SO. Board
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
SO. Board

Keskustelualue Stala & So.-faneille
 
HomeHome  PortalPortal  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Show by SO.Show by SO.  Log in  

 

 Lordi

Go down 
+24
Chrisuu
Bass
Blackwolf
Zana
Albireo
Lare
villasukka
Cemira
Daughter of beast
So-Fani
Wedary
Awwaa
Wings
pikkupiru
Sinttu
Pakke
Elentharus
Stude
Joni Master
Blood-girl
Örvis
Stalan salarakas
Monstermama
Eirikur
28 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next
AuthorMessage
Bass
Pääjehu
Bass


Male Number of posts : 369
Age : 31
Paikkakunta : Otava
Registration date : 2007-05-01

Lordi - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Lordi   Lordi - Page 3 Icon_minitimeWed Oct 06 2010, 10:17

Mmh. Tä on perseestä. Just vähän aikaa sitten juttelin paken kanssa et kuinka paljon Kita oikeesti on vaikuttanut Lordiin et toivottavasti se ei lähe koskaa bändistä, mut näköjään näin päin kävi. Eipä mul oikee mitää muuta, Kita teki loistotyötä Lordissa mut pärjää se Stala & SO:ssakin (Karmiva toi uus nimi...)
Back to top Go down
https://soboard.niceboard.com/
Zana

Zana


Female Number of posts : 36
Age : 31
Registration date : 2008-07-29

Lordi - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Lordi   Lordi - Page 3 Icon_minitimeThu Oct 07 2010, 17:01

Mä oon pelottavan paljon samoilla linjoilla Sintun kanssa, vaikken ehkä haluaisikaan olla. Kiitän vain jotain luojaa tai muuta partahyyppää siitä, ettei Lordi ole ollut niin älytön rakkaus enää ehkä puoleentoista vuoteen, muuten tämä olisi aika mahdoton paikka. Kita oli ja on paras, ihanin ikinä ja suuri syy Lordin fanittamiseeni. Ei tämä mikään kovin suuri shokki ollut, So.n meneminen viisuihin tuntui vähän oudolta, mutta toki mä toivoin, että Stala olisi voinut jatkaa kahdessa bändissä. Mutta ei kai sitten.

RIP taustalaulut. Ja paras hirviö ja bändin hauskin persoona ja haastatteluiden piristäjä </3 Miss u Kita.

Mua vaan häirii se, että erosiko Kita itse, vai erotettiinko hänet? Vai laitettiinko Kita valinnan eteen tyyliin "joko So. viisuihin tai Lordi, ei molempia". Sympatiat on tosiaankin Kitan puolella ja vaikken tiedä, mitkä eron lopulliset syyt olivat, niin sympatiat ovat todellakin Kitan puolella, enkä ainakaan vielä voi ajatella niin positiivisesti bändin muista jäsenistä kuin ennen, varsinkin Mr. Lordin kannatus laski aika roimasti. Perustelut haluan kuulla, kunnon syyt ja ehkä sitten voin muuttaa kantaani johonkin suuntaa, mutta vielä ainakaan en pysty sympatisoimaan muita kuin Stalaa. Lordi tuntui olleen hälle sen verran tärkeä, että kevyt päätös tuo ei varmasti ollut. Ei se kyllä varmaan ollut sitä kenellekään, mutta Kitalle kaikista suurin muutos.

Ehkä mäkin joskus vielä osaan olla vähän vähemmän puolueellinen, mutta ainakin nyt se on aikas mahdotonta :'D
Back to top Go down
Örvis

Örvis


Female Number of posts : 596
Age : 31
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 2007-05-04

Lordi - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Lordi   Lordi - Page 3 Icon_minitimeThu Oct 07 2010, 17:59

Itselleni tämä Kitan lähtö ei ollut sen suurempi järkytys (kun sitä on nyt pohtinut ja käynyt läpi, sekä lukenut muiden fanien kommentteja). Olihan se tietenkin ikävää ja on edelleenkin, mutta eiköhän mies tiedä itse, mitä haluaa ja mikä on hänen uralleen parasta. Jänskättää, miltä Lordi tulee näyttämään ja kuulostamaan tämän tapahtuman jälkeen. En viitsi ääneen alkaa latelemaan veikkauksiani, sen näkee sitten kun uutta biisiä ja levyä tulee ulos. Vastahan uusi levy ilmestyi.

Ja Babez for breakfasthan on upea levy! En ole kuunnellut sitä vielä niin monta kertaa, että uskaltaisin sen lyödä yhteen parhaimmaksi albumiksi, mutta läheltä liippaa. Deadache oli tähän verrattuna erittäin huono ja innostukseni yhtyeeseen meinasi laskea, mutta huomasinpas sitten heidän osaavan tehdä myös laadukasta materiaalia. Lempikappaleitani on Babez for breakfast, Rock Police, Call Of the Wedding, Zombierawkmachine, 10. sekä Non stop nite. Sen sijaan ensimmäinen singlelohkaisu oli kehno. Kansilehtiön kuvitus oli täydellistä kuin myös taustalaulut, värit ja puvut.
Back to top Go down
Sinttu

Sinttu


Female Number of posts : 314
Registration date : 2007-05-01

Lordi - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Lordi   Lordi - Page 3 Icon_minitimeThu Oct 07 2010, 19:04

Zana wrote:
Mä oon pelottavan paljon samoilla linjoilla Sintun kanssa, vaikken ehkä haluaisikaan olla. Kiitän vain jotain luojaa tai muuta partahyyppää siitä, ettei Lordi ole ollut niin älytön rakkaus enää ehkä puoleentoista vuoteen, muuten tämä olisi aika mahdoton paikka. Kita oli ja on paras, ihanin ikinä ja suuri syy Lordin fanittamiseeni.

RIP taustalaulut. Ja paras hirviö ja bändin hauskin persoona ja haastatteluiden piristäjä </3 Miss u Kita.

Mua vaan häirii se, että erosiko Kita itse, vai erotettiinko hänet?

Suorastaan lohduttavaa, että joku on tästä asiasta mun kanssa samaa mieltä, osittain ainakin! En olekaan niin yksin kuin luulin! Siis todellakin allekirjoitan kaiken! PAITSI ehkä tuota, että Lordi ei olisi ollut mulle rakkaus näinäkin päivinä...

Mulla on henk. koht. käynyt niin, että nää Lordin levyn julkistamiset ja sen myötä uudet puvut on nostaneet Lordin taas esille. Deadachen ilmestyessä olin suoraan sanottuna epäaktiivinen, mutta kun hankin levyn about viikko julkistamisen jälkeen, olin taas ihan myyty! Barona Areenan keikka silloin pari vuotta sitten vahvisti vain tätä huumaa. Mutta pahimman addiktion aiheutti nimenomaan Babez. Muistan niin sen tuskallisen odotuksen, kun levyä piti venailla. Viimeinen tikki oli tämä viimekuinen Nosturi-keikka, joka oli jollain tasolla ehkä parhain keikkani ikinä. Koskaan, en koskaan, ole kokenut yhtä voimakasta keikan jälkeistä masennusta. Ja se kertoo jo jotain. Silloin tajusin, ettei ihmisellä voi olla kuin yksi lempibändi - mulle se oli Lordi.

Uusi levy oli ilmestynyt ja kaikki oli niin täydellistä, etten olisi ikipäivänä arvannut mitä tuleman pitää! Että kyllä vain otti koville, tahtomattaankin sitä vaan itkeskeli asialle. Enkä minä voi omille mielipiteilleni mitään, Lordi ei enää tämän myötä ole sama yhtye mulle ja piste. Muut eivät voi siihen vaikuttaa. Onhan tää melko jyrkkä mielipide, mutta olen tosiaan vilpittömästi tätä mieltä.

Tietystikin pitää ajatella tulevaa ja positiivisessa mielessä. Siti mua jaksaa ärsyttää se, miten suurin osan ihmisistä harmittelivat Kitan lähtöä viiden minuutin ajan, ja heti sen jälkeen tärkeintä oli saada tietää, kuka tulee Kitan tilalle. Mä en edes halua ajatella mitään uutta rumpalia, se tuntuu suorastaan vääryydeltä. 8(

Mutta olihan sentään muuten hyvä, että Mr.Lordin ja Kitan yhteistyönä saatiin tuo selventävä tilannepäivitys tuonne Monsterboardille. Helpotti tilannetta sinänsä aika paljon, sillä enää ei tarvitse omien johtopäätösten mukaan elää. Ja näin jutun lukeneena, kyllähän Kitakin aika uhkarohkean tempun teki, kun jätti kertomatta koko hulabaloosta muille. 8) Mutta hyvä niin. SO.lle on vain taivas rajana! Lordin kanssa moni juttu oli jo tehty kertaalleen. Ja kukapa sitä haluaisi roikkua seinäruusuna rumpujen takana, kun voi sooloilla sydämensä kyllyydestä... 8)


Last edited by Sinttu on Fri Nov 22 2013, 23:01; edited 1 time in total
Back to top Go down
Zana

Zana


Female Number of posts : 36
Age : 31
Registration date : 2008-07-29

Lordi - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Lordi   Lordi - Page 3 Icon_minitimeMon Oct 11 2010, 21:41

Sinttu wrote:
Suorastaan lohduttavaa, että joku on tästä asiasta mun kanssa samaa mieltä, osittain ainakin!! En olekaan niin yksin kuin luulin!
Haha, voidaankin draamailla tästä yhdessä : DD

Mä sitten silloin odotin Deadachea ihan älyttömästi, laskin päiviä ja ajattelin, että on suunnilleen maailmanloppu jos en saa sitä levyä heti ilmestymispäivänä : D Nyt sitten ennen Babezia olin ollut aika epäaktiivinen, myspacesta kuuntelin kuitenkin biisit ennakkoon ja yllättäen koukkuunnuin ja tykästyin Lordiin taas. Kuitenkaan se ei ole nyt.. puoleentoista vuoteen ole ollut sellainen SUURI RAKKAUS, sellainen, mitä se oli joskus kaksi vuotta sitten vaikka. Silloin Kitan eroaminen olisi ollut about kestämätöntä, nyt tuli lähinnä tyhjä, surullinen ja vittuuntunut olo.

Sinttu wrote:
Enkä minä voi omille mielipiteilleni mitään, Lordi ei enää tämän myötä ole sama yhtye mulle ja piste. Muut eivät voi siihen vaikuttaa. Onhan tää melko jyrkkä mielipide, mutta olen tosiaan vilpittömästi tätä mieltä.
Ei se minullekaan ole enää sama bändi - todellakaan. Mä en tiedä haluanko edes kuulla Lordia ilman Kitaa, nähdä uutta rumpalia ja saada levyä ainakaan ilman miehen taustalauluja. Rumpalina Kita on korvattavissa, mutta laulajana ja persoonana ei. Vaikka uusi rumpali olisikin millainen ja kuinka hieno tahansa, on se aika vaikea sulattaa ja hyväksyä Lordin rumpaliksi, ei Kitaa voi korvata näin pitkän ajan jälkeen. Asia olisi mulle ollut ihan eri jos Awa tai Ox olisi lähtenyt, he kun ovat olleet bändissä vasta niin vähän aikaa, mutta Kita tai Amen (koska Lordi itsehän ei Lordista lähde vaikka mitä kävisi), Kita kaikista pahin vaihtoehto. Kyllä mä ymmärrän täysin, että Astalan kaltainen persoona ei saa sellaisia kicksejä pelkästä rumpujen soittamisesta ja haluaa kokeilla omia siipiäänkin. Tuo päätös on itse asiassa ihan helvetin rohkea ja mä toivon, että se kannatti, sillä hitosti kismittää sekin, että Kita ei voi enää koskaan palata Lordiin, vaikka haluaisikin taas mukaan porukkaan.

Mäkään en halua ajatella uutta rumpalia vielä, tuntuu ihan vieraalta ja väärältä koko asia. Ehkä mä joskus vielä sulatan tämän ja totun uuteen rumpaliin. Ei siinä mitään, tervetuloa uudelle tulokkaalle, enkä mä ala mitenkään vihata uutta rumpalia sen vuoksi, että se korvasi Kitan, mutta ei se mun mielessäni tule koskaan varmastikaan Kitaa korvaamaan.

Joo tuo tilannepäivitys oli hiton hyvä. Vähän tuli yllätyksenä kyllä se, että Kita noin vain meni viisuihin kertomatta siitä kellekään, uhkarohkeaa tosiaan. Se vähän vähensi sympatioita asiasta Kitan puolelta, mutta kyllä mua edelleenkin lähinnä vituttaa se, että mies joutui Lordin yksityisyyssuojauspakkomielteen takia lähtemään. Onhan se ymmärrettävää, mutta aika suuri uhraus siitä, etteivät iltapäivälehdet saa julkaista jäsenten kuvia, ihan kuin niitä ei olisi jokaisen mahdollista löytää jostain netistä.
Back to top Go down
Sinttu

Sinttu


Female Number of posts : 314
Registration date : 2007-05-01

Lordi - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Lordi   Lordi - Page 3 Icon_minitimeMon Oct 11 2010, 23:05

Vielä kun jatketaan tätä, niin saadaan bannit koko foorumille. : D Ah, mutta en tosiaan aio lopettaa! ♥ Asioista pitää puhua etteivät ne jää möröiksi mieleen kummittelemaan. : DD Tosin paha mielihän tästä vaan tulee muutenkin...

Zana wrote:
Rumpalina Kita on korvattavissa, mutta laulajana ja persoonana ei.
Kukaan ei ole korvattavissa persoonana, mutta ei varsinkaan Kitan kaltainen persoona. Tarkoitan siis, että värikäs persoona kun oli. Kaikin tavoin niin räiskyvä, näkyvä tyyppi, toi itseään esille. Häneen oli (ärsyttävän) helppo kiintyä. You know.
Tuo laulupuoli on myös suuri huolen aihe, ehkä oikeastaan suurin. Se oli mulle eniten rakkaus. Sanonkin aina, että Lordissa parasta on taustalaulut. : D Ja mitä siitäkin on enää jäljellä? Ei mitään, ellei Sampsa sitten todella laula taustoja myös jatkossa, kuten tuossa Kitan lähtöpäivityksessä Mr.Lordi ohimennen mainitsi. Mutta tuskin, epäilen vähän. Minusta se olisi oikeastaan epäreilua... Mutta sen näkee sitten, en halua puuttua siihen vielä.

Mutta hei mietitään, ylipäänsäkin käsite Lordi + rumpali = Kita. Ei siihen vain ole muuta vaihtoehtoa! Ei mun päästä sellaista ainakaan löydy! Mä tulen vieläkin (viikkohan siitä nyt on...) ihan käsittämättömän surulliseksi, kun ajattelen tätä asiaa. En vaan ole vieläkään kunnolla käsittänyt, ymmärtänyt, sisäistänyt asiaa. En vaan pysty siihen, luoja tietää koska se tapahtuu.
Ja suuri tekijä tässä mun ymmärtämättömyydessäni on juuri tuo, Zana kuten sanoit, että Lordin alkuperäisjäsen on alkuperäisjäsen ja piste. Olen myös vankasti samaa mieltä, että jos vastaavassa tilanteessa olisi Awa tai OX, tämä ei tosiaan olisi näin suuri juttu. Tavallaan sen ottaisi aika samoin kuin Kalman ja Enaryn lähdön, aika kevyesti loppujen lopuksi. En silti halua väheksyä näitäkään tapauksia, mutta...

Zana wrote:
Tuo päätös on itse asiassa ihan helvetin rohkea ja mä toivon, että se kannatti, sillä hitosti kismittää sekin, että Kita ei voi enää koskaan palata Lordiin, vaikka haluaisikin taas mukaan porukkaan.
Voi itku, siinähän se tuli. Et kuule uskokaan, miten paljon mä toivon tuota tällä hetkellä! Siis toivon koko sydämestäni, että tää kaikki on Sampsan kannalta kannattavaa. Pakko olla. Mä niin respektaan tuota päätöstä siltä kannalta, että mahdollisuutena tämä on mahtavuutta, mutta että kannattaako se... Toivon parasta, pelkään pahinta.

Mutta kyllä mä tänä päivänä nauran sille tosiasialle, että Sampsa tosiaan ei kertonut tuosta viisuilusta mitään. : D (Hahaha, siitäs saitte!) Vaikka kyllä se aika katalaa oli, pakko myöntää. Mutta sitten taas toi iltapäivälehtikuvajupakka- ... Ketuttaako edes? Tämä puoli tästä asiasta. Nyt nostan esille aran aiheen, anteeksi jo valmiiksi, mutta eihän tämä mikään Lordi-forum olekaan: miksi ihmeessä Tomi edelleen haluaa suojella pärstäänsä, kun suoraan sanottuna about ketään ei enää kiinnosta Lordi? Siis haloo, joka ikinen on hänen kasvonsa jo nähnyt, ja voi ne todellakin netistä löytää helposti. Ja miksi tämä asiaa koskee muutakin bändiä? Jos Tomi haluaa kulkea huppu päässä, niin siitä vaan, mutta tarviiko muitakin käskeä näin tekemään. En voi tietää bändin mielipidettä, en voi tietää asian oikeaa laitaa. Kysyinpä nyt silti.

Ymmärrän kyllä tosiasiat. Ensiksi, Euroviisut on jo liian iso juttu. Toiseksi, Lordi on toki Tomin elämäntyö ja hänellä on oikeus toimiakin näin. Mutta kuitenkin, jotain rajaa. Ärsyttää.
Enkä voi muuta sanoa, kuin että, yksityisyyssuojauspakkomielle - hemmetin hyvä sanavalinta tähän. ; )


Last edited by Sinttu on Fri Nov 22 2013, 22:58; edited 1 time in total
Back to top Go down
Elentharus

Elentharus


Number of posts : 273
Age : 30
Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa
Registration date : 2007-05-04

Lordi - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Lordi   Lordi - Page 3 Icon_minitimeTue Oct 12 2010, 17:22

^ Voikun te jaksatte olla aktiivisia :O Tosi hyviä pointteja kyllä tulee, vaikka mä kyllä vaan kylmän rauhallisesti venailen sitä uutta.. Taino jännitän toki, mutta ennois kyllä ikinä uskonu ettei musta tunnu miltään. Kai se vaan on tää SO., ihan eri juttuhan olisi jos se vain katoaisi jonnekin.
Back to top Go down
Zana

Zana


Female Number of posts : 36
Age : 31
Registration date : 2008-07-29

Lordi - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Lordi   Lordi - Page 3 Icon_minitimeTue Oct 12 2010, 19:16

Tuskinpa me keskustelemalla banneja saadaan : DD Varsinkin kun ei tämä tosiaankaan ole mikään Lordi-foorumi, tosin tuskin me sieltäkään saataisiin, ehkä vähän vihaisia kommentteja vain :'D

Sinttu wrote:
Definitely. Kukaan ei ole korvattavissa persoonana, mutta ei varsinkaan Kitan kaltainen persoona.
Täsmälleen samaa mieltä. Kitan persoona oli Lordissa todella vahva, Lordin jälkeen hän oli melkeinpä näkyvin hahmo (aika useinhan haastatteluissa, pidemmissä audiohaastatteluissa varsinkin oli vain Lordi ja Kita turisemassa), joten ero tulee olemaan nyt suuri. Eihän siellä ole oikein ketään showmiestä enää. Herra Lordi ei ole niin showmies kuitenkaan, Amen on hieman, muttei kuitenkaan ollenkaan niin räväkäs persoona kuin Kita. Kita todellakin oli näkyvä ja itseään esille tuova tyyppi - kaikkea muuta kuin seinäruusu - johon oli todellakin käsittämättömän helppo kiintyä.

Mäkin olen aina hehkuttanut Lordin taustalauluja. Tykkään taustoista bändillä kuin bändillä ihan sikana, ja Lordilla ne ovat olleet aina extraupeat ja niihin on nähty vaivaa. Kuuntelin taustalauluja aina varmaan melkein kaikista eniten :'D Ne tosiaankin oli ja on rakkaus. Kitalla vain on niin mahtava ääni varsinkin taustoihin, tukee Lordin ääntä todella hyvin, se vain on _täydellinen_ Lordiin. Ja nyt sitä ei enää yhtäkkiä olisikaan? Wut? Onko se muka sama Lordi edelleen? Tavallaan todella toivon, että Sampsa voisi jatkossakin nuo taustat hoidella, mutten oikein usko siihen. Ei se siltikään olisi sama, vaikka silloin saataisiinkin taustalaulut pitää.

Sinttu wrote:
Mutta hei mietitään, ylipäänsäkin käsite Lordi + rumpali = Kita. Ei siihen vain ole muuta vaihtoehtoa!
Agreed. Tosiaankin, Lordin rumpali on Kita. Ehkä seuraajan voi joskus sisäistää, mutta silti Lordin ainoa oikea rumpali tulee varmastikin aina olemaan juuri Kita. Eikä tätä siis mitenkään pahalla tulevalle kannujen soittajalle. Mä en voi verrata tätä Kalman tai Enaryn lähtöön, koska en Lordista tiennyt vielä silloin, kun he bändistä lähtivät. Ehkä tämä siksikin tuntuu niin oudolta, kun tämä on ensimmäinen miehistönvaihdos mun faneuteni aikana. Mutta kuitenkin, jos joku olisi kysynyt, kenen veikkaisin lähtevän Lordista seuraavana, en todellakaan olisi uskonut sen olevan Kita.

Mäkin todella toivon, että tämä oli Sampsan kannalta kannattava ratkaisu. Herra otti todella ison riskin, eikä ne aina kannata, mutta joskus riskejä todellakin kannattaa ottaa, ja toivottavasti tällä kerralla kannatti. Aika katalaa oli jättää kertomatta muille, mutta toisaalta, ei Sampsalla varmaan ollut vaihtoehtoja, sillä silloin hän olisi varmaan joutunut valitsemaan joko So.n tai Lordin. Joutuihan hän nytkin, mutta näin päätöstä lykättiin ja muuta, ihan ymmärrettävä ratkaisu, vaikka aika julma kyllä muita jäseniä kohtaan.

Vaikka mä olenkin ennen arvostanut tuota yksityisyyden suojaamista, niin nyt se kyllä alkoi lähinnä vain vituttamaan. En ihan noin paljoa hyökkää Tomin ideologiaa vastaan - hieno ajatushan se on peittää kasvonsa - mutta ei noin tarkka sensuuri toimi oikein käytännössä. Tomin kuvan tosiaan ovat jo kaikki nähneet, muidenkin kuvat ovat helposti löydettävissä. Ymmärrän, että bändiin liittyessä henkilö sitoutuu myös tuohon yksityisyydensuojauspakkomielteeseen ja että tuo ihan loogisesti koskee Tomin lisäksi muitakin bändin jäseniä - ja onhan tuolla pakkomielteellä hyötynsäkin. Voisi kuitenkin olla ihan fiksua miettiä, mennäänkö asiassa jo liian pitkälle. Useinhan muusikoilla on useita eri yhtyeitä, ja homma toimii ihan hyvin. Tässä bändi alkaa ehkä rajoittaa jo liikaa jäsentensä muita projekteja, plus saattaisi olla mahdollista, että Lordia alettaisiin katsoa jopa paremmassa valossa, kun nämä eivät enää neuroottisesti pitäisi naamojaan piilossa. Kyllä mä ymmärrän tämän ideologian ja arvostankin sitä, hieno periaate ja näin, mutta oikeasti, meneekö tämä jo vähän liian pitkälle?
Back to top Go down
Sinttu

Sinttu


Female Number of posts : 314
Registration date : 2007-05-01

Lordi - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Lordi   Lordi - Page 3 Icon_minitimeWed Oct 13 2010, 17:18

Elentharus, kiitos luojan tää SO.n homma on käynnissä ja näyttääkin lupaavalta. Ilman sitä tää tuska tässä tilanteessa olisi ihan ylitsepääsemätöntä. ^-^ Tosin, eihän Kita varmaan olisi lähtenyt Lordista ilman SO.ta, mutta...

Ja Zana, mä en uskalla sanoa sanaakaan Monsterboardilla, ainakaan tästä asiasta, ei siellä tule kuin sanomista. : DD Eikä tämän rumpalinvaihdosepisodin jälkeen mulla ole sinne asiaakaan, tai siis en koe tarvetta kommentoida mitään.

Zana wrote:
Kitan persoona oli Lordissa todella vahva, Lordin jälkeen hän oli melkeinpä näkyvin hahmo (aika useinhan haastatteluissa, pidemmissä audiohaastatteluissa varsinkin oli vain Lordi ja Kita turisemassa), joten ero tulee olemaan nyt suuri. Eihän siellä ole oikein ketään showmiestä enää.

Eli suomeksi sanottuna Lordi on varsin tylsä nykyään! Jotain väriä pitäisi olla, ja sitä Kita todella olemukseen toi.

Taustalaulut - niitä piti aina kuunnella repeatilla, kelata ja kelata edestakaisin. ♥ Mm. Blood Red Sandman ja Eviloven kertsi on niin pinttynyt mun päähän, sen verran niitä on tullut kuunneltua. Onneksi voi sentään kuunnella edelleen vanhojen aikojen kunniaksi. Ei niistä voi tosiaan sanoa kuin että täydellisintä, Kitan ääni on puhdas rakkaus. SO.ssa Sampsan ääntä ei voi kuulla ihan samalla tavalla, joten... :((
Se olisi niin siistiä, että Kita laulaisi niitä taustoja edelleen - olisi Lordissa edes jotain kuuntelemisen aihetta!, mutta jotenkin se olisi niin epäreilua. Kuuntelisi niitä rumpuja siinä samalla, eikä se todellakaan olisi enää sama, eieiei. Mut tästä asiasta tuskin on edes järkevä keskustella, koska uutta albumia Lordilta saa taas odotella... Katotaan parin vuoden päästä uudelleen sitten ja kiristellään hampaita. ;))


En mäkään ollut fani vielä Enaryn ja Kalman lähdön aikana, mutta jotenkin tuntuu kuin olisi elänyt nekin ajat. Ehkä sen takia, että kuitenkin on lueskellut sen aikaisia juttuja paljon ja hartaasti. Lisäksi Mie Oon Lordissahan nää asiat on aika perusteellisesti puitu. Mut tietyllä tavalla ei näitä erojuttuja voi verrata, niin erilaisia tapauksia kun ovat. Mutta kyllä tää Kitatapaus on ehdottomasti se pahin juttu, kun Lordi kuitenkin on suurta suosiota nauttinut bändi tällä hetkellä, mitä se ei vielä silloin aikaisemmin ollut. Enkä kyllä olisi minäkään uskonut Kitan olevan ensimmäiseksi lähdössä orkesterista, hän vaikutti olevan niin uskoutunut bändille kaikin tavoin. Sitä paitsi mun mielestä Lordilla meni tällä hetkellä oikeinkin hyvin; uusi upea levy, uudet puvut, kiertue alkamassa ynnä muuta. Siis niin täydellistä, etten olisi minkään uskonut pilaavan sitä. Mä olisi niiiiiiiin halunnut nähdä bändin vielä livenä, kokopitkällä setillä ja uusilla lavasteilla! Mut ei väkisin.
(Miten musta tuntuu, että selitän samoja asioita uudestaan? : D)

Tuosta yksityissyydensuojasta vielä... Niin. Mua lähinnä ärsyttää ja naurattaa se nykypäivänä. Se todellakin toimi ennen, ei enää.

Zana wrote:
Useinhan muusikoilla on useita eri yhtyeitä, ja homma toimii ihan hyvin. Tässä bändi alkaa ehkä rajoittaa jo liikaa jäsentensä muita projekteja, plus saattaisi olla mahdollista, että Lordia alettaisiin katsoa jopa paremmassa valossa, kun nämä eivät enää neuroottisesti pitäisi naamojaan piilossa.

Allekirjoitan jälleen. Laittaisin melkein pääni pantiksi siitä, että jos Lordi rajoittaisi tuota sensuuriaan, niin bändi hyötyisi siitä positiivisesti. Ihmiset kiinnostuisivat tästä asiasta, ainakin hetkeksi. Sellainen on ihmisluonto, uteliaita me ollaan, ja tietysti halutaan tietää miltä maskibändin henkilöt oikeasti näyttävät. : D En voi tietysti yleistää, mutta tässä olisi Lordille oiva jutu lisätä kiinnostusta Suomessa. Tosin sitä päivää tuskin nähdään, että näin tapahtuisi. Ja sitä mun piti oikeastaan sanoa, että kyllä tämä nykyinen systeemi tuntuu rajoittavan jo muuta toimintaa liikaa... Tai mistä minä tiedän, kun en Lordin jäsen ole, mutta Kitan tapauksessa näin ainakin kävi. Ehkä se on vain ajan kysymys, milloin muille jäsenille käy samoin.
Back to top Go down
Chrisuu

Chrisuu


Female Number of posts : 37
Age : 29
Paikkakunta : Pori
Registration date : 2010-10-07

Lordi - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Lordi   Lordi - Page 3 Icon_minitimeThu Oct 14 2010, 12:31

Lordi on yksi suosikki yhtyeistäni!
Lordin kautta sain tietää että SO: on olemassa! Twisted Evil
Back to top Go down
Joni Master

Joni Master


Male Number of posts : 279
Age : 35
Paikkakunta : PIEKSÄMÄKI
Registration date : 2007-05-01

Lordi - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Lordi   Lordi - Page 3 Icon_minitimeThu Oct 14 2010, 12:32

Zana wrote:
Mä oon pelottavan paljon samoilla linjoilla Sintun kanssa, vaikken ehkä haluaisikaan olla. Kiitän vain jotain luojaa tai muuta partahyyppää siitä, ettei Lordi ole ollut niin älytön rakkaus enää ehkä puoleentoista vuoteen, muuten tämä olisi aika mahdoton paikka. Kita oli ja on paras, ihanin ikinä ja suuri syy Lordin fanittamiseeni. Ei tämä mikään kovin suuri shokki ollut, So.n meneminen viisuihin tuntui vähän oudolta, mutta toki mä toivoin, että Stala olisi voinut jatkaa kahdessa bändissä. Mutta ei kai sitten.

RIP taustalaulut. Ja paras hirviö ja bändin hauskin persoona ja haastatteluiden piristäjä </3 Miss u Kita.

Mua vaan häirii se, että erosiko Kita itse, vai erotettiinko hänet? Vai laitettiinko Kita valinnan eteen tyyliin "joko So. viisuihin tai Lordi, ei molempia". Sympatiat on tosiaankin Kitan puolella ja vaikken tiedä, mitkä eron lopulliset syyt olivat, niin sympatiat ovat todellakin Kitan puolella, enkä ainakaan vielä voi ajatella niin positiivisesti bändin muista jäsenistä kuin ennen, varsinkin Mr. Lordin kannatus laski aika roimasti. Perustelut haluan kuulla, kunnon syyt ja ehkä sitten voin muuttaa kantaani johonkin suuntaa, mutta vielä ainakaan en pysty sympatisoimaan muita kuin Stalaa. Lordi tuntui olleen hälle sen verran tärkeä, että kevyt päätös tuo ei varmasti ollut. Ei se kyllä varmaan ollut sitä kenellekään, mutta Kitalle kaikista suurin muutos.

Ehkä mäkin joskus vielä osaan olla vähän vähemmän puolueellinen, mutta ainakin nyt se on aikas mahdotonta :'D

Halusiko Kita jatkaa Lordissa vaikka se osoittautuikin mahdottomaksi?

"Halusi totta kai jatkaa. Ja niin halusivat kaikki. Eihän kukaan halunnut näin käyvän todellakaan. Mutta tilanne meni ns överiksi ja liian riskaabeliksi, myös bändistä riippumattomista syistä, ja siis kyllä fakta on se että me erotimme hänet. Mutta toisaalta kyllä Kita tiesi vallan hyvin mitä tuleman pitää, kun pallo lähti pyörimään. Että kyllä se toisaalta oli ihan tietoinen riskinotto ja tulella leikkiä hänen puoleltaan.

L"
Back to top Go down
Sinttu

Sinttu


Female Number of posts : 314
Registration date : 2007-05-01

Lordi - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Lordi   Lordi - Page 3 Icon_minitimeFri Oct 15 2010, 15:29

Joni Master wrote:
"Että kyllä se toisaalta oli ihan tietoinen riskinotto ja tulella leikkiä hänen puoleltaan.

L"

(( Ihan vaan väliaikatietona, että voiko taas enempää ärsyttää!!?? Miksi miksi miksi mua edes enää jaksaa harmittaa tää asia? Ei oo enää normaalia tää tälläinen. Vaikka siis lähtökohtana hyvin asiallinen kysymys ja vastaus, mutta... ))
Back to top Go down
Joni Master

Joni Master


Male Number of posts : 279
Age : 35
Paikkakunta : PIEKSÄMÄKI
Registration date : 2007-05-01

Lordi - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Lordi   Lordi - Page 3 Icon_minitimeFri Oct 15 2010, 16:23

Sinttu wrote:
Joni Master wrote:
"Että kyllä se toisaalta oli ihan tietoinen riskinotto ja tulella leikkiä hänen puoleltaan.

L"

(( Ihan vaan väliaikatietona, että voiko taas enempää ärsyttää!!?? Miksi miksi miksi mua edes enää jaksaa harmittaa tää asia? Ei oo enää normaalia tää tälläinen. Vaikka siis lähtökohtana hyvin asiallinen kysymys ja vastaus, mutta... ))

Arvasin että porukka suuttuu. Laughing
Back to top Go down
Sinttu

Sinttu


Female Number of posts : 314
Registration date : 2007-05-01

Lordi - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Lordi   Lordi - Page 3 Icon_minitimeSat Oct 16 2010, 10:19

Joni Master wrote:
Arvasin että porukka suuttuu. :lol:

: D
(( Pitihän jonkun tehdä niinkuin Monsterboardilla (; Ja kyllä toi oikeesti suututtikin ettei sen puoleen. ))
Back to top Go down
Sinttu

Sinttu


Female Number of posts : 314
Registration date : 2007-05-01

Lordi - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Lordi   Lordi - Page 3 Icon_minitimeTue Oct 26 2010, 22:18

Tulin kertomaan että Lordin uusi rumpali on RUMA. Eikä siis sillä ns. hyvällä tavalla. Pettymys ainoastaan. Sikäli ei yllättänyt, edes minua itseäni. Mutta olisin halunnut oppia tykkäämään uudesta monsterista, ihan tosissani!

Odotukset oli todella korkealla. Väriä olisin toivonut PALJON, joku kiva shokkiväri (tyyliin sopisi vaikka vihreä, ei pliis punaista enää, muistuttaisi liikaa Kitaa). Plus sellaista omaperäisyyttä: jälleen kalju jäsen, höh! Jälleen kuvioitu hame, höh! Muutenkin tosi sekasikiön ja epämääräisen näköinen heppu, eikä vaatekappaleet istu yhteen. Ehkäpä tässä lopputulos liian hätäisesti rakennetusta hahmosta. Kyllä se varmasti seuraavalla maskinuudistuskerralla paranee, mutta ei se tähän hätään auta.

Ja miksi se mun mielestä muistuttaa osittain Kitaa? Häiritsee se miten se on sekoitus myös alienia, sen olisi Kitan myötä voinut unohtaa. Olisi nyt edes ollut joku IHAN uusi juttu, siinä tapauksessa se olisi voinut olla mikä tahansa. Mutta tuollasta sekoitusta en ymmärrä. Ehkä pitäisi venailla se stoori mikä rumpalilla on kerrottavanaan...

Ainii ja nimestä piti sanoa että hohhoijaa, en ymmärrä miten on Tomilta mielikuvitus päässyt noin loppumaan. : DD Siis okei, nimileikki taas, hah hah, mutta ei naurata. Kuten Monsterboardilla sanottu, nimi toimii ulkomaalaisen suussa, mutta ei suomalaisten. Meitä nimi vaan naurattaa.

Toivottavasti on siis hyvä jätkä soittotaitojensa perusteella. Ja värikäs persoona sentään, kun ei tuo naamavärkki niin hetkauta.
Mielipiteitä?

Tää valittaminen on niiiiiin vapauttavaa!


Last edited by Sinttu on Fri Nov 22 2013, 22:54; edited 1 time in total
Back to top Go down
Elentharus

Elentharus


Number of posts : 273
Age : 30
Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa
Registration date : 2007-05-04

Lordi - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Lordi   Lordi - Page 3 Icon_minitimeWed Oct 27 2010, 10:36

Aivan sama meininki. Nimi on typerä, jalat jotkut silitysraudat, taas tuo hame (okei sillä on varmaan helpompi soittaa kuin jollain superhyperhirviösuojilla, mutta eikö senkin nyt olisi voinut vähän eri lailla toteuttaa. Edes erilainen hame?) Kitahan oli sillai selvästi elävä otus, ei ikinä mitään haavajuttuakaan, mutta tuolla otuksella on ainakin haavaa, lieneekö kuollutkin? Jos on niin mua ärsyttää, koska sitten Lordi on ainut joka on hengissä (ymmärtääkseni?). Elävät kuolleet on sillai typeriä että niitä ei voi tappaa, ja pitäisihän sekin nyt osoittaa että voi olla hirviö olematta kuollut. Hiuksetkin olisi saanut olla, mutta vaaleat ei mustat koska kaikilla on mustat. Tai sitten amenille pitää laittaa hiukset mutta ehkä mieluummin tuolle uudelle. Ja örkiltähän tuo näyttää paljon.

Mutta kokonaisuutena nimenomaan kamalan epäyhtenäinen, varsinkin kun ei osata pändissäkään päättää että mikä se on Rolling Eyes Tarina olisi pitänyt antaa samantien. Toivottavasti osaa edes soittaa, eikä näytä liian kesyltä.
Back to top Go down
Sinttu

Sinttu


Female Number of posts : 314
Registration date : 2007-05-01

Lordi - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Lordi   Lordi - Page 3 Icon_minitimeWed Oct 27 2010, 19:34

Kappas, enpäs tajunnutkaan tuota elävä kuollut-tsydeemiä ollekaan. Mutta haha, siinäpä jälleen yksi pitkä miinus. : D

Ja tosiaan hiukset - odotin tosiaan että nyt lähtee joku tosi upeemakeehuippu kampaus. Mutta ei.
Blondit hiuksetkin olisivat olleet parempi kuin kalju! : DD

Okei olen hiljaa...............
Back to top Go down
Elentharus

Elentharus


Number of posts : 273
Age : 30
Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa
Registration date : 2007-05-04

Lordi - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Lordi   Lordi - Page 3 Icon_minitimeWed Oct 27 2010, 22:36

^Aikanaanhan oli parhaimmillaan neljä viidestä eläviä, jos olen oikeassa siitä ketkä ovat eläviä Laughing Lordi, Kita, Enary ja Magnum. Enaryhan oli joku henki (okei joo valkyria) mutta nehän ei kai oo kuollut missään välissä? Lordiakaan ei kai kukaan oo tappanu. Magnum on kyborgi, ei kai pärjää ilman haarniskajuttuaan, mutta elävä sekin.

...Ja varsin turha viesti.
Back to top Go down
Chrisuu

Chrisuu


Female Number of posts : 37
Age : 29
Paikkakunta : Pori
Registration date : 2010-10-07

Lordi - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Lordi   Lordi - Page 3 Icon_minitimeMon Nov 29 2010, 09:30

Sinttu wrote:
Kappas, enpäs tajunnutkaan tuota elävä kuollut-tsydeemiä ollekaan. Mutta haha, siinäpä jälleen yksi pitkä miinus. : D

Ja tosiaan hiukset - odotin tosiaan että nyt lähtee joku tosi upeemakeehuippu kampaus. Mutta ei.
Blondit hiuksetkin olisivat olleet parempi kuin kalju! : DD

Okei olen hiljaa...............

Älä muuta sano! Very Happy
Back to top Go down
Elentharus

Elentharus


Number of posts : 273
Age : 30
Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa
Registration date : 2007-05-04

Lordi - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Lordi   Lordi - Page 3 Icon_minitimeMon Nov 29 2010, 18:22

HEHEE vidun siisti päivä cyclops (rakastan tätä hymiötä), arvatkaa mitä tuli postissa? No tietenkin Koululaisen kilpailun Lordi-koristekurpitsa drunken Nimmareilla (Kitankin) ja Lordin piirtämällä omakuvalla. Siistiä.
Back to top Go down
Sinttu

Sinttu


Female Number of posts : 314
Registration date : 2007-05-01

Lordi - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Lordi   Lordi - Page 3 Icon_minitimeMon Nov 29 2010, 19:03

Elentharus wrote:
No tietenkin Koululaisen kilpailun Lordi-koristekurpitsa :drunken: Nimmareilla (Kitankin) ja Lordin piirtämällä omakuvalla. Siistiä.

Siis mitääää, cool. Olin jo ihan unohtanut koko kisan, Koululainen kun on niin asialehti. Öh... Mistä siinä oikein oli kyse? Ja laita kuvaa hei! : D

Tiiättekö, en koskaan ehtinyt saamaan Kitan nimmaria! : D:D Omg mitä teen!? lol.
Back to top Go down
Elentharus

Elentharus


Number of posts : 273
Age : 30
Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa
Registration date : 2007-05-04

Lordi - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Lordi   Lordi - Page 3 Icon_minitimeMon Nov 29 2010, 19:52

http://koululainen.fi/asiaa/jutut/lordin-kanssa-halloween-tunnelmissa
Tuolla on ko kurpitsojen (2 kpl) koristelusta. Siis kysyttiin ihan vaan lempi pukua, ei tarvinnut edes perustella (vaikka mä kyllä perustelin, liekö osuutta asiaan?), ja vastanneiden kesken arvottiin. Onhan toi pirun siisti hyllyssä, ainoina Lordi-nimmareilla tähän asti. (SO.:n nimmaroitu EFM-sinkku maistuisi kaveriksi : D)

Meet Sinttu SO.:n keikalle ja pyydät, pakotat jossei muuten anna. Vai onkohan se Kitan enää? Mietin muuten joskus että jos menisi Lordin nimmarikeikalla SO.:n levyn kanssa, niin kattoisko se ees mtn vai vetäiskö vaan Kitan nimen päälle : D
Back to top Go down
Sinttu

Sinttu


Female Number of posts : 314
Registration date : 2007-05-01

Lordi - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Lordi   Lordi - Page 3 Icon_minitimeTue Nov 30 2010, 23:07

Ainii se oli toi! Ihan sairaan siisti, kuten sanoinkin. : D Hyvä mäihä ees sulla, joo, se EFM-sinkku tosin maistuisi mulleki. Hehe. Saanko muuten udella mitä vastasit? ; )

Ja todallaki pakotan jossei muuten anna! : DD häröö. Kyllä jos mä oikein kauniisti pyydän, oon kiltti tyttö. : ))) Ainahan voin laittaa Kitalle myös fanipostia, jos jaksaa. Yritys on aina ollut kova, eipä oo siitäkään huolta enää.

Jaa, paha muuten sanoa tosta lordihommelista, olisko jollakin muka pokkaa mennä SO.n levyn kanssa sinne? Ehkä olisi tullut joku huvittunut kommentti tai sitten Sampsa oli ignoorannut koko homman. Onneksi kukaan ei ole kokeillut. (Nyt joku kumminkin tunnustaa...)
Back to top Go down
Elentharus

Elentharus


Number of posts : 273
Age : 30
Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa
Registration date : 2007-05-04

Lordi - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Lordi   Lordi - Page 3 Icon_minitimeTue Nov 30 2010, 23:22

^Kyllä Kita musta nätein oli (on), mutta toisaalta mä tykkään Amenin uudestakin ihan sikana. Kitan vastasin. Ois pitäny päästä Lordin keikalta pyytään nimmareita, oisin varmaan kyllä oikeesti ottanu Shoutin kannetkin mukaan, ja pyytäny johonkin Lordin levyyn ja Kitaltasampsalta siihen.

Ois kyllä hianoa päästä vielä kattoon Lordia Kitan kanssa, vaikka näinhän mä ne kolmesti kuitenkin. Emmätiijä oisko se nyt sitten enää niin siistiä tavatakaan sitä Kitana kun on ihan potentiaaisesti mahdollista tavata se sampsana.. eikun stalana siis.
Back to top Go down
Sinttu

Sinttu


Female Number of posts : 314
Registration date : 2007-05-01

Lordi - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Lordi   Lordi - Page 3 Icon_minitimeWed Dec 01 2010, 23:11

Mm, älä viitti! Mutta kyllä mulle Kitakin hätätapauksessa kelpaisi, ei siinä mitään. ^-^


Ja hei, miten yllättävä kilpailuvastaus! Hekoheko. No oikea vastaus oli! : ) Mutta sekin totta, että Eiskan puku on hiton makee. Kääritty Amen on tuplasti hotimpi kuin esmes mitä alaston Arockalypse-Amen oli!


Last edited by Sinttu on Fri Nov 22 2013, 22:42; edited 1 time in total
Back to top Go down
Sponsored content





Lordi - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Lordi   Lordi - Page 3 Icon_minitime

Back to top Go down
 
Lordi
Back to top 
Page 3 of 4Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next
 Similar topics
-
» Lordi

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
SO. Board :: Muu löpinä :: Musiikista-
Jump to: