SO. Board
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
SO. Board

Keskustelualue Stala & So.-faneille

HomeHome  PortalPortal  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Show by SO.Show by SO.  Log in  

Turhat asiat tänne!

Go down 
+23
Lare
Ceccila
supermonstar13
Joni Master
Daughter of beast
Awwaa
Little-devil
Albireo
Stude
pikkupiru
Pakke
miimosa
Elentharus
Wings
Stalan salarakas
Eirikur
Sinttu
Wedary
Örvis
Monstermama
Blackwolf
Bass
Blood-girl
27 posters
Go to page : Previous  1 ... 5, 6, 7 ... 14 ... 22  Next
AuthorMessage
Little-devil

Little-devil

Female Number of posts : 39
Registration date : 2007-05-16

Turhat asiat tänne! - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 6 Icon_minitimeSat Aug 18 2007, 19:37

Onneks ei viel oo mitenkää haukuttu.. Muutaku mun serkku sanoo mua mopoks ku sen aikana annettiin mopokaste Wink
Back to top Go down
Sinttu

Sinttu

Female Number of posts : 314
Registration date : 2007-05-01

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 6 Icon_minitimeSat Aug 18 2007, 22:27

Meidän koulussa on kaikenlainen mopottaminen kielletty. Kukaan seiska ei ole tullut mopotetuksi, eikä varmasti tulekaan. : D Moneen kertaan oli opoilta kuullut ennen koulun alkua, että "meidän koulussa ei sitten mopoteta". :'D Tuota lausetta kuulee nyt vieläkin ja varmasti tulee kuulemaan koko vuoden.
Koulun ysit ovat aivan omituista porukkaa. Ne ovat niin olevinaan, kun ovat koulun vanhimpia ja kulkevat ihan kurkoina koulun käytävillä. Oli muuten muutamilla yseillä "hyvin" alkanut, kun tiistaina alkoi koulu. Ysiläiset olivat olleet metsässä salaa kaljalla, ja opettajat olivat ne sieltä löytäneet kouluaikana. Sanomalehdessä oli seuraavana päivänä etusivulla juttu sitä. :''D Samat tyypit käyvät lisäksi "salaa" tupakalla koulun sivussa. Niiden "piilopaikan" näkee, oli sitten missä paikassa koulun pihalla tahansa. Kerran välkällä yksi koulun kovis oli keksinyt, että hänet sidotaan. Hänen kaverinsa sitten olivat sitoneet hänet päästä varpaisiin jollakin valkoisella teipillä tai vastaavalla. Laughing Tyypit nostivat sidotun kaverinsa ylös ja kantsivat hänet oven eteen kitumaan. Hetken päästä sidottu jätkä sai kääret auki ja pääsi vapaaksi.
Että tälläistä meidän koulussa...

Juuh...tunnetusti kaikkia kiinnostaa sekin, että millaisia ysejä meidän koulussa on. :')
Back to top Go down
Örvis

Örvis

Female Number of posts : 596
Registration date : 2007-05-04

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 6 Icon_minitimeSun Aug 19 2007, 16:53

Kyl miuta ainaki kiinostaa lukee teijän kuulumisia. : )

Meijän koulussa ei oo oikeestaan tapahtunu yhtikäs mitään. Paitsi ruokalaan tuli uuet lautaset ja mukit. Very Happy Mukeista on vaikee juoda, ku ne on sellaset jalkamukit.
Jep, eikä miua oo kiusattukaan. Ei kukaan uskalla kiusata, koska oon niin palottava ja iso (Rolling Eyes) ysiluokkalainen.

Eipä mulla muuta.
Back to top Go down
Elentharus

Elentharus

Number of posts : 273

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 6 Icon_minitimeWed Aug 22 2007, 16:16

Blackwolf wrote:
Nahkoiks?? Damn. Kerroppas mist se haukkumanimi tulee, meikää rupes kiinnostaa.. Very Happy Liittyykös se jotenki teijän pukeutumiseen, vai johokki muuhu..?
no tuota noin mie en oikeestaan edes tiedä Laughing tuskimpa ainakaan pukeutumiseen ko kaikkihan tässä itseltään näyttää... mutta näin täälläpäin kuitenkin Wink

AH-niin-ihana Uniklubin Luotisade ilmesty tänään <3 miulle tippui postista kauniissa levykauppa x:än paketissa ja tulee varmaan olemaan teho soitossa ainakin loppu viikon. suosittelen todella lämpimästi kaikille. materiaali on raskaampaa kuin edellisillä levyillä ja levyn muut laulut eivät kuulosta singleiltä, jotka ovat miun mielestä heikompia kuin toiset viisut. Wink
Back to top Go down
Blackwolf

Blackwolf

Female Number of posts : 304
Registration date : 2007-05-11

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 6 Icon_minitimeThu Aug 23 2007, 00:33

Hmmhh.. Tänään, siis kellon mukaa eilen oli taas ns. 'kiva' päivä.. Väsytti koulussa iha sairaasti, ja ko tulin kotii ni oli kuuma, väsytti, kauhee nälkä, ikävä ihmisiä, ärsytti noi paskat koneet jotka ei eka suostunu toimii..
Sit vähä piristyin, ja me lähettii serkun synttärikahveille. Siel sit oliki mahtavaa. Kaikkee herkkui oli tarjolla.. Nams. Ja siel oli sellane ihana 2 ja ½ vuotias blondi pikkujätkä, jonka nimi oli joku Oskar tai Oscar.. Sitä oli hauska seurailla. (: Ja sit serkku viel rupes pelaa siin illal jotai Guitar Heroa, ni sain siinä iha mukavasti nauraa.. Hauskaa oli.
Mut sit ko tulin kotii n. klo 22, ni kaikki paska alko. Sisko tuli suoraa tälle koneelle, ja toine kone ei edelleenkää toiminu. Sain sit tietää et ketä kaikkii oli chatis, mut sisko ei päästäny mua sanoo chattiin etten viel pääse koneelle.. Siinä sit aika kulu, ja ihminen lähti.. Meikä rupes raivoo siskolle. Ja sit ko lopult pääsin koneelle, toine ihmine lähti..
Että mie kyl oikeesti tapan siskon joskus ko se nukkuu.. Iha omin käsin. Iha sama jäisinkö kiinni vai en.

Opetus oli se, etten mie oo koneriippuvainen. Mie vaan oon nii riippuvaine teist muista. <3 Eli sit ko miut o pitäny erossa teistä, rakkaat ihmiset, ni mie masennun ja pahasti.. Niiko ny.
Eli muistakaa ihmiset: Vaik te kuin inhootte mua, ni mie rakastan teit. Tai ainaki osaa teist. Teille puhumine o päivän kohokohta, ja on monta kertaa pelastanu paskimmanki päivän..

Ja kylläh, miulla ei oo elämää. Ja pyydän syvästi anteeks et tuhlaan tän boardin tilaa näil miun pitkil ja turhil angst-viesteil.. Pyytäkää vaa suoraa ni lopetan.
Back to top Go down
http://the-blackwolf.deviantart.com
Albireo

Male Number of posts : 171
Registration date : 2007-07-06

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 6 Icon_minitimeThu Aug 23 2007, 00:51

Blackwolf wrote:
Että mie kyl oikeesti tapan siskon joskus ko se nukkuu.. Iha omin käsin. Iha sama jäisinkö kiinni vai en.
Älä ny kiinni jää, meille tosiaan tulis ikävä jos häviäisit täältä ):

Blackwolf wrote:
Opetus oli se, etten mie oo koneriippuvainen. Mie vaan oon nii riippuvaine teist muista. <3 Eli sit ko miut o pitäny erossa teistä, rakkaat ihmiset, ni mie masennun ja pahasti.. Niiko ny.
Eli muistakaa ihmiset: Vaik te kuin inhootte mua, ni mie rakastan teit. Tai ainaki osaa teist. Teille puhumine o päivän kohokohta, ja on monta kertaa pelastanu paskimmanki päivän..
Kuule, siitä vaa ilmoittautumaan kaikki ketkä sua inhoo. Tuskinpa kovin paljoa nimiä tulis ilmi....kyl se niin on että suurin osa boardin väestä rakastaa myös sinua, sie oot vähintään yhtä tärkee joilleki ku jotkut sulle...

Blackwolf wrote:
Ja kylläh, miulla ei oo elämää. Ja pyydän syvästi anteeks et tuhlaan tän boardin tilaa näil miun pitkil ja turhil angst-viesteil.. Pyytäkää vaa suoraa ni lopetan.
Ja anteeks ei todellakaa tarvii pyydellä, tässä topicissa ei boardin tilaa voi "tuhlata", ja sun viestejähä lukee mieluusti aina. Mut tsemppiä, usko pois, tää boardi ei olis sama paikka ilman sua, muista se (:
Back to top Go down
Örvis

Örvis

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 6 Icon_minitimeThu Aug 23 2007, 08:04

Albireo wrote:

Blackwolf wrote:
Kuule, siitä vaa ilmoittautumaan kaikki ketkä sua inhoo. Tuskinpa kovin paljoa nimiä tulis ilmi....kyl se niin on että suurin osa boardin väestä rakastaa myös sinua, sie oot vähintään yhtä tärkee joilleki ku jotkut sulle...

Bläk, miulla on iha sama juttu. Siks mä yritän käydä mahollisimman usein koneella, et saisin puhuu teijä kanssa. Ja vanhemmat aina valittaa, että miks mä aina "pelaan" joka päivä tietsikalla, kun mä ennen olin vaan pari kertaa viikossa koneel. Mutta pakkohan se on käydä koneella, ku te ootte tääl. Vaikka te olisitteki chatissa, ettekä puhuis paljoo siellä, ni kuiteki tulee heti kotoisa olo, kun näkee, että joku muuki on tääl kun mä. Very Happy

Ja Albi on ihan oikeessa. Ei kukaan siuta inhoo. Mä liityin siihen teijän chatissa keksimään minärakastanbläkkistä-listaan. : D
Kerranki Albi on oikeessa ja Bläk väärässä. Very Happy
Back to top Go down
Albireo

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 6 Icon_minitimeThu Aug 23 2007, 21:30

No joo, tänään taisi tulla sanottua vähän pahasti chatissa, ja ilmeisesti pahoitin myös jonkun mieltä.

Eli mie oon sen huomannut että minulla on paha tapa sanoa välillä jotain, mitä ei välttämättä tilanteesta riippuen pitäisi sanoa. Siis suomeksi sanottuna en osaa pitää turpaani kiinni sillon kuin pitäisi. Tästä taas on tullut monesti minulle sanomista, onpa siitä "ikuisia mykkäkoulujakin" seurannut. Eli jos mie jotain sanon, siitä ei välttämättä tarvitse ottaa nokkiinsa. Mitään henkilökohtaista se ei ole, eräs albi vaan taas meni laukomaan jotain mitä ei tietenkään olisi pitänyt Evil or Very Mad . Ne henkilöt, jotka minun kanssa enemmän ovat höpisseet (ja siis paremmin tuntevat minut), tietävät sen, miten minulta välillä vähän "lipsahtaa" vääriä sanoja, ja osaavat sen kyllä ihan huumorilla ottaa (: (näitä henkilöitä ei kyllä tältä boardilta löydykään kuin pari).

En nyt siis ole ihan varma tästä tapauksesta, mutta siitä huolimatta, anteeksi Stude. Toivottavasti et minulle nyt mitenkään kauheasti suuttunut, vaikka vähän ilkeästi sanoinkin (ja pahoittelut myös kaikille muillekin, joita kenties jotenkin loukannut olen, se nimittäin on täysin mahdollista, yleensä sitä tapahtuu täysin minun huomaamattakin).
Back to top Go down
Stalan salarakas

Stalan salarakas

Female Number of posts : 141
Registration date : 2007-05-06

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 6 Icon_minitimeFri Aug 24 2007, 10:55

Täällä taas pitkästä aikaa!! Smile
Kiireitä ja teksnisii vaikeuksia...

No siis.
Mulle kaikki tältä foorumilta, joihin oon tutustunu on yhtä tarkeitä ja hyviä kavereita! Kaikki samalla viivalla! #Odottaa tapaamista innolla#
Kyllä se päivää piristää kun tulee ees lukemaan teijän juttuja chattii.. Smile
Mukavaa porukkaa ootte kaikki!
Mä oon aina välillä aika hiljane, en aina oikee osaa päästä juttuu kii..

Meikä se vaan painaa töissä, niin että alkaa jo väsyttää. Työajatki muuttu pitemmiks. Elikkä sekin verottaa koneella oloani.. Sad
Oikeestaa no, eihä toho tullu ku tunti vaan lisäaikaa, ennen päivät oli 4 tuntisia, nykyään 5.. Mutta rankkaa toi mun homma kuitenmki on.. Huh!!
Back to top Go down
Monstermama

Monstermama

Number of posts : 245
Registration date : 2007-05-06

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 6 Icon_minitimeSat Aug 25 2007, 10:14

Siis Blalckie on niin peruskamaa tälle boardille et jos lähtis pois ni paikka olis iha eri. Et älä katoo minnee. Jos sä kaipaat meikäläisiä ni meikäläiset sua kans. I love you

Tuo kun ihmiset tuntee toisensa tekeekin tästä boardista mukavan paikan. Jossaa MB:llä kaikki on vieraita.. Täällä kaikki tuttuja. Pidän siitä. Chatissa aika menee ja älytöntä tuo riippuvaisuus (mullakin!!!). Et oli kivaa joo taas ku oli netti pimee.. Mad
Back to top Go down
Bass
Pääjehu
Bass

Male Number of posts : 369

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 6 Icon_minitimeSat Aug 25 2007, 15:39

Yhdyn lyhyeen ja ytimekkääseen puheeseen by Monstermama! Tääl kyl tuntuu siltä että tuntis paremmin tyypit ko omat koulukaverit jotka oppi tuntemaan jo kaheksan vuotta sitten näin lyhyessä ajassa! (Sivusto aloitti Tiistaina 1. Toukokuuta 2007 klo:0:49) Mie en ainakaan päästä kenestäkään irti jonka olen oppinut tuntemaan! Kun yhdistetään So., tää paikka, KISS ja miun "Filosofia" niin siitä tulee vaan yks biisi KISSin "Psycho circus" albumilta: We are one... Mitä mä selitän?
Back to top Go down
https://soboard.niceboard.com/
Little-devil

Little-devil

Female Number of posts : 39
Registration date : 2007-05-16

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 6 Icon_minitimeTue Aug 28 2007, 21:28

Olipas mukava päivä. Kouluu vaa 4 tuntii.. Ja sit illan seisoin satees kahtoos siskon pelii, mut oli kyl hyvä et olin kahtoo saihan ne pronssii.. Smile
Back to top Go down
Sinttu

Sinttu

Female Number of posts : 314

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 6 Icon_minitimeThu Aug 30 2007, 17:23

On niin kiire nykyään, etten juurikaan kerkeä tuolla chatin puolella pölisemään. Pahoitteluni siitä, hengessä olen mukana, vaikken chatissä pyörikään. (:
Juuh, mie järjestin muutamille kamuille partyt viime lauantaina, kun synttärini olivat 21.päivä. Biletettyä tuli kovasti ja lahjaksi sain mm. rahaa, meikkiä ja Marimekon olkalaukun. Tyylikkäin lahja oli kuitenkin eräät alushousut: kaverini olivat ostaneet aivan tavalliset alushousut ja kirjoittaneet siihen kaikenlaista tekstiä kangasliidulla. :') Siinä lukee mm. "Evilove", "Kita", "S.A", SO, "The Kin", "Monster" "Rovaniemi", "No money", "Pimeät lattiat", "Riippuu kastikkeesta", "Amen, OX, Awa, Lordi" ja "I <3 Lordi." Laughing
Elikkäs "No money" tulee siitä kun €-viisujen jälkeen Mr.Lordi sanoi kuulemma noin koko ajan. "Pimeät lattiat" tulee siitä, kun kaverini suomensivat Dark Floorsin noin. "Riippuu kastikeesta" on Uuno Turhapuron repliikki, ja Mr.Amenhan noin kerran sanoi. Itselleni en ole vielä mitään lahjaa ostanut, mutta Lordistoresta tilaan kyllä lähiaikoina tavaraa. ^^

Ohhoh, 100 viesti :p
Back to top Go down
Pakke

Pakke

Male Number of posts : 85
Registration date : 2007-05-02

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 6 Icon_minitimeFri Aug 31 2007, 22:04

Sinttu wrote:
On niin kiire nykyään, etten juurikaan kerkeä tuolla chatin puolella pölisemään. Pahoitteluni siitä, hengessä olen mukana, vaikken chatissä pyörikään. (:
Juuh, mie järjestin muutamille kamuille partyt viime lauantaina, kun synttärini olivat 21.päivä. Biletettyä tuli kovasti ja lahjaksi sain mm. rahaa, meikkiä ja Marimekon olkalaukun. Tyylikkäin lahja oli kuitenkin eräät alushousut: kaverini olivat ostaneet aivan tavalliset alushousut ja kirjoittaneet siihen kaikenlaista tekstiä kangasliidulla. :') Siinä lukee mm. "Evilove", "Kita", "S.A", SO, "The Kin", "Monster" "Rovaniemi", "No money", "Pimeät lattiat", "Riippuu kastikkeesta", "Amen, OX, Awa, Lordi" ja "I <3 Lordi." Laughing
Elikkäs "No money" tulee siitä kun €-viisujen jälkeen Mr.Lordi sanoi kuulemma noin koko ajan. "Pimeät lattiat" tulee siitä, kun kaverini suomensivat Dark Floorsin noin. "Riippuu kastikeesta" on Uuno Turhapuron repliikki, ja Mr.Amenhan noin kerran sanoi. Itselleni en ole vielä mitään lahjaa ostanut, mutta Lordistoresta tilaan kyllä lähiaikoina tavaraa. ^^

Ohhoh, 100 viesti :p

Onneksi olkaan vaan sinulle (: .
Back to top Go down
Bass
Pääjehu
Bass

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 6 Icon_minitimeThu Dec 06 2007, 14:53

Wee! Hyvää itsenäisyyspäivää!

Last edited by on Thu Dec 06 2007, 15:29; edited 1 time in total
Back to top Go down
Albireo

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 6 Icon_minitimeThu Dec 06 2007, 15:02

Bass-of-doom wrote:
Wee! Hyvää itsenäisyyspäivää!
Sen pitäs olla yhteen xP Eli hyvää itsenäisyyspäivää :] Nii ja se onkin noin... Ja hyvää nimipäivää kaikille Nikoille Wink
Back to top Go down
Blackwolf

Blackwolf

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 6 Icon_minitimeThu Dec 06 2007, 16:23

Joo hyvää itsenäisyyspäivää vaa miunki puolest kaikille. :]
Back to top Go down
Albireo

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 6 Icon_minitimeWed Dec 12 2007, 13:12

Jee! Very Happy (ja iha just ajallaa d: )
Back to top Go down
Bass
Pääjehu
Bass

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 6 Icon_minitimeWed Dec 12 2007, 13:44

Albireo wrote:
Jee! Very Happy (ja iha just ajallaa d: )
Jee! (Ja 2minuuttia myöhässä d: )
Back to top Go down
Blackwolf

Blackwolf

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 6 Icon_minitimeWed Dec 12 2007, 14:56

o__. Joo mult ainaki menee noi teijän jutut vähä ohi..

Mut siis, tuli tylsää ni ajattelin tulla kysyy tänne kysymyksen. Eli mitäs boardin väki on suunnitellu joululomalle? Että onkos ite joulun lisäks mtn erikoista tulossa..? Nii ja miten yleensä vietätte jouluu, et onks teijän perheillä tai teillä ittellänne mitään 'perinteitä'? Vastailkaapas jos jaksatte. (:
Back to top Go down
Albireo

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 6 Icon_minitimeWed Dec 12 2007, 17:46

Blackwolf wrote:

Mut siis, tuli tylsää ni ajattelin tulla kysyy tänne kysymyksen. Eli mitäs boardin väki on suunnitellu joululomalle? Että onkos ite joulun lisäks mtn erikoista tulossa..? Nii ja miten yleensä vietätte jouluu, et onks teijän perheillä tai teillä ittellänne mitään 'perinteitä'? Vastailkaapas jos jaksatte. (:
Nukkua aattelin, saatetaa mökil ja haudoil kävästä, eli ei ihmeempii :] Mitäs sie aattelit tehä? (ai välil ohi....d: )
Back to top Go down
Örvis

Örvis

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 6 Icon_minitimeWed Dec 12 2007, 18:11

Albireo wrote:
Blackwolf wrote:

Nukkua aattelin, saatetaa mökil ja haudoil kävästä, eli ei ihmeempii :] Mitäs sie aattelit tehä? (ai välil ohi....d: )

Tylsää oon suunnitellu. Pitäs mennä taas mökille...varmaa koko joulu sit siellä. Tosi kiva Neutral
Mut toivottavasti mie saan olla joulupukki... d:
Back to top Go down
Bass
Pääjehu
Bass

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 6 Icon_minitimeWed Dec 12 2007, 18:13

Örveltäjäkö wrote:
Albireo wrote:
Blackwolf wrote:

Tylsää oon suunnitellu. Pitäs mennä taas mökille...varmaa koko joulu sit siellä. Tosi kiva Neutral
Mut toivottavasti mie saan olla joulupukki... d:
Äh.. soittelua vaan... Ja sukuloimaan. Sit rauhas kotona miettien.
Back to top Go down
Blackwolf

Blackwolf

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 6 Icon_minitimeWed Dec 12 2007, 19:15

Albireo wrote:
..Mitäs sie aattelit tehä?..
No haudoilla käydää niiku aina. Ja jossai vaihees lomal ehk käväsen Turussa, ja.. hmm. Jaa'a. Sukulaisten luona kans käyn. Ja lopun aikaa joko masennun koneen ääres tai nukun. Eipä kai sen kummempii..

EDIT: Ei käyty haudoilla. .___________. Ja Turussakaa en käyny.. Ja sukulaisvierailut jäi aika vähäsiks.

Last edited by on Tue Jan 22 2008, 23:19; edited 1 time in total
Back to top Go down
Elentharus

Elentharus

Number of posts : 273

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 6 Icon_minitimeFri Dec 14 2007, 23:24

Menen mummolle ja homehdun siellä paskiais-äidin kanssa. -_-'
Back to top Go down
Sponsored content

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 6 Icon_minitime

Back to top Go down

Turhat asiat tänne!
Back to top 
Page 6 of 22Go to page : Previous  1 ... 5, 6, 7 ... 14 ... 22  Next
 Similar topics
-
» Turhat Asiat II!