Terveisiä taas parilta keikalta : D En jaksa linkkaa videoita, mut edellisten viestien videoista löytyy mun Youtube-kanava.
21.2.2013 Play Another Roundin esikkuntelu @ Bar Bäkkäri oli varsin jännää. Mä en ollut kuunnellut sämplejäkään, joten useimmat biisit oli ihan uusia, mutta en edes kuollut vaikka jätkät istuivat lähistöllä katselemassa. En katsonut takaisin, vaan fiilistelin useimmat ihan silmät kiinni. Pate(?) muisti jälkikäteen kysyä olihan levy ihan paska
Lisäksi mä ja Sini voitettiin kiperä "Stala-musavisa", yhteistyöllä ja rautaisella päättelykyvyllä. Oli kiva päästä takaisin himaan sekä levyn että paidan kanssa, ja tarrojen joita sieltä sai ottaa. Muutenkin soi hyvä musiikki (ja Boys Are Having Fun -video ainakin neljästi), ja suolatikut maistui jännitykseen
Kiva paikka, uskaltaiskohan sinne joskus mennä ihan juomaankin?
22.2.2013 Julkkarikeikka Green Roomissa oli toki vielä astetta jännempi: uudet vaatteet, uudet biisit, ja sanatkin piti osata vielä suurinpiirtein : D Ja hyvältähän ne näytti, vaikka puuhkat olikin liian kuluneet että niitä olisi kehdannut mikkeihin ripustaa, ja Sampsakin taisi unohtaa sanat lähinnä Got To Believessä? Lämppäri Band Of Vipersin miksaus oli päin pyllyä, ja korvat olisi kuolleet siihen meteliin ilman mp3-kuulokkeita jotka käy korvatulpista. Lisäksi terkkuja taustalla huudelleille Lordi-faneille, kuitenkin tykkäsitte, vaikka meininki muka olikin kovin nauhalta pyörineessä WYLAMissä. "Paska biisi", kuten Sami ja Sampsa olivat tuumanneet takahuoneessa :')
23.2.2013 Oltiin sit Main Streetissä, Riihimäellä. Paikka oli aika kämmi, alhaalla sentään soi Dingoa, ylhäällä jotain tyhjäpäiväisiä iskelmiä. Paikalla näytti olevan lähinnä jotain paikallisia ryypiskelijöitä, joista osa kyllä osoittautui Samin sukulaisiksi jotka tulivat innoissaan mainostamaan "Mä oon ton bändin sukulainen, jos haluut vaik tapaamista tai nimmarii niin mä voin järjestää
" Nauroin vaan et taidan saada muutenkin
Setissä vaihteeksi enemmän covereita, joidn aikana oli kovin meiniki toki. Joku setä kyllä kävi oikein kysymässä Pamelan jälkeen oliko se oma biisi kun se oli niin hyvä <3
Stala: "Et tainnu vissiin äänestää"
Setä: "??"
Pate: "Niin ku olin tossa ehdolla kunnallisvaaleissa"
Setä: "????"
Fanitytöt: "
"
28.2.2013 Levykauppa Äx oli sitten pitkästä aikaa eka ikärajaton, ja meillä oma pieni jengi koossa : ) Hirmulyhyt setti, ja aika vähän katsojia, mutta biisejä on aina hirmu kivaa kuulla akkarina silti, etenkin Rockstar oli jännä! (Heti kun pääsen lomailemasta takaisin kitaran luo, opettelen kyllä vetään ton
)
1.3.2013 LeBonkissa mun eka duo-keikka, ja myös eka SO.-keikka jolla olin (edes vähän) kännissä
(en kyllä oikeesti edes tykkää juoda, vaikka alkoholi on hyvää, joten sikäli että ketään kiinnostaa taidan kuitenkin vastaisuudessa harrastaa selvänä). Ihmisiä kiinnosti lähinnä jutella ja juoda ilmaista kaljaa (ja syödä sipsejä
) mut oli siellä muutama diggaavakin tanssimassa. Mun mielestä akkarikeikat on kyllä vähän monotonisia, ainakin pidemmän päälle. Mut hauskaa oli :'D
3.3 Hanki & Sydän, Järvenpää, oli bändin eka keikka pakkasssa
Soittivat neljä kappaletta, joita ei saa ladata mihinkään, koska ne menivät niin huonosti (ei ne oikeesti menny
). Eipä olisi ollut paljon katottavaakaan, omat sormet tärisi niin sikana vaikka oli kahdet hanskat päällekäin
Myöhemmin iltapäivällä soitettiin lisää akkaria Black Poolissa, ja jengi vaan pelaisi bilistä. Onneksi ees me Fanitytöt vaivauduttiin katsomaan.