|
| Turhat asiat tänne! | |
|
+23Lare Ceccila supermonstar13 Joni Master Daughter of beast Awwaa Little-devil Albireo Stude pikkupiru Pakke miimosa Elentharus Wings Stalan salarakas Eirikur Sinttu Wedary Örvis Monstermama Blackwolf Bass Blood-girl 27 posters | |
Author | Message |
---|
Monstermama
Number of posts : 245 Registration date : 2007-05-06
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Thu May 01 2008, 13:00 | |
| Meitillä bileet pystys eile tääl 143 ilmapallon seassa. Ny vietetää kivaa rauhaiseloo. Mussutetaa eilisiä herkkujen jämiä.. | |
| | | Blackwolf
Number of posts : 304 Age : 31 Paikkakunta : Tuusula Registration date : 2007-05-11
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Thu May 01 2008, 13:49 | |
| Jjeps, hauskaa vappua munki puolest vaa kaikille. (: Ja tää ny tänne ko ei viisu-topsaan sovi: - Bass-of-doom wrote:
- ..Snobi Kirstiä en vieläkää ymmärrä, oikeestaan vihaan. Tuntu olevan itteään täydellisesti täynnä. Hej, blackie sano et se on taitava, mikäs sii nyt on? Ja mikä sii uppoo?
Siin uppoo vaa hyvä musa. Viestihissa chatis oli aika täynnä et en ny oo varma, mut jos täs kohtaa puhuitte Cristalist: "[16:30:57] Albireo : 1. tyttömäiset pojat kiehtoo tyttöjä 2. se musa on sellaista iloista poppia, teinitypykät kuuntelee sitä", ni voin sanoo et ei. (((:: Haistakoot paskan se joka tollasta olettaa... Koska esim. mä tykkään siit, ja tyttömäiset pojat ei mua pahemmin kiehdo. Se vaa on melko kunnioitettavaa et tyyppi uskaltaa julkisuudes esiintyy sellasena mitä on. Täs muute taas huomaa kuin omituisii monet jätkät on. Meinaa tytöt jotka pukeutuu miesten vaatteisii julkisuudes, ni eihä niit melkee ees huomata mitenkää 'erilaisiks', mut jos miehel on hame, korkkarit tai huulipunaa, ni heti kammoksutaa. d: Bäk tu te aihe. Todennäkösesti tossa 'teinitypyköillä' meinataan niit teinimäisii tyttöjä (=vähä pissismäisiä popittajia), ja iha vaa tiedoks etten itse niihin lukeudu vaikka Cristal Snowsta vähä tykkään. ((: Nii ja toi "se musa on sellaista iloista poppia" meinaa kai sit sitä et kuuntelu on rajoittunu 20 sekunnin pätkään biisistä tai kahdesta..? Suosittelen siis syvempää perehtymistä. Sekä musaan, itse Cristal Snowiin, tyttöjen ajatusmaailmaan, että eri tyylilajeihin. | |
| | | Bass Pääjehu
Number of posts : 369 Age : 31 Paikkakunta : Otava Registration date : 2007-05-01
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Thu May 01 2008, 15:43 | |
| - Blackwolf wrote:
- Jjeps, hauskaa vappua munki puolest vaa kaikille. (:
Ja tää ny tänne ko ei viisu-topsaan sovi:
- Bass-of-doom wrote:
- ..Snobi Kirstiä en vieläkää ymmärrä, oikeestaan vihaan. Tuntu olevan itteään täydellisesti täynnä. Hej, blackie sano et se on taitava, mikäs sii nyt on? Ja mikä sii uppoo?
Siin uppoo vaa hyvä musa. Viestihissa chatis oli aika täynnä et en ny oo varma, mut jos täs kohtaa puhuitte Cristalist: "[16:30:57] Albireo : 1. tyttömäiset pojat kiehtoo tyttöjä 2. se musa on sellaista iloista poppia, teinitypykät kuuntelee sitä", ni voin sanoo et ei. (((:: Haistakoot paskan se joka tollasta olettaa... Koska esim. mä tykkään siit, ja tyttömäiset pojat ei mua pahemmin kiehdo. Se vaa on melko kunnioitettavaa et tyyppi uskaltaa julkisuudes esiintyy sellasena mitä on. Täs muute taas huomaa kuin omituisii monet jätkät on. Meinaa tytöt jotka pukeutuu miesten vaatteisii julkisuudes, ni eihä niit melkee ees huomata mitenkää 'erilaisiks', mut jos miehel on hame, korkkarit tai huulipunaa, ni heti kammoksutaa. d: Bäk tu te aihe. Todennäkösesti tossa 'teinitypyköillä' meinataan niit teinimäisii tyttöjä (=vähä pissismäisiä popittajia), ja iha vaa tiedoks etten itse niihin lukeudu vaikka Cristal Snowsta vähä tykkään. ((: Nii ja toi "se musa on sellaista iloista poppia" meinaa kai sit sitä et kuuntelu on rajoittunu 20 sekunnin pätkään biisistä tai kahdesta..? Suosittelen siis syvempää perehtymistä. Sekä musaan, itse Cristal Snowiin, tyttöjen ajatusmaailmaan, että eri tyylilajeihin. Sori, en jaksa lyhentää... Ensiks, mie tiedän tarpeeks paljon tyttöjen ajatusmaailmasta. Ja toiseks tuosta "pojat tyttöinä" kohasta se, että Blackie yleistää liian paljon tässä juuri nyt. En mä sitä vieroksu niinkään. Mieti Paul Stanleyta tai Sami J.:tä. d: Hankippas poikien ajatusmaailmasta vähän tietoa lisää. Liian nopeat johtopäätökset ovat edelleen turhuuksia. | |
| | | Blackwolf
Number of posts : 304 Age : 31 Paikkakunta : Tuusula Registration date : 2007-05-11
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Thu May 01 2008, 16:10 | |
| - Bass-of-doom wrote:
- Sori, en jaksa lyhentää... Ensiks, mie tiedän tarpeeks paljon tyttöjen ajatusmaailmasta. Ja toiseks tuosta "pojat tyttöinä" kohasta se, että Blackie yleistää liian paljon tässä juuri nyt. En mä sitä vieroksu niinkään. Mieti Paul Stanleyta tai Sami J.:tä. d:
Hankippas poikien ajatusmaailmasta vähän tietoa lisää. Liian nopeat johtopäätökset ovat edelleen turhuuksia. 1. Kehotus tyttöjen ajatusmaailmaan tutustumisesta ei ehk koskenukkaa just sua..? (: 2. En sanonukkaa et kaikki jätkät, anteeks vaa. Sanoin monet, koska monet on sitä mieltä. Ja ko sanon 'monet', se ei tarkota ees suurinta osaa pakosti, vaa tosi monia. Kysees ei siis ollu liian nopeit johtopäätöksiä ja yleistämistä. Ja mieki tiiän iha tarpeeks paljo jätkien ajatusmaailmast. (Ja ettei kukaa jätkä täs ny rupee vinee, ni huom. tarpeeks, kaikkee en haluu ees tietää.) Et jos aivoi käyttää ni mielestäni mun viestis ei ollu mtn valittamisen arvosta..? Pitää vaa osaa lukee ja ajatella samaan aikaan. Mut jos joku ny välttämät on sitä mieltä et tos oli jtn törkeetä ni anteeks kauheesti. En millää tahtois enempää tyyppei riitoihin mun kaa. |: | |
| | | Bass Pääjehu
Number of posts : 369 Age : 31 Paikkakunta : Otava Registration date : 2007-05-01
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Thu May 01 2008, 21:50 | |
| Joo nyt meni korvasta sisään ja ulos.. Ihan sama, muuten Blackie siun (niinko tän toisenkin, oon kehottanut sitäkin) kannattais jutella ja sopia tää juttu. Turhaa menee fiilikset matalalle. | |
| | | Blackwolf
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Sat May 03 2008, 01:13 | |
| - Bass-of-doom wrote:
- Joo nyt meni korvasta sisään ja ulos.. Ihan sama, muuten Blackie siun (niinko tän toisenkin, oon kehottanut sitäkin) kannattais jutella ja sopia tää juttu. Turhaa menee fiilikset matalalle.
Tjaah, mitäköhä tähä ny sanois. Kai mä anteeks voisin antaa jos nii pyydettäis. Mut toisaalt oisko siin ees oikee mtn ituu ko mun dataamine vähentyy koko aja, ni periaatteesha se ois iha sama et vihataanko toista vai ei. Mut enivei, en haluu vaivaa koko boardii kirjottelemal täst tänne et jos joku välttämät haluu tulla valittaa tai muute vaa huomauttaa täst ni öö mese or something..? (: Hmm hmm hmm, heti ko board rupee hiljallee herää henkiin ni chatti tekee kuolemaa.. Hihhej, ketää ei kai kiinnosta mut pakko sanoo et mul on aina hauskaa lukee näit boardin suomennoksii. ((: Online on linjoilla, vaik vois olla paikalla. Spoiler on juonipaljastus vaik ois voinu pysyy sanana 'spoileri' (tulee mielee broileri |: ). Sit jos editoi viestii ni alapuolelle voi kirjottaa sellasen jutun ko 'raportin syy'. :----) Mut eihä siin mtn, suomentajalla on persoonallisuutta ja mulla on hauskaa. (: Eeeeenivei, mitäs teille kuuluu? Harvemmin tulee juteltuu mtn meses, chattiki on iha tyhjillää, ja tän toivottavasti lukee kans ne jotka ei pyöri chatis. Nii ja btw, toivon vastausta kaikilta. (: Edit: ÄHÄÄHÄHÄHÄ ei vittu repesin tolle säälittävälle tekstarille :---D Ja jos lähettäjää kiinnostaa tietää ni ei, en heränny koska olin siivoomassa. Ja ei, en ärsyyntyny koska toi oli nii säälittävä. Ja ei, en masentunu koska se oli nii hauska viesti et nauran vielki vaik siit on jo jtn 20 minaa ko sain sen viestin. ((: | |
| | | Bass Pääjehu
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Sat May 03 2008, 14:22 | |
| No mul kuuluu ihan hyvää. Vähän tekemisen puutetta kylläkin. Koht lähetään mökille ja sit pääsen taas mammalle. (Jej!) Juu, noita suomennoksii oon itekkin miettinyt ja etsinyt tapaa korvata ne. Ei ole löytynyt. Tuli eilen jännästi vastaan outo kauppias iskän viereises kaupassa. Ostin simaa ja se kysy mun ikää, anto sentään ostaa. Se sima oli kyl pahaa, miksen mä ikinä voi tajuta että kaupan sima on pahaa? | |
| | | Blackwolf
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Sat May 03 2008, 15:39 | |
| Kiva et kuuluu iha hyvää. (: Must kaupan sima on hyvää. o: Tai riippuu tietty yleensä merkistä, mut kyl mä ainaki tykkään melkee kaikist. - Bass-of-doom wrote:
- ..Juu, noita suomennoksii oon itekkin miettinyt ja etsinyt tapaa korvata ne. Ei ole löytynyt..
Noooh, eiköhä noihi suomennoksii totu sit lopult.. Tietty jos jotenki keksit viel tavan muuttaa ne ni kivempi sillee. Se piti tos edellises viestis viel sanoo et today on suomennettu tänää, vaik se pitäs olla tänään. Ei siin mtn sillee et kyl mäki sanon tänää, mut ko ottaa huomioon et se pitäs olla kirjakielel ko on boardi kysees.. Tekis mieli tietää et kuka noist suomennoksist on vastuus. ((: | |
| | | Monstermama
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Sat May 03 2008, 15:47 | |
| Heh, taitaapi olla ite mr Kiinalainen kääntämäs ku ovat ni metkoja suomennoksia. Ja mitä kuuluu..Puutarhahommia kuuluu täs vaihees ku o talos se kuka niistä vastaa. Iha kivaa, iha rankkaa..mut nannaa ku pääsee syömää herkkuja tai nättii ku hakee kukkakimppuja sisää. Nyt vapun aikaa on ollu täysin kesäilmakin. Et iha kivaa kuuluu | |
| | | Bass Pääjehu
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Sat May 03 2008, 19:34 | |
| - Monstermama wrote:
- Heh, taitaapi olla ite mr Kiinalainen kääntämäs ku ovat ni metkoja suomennoksia.
Suosittelen sääntöjen noudattamista. Tuon vois lukee rasismiksi. | |
| | | Monstermama
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Sat May 03 2008, 20:00 | |
| "ite mr Kiinalainen" Jos mä muutan sen vaik ite ukko ulkomaalainen..kelpaaks? xP | |
| | | Albireo
Number of posts : 171 Age : 34 Registration date : 2007-07-06
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Sun May 04 2008, 22:59 | |
| Myöhästyneet klara vappenit vaan täältäkin, toivottavasti kivaa oli kaikilla. - Blackwolf wrote:
- Jjeps, hauskaa vappua munki puolest vaa kaikille. (:
Ja tää ny tänne ko ei viisu-topsaan sovi:Bass-of-doom wrote: ..Snobi Kirstiä en vieläkää ymmärrä, oikeestaan vihaan. Tuntu olevan itteään täydellisesti täynnä. Hej, blackie sano et se on taitava, mikäs sii nyt on? Ja mikä sii uppoo?
Siin uppoo vaa hyvä musa. Viestihissa chatis oli aika täynnä et en ny oo varma, mut jos täs kohtaa puhuitte Cristalist: "[16:30:57] Albireo : 1. tyttömäiset pojat kiehtoo tyttöjä 2. se musa on sellaista iloista poppia, teinitypykät kuuntelee sitä", ni voin sanoo et ei. (((:: Haistakoot paskan se joka tollasta olettaa... Koska esim. mä tykkään siit, ja tyttömäiset pojat ei mua pahemmin kiehdo. Se vaa on melko kunnioitettavaa et tyyppi uskaltaa julkisuudes esiintyy sellasena mitä on. Täs muute taas huomaa kuin omituisii monet jätkät on. Meinaa tytöt jotka pukeutuu miesten vaatteisii julkisuudes, ni eihä niit melkee ees huomata mitenkää 'erilaisiks', mut jos miehel on hame, korkkarit tai huulipunaa, ni heti kammoksutaa. d: Bäk tu te aihe. Todennäkösesti tossa 'teinitypyköillä' meinataan niit teinimäisii tyttöjä (=vähä pissismäisiä popittajia), ja iha vaa tiedoks etten itse niihin lukeudu vaikka Cristal Snowsta vähä tykkään. ((: Nii ja toi "se musa on sellaista iloista poppia" meinaa kai sit sitä et kuuntelu on rajoittunu 20 sekunnin pätkään biisistä tai kahdesta..? Suosittelen siis syvempää perehtymistä. Sekä musaan, itse Cristal Snowiin, tyttöjen ajatusmaailmaan, että eri tyylilajeihin. Ja pikku vittuilut miulle vaihteeks? (: Noh, suosittelen ettet ota kaikkea sanottua niin vakavasti, nääs se että joku kysyy chatissa ohimennen tuollaista, ei automaattisesti tarkoita että se, mitä vastaan, on täysin mielipiteeni. Tuo minun kommentti nyt oli ihan läppänä heitetty juttu, kyllä olen kuullut Cristalia, tosin vain parin biisin verran (mutta ihan kokonaisina, ja tiedän varsin hyvin millaista musaa on kyseisen herran tuotanto), ja musagenre jo itsessään on sellainen, ettei hirmusti minua innosta, mutta ei itse tyypissä sinänsä mitään vikaa ole, jotenkin vain koko olemus....en pidä. Mutta se, jos jotkut pitävät, ei ole mitenkään väärää tms, päinvastoin, sehän on muutenkin itsestäänselvyys ettei kukaan täysin samoista asioista pidä, noin olisi nii olisipa tylsä elää kun ei tälläisiä väittelyitä saisi pitää d: - Bass-of-doom wrote:
- Joo nyt meni korvasta sisään ja ulos.. Ihan sama, muuten Blackie siun (niinko tän toisenkin, oon kehottanut sitäkin) kannattais jutella ja sopia tää juttu. Turhaa menee fiilikset matalalle.
Jaa kenen fiilikset ny matalalle on mennyt? Ei ainakaan miun, enkä tiedä tosin tästä toisesta osapuolesta. Mutta se, jos jonkun täysin ulkopuolisen mieliin tämä vaikuttaa, tarkoittaa ihan vaan sitä että kannattaisi pysyä erossa asioista joihin ei millään lailla liity Toki jos teidän elämänne nyt liikaa synkistyvät tälläisten juttujen takia niin voin mie poistua kunniakkaasti takavasemmalle, jatkuu ilot aivan kuten vuosi sitten ne alkoivat (: - Blackwolf wrote:
- Tjaah, mitäköhä tähä ny sanois. Kai mä anteeks voisin antaa jos nii pyydettäis. Mut toisaalt oisko siin ees oikee mtn ituu ko mun dataamine vähentyy koko aja, ni periaatteesha se ois iha sama et vihataanko toista vai ei. Mut enivei, en haluu vaivaa koko boardii kirjottelemal täst tänne et jos joku välttämät haluu tulla valittaa tai muute vaa huomauttaa täst ni öö mese or something..? (:
Nii mieki voisin pyydellä anteeksi ties keneltä, kunhan vain kunnolla tiedän että minkähän takia, ja toiseksi pitäisi tietää täysin että väärässä olen ollut tai että jotain äärityperää olen tehnyt. Jos nyt otetaan tälläinen yksi esimerkki tapaus, jossa satuin hieman arvostelemaan erään nimeltämainitsemattoman ihmisen elämää, sen jälkeen ollaan hyvin mökö mököä oltu, ja miun mielestä täysin syyttä. Tekisi mieli sanoa että kaik naiset samanlaisia, hieman arvostellaan niin kyllä loukkaannutaan d: (elekeekä ny taas olettako et mie yleistin, ei toi kaikkii meinaa). Eli siis minun puolesta koko juttu voitaisiin unohtaa, mutta anteeksi en lähde pyytelemään mitään sellaisia puheitani, joiden takana seison täysin. - Blackwolf wrote:
- Eeeeenivei, mitäs teille kuuluu? Harvemmin tulee juteltuu mtn meses, chattiki on iha tyhjillää, ja tän toivottavasti lukee kans ne jotka ei pyöri chatis. Nii ja btw, toivon vastausta kaikilta. (:
Oikein mukavaa kuuluu, kiitos kysymästä, varmaan kaikkien aikojen huisin vappu oli, eli elämä hymyilee (: Tai no ei ihan, kesätöitä on kovin nihkeästi saatavilla, käy vissiin mansikkapellolle taas tie.... - Blackwolf wrote:
- Edit: ÄHÄÄHÄHÄHÄ ei vittu repesin tolle säälittävälle tekstarille :---D
Ja jos lähettäjää kiinnostaa tietää ni ei, en heränny koska olin siivoomassa. Ja ei, en ärsyyntyny koska toi oli nii säälittävä. Ja ei, en masentunu koska se oli nii hauska viesti et nauran vielki vaik siit on jo jtn 20 minaa ko sain sen viestin. ((: Kerrohan ihmeessä keneltä tekstari tuli? Minäkin tässä erään kanssa innostuin lähettelemään viestejä ties kelle, jos nyt oltaisiin vainoharhaisia ja oletetaan että tarkoitat minun viestiä niin tässä voisi jopa jotain vastailla sinun kommenttiisi d: Ihan ensiksi, kyseinen viesti lähti ties kenelle, et ollut niin ainutlaatuinen että vain sinulle oltaisiin se osoitettu. Ja kun löydät muitakin kavereita kuin sen koneen, ja kun niitten kanssa öitä vietät niin huomaat että sitä kaikenmoista hullua tulee keksittyä. Eikä pari siideritölkkiä ainakaan tahtia hidasta, eh eh x) Eli koita ymmärtää meitä, ei me tavallisesti tollaisia läheteltäis, olimme vain hieman väsyneitä, höpsöä hupailua, anteeksi jos häiritsi ^^ Ai et ärsyyntyny? No kiva, ei ollu tarkoituskaan. Se, jos olisit sanonut ärsyyntyneesi, olisi kyllä herättänyt ajatuksia tyyliin wtf, miks ihmeessä joku tästä ottaa nokkiinsa. No ny sitä ollaan jo masentumassa? Mistäs se voisi johtua, sehän menisi jo ihan järjettömyyden puolelle. Viestin tarkoitus olikin herättää hilpeyttä yms, sitä se todellakin herätti lähetyspäässäkin. Ja myös parilla muullakin vastaanottajalla. Eihän siitä voisi masentua, ellei sitten olisi jotenkin kateellinen viestissä mainituille henkilöille, jos näin olikin niin kiinni jäit, ähä Mut joo, eipä tässä toki miuu oltu tarkotettu niin unohtakaa toi yllä oleva vastaus, oli vaan tylsää niin mielessäni oletin maailman/neiti mustansuden viestien pyörivän miun ympärillä, sainpahan jotain kirjoitettavaa x) Ja Indy Jonespa se telkus pomppii, eli jatkanpa sen katselua, tässä kaik täl erää, moro (: | |
| | | Blackwolf
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Mon May 05 2008, 16:04 | |
| Jej, pääsee taas kommentoimaa (((:: - Albireo wrote:
- Ja pikku vittuilut miulle vaihteeks? (: Noh, suosittelen ettet ota kaikkea sanottua niin vakavasti, nääs se että joku kysyy chatissa ohimennen tuollaista, ei automaattisesti tarkoita että se, mitä vastaan, on täysin mielipiteeni.
Thietty pikku vittuilut, kyl sun pitäs tietää et tykkään vittuilla tietyille ihmisille. ((: Nii ja anteeks ny kauheesti ko täs asias tollasta oletin, mut mä ko ajattelin et sä johokki kysymyksee osaisit vakavastikki joskus vastata.. Mut otathan huomioon etten nähny siis kysymystä ja aijempaa keskustelua (koska viestihissa oli sen verran täynnä), eli en voinu aijemmista viesteistä päätellä et oliko kyseessä läpällä ohimennen heitetty kyssä, vai olittekos keskustellu asiasta jo pitempään ja vakavasti. (: - Albireo wrote:
- Jaa kenen fiilikset ny matalalle on mennyt? Ei ainakaan miun, enkä tiedä tosin tästä toisesta osapuolesta.
Asiasta kiinnostuneille voin ilmottaa et fiilikset on täällä ihan normaalilla tasolla. (: - Albireo wrote:
- Nii mieki voisin pyydellä anteeksi ties keneltä, kunhan vain kunnolla tiedän että minkähän takia, ja toiseksi pitäisi tietää täysin että väärässä olen ollut tai että jotain äärityperää olen tehnyt. Jos nyt otetaan tälläinen yksi esimerkki tapaus, jossa satuin hieman arvostelemaan erään nimeltämainitsemattoman ihmisen elämää, sen jälkeen ollaan hyvin mökö mököä oltu, ja miun mielestä täysin syyttä. ........ Eli siis minun puolesta koko juttu voitaisiin unohtaa, mutta anteeksi en lähde pyytelemään mitään sellaisia puheitani, joiden takana seison täysin.
Sillon tällön on mielessä pikasesti kävässytkin et tarkotitkohan sä kaikkee mitä sanot, mut nyt seki on sitte varmistettu et teikäläisen mielest maailma ois paljon parempi paikka ilman mua ja et mun kuolema olis positiivinen asia. (: Mutta jossei kaduta ni mikäs siinä, enhän mä sille mtn voi. Ite en sun elämääs pahemmin arvostellu, eli eipä mikään kaduta, mut ohimennen sanoen voisin mainita et jos se keskustelu ois menny vähä toisinpäin, ni kyllä siinä kohtaa mua vähäsen olis kaduttanu että noin suoralta kädeltä olisin menny arvostelee sellasen henkilön elämää jota ei edes oikeestaan tunne. - Albireo wrote:
- Ihan ensiksi, kyseinen viesti lähti ties kenelle, et ollut niin ainutlaatuinen että vain sinulle oltaisiin se osoitettu.
Kyl, meinasin just sitä sun viestiäs. Ja koska viestissähän harvoin lukee onko se lähetetty yhelle vai useammalle, ni oletin sen olevan mulle. Tosin, jos oisin tienny et se lähti monelle muullekkin, asia olis pysyny samana. Eli olisin tod. näkösesti tänne tullut asialle nauramaan. Ja pyydän asiaa anteeks ko se näyttävästi häiritsi, mut otathan ystävällisesti huomioon kellonajan & mun mielipiteen susta, ni pakkohan siinä vähä väsyneenä oli jtn sekoilla ja tulla kertomaan oma mielipide asiaan. (: Vapaa maa, vapaa sana. - Albireo wrote:
- Ja kun löydät muitakin kavereita kuin sen koneen, ja kun niitten kanssa öitä vietät niin huomaat että sitä kaikenmoista hullua tulee keksittyä. Eikä pari siideritölkkiä ainakaan tahtia hidasta, eh eh x) Eli koita ymmärtää meitä, ei me tavallisesti tollaisia läheteltäis, olimme vain hieman väsyneitä, höpsöä hupailua, anteeksi jos häiritsi ^^
Herra näyttävästi olettaa että omistan vain yhen kaverin, tietokoneen.. Mutta koska asia ei näin ole, niin saanen hieman valistaa? (: Omistan kyl kavereita, niin koulussa kuin sen ulkopuolellaki, ja yks näistä koulun ulkopuolisista on naapuri, jonka oon tuntenu jo päälle 10 vuotta, ja kaikkee ollaa yhessä sekoiltu. Nytteki se jtn duunaa tuol siskon kaa alakerrassa. Eihä tälläset yksityiselämään liittyvät asiat varmaan kiinnosta, mutta koska asia ei näyttävästi oo tullu selväks, ni oli ny pakko kertoa että on ystäviä ja kavereita, ja monta yötä ollaa sekoiltu nii et aamulla vasta on voimat loppunu. (: Ja voi kylläh, sekin on tiedossa et alkoholi ei ole sekoilulle este. (; Ja vielä tohon viimeiseen lauseeseen että saatte anteeksi, vaikka asia ei ees häirinny. (: - Albireo wrote:
- No ny sitä ollaan jo masentumassa? ...... Eihän siitä voisi masentua, ellei sitten olisi jotenkin kateellinen viestissä mainituille henkilöille, jos näin olikin niin kiinni jäit, ähä
Otathan hyvä ystävä ihminen huomioon että en sanonut masentuvani. Tosta pätkästä saa sellasen käsityksen, että olisin sanonu että masennuin. Mutta kuten todettu, eihän siinä mtn järkeä olisi, hauska viesti kun oli kyseessä. (: Hyvä juttu vaan että oot löytäny seuraa jolla on samantasoinen älykkyysosamäärä, ja että keksitte edes jtn tekemistä elämäänne, kuten tässä todettu tekstiviestien lähettely. (: Ja ehei, ei mulla mtn syytä olisi olla kateellinen kyseisille henkilöille, jos asia nyt kiinnostaa. (; Ihan tarpeeks on ajateltavaa eräissä asioissa ja ihmisissä, että harvoin sitä ehtii edes kateellisuutta tuntea, ja silloinkin se kohdistuu sellasiin asioihin ja henkilöihin joista tämän boardin porukka ei ole edes tietonen. (: Että tästä asiasta tuskin on enää mtn sanottavaa.. Tosin jos tunnet jtn halua kommentoida, ni siit vaan. Luen mielelläni muitten mielipiteitä ja vastaan niihin. (: Nii ja pahottelen mahdollisii kirj. virheitä, on tässä muuta ajateltavaa ni en kauheen tarkasti kirjottamiseen keskity. | |
| | | Bass Pääjehu
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Mon May 05 2008, 16:22 | |
| - Albireo wrote:
- Bass-of-doom wrote:
Jaa kenen fiilikset ny matalalle on mennyt? Ei ainakaan miun, enkä tiedä tosin tästä toisesta osapuolesta. Mutta se, jos jonkun täysin ulkopuolisen mieliin tämä vaikuttaa, tarkoittaa ihan vaan sitä että kannattaisi pysyä erossa asioista joihin ei millään lailla liity Toki jos teidän elämänne nyt liikaa synkistyvät tälläisten juttujen takia niin voin mie poistua kunniakkaasti takavasemmalle, jatkuu ilot aivan kuten vuosi sitten ne alkoivat (: No tähän ryhdyin kun aloit Blackien elämään puuttua, ei siinä sen enempää. (: | |
| | | Albireo
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Mon May 05 2008, 22:11 | |
| Nukuttaa....no vastataa sit täs lyhkäsesti. - Blackwolf wrote:
- Sillon tällön on mielessä pikasesti kävässytkin et tarkotitkohan sä kaikkee mitä sanot, mut nyt seki on sitte varmistettu et teikäläisen mielest maailma ois paljon parempi paikka ilman mua ja et mun kuolema olis positiivinen asia. (: Mutta jossei kaduta ni mikäs siinä, enhän mä sille mtn voi. Ite en sun elämääs pahemmin arvostellu, eli eipä mikään kaduta, mut ohimennen sanoen voisin mainita et jos se keskustelu ois menny vähä toisinpäin, ni kyllä siinä kohtaa mua vähäsen olis kaduttanu että noin suoralta kädeltä olisin menny arvostelee sellasen henkilön elämää jota ei edes oikeestaan tunne.
Ja se mitä sanoin oli vain mielipide, ei sitä tarvitse liian vakavasti ottaa (: Enhä mie siuu inhoo enkä mitää, kerroin vain hieman liioitellusti mitä mieltä siusta olin ((: Eli saat pysyä hengissä jos haluat, tosin ei ikävä tulisi vaikka kupsahtaisitkin (: Voi miksi asut Hyrylässä etkä Jokelassa...no eh eh, vitsi vitsi (((: - Bläkki on bäkki wrote:
- Kyl, meinasin just sitä sun viestiäs. Ja koska viestissähän harvoin lukee onko se lähetetty yhelle vai useammalle, ni oletin sen olevan mulle. Tosin, jos oisin tienny et se lähti monelle muullekkin, asia olis pysyny samana. Eli olisin tod. näkösesti tänne tullut asialle nauramaan. Ja pyydän asiaa anteeks ko se näyttävästi häiritsi, mut otathan ystävällisesti huomioon kellonajan & mun mielipiteen susta, ni pakkohan siinä vähä väsyneenä oli jtn sekoilla ja tulla kertomaan oma mielipide asiaan. (: Vapaa maa, vapaa sana.
Mutta se miuu vielki ihmetyttää mistä sie oikeen repäsit ne masis ärtymys yms jutut No, laitetaan sitten noiden perustelujesi piikkiin....((((: - Plakkikuono wrote:
- Herra näyttävästi olettaa että omistan vain yhen kaverin, tietokoneen.. Mutta koska asia ei näin ole, niin saanen hieman valistaa? (: Omistan kyl kavereita, niin koulussa kuin sen ulkopuolellaki, ja yks näistä koulun ulkopuolisista on naapuri, jonka oon tuntenu jo päälle 10 vuotta, ja kaikkee ollaa yhessä sekoiltu. Nytteki se jtn duunaa tuol siskon kaa alakerrassa. Eihä tälläset yksityiselämään liittyvät asiat varmaan kiinnosta, mutta koska asia ei näyttävästi oo tullu selväks, ni oli ny pakko kertoa että on ystäviä ja kavereita, ja monta yötä ollaa sekoiltu nii et aamulla vasta on voimat loppunu. (: Ja voi kylläh, sekin on tiedossa et alkoholi ei ole sekoilulle este. (; Ja vielä tohon viimeiseen lauseeseen että saatte anteeksi, vaikka asia ei ees häirinny. (:.
Joskus se sinun koneella olon määrä oli kyllä ihan järkyttävää luokkaa, mutta oletpa sie ny löytänyt kyllä sen oikeanki elämän, onnittelut siitä (((((: - Mustissusi wrote:
- Otathan hyvä
ystävä ihminen huomioon että en sanonut masentuvani. Tosta pätkästä saa sellasen käsityksen, että olisin sanonu että masennuin. Mutta kuten todettu, eihän siinä mtn järkeä olisi, hauska viesti kun oli kyseessä. (: Hyvä juttu vaan että oot löytäny seuraa jolla on samantasoinen älykkyysosamäärä, ja että keksitte edes jtn tekemistä elämäänne, kuten tässä todettu tekstiviestien lähettely. (: Ja ehei, ei mulla mtn syytä olisi olla kateellinen kyseisille henkilöille, jos asia nyt kiinnostaa. (; Ihan tarpeeks on ajateltavaa eräissä asioissa ja ihmisissä, että harvoin sitä ehtii edes kateellisuutta tuntea, ja silloinkin se kohdistuu sellasiin asioihin ja henkilöihin joista tämän boardin porukka ei ole edes tietonen. (: Että tästä asiasta tuskin on enää mtn sanottavaa.. Tosin jos tunnet jtn halua kommentoida, ni siit vaan. Luen mielelläni muitten mielipiteitä ja vastaan niihin. (: Nii ja pahottelen mahdollisii kirj. virheitä, on tässä muuta ajateltavaa ni en kauheen tarkasti kirjottamiseen keskity. Et sanonutkaan, mutta sanoit ettet muka ollut masentunut, ei kukaan muu semmoista edes ollut maininnut eli sikäli erikoista että juuri sie niin sanoit, ettet vaa ois huijannu tos asias...x) eiku ((((((: Ja mitäs ihmiset ahdistelee meitä tekstiviesteillä, ajateltiin sitten pommittaa takaisinpäin ja samalla laittaa viesti muillekin, juuri tämän takia että se iloa tuottaisi jopa siulle (: Mutta siis aika loppuunkäsitelty aihe, tosin jos vastata haluat niin tee se ihmeessä, tälläinen on itseasiassa ihan mukavaa ((: PS. Huomaako kukaan missään lievää ylitekopirteyttä....? | |
| | | Blackwolf
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Tue May 06 2008, 14:21 | |
| Omg taas pääsen kommentoimaa (: Ny koitan tiivistää, nää sivut venyy muute iha luvattomiiin mittoihin. - Albireo wrote:
- Enhä mie siuu inhoo enkä mitää
Nii varmaa. - Albireo wrote:
- Mutta se miuu vielki ihmetyttää mistä sie oikeen repäsit ne masis ärtymys yms jutut
Siitä et ko herra tuntee saavan jtn mielihyvää välillä toisten henkisestä kärsimyksestä (puren sua jos rupeet toho vinee jtn vastaan), ni ajattelin et siin viestis saatto ehkäpä olla jtn taka-ajatuksia, esim. tarkotuksena herättää tai ärsyttää, nii tein vaa selväks ettei niistä ollu kyse. (: - Albireo wrote:
- Joskus se sinun koneella olon määrä oli kyllä ihan järkyttävää luokkaa, mutta oletpa sie ny löytänyt kyllä sen oikeanki elämän, onnittelut siitä (((((:
Saanen muistuttaa että sillon joskus aikoinaan en kuule iha yksin tuolla chatissa kököttäny. Teikäläisen nimimerkki oli siellä keskimäärin yht monta tuntii vuorokaudessa ko mun.. Ja kiitos onnitteluista, ilmoitathan sitte kun itsekkin oot elämän löytäny. (: Usko tai älä mut oon parilta ihmiseltä kuullu sellasen mielipiteen et sä oot viel pahempi datis ko mitä mä olin... O: - Albireo wrote:
- Et sanonutkaan, mutta sanoit ettet muka ollut masentunut, ei kukaan muu semmoista edes ollut maininnut eli sikäli erikoista että juuri sie niin sanoit, ettet vaa ois huijannu tos asias...x) eiku ((((((:
En huijannu, satuin ny tonne heräämisen ja ärtymyksen sekaan kirjottaa masennuksen, koska eihän sitä koskaa tiiä et mikä ton viestin tavote oli. (: Olisinha mä voinu sinne viel kaikkee muutaki lisätä, mut ajattelin et se veis liikaa tilaa jos kirjottaisin kaikki negatiiviset tunnetilat ja asiat. - Albireo wrote:
- PS. Huomaako kukaan missään lievää ylitekopirteyttä....?
Mä, mä!!1 o/ Sun viestissä ainaki noi (((((: -hymiöt. Pelottavan ylitekopirteitä. o.O Suosittelen ottamaan mallia musta ja rajoittamaan (-merkit yhteen tai kahteen. (: | |
| | | Monstermama
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Tue May 06 2008, 16:32 | |
| Hmm...täähä ny käy mielenkiintoseks. Kukas tonne ficci puolelle enää jaksaakaa mennä.. tääl o mielenkiintoset jutut. | |
| | | Albireo
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Tue May 06 2008, 17:58 | |
| - Blackwolf wrote:
- Omg taas pääsen kommentoimaa (: Ny koitan tiivistää, nää sivut venyy muute iha luvattomiiin mittoihin.
Pöh, pitkä on kaunista, monessa asiassa, kommentoidaan vaan niin ettei mitään rajaa (: - Blackwolf wrote:
- Nii varmaa.
No kyllä. Se oli vaan mielipide siusta, mitä silloin joskus sanoin. Ja vain ne negatiiviset mielipiteet. Kyllä siussa on hirmusti mukavaakin, emmie tiiä yhtään syytä miks siuu vihata pitäs ((: (tai no pari ehk mut enemmä positiivist silti - Blackwolf wrote:
- Siitä et ko herra tuntee saavan jtn mielihyvää välillä toisten henkisestä kärsimyksestä (puren sua jos rupeet toho vinee jtn vastaan), ni ajattelin et siin viestis saatto ehkäpä olla jtn taka-ajatuksia, esim. tarkotuksena herättää tai ärsyttää, nii tein vaa selväks ettei niistä ollu kyse. (:
Tekis miel vastaa väittää mut ei pysty, kyl mie saan välil sairasta tyydytystä ku toiset kärsii x) Tosin välillä miult iha myötätuntookin heruu, riippuu ihan tyypistä (: Mutta mitäs henkistä kärsimystä siul sit on jos mie koitin siitä kerran nautintoa saada, ei miulla ollut mitään tuollaista mielessäkään, mutta nyt kun asian puheeksi otit....((: - Blackwolf wrote:
- Saanen muistuttaa että sillon joskus aikoinaan en kuule iha yksin tuolla chatissa kököttäny. Teikäläisen nimimerkki oli siellä keskimäärin yht monta tuntii vuorokaudessa ko mun.. Ja kiitos onnitteluista, ilmoitathan sitte kun itsekkin oot elämän löytäny. (: Usko tai älä mut oon parilta ihmiseltä kuullu sellasen mielipiteen et sä oot viel pahempi datis ko mitä mä olin... O:
Niihä se oli, tosin ei siel chatis hullukaa ois jaksan kököttää niin kaua ilman kätevää automaattia joka näyttää että aina online olisi (: (en nyt tarkota että juuri sie olet hullu....vai tarkoitanko). Ja kyl miul iha tarpeeks on elämää, enemmänki ois jos huvittas, mut koton oon tottun olemaa ja tääl kökötän jatkoski d: Miun koneenkäyttö rajoittui tossa ennen viime kesää pariin tuntiin päivässä, teki pikku muutoksen siihenkin tämä iki-ihana SO.board, tosin harvoin mie koko aikaa koneen ääressä istun, ellei nyt meseikkunat paljoa vilku (niin, toisilla niitä riittää siunki eestä, sieku joskus sitä harmittelit d: ), yleensä tämä masiina vaan auki jököttää, muuten touhuan sitä sun tätä muuta tääl (: Mutta kyllä joidenkin mielestä mie pahempi datis olen voinutkin olla, emmie tota mielipidet yhtää ihmettele, yllätys ois jos kukaan ei tota mieltä ois - Blackwolf wrote:
- En huijannu, satuin ny tonne heräämisen ja ärtymyksen sekaan kirjottaa masennuksen, koska eihän sitä koskaa tiiä et mikä ton viestin tavote oli. (: Olisinha mä voinu sinne viel kaikkee muutaki lisätä, mut ajattelin et se veis liikaa tilaa jos kirjottaisin kaikki negatiiviset tunnetilat ja asiat.
Ei täällä voi kirjoittaa liikaa, muista se. Eli kaik mitä mielee tulee, niin kirjoita. Mitä sitä turhaan säästelemään, jaa ihmeessä tuntemuksesi meidän kanssamme (: - Blackwolf wrote:
- Mä, mä!!1 o/ Sun viestissä ainaki noi (((((: -hymiöt. Pelottavan ylitekopirteitä. o.O Suosittelen ottamaan mallia musta ja rajoittamaan (-merkit yhteen tai kahteen. (:
Mie vaan koitin matkia siuu, ja pistää viel jopa vähä paremmaks (: Tommoset yhenkahensulun hymiöt on vähä pitemmä päälle tylsiä, vaihtelua kaivataa (((: Joten elä siekää tylsisty, liity monipuoliste kirjoittajien joukkoon d: Mamalle viel et onha tää kivaa, tuu ihmees mukaa nii tehää täst tämmöne boardin saippuaooppera | |
| | | Örvis
Number of posts : 596 Age : 32 Paikkakunta : Mikkeli Registration date : 2007-05-04
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Tue May 06 2008, 18:10 | |
| Saanko mieki tulla mukaa leikkii!! Tääku vaikuttaa ni tosi kivalt (((: | |
| | | Albireo
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Tue May 06 2008, 18:28 | |
| - Örveltäjäkö wrote:
- Saanko mieki tulla mukaa leikkii!!
Tääku vaikuttaa ni tosi kivalt (((: No tietty! Miun puolest ainaki ihan kaik sais tulla mukaa, enempi parempi ((: | |
| | | Örvis
Number of posts : 596 Age : 32 Paikkakunta : Mikkeli Registration date : 2007-05-04
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Tue May 06 2008, 20:16 | |
| - Albireo wrote:
- Örveltäjäkö wrote:
- Saanko mieki tulla mukaa leikkii!!
Tääku vaikuttaa ni tosi kivalt (((: No tietty! Miun puolest ainaki ihan kaik sais tulla mukaa, enempi parempi ((: Voiku kiva Mitähä täs sit osais sanoo... no parempi et mie oon täl kertaa iha hiljaa.. jatkakaa te tota teijä hassutusta ((: | |
| | | Blackwolf
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Wed May 07 2008, 18:07 | |
| - Albireo wrote:
- ..emmie tiiä yhtään syytä miks siuu vihata pitäs ((: (tai no pari ehk mut enemmä positiivist silti
Kerrohan ne syyt, jooko? (: - Albireo wrote:
- Mutta mitäs henkistä kärsimystä siul sit on jos mie koitin siitä kerran nautintoa saada, ei miulla ollut mitään tuollaista mielessäkään, mutta nyt kun asian puheeksi otit....((:
Jaa ei ollu mtn mielessäkää... Voi ku muistaisit sen 'keskustelun' yhen osan idean. (: Ja henkiset kärsimykset tuli sillon jo kerrottua, tuskin täytyy kerrata niitä. - Albireo wrote:
- Niihä se oli, tosin ei siel chatis hullukaa ois jaksan kököttää niin kaua ilman kätevää automaattia joka näyttää että aina online olisi (: (en nyt tarkota että juuri sie olet hullu....vai tarkoitanko).
Tuskin tarkotat, nääs enhän mä tietty siel 24/7 ollu, niiku niistä 'has been disconnected' jutuista varmaan huomas. (: Mutta sillon ko olin, ja esim. kysyin 'mitäs teette?', ni taisit aina just sillon sattumalta siinä koneella olla ko vastaus usein tuli nii nopee... (; Nii ja btw täs välis kaikille automaatin käyttäjille: Saatte mun puolest sitä käyttää, mut onha se aika perseest välil chatin muulle porukalle ko ette ilmota et koska häivytte. Jätätte vaa automaatin päälle ja muut huutelee siel teitä... - Albireo wrote:
- Mie vaan koitin matkia siuu, ja pistää viel jopa vähä paremmaks (: Tommoset yhenkahensulun hymiöt on vähä pitemmä päälle tylsiä, vaihtelua kaivataa (((: Joten elä siekää tylsisty, liity monipuoliste kirjoittajien joukkoon d:
Hohhoi. (: Baittaat mua ja sit haluut viel olla kaikes parempi!!1 Säälittävää... |: Juu, läppä. Ei siin mtn jos ((((((((: -hymiöt tuottaa sulle mielihyvää, se vaa et ne on harvinaisen pässin näkösiä, ja mä tykkään ite kirjottaa tylsästi. (: Omg ennen sä olit iha siedettävä ja kiva jne mut ny oot kyl aika ärsyttävä pässi, jos saa suoraan sanoo. (: Ethän pahastu, toki osaat vieläki olla hauska ja jotai kaikkee jne. (: Mut ton pienen välikohtauksen jälkee sä ja örvis ootte kyl luonteeltanne muuttunu, ja ainaki mun mielest negatiiviseen suuntaan.. Nii ja tyypeille jotka on kiinnostunu keskusteluun liittymisestä: Siitä vaa, joukkoon mahtuu viel lisää. (: Tosin siinä vaiheessa itse lopetan. | |
| | | Örvis
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Wed May 07 2008, 20:27 | |
| Mitä negatiivista mie oon muka tehny? ;__; Miehä oon enkeli | |
| | | Wedary
Number of posts : 170 Age : 30 Registration date : 2007-05-05
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Wed May 07 2008, 21:41 | |
| Miuu alkaa pelottaa. O__. | |
| | | Blackwolf
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! Wed May 07 2008, 22:30 | |
| Örvis, tietääkseni mä en sanonu et oot tehny mtn negatiivist..? Wed, ymmärrän yskän. |: | |
| | | Sponsored content
| Subject: Re: Turhat asiat tänne! | |
| |
| | | | Turhat asiat tänne! | |
|
Similar topics | |
|
| Permissions in this forum: | You cannot reply to topics in this forum
| |
| |
| |