SO. Board
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
SO. Board

Keskustelualue Stala & So.-faneille

HomeHome  PortalPortal  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Show by SO.Show by SO.  Log in  

Turhat asiat tänne!

Go down 
+23
Lare
Ceccila
supermonstar13
Joni Master
Daughter of beast
Awwaa
Little-devil
Albireo
Stude
pikkupiru
Pakke
miimosa
Elentharus
Wings
Stalan salarakas
Eirikur
Sinttu
Wedary
Örvis
Monstermama
Blackwolf
Bass
Blood-girl
27 posters
Go to page : Previous  1 ... 11 ... 19, 20, 21, 22  Next
AuthorMessage
Daughter of beast

Daughter of beast

Female Number of posts : 132
Registration date : 2007-11-18

Turhat asiat tänne! - Page 20 Empty
PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 20 Icon_minitimeSat Feb 14 2009, 20:47

Hyviä ystävänpäiviä vaan, vaikka tämä kaikkein turhin ja ärsyttävin juhla onkin xD
Back to top Go down
Awwaa

Awwaa

Male Number of posts : 206
Registration date : 2007-07-03

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 20 Icon_minitimeThu Mar 12 2009, 17:47

Jeah, oon meidän luokan sählyjoukkoeessa. Aika vaikee oli päästä kun siinä on neljä jotka harrastaa sählyä, neljä tyttöö oltava mukana ja oli 2 paikkaa vapaana, ja mä sain toisen. Voi johtua siitä että oon meidän luokan toiseksi paras maalivahti ja se parempi on huippu kentällä.

On alkanu tulla surkeita numeroita kokeista... Viimeksikin kuus puoli.
Pitää lukee äikän kokeeseen, mutta mennä myös laskettelemaan.
Back to top Go down
Albireo

Male Number of posts : 171
Registration date : 2007-07-06

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 20 Icon_minitimeTue Mar 17 2009, 19:24

En tiiä miten muilla, mutta minulla forumi on muuttunut aika melkoisesti, huonoon suuntaan kylläkin. Ja koska Bassukka ei ole näköjään käynyt vähään aikaan täällä, on vika jossain muualla...jeepä jee (:
Back to top Go down
Örvis

Örvis

Female Number of posts : 596
Registration date : 2007-05-04

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 20 Icon_minitimeTue Mar 17 2009, 21:21

Joo, kyllähä tää on melko epäselvän näköne, kun ei oo mitää hienoja jaksotuksia enää. Ja näköjää jotai muitaki outoja räpellyksiä tonne on tullu. Että jos admin ei oo tätä tehny, ja vaikka olisikin, niin tulis siivoamaan, tätä on kamala kattella.
Back to top Go down
Bass
Pääjehu
Bass

Male Number of posts : 369
Registration date : 2007-05-01

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 20 Icon_minitimeMon Mar 30 2009, 12:49

Blääh! SOF OHI! JES!
Ja hyvää myöhäistä ystävänpäivää.
Mulla on ollut kiirettä ton SOF kiertueen takia ja nyt oon taas koulunpenkillä. Ja mä en siis oo tehnyt mitään muutoksia enkä huomaakkaan muutoksia just nyt. Et jos jengi voi pitää ajan tasalla niin voin koittaa muuttaa asiaa.
Back to top Go down
https://soboard.niceboard.com/
Blackwolf

Blackwolf

Female Number of posts : 304
Registration date : 2007-05-11

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 20 Icon_minitimeMon Mar 30 2009, 17:20

beissi beissi beissiiiiii boardin SO.-kuva vaihtoooon uudempaaaan
Back to top Go down
http://the-blackwolf.deviantart.com
Stude

Female Number of posts : 16

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 20 Icon_minitimeSun Apr 19 2009, 15:40

Kato, kato. Muistin salasanani tänne. Surprised

Ohhoh.
Back to top Go down
Zana

Zana

Female Number of posts : 36
Registration date : 2008-07-29

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 20 Icon_minitimeSun Apr 26 2009, 00:31

Itselläni tuntuu pukkaavan päälle nyt jonkinlainen SO.-kausi, ja melkoinen ongelma nyt onkin se, etten omista juurikaan yhtyeen kappaleita. Olisiko mitenkään mahdollista, että joku ystävällinen ihminen voisi niitä minulle lähetellä joko mesessä tai sähköpostilla? (Osoitteen löytää käyttäjätiedoista)
Olisin enemmän kuin kiitollinen, mikäli joku viitsisi hieman aikaansa kuluttaa siihen, että saisin nauttia hieman enemmän tämän upean bändin musiikista. Ei minulla muuta. (Ja toki minut saa meseen lisätä jos vain ihan pölötysseuraa kaipailee, en pure)
Back to top Go down
Bass
Pääjehu
Bass

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 20 Icon_minitimeSun Apr 26 2009, 14:26

Bläkki Bläkki Bläkki! Anna uus kuva nii vaihan.
Back to top Go down
Örvis

Örvis

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 20 Icon_minitimeMon Apr 27 2009, 15:28

Tuo ois aika kova sana

http://viewmorepics.myspace.com/index.cfm?fuseaction=viewImage&friendID=439700976&albumID=440638&imageID=4080775
Back to top Go down
Blackwolf

Blackwolf

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 20 Icon_minitimeTue Apr 28 2009, 19:02

beissi beissi beisiiiii, örvi ehti eka. tota kuvaa meinasin :>

yäääääääääääääk nyt niit kimalaisii on sit kunnol alkanu ulkona näkyy ku lämpötila pyörii tossa 20 asteen molemmin puolin. HYI. meikä yrittää lenkkeillä ja minuutin välein tulee tyylii sydäri ku kimalaine pörrää naaman edestä.

yks Jens tuli tos eile fysiikan tunnil ottaa must kuvan ku oli tunti ulkona ku tehtii yhtä koetta. o.O Jens on siis joku lukion... tokal tai kolmannel oleva. se oli siin siis yhen toisen kakkosen/kolmosen kaa, ne selvästi teki jtn oppilaskunnan hallituksen juttuu, en kyl yhtää tiiä mihi vois liittyy. o.o ainoo mitä tulee mielee on et ylihuomen on Hyrygaala, mut en tiiä otetaaks sitä varten kuvii..? pelottavaa.
Back to top Go down
Awwaa

Awwaa

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 20 Icon_minitimeFri May 01 2009, 21:48

Kiva kun kuva meni vaihtoon. Smile
HYVÄÄ VAPPUA KAIKILLE
Back to top Go down
Joni Master

Joni Master

Male Number of posts : 279

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 20 Icon_minitimeSat May 02 2009, 09:27

Samoin!
Back to top Go down
Örvis

Örvis

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 20 Icon_minitimeSat May 02 2009, 12:28

Muuten tuo kuva on ihan hyvä, mutta voisit pienentää sitä ihan vähän, koska se näyttää aika hullulta noin isona.

Hauskaa vappua.
Back to top Go down
Bass
Pääjehu
Bass

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 20 Icon_minitimeSun May 03 2009, 15:07

Hauskaa vappua ja anteeks ku oon ollu muualla.
Ö: Jep, niinhän se on. Ja toi edellinen kuva ei ollut paksu neliö joten se on hankalampi tapaus. Muokkasin sitä niin kauan pienemmäksi kunnes en muistanut kuin iso sen pitää olla. Kiitti vaan örvi ja pläkki. (: Ja nyt se on hassun pieni.... Mä en jaksa tänään muokata.
Back to top Go down
Örvis

Örvis

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 20 Icon_minitimeSun May 03 2009, 17:58

Nyt se on parempi. Jotenkin se silti näyttää vieläkin oudolta, koska tolla "SO. board" -tekstillä on niin iso tila tuolla, mutta hyvä se on noinkin. Smile
Back to top Go down
Awwaa

Awwaa

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 20 Icon_minitimeSun May 03 2009, 18:00

Nyt on hyvä kuin mikä. Smile
Back to top Go down
Blackwolf

Blackwolf

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 20 Icon_minitimeSun May 03 2009, 18:29

iha hyvä on. :> ja hauskaa myöhästä vappua vaan kaikille d:
ainii sain keskiviikkona tietää et se kuva todellaki oli hyrygaalaa varten, ja torstaina sit olin ehdolla Vuoden Erottujaks, ja voitin. c: ja olin viel eka siin gaalassa jolle palkinto jaettii. oisin kyl luullu et palkinnot ois jaettu siin järkäs mis ne oli äänestyslapulla, et Vuoden Opettaja ekaks, jne.. mut ei. ja joka palkinnon jako eri tyyppi, jonka juontajat aina kutsu sinne, ja mulle sattumalta jako Totte, yks lukion kakkone jolle olin just edellisenä päivänä luvannu suunnitella tatskan... o.O
ahh nyt sitte lämpimät kelitki on tullu.. iha kiva päivällä, mut yöllä ei saa kauheen helposti unta ku on nii kuuma. ja ny pitäs äkkii saada toi kirjahylly tyhjäks et faija vois siirtää sen ja paikkaa sen reiän sielt takaa ettei taas ampiaiset tee pesää ja lentele sisälle siit reiästä.

mitäs te, ihmiset? mitä kuuluu? mitäs ootte puuhannu? onko ollu käännekohtia elämässä? onko isoja suunnitelmia tulevaisuudelle? mitäs ootte tnä syöny? mikäs oli viimenen biisi jonka kuuntelitte? mitäs teette huomenna? vastauksia kiitos <3
Back to top Go down
villasukka

villasukka

Female Number of posts : 61
Registration date : 2008-07-28

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 20 Icon_minitimeSun May 03 2009, 21:01

Enpäs oo vähään aikaan kirjotellu tänne. Hei vaan kaikille. Toivottavasti vietitte kivan vapun. Mä en tehny mitään kauheen erikoista, kunhan hengasin kavereiden kanssa. Tänäänkin kävin kaupungilla kaverin kanssa ja kivaa oli. Ostin violetit sormikkaat, jotka sopii oikein hienosti mun pinkkiin kaulahuiviin. Hyvää kuluu. Suuri elämän käännekohta on se, ettei mun tarvi enää päästä viimeisestä kolmesta matikan kurssista läpi, joten voin olla paineilematta. Ei nyt mitään järisyttäviä suunnitelmia ole tulevaisuudelle. Olen syönyt kaikkea hyvää tänään, mm. karkkia ja jauhelihapottukeittoa. Viimeisin biisi, jonka kuuntelin, oli Uniklubin Uneen ja nyt laitoin soimaan Järjestyshäiriön John Doen oikeastaan lähinnä sen takia, ettei tarvitsisi kuunnella iskän valituksia. Vaikka upea kappalehan tämä on, etenkin taustalaulut ovat nannaa <3 Huomenna menen kouluun ja yritän selvitä hengissä. Sen jälkeen pitäisi tehdä kouluhommia kotona, vaan saapas nähdä. Olisihan niitä tänäänkin pitänyt tehdä, mutta en tehnyt.

Tommoset palkintohommat on kivoja. Mä olin kerran Vuoden Lordi. Very Happy
Back to top Go down
Monstermama

Monstermama

Number of posts : 245
Registration date : 2007-05-06

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 20 Icon_minitimeSun May 03 2009, 21:32

Kuulumisia, joo.. vappuaatton bileet perinteiseen tyyliin. Aamulla kuitenki kaikki hyvi. Väsy vaa ku ehti nukkua ruhtinaalliset 3-4 tunnin välilt. Siis sit päivä vaa olla möllötettii. Koko viikonlopun olen popsin noita bileruokia et sais ne loppuu. Nams kuitenki! Viimonen biisi minkä kuuntelin.. mihinkäs biisii se Clashin levy pättykää? Ei nyt just edes muista. Enka takuulla jaksa kaivaa kännyst sitä esii. Who cares! Täs jatkuis taimien laitto ja sit pitäs siivoo mökki et pääsee sinne nukkumaa. Meikä onnessaa. Siel o kiva nukkua. Sain vihdoin ostettua ne kengätki. Ei hyvät mut ei pahatkaa. Hinta oli vaa 25 egee et se tosi hyvä. Nuo o mustat sandaalit mis o korkkinen pohja ja kanta. Korokepohja ja sillee.... Mut ny tää lähtee aapelin biliksee.
Back to top Go down
Daughter of beast

Daughter of beast

Female Number of posts : 132
Registration date : 2007-11-18

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 20 Icon_minitimeTue May 05 2009, 20:55

Moi vaan kaikille!
Mitäs tässä, vaput meni mökillä koirien kanssa riehuen ja saunoen.
Koulu vaan painaa päälle sairaasti, ensi viikko aikaa saada yks projekti valmiiksi ja itkuraivopotkukohtaus...onneks ei oo enää paljon koulupäiviä jäljellä.
Niin ja sain tänään tietää että sain varasijalta kesätöitä! Kuukaudeksi vanhainkotiin, olisko voinu paremmin käydä Smile
Lisäksi pääsi vielä tänään purkamaan höyryjä thaiboxingissa, mukavan rentouttavaa potkia ja hakata potkutyynyjä, mieli lepää ja aggressiot saa purettua.
Jaah, viimene biisi...kyllä se on toi klassikko, Celine Dionin My heart will go on. On se niin nätti biisi ja rauhoittaa hermoja.
Back to top Go down
Zana

Zana

Female Number of posts : 36
Registration date : 2008-07-29

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 20 Icon_minitimeWed May 06 2009, 16:50

Voisinpa minä laiskimus yrittää vähän panostaa ja saada edes jotain kirjoitetuksi tänne. Reilusti yli puoli vuotta on tunnukset tänne ollut, ja mitä olen kirjoittanut... muutaman viestin? Hyvin menee...

Noh, mitäs sitä, tänne ei kuulu mitään ihmeenpää. Paitsi että kova kiire ja hirveästi tekemistä tuntuisi olevan, ja silti suunnilleen vain istun koneella kaiket päivät tai teen jotain muuta yhtä järkevää. Pitäisi vähän ryhdistäytä, tänään ajattelin jotain tehdäkin, mutta tulokset ovat ainakin toistaiseksi nollassa. No, onhan tässä vielä ilta aikaa.
Koulu posottaa päälle ärsyttävällä vauhdilla, on muutaman viikon putki siten, että joka viikko on kolmisen koetta. Onhan se raskasta, jos on kokeet joka päivä, mutta silloin niistä sentään pääsee nopeasti eroon, kun nyt taas ne ei tunnu loppuvan millään. Jotkut kaverit kiroavat väsymystä ja uupumusta, mutta itselläni on mennyt melko hyvin tämä kevät, eikä stressiä oikein ole missään vaiheessa ollut. Hyvä, en todellakaan kaipaa sitä. Kesäloma on kuitenkin pian tulossa ja loppujenlopuksi who cares joistain parista kokeesta, kelvollisen päättötodistuksen saan vaikkeivät ne menisikään kovin loistavasti. Kokeiden lisäksi pitäisi kuitenkin tehdä yksi hiton käsityön ristipistohomma, jollen tee sitä kotona en tule saamaan sitä ennen lomaa valmiiksi ja se on kai vielä pakollinen työ... pitikin valita niin hankala ja iso kuva, en taaskaan ajatellut silloin asiaa sen tarkemmin.
Kesätöitä on, homma ei kovin hohdokasta ole, mutta myyntityö on loppujenlopuksi melko helppoa, ja varmasti mukavampaa kuin viimevuotinen pesti, kun piti kyykkiä 6h päivässä. Tätä varmasti jaksaa tehdäkin kauemmin, niin saa myös enemmän rahaa.
Mitäs muuta, viimeksi kuuntelin Lordin Missing Miss Charlenen ja nyt soi saman orkesterin Hate At First Sight, kun peräkkäin automaattisesti tulevat. Voisin kyllä näiden jälkeen lopettaa kuuntelun ja alkaa tehdä jotain hyödyllistä, mutta tämä täytyy kyllä ensin kuunnella loppuun.
Hohhoijaa, pitäisi tehdä kymmentä eri asiaa ja sitten on vielä samanlainen mokoma asioita, joita haluaisi tehdä. Ei voi mitään, nyt tätyy tehdä pakollisia, kohta saa taas tehdä ihan mitä haluaa.

Mukavaa kevättä ja alkavaa kesää kaikille, sinne missä sitten ikinä olettekin!
Back to top Go down
Bass
Pääjehu
Bass

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 20 Icon_minitimeThu May 07 2009, 10:11

Tere, kiireitä täälläkin.
Promopakettia tekemässä ja kattelen samalla KISSin haastatteluja. Ainii Awwaa, vaihoin sähköpostis.
Back to top Go down
Albireo

Male Number of posts : 171
Registration date : 2007-07-06

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 20 Icon_minitimeThu May 07 2009, 13:20

Karmeet lopputyöt ja loppupaineet menossa, ens tiistaina pitäs opettajien olla laittanu kaikista aineista arvosanat rekisterii, jos huvittaa valmistua. Eli karmee stressi päällä, jospa tää kohta tästä. Sit ois vaan toukokuun lopussa kevätjuhla, jossa toivonmukaan sen paperin sais, muuten en oo suunnitellu muuta kuin että otan rennosti kaiken sen ajan, mitä vaan voi. Sitten heinäkuussa inttiin, höheli hö. Viimesin biisi oli joku karmee radiosta, minkä johdosta suljin radion, huomenna palautan yhden tehtävän ja rukoilen, että läpi menee, eli tämmöstä tylsää tänne.
Back to top Go down
Bass
Pääjehu
Bass

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 20 Icon_minitimeFri May 08 2009, 19:49

Jeejee. Tänää pistin viestii yhel bändin solistil ja tapaan sen huomenna. Voi olla et pääsen niitten basistiks. Tyyppi asuu parisataa metrii meiän kämpältä.

9.5.09 15:57: ÄÄÄÄ! Apua. Kohta koe jamit! MÄ KUOLEN!
^Ja sen voi painaa, pliis. Wink
Back to top Go down
Sponsored content

PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 20 Icon_minitime

Back to top Go down

Turhat asiat tänne!
Back to top 
Page 20 of 22Go to page : Previous  1 ... 11 ... 19, 20, 21, 22  Next
 Similar topics
-
» Turhat Asiat II!