin!

Sitten pieni uutinen!

PSBS - Paul Stanley Boozing Society
‎30.7 Jyväskylän Vauhtiajot, keikka varmistettu !! SEE YA THERE !!!

Eli jos haluaa nähdä Sampsan laulamassa kiss kovereita niin tonne suunnatkaa! Cool
Back to top Go down
Raita

Raita


Female Number of posts : 64
Age : 28
Paikkakunta : Kajaani
Registration date : 2011-02-26

Turhat Asiat II! - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 6 Icon_minitimeMon Feb 28 2011, 15:32

Tulilintu, miltä kanavalta tuo laulukilpailu tulee?? :oo

Voi luoja ! Mä halauisin tonne Vauhtiajoihin... Riippuu missä meen.. hmph.. Jos oon Vaasan lähellä sijaitsevassa kylässä, nimeltä Jurva niin sieltä en tiijjä miten pääsisisin.. Eiih..

Olipa taas terveystarkastus! Puhuttiin vaan. Ei keretty ottaa pituutta ja muuta sellasta xD
Back to top Go down
Ziki

Ziki


Female Number of posts : 54
Age : 27
Paikkakunta : Hamina
Registration date : 2011-02-27

Turhat Asiat II! - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 6 Icon_minitimeMon Feb 28 2011, 16:01

ÄH ! D: Tulin just hammaslääkäristä ja tuo sattu ihan prklesti ! Otti hammaskiveä ja sohi mun ikeniä, kuulemma ientulehdus ja hammaskiveä. Not so good !
Back to top Go down
http://mywordltempation.blogspot.com/
Raita

Raita


Female Number of posts : 64
Age : 28
Paikkakunta : Kajaani
Registration date : 2011-02-26

Turhat Asiat II! - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 6 Icon_minitimeMon Feb 28 2011, 16:28

Huomenna pitäs kopsahtaa postiluukusta alas SO:n levy Very Happy Jeij !
Sitte heti huudattamaan sitä :'DD Öäh.. Mä inhoon hammaslääkäreitä vaikka siel ei sattus. Eniten pelkään poraamista D: Mulla on 2 viikon päästä perjantaina loput siitä terveystarkastuksesta. Joudun myös jonku akkelin juttusille xP
Back to top Go down
Sinttu

Sinttu


Female Number of posts : 314
Registration date : 2007-05-01

Turhat Asiat II! - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 6 Icon_minitimeMon Feb 28 2011, 18:49

-Nash wrote:
Tohon Sintun ehdotukseen vielä. Voishan uus mode ollakin kiva, vaikkei Pakken ja Bassin toimannassa ole ollut valittamista. Uus mode vois ensitöikseen laittaa forden käyttäjänlistan rankemmalla kädellä uusiksi. Ite just kattelin sitä ja huh.. Jotain käyttäjiä, jotka kirjautuneet joskus, vuonna reikäleipä ja postanneet tyyliin yhden kommentin ties milloin..
Juuu, ei sillä todellakaan että Pakken ja Bassin toiminnassa olisi jotain vikaa. Tuntuu vaan että varsinkin jälkimmäinen tai taida täällä kauhean usein enää viihtyä. Voin toki olla väärässäkin... Ja en nyt tiedä, eikö se olisi vähän riskaabeliä poistella käyttäjiä, sillä osa kuitenki haluaa vakoilla vaikkei kirjoitakaan mitään. Mutta ehkä voisimme säätää jonkun systeemin, jonka mukaan täytyy kirjoittaa vähintään viesti tai pari, jottei tule poistetuksi foorumilta. :PP Tosin nää ideoinnit taitaa kuulua johonki ihan muuhun topiciin, että jospa siirrymme sinne...

Ziki: voin sanoa, että rippikoulu on ollut elämäni hienoimpia kokemuksia tähän asti! En missään suhteessa kadu sinne menemistä, päinvastoin: haluaisin sinne takaisin nyt ja heti. Se oikeasti "kasvatti ihmisenä" kaikin tavoin. Sieltä sai kavereita ja paljon uusia kokemuksia. Plussana tietysti että kyllähän siellä viisastuikin.
Että etukäteen en olisi noin negatiivisella mielellä! ;) Toki tää on vaan mun mielipide. Tiedän silti lukuisia, jotka ovat menneet riparille kauhuissaan, mutta sitten palanneet sieltä innoissaan. Kaverini myös kertoi, että heidän leirillään kaikki (niin riparilapsoset kuin isosetkin) olivat itkeneet viimeiset kaksi päivää, koska eivät halunneet lähteä pois. :P

(HUOM. Kuulostan ehkä taas ilkeältä, mutta en malta olla hiljaakaan. Niin siis... Pitäisiköhän tähän topsuun sopia joku raja, että kuinka monta viestiä sama käyttäjä saa päivittäin laittaa!? Ymmärrän kyllä jos jollakulla on paljon asiaa, mutta eiköhän saman päivän kuulumiset voi tiivistää muutamaan viestiin. Eli toisin sanoen edit-nappula löytyy, ja sitä on suotavaa käyttää. Ja edelleenhän tämä ei ole chat. Noni, pyydän anteeksi taas.)
Back to top Go down
Raita

Raita


Female Number of posts : 64
Age : 28
Paikkakunta : Kajaani
Registration date : 2011-02-26

Turhat Asiat II! - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 6 Icon_minitimeMon Feb 28 2011, 18:53

Sinttu, tossa sun alemmassa teksti kohassa olisi järkeä Very Happy Etenki kun mä lässytän täällä, mutta koitan muistaa jatkossa painaa Edit-nappulaa. Itse olen tottunut siihen kun muokkaan jottain viestiä, että laitan siihen: EDIT//. <--- Siis tollasen.
Mut mä taidan rauhoittua näiden viestien suhteen täällä foorul :'D Juttelemme Zikin kanssa mesen välityksellä Smile
Back to top Go down
Elentharus

Elentharus


Number of posts : 273
Age : 30
Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa
Registration date : 2007-05-04

Turhat Asiat II! - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 6 Icon_minitimeMon Feb 28 2011, 22:13

En käynyt rippikoulua, ihan vaan siksi että olen ollut sitä mieltä että luterilainen uskonto on huuhaata niin kauan kuin vain muistan. Jostain kummasta syystä mulla kyllä silti on lukiossa ussa eikä et Rolling Eyes Mut jokatapauksessa ei tullu mieleenkään mennä "vahvistamaan uskoa" johonkin mihin ei usko. Kämmiä vaan kuinka kaikki kaverit sit sai monta sataa siitä että lähtee muiden mukana uskontoon, ja mie en.
Back to top Go down
Raita

Raita


Female Number of posts : 64
Age : 28
Paikkakunta : Kajaani
Registration date : 2011-02-26

Turhat Asiat II! - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 6 Icon_minitimeMon Feb 28 2011, 22:25

Mä en kerennyt tänä vuonna rippikouluun. No, ei se haittaa. Meen niijjen -97 syntyneiden kanssa joiden kanssa en todellakaan olisi halunnut mennä vaikka eihän se haitannut mua että tänä vuonna en päässyt. Onhan mulla kavereita niissä -97 enemmän kuin -96.
Mä varmaan isompana eroon kirkosta.. En oo varma vielä.
Ohhoh, olempas epäaktiivistunut yhellä koiraropen foorulla ;o en käy siel ennää niin usein. Hmph.. Johtuu varmaan näistä koe määristä. Noh, tällaista tää 7-luokka on. Kokeita, kokeita ja kokeita.
Jebou, ruvettiinpa tännää taas mutsin kaa riitelemään Very Happy Terveystarkastuksessa lipsahti pari asiaa menneistä, mutta en rupea niitä sanomaan. Vähän sellasia yksityisasioita.
Vois huomenna pittää lukupäivän Very Happy Vaikka eihän 7-luokan geometriä hirveän vaikeeta minusta ole, kunhan tajuaa sen asian.
Keskiviikkona sitten pittää mennä vähintään klo 21 nukkumaan. Vähintään. Torstai aamuna aikanen herätys. Joskus oiskohan 5.20. Kello 7.00 lentokentällä ja sieltä sitte hesaan ja klo 12 kattomaan oopperaa. Tää on tämmöne koulujuttu että meijjän koulusta pääsi 40 oppilasta kattomaan Robin Hood-oopperaa hesaan. Mahtava kokemus ! Katsoin tv:stä sitä oopperaa vähän ja minusta se oli hyvä Very Happy

Muutes, mikä se huominen laulukilpailu on Suomitv:llä? Onko SO siellä laulamas?
Back to top Go down
Sponsored content





Turhat Asiat II! - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 6 Icon_minitime

Back to top Go down
 
Turhat Asiat II!
Back to top 
Page 6 of 8Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
 Similar topics
-

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
SO. Board :: Muu löpinä :: Muu Löpinä-
Jump to: