SO. Board
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
SO. Board

Keskustelualue Stala & So.-faneille

HomeHome  PortalPortal  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Show by SO.Show by SO.  Log in  

Turhat asiat tänne!

Go down 
+23
Lare
Ceccila
supermonstar13
Joni Master
Daughter of beast
Awwaa
Little-devil
Albireo
Stude
pikkupiru
Pakke
miimosa
Elentharus
Wings
Stalan salarakas
Eirikur
Sinttu
Wedary
Örvis
Monstermama
Blackwolf
Bass
Blood-girl
27 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4 ... 12 ... 22  Next
AuthorMessage
Blackwolf

Blackwolf

Female Number of posts : 304
Registration date : 2007-05-11

Turhat asiat tänne! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 3 Icon_minitimeWed Jun 20 2007, 18:22

Bass-of-doom wrote:
Eikös tämän topiikin nimi ole "Turhat asiat tänne" joten... Eikös se ole niin että mitä turhempaa, sitä asiallisempaa viestiä...

Nyt tuli turha viesti... Poistakaa vaan...
Ku tätä mie vaan meinaan:
Blood-girl wrote:
Eli tässä idea on, että jos tulee kysyttävää toiselta käyttäjältä tai jotain muuta asiaa mitä ei viitsi muissa aiheissa kysyä, niin jutellaan täällä niistä.
Ja mie vaan kerroin päivästäni.. d: Mut jos se ei kerta haittaa, ni eipä sitte mitää. :3
Back to top Go down
http://the-blackwolf.deviantart.com
Elentharus

Elentharus

Number of posts : 273
Registration date : 2007-05-04

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 3 Icon_minitimeWed Jun 20 2007, 23:07

hei Blood-girl, sulla on ihan jumalattoman siisti allekirjotus!

sori pakko tulla hehkuttamaan, repesin ihan totaalisesti Laughing
Back to top Go down
Eirikur

Eirikur

Male Number of posts : 62
Registration date : 2007-05-20

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 3 Icon_minitimeThu Jun 21 2007, 08:27

Elentharus wrote:

sori pakko tulla hehkuttamaan, repesin ihan totaalisesti Laughing
Ai kiitti ku otit puheeks mäkin repesin. (Kita)
Back to top Go down
Monstermama

Monstermama

Number of posts : 245
Registration date : 2007-05-06

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 3 Icon_minitimeThu Jun 21 2007, 09:20

Elentharus wrote:
Laughing

Täysin samaa mieltä oon!!
Back to top Go down
Blood-girl

Blood-girl

Female Number of posts : 100
Registration date : 2007-05-01

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 3 Icon_minitimeThu Jun 21 2007, 15:02

Eirikur wrote:
Blood-girl wrote:
Piirsinmpä eilen ekaa kertaa hänet: http://irc-galleria.net/view.php?nick=Blood-girl&image_id=60929129

Very Happy

Tosi makee!!!

Kiitti Very Happy
Ja kiitos teille, jotka repesitte mun allekirjotukselle Laughing . (Vaikka en tajua mitä siin niiiiin erikoista on Very Happy )
Back to top Go down
Monstermama

Monstermama

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 3 Icon_minitimeFri Jun 22 2007, 14:06

Hauskaa Juhannusta kaikille! drunken
Back to top Go down
Pakke

Pakke

Male Number of posts : 85
Registration date : 2007-05-02

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 3 Icon_minitimeSun Jun 24 2007, 10:52

Hyvää juhannusta minunkin puolesta Very Happy. Onko vielä juhannus?
Back to top Go down
Wedary

Wedary

Female Number of posts : 170
Registration date : 2007-05-05

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 3 Icon_minitimeSun Jun 24 2007, 11:03

Pakke wrote:
Hyvää juhannusta minunkin puolesta Very Happy. Onko vielä juhannus?
Se meni jo... d:
Back to top Go down
Pakke

Pakke

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 3 Icon_minitimeSun Jun 24 2007, 11:11

No voih Very Happy.
Back to top Go down
Blood-girl

Blood-girl

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 3 Icon_minitimeSun Jun 24 2007, 14:44

No onhan nyt ainakin vielä pyhä Very Happy Joten (myöhästynyttä) jussia kaikille ;D
Back to top Go down
Blackwolf

Blackwolf

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 3 Icon_minitimeSun Jun 24 2007, 19:14

Juups, hyvää myöhästä Juhannusta munki puolesta teille kaikille. *Hali* Mites te vietitte jussia? Ite en oikee mitenkää. Olin vaa kotona (koneella. ;P) niinku tavallisestikki.. Mut eihä sitä aina tarvi niin erikoisesti juhlii. Oon mie muina Juhannuksina tarpeeks 'juhlinu', ku oon ollu kattoo sellast isoo kokkoo jossain Huitsin Nevadas (en muista siis missä), ja sit kans iskän ex-pomon talon viereisel pellol. Ja vähä kaikkial muuallaki.. Ja viime jussina iskä toi töistä kotiin muutamaks päiväks prätkän, ja vei jokasen meijän perheen lapsen vuorollaan ajelulle. Se oli ihanaaaaa! <3 Voi kun pääsis taas sellasen ihanan kotarin kyytiin ajelulle.. *Haaveilee*
Muttajuu, ketään ei varmaan kiinnosta, mut sanon kuitenki: Oon ollu ny hereil putkeen 26 tuntii, koska en nukkunu viime yönä. Olin nääs koneel koko yön puol kaheksaa aamul, ellei pitempääki. d: Ja sitte pyörin alakerras, ja kymmenelt lähin pyöräilee. Ostin siinä samalla ittelleni limuu ja ison läjän mässyy. :3 Tulin kotii jne.. Sit naapuri oli meil, ja ny oon taas koneel. Hmh. Meneeköhä tällä kertaa se mun aijempi 37:n tunnin putkeen valvominen -enkka rikki? Njäh, tuskin, koska heräsin eilen vast viidelt iltapäiväl. d: Mut juu, aina voi yrittää.. :3
Tänä aamuna oli muute iha kiva lämpötilan muutos, vai mikä onkaa.. Klo. 09.10 lämpömittari näytti ulkona 14 astetta, ja klo. 09.55 siel oli jo 31 astetta lämmintä. Että ihan mukavasti nous 45:ssä minuutissa.. x)
Muahhah, kaikkia kiinnostaa, eikös juu? xP Noh, mul ois muute teille kaikille lukijoille viel 2 kyssää:

1. Kun kirjotatte koneella, ni käytättekö kymmensormijärjestelmää vai kirjotatteko iha 'vapaasti'? Ite kirjotan iha vapaasti, yleensä käyttäen vaan 2-5 :ttä sormea. d:

2. Kun lausutte SO., ni miten lausutte sen? 'Sou', 'so', 'äs oo', vai jotenki muuten..? Ite lausun jostain syystä aina 'äs oo', vaik tiiän (99,9999639399 % varmasti ;D) et se pitäs lausuu 'sou'. Silti mä ja sisko aina sanotaan 'äs oo'. Mistä lie johtuukaan..

Ok, lopetan teijän kiusaamisen ( =lopetan tän turhan viestin tähän). Hej hej rakkaat, vaikken ole minnekkään lähössä..
Back to top Go down
Örvis

Örvis

Female Number of posts : 596

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 3 Icon_minitimeSun Jun 24 2007, 19:29

Myöhäistä Juhannusta kaikille!
Toivottavasti Jussinne meni hyvin. Very Happy
Back to top Go down
Stalan salarakas

Stalan salarakas

Female Number of posts : 141

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 3 Icon_minitimeSun Jun 24 2007, 19:30

Joo, mäkin lausun sen Äs Oo...

Minä viettelin Jussia surkeissa merkeissä..
Yritin ny kuitenkin pitää kavereiden kanssa hauskaa.. Twisted Evil

Hyvää myöhästynyttä Jussia vaan kaikille munkin puolesta!! Toivottavasti teillä oli kivaa!!
Back to top Go down
Monstermama

Monstermama

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 3 Icon_minitimeSun Jun 24 2007, 21:05

Kyllä meikä sanoo sou. Ja kirjottelen jollaa mitä lie melkee 10 sormel..miten millonki. En kuitenkaa virall. 10-sormijärj. Nick
Back to top Go down
Sinttu

Sinttu

Female Number of posts : 314

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 3 Icon_minitimeSun Jun 24 2007, 21:15

Myöhästynyttä jussia kaikille minunkin puolesta!! Cool Itse olin perheeni kanssa juhannuksena kavereideni luona 3 yötä. Grillasimme, uimme ja valvoimme liian myöhään, mutta juhannuksen kohokohta oli kyllä ehdottomasti kosäolympialaiset. Olympilaisissa oli lajeina mm. koripallo, ruohonleikkurilla ajo, mölkky ja vessapaperirullan heitto. Laughing Koko kisaan osallistui 9 henkilöä ja sijotuin pronssille eli olin 3 paras.

Mä en osaa kymmensormijarjestelmää, joten kirjoitan koneella ihan "vapaasti". Pystyn kirjoittamaan suht koht nopeasti, sillä osaan joitakin näppäimistön kirjaimia ulkoa.

Mä olen aina lausunut "Sou" ja tulen aina niin lausumaankin. En osaa muulla edes tavalla lausua, koska olen sen niin oppinut lausumaan. "So" kuulostaa minusta jotenkin oudolta. "Äs oo":ta taas en osaisi käyttää, sillä se on vähän saman tapainen kuin "Äs pee aa", jota käytän hyvin usein. S.P.A:lla tarkoitan tietenkin Stalaa, sillä nehän ovat herran nimikirjaimet. Smile Äh, selitin taas todella selvästi, mutta siis lausun "Sou".

Mutta tähän samaan aiheeseen liittyen, kysyn teiltä: Miten te lausutte Stalan nimen?? Lausutteko "Stala", "Staala" vai jotenkin muulla tavalla? Very Happy -Voisin tähän vastata, että itseni on tapana aina lausua "Staala".
Back to top Go down
Örvis

Örvis

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 3 Icon_minitimeSun Jun 24 2007, 21:37

Mä en kirjota millään sormijärjestelmällä, vaan ihan muutamilla sormilla. Se sormi, joka on lähimpänä näppäintä, saa kunnian painaa sitä. Very Happy

Mä lausun SO.:n Sou. Välillä lausun myös So, mutta en koskaa äs oo. Sou on kaikista kätevin.

Stalan lausun ihan Stala. Oon keksiny kylläkin hänelle hieman lisänimiä, mutta pääasiassa kutsun häntä Stalaksi. Very Happy
Back to top Go down
Elentharus

Elentharus

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 3 Icon_minitimeSun Jun 24 2007, 22:32

mä kirjotan suhteellisen vapaasti, pari sormea kerrallaan.

SO.:n sanon 'äs oo', jostain ihme syystä se vaan on jäänyt pahimmin päähän, vaikka olenkin yrittänyt vääntää sen mielessäni 'sou'ksi.

Stalan taas sanon ihan 'Stala' tai sitten Staluski. Toi S.P.A kuulostaa jumalattoman (tai jumalallisen, kun on Stalasta puhe xxD) siistiltä, katotaan jos sekin tarttuisi mieleen... Wink
Back to top Go down
Blackwolf

Blackwolf

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 3 Icon_minitimeSun Jun 24 2007, 22:37

Joo meitsi sanoo kans iha 'Stala'. Tylsistyneenä oon joskus mielessäni saattanu väännellä jotain 'Steila', mut en oo koskaan sitä käyttäny enkä varmana tuu käyttään. Very Happy Eli Stala on mulle vähä sama juttu ku esim. Lordin jäsenten nimet. Kyl mä sanon neki iha 'suomalaisittain', eli OX, Awa, Aamen (sen siis lausun VÄHÄ erilailla..), Kita ja Mister Lordi. Eli en lausu niit mitenkää 'oikein', eli AX (tai siis toi A ois kyl jotain O:n ja A:n välilt), Eiwa, Eimen, Khidah (vähä niinku Zidah) ja Mistr Loordi. Kaikkia kiinnostaa. Very Happy

Ja tosta 'äs oo' -tavasta oon koittanu monta kertaa päästä eroon ja sanoo 'sou', mut jostain syystä se o iha alkuvaihees vaan liimautunu mun mieleen.. d:
Back to top Go down
Blood-girl

Blood-girl

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 3 Icon_minitimeSun Jun 24 2007, 22:54

Jussina olin katsoo TAAS jotain ihmeen lentokone esitystä Kauhajoella.. Oli tylsää vaa seistä siel 2-3 tuntia.. sen jälkee käytiin hakee yöllä grilli ruokaa.. Very Happy

Kirjotan kans sillein et se sormi mikä on lähinnä sitä kirjainta mitä pitää painaa, nii sil sormel sit painan sitä. (Tajusitte?)

Sit lausun ihan että "Sou". En osais sanoo et "äs oo" Very Happy

Stalan lausun ihan vaan Stala. Mutta harvoin puhun hänestä nimellä Stala Wink
-----------------------------------------------

Tänään 25.6 '07 kävin ostaa taas kaikkee uutta ja meni rahaa n. 60 e.
Ostin Hanoi Rocksin yhen levyn, Nakedin sinkun ja Nakedin koko levyn.
Ja vaatteita ym.. (Ja kaikkii kiinnostaa xD) Cool
Back to top Go down
Bass
Pääjehu
Bass

Male Number of posts : 369

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 3 Icon_minitimeTue Jun 26 2007, 22:49

No So.:n lausun ihan vaan sou ja sit Lordin jätkät vedän suomalaisesti lukuunottamatta Eiskaa jonka vedän Eimeninä. Joskus myös käytän Magnumilla "englannin versiota"...
Back to top Go down
https://soboard.niceboard.com/
Stalan salarakas

Stalan salarakas

Female Number of posts : 141

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 3 Icon_minitimeWed Jun 27 2007, 15:07

Stalan lausun ihan Stala.
Mutta en minäkään aina käytä sitä.. Wink
Äs PEE Aa? Mikäs tuo Pee...?
Tuo Äs Oo lausunta tapa on jääny mulla päälle..
Mä en jostain syystä osaa sanoa Sou.. Ei istu mun suuhu yhtään..
Lordin jäsenten nimet kaikki ihan suomalaisittain, paitsi Amenia sanon Eiskaksi, tai Aatuksi.
Mutta en mitenkään englantilaisittain lausu kenenkään nimiä!! Joskus suorastaan huvittaa kun niitä nimiä kuulee jossakin ulkomaalaisissa haastiksissa.. Esim Kita. Kun on tottunu siihen Kitaan, niin kun se lausutaan just jotenki Khidah.. Lausuuks kukaan teistä muuten Kita Kida? Yks mun kaveri ennen muinoin kun viel Lordista tykkäs teki sitä!! Very Happy Nykyäänhän oon ainoo joka tykkää enää Lordista mun kaveripiirissä.. (Siis näistä ihan lapsuuden ystävistä..)

Enkä Todellakaan kirjota kymmen sormi järjestelmällä, en osaa yhtään! Kirjotan vasemman käden etusormella ja oikean käden keskisormella! Muuten hyvä mut käden puutuu, kun joutuu pitää sormii semmoses omituisessa koukussa. Mut siihen oon tottunu! Kirjotan kans aika nopeesti.

Bass, Magnumin enkunkielinen versio?

(Kita) :alien: (kumpi on parempi alien.. Laughing Laughing )
Back to top Go down
Örvis

Örvis

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 3 Icon_minitimeThu Jun 28 2007, 08:32

Stalan salarakas wrote:

Äs PEE Aa? Mikäs tuo Pee.?

Jätkän toinen nimi, Petteri. Kuulemma. Very Happy
Ei kai se haittaa, jos tota nimee mainostaa. Sinttu?

:alien: Pöh, ei tää näytä yhtään alienilta. Onks nuo vihreet tolpat sen päässä kädet vai sarvet?
(Kita) Tää on parempi! : D
Back to top Go down
Elentharus

Elentharus

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 3 Icon_minitimeThu Jun 28 2007, 12:19

(Kita) <= ehdottomasti parempi alien...

tuli tosta petteristä mieleen, kun siis se yksi petterihän on poro, ja kun kirjottaa automaattisella tekstin syötöllä 'söpö' niin tulee ensin 'poro' näistä kahdesta syystä puhutaan yhden kaverin kanssa Stalaa 'porona hemmona' tuli siinäkin selville taas yksi sisäpiirivitsi. ehkä joku jopa tajusi jotain Wink

:rendeer: = Stala xD
Back to top Go down
Pakke

Pakke

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 3 Icon_minitimeThu Jun 28 2007, 13:14

Jep punainen ystävämme on selvästikin parempi Very Happy. (Kita)
Back to top Go down
Sinttu

Sinttu

Female Number of posts : 314

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 3 Icon_minitimeThu Jun 28 2007, 14:39

Örveltäjäkö wrote:
Stalan salarakas wrote:

Äs PEE Aa? Mikäs tuo Pee.?

Jätkän toinen nimi, Petteri. Kuulemma. Very Happy
Ei kai se haittaa, jos tota nimee mainostaa. Sinttu?

Eihän tuo nimien mainostaminen haittaa. Petteri Punakuono on muuten hyvä lastenlaulu. Smile
(Kita) <-- tämähän se parempi alien on.

Onhan se totta, että automaattisella tekstin syötöllä saa mitä ihmellisempiä tekstejä aikaan. Minun piti kirjoittaa juhannuksena "Hyvää jussia", niin siitä tuli "Hyvää kuppia". Laughing

Miten voi käyttä Magnumista enkunkielistä versiota?
Back to top Go down
Sponsored content

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 3 Icon_minitime

Back to top Go down

Turhat asiat tänne!
Back to top 
Page 3 of 22Go to page : Previous  1, 2, 3, 4 ... 12 ... 22  Next
 Similar topics
-
» Turhat Asiat II!