SO. Board
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
SO. Board

Keskustelualue Stala & So.-faneille
 
HomeHome  PortalPortal  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Show by SO.Show by SO.  Log in  

 

 Turhat Asiat II!

Go down 
+13
Nebel
Piux
-Nash
Lare
Tulilintu
Örvis
Elentharus
Chrisuu
Sinttu
Monsuuh
Pakke
Awwaa
Bass
17 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
AuthorMessage
Ewwu

Ewwu


Female Number of posts : 192
Age : 32
Paikkakunta : Turku
Registration date : 2008-02-24

Turhat Asiat II! - Page 8 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 8 Icon_minitimeFri Aug 26 2011, 23:05

Voisin miekin tulla tänne taas säätää. xDDD Niin tosiaanki oon "puoliksi" kipee, taitaa tiistainen Dir en greyn keikka kostaa mulle, kun mennä viiletin pitkin Helsinkii T-paidassa, mutta ei sillo vaa ollut ees kylmä. *snif* Nyt tähän lisäksi korvani särkee. ;<
Back to top Go down
Chrisuu

Chrisuu


Female Number of posts : 37
Age : 29
Paikkakunta : Pori
Registration date : 2010-10-07

Turhat Asiat II! - Page 8 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 8 Icon_minitimeTue Oct 11 2011, 19:16

Wee! Taas täällä...en ookkaa vähää aikaa käyny.....Ja kaveri sekoilee vieres!
affraid .....ja kaveri valkkas sitte hymiönkin!
Back to top Go down
Ewwu

Ewwu


Female Number of posts : 192
Age : 32
Paikkakunta : Turku
Registration date : 2008-02-24

Turhat Asiat II! - Page 8 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 8 Icon_minitimeTue Oct 11 2011, 20:42

Mä aina unohdan tän paikan. ;< Nohjaa voisin taas jotain sepittää. Nii tosiaan täytin viime tiistaina 20. Nyt mä oon vanha. <D: Eipä tullut mitää erikoista tehtyy, paitsi koulussa kaikki lauloi mulle. XD Rupesin väkisin nauraa kesken laulua. Stala
Back to top Go down
Örvis

Örvis


Female Number of posts : 596
Age : 31
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 2007-05-04

Turhat Asiat II! - Page 8 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 8 Icon_minitimeWed Oct 12 2011, 18:02

Mä aina käyn tätä foorumia vilkuilemassa, mutta harvoin oon näköjään jaksanu mitään kirjotella. Kaikki SO.-jutut on nykyään fb:ssä tai muualla. Smile
Onnittelut Ellulle!
Back to top Go down
Chrisuu

Chrisuu


Female Number of posts : 37
Age : 29
Paikkakunta : Pori
Registration date : 2010-10-07

Turhat Asiat II! - Page 8 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 8 Icon_minitimeMon Oct 17 2011, 17:29

Taas siitä on jonki aikaa ku oon käyny...viimeks viime viikol..no ei voi mitää....
Back to top Go down
Ewwu

Ewwu


Female Number of posts : 192
Age : 32
Paikkakunta : Turku
Registration date : 2008-02-24

Turhat Asiat II! - Page 8 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 8 Icon_minitimeMon Oct 17 2011, 17:49

Ooh jee ens viikolla LOMA! Ei tarvitse viikkoon tulla Mikkeli cityyn, ja eikä tarvitse herätä ennen viitä aamulla. affraid Ja muutenki kaikki koulujutut alkaa olla pulkassa, saan just aika rajaan menneessä tehtyy kaikki.

Mutta nyt vaan väsyttää ;<<
Back to top Go down
Chrisuu

Chrisuu


Female Number of posts : 37
Age : 29
Paikkakunta : Pori
Registration date : 2010-10-07

Turhat Asiat II! - Page 8 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 8 Icon_minitimeWed Nov 07 2012, 11:55

Filtin keikalle ens viiko torstaina siskon kanssa! Kivaa! En vaa ite oikee tykkää noista clubi keikoista..nooh täytyy kai totutella siihe Wink
Back to top Go down
Joni Master

Joni Master


Male Number of posts : 279
Age : 35
Paikkakunta : PIEKSÄMÄKI
Registration date : 2007-05-01

Turhat Asiat II! - Page 8 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 8 Icon_minitimeFri Dec 14 2012, 12:20

Onko täällä porukkaa vielä?
Back to top Go down
Nebel




Female Number of posts : 26
Registration date : 2011-02-24

Turhat Asiat II! - Page 8 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 8 Icon_minitimeThu Dec 27 2012, 23:19

Ainiin joo, tääkin on olemassa! On täällä kai. Olen heräämässä piiiiitkästä hiljaisuudesta josta syytän masennusta. On vähän vaikeita aikoja ollut mulla tänä vuonna, ja kaikki voimat menny elämästä ylipäätänsä selviytymiseen. No mutta, tästä noustaan piiiikkuhiljaa. Harmi mitä kaikkea on tullu missattua hiljaiselon aikana. Nyt otan itseäni niskasta kiinni.

Niiin ja edittiä: meikä on nykyään virallisesti lakto-vege ja hirmuisen tyytyväinen tähän valintaan! Haaveisiin kuuluu vegaanius. Vielä joskus. Ei sillä, tänä päivänä en hirveästi noilla maitotuotteilla mitään tee tai siis ei tuu syötyä mitään maitotuotteita oikeen. Vitamiinit on kavereita Smile
Back to top Go down
Elentharus

Elentharus


Number of posts : 273
Age : 30
Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa
Registration date : 2007-05-04

Turhat Asiat II! - Page 8 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 8 Icon_minitimeSun Dec 30 2012, 02:19

Onnea kasvissyönnille : ) Maitotuotteitahan on ite tosi helppo korvata, vaikeimpia on kaikki valmiit jutut niinku kastikkeet joista ei millän viitsisi kysyä etenkin kun pääkaupunkiseudulla ravintolatyöntekijät on kaikki jotain ulkomaalaisia jotka ei ees tajuu kysymystä : / Mähän pyrin olemaan vegaani : ) Omaan kotiinhan voi yhtä hyvin ostaa pelkkää soijajuttuu kun joutuu kuitenki kaiken tekemään ite. Vitsi oon kiitollinen kahviloista jotka tekee soijamaitokahvia, paransi fiiliksiä ihan sikana esim. Hämeenlinnan keikkareissulla, vaikka ei siinä kyllä paljon parantamisen varaa ollutkaan.

JA harmi noiden ässäkeikkojen puuttumisen kanssa : ( Mulla oli ihan kauhee ikävä jo kun en ollut nähnyt SO.:ta yli puoleen vuoteen (paitsi Niksun Karkkilassa Sunset Beach Partyn yleisössä <3). Kai ne nyt ainakin levykauppaan tulee taas, kunhan levy tulee : )
Back to top Go down
Nebel




Female Number of posts : 26
Registration date : 2011-02-24

Turhat Asiat II! - Page 8 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 8 Icon_minitimeWed Jan 02 2013, 10:09

Kahviloita jotka tekee soijamaitokahvia! Ihanaa! Tää on mulle ihan uutta että jostain ns "taviskahviloista" vois saada tollasta. Very Happy

Ja niinpä, näin SO.n viimeks syyskuussa 2011 ja siitä on liian kauan aikaa!! Yyyy kai ne sentään joo sinne Äxään tulis. Smile Toivotaan!
Back to top Go down
Elentharus

Elentharus


Number of posts : 273
Age : 30
Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa
Registration date : 2007-05-04

Turhat Asiat II! - Page 8 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 8 Icon_minitimeWed Jan 02 2013, 21:25

Täältä aiheesta löytyy mistä saa:
http://www.oikeuttaelaimille.net/foorumi/index.php?showtopic=7324&st=135
Ite en muista muita ulkoo ku Robert's Coffeen, mutta se kelpaa ihan hyvin kun Helsingin keskustassa pyörii. Jotkut kahvilat tahtoo 20snt soijamaitolisää, mut se nyt ei niin kauheesti tunnu, ku noi kahvilat on muutenkin aika kalliita : D Ja taviskahvin lisäksi saa kaikkee muutakin, cappuchinoo, lattee, mitä ne nyt myykin <3 Yliopistolla on kans kivaa ku meillä on niin hyviä vegesafkoja. Lukiollakin ois ehkä ollu siedettävää jos oisin ollu vegaani, kun tavis kasvisruoka oli niin juustoo-kermaa-lisää juustoo :'D
Back to top Go down
Nebel




Female Number of posts : 26
Registration date : 2011-02-24

Turhat Asiat II! - Page 8 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 8 Icon_minitimeWed Jan 02 2013, 21:38

Mun lukiossa on varattu mulle vegaanista ruokaa Very Happy Koska en just jaksanu sitä hirveetä juusto-kermajuttua. Yläasteella oli kans ihan jees ruuat.

Söin just vegaanista riisipuuroa, oli hyvää. Smile
Back to top Go down
Ewwu

Ewwu


Female Number of posts : 192
Age : 32
Paikkakunta : Turku
Registration date : 2008-02-24

Turhat Asiat II! - Page 8 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 8 Icon_minitimeTue Apr 09 2013, 19:55

Oho mäkin sitten päädyin taas tänne! Olen tupannut unohtamaan tän ihan kokonaan, noh ei voi syyttää ku itseänsä siitä ja uudesta "elämäntyylistä" jos niin voi sanoa...
Back to top Go down
Elentharus

Elentharus


Number of posts : 273
Age : 30
Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa
Registration date : 2007-05-04

Turhat Asiat II! - Page 8 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 8 Icon_minitimeWed Apr 10 2013, 14:42

Kiva että päädyit kuitenkin, ei täällä juurikaan tunnu kukaan käyvän : D
Back to top Go down
Monsuuh

Monsuuh


Female Number of posts : 9
Age : 30
Paikkakunta : Varkaus
Registration date : 2010-11-29

Turhat Asiat II! - Page 8 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 8 Icon_minitimeTue Jul 15 2014, 12:04

Hui kamala, miksen ole täälläkään aikoihin käynyt?! Anteeksi, älkää tappako minua... D:

Tuntuu, että kaikki aktiivisuus joka paikassa internettiä on vaan jäänyt lukion loppumisen (joo pääsin sieltä pois 2012 jo + failasin kirjoitukset ihan täysin : DD), avioitumiseni, välivuoden ja miehen armeijassaolon, uuden koulun aloittamisen ja kaiken muun ylimääräisen takia. Neutral
Niin se elämä vaan oon muuttunut paljon muutamassa vuodessa... Mutta nyt olen taas täällä ja toivon, että pystyn olemaan aktiivisempi. (:
Back to top Go down
http://monsuuh.deviantart.com/
Elentharus

Elentharus


Number of posts : 273
Age : 30
Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa
Registration date : 2007-05-04

Turhat Asiat II! - Page 8 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 8 Icon_minitimeTue Jul 15 2014, 15:45

Ohoh, melkein hyppäsin penkistäni et joku kirjoittaa tänne! Hyvä kun edes muistaa koko sivun kuollutta olemassaoloa enää...
Back to top Go down
Monsuuh

Monsuuh


Female Number of posts : 9
Age : 30
Paikkakunta : Varkaus
Registration date : 2010-11-29

Turhat Asiat II! - Page 8 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 8 Icon_minitimeTue Jul 15 2014, 22:51

Ohoh, itse hämmästyin, että joku oli vastannut! Ja näin nopeasti vieläpä... katsoin että keskustelua tässäkin topicissa ollut viimeksi 2013. Nooo, eikun vaan herättelemään tätä foorumia uudelleen henkiin sitten. Tavoitetta kerrakseen! Very Happy
Vähän tuntuu että foorumielämä on hiljentynyt ihan joka foorumilla, kaikki tuntuu enemmän olevan tuolla twittereissä ja facebookissa yms. ...ja minä kun viihdyn foorumeilla paremmin, facebook ainoa tuollainen sivusto mille edes olen liittynyt ja sinnekin kavereiden pitkäänjatkuneen painostuksen takia. Neutral
oon tällainen vanhanaikainen kääpä Sad
Back to top Go down
http://monsuuh.deviantart.com/
Elentharus

Elentharus


Number of posts : 273
Age : 30
Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa
Registration date : 2007-05-04

Turhat Asiat II! - Page 8 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 8 Icon_minitimeWed Jul 16 2014, 00:32

Heh, sähköposti ilmoittaa uusista kommenteista, ja sähköpostit pamahtaa reaaliajassa kännykkään Very Happy Nythän on tulossa esim keikkaa ja sinkkua, niin voidaan me täällä huvikseen keskenämme höpistä, vaikkei ketään muuta kiinnostaisi...
Back to top Go down
Monsuuh

Monsuuh


Female Number of posts : 9
Age : 30
Paikkakunta : Varkaus
Registration date : 2010-11-29

Turhat Asiat II! - Page 8 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 8 Icon_minitimeWed Jul 16 2014, 10:03

Joo, täällä istutaan kahdestaan täyttämässä löpinä -osioo ja muita. Very Happy

Itellä tosissaan vähän noitten viimevuosien aikana on jääny vähän kaikki, niin paljon elämänmuutoksia ja muita, että hyvä kun perässä pysyi. Nyt lähdin sitten herättelemään aktiivisuutta uudestaan joka paikkaan, kun tuntui viimein siltä että voi istahtaa paikalleen.
Täydensin jopa levyhyllyänikin viimeviikolla kuuden eri levyn verran, mukana kasassa mm. Stala & So - Play Another Round ... joo, en oo ollu levyrintamallakaan yhtään epäaktiivinen tai mitään. Embarassed
Monia muitakin jokusen vuoden vanhoja levyjä tilailin samalla (mm. Samuli Putroa) ja sit kasan kalleinpana levynä Kaija Koon uusin albumi. 

Tokihan olen Stalaa ja näitä muitakin artisteja kuunnellut aina silloin tällöin, mut levyjen osto tosiaan vähän on jäänyt viimevuosina. Nytkin oli kyllä melko huvittavan riidan takana tuokin tilaukseni, ukko kun aina tykkää marmattaa tuosta "rahan tuhlaamisesta"... sehän jo melkein suuttui mulle, kun ei voi turhempaa rahanmenoa kuulemma olla... mutta siinähän valittaa, pitäähän sitä nyt albumikokoelmat ajantasalle saada. Laughing 
Ja voin ilahduttaa ukkoa nyt jo silläkin faktalla, että syksyllä pistän uutta tilausta tulille, ja silloin kasassa enimmäkseen uutuuslevyjä, että hihihii sille! >: D
Nyt onneksi alan hiljalleen olla taas ajantasalla asioista ja hyvä niin. Very Happy

Harmillistahan tämä on tietysti, että foorumit unohdetaan, mutta kyllähän se riittää, että kaksikin aktiivista istuu paikalla mölläämässä, niin johan saadaan keskustelua tulille.
Voisihan sitä tietty jonnekin Stala & So.:n facebooksivulle yms. lähteä linkkiä spämmimään ja muistutella tämänkin foorumin olemassaolosta...mutta tiedä sitten ottaisko ihmiset koppia tästä. Very Happy
Back to top Go down
http://monsuuh.deviantart.com/
Örvis

Örvis


Female Number of posts : 596
Age : 31
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 2007-05-04

Turhat Asiat II! - Page 8 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 8 Icon_minitimeFri Jan 02 2015, 02:06

Haa, täällähän on ollut melkein vasta keskustelua! Razz Hyvää uutta vuotta kaikille!
Back to top Go down
Monsuuh

Monsuuh


Female Number of posts : 9
Age : 30
Paikkakunta : Varkaus
Registration date : 2010-11-29

Turhat Asiat II! - Page 8 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 8 Icon_minitimeTue Jan 06 2015, 15:19

Waaah, joku muukin pyörähtänyt tänne! :DD
Havahduin kun sähköpostin kävin kyyläämässä, niin oli viesti että tänne on vastattu. Heti vain sitten kyyläämään että mitäs mitäs.
En ookkaan vielä viikottaista foorumien selaamiskierrosta tehnytkään, nythän tuon voisi tässä samalta istumalta hoitaa. On itseasiassa jäänyt tää foorumien kyylääminen muutamaksi viikoksi, kun oli tässä nuo kaikki joulupyhät ja joulua edeltävällä viikolla olin ulkomailla lämmittelemässä, kun suomessa on niin kylmä. Very Happy

Hyvää uutta vuotta myös sulle Örvis! o/
Back to top Go down
http://monsuuh.deviantart.com/
Monsuuh

Monsuuh


Female Number of posts : 9
Age : 30
Paikkakunta : Varkaus
Registration date : 2010-11-29

Turhat Asiat II! - Page 8 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 8 Icon_minitimeWed May 27 2015, 13:51

Mjöm mjöm ja halojata päivää.

Tein tässä juuri itselleni uuden avatarin foorumikäyttöön, niin tulinpa sen sitten tännekin vaihtamaan. Samalla vaihtui nick myös monsusta Monsuuhiksi (kun sen näemmä täällä pystyi muuttamaan), kun vakioin Monsuuh -nimen käyttööni jo vuonna 2009, mutta tänne rekisteröityessäni en sitä vielä käyttänyt kuin piirustusten allekirjoittamiseen.

Kevään aikana on tapahtunut melkoisesti kaikkea, mutta suurin juttu on ehdottomasti se, että valmistuin juuri media-assistentiksi. Koulurupeamaa on enää jäljellä niinkin paljon kuin huominen valmistujaisjuhlaharjoitus ja perjantain valmistujaisjuhla. Very Happy
Sitten toivonmukaan kohti työelämää (tai mistäs sitä tietää jos päätyisi opiskelemaan jotain muuta). Smile

Eipä tässä muuta. Hyvää kesänalkua kaikille! :3
Back to top Go down
http://monsuuh.deviantart.com/
Sponsored content





Turhat Asiat II! - Page 8 Empty
PostSubject: Re: Turhat Asiat II!   Turhat Asiat II! - Page 8 Icon_minitime

Back to top Go down
 
Turhat Asiat II!
Back to top 
Page 8 of 8Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
 Similar topics
-

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
SO. Board :: Muu löpinä :: Muu Löpinä-
Jump to: