SO. Board
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
SO. Board

Keskustelualue Stala & So.-faneille
 
HomeHome  PortalPortal  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Show by SO.Show by SO.  Log in  

 

 Lordi

Go down 
+24
Chrisuu
Bass
Blackwolf
Zana
Albireo
Lare
villasukka
Cemira
Daughter of beast
So-Fani
Wedary
Awwaa
Wings
pikkupiru
Sinttu
Pakke
Elentharus
Stude
Joni Master
Blood-girl
Örvis
Stalan salarakas
Monstermama
Eirikur
28 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4
AuthorMessage
Elentharus

Elentharus


Number of posts : 273
Age : 30
Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa
Registration date : 2007-05-04

Lordi - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Lordi   Lordi - Page 4 Icon_minitimeWed Dec 01 2010, 23:45

^Joo, mäkin dikkaan niitä kääreitä, ja sei oo yhtään niin "surullisen" näköi ku ekoilla levyillä. Paras Eiska minusta. drunken Awakin saattaa olla jopa paras, ainakin parempiko Deadachen vanha mummo. Lordi on ehkä vähän liian leluhirviö, mutta ihan kiva. OX on siisti, mutta enmä oikeen osaa sanoa mtn :'D

Ja tahtoo ässäkeikan suomeen. Tai SO.:kin kelpaa, kuhan joku järkkää mulle jtn kivaa kevättalvelle...
Back to top Go down
Sinttu

Sinttu


Female Number of posts : 314
Registration date : 2007-05-01

Lordi - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Lordi   Lordi - Page 4 Icon_minitimeThu Dec 02 2010, 19:56

: DDD
Awa on parhautta, se mekko on niiin hieno! Ja Eiska nyt on vaan rakkaus ♥ ja ömm, Lordi on aina cool, tosi Deadache-asut oli kaikilla liian synkät ja masentavat. OX on OX, en mäkään osaa sanoo sen tarkemmin, kuin että parempaan suuntaan on menty.

Minuu kyllä harmittaa ettei tota Kitasmuksen uutta puku paljoo oo käytetty. Eihän sitäkään ehtiny näkeen hemmetti kun kerran vaan! No niin Deadachenkin, mut se dildoKita nyt oli mitä oli...

Mm, niinpä, ässäkeikkaa meille!!!!! SO. olisi tuplakiva, mut toisaalta ehkä mä sittenki haluan nähdä Otuksen livenä. Suomeksi sanottuna en päässyt Lordista mihinkään, perhanan koukuttava bändi! >; ( : DD
Back to top Go down
Chrisuu

Chrisuu


Female Number of posts : 37
Age : 29
Paikkakunta : Pori
Registration date : 2010-10-07

Lordi - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Lordi   Lordi - Page 4 Icon_minitimeFri Dec 03 2010, 13:48

Sinttu wrote:
: DDD
Awa on parhautta, se mekko on niiin hieno! Ja Eiska nyt on vaan rakkaus ♥ ja ömm, Lordi on aina cool, tosi Deadache-asut oli kaikilla liian synkät ja masentavat. OX on OX, en mäkään osaa sanoo sen tarkemmin, kuin että parempaan suuntaan on menty.

Minuu kyllä harmittaa ettei tota Kitasmuksen uutta puku paljoo oo käytetty. Eihän sitäkään ehtiny näkeen hemmetti kun kerran vaan! No niin Deadachenkin, mut se dildoKita nyt oli mitä oli...

Mm, niinpä, ässäkeikkaa meille!!!!! SO. olisi tuplakiva, mut toisaalta ehkä mä sittenki haluan nähdä Otuksen livenä. Suomeksi sanottuna en päässyt Lordista mihinkään, perhanan koukuttava bändi! >; ( : DD
Oon samaa mieltä et Awan mekko on hieno! Mutt Ox on myös muuttunu hyvää suuntaa, ku en oikee tykänny siit edellisest! Laughing
Back to top Go down
Zana

Zana


Female Number of posts : 36
Age : 31
Registration date : 2008-07-29

Lordi - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Lordi   Lordi - Page 4 Icon_minitimeMon Dec 20 2010, 21:58

Quote :
Minuu kyllä harmittaa ettei tota Kitasmuksen uutta puku paljoo oo käytetty.

Muakin : (( Se oli kiva puku.

Mä en jotenkin oo jaksanut seurailla Loortijuttuja nyt yhtään. En mä tiedä, ehkä mä jotenkin haluan suojella itseäni, oli jo tarpeeksi kamalaa nähdä kuinka virallisilta sivuilta oli silloin joskus vaihdettu Kitan kuvan tilalle se saakutin Otus :'( Ehkä mä vielä joskus totun ja jaksan kiinnostua taas.
Back to top Go down
Sinttu

Sinttu


Female Number of posts : 314
Registration date : 2007-05-01

Lordi - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Lordi   Lordi - Page 4 Icon_minitimeMon Dec 20 2010, 23:45

Mä taas olen alkanut seurailemaan Lordin kuulumisia kahta kauheammin viime aikoina! Enkä edes tiedä mistä se johtuu. Toki tää innostus on osittain edelleen sitä ns. uuden levyn aihettamaa, ja on jatkunutkin jo melkein puoli vuotta. Onhan se ilkeää lueskella nykyisiä juttuja, mutta koska Sampsa on edelleen niin vahvasti kytköksissä Lordiin, niin en voi jättää huomioimatta bändiä. Kitahan palaa vielä joskus, näin herra on itse sanonut.

Ehkä kuitenkin päällimmäisin syy on se, että viimeistään syyskuisen Nosturin keikan jälkeen tajusin, että tää bändi on mulle ihan ykkönen. Tästä syksyisestä ikävästä tapahtumasta huolimatta, näin se on. Tai ehkä tää kiintymys bändiä kohtaan vaan kasvoi ja sai suuremman merkityksen sen jälkeen, niin sen täytyy mennä. Sitä vasta sitten tajuaa rakastavansa, kun jotain menettää, heh. : D

Tuli vaan niin sydäntä raastava fiilis, kun eräänä päivänä kuuntelin Arockalypseä, ja olisin tehnyt mitä vain palatakseni vuoteen 2006! : D Silloin kaikki oli niin uutta ja ihanaa ja se levy on parasta ikinä. Kamalat deja vu-ilmiöt tuli. Että on se vaan ihan hemmetin hyvä levy edelleen, vaikka olikin viime aikoina jäänyt vähän paitsioon.
Ja sitten, lauantaina, Dark Floorsin televisioensi-ilta. Ei tosiaankaan ollut suunnitelmissa katsoa sitä, mutta hetken mielijohteesta käänsin kanavan ja pakkohan se oli sitten fiilistellä. Yksin, pimeässä olohuoneessa, kaikki muut nukkui. Kyynelet silmissä katsoin, en voi edes sanoin kuvailla sitä fiilistä. ♥


Tätä kaikkea namia seuraa pakkomielle kuunnella kaikkia vanhoja Lordi-haastatteluja. Kitaa tuijottaa ihan ekstaasissa, yrittää saada tarpeekseensa, koska tietää ettei vastaavia haastatteluja enää kuulla. Siitä tulee paha mieli, mutta en voi lopettaakaan. Kun ei tämä tästä mihinkään pääty, vaikka kuinka mulla olisi (ja on ollutkin) uusia lempibändejä, niin palaan aina Lordiin loppujen lopuksi.

Onneksi (Stala&)SO. helpottaa vähän tätä tuskaa. : ) TULIS JO TAMMIKUU!


Last edited by Sinttu on Fri Nov 22 2013, 22:40; edited 1 time in total
Back to top Go down
Joni Master

Joni Master


Male Number of posts : 279
Age : 35
Paikkakunta : PIEKSÄMÄKI
Registration date : 2007-05-01

Lordi - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Lordi   Lordi - Page 4 Icon_minitimeTue Dec 21 2010, 22:36

Mun kokoelma täällä:

http://forum.lordi.fi/viewtopic.php?p=11491#11491


Kaikki Lordi levyni:

https://2img.net/h/i28.photobucket.com/albums/c206/Joni_Master/Kokoelma/ALLMYLORDICDS-2.jpg
Back to top Go down
Tulilintu

Tulilintu


Female Number of posts : 130
Paikkakunta : Turku
Registration date : 2011-01-19

Lordi - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Lordi   Lordi - Page 4 Icon_minitimeSat Feb 05 2011, 14:14

Stala ottaa kantaa Lordin heikoon levymyyntiin!
http://www.voice.fi/index.php?mw=Lordi+Stala+&+So+Sampsa+Astala&option=com_sbsarticle&tmpl=blog&cid=23481&cat=1

Alkuperäinen uutinen!
http://www.voice.fi/index.php?option=com_sbsarticle&tmpl=blog&cid=23389&cat=1

Lordi uusin levy on myynyt suomessa vain 4000 kappaletta! lordi fanit (lordi foorumilla) on jo ehtinyt haukkua Stala siitä, että tällä ei ole oikeutta sanoa mitään huonosta levymyynnistä! kun hän ei ole enää bändissä! jestas! Mad

Itse ostin levyn vasta tällä viikolla!(kun sen sai niin halvalla) ja voin tässä sanoa että se on paras Lordi levy ikinä! Mutta täytyy katsoa ostanko seuraavaa levyä..kun siinä ei soita kita rumpuja..eikä varmaan laula taustoja! Crying or Very sad Kita..olit paras!
Back to top Go down
Sinttu

Sinttu


Female Number of posts : 314
Registration date : 2007-05-01

Lordi - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Lordi   Lordi - Page 4 Icon_minitimeSat Feb 05 2011, 16:02

Tulilintu wrote:
Lordi uusin levy on myynyt suomessa vain 4000 kappaletta! lordi fanit (lordi foorumilla) on jo ehtinyt haukkua Stala siitä, että tällä ei ole oikeutta sanoa mitään huonosta levymyynnistä! kun hän ei ole enää bändissä! jestas! :x

Eihän sitä ollut kuin yksi ihminen kommentoinut sillä tavoin negatiivisessa valossa, muuten ihan asialliset kommentit oli. Tai mistä minä tiedän kuin luen vaan suomenkielistä keskustelua, että jos siellä enkkupuolella sitten oli jotain... Mutta mikäs juttu toi nyt sitten oli, ettei Sampsa saisi kommentoida tuota juttua!? : D Olihan hän kuitenkin tekemässä levyä, eli tällä on sama oikeus kommentoida levyyn liittyviä asioita kuin kellä tahansa bändin jäsenistä. Ja täähän nyt oli taas joku Voicen spekulointijuttu, haluttiin vaan vähän herättää keskustelua ja näin päin pois. Äkää ottako vakavasti, heh.

Mut harmittaa etten voi oikein kommentoida tätä juttua, kun en kyseistä radiohaastattelua kuullut. Voihan se ollakin, että Sampsa on sanonut jotain mistä Lordi-faneilla on ollut tavallaan syytäkin ottaa nokkiinsa. Mutta epäilen.

Ja se on totta, että Babez on Lordin paras levy. Parhaaksi myös jää, veikkaan.
Back to top Go down
Tulilintu

Tulilintu


Female Number of posts : 130
Paikkakunta : Turku
Registration date : 2011-01-19

Lordi - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Lordi   Lordi - Page 4 Icon_minitimeSun Feb 06 2011, 12:29

Sinttu wrote:
Tulilintu wrote:
Lordi uusin levy on myynyt suomessa vain 4000 kappaletta! lordi fanit (lordi foorumilla) on jo ehtinyt haukkua Stala siitä, että tällä ei ole oikeutta sanoa mitään huonosta levymyynnistä! kun hän ei ole enää bändissä! jestas! Mad

Eihän sitä ollut kuin yksi ihminen kommentoinut sillä tavoin negatiivisessa valossa, muuten ihan asialliset kommentit oli. Tai mistä minä tiedän kuin luen vaan suomenkielistä keskustelua, että jos siellä enkkupuolella sitten oli jotain... Mutta mikäs juttu toi nyt sitten oli, ettei Sampsa saisi kommentoida tuota juttua!? : D Olihan hän kuitenkin tekemässä levyä, eli tällä on sama oikeus kommentoida levyyn liittyviä asioita kuin kellä tahansa bändin jäsenistä. Ja täähän nyt oli taas joku Voicen spekulointijuttu, haluttiin vaan vähän herättää keskustelua ja näin päin pois. Äkää ottako vakavasti, heh.

Mut harmittaa etten voi oikein kommentoida tätä juttua, kun en kyseistä radiohaastattelua kuullut. Voihan se ollakin, että Sampsa on sanonut jotain mistä Lordi-faneilla on ollut tavallaan syytäkin ottaa nokkiinsa. Mutta epäilen.

Ja se on totta, että Babez on Lordin paras levy. Parhaaksi myös jää, veikkaan.

joo! olet oikeassa..siellä lordi foorumilla on yksi joka on ottanut herneen nenään tosta Stalan komentista! mulla on joitain lordi kavereita jotka vaan sanoi minulle että Stala ei saisi ollenkaan komentoida tota juttua! otti tosi paljon päähän tollanen! Voice haluaa vaan provosoida..tyhmää! Evil or Very Mad
Back to top Go down
Örvis

Örvis


Female Number of posts : 596
Age : 31
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 2007-05-04

Lordi - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Lordi   Lordi - Page 4 Icon_minitimeMon Feb 07 2011, 16:32

Joo ei miunkaan mielestä tossa Sampsan kommenteissa ole mitään pahaa. Fakta mikä fakta. Jos levyä on myyty Suomessa vain 4000 kpl niin tyhmempiki osaa yhdistää, ettei ihmisiä enää kiinnosta niin paljoa. Sama kun sanoisi että nyt on talvi. ("no eikä ole!") ._o Ja siis jos haastattelija on kysynyt Sampsalta, että mitä mieltä hän on tästä Lordin tilanteesta niin pitäähän miehen vastata. Varmasti olisi uutisoitu joka tapauksessassa, vaikka haastateltava olisi ollut täysin hiljaa asiasta. "Ex-Lordi-rumpali hirviöporukan heikosta levymyynnistä: 'En kommentoi'"! Kirjoitin nyt tänne, koska mb:llä olen ollut hiljaa sen yli kaksi vuotta, ja taidan olla jatkossakin (ellei jotain katastrofia tapahdu). Ja tosiaan, Babez on Lordin paras levy, sanoi kuka vain mitä vain. Ainut, jossa ei tarvitse hyppiä kehnoimpien kappaleiden yli (ok, paitsi kpl nro 3.).
Back to top Go down
King




Number of posts : 3
Registration date : 2011-01-08

Lordi - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Lordi   Lordi - Page 4 Icon_minitimeMon Feb 07 2011, 19:24

Kylläpä täällä on vedetty herne nenään. Laughing

Tulilintu wrote:
Lordi uusin levy on myynyt suomessa vain 4000 kappaletta! lordi fanit (lordi foorumilla) on jo ehtinyt haukkua Stala siitä, että tällä ei ole oikeutta sanoa mitään huonosta levymyynnistä! kun hän ei ole enää bändissä! jestas! Mad

Joopa joo. Olitko 8v?

Oletitko että olin herraa vastaan? Sampsa on suurimpia idoleitani. Vaikka hän olisikin suurimpia idoleitani, voin hyvillä mielin sanoa ääneen, jos hänen kommenttinsa on mielestäni... miten sen nyt sanoisi... epäsopiva. Ja kuten sanoin jo boardilla, ehkä kenkä puristi vain siitä, että Voice keksi näin ovelan keinon mustamaalata taas Lordia tai saattaa heidän välilleen kismaa. Eli vaikka kommentit olisivatkin olleet tosia (ja uskottavilta ne kuulostivat - ne todellakin kuulostivat siltä kuin olen sanonut, myös erään brittifaninkin mielestä), syypää kantaani olisi ollut vain Voicen uutisointi ja asenne. Jo otsikosta huomaa, että Voice juurikin YRITTI saada uutisen kuulostamaan JUURI SILTÄ miten minä sen ajattelin. I'm no wrong, so aren't you.
Back to top Go down
Sinttu

Sinttu


Female Number of posts : 314
Registration date : 2007-05-01

Lordi - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Lordi   Lordi - Page 4 Icon_minitimeMon Feb 07 2011, 20:22

Oho, täällä sentään keskustellaan jostain! : D Vaikken nyt tiedä onko tämä niin rakentavaa mutta menköön...

King wrote:
Ja kuten sanoin jo boardilla, ehkä kenkä puristi vain siitä, että Voice keksi näin ovelan keinon mustamaalata taas Lordia tai saattaa heidän välilleen kismaa.
Allekirjoitan. Luulen että asia on ollut juurikin näin. Vaikka Sampsa olisi sanonut mitä, niin Voice olisi kääntänyt sanat "Lordia vastaan" tietyllä lailla. Tämähän on varsin sama efekti mikä kävi Mr. Lordin "En aino äänestää Euroviisuissa" -kommentin kanssa pari viikkoa sitten.
Mutta tämä on oikeasti niin tyhmä juttu, että mua vaan jaksaa naurattaa. Miksi me edes mietitään tätä enää.. : D

Mutta edelleenkin toistan etten ole kuullut tätä Voicen haastattelua, joten mitäpä mä edes olen tähän sanomaan. Jos nyt kuitenkin lähdetään siitä, että ketään ei tarvitse lähteä ehdoin tahdoin haukkumaan 8-vuotiaaksi. : )
Back to top Go down
Tulilintu

Tulilintu


Female Number of posts : 130
Paikkakunta : Turku
Registration date : 2011-01-19

Lordi - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Lordi   Lordi - Page 4 Icon_minitimeMon Feb 07 2011, 22:07

Sinttu wrote:
Oho, täällä sentään keskustellaan jostain! : D Vaikken nyt tiedä onko tämä niin rakentavaa mutta menköön...

King wrote:
Ja kuten sanoin jo boardilla, ehkä kenkä puristi vain siitä, että Voice keksi näin ovelan keinon mustamaalata taas Lordia tai saattaa heidän välilleen kismaa.
Allekirjoitan. Luulen että asia on ollut juurikin näin. Vaikka Sampsa olisi sanonut mitä, niin Voice olisi kääntänyt sanat "Lordia vastaan" tietyllä lailla. Tämähän on varsin sama efekti mikä kävi Mr. Lordin "En aino äänestää Euroviisuissa" -kommentin kanssa pari viikkoa sitten.
Mutta tämä on oikeasti niin tyhmä juttu, että mua vaan jaksaa naurattaa. Miksi me edes mietitään tätä enää.. : D

Mutta edelleenkin toistan etten ole kuullut tätä Voicen haastattelua, joten mitäpä mä edes olen tähän sanomaan. Jos nyt kuitenkin lähdetään siitä, että ketään ei tarvitse lähteä ehdoin tahdoin haukkumaan 8-vuotiaaksi. : )

Kiitos Sinttu! sanoit kaiken oleelisen! Mitäpä tuohon lisäämään! Minun puolestani tämä asia on loppuun käsitelty!
Back to top Go down
Ziki

Ziki


Female Number of posts : 54
Age : 27
Paikkakunta : Hamina
Registration date : 2011-02-27

Lordi - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Lordi   Lordi - Page 4 Icon_minitimeSun Feb 27 2011, 14:49

Eiska♥ On vaan niin yksinkertasesti paras! Tykkään ja paljon, muutenkin muumio on erittäin mukava persoona, mutta Kita ehdottamasti toi sitä väriä porukkaan. Harmi, ettei enää ole bändissä, mutta menneet on menneistä ja Kitan tuotantoa on monta levyllistä levyhyllyssä♥ !

Nämä levyt minulta löytyy. The monsterican dream, Get Heavy, Arocalypse, Special Edition.
Lisäksi on kaikkien nimmarit, paitsi otuksen Wink, noh sekin keretään hankkia ajan myötä Very Happy..
Back to top Go down
http://mywordltempation.blogspot.com/
Raita

Raita


Female Number of posts : 64
Age : 28
Paikkakunta : Kajaani
Registration date : 2011-02-26

Lordi - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Lordi   Lordi - Page 4 Icon_minitimeSun Feb 27 2011, 14:56

Lordi on todella hyvä bändi. Ensimmäinen kappale minkä kuulin oli Blood Red Sandman.
Sen jälkeen kun kuulin kappaleen niin aloin tykätä Lordist.

Oxpox ja Amen ovat nyt niit parhaita Kitan lähdön jälkeen. Mulla puuttuu levyistä tämä uusin. Babes for breakfast levy. Muut mulla on. Singlejä ei mulla ole.
Omistan myös sen kauppatori liven ja sitte isosiskolla on joku Tukholman keikkaki Very Happy
Mulla on kaikkien nimmarit paitsi Otuksen ja sitten onhan mulla Amenin plektra. Sain sen Rockperrystä vuonna 2009 jonka Ox heitti Smile
Back to top Go down
Joni Master

Joni Master


Male Number of posts : 279
Age : 35
Paikkakunta : PIEKSÄMÄKI
Registration date : 2007-05-01

Lordi - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Lordi   Lordi - Page 4 Icon_minitimeSat May 28 2011, 23:15

Nyt on pakko iskeä kokoelma päivitys sitten viime viestin:

- The Monsterican Dream Limited Edition (BMG)
- Get Heavy (Terrier) [1. Painos]
- The Monster Show [CD+DVD] (Sanctuary/Mayan Records)
- The Monster Show DVD Promo [Sanctuary/Mayan Records]
- Dj Esko, setti 2 (Lordi - Not the nicest guy)
- Lordi kynäpaketti (2007) [Avaamaton]
- Lordi ryhmäkuva rintamerkki 2x
- Harvinaisia lehtileikkeitä UK:sta
- 6x G-Stealer kuvaa nimmareilla:
Picture 1
Picture 2
Picture 3
Picture 4
Picture 5
Picture 6
- G-Stealer nimmari seuraavissa levyissä:
Get Heavy (Terrier) [2. Painos]
The Monsterican Dream (BMG)
The Arockalypse (Sony BMG)
Deadache [FI version] (Sony BMG)
Would You Love A Monsterman ? [1. Painos] (BMG)
Devil Is A Loser [M-CD] (Drakkar)
Who's Your Daddy (Drakkar)
Bite It Like A Bulldog (Sony BMG)
- Mie oon Lordi
- Would You Love A Monsterman Singlen Keräilykortti - Amen, Lordi, Kita 2x (1x Kita nimmaroitu)
- Kaikki Lordin albumit ja sinkut Kitan ja Kalman nimmareilla
- Lordi Muovilaatikkomainen kansio (Kitan ja Kalman nimmarilla ja omistuskirjoituksella)
- Lordi Pöllö Kahvimuki (SPR Hyväntekeväisyys muki, 2009)
- INFERNO magazine #8 Joulu/Tammikuu (2002/2003) (Get Heavy mainos, 2 sivun haastattelu harvinaisella kuvalla)
- Rumba 24/2002 (Hyvin lyhyt kuvallinen esittely artikkelissa "Työn sankarit 2002", Lisäksi puolen sivun kuvallinen keikka-arvio Helsingin Nosturin keikalta.)
- Rumba 22/2002 (1s kuvitettu haastattelu + sivun kokoinen albumimainos.)
- Rytmi 3/2004
- Rumba : Provinssirock 2002 (BMG:n Lordi -naamari)
- Deadache (Sony BMG)
- The Monster Show levy / keikka juliste 4x
Back to top Go down
Sponsored content





Lordi - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Lordi   Lordi - Page 4 Icon_minitime

Back to top Go down
 
Lordi
Back to top 
Page 4 of 4Go to page : Previous  1, 2, 3, 4
 Similar topics
-
» Lordi

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
SO. Board :: Muu löpinä :: Musiikista-
Jump to: