| Turhat asiat tänne! | |
|
+23Lare Ceccila supermonstar13 Joni Master Daughter of beast Awwaa Little-devil Albireo Stude pikkupiru Pakke miimosa Elentharus Wings Stalan salarakas Eirikur Sinttu Wedary Örvis Monstermama Blackwolf Bass Blood-girl 27 posters |
|
Author | Message |
---|
Monstermama
Number of posts : 245 Registration date : 2007-05-06
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Thu Nov 20 2008, 21:39 | |
| höppänät, varmaa niil o muitaki keikkoja ku tuo tammikuun keikka. Mut tuo tulee olee se mikä o mua lähin. | |
|
| |
Daughter of beast
Number of posts : 132 Age : 32 Paikkakunta : Turku Registration date : 2007-11-18
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Fri Nov 21 2008, 13:37 | |
| Mitäsmitäsmitäs ihmisille muuten kuuluu? Itse heräsin aamulla 6.30 lukemaan kokeisiin xD Mutta täällä on lunta! Jee, ollu jo kaks päivää, eikä oo sulanu pois Saadaan vähän joulun tuntua. Eläimetkin tykkää kovasti. Toiselle on vaan pakko laittaa puku ja toinen tuo aina kotiin rintakarvoissaan kiinni lumipalloja | |
|
| |
Lare
Number of posts : 132 Age : 30 Paikkakunta : Mikkelikikkeli Registration date : 2007-07-20
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Fri Nov 21 2008, 14:53 | |
| Pöö! Kivaa kuuluu miule ainaki. Kokeet loppu vähäks aikaa ja viikoloppu alkaa (:
Juu täälläkin on lunta aika paljonkin..ja on se lumi kyllä kivaa,valosampikin on. Tylsää on että meijän koulussa on ala-asteen säännöt, että ei saa heitellä lumipalloja. Typerä sääntö. Myö kummikaa ketää uskota (: Mutta toivotaan että lumet pysyvät ihan siihen asti kun ne keväällä sulavat,jotta olisi kiva uusivuosi ja toivottavasti tulisi paljon lunta ja kylmä talvi, jotta kesästä tulis sitten lämmin ja vähän sadetta. | |
|
| |
villasukka
Number of posts : 61 Age : 33 Paikkakunta : Oulu Registration date : 2008-07-28
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Fri Nov 21 2008, 17:25 | |
| Ihan hyvää kuuluu tännekin. Tuli nukuttua univelkoja pois, kun tänään ei ollut mitään koetta. Mutta huomenna sen sijaan on.. Joku lauantaikoulupäivä taas jälleen. Ensi viikko onkin täynnä kokeita. Luvassa on enkkua, matikkaa, fysiikkaa, uskontoa ja psykologiaa. Huomenna maantiedon koe. Saas nähdä, miten menee. Kunhan läpi pääsisi. Vähän tosin epäilyttää sekin. Täälläkin on lunta ja pakkasta. Ihan kiva juttuhan se on. Jouluna on pakko olla lunta, muuten tulee itku. Vaikka näillä näkymin on kyllä kiva joululoma tulossa. Kun näkee kavereita ja on tarkoituksena tehdä kaikkea mukavaa porukalla. Oho, kohtahan pitäisi jo joulukalenteri ostaa, että saa sitten joka aamu luukun avata. Meinaatteko te ostaa joulukalenterit? Mä oon sen verran lapsellinen, että semmonen on pakko olla joka vuosi. Semmosen perinteisen suklaakalenterin ostan, niin hyvä mieli tulee. Mutta hyvä mieli ei tuu, kun on parin viikon päästä edessä viisaudenhampaiden poisto. Aikovat minulta kaksi hammasta repiä ja myöhemmin luultavasti ne toisetkin kaksi. Porauskin oli jo kamalaa, niin sitten vielä repivät hampaita.. Auts. Kiva homma, kun sen jälkeen ei sitten voi syödä mitään ja on kipeinä paikat ja kaikkea. Yyh. | |
|
| |
Albireo
Number of posts : 171 Age : 34 Registration date : 2007-07-06
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Fri Nov 21 2008, 17:26 | |
| Jaa mitäs miulle, kohta viimenen viikko koulua pitkään aikaan, ja sekin jakson viimeinen viikko, semmoset muutama tunti koulua koko viikkona, maanantai ja tiistai vapaata : D Maanantain tosin on autokoulun B kortin (eli henkilöauto) teoriakoe, kattoo meneekö läpi, ei onneks maksa yritys kui 49e, eli ois aika toivottavaa et onnistus ekalla kerralla ^^ Ja keskiviikkona koulukuvaus, tulee takuulla olemaan jännää, hyvä jos puoletkaan meidän 14 hengen luokasta sattuu paikalla sillon olemaan Niin ja sitten joulukuun alusta töihin, Kuopion Kaupungintalon kansilaan tekemään erilaisia toimistotöitä ihan laidasta laitaan. Että sellaista, täällä lunta on ollu melkeinpä koko viikon, tai no milloin sitä alkoi kunnol sataa, enhä mie ees enää muista. Eiku muistanpa, tiistai. Ny tääl on semmoset muutama sentti sitä itseään, ja pakkasta muutama aste myös, oikein talvista. Ja senhän tietää ettei tätäkään lystiä kovin kauan kestä, jouluksi on taas plusasteita ja musta maa Lumipallojen heittokielto on ihan hyvä vaan. Vai olisiko hauskaa, että teilläkin tyypit menettää melkeen näkönsä sen takia että lumipallo lentää silmää? d: Nm. kokemusta sen verran että luokan kanssa oltiin lumisotaa ja yhdelle sattu pipi, tunti jälkkäriä 90%:lle luokasta. Opiskelut kouluun, lumisodat vapaa-ajalle. | |
|
| |
Daughter of beast
Number of posts : 132 Age : 32 Paikkakunta : Turku Registration date : 2007-11-18
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Fri Nov 21 2008, 18:14 | |
| No voihan nöff... Kiva homma, ilmeisesti koneessa joku vika, kun ei nettiyhteys toimi kunnolla. Ota näistäkin koneista mitään selvää xP Jaa-a, joulukalenteria...oon kauhistellu viime päivät näitä kaikenmaailman Lego - ja mitä-ikinä-onkaan joulukalentereita, mitkä maksaa melkein toistakymppiä. Hui kamala. Sitten lapsukaiset haluaa juuri sellaisen ja sitten tulee poru, jos ei sitä saakkaan. | |
|
| |
Bass Pääjehu
Number of posts : 369 Age : 31 Paikkakunta : Otava Registration date : 2007-05-01
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Fri Nov 21 2008, 19:11 | |
| Mä peuhasin bändilinjalaisten kanssa lumessa eilen ja nyt oon kipee. Eilen myös äänitettiin kympissä U2:n With or without you (en tehnyt mitään) ja Michael Jacksonin Beat It (Basso). Ei oikee muuta. | |
|
| |
Örvis
Number of posts : 596 Age : 32 Paikkakunta : Mikkeli Registration date : 2007-05-04
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Mon Nov 24 2008, 18:35 | |
| Täälläkin on lunta aika paljonki Oottekos ihmiset tehny lumiukkoja tai muita veistoksia? Mie en oo vielä jaksanu. Tänää ei ollu koulua, jännää. Ja joulukalenterista.. on mulla joka vuos ollu sellanen suklaakalenteri, mummo on ostanut. En sitte tiedä tästä vuodesta mitään......... | |
|
| |
Daughter of beast
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Mon Nov 24 2008, 21:08 | |
| En mä ainakaan enää jaksa värkätä minkään sortin lumiukkoja. Pari kertaa on kyllä tehnyt mieli lenkillä pompata lumihankeen ja tehdä lumienkeli, mutta ajatukseen se on sitten jäänytkin xD Jaiks, huomenna kreikan koe | |
|
| |
villasukka
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Tue Nov 25 2008, 14:36 | |
| Minä tein lumiukon viimeksi, kun asuttiin vielä vanhassa osoitteessa eli joskus reipas vuosi sitten. Täällä kerrostalossa asuessa ei ole tullut tehtyä ja tuskin tulee nytkään. Toki voisi tehdä jossain muualla, saas nähdä. Vaan lumiukkojen tekeminen on kyllä kivaa. Aina pienenä niitä piti suunnilleen joka päivä olla väkertämässä ja itku tuli, kun ne lopulta sulivat. Minä ostin jopa ensimmäisen joululahjan tälle vuodelle. Yhdelle kaverille ostin Slipknotin seinälipun. Oli todella iloinen, kun itse pyysi sitä. Se oli siis itse mukana lahjaa ostamassa. Tosi tyhmää kyllä tuommoinen, että toinen tietää lahjansa etukäteen. Mutta käyhän se lahjojen ostaminen niinkin. | |
|
| |
Daughter of beast
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Tue Nov 25 2008, 14:42 | |
| No me jo ihan silkasta yksinkertaisuudesta kaverin kanssa sovittiin, mitä hankitaan joululahjoiksi. Ja kun kummallakin on tammikuussa synttärit, on myös synttärilahja sovittu, helpompi näin Eli eiku vaa kaverille kielikorun palloa jossain välissä ostamaan | |
|
| |
Blackwolf
Number of posts : 304 Age : 31 Paikkakunta : Tuusula Registration date : 2007-05-11
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Tue Nov 25 2008, 15:33 | |
| AHHH oon niin pihalla kaikesta ku eka oli koneet paskana, sit toimi alle vuorokauden kunnes netti & mese ei toiminu. Sitte piti hankkiutuu eroon kahesta vanhasta modeemista ja ostaa 1 uus tilalle, sit rupes täs konees toimii ja toises ei edelleekää, koska se ei tunnistanu sitä uutta modeemii. Faija ny eile ja tnä aamuna soitteli jonnekki, ja ny pitäs toimii molemmat koneet.
Täälläki ollu lunta jo hyvän aikaa, ihanan näköset maisemat on ku sattuu asuu kaukana sivistyksestä. :> Vihdoinki digikameralle käyttöö, ku voi ottaa mitä ihanimpii maisemakuvii.
Ehdottomasti ostan suklaakalenterin ! :3 Se on sellane jokavuotine perinne mitä ei vaa voi jättää väliin.
Lumiukkoi tai muuta en oo viel tehny, mut heti ku jaksan ja on aikaa, ni sitte. AH muistan viel ku olin ala-aste ikänen, ja bestiksen kanssa tehtii pihalle iso lumilisko, selän korkeus oli jotai metrin luokkaa, ehkä vähä alle, ja pää oli viel korkeemmalla. Ja sit maalattii se vesiväreillä raidalliseks. C: Ja sen saman frendin pihalle muodostu iso lumihevonen, ja ympärille kaikkee muuta, esim. nalle, koira ja Jeesus-vauva. :> Sit haettii sisältä 2 isoo tyynyy satuloiks ja leikittii ratsastavamme sillä heposella. :'D Ohhoi.. Oli ihanaa. Joka talvi keksittii aina jotai uutta ja kivaa. Paras oli kyl ehottomasti se, ku olin iiiha pieni, en ees muista olinko viel ala-asteella, ni faija oli joko yksin tai veljensä ja sen pojan (=meitin serkku/kummisetä) kaa rakentanu pellolle semmosen älyttömän ison lumi... linnan? Muurin? Emt, siin ei ollu kattoi, mut oli kyl seinii. Siel sit suvun kaa paistettii makkaraa. :> Ja yhtenä mun synttärinä (olin edellee joku ala-asteikäne...) faija rakens etupihalle (omakotitalo keskellä ei mitään = tosi isot pihat) labyrintin, jossa sit kakarana leikittii. :')
Höhöö ku tulee taas höpötettyy, mut on kauheesti asiaa ku oon ollu poissa. :'D Mut siis enivei, kertokaa mitä teen, ku mul on kolme kympin arvosta lahjakorttii lippupalveluun, ja ne on voimassa vaa tän vuoden. :< Mieluiten otan vastaan ehdotuksii jotka maksaa enintä 10€/henkilö, koska sisko ja kaveri haluis mukaa.
Ah, koeviikot on ihania. Voi taas huomenna nukkuu pitkään. <3 Harmi vaa et torstaina sitte jatkuupi normaali koulu. Eiku lukio. Eihä lukio oo koulu.. eiku onha se. Mut se on niiku oppilaitos. Mä oon niiku opiskelija, en enää koululainen, eli.. kaiken järjen mukaa lukioo ei voi sanoo kouluks? Onks se ny siis koulu vai ei, jos siel annetaa yleissivistävää koulutusta, mut siellä kayvät ei oo koululaisia. Ja en ny pohdi elämän syvimpiä mysteerejä, vaa iha näit termejä. o.O
Okei joo moi mitä kuuluu. | |
|
| |
villasukka
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Tue Nov 25 2008, 16:24 | |
| Oi vähän kuulostaa ihanilta nuo lumihommelit, mitä olette pienenä tehneet. Mä muistan, kun meidän iskä teki yksi talvi semmoisen perinteisen lumihevosen. Taitaa olla jopa kuvia, joissa minäkin sillä ratsastan. Vaan en kyllä tiiä, mitä vois tehä noilla lahjakorteilla. Ei 10e/nokka hinnalla pääse kyllä oikein mihinkään. Johonkin joulukonserttiin ehkäpä. Vähän tommoset lahjakortit on joskus inhottavia, kun ei tiedä, mitä niillä tekisi. Minulle yksi sukulainen tunki aina ennen joululahjaksi Seppälän lahjakortteja. Vaan kyllä sieltä nyt jotkut yöpaitahousut saa, jos tykkää niistä örrikkäpöksyistä, mitä siellä aina on. Vaan joskus on käynyt niinkin, että kaverin olen pakottanut ostamaan sieltä jotain sillä lahjakortilla ja se on sitten minulle rahana antanut sen lahjakortin hinnan. Mulla ja mun kaverilla on kans vähän silleen ollu monet vuodet, että sovitaan etukäteen synttäri-ja joululahjat. Tänä vuonna kyllä uhosin, että ostan sille jonkun yllätyslahjan muka, mutta saas nähdä. Olisi ikävää, jos se ei siitä lahjasta sitten tykkäisi. Muutenkin saa aina hermoilla joululahjojen kanssa, että ostaako jotain väärää. On se stressaavaa hommaa. | |
|
| |
Awwaa
Number of posts : 206 Registration date : 2007-07-03
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Tue Nov 25 2008, 17:19 | |
| Tein kans tos kuukausi sitte lumi Awan mutta se suli puoliks ja sitte tuli takas lumet niin on enää semmonen 50 cm korkunen patsas tuol... Lahjakortit aivan mukavia mutta tyhmää ku tääläpäin levykauppa ei myy sinkkui ku saan aina jonku 15 e lahjakortin sinne niin ois kiva ostaa sil singlei...
Last edited by Awwaa on Tue Jan 20 2009, 18:02; edited 1 time in total | |
|
| |
Blackwolf
Number of posts : 304 Age : 31 Paikkakunta : Tuusula Registration date : 2007-05-11
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Tue Nov 25 2008, 18:01 | |
| - villasukka wrote:
- Minulle yksi sukulainen tunki aina ennen joululahjaksi Seppälän lahjakortteja. Vaan kyllä sieltä nyt jotkut yöpaitahousut saa, jos tykkää niistä örrikkäpöksyistä, mitä siellä aina on. Vaan joskus on käynyt niinkin, että kaverin olen pakottanut ostamaan sieltä jotain sillä lahjakortilla ja se on sitten minulle rahana antanut sen lahjakortin hinnan.
Mä saan kans joka joulu kummitädiltä Seppälän lahjakortin, ku sen sukunimi on Seppälä. :b Onha sielt pari kertaa jotku mustat reisitaskuhousut löytyny, joita en tosin enää käytä. Kaveri osti kahet sellaset yöpaitahousut, toiset oli kettu-kuvioiset, ja toiset oli.. jotku. En muista. Aika hauskojahan ne on. :> | |
|
| |
Lare
Number of posts : 132 Age : 30 Paikkakunta : Mikkelikikkeli Registration date : 2007-07-20
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Tue Nov 25 2008, 18:56 | |
| Lumessa on kyllä kiva pomppia. Meillä on sellane hassu rengaskeinu ni siit pompin aina lumikasaa. Ja hauskaa on, paitsi sen kasan tekemisessä menee vähä aikaa aina. Minäkään en oo lumiukkoja vielä tehny. En oo oikeen jaksanu. Ei tota luntakaa mitekää hirveesti viel oo ja täl viikol varmaa poiski sulaa, et näkee sit millo pääsis ukkeleita muovaamaa. Joka talvi oon kummikii säätäny jotai lumiukon tapasta. Ja joka talvi teen nii ison lumipallon ku jaksan pyörittää ja meen sit pomppimaa sen päälle. Suklaakarentelin oon saanu ain, en tiiä saanko tänävuonna. Mut sillei teen aina, et viitee päivää en syö ollekaa niit suklait, ja sit syön kerral joku 6. (: | |
|
| |
Awwaa
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Wed Nov 26 2008, 15:17 | |
| - Latukkajalka wrote:
Suklaakarentelin oon saanu ain, en tiiä saanko tänävuonna. Mut sillei teen aina, et viitee päivää en syö ollekaa niit suklait, ja sit syön kerral joku 6. (: teen itsekki samaa.. joskus jäi vahingos koko kalenteri jostain vitosesta ku hukkasin ja löysin sitte uutena vuonna.. no onneks nykyään en enää hukkaile. On hauskaa ku ojat täynnä lunta ja sitte hyppii niihen volttei yms. | |
|
| |
Örvis
Number of posts : 596 Age : 32 Paikkakunta : Mikkeli Registration date : 2007-05-04
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Wed Nov 26 2008, 15:50 | |
| Oottepas te tehny hauskoja lumiveistoksia. Ite en oo varmaan koskaan tehnyt mitää sen erikoisempaa kuin lumiukkoja tai heppoja tai muita tylsiä patsaita. Ja Bläkki, värjäsit lumiveistokses vesiväreillä...? Kauankos liskos kesti raidallisena sit? d: Mut ottakaaha kuvia jos saatte rakennettua jotai hienoa, ois hassua kattella. Mä en oo varmaan koskaan saanu lahjakorttia minnekään.. outoa | |
|
| |
Blackwolf
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Thu Nov 27 2008, 17:10 | |
| Joo, pienenä tuli näit ihanii ideoita et maalataa lunta vesiväreillä. :'D Mut joo, raitoja maalattii, ja kyl ne oikeestaa ainaki pari päivää kai siin kesti, en yhtää muista tarkemmin.
Talven eka lumiukko, tai no akka (sisko ainaki huomautti ekana et sil on kunnon daisarit), nous tossa eilen ja siit olis tulossa enkeli.. MUT PERKELE ku tuli noi plussa-asteet ni se on iha hitusen sulanu epämuodostuneeks, ja silt on tippunu pää. :C Jos se ikinä onnistuu ni otan sitte kuvia ku örvis pyys. :>
Mää tsekkaan ny dA:n ja sit meen korjailee ja jatkaa mun 'taideteosta' tonne ulos.
EDIT: Ei tuukkaa mitää kuvii mun enkelistä, ku se oli viel ehjänä klo 18.35, ja ku tulin himaa klo 19.10 ni se oli romahtanu kokonaa. :C Pitää venaa kylmempii säitä ni rupeen rakentaa jotai muuta.. | |
|
| |
Daughter of beast
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Thu Nov 27 2008, 21:10 | |
| Damn. Harmi se on tosiaan, että satoi ja tuli plussaa, onneks jotain jäi jäljelle ja pari kertaa meinas lentää komeasti. Mä en oo koskaa värjänny vesiväreillä lunta, muurahaisia kylläkin XD | |
|
| |
villasukka
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Sat Nov 29 2008, 16:55 | |
| Mä kävin tänään siskon kanssa ostamassa suklaajoulupukkeja ja joulukalentereita. Me ostetaan aina joka vuosi äitille ja iskällekin yhteinen kalenteri. Ollaan me kivoja lapsia. Täällä on lunta kyllä ja pakkasta. Ja tosi pimeää. Tänään en ehtinyt edes nähdä mitään auringonvaloa kunnolla, kun jo puoli yhdeltä oli melkein pimeää. Oli pakko nukkua vähän univelkoja pois. Vähän pelottaa kyllä, pääsinkö suunnilleen mitään koetta läpi nyt koeviikolla. Tuntui kaikki menevän ihan päin mäntyjä. No enkku meni ihan hyvin. Fysiikka nyt ei ainakaan mennyt läpi. Tuskin matikkakaan. Ja uusi lukkari on semmoinen, että maanantaisin on heti aamusta aina historiaa.. Vähän tuskaa. Mäkin haluan nähdä kuvia teidän lumirakennelmista ja muista, jos niitä saatte tehtyä. Toivottavasti sinnekin sitä lunta tulisi, niin saisitte rakenneltua niitä. Itse en oikein ole jaksanut mitään tehdä, kun ei täällä ole paikkaakaan missä tehdä. Kun ei kehtaa tohon pihallekaan oikein mennä kaikkien kytättäväksi, kun joka puolella on 7-kerroksisia kerrostaloja. Saa ne nuoremmat lapset tehdä jotain, jos tekevät. Vaan oi että kun olisi taitoja, niin voisi tehdä jonkun lumi-Stalan ja tunkea sille vaikka lätsän päähän. Tekisi myös semmoisen punasinisen kaulaliinan ja tunkisi saparotkin sille päähän. Semmoista kelpaisi ihastella. | |
|
| |
Awwaa
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Sat Nov 29 2008, 20:15 | |
| tääl on nollas... Mut lumista meni puolet.. Onneks kamulla ei ollu menny ja siel me tehtiin niin että mä ajoin pyörällä ja mun kaveri oli rattikelkalla perässä ja sitte mä vedin välil ojanpohjii pitkin ja kerran täysillä postilaatikkoon.. KIVAA OLI | |
|
| |
Blackwolf
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Mon Dec 01 2008, 01:10 | |
| NIIIIIIII se BB sitte loppu. Ansku voitti. Periaattees ois kyl mulle ollu iha sama et kuka niist neljäst voittais. Johan oli niist ehkäpä suosikki, mut toisaalt se oli jo voittanu nii paljo kaikkee, et..
Mut kauheeta ku tulee aina nii sääd olo ku kattoo ku BB-talon valot sammuu viimestä kertaa. :C Ku se ovi sulkeutu vikaa kertaa ja BB:n vika kuulutus tuli ja talo oli iha tyhjä ja valot sammu... Surullista. :< Mut ens vuonna taas uudestaa.
Ohhoi, olipa tossa päivällä ainaki 5 astetta plussaa, en tiiä oliko missää vaiheessa enemmä. Ei tää enää koht tunnu talvelta. | |
|
| |
Örvis
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Mon Dec 01 2008, 09:54 | |
| Joo niihä se BB loppu... Ansku oli kyl varmaan ihan oikee voittaja. Ois se Teroki saanu voittaa. En tiiä katonko tota ohjelmaa nii paljo ens vuonna enää, oli välil nii tylsä. Mut kaipa sitä vois kattoo, on se omalla tavallaan ihan kiva.
Ja täälläki melkee iha vesikeli.. tylsää, taitaa tulla vaihteeks harmaajoulu. | |
|
| |
Awwaa
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Mon Dec 01 2008, 16:55 | |
| Vituttaa pahanpäiväisesti eilinen kun Tero ei voittanu ja Kalle putos Idolssista | |
|
| |
Sponsored content
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! | |
| |
|
| |
| Turhat asiat tänne! | |
|