| Turhat asiat tänne! | |
|
+23Lare Ceccila supermonstar13 Joni Master Daughter of beast Awwaa Little-devil Albireo Stude pikkupiru Pakke miimosa Elentharus Wings Stalan salarakas Eirikur Sinttu Wedary Örvis Monstermama Blackwolf Bass Blood-girl 27 posters |
|
Author | Message |
---|
Örvis
Number of posts : 596 Age : 32 Paikkakunta : Mikkeli Registration date : 2007-05-04
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Wed May 07 2008, 22:44 | |
| Mut jos mä luonteeltani oon negatiiviseks menny ni pakostiha mie sit jotai oon sen etee tehny? (: Ja mikäs Weddyä pelottaa? | |
|
| |
Bass Pääjehu
Number of posts : 369 Age : 31 Paikkakunta : Otava Registration date : 2007-05-01
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Wed May 07 2008, 23:16 | |
| Helvetti nyt loppu toi! Tota on jo tarpeeksi kauan jankattu! Hoitakaa-asianne-muualla, vai haluutteko lukkoa tällekkin aiheelle? | |
|
| |
Albireo
Number of posts : 171 Age : 34 Registration date : 2007-07-06
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Wed May 07 2008, 23:37 | |
| - Blackwolf wrote:
- Kerrohan ne syyt, jooko? (:
No ei ole mitään erikoista, vaan semmoinen ettet ole vieläkään lähettänyt omia kuviasi vaikka olet luvannut....d: - Blackwolf wrote:
- Jaa ei ollu mtn mielessäkää... Voi ku muistaisit sen 'keskustelun' yhen osan idean. (: Ja henkiset kärsimykset tuli sillon jo kerrottua, tuskin täytyy kerrata niitä.
No emmie muista, kertoisitko? (: - Blackwolf wrote:
- Tuskin tarkotat, nääs enhän mä tietty siel 24/7 ollu, niiku niistä 'has been disconnected' jutuista varmaan huomas. (: Mutta sillon ko olin, ja esim. kysyin 'mitäs teette?', ni taisit aina just sillon sattumalta siinä koneella olla ko vastaus usein tuli nii nopee... (;
Nii ja btw täs välis kaikille automaatin käyttäjille: Saatte mun puolest sitä käyttää, mut onha se aika perseest välil chatin muulle porukalle ko ette ilmota et koska häivytte. Jätätte vaa automaatin päälle ja muut huutelee siel teitä... Mutta kyllähä mie monesti nukahdinkin, tosin olin mie siel paljo paikalki. Ja automaatin väärinkäyttäjät ovat kyllä tyhmiä, baittaavat miuu....d: - Blackwolf wrote:
- Hohhoi. (: Baittaat mua ja sit haluut viel olla kaikes parempi!!1 Säälittävää... |: Juu, läppä. Ei siin mtn jos ((((((((: -hymiöt tuottaa sulle mielihyvää, se vaa et ne on harvinaisen pässin näkösiä, ja mä tykkään ite kirjottaa tylsästi. (:
Omg ennen sä olit iha siedettävä ja kiva jne mut ny oot kyl aika ärsyttävä pässi, jos saa suoraan sanoo. (: Ethän pahastu, toki osaat vieläki olla hauska ja jotai kaikkee jne. (: Mut ton pienen välikohtauksen jälkee sä ja örvis ootte kyl luonteeltanne muuttunu, ja ainaki mun mielest negatiiviseen suuntaan.. Nii ja tyypeille jotka on kiinnostunu keskusteluun liittymisestä: Siitä vaa, joukkoon mahtuu viel lisää. (: Tosin siinä vaiheessa itse lopetan. Nyyh, kaik vihaa miuu ((: Ja nyt sekotetaan jo Örvistäkin mukaa d: Hassuks menny tää boardi.... Mut joo, alkaa ihmiset jo sen verta hermostua et miepä häivyn, morjens vaa, oli kiva tavata ((: | |
|
| |
Bass Pääjehu
Number of posts : 369 Age : 31 Paikkakunta : Otava Registration date : 2007-05-01
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Wed May 07 2008, 23:46 | |
| ...No jos nyt noin koit oman asemasi, näkemiin vaan. | |
|
| |
Örvis
Number of posts : 596 Age : 32 Paikkakunta : Mikkeli Registration date : 2007-05-04
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Thu May 08 2008, 08:06 | |
| Joo okei anteeks En enää jatka tätä.. vaik enhä mie täs paljoo mukana ollu, mut silti. Vaihetaa puheenaihet? Millane sää teillä siellä on? Meil ei oo kiva ilma ku äske sato iha kauheesti ja märkä maa on. Paistaspa aurinko ni ois kivaa... | |
|
| |
Bass Pääjehu
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Thu May 08 2008, 14:26 | |
| Tääl paistaa aurinko. Sais sataa, loistaa kuu ja olla sumuista. | |
|
| |
Örvis
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Thu May 08 2008, 14:48 | |
| Oiii, ku kiva. Ny tääl alkaa paistaa vähä aurinko Äske taas sato. Miks tahot sateen sinne? | |
|
| |
Blackwolf
Number of posts : 304 Age : 31 Paikkakunta : Tuusula Registration date : 2007-05-11
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Thu May 08 2008, 17:37 | |
| Enpä noihin erään kysymyksiin enää taida vastata ko ei oo lukijaa jne..
Nii ja sää on tääl aika.. harmaa. |: Eli aurinko ei paista, mut ei onneks sada.. Mun puolest sais olla ny lähipäivinä sellast aurinkoista (vois mennä nääs jatkaa yht maalausta), mut sen jälkee ilma sais pysyy sellasena vähäse aurinkoisena, ei liian. (: | |
|
| |
Wedary
Number of posts : 170 Age : 30 Registration date : 2007-05-05
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Thu May 08 2008, 21:13 | |
| Sää o tylsä puheenaihe. =P Jokaz dabauksess.. HArmaata. Samanlaista ko aamullaki mut vähä pimeempää. Päivällä oli mukavan lämmintä ja aurinkoista. Ja ja ja. Tylsä puheenaihe. Uus kysymys..
Höm.
Millonka luitte viimeks Aku Ankaa? (: | |
|
| |
Örvis
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Thu May 08 2008, 21:26 | |
| Kiva kyssä (: Luin tänä päiväl samaan aikaa kun söin. Se oli toisiks uusin Aku, ku en saanu uusinta ku veli luki sitä.. Entäs ite? | |
|
| |
Wedary
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Thu May 08 2008, 21:39 | |
| Just täs lueskelen samal ku odotan et yks video lattaa. (: Uusin Ankka on. (::::: | |
|
| |
Bass Pääjehu
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Thu May 08 2008, 23:27 | |
| Ei tuu Aku Ankkaa enkä oikee harrasta sen ostamista. Kauan sitten. Mut sadetta haluisin joo. Mie vaan tykkään siitä. Pilvinen tai Sateinen ilma on kiva ja virkistävä. En kestä aurinkoo hetkeenkään. Olin juoksentelemassa luonnonsuojelualueella tos 1.5 tuntii äsken. Kivan virkistynyt olo. | |
|
| |
Örvis
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Fri May 09 2008, 07:53 | |
| Hö.. ootpas sie hassu Kantsis lukee Aku Ankkoi... ne on iha hauskoi.. Seuraavaks kysyisin että mitä söitte viimeeks? Mie söin ny aamul kaks leipää ja niitte päällä oli salaattii, kurkkuu, juustoo ja jotai kinkkuu (: | |
|
| |
Sinttu
Number of posts : 314 Registration date : 2007-05-01
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Fri May 09 2008, 15:06 | |
| Ai täällä on joku kyselykausi menossa. Kyselyt on kivoja! (8
No ihan viimeks söin purkkaa mitä sain kaverilta. Jotain toffeen makuista.
Mut ihan ruokaa ku söin, niin koulussa tomaattilihamakaroonikeittoa. 8D Hyi, se on pahaa. >.< Sit söin sämpylää missä oli juustoa päällä. | |
|
| |
Blackwolf
Number of posts : 304 Age : 31 Paikkakunta : Tuusula Registration date : 2007-05-11
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Fri May 09 2008, 17:43 | |
| Viimeks riisikakkua mussutin, ku tossa vieressä istuin ja tuijotin. =) | |
|
| |
Wedary
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Fri May 09 2008, 17:51 | |
| hiya, miun kyssään pitää vastata enemmä ko kaks tyyppiä ,__, ja viimeks taisin syödä.. jotai. *muistelumuistelu* Varmaanki raakaa spagettia tos pari tuntii sitte. ==] | |
|
| |
Blackwolf
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Fri May 09 2008, 17:54 | |
| - Wedary wrote:
- hiya, miun kyssään pitää vastata enemmä ko kaks tyyppiä ,__,
höööö, unohin vastata |: luin viimeks akkarii öö hmmm totanoin.. jaa'a. en kai pitkää aikaa.. eikuhei kyl mä täs viimesen viikon tai parin aikana luin jostai akkarist yhen stoorin samal ko söin ! jostai syyst jääny toi akkareitten lukemine vähemmälle tän vuoden puolel :s | |
|
| |
Monstermama
Number of posts : 245 Registration date : 2007-05-06
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Sat May 10 2008, 06:41 | |
| Akua luetaa säännöllisen epäsäännöllisesti. Viimeeks varmaan pari päivää sitte. Ja ihan viimeeks söin lihapullan. | |
|
| |
Örvis
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Thu May 15 2008, 08:31 | |
| Jööh, meikä lähtee just kohta Saksaan.. Pitäkää te sil aikaa bileet! (: Saatte viiko selvitä ilma mua, Tschüss! | |
|
| |
Bass Pääjehu
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Thu May 15 2008, 14:30 | |
| No pidäs hauskaa. Tschüss! Meil on Atk koe. Mitenköhän selvitään. | |
|
| |
Daughter of beast
Number of posts : 132 Age : 32 Paikkakunta : Turku Registration date : 2007-11-18
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Thu May 15 2008, 17:55 | |
| Joo, tervemenoa (sori, mul on vähä omaa hauskaa..) No joo, meil oli just viimeviikol monta saksalaista käymässä, kun meiltä oli ihmisiä käymässä siellä. Kiva oli kuunnella, kun kasiluokkalaiset yritti sönkköttää englantia x) Ja kiva, rupes satamaan ja intona ryntäsin pihalle. Ja se sade loppu just sillo. Kyllä otti päähän. | |
|
| |
Sinttu
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Fri May 16 2008, 14:21 | |
| - Örveltäjäkö wrote:
- Jööh, meikä lähtee just kohta Saksaan..
Pitäkää te sil aikaa bileet! (: Saatte viiko selvitä ilma mua, Tschüss! o_O Wut wut wut, ich bin stinksauer! Unmöglich, das kann doch nicht wahr sein! Unglaublich. ;__; Senkin Schwulmann. <3 Oon niin kateellinen sulle, mäkin haluun Saksaan. :'<<< Oon halunnu jo puoli vuotta, mutta en varmaan kesälläkään pääse. Haluun Berliiniin tai Müncheniin tai jonnekin. Mut en pääse, ANGST. Nojoo, Örvis pidä sitten tosi hauskaa siellä! Ja juo paljon Speziä ja syö bratwurstia. Ja shoppaile paljon. Saat sitten raportoida mulle minkälaista siellä oli, jookos kookos. (: Ja missä kaupungissa olit ja miksi? Ja Dautterilla oli sakemanneja kylässä. <3 Meillekin saa tuoda niitä, vaikka kuinka paljon! Jos jollakin oli ylimääräisiä saksalaisia (mielellään poikia), niin lähettäkää mulle vaan. (8 Ensimmäiseksi kysyisin niiltä "Bist du Schwul?" ja jos ne vastaa "Nein", niin käännytän heti ovelta pois. :'D Joo, olenpas taas hauska. Mä olisin ainaki puhunu niille ihan innoissani saksaa. <3 Enkä edes olis yrittäny vääntää mitään sönttökökköenkkuu, kun siitä ei kuitenkaan mitään tulis. Kyllä saksalla pärjää. ...Ein Frau ohne Mann ist wie eine Fisch ohne Fahrrad... | |
|
| |
Daughter of beast
Number of posts : 132 Age : 32 Paikkakunta : Turku Registration date : 2007-11-18
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Sat May 17 2008, 13:42 | |
| Olisit aiemmi sanonu, olisin pari hyvännäköstä kundia voinut passittaa sinne Katsotko muuten Lemmen viemää? Sehän on saksalainen sarja ja jotain sanoja on jäänyt siitä päähän | |
|
| |
Sinttu
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Sat May 17 2008, 19:11 | |
| - Daughter of beast wrote:
- Olisit aiemmi sanonu, olisin pari hyvännäköstä kundia voinut passittaa sinne
Katsotko muuten Lemmen viemää? Sehän on saksalainen sarja ja jotain sanoja on jäänyt siitä päähän En mä tiennyt niistä teidän vieraista. ;__; Ensi kerralla kun/jos teillä käy saksalaisia, niin ilmoitat mulle HETI! ^__^ Joo, oon mä jonkun 3 jaksoa Lemmen viemää katsonut. Aika hupaisa sarja. :'D Vähän niin kuin saksan Salatut elämät. Mut saksan uutisia katson joka päivä, kun meillä näkyy Deutsche Welle -kanava. 8D | |
|
| |
Daughter of beast
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Sun May 18 2008, 15:20 | |
| Okei, mä ilmoitan, onhan noita joka vuosi käynyt. Rehtorikin yritti sönköttää jotain saksaks, mut meni vähä sillee, et yks sana ja sit "öö..." Mut juu, Lemmen viemää on tosiaa niinku Salkkarit. Tanja on ehdottomasti Salla :,D | |
|
| |
Sponsored content
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! | |
| |
|
| |
| Turhat asiat tänne! | |
|