SO. Board
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
SO. Board

Keskustelualue Stala & So.-faneille
 
HomeHome  PortalPortal  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Show by SO.Show by SO.  Log in  

 

 Turhat Asiat II!

Go down 
+13
Nebel
Piux
-Nash
Lare
Tulilintu
Örvis
Elentharus
Chrisuu
Sinttu
Monsuuh
Pakke
Awwaa
Bass
17 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
AuthorMessage
Tulilintu

Tulilintu


Female Number of posts : 130
Paikkakunta : Turku
Registration date : 2011-01-19

Turhat Asiat II! - Page 7 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 7 Icon_minitimeTue Mar 01 2011, 14:22

Raita wrote:
Muutes, mikä se huominen laulukilpailu on Suomitv:llä? Onko SO siellä laulamas?

ei ole So. bändi laulamassa! Infoa kyseisestä kilpailusta!

SuomiTV
Suora lähetys New Wave 2011 -laulukilpailun Suomen-finaalista tänään kello 19:00. Finalistit ovat Suvi Aalto, Koop Arponen & Flute of Shame, Niko ”Nite” Helenius, Heini Ikonen, Anna-Maija Jalkanen, Soma Manuchar ja Sara Sayed. Finaalilähetyksessä esiintyvät myös Sunrise Avenue ja Pandora.

Back to top Go down
-Nash




Female Number of posts : 73
Age : 37
Paikkakunta : Hellsinki
Registration date : 2011-02-05

Turhat Asiat II! - Page 7 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 7 Icon_minitimeTue Mar 01 2011, 15:48

Crying or Very sad Ollu jotenkin kurja päivä tänään ja väsykin on. Kuin ei olis lähtenyt käyntiin tänään ollenkaan. Möh..
Back to top Go down
Nebel




Female Number of posts : 26
Registration date : 2011-02-24

Turhat Asiat II! - Page 7 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 7 Icon_minitimeTue Mar 01 2011, 16:43

Aikas nihkeetä oli palata taas maanantaina kouluun. Yöunet jäi kai siihen päälle kuuteen tuntiin, minkäs mä voin huonolle tavalleni valvoa liikaa lomilla ja viikonloppusin. Aika kuluu liian nopeesti illalla (yöllä). Olen yöeläin. Hah. XD Ekat tunnit jotka sattu olemaan köksää meni vähän sumussa, samoin liikka. Eikä tää päivä yhtään paremmin, vaikka olikin vasta ysiin meno. Ja valinnaisköksä peruttiin minkä takia olikin sit vaan kolme tuntia koulua. Smile Silti hirvee väsymys päällä. Katotaan jos huominen menis ees vähän paremmin, on sentään saksaa. <3 Siis pitää sanoa, että ne on oikeesti maailman rennoimpia tunteja, ihan erilaisia kun mitkään muut. Ja se porukkakin on niin pieni.

Mulla ois ens kesänä tuo ripari. Kun olin nuortenillassa ja siinä joku kirkon tyyppi jauhoi Jumalasta kaikkea niin mua vaan rupes ahdistamaan. Mä ajattelin että jos tää tätä tulee olemaan, niin mä en jaksa. Siis en mä tiiä, en mä koskaan oo mikään uskovainen ollut tai mitään, eikä kyllä houkuttelekaan. Toiset sanoo, että ripari on mahtavaa ja toiset taas kiroaa sen vaikka mihin.

Joo ja sitten vähän muuhun. Eilen tuli hirveesti kuunneltua kaikkia slovareita, ja ai että, vanhoja lemppareita, uusia lemppareita, ja joitakin pitkästä aikaa sitten viimeksi soineita.
Tänään tulee Muodin huipulle. Innolla ootan, viime kerrallakin oli joitain hienoja luomuksia siellä. Taisi sitten tuon Master Chef Suomen seuraaminen jäädä samalla, oli vähän tylsä ohjelma. Australia oli aivan mahtava. Nyt lopetan kirjottamisen, pää ihan tyhjä.


Last edited by Nebel on Mon Mar 21 2011, 20:04; edited 1 time in total
Back to top Go down
Elentharus

Elentharus


Number of posts : 273
Age : 30
Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa
Registration date : 2007-05-04

Turhat Asiat II! - Page 7 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 7 Icon_minitimeWed Mar 02 2011, 11:42

Öää koko eilinen päivä 38C kuumeessa ja vieläkin korvat ihan tukossa ja kurkku kipeenä. Mikäs siinä, saihan sen päivän toki kulumaan oksennellessakin, vaikka oiskin ollu kaikkee koulujuttuu...
Back to top Go down
-Nash




Female Number of posts : 73
Age : 37
Paikkakunta : Hellsinki
Registration date : 2011-02-05

Turhat Asiat II! - Page 7 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 7 Icon_minitimeWed Mar 02 2011, 15:07

Parane pian Elentharus. <3 *hali*
Back to top Go down
Tulilintu

Tulilintu


Female Number of posts : 130
Paikkakunta : Turku
Registration date : 2011-01-19

Turhat Asiat II! - Page 7 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 7 Icon_minitimeWed Mar 02 2011, 19:21


Stala Twitterissä! Tonight I'm going to sing some songs at Lady Moon. Showtime 10 pm. Eli sinne kaikki jotka ovat 24.v tai yli! ja tämä paikka on helsingissä!
Back to top Go down
Elentharus

Elentharus


Number of posts : 273
Age : 30
Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa
Registration date : 2007-05-04

Turhat Asiat II! - Page 7 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 7 Icon_minitimeThu Mar 03 2011, 15:45

Edelleen kamalan kipee olo, vaikka ei pitäisi olla kuumettakaan. Tässäpä se talviloma sitten meneekin Rolling Eyes

Osaisko joku tosi fiksu tyyppi muuten muokata wikipediaa, saisi SO.:n ep:t vaikka listattua, ja jotain muutakin hauskaa perustietoa? Ja kuvia toki (nam<3)
Back to top Go down
Raita

Raita


Female Number of posts : 64
Age : 28
Paikkakunta : Kajaani
Registration date : 2011-02-26

Turhat Asiat II! - Page 7 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 7 Icon_minitimeMon Mar 14 2011, 17:37

Uf... Mä en voi sietää tota Tukiaista.. Häiritsee noi sen huulet D: Oishan se naine nätti jos sil ei ois noi huulet tollaset.. jännät.
Lukeminen kannattaa kokeissa. Itse huomasin sen x) Ruotsin sanakokeesta tulla tupsahti 9. Noh, olen saanut muutamia kymppejäkin, mutta tässä sanat olivat vaikeempia.
Njah, mitäs tänne?
Millonkohan viimeks olen käynyt täällä? Very Happy
Back to top Go down
Ziki

Ziki


Female Number of posts : 54
Age : 27
Paikkakunta : Hamina
Registration date : 2011-02-27

Turhat Asiat II! - Page 7 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 7 Icon_minitimeSun Mar 20 2011, 21:27

Nonni,, nyt on käyty viikonloppuriparileiri ja voin yllätykseni sanoa, että tykkäsin ja PALJON! Mukavat isoset, leiriohjaaat + leiriläiset..Suht vapaata toimintaa oli, ketään ei pakotettu mihinkään lukemaan esim (synnintunnustusta)..

Karkkia & sipsiä tuli ahmittua ihan liikaa, sekä tuli sitä hiukan häiriköityä, muttei siitä sitten sen enempää.

Och, kokeisiin lukeminen kannattaa aina (ellei halua päästä rimaa hipoen läpi x3)..

Ah vielä viikko niin pääsee Nosturiin kattomaan So,ta & Eric Singer Projectia, etenki Bruce Kulickia....<3mm Like a Star @ heaven
Back to top Go down
http://mywordltempation.blogspot.com/
Nebel




Female Number of posts : 26
Registration date : 2011-02-24

Turhat Asiat II! - Page 7 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 7 Icon_minitimeMon Mar 21 2011, 20:02

Ziki wrote:
Ah vielä viikko niin pääsee Nosturiin kattomaan So,ta & Eric Singer Projectia, etenki Bruce Kulickia....<3mm Like a Star @ heaven

Ja etenkin Chuck Garricia.. <3 veteli niin komiasti viime kesän Sonissa.
Kuus päivää!

Itellä TET takana, ihanaa kun on vaan puolet luokasta koulussa. Smile Ens vuonna uusiks, mä haluisin Kytäjän kissataloon mutta se on niin kaukana eikä mulla oo mitään hajua mistä sitten saisin kyydin. Mutta se on aivan ihana paikka. Eiköhän tulevaisuudessa tuu vierailtua taas siellä, toivottavasti. Jos vaikka sitten joskus sitten ottais toisen kissan.. <3 Mutta en mä usko että nuo siihen suostuu.
Back to top Go down
Ziki

Ziki


Female Number of posts : 54
Age : 27
Paikkakunta : Hamina
Registration date : 2011-02-27

Turhat Asiat II! - Page 7 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 7 Icon_minitimeTue Mar 22 2011, 23:09

Viis päivää! En oikeesti malta odottaa, mut nyt kauhee jysäri ku tuli hiuka juhlittua :33..

/ EDIT/ Eilinen keikka oli ihan MAHTAVA ! Varsinkin Kulick & Corabi ! Kaikkia noita herroja tuli hipastua ja kiljuttu on, kurkku ihan käheäksi ='D oli se se sen arvosta ! Harmi te jotka, ette päässeet paikalle ! Mutta erään Boardilaisen keikalla bongasin ja pari sanaa tuli samassa vaihdettua! Miinusta vain iihan hellvetin kylmästä säästä! Mutta se on sitä tosifaniutta, jolloin oikeesti uhraudutaan, et näkee idolinsa edestä ! .<3
Haluan eilisen takasin ! !
Back to top Go down
http://mywordltempation.blogspot.com/
-Nash




Female Number of posts : 73
Age : 37
Paikkakunta : Hellsinki
Registration date : 2011-02-05

Turhat Asiat II! - Page 7 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 7 Icon_minitimeFri Apr 01 2011, 19:27

Jeas. Tällä alkoi talviloma. Very Happy
Back to top Go down
Raita

Raita


Female Number of posts : 64
Age : 28
Paikkakunta : Kajaani
Registration date : 2011-02-26

Turhat Asiat II! - Page 7 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 7 Icon_minitimeWed Jun 01 2011, 16:41

Moi o/
Täällä pitkästä aikaa Very Happy Jeij! Kohta alkaa kesäloma.
Back to top Go down
Joni Master

Joni Master


Male Number of posts : 279
Age : 35
Paikkakunta : PIEKSÄMÄKI
Registration date : 2007-05-01

Turhat Asiat II! - Page 7 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 7 Icon_minitimeTue Jun 07 2011, 16:36

Asevelvollisuus suoritettu. B-)
Back to top Go down
Joni Master

Joni Master


Male Number of posts : 279
Age : 35
Paikkakunta : PIEKSÄMÄKI
Registration date : 2007-05-01

Turhat Asiat II! - Page 7 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 7 Icon_minitimeWed Jun 08 2011, 20:04

lomamatkat: SU-MA särkäniemi + Rantasipi Eden ja seuraavana viikonloppuna PowerPark + Wasalandia. B-)
Back to top Go down
Joni Master

Joni Master


Male Number of posts : 279
Age : 35
Paikkakunta : PIEKSÄMÄKI
Registration date : 2007-05-01

Turhat Asiat II! - Page 7 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 7 Icon_minitimeTue Jun 14 2011, 10:56

Viimeisimmässä "Pitkä Kuuma Kesä" ohjelmassa voi bongata Lordi fanin ohjelman loppu osassa. Cool

http://katsomo.fi/?progId=71316
Back to top Go down
Elentharus

Elentharus


Number of posts : 273
Age : 30
Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa
Registration date : 2007-05-04

Turhat Asiat II! - Page 7 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 7 Icon_minitimeTue Jun 14 2011, 17:02

Mulla oli ihan jees festarireissu, lauantaina kivenlahtirock (Recklessit ja Apikset <3) ja sunnuntaina Helsinkipäivän konsertti (Negative ja Happoradio <3). Eli mua puolestaan näkyy tällä viikolla nelosella kun tuota keikkaa näyttävät :> Oli kyllä helkkarin kuumaa, mutta älyttömän hauskaa : D Noh, Karkkilaa venailemaan sitten...
Back to top Go down
Sinttu

Sinttu


Female Number of posts : 314
Registration date : 2007-05-01

Turhat Asiat II! - Page 7 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 7 Icon_minitimeSun Jun 19 2011, 15:48

Elentharus wrote:
ja sunnuntaina Helsinkipäivän konsertti (Negative ja Happoradio <3). Eli mua puolestaan näkyy tällä viikolla nelosella kun tuota keikkaa näyttävät :> Oli kyllä helkkarin kuumaa, mutta älyttömän hauskaa : D Noh, Karkkilaa venailemaan sitten...
HAPPORADIO ♥ Mä olen pahemmin koukussa tähän orkesteriin kuin ehkä ikinä. Yksi neljästä keikkareissusta takana ja tuskin pystyn odottamaan tulevia. Seuraavaksi Riihimäki, alle kaksi viikkoa. Hämeenlinna, neljä viikkoa. Rajamäki, liian kauan.

Osaan mä fanityttöillä SO.nki tiimoilta, ei hätää. : D Lippu on Karkkilaa varten odottelemassa ja nyt pitäis alkaa panikoida ja suunnitella ja kattoa kyyti. Hauskaa siitä tulee!


Last edited by Sinttu on Fri Nov 22 2013, 22:14; edited 1 time in total
Back to top Go down
-Nash




Female Number of posts : 73
Age : 37
Paikkakunta : Hellsinki
Registration date : 2011-02-05

Turhat Asiat II! - Page 7 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 7 Icon_minitimeWed Jun 22 2011, 19:18

Joku jaksoi pestä kämppänsä ikkunat raskaan työpäivän jälkeen. Puuh. Nooh, huominen viel ja sit saa kolme päivää levätä.
Back to top Go down
Nebel




Female Number of posts : 26
Registration date : 2011-02-24

Turhat Asiat II! - Page 7 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 7 Icon_minitimeThu Jun 23 2011, 15:43

Mun kesä on alkanut kanssa aika jees. Ekana oli - tattadataa! - Sauna Open Air. Me ollaan jo kaverin kans luvattu että mennään Saunaan joka vuosi 2010 alkaen. Katotaan nyt.. Mutta kun tänä vuonnakin oli niin hyvää settiä..

Torstai menikin sit ihan kokonaan siellä, 12 tuntia ennen Ozzyn keikkaa oltiin paikalla. Eturivi <3 Niiiin ja Helloween oli tooosi hyvä, Andi oli ihana. Smile

Mut Ozzy. Voi jumala se jätkä on rautaa. Tokaa kertaa tuli nähtyä ja aijaijai. Oli pikkasen parempi kun Hartwall, joka sekin oli jotain niin mahtavaa. Gus on aivan ihana, ja Tommy, ja Blasko, ja... Adam tottakai.

Sit tultiin lauantaina kans kattomaan Judas Priest ja Accept ja mitäs siellä nyt olikaan. Hirveen vähän oli ihmisiä kun paikalle mentiin joskus yheltätoista. Accept oli kyl aika upee, Judas Priest myös.

Ja sit olin tässä tiistaina Cinderellaa ja Santa Cruzia kattomassa Nosturissa. Santa Cruz oli ihan yllättävänkin hyvä, pitää alkaa kuuntelemaan kunnolla niitten musaa. Ja Cinderella oli aikas mahtava. Veti semmoset tunnin ja kymmenen minuuttia, aika vähillä välispiikeillä. Meikäläinen sai jopa kaks plekua! Ja Tom on ihana laulaja. <3 Mun uus idoli.
Back to top Go down
-Nash




Female Number of posts : 73
Age : 37
Paikkakunta : Hellsinki
Registration date : 2011-02-05

Turhat Asiat II! - Page 7 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 7 Icon_minitimeSat Jul 02 2011, 18:57

Oijoi. Hannarit lisänneet uutta video-clippiä äänitys sessioista.
Vaikka en laita tätä hannareiden takia, vaan ton yhden ihanan miehen takia.
Bäy-bäy-bäy. 4:30-5:08 kohdilla eritoten. <3 <3

https://www.youtube.com/watch?v=M4-dPVKEHqQ
Back to top Go down
Tulilintu

Tulilintu


Female Number of posts : 130
Paikkakunta : Turku
Registration date : 2011-01-19

Turhat Asiat II! - Page 7 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 7 Icon_minitimeSun Jul 10 2011, 13:32

Enää kaksi viikoa ja sitten kuntsuu Karkkila Cool Itse olen siellä festareilla molemmat päivät!! Tulee katsottua Honey Hellraiser bändikin samalla. Ne kun esiintyy Lauantaina!

kesä single Nothing But, Nothing But Right. Honey Hellraiser featuring Stala and Sami J Twisted Evil

https://www.youtube.com/watch?v=QK1iGWAeMLQ
Back to top Go down
Sinttu

Sinttu


Female Number of posts : 314
Registration date : 2007-05-01

Turhat Asiat II! - Page 7 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 7 Icon_minitimeMon Jul 11 2011, 22:45

"Don't take a shit without peeing"

Mun uusin hokema! Eikä kukaan koskaan ymmärrä sitä! Urpot. : D Ainiin, hieman ketuttaa kun ehdin jo ostaa tuon kappaleen (maksoi huikeat 0,99 senttiä plus jotkut lisämaksut), ja heti se ilmestyykin tubeen. Toisaalta tuli kerrankin ostettua musiikkia laillisesti, ja vieläpä hyvä kappale. Ja älkää nyt ottako tätä silleen... Kyllähän nyt kaikki oikeesti must have-levyt pitää ostaa konkreettisesti.


Mutta ei mulla mitään asiaa ole. Haluan vaan sinne Karkkilaan nyt_heti_paikalla! Tää odottaminen on tuskaa!


Last edited by Sinttu on Fri Nov 22 2013, 22:13; edited 1 time in total
Back to top Go down
Örvis

Örvis


Female Number of posts : 596
Age : 31
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 2007-05-04

Turhat Asiat II! - Page 7 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 7 Icon_minitimeTue Jul 12 2011, 11:18

Ei huono piisi. Smile
Back to top Go down
-Nash




Female Number of posts : 73
Age : 37
Paikkakunta : Hellsinki
Registration date : 2011-02-05

Turhat Asiat II! - Page 7 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 7 Icon_minitimeSat Aug 13 2011, 17:07

Kun en tiiä mihin, nii tähän..

https://www.youtube.com/watch?v=HUJjYlTt2pY

Noi kaks ihanaa, niin pirteinä ja hyvätuulisina. I love you
Back to top Go down
Sponsored content





Turhat Asiat II! - Page 7 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 7 Icon_minitime

Back to top Go down
 
Turhat Asiat II!
Back to top 
Page 7 of 8Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
 Similar topics
-

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
SO. Board :: Muu löpinä :: Muu Löpinä-
Jump to: