SO. Board
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
SO. Board

Keskustelualue Stala & So.-faneille

HomeHome  PortalPortal  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Show by SO.Show by SO.  Log in  

Turhat asiat tänne!

Go down 
+23
Lare
Ceccila
supermonstar13
Joni Master
Daughter of beast
Awwaa
Little-devil
Albireo
Stude
pikkupiru
Pakke
miimosa
Elentharus
Wings
Stalan salarakas
Eirikur
Sinttu
Wedary
Örvis
Monstermama
Blackwolf
Bass
Blood-girl
27 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 13 ... 22  Next
AuthorMessage
Stalan salarakas

Stalan salarakas

Female Number of posts : 141
Registration date : 2007-05-06

Turhat asiat tänne! - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 4 Icon_minitimeThu Jun 28 2007, 16:10

[quote="Örveltäjäkö"]
Stalan salarakas wrote:

Äs PEE Aa? Mikäs tuo Pee.?

Jätkän toinen nimi, Petteri. Kuulemma. Very Happy
Ei kai se haittaa, jos tota nimee mainostaa. Sinttu?

Just just...
Selvishän seki sitte.. Smile

Mistäs ootte saanu tietää..?
Back to top Go down
Blood-girl

Blood-girl

Female Number of posts : 100
Registration date : 2007-05-01

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 4 Icon_minitimeThu Jun 28 2007, 16:39

Mä en osaa ainakaan lausua Magnumia enkuks..?? Miten se sanotaan?
Mägnum.. Very Happy

Meen huomenna katsomaan yhtä hevosta osto mielessä.. Ja jos nyt saan sen, niin tuun olemaan vähemmän koneella, en tiiä näkyykö se tääl boardilla niinkään, mutta ainakin mesessä.. Rolling Eyes
Back to top Go down
Blackwolf

Blackwolf

Female Number of posts : 304
Registration date : 2007-05-11

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 4 Icon_minitimeThu Jun 28 2007, 20:46

Meikäläisellä on menny taas viime päivinä lujaa.. Valvoin 49 tuntii putkee kunnes tänää klo. 15.00 menin nukkuu ja heräsin tos kaheksalt ku mut pakotettiin syömään. Mie en mitenkään jaksais uskoo et oon tänä aamuna menny bussil Hyrylään ja ollu kaupas ja kirjastos.. Liian mahdoton ajatus, vaikka totta onki. Mut miun yksinkertaset aivot vaan haluu uskoo et on nukkunu koko päivän. d:
Muttajuu, ostin ittelleni vihdoin ehjät puuvärit. Mie ku piirrän aina mustavalkosii kuvii (joko tussattuja tai iha lyijäritöitä), ni ajattelin et voisin alkaa 'harjotella' tota värittämistä. Niih, ja sit ostin uuden tollasen 'tussaus'-kynän. :3
Jeeee, tänää tulee maikkarilt Viiltäjä! Pakko kattoo, ku en oo ennen nähny. Ja niille jotka ei sattumalt oo siitä kuullu: Se o K18-kauhutrilleri jossa näyttelee Johnny Depp. Elokuva perustuu Jack the Ripperiin..~ (ja siitä herrasta suurin osa on ainaki kuullu, eikös..?)
Back to top Go down
http://the-blackwolf.deviantart.com
Örvis

Örvis

Female Number of posts : 596
Registration date : 2007-05-04

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 4 Icon_minitimeFri Jun 29 2007, 08:23

Blackwolf wrote:
Jeeee, tänää tulee maikkarilt Viiltäjä!

Ainiiin! Voi hitto, mä unohin!
No se siitä kivasta. : (
Back to top Go down
Stude

Female Number of posts : 16

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 4 Icon_minitimeSun Jul 01 2007, 14:14

Blackwolf wrote:

1. Kun kirjotatte koneella, ni käytättekö kymmensormijärjestelmää vai kirjotatteko iha 'vapaasti'?

2. Kun lausutte SO., ni miten lausutte sen? 'Sou', 'so', 'äs oo', vai jotenki muuten..?

Hehh. Kyllähän se tulee lausuttua, että 'sou'. Ja sitten jotkut höpisivät, että lausuvat Stalan Stalana ym nii miäkkii lausun ne miten ne kirjotetaankaa. Smile Joskus sitten (sokeri)humalassa tulee lausuttua jotin ihme juttua, mutta jätetääs se sitten pois tältä listalta. :bb
Ja sitten, kyllä, kirjoitan kymmensormijärjestelmällä (hitto mikä sana!). Jatuotatuota. Joskus kun puhun puhelimessa, kirjotan joko yhden käden kaikilla sormilla, tai sitten paukutan etusormella. Kjäh!
Back to top Go down
Blackwolf

Blackwolf

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 4 Icon_minitimeMon Jul 09 2007, 01:22

Ketään tuskin kiinnostaa nää mun turhat höpinät, enkä siis todellakaan pakota lukee. Tää nääs ei oo kiinnostavaa tekstii. Pakko vaan taas purkaa tunteitaan jonnekki, ees vähän.. Älkää murhatko mua.

Jeps.. Ärsyttää. Ei paljoo, mut jonku verran. Nimittäin kehuminen. Siis jos se kohdistuu itteensä, ni melkeen aina se on tervetullutta. Mut sit ku se kohdistuu johonki toiseen henkilöön, ja ite on sitä mieltä et ei se ny iha niin kehuttava asia oo.. Se ottaa päähän. Ja sit ku siin on viel lisäks se juttu, et ite ei oo saanu kunnon kehuja vähään aikaan, ku ei oo tullu tilaisuutta saada niit kehuja. Siis tietty se o iha kivaa et muutki niit kehuja saa, varsinki jos ne on niit ansainnu. Mut sit ku ne ei ansaitse niit kehuja, ainakaa nii paljoo.. Meitsi ei vaa kestä. Ärrrrrrsyttää. Ja se ei oo ainut inhottava tunne.. Koska on myös 'ikävä'. Vähä huono sana kuvaamaan sitä tunnetta, mut sopii siihe parhaiten. Eli siis ikävä jotain jota ei tarttis olla ikävä. Sellasta henkilöö joka ei oo menny minnekkää, joka on siel missä on aina ollu. Mut jos on tottunu esim. puhuu aina puhelimes tän henkilön kaa, tai puhunu aina meses, tai jutellu vaikka kirjeitse, ja sit tulee tauko. Ei sellanen yhen päivän tauko, vaan ehkä viikon tai pari kestävä. Ehkä pitempiki. Sillon tulee tää 'ikävä'. Sitä ei tavallaan vaa kestä. Oma elämä jatkuu, samoin tän toisen henkilön. Mut silti aina jossain iha random-tilanteissa tulee mieleen kaikki ne miljoonat jutustelut ja sellaset.. Ja 'ikävä' iskee taas. Damn. Ja ei, kyse ei oo mistään et "siis voi itQ, mun jätkä just jätti mut!". Nej. Tää liittyy kaveriin. Ehkä jopa ystävään. Ja just tälläsis tilanteis tarvis ystävän joka rakastaa. Siis sellasella ystävien omalla tavalla. Ei mitää perherakkautta, ei poikaystävä-rakkautta. Ihan vaa lohduttavan ystävän rakkautta. Eikä se välttämättä tarvi olla ihan rakkautta, se vois olla vaan välittämistä. Sellasta tarvii jokainen. Siis jopa ne vähän kylmäsydämiset tyypit, joita mäki tunnen. Huomenna tai perjantaina mä sit luen tän mun viestin uudellee ja mietin et miks hitos mä oon tollast kirjottanu. Ei mul mikää 'ikävä' oo, ja mul o iha tarpeeks kavereit ja ystävii. Mut sit taas illalla mä tajuun, et kyl ne asiat vaa niin on. Jep.. Nii ja sit on viel se yks vittumainen asia: Ku haluu jotain, mut ei koskaan saa sitä. Ku toivoo jotain sydämestään, ja melkeen rukoilee tän asian puolesta (juu, meitsi ei kyl oo 'sortunu' rukoilee minkää sellasen asian puolesta, ainakaa usein.), ja sit se ei koskaan tuu tapahtuu. Joko se johtuu siit et se on mahotonta, tai sit ei oma rohkeus vaan riitä johonki asiaan mikä pitäis hoitaa tieltä et se toive toteutuis. Inhottava fiilis, joka on meikäläisen kohalla aika yleistä.. Ja sit lopulta sitä vaa elää haaveillen. Jos ees yks pientä suurempi toive toteutuis, ni mä saattaisin jopa unohtaa mun muut toiveet. Ainaki osittain. Mut ei. Elämä ei anna sen tapahtua. Miks? Koska elämä on kovaa. Tosi kovaa. Ja meitsi elää sitä ilman kypärää.

Damn. Täst tekstist tuli jopa pidempi ku mun kilsakommenteista Wedarylle. Noh. Oisin mä voinu kirjottaa pidemminki. Oisin voinu kirjottaa vaik miljoona kilsaa. Mut mä en haluu tuhlaa tilaa ja rasittaa teitä muita. Mä välitän teistä. Mut mä välitän myös ittestäni. Joskus ehkä vähä liikaa..
*Tässä välissä mietin yhen jutun kirjottamista, ja jopa kirjotin sen, mut poistin. Ei teit kiinnosta, eikä kukaan sitä muista.*
Jooh, lopetan valittamisen. Ja jos luitte, ni oma vikanne. Mä en pakottanu.

Edit: Jos jollekki teistä tulee tunne et puhun jossain välissä teksii jus susta, ni älä oo niin varma. Joku asia saattaa liityy teihin, joku asia ei.

Vähän myöhempää lisäystä: Ottakaa huomioon et kirjotin tän yöllä.. ~

Jokupaljonmyöhempi EDIT: Olinvarmaakänniskokirjotintän. .__.'' Repesin äskön ko luin tätä, enkä ees muista mitä päässä liikku sillo. Kauheeta itserakasta angst-tekstii. :---D Jos luitte eka ton ja sit tän, ni voi voi, mut jos luitte eka tän, ni älkää lukeko tota ylempää pitkää tekstii. Siin ei oo enää mtn järkee. :'D

Last edited by on Tue Jan 08 2008, 00:29; edited 1 time in total
Back to top Go down
Blackwolf

Blackwolf

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 4 Icon_minitimeMon Jul 16 2007, 23:22

Pffft, älkää välittäkö tost mun edellisest viestist. Ja sori 2 viestii peräkkäin. d:
Muttajuu. Sitä ajattelin teilt kaikilt (noh, siis melkeen kaikilt) kysästä, et miks te käytte tääl nykyään niin harvoin? Selitystä kaipaan, ja äkkiä. Mä kuolen tylsyyteen tuol chatis ku suurimman osan ajasta oon siel yksin, ja välillä vaa yks tai kaks satunnaist henkilöö tulee sinne vähäks aikaa. d:
Back to top Go down
Wedary

Wedary

Female Number of posts : 170
Registration date : 2007-05-05

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 4 Icon_minitimeMon Jul 16 2007, 23:52

Blackwolf wrote:

Muttajuu. Sitä ajattelin teilt kaikilt kysästä, et miks te käytte tääl nykyään niin harvoin?
Mie ny oon tääl muuten ihan yhtä usein ko ennenki, mut ny parin päivän tauko oli ku mie olin siel Vihannis... ^^"
Back to top Go down
Sinttu

Sinttu

Female Number of posts : 314

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 4 Icon_minitimeTue Jul 17 2007, 00:18

Blackwolf wrote:
Muttajuu. Sitä ajattelin teilt kaikilt (noh, siis melkeen kaikilt) kysästä, et miks te käytte tääl nykyään niin harvoin? Selitystä kaipaan, ja äkkiä.

Oon ite huomannut saman. Foorumin perustusaikoina ja loppukeväästä täällä liikkui hyvinkin aktiivisesti porukkaa. En tiedä, onko porukat kesälomareissuilla vai onko niillä tärkeämpää tekemistä, kun luuhata netissä. :>

Muttamutta...poiketen aiheesta kysyisin, että onkos kukaan käynyt festareilla tänä kesänä?
Back to top Go down
Örvis

Örvis

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 4 Icon_minitimeTue Jul 17 2007, 11:13

Miusta taas vaikuttaa, että te ootte täällä tosi harvoin. Very Happy
Siis, kyllähän Bläkkis täällä on melko usein, mutta esim: Bass, MM ja SS käy täällä enää tosi harvoin.
Taaski miä täällä oon iha yksin. : (

Sinttu, mä en oo käyny festareilla tänävuonna, enkä menekään. : )
Back to top Go down
Blackwolf

Blackwolf

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 4 Icon_minitimeTue Jul 17 2007, 12:23

Sinttu wrote:
..onkos kukaan käynyt festareilla tänä kesänä?
En oo.. Oli tarkotus mennä Tuskaan, mut sillon oli koiranäyttelyt ni en päässy. -______-''
Back to top Go down
Albireo

Male Number of posts : 171
Registration date : 2007-07-06

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 4 Icon_minitimeTue Jul 17 2007, 19:55

Blackwolf wrote:
Sinttu wrote:
..onkos kukaan käynyt festareilla tänä kesänä?
En oo.. Oli tarkotus mennä Tuskaan, mut sillon oli koiranäyttelyt ni en päässy. -______-''
Minäpä siellä kävin, oli aika mielenkiintoinen reissu, mutta ei siitä sen enempää... Very Happy
Back to top Go down
Blackwolf

Blackwolf

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 4 Icon_minitimeWed Jul 18 2007, 21:54

Ihmiset, taas ois asiaa. Sellasest asiast ajattelin ilmottaa, ku chatista poistuminen. Suurin osa sen tajuu, mut jotku ei. Eli ku häivytte sieltä, ni älkää pelkästää sulkeko sitä ikkunaa. Siel oikeessa yläkulmassa on sellanen ku 'Kirjaudu ulos', ni painakaa eka siitä. Koska jos te vaa suljette ikkunan ja kirjaudutte ulos foorumilta, ni se teijän nimimerkki jää silti sinne chattiin kummittelemaan. Sit se on ärsyttävää ku toiset saattaa luulla et sä oot vielki siellä, kunnes sä sit 15:n minuutin pääst kirjaudut automaattisesti ulos. En tahdo valittaa, mut se ois meille muille varmaa kivempaa. ^^
Siin meikän asia, eipä tässä muuta.. (:
Back to top Go down
Örvis

Örvis

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 4 Icon_minitimeThu Jul 19 2007, 08:17

Joop Bläkkis, miä huomasin tuon saman asian vähän aikaa sitten.
Oon yrittäny sitten sen jälkeen muistaa kirjautua ulos.

Nyt tekis tähän mieli kirjottaa jotain kivaa, mutta ku mitään ei tuu mieleen. :rabbit:

Tulkaa nyt joku chattiin...
Back to top Go down
Albireo

Male Number of posts : 171
Registration date : 2007-07-06

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 4 Icon_minitimeThu Jul 19 2007, 14:14

Minä en koskaan jaksa kirjautua ulos, koska sitten pitää joskus kirjautua uudestaan sisälle. Siksi minä aina ilmoitan, kun häivyn koneelta, ei tarvitse sen kummemmin ihmetellä miksi nimimerkki on siinä mutta mitään ei kuulu.
Back to top Go down
Sinttu

Sinttu

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 4 Icon_minitimeThu Jul 19 2007, 21:26

Vastaan omaan kysymykseeni...en oo festareille jaksanut raahautua, koska ei siellä tänä kesänä ollut niin kiinnostavia esiintyjiä. Toivottavasti ensi vuonna olisi mahdollisuus lähteä... :>

On se hyvä kun joku pitää "jöötä" ja ilmoittaa tärkeistä asioista, kuten tuo chatista poistuminen. Smile Toinen saman tapainen asia minkä olen huomannut: Jos sulkee foorumin, eikä ole kirjautunut ulos, niin on yhä kirjautuneena. Seuraavan kerran kun avaa sivun, niin olet yhä kirjautuneena, kunnes kirjaudut ulos. Rolling Eyes (olen hyvä selittämään, eh...)
Back to top Go down
Blackwolf

Blackwolf

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 4 Icon_minitimeThu Jul 19 2007, 21:55

Sinttu wrote:
..On se hyvä kun joku pitää "jöötä" ja ilmoittaa tärkeistä asioista, kuten tuo chatista poistuminen. Smile Toinen saman tapainen asia minkä olen huomannut: Jos sulkee foorumin, eikä ole kirjautunut ulos, niin on yhä kirjautuneena. Seuraavan kerran kun avaa sivun, niin olet yhä kirjautuneena, kunnes kirjaudut ulos..
Olihan miun pakko ilmottaa asiasta, koska kaikki ei sitä näyttävästi ollu huomannu.. Enkai mä mitää 'jöötä' pidä. Very Happy
Muttajuu. Mäki oon huomannu joskus aikoinaa ton et jos häipyy eikä kirjaudu ulos, ni pysyy kirjautuneena. On nääs tullu huomattuu se sillon ku kone on päättäny sammuu kesken kaiken.... -____-'' Mut muistaakseni sen voi jostain jotenki 'asettaa' niin et sä kirjaudut ulos automaattisesti ku suljet foorumin.
Back to top Go down
Sinttu

Sinttu

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 4 Icon_minitimeThu Jul 19 2007, 22:03

Blackwolf wrote:
Sinttu wrote:
..On se hyvä kun joku pitää "jöötä" ja ilmoittaa tärkeistä asioista, kuten tuo chatista poistuminen. Smile
Olihan miun pakko ilmottaa asiasta, koska kaikki ei sitä näyttävästi ollu huomannu.. Enkai mä mitää 'jöötä' pidä. Very Happy

(K)OFF: En minä sitä mitenkään pahalla tarkoittanut tms... sinussa olis muuten hyvää mode-ainesta. Wink
Back to top Go down
Blackwolf

Blackwolf

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 4 Icon_minitimeThu Jul 19 2007, 23:29

Sinttu wrote:
(K)OFF: En minä sitä mitenkään pahalla tarkoittanut tms... sinussa olis muuten hyvää mode-ainesta. Wink
Joo, ymmärrän ettet tarkottanu pahalla.. (:
Ja kiitti. En kyl ite nää mus mitää mode-ainesta, mut mistäs sitä tietää.. Very Happy
Back to top Go down
Wedary

Wedary

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 4 Icon_minitimeFri Jul 20 2007, 10:28

Tuli täs muutes mieleen, et onko kenelläkään muulla täällä tapana kirjottaa eri murteella ko mitä puhuu? Very Happy
Back to top Go down
Sinttu

Sinttu

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 4 Icon_minitimeFri Jul 20 2007, 11:19

Mä kirjoitan aina vähän mitä sattuu. Yleensä kyllä sellaista kieltä mitä puhunkin. Joskus huvin vuoksi saatan kirjoittaa eri tavalla, mut aina yritän kirjustaa mahdollisimman selkeää kirjakieltä kuitenkin. : )
Back to top Go down
Örvis

Örvis

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 4 Icon_minitimeFri Jul 20 2007, 11:50

Joskus kirjotan eri murteella. Esim mie/sie sanaa käytän joskus, vaikken oikeesti puhu sillein. Ne on vaan niin kivoja sanoja. Very Happy
Mutta pääasiassa kirjotan omalla murteellani...
Back to top Go down
Blackwolf

Blackwolf

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 4 Icon_minitimeFri Jul 20 2007, 16:52

Jeps.. Meitsi asuu tääl pääkaupunkiseudulla, ja puhuessa sanon aina 'mä' ja 'sä' ja tolleen.. Mut kirjotan yleensä mie, meikä, meitsi tai mä. Et en todellakaa puhu silleen miten kirjotan. Enkä puhu yht paljon ku kirjotan. Very Happy
Back to top Go down
Little-devil

Little-devil

Female Number of posts : 39
Registration date : 2007-05-16

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 4 Icon_minitimeFri Jul 20 2007, 22:12

Noh.. Tota.. Mä asun Pohjanmaalla.. Ja todella harvoin puhun Pohjammaan murteella.. Yleensä Kaenuun murteelle menee.. Mut kyllähän mä sitä kirjotanki jo.. Onks joku huomannu?
Back to top Go down
Wedary

Wedary

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 4 Icon_minitimeSat Jul 21 2007, 12:28

Tuli täs mieleen, et miuu saattaa näkyy tänää telkkaris. Siis ainaki miun muistaakseni kakkoselta näytetään tänää Ylivieskan raveja, ja mie oon menossa sinne. Very Happy
Back to top Go down
Sponsored content

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 4 Icon_minitime

Back to top Go down

Turhat asiat tänne!
Back to top 
Page 4 of 22Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 13 ... 22  Next
 Similar topics
-
» Turhat Asiat II!