SO. Board
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
SO. Board

Keskustelualue Stala & So.-faneille
 
HomeHome  PortalPortal  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Show by SO.Show by SO.  Log in  

 

 Turhat Asiat II!

Go down 
+13
Nebel
Piux
-Nash
Lare
Tulilintu
Örvis
Elentharus
Chrisuu
Sinttu
Monsuuh
Pakke
Awwaa
Bass
17 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
AuthorMessage
Sinttu

Sinttu


Female Number of posts : 314
Registration date : 2007-05-01

Turhat Asiat II! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 2 Icon_minitimeWed Jan 19 2011, 18:01

Jejjjj, tervetuloa! : ) En myönnä olevani se ylipuhuja tai mitään. Mut ei oo kivaa olla piilolukija, postaaminen on kivempaa, hehee. Ja eikö täällä muka ollut mitään esittäytymis-topicia häh!? Noh, meneehän se näinkin.

Honey Hellraiser on cool! Myönnän tutustuneeni vasta äsken sillä tavoin kunnolla Sampsan innoittamana (: D), vaikka bändin olemassaolosta olen kauan tiennytkin. Että laittakaas nyt ihmeessä tykkäyksiä tuonne facebookin keikkasivuun, että saadaan So. ja Honeyt yhteiskeikalle!!

Ja joo kuules, nyt ei Jimi Constantinea äänestellä hei : DD Ei ainakaan finaalissa, koska me kaikkihan tiedämme mikä bändi ansaitsee ne äänet. Jimin biisi toki hyvä ja mieskin varsin asiallinen, sitä en kiellä.


Ah, ja levyyyyyyy! Kaksi vaivaista viikkoa! Kuola valuu jo. : )) Eikä sitten tosiaan muutella tuota ilmestymispäivää, terveiset vaan pojille. : ) Vaikkakin elämä siinä menee sekaisin levyn takia, koeviikko plus muut ihanuudet ihan ohi.
Back to top Go down
Tulilintu

Tulilintu


Female Number of posts : 130
Paikkakunta : Turku
Registration date : 2011-01-19

Turhat Asiat II! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 2 Icon_minitimeWed Jan 19 2011, 18:26

Sinttu wrote:
Jejjjj, tervetuloa! : ) En myönnä olevani se ylipuhuja tai mitään. Mut ei oo kivaa olla piilolukija, postaaminen on kivempaa, hehee. Ja eikö täällä muka ollut mitään esittäytymis-topicia häh!? Noh, meneehän se näinkin.

Honey Hellraiser on cool! Myönnän tutustuneeni vasta äsken sillä tavoin kunnolla Sampsan innoittamana (: D), vaikka bändin olemassaolosta olen kauan tiennytkin. Että laittakaas nyt ihmeessä tykkäyksiä tuonne facebookin keikkasivuun, että saadaan So. ja Honeyt yhteiskeikalle!!

Ja joo kuules, nyt ei Jimi Constantinea äänestellä hei : DD Ei ainakaan finaalissa, koska me kaikkihan tiedämme mikä bändi ansaitsee ne äänet. Jimin biisi toki hyvä ja mieskin varsin asiallinen, sitä en kiellä.


Ah, ja levyyyyyyy! Kaksi vaivaista viikkoa! Kuola valuu jo. : )) Eikä sitten tosiaan muutella tuota ilmestymispäivää, terveiset vaan pojille. : ) Vaikkakin elämä siinä menee sekaisin levyn takia, koeviikko plus muut ihanuudet ihan ohi.

Ei ole täällä uusille jäsenille mitään topicia..ainakaan minä en löytänyt...(tai sitten minä olen sokea!)Älä pelkää sinttu...en äänestä finaalissa kuin So.ta Wink itse tosin olen paikan päällä katsomassa..katsotaan muistanko äänestää!!
Back to top Go down
Elentharus

Elentharus


Number of posts : 273
Age : 30
Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa
Registration date : 2007-05-04

Turhat Asiat II! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 2 Icon_minitimeWed Jan 19 2011, 20:54

^Finaalia vai semiä? Päivää minunkin puolestani : D Hemmetin siistiä saada tuo levy noi aikaisin helmikuussa, jos pitää paikkansa. Enhän mä ees ehi toipuun noitten näkemisestä ensin. Kuolen varmaan. Anteeksi kaikille olen saanut yliannostuksen kaikkea mukavaa.
Back to top Go down
Tulilintu

Tulilintu


Female Number of posts : 130
Paikkakunta : Turku
Registration date : 2011-01-19

Turhat Asiat II! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 2 Icon_minitimeWed Jan 19 2011, 22:18

Elentharus wrote:
^Finaalia vai semiä? Päivää minunkin puolestani : D Hemmetin siistiä saada tuo levy noi aikaisin helmikuussa, jos pitää paikkansa. Enhän mä ees ehi toipuun noitten näkemisestä ensin. Kuolen varmaan. Anteeksi kaikille olen saanut yliannostuksen kaikkea mukavaa.

Menen finaaliin katsomaan. Ostin lipun jo joulukuun alussa. Pääsenpähän katsomaan eturivistä! nyt So pitää vain äänestää finaaliin!
Back to top Go down
Sinttu

Sinttu


Female Number of posts : 314
Registration date : 2007-05-01

Turhat Asiat II! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 2 Icon_minitimeWed Jan 19 2011, 22:39

Äääääääääää kateus iskee teille! : ) Mä sekoan vaan kotona ja itken ilosta! Enkä toivu edes ajatuksesta, että me saadaan kohta levy! Ja se on jo aika paha! Miten ikinä selviän tän puolitoista viikkoa ja sitten vielä vähän lisää......

Nyt mun pitäisi vielä ajatella kirjottavani muistiinpanoja jostain turhaakin turhemmasta novellikokoelmasta, ääh! minä ♥ lukion äidinkieli. NOT!
Back to top Go down
Tulilintu

Tulilintu


Female Number of posts : 130
Paikkakunta : Turku
Registration date : 2011-01-19

Turhat Asiat II! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 2 Icon_minitimeFri Jan 21 2011, 12:05

Lauantaina pitäisi viettää koko päivä uinti kisoissa Raisiossa. Siinä menee se päivä. Ei huvittaisi olleenkaan, mutta onneksi ei ole kuin kaksi lähtöä. Niin ei tarvi siellä koko päivää kykkiä! Very Happy

Sampsalla on monta rautaa tulessa. Nyt se on sitten laulajana kiss tripuutti bändissä! Shocked

http://www.v2.fi/uutiset/viihde/10251/Entinen-Lordi-rumpali-KISS-tribuuttibandiin/

Bändin FB sivuilta voi nähdä Sampsasta komeita promo kuvia! Embarassed

https://www.facebook.com/home.php#!/photo.php?fbid=181653808535787&set=a.181653445202490.40603.181651405202694
Back to top Go down
Elentharus

Elentharus


Number of posts : 273
Age : 30
Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa
Registration date : 2007-05-04

Turhat Asiat II! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 2 Icon_minitimeFri Jan 21 2011, 23:03

Ja kun saisi Sampsan laulamana lisää KISSii nettiinkin niin riemastuisin : D kaikki on aivan liian mukavaa.

Tai sitten ei. Toinen rotista lähti juustomaahan tänään : ( no nyt ei sit ainakaan satu mihinkään. Säälittää vaan miten toi toinen pärjää ennenko saadaan otettuu uusii poikasii..
Back to top Go down
Tulilintu

Tulilintu


Female Number of posts : 130
Paikkakunta : Turku
Registration date : 2011-01-19

Turhat Asiat II! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 2 Icon_minitimeSun Jan 23 2011, 12:43

Uimakilpailussa kävi niin että olin kaksikertaa toinen...Tulin VU 100m:toiseksi. ajalla: 1:30.90 ja RU 100m: Toiseksi. ajalla:1:51.76...ajat ovat huonoja Mad

Mutta iloisimpiin uutisiin!! Klassikkosarjakuva Hopeanuolen(Manga) julkaisu Suomessa palkittiin Vuoden parhaan uuden sarjan –palkinnolla. Kauan odotetun sarjan julkaisua kuvataan kulttuuriteoksi.

http://yle.fi/uutiset/viihde/2011/01/yotsuba_ja_hopeanuoli_vuoden_parhaat_mangat_2307588.html
Back to top Go down
Sinttu

Sinttu


Female Number of posts : 314
Registration date : 2007-05-01

Turhat Asiat II! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 2 Icon_minitimeMon Jan 24 2011, 19:08

On se vaan jännä juttu tuo Paul Stanley Boozing Society, ah miten hieno nimikin! : D Kyllä sekin aiheutti ihmetystä ja ihastusta. Varsinkin kuvien kera. Mut innolla sitäkin juttua seurailee, taitaa olla pakko alkaa heidänkin keikkakalenteria kyttäillä vastaisuudessa! : )
Piti oikein alkaa syvemmin tutustua KISSin tuotantoon tän takia, hehee.

Elentharukselle jaksamisia! Toivottavasti toinen rottaystävistäsi pärjäilee. : )
Back to top Go down
Lare




Male Number of posts : 132
Age : 29
Paikkakunta : Mikkelikikkeli
Registration date : 2007-07-20

Turhat Asiat II! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 2 Icon_minitimeSat Feb 05 2011, 13:40

Most users ever online was 12 on Fri Jan 28 2011, 22:05 HOHO
Back to top Go down
Sinttu

Sinttu


Female Number of posts : 314
Registration date : 2007-05-01

Turhat Asiat II! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 2 Icon_minitimeSat Feb 05 2011, 15:50

Lare wrote:
Most users ever online was 12 on Fri Jan 28 2011, 22:05 HOHO

Oho, eipä yllätä tuo päivä! : D Mutta mihinkäs ne porukat nyt on kadonneet!? Ei tuollaista vakoilua suvaita, pitää rekisteröityä ja sanoa jotain. ; ) Kumminkin haluatte.
Back to top Go down
Elentharus

Elentharus


Number of posts : 273
Age : 30
Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa
Registration date : 2007-05-04

Turhat Asiat II! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 2 Icon_minitimeSun Feb 06 2011, 00:54

Mäki kahtoin : ) Ihan mukavaa että löytävät tännekin (ellei sit ollu niin et kaikki rekisteröityneet jotka ei oo käyny vaan pyörähti muistelemassa vanhoja hyviä aikoja)
Back to top Go down
-Nash




Female Number of posts : 73
Age : 37
Paikkakunta : Hellsinki
Registration date : 2011-02-05

Turhat Asiat II! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 2 Icon_minitimeWed Feb 09 2011, 15:36

Ostin tänään jäätelökahvin ekaa kertaa koskaan. Kannatti. Piristi mukavasti loppu työpäivää. Laughing
Back to top Go down
Elentharus

Elentharus


Number of posts : 273
Age : 30
Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa
Registration date : 2007-05-04

Turhat Asiat II! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 2 Icon_minitimeWed Feb 09 2011, 18:37

Ei ois saanut sanoa alkoi tehdä mieli :'D Oiskohan täällä jäätelöä...

//edit on muuten harvinaisen pyllystä tuo levynjulkaisupäivä. Pääsee neljälltä koulusta ja kuudelta alkaa kolmosten ruusukonva ja sielläkin pitäisi olla. Niin että missähän kerpeleen välissä mä kuuntelenkaan SO.:ta??
Back to top Go down
-Nash




Female Number of posts : 73
Age : 37
Paikkakunta : Hellsinki
Registration date : 2011-02-05

Turhat Asiat II! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 2 Icon_minitimeThu Feb 10 2011, 16:10

Kurja päivä ollu aamusta lähtien, onneksi huomenna jo perjantai.
Tämä lohduttaa: https://www.youtube.com/watch?v=8hvBfZosPKo

Stalan laulamana aivan ihana biisi. <3 Grrr.

Back to top Go down
Sinttu

Sinttu


Female Number of posts : 314
Registration date : 2007-05-01

Turhat Asiat II! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 2 Icon_minitimeThu Feb 10 2011, 17:39

Yes sir, upea on tuo Anytime. Ei alkuperäisessäkään mitään vikaa, mutta kyllä Stalan versio saa kylmät väreet joka kerta. ♥ En olisi ollut pahoillani, jos sen olisivat levylle laittaneet. Tosin kun ei tietenkään toisten teoksia... Eikös tämä viisu ole keikoillakin soinut ahkerasti? Näin taisi olla.

Elentharus, sähän ryntäät pää kolmantena jalkana kotiin levyn luo (oletan että tilaat sen), jonka jälkeen lataat välittömästi levyn iPodiin/mp3:seen/puhelimeen, jonka kautta voit salakavalasti kuunnella aina kun silmä välttää. : D Tämähän on vakiokeino, ennen kuin pääsee kotiin keskittämään levyyn kansilehden kanssa.
Back to top Go down
Elentharus

Elentharus


Number of posts : 273
Age : 30
Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa
Registration date : 2007-05-04

Turhat Asiat II! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 2 Icon_minitimeSun Feb 13 2011, 18:56

ää kerpele löysin perjantaina jonkun ihanimman kuvan SO.:sta ikinä ja ajattelin että tämä taustakuvaksi. olin väärällä koneella, ja nyt mä en enää löydä sitä mistään xd
Back to top Go down
Sinttu

Sinttu


Female Number of posts : 314
Registration date : 2007-05-01

Turhat Asiat II! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 2 Icon_minitimeSun Feb 13 2011, 20:23

Elentharus wrote:
ää kerpele löysin perjantaina jonkun ihanimman kuvan SO.:sta ikinä ja ajattelin että tämä taustakuvaksi. olin väärällä koneella, ja nyt mä en enää löydä sitä mistään xd

Ou mai kaad! Kriisi! Heti jos löydät sen niin linkitä! : DD

Back to top Go down
-Nash




Female Number of posts : 73
Age : 37
Paikkakunta : Hellsinki
Registration date : 2011-02-05

Turhat Asiat II! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 2 Icon_minitimeMon Feb 14 2011, 19:35

kriisi todellakin. Smile muistatko elentharus, oliko millainen kuva?? uusinpien promojen kaltaisia?? *tääkin tahtoo nähdä sen kuva*
Back to top Go down
Elentharus

Elentharus


Number of posts : 273
Age : 30
Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa
Registration date : 2007-05-04

Turhat Asiat II! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 2 Icon_minitimeMon Feb 14 2011, 19:49

ei enää mitään muistikuvaa xd joten eiköhän tuo vain kadonnut iäksi riippumatta siitä näenkö sitä, kun eipä tuo auta kun en muista :'D
Back to top Go down
-Nash




Female Number of posts : 73
Age : 37
Paikkakunta : Hellsinki
Registration date : 2011-02-05

Turhat Asiat II! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 2 Icon_minitimeMon Feb 14 2011, 20:32

ei ollu tää??: http://static.iltalehti.fi/euroviisut/viisug4_1202MN_503_ev.jpg


Back to top Go down
Elentharus

Elentharus


Number of posts : 273
Age : 30
Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa
Registration date : 2007-05-04

Turhat Asiat II! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 2 Icon_minitimeMon Feb 14 2011, 22:10

eej : D vaakakuva ja koko yhtye : P Mutta ihan sama sinänsä, muokkailin yhdestä toisesta itselleni jo kivan vähäksi aikaa <3
Back to top Go down
Tulilintu

Tulilintu


Female Number of posts : 130
Paikkakunta : Turku
Registration date : 2011-01-19

Turhat Asiat II! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 2 Icon_minitimeTue Feb 15 2011, 13:33


Ajatelkaa jos tämä biisi olisi päätynyt So. levylle Shocked olisi voinut päätyä! tämä Biisi on nimittäin Stalan tekemä! Nyt tämän laulaa Pete Parkonen!

The Final Day
https://www.youtube.com/watch?v=qfE-uRebbII
Back to top Go down
-Nash




Female Number of posts : 73
Age : 37
Paikkakunta : Hellsinki
Registration date : 2011-02-05

Turhat Asiat II! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 2 Icon_minitimeTue Feb 15 2011, 17:09

Ton tiesinkin, et Sampsa on rustaillut kyseisen kipaleen ja ite aloin diggailee Petee enempi, kun Sampsan mukana olo selvisi. Jeah. <3 Tuollaisena biisi sopii Petelle. Varmaankin, jos Final day olisi päätynyt SO:n levylle yms.., niin sovitus olisi varmasti erilainen. Hyvä näinkin.

Ainoastaan Sampsan takia: https://www.youtube.com/watch?v=0vJOE9BIP64
Wink
Back to top Go down
Elentharus

Elentharus


Number of posts : 273
Age : 30
Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa
Registration date : 2007-05-04

Turhat Asiat II! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 2 Icon_minitimeTue Feb 15 2011, 19:10

Mä muistan kun aikoinaan kuulin Final Day ekaa kertaa, ja kelasin että on kyllä ihmeen hyvä kappale. Nauroin kunnolla kun totesin että Sampsanhan se :'D Enemmän ois ollu ihmettelemistä jos se ois ollu Sampsan mutta huono. Pystyy kyllä kelaan Stalankin vetämänä, ja tavallaan harmittaa ettei päästä kuulemaan.

Oho kappas kerpelettä mähän oon kommentoinutkin tohon videoon :')
Back to top Go down
Sponsored content





Turhat Asiat II! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 2 Icon_minitime

Back to top Go down
 
Turhat Asiat II!
Back to top 
Page 2 of 8Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
 Similar topics
-

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
SO. Board :: Muu löpinä :: Muu Löpinä-
Jump to: