SO. Board
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
SO. Board

Keskustelualue Stala & So.-faneille
 
HomeHome  PortalPortal  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Show by SO.Show by SO.  Log in  

 

 Örviksen räpellykset

Go down 
+9
Monstermama
Hennuli
Blackwolf
Wedary
Albireo
Bass
Nickin salarakas
Sinttu
Örvis
13 posters
Go to page : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
AuthorMessage
Örvis

Örvis


Female Number of posts : 596
Age : 31
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 2007-05-04

Örviksen räpellykset Empty
PostSubject: Örviksen räpellykset   Örviksen räpellykset Icon_minitimeMon Nov 05 2007, 15:22

Tänne pistän miun kaikki räpellykset, eli tarinat, piirustukset jms.
Saa antaa ehdotuksia niihin jos haluaa.


Tän ensimmäisen tarinan nimi on SO.-boardlandia ja tässä on näitä tämän boardin tyyppejä. En ole mittään juonta tähän kehitelly, eli kirjotan vaa, mitä mieleen tulee. Ja voitte ilmoittaa, jos et oo tarinassa, mutta haluat siihen mukaan. Kyl mie aika varmasti saatan ottaa lisää tyyppejä tähän stooriin. Ja, jos sie oot täs tarinas, etkä haluiskaan olla, ni ilmota sit siitäki (vaikka mie kyl kysyin jokaiselt luvan, jotka on täs). Ja tän tarinan ei oo todellakaa tarkotus olla loukkaava, mutta jos näetkin, et täällä on mielestäs jotain loukkaavaa, niin ilmota vaan. Ja muistakaa ottaa huumorilla. Mie otan siis kaikenmoista palautetta vastaan, eli kirjotusvirheistäki saa ja pitää huomauttaa yms… En tiedä yhtään, että miten pitkä tästä meinaa kokonaisuudessaan tulla, mutta sittenhä sen näkee. Tää alotus on vaan tällainen, jossa kerrotaan vähän millainen tää tarina on, mutta sit seuraavassa luvussa alkaa se tarina. Jah, mitäs viel…ei kai tässä muuta, et siitä vaan lukemaan (:



SO.-boardlandia


SO.-boardlandia on kaunis saari keskellä Suomea. Siellä asuvat kaikki iloiset tai vähemmän iloiset ja pienet tai vähemmän pienet SO.-boardilaiset. SO.-boardlandia sijaitsee suurella järvellä. Siitä jonkin matkan päässä sijaitsee pienikokoinen, mutta todella pelottava ja synkkä saari. Kukaan SO.-boardlandialaisista ei ole uskaltanut käydä saarella. Paitsi eräs ex SO.-boardlandialainen, nimeltään Joni Master, joka ei ole koskaan palannut saarelta. Hänen epäillään kuolleen. Keskellä SO.-boardlandiaa on suuri mökki, jota kutsutaan myös pömpeliksi. Jokaisella 13:sta on siellä oma huoneensa. Saarella on myös hevostalli, kasvimaa, sauna ja muuta jännää.

Tässä kaikki SO.-boardlandialaiset esittelevät itsensä lyhyesti:

Albireo (pieni, vaatimaton, olematon):
Mie oon Albireo, tai ihan vaan Albi. Tykkään poimia mansikoita ja soittaa passoa, skittaa, huuliharppua ja nokkahuilua. Fanitan Kari Taalasmaata, ku se on äijistä äijin ja MacGyveria siks ku ite haluisin olla samalaine. Harrastan passon soittoa ja toisten pilkkaamista kai.

Bass-of-doom (tyhmä, basisti, tylsä):
Mie olen Bass-of-doom, mutta saa kutsua myös Bassiksi, Männyksi tai Mäntysuovaksi. Tykkään pomottaa muita, olenhan Bass-of-doom. Osaan soittaa bassoa todella hyvin ja idolini on Niksu. Mie oon itteni mielestä tylsä tyyppi, vaikken oikeesti ookaan.

Blackwolf (laiska, hiljainen, hevari):
Mie oon Blackwolf. Saa kutsua myös nimillä Blackie, Bläkkis, Plakki, Bläk yms. Oon tällanen hevarityyppi, joka rakastaa hyvää musaa, dataamista ja piirtämistä. Oon myös tosi hyvä piirtäjä. Inhoan liikuntaa ja Muumi-mörköä yli kaiken.

Blood-Girl (heppahullu, mukava, nätti):
Oon Bloodis. Tykkään ihan järjettömästi hevosista ja mulla on heppa nimeltään Naked-Andy. Osaan soittaa rumpuja hyvin. Tykkään myös hirveästi musiikista, kuten Hanoi ja Naked.

Elentharus (tyhmä, basisti, hullu):
Oon Elen. Kuuntelen todella hullua musiikkia ja oon itseki hieman hullu. Varsinkin sillon, ku oon juonu 10000 pulloo kokista. Tykkään soitella bassoa ja mulla on myös oma upea ja melkein hyvin menestyvä bändi.

Hennuli (hullu, hauska, huumorintajuinen):
Terve! Mä oon Hennuli. Tykkään KISS:stä, hevosista, musasta, rumpujen soitosta, Paulista, Acesta ja muusta kivasta. Isona aion olla yhtä hyvä rumpujen soittaja, kun Kita (ehkä parempikin). Mulla on heppa, jonka nimi on Paulace.

Julia (iloinen, outo, ystävällinen):
Hi! I’m Julia. I love Christoph Schneider and Rammstein. My favouritebands are Rammstein and Nightwish. I can’t speak Finnish, but I can speak German and English. I like Finland and my favouriteword is ‘Turku’.

Monstermama (höpöttävä, vanha, ikiteini):
Meikä on Mama, eli tämän talon emäntä. Oon tällanen musta hevaritäti, joka pomottaa kakaroita. Harrastukseni on siivous, jota joudunkin tekemään melkein kokoajan. Kiitos kakaroiden.

Nickin Salarakas (vaaleahiuksinen, hevirokkari, ystävällinen):
Eli NS. Oon heviä ja rokkia rakastava tyttönen, joka tykkäilee eräästä bikerzombiesta. Olen kamala heittää turhia vitsejä, joita kaikki eivät ymmärrä. Tykkään bailata ja tehdä suullani mukavia (huom! itseni mielestä mukavia) äänitehosteita.

Sinttu (puhelias, iloinen, vastuuntuntoinen):
Oon Sinttu, tietääkseni. Saan liiallisia naurukohtauksia Kitasta ja Lordista ja kaikesta muusta järkevästä ja järjettömästä. Huoneeni on koristeltu kauniisti Lordin ja Kitan kuvilla.

Stalan Salarakas (ujo, hiljainen, kiva):
Eli SS. Nimestäni huomaa, että tykkään Stalasta ja SO.:sta tosi paljon. Tykkään lauleskella karaokee nuotinvierestä, mitä enemmän yleisöä, sitä parempi. Tykkään rokista ja hyvän näkösistä pojista. Pidän myös todella paljon kavereistani.

Wedary (kiltti, ihana, hullu):
Mie oon Wed. Mie tykkään piirtämisest, netist, hyväst musiikist ja kivoist tyypeist, kuten Blakki. Mie en tykkää väkivallast ja muust ilkeydest. Mulla on heppa, jonka nimi on Timo-timo-timo-timo. Tykkään tehä samoi asioita, kun Plakki, koska se on miun tosi hyvä kaveri.

Örveltäjäkö (kiva, jännä, ei-niin-kiva):
Oon Örvis. Saa käyttää myös joitakin tuhansista lempinimistäni. Diggailen hyvästä musasta ja muista hauskoista, hassuista ja jännistä asioista. Tykkään myös leikkiä ja kiistellä muiden kanssa.


-----------------------------

Nonih, antakaaha sitä kommenttia (:
Ja muistakaa kommentoija virheistä, kun löyätte niitä.
Seuraavas osas alkaa sitten se tarina, että silleen... Razz


Last edited by Örveltäjäkö on Thu Nov 27 2008, 19:38; edited 1 time in total
Back to top Go down
Sinttu

Sinttu


Female Number of posts : 314
Registration date : 2007-05-01

Örviksen räpellykset Empty
PostSubject: Re: Örviksen räpellykset   Örviksen räpellykset Icon_minitimeMon Nov 05 2007, 16:38

Mä kiinnostuin heti ihan kauheesti! :] Huumoritarinathan on parhaita heti slashin jälkeen. Razz Idea on ihan hemmetin kiva, tosta tulee varmasti ihan mahtava. ^^ Ja nuo kuvailut oli hauskoja, repesin vaan muutaman(sadan) kerran. :')

Mun sokeilla silmillä (tai tyhmillä aivoilla) ei kirjoitusvirheitä etsitä. Sovitaan ettei niitä siis ollut. ^^ Ootan jatkoa enemmän ku innoissani. (:
Back to top Go down
Nickin salarakas

Nickin salarakas


Female Number of posts : 22
Age : 31
Registration date : 2007-05-22

Örviksen räpellykset Empty
PostSubject: Re: Örviksen räpellykset   Örviksen räpellykset Icon_minitimeMon Nov 05 2007, 17:41

Ja tämähän näyttää hyvältä alulta....Very Happy Koetahan jatkaa nopsaa kuin mahdollista. Wink
Back to top Go down
Bass
Pääjehu
Bass


Male Number of posts : 369
Age : 31
Paikkakunta : Otava
Registration date : 2007-05-01

Örviksen räpellykset Empty
PostSubject: Re: Örviksen räpellykset   Örviksen räpellykset Icon_minitimeMon Nov 05 2007, 17:50

Yhdyn edelliseen! Järjetöntä! Nopsaa nopsaa! Et pistä nyt ees vähän tänään lisää. d:
Back to top Go down
https://soboard.niceboard.com/
Albireo




Male Number of posts : 171
Age : 33
Registration date : 2007-07-06

Örviksen räpellykset Empty
PostSubject: Re: Örviksen räpellykset   Örviksen räpellykset Icon_minitimeMon Nov 05 2007, 18:00

Äkkiä sitä tarinaa kehiin!!! Very Happy
Back to top Go down
Wedary

Wedary


Female Number of posts : 170
Age : 29
Registration date : 2007-05-05

Örviksen räpellykset Empty
PostSubject: Re: Örviksen räpellykset   Örviksen räpellykset Icon_minitimeMon Nov 05 2007, 18:37

Kaksi sanaa: Ei hitto. :'D

jatkoa! :''D
Back to top Go down
Blackwolf

Blackwolf


Female Number of posts : 304
Age : 31
Paikkakunta : Tuusula
Registration date : 2007-05-11

Örviksen räpellykset Empty
PostSubject: Re: Örviksen räpellykset   Örviksen räpellykset Icon_minitimeMon Nov 05 2007, 19:27

:'D

Mahtavaa, ihanaa taas vähä naureskella sen jälkee ko mieli o ollu maassa. : D Jesh, tätä o pakko saada lisää! :]
Back to top Go down
http://the-blackwolf.deviantart.com
Hennuli

Hennuli


Female Number of posts : 23
Age : 30
Paikkakunta : Mikkeli F13
Registration date : 2007-06-15

Örviksen räpellykset Empty
PostSubject: Re: Örviksen räpellykset   Örviksen räpellykset Icon_minitimeMon Nov 05 2007, 20:45

Jaaha Jaaha. Sun soolokiertue sitten alko? :,D Mahtavaa! Ja miekii mukana. ^^ Yey! Ja ihan tiedoksi, en mie niistä hepoista enää niin kauheesti välitä. Musa ja dataaminen ja kaverit on mulle se kaikista tärkein juttu. Ei enää niin paljon elukat. Wink Mutta jatkappas vauhdikkaasti! ;D
Back to top Go down
Monstermama

Monstermama


Number of posts : 245
Registration date : 2007-05-06

Örviksen räpellykset Empty
PostSubject: Re: Örviksen räpellykset   Örviksen räpellykset Icon_minitimeTue Nov 06 2007, 00:12

Laughing odottaa innolla tulevaa Laughing
Razz
Back to top Go down
Örvis

Örvis


Female Number of posts : 596
Age : 31
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 2007-05-04

Örviksen räpellykset Empty
PostSubject: Re: Örviksen räpellykset   Örviksen räpellykset Icon_minitimeTue Nov 06 2007, 09:40

Sinttu: No, mukava kun kelpaa ja kiitos paljon.
NS: Tänks!
Bass: Kiitti. Eipä tullu eilen jatkoo, mut toivottavasti tää kelpaa.
Albi: Näin teen.
Wed: Kaksi sanaa: Jatkoa tulee.
Bläk: Kiitos ja ole hyvä ja kiva kun kelpaa.
Hennuli: Kyl, tänks! Vai niin, hyvä kun kerroit…pittää jotai keksiä hepolle.
Mama: Nii sitä pitääki.


1. luku: "Mitäs me nyt leikittäs?"


On kaunis kesäpäivä SO.-boardlandiassa. Aurinko paistaa pilvettömältä taivalta ja linnut laulavat kauniisti puunoksilla. On tyyntä ja lämpömittari näyttää +30 astetta. Suurin osa SO.-boardlandialaisista on laiturilla ottamassa aurinkoa ja pelaamassa korttia, mutta loput jossakin omassa touhuissaan.

”On tyyni nyt ei tuule, nyt on tuulikin jo tyyntynyt”, Sinttu runoilee, ”Wed, osaatko sä sanoo ton monta kertaa peräkkäin nopeesti?”
”Tietty osaan”, tyttö hihkaisee, ”On tyyni nyt, ei tuule nyt on tuulikin jo tyyntynyt. On tyyli nyt, ei tuule nyt, on tyynykin jo tyytynyt”.
”Ahhahaa!”, Sinttu naurahtaa Wedarylle, ”Ei ihan, mut melkein”.
”Antakaapas, ku ammattilainen näyttää”, Hennuli sanoo ja röyhistää rintaansa, ”On tyyni nyt, ei tuule nyt, on tuulikin jo tyyntynyt. On tyyni, nyt ei tuule nyt, on tuulikin jo tyyntynyt. On tyyny-”.
”Voihan Samppa! Mä en ymmärrä, miks mä aina häviän”, Elentharus huutaa, kun hän häviää Mustan Maijan viidennen kerran peräkkäin, ”Pelataan jotain muuta peliä”.
”Elen..”, Stalan Salarakas rauhoittelee, ”Etkö sä ymmärrä, että sun pitää yrittää päästä siitä maijasta eroon, eikä yrittää kalastaa sitä itelles”.
Elen tuhahtaa.
”Mä tiedän, mitä pelataan!”, Örvis huudahtaa yhtäkkiä, ”Pelataan 52”.
”Mie en sitten osallistu siihen peliin”, NS ilmoittaa heti.
Blackie pyöräyttää silmiään.
”Elikkäs, säännöt menee niin, että nää kortit täytyy kerätä numerojärjestykseen”, Örvis selittää, ”Ymmärsittekö?”.
Muut nyökkäävät.
”Hyvä”, tyttö vastaa ja heittää kortit järveen, ”Albi kerää!”
Poika mulkaisee murhaavasti Örvistä.
”Äläs luulekaan”, hän sanoo ja nousee uhkaavasti seisomaan.
Tässä vaiheessa Örvis on jo lähtenyt juoksemaan kohti kasvimaata.
”Sinttu kerää!”, Albi huutaa ja lähtee juoksemaan Örviksen perään.
”Heii! Ei tää oo kiva peli!”, Sinttu parkaisee ja lähtee juoksemaan Albireon ja Örviksen perään, ”Wed kerää!”.
”Pläkkipäs!”, Wedary väittää ja lähtee juoksemaan edellisten perään.
”SS kerää!”, Bläkwolf huudahtaa ja juoksee edellisen tytön perään.
Nyt laiturilla on enää jäljellä SS, Hennuli, NS ja Elentharus.
”Eikun Elen!”, SS huudahtaa ja juoksee Örviksen, Albin, Sintun, Wedaryn ja Bläkkiksen perään.
”Ei tää oo reilua. En mä suostu keräämään”, Elen huutaa ja juoksee jo menneitten perään, ”Hennuli kerää!”.
Hennuli jää seisomaan laiturille tumput suorina ja katselee ihmeissään ympärilleen, kun laiturilla ei ole enää hänen lisäkseen muita, kuin NS.
”Kai sun pitää sit kerätä nuo kortit tuolta järvestä”, Hennuli sanoo rauhallisesti NS:lle ja lähtee hölkkäämään muitten perään.
”Heei!”, NS rääkäisee Hennulin perään, ”Miehän sanoin, että en pelaa tätä peliä! Örvis saa kerätä ne, kun se kerta heittikin. Tai sitten Mama kerää”.
Lopulta NS:kin juoksee porukan perään.

Örvis, Albi, Sinttu, Bläkkis, SS ja Elen ovat jo päässeet kasvimaalle.
”Tuolta tulee vielä Hennuli. Joutukohan NS keräämään ne kortit?”, Wedary naurahtaa.
”Luulen niin”, Sinttu vastaa.
”Äh, ei NS:kään suostu keräämään niitä”, Hennuli sanoo, kun hän on päässyt perille, ”Se sano, et Örpötin pitäs kerätä ne”.
”Mitäh?”, Örvis kiljaisee, ”Eiks se ymmärrä, että eihän jakaja voi kerätä niitä”.
”Mähän sanoin, että se on outo”, Bläkkie tiuskaisee.
Pian NS:kin pääsee perille.
”Örvis, sun pitää kerätä ne”, hän sanoo.
”Höh, etkö sä tajua, että eihän jakaja voi kerätä niitä?”, Örvis tiuskaisee.
”Mutta, kun sie heitit ne sinne, ni sie myöskin haet ne”, NS kiistää.
”Itehä te suostuitte siihe leikkiin”, Örvis väittää.
”Mie sanoin heti aluks, etten mie suostu siihen ja-”
”Riita poikki ja voita väliin, jos ei voita niin Bloodis”, Blood-Girl sanoo.
”Hei Bloodis, mitäs sä siihen ilmestyit?”, Sinttu huudahtaa.
”Mä tulin vaan sanomaan Hennulille, että sen hevosen selkään on tullu jotain punaisia laikkuja”, hän vastaa.
”Mitäh?”, Hennuli karjaisee, ”Mitä mun Paulace-pöppeliinille on tapahtunu?”
”No tuu kattoo”, Blood-Girl vastaa ja tytöt juoksevat tallille.

Hiljaisuus.
”No, mitäs me nyt leikittäs?”, Albireo kysyy toisilta.
”Mie tiiän”, Wedary huudahtaa, ”Mennään säikäyttämään Bassi”.
”Missäs Bass on nyt?”, Albi kysyy Wediltä.
”Soittamassa bassoo tietty”, tyttö vastaa ja jengi lähtee kävelemään mökkiä kohti.
He kävelevät keittiön halki, rappuset ylös ja yläkertaan Bassin huoneen oven eteen.
”Örv ja Wed!”, kuuluu alakerrasta Monstermaman huuto, juuri kun he ovat päässeet yläkertaan, ”tulkaahan kattamaan pöytä, koska kohta on ruoka-aika".
”Miks aina minä?”, Wed mököttää ja lähtee Örviksen kanssa alakertaan.
”No niin”, Elen sanoo, kun edelliset ovat menneet, ”Nyt säikäytetään Bass”.

Kaikki kuusi aukaisevat hiljakseen Bassin huoneen oven. Bass on heidän onnekseen soittamassa bassoaan selkä heihin päin.
”Nyt säikäytetään se”, Sinttu kuiskaa.
Muut nyökkäävät ja he kävelevät lähemmäs Bassia.
”PÖÖÖÖ!!!”, kaikki huutavat kuorossa pojan korvan juuressa.
Poika-parka säikähtää ja pomppaa puoli metriä ilmaan.
”Voi Hemuli!!", hän huudahtaa ja silittää bassoaan, ”Teijän vika, ku mun basso meni epävireeseen! Menkää pois mun huoneesta! Heti!”
Bass hätistää porukat pois huoneestaan.

”Ei tainu olla sillä ihan paras päivä”, Albi sanoo, kun heidät on hätistelty huoneen ulkopuolelle.
Muut nyökkäävät.
”Kakarat!”, kuuluu kohta Maman huuto alakerrasta, ”tulkaa heti syömään!”.
”Mä en tykkää, kun Mama kutsuu meitä kakaroiks”, SS valittaa.
”Okei mummo!”, NS huutaa takaisin, ”Mut mitä meillä on ruokana?”.
”Kalaa ja kanasalaattia”, alakerrasta huudetaan.
”Ah, mun lempiruokaa”, Sinttu huokaisee ja kiitää tuhatta ja sataa portaat alas, keittiöön.


Jättääkö Sinttu muille syötävää?
Kuoleeko Hennulin hevonen laikkuihinsa?
Ei kai Bass saanut elinikäisiä traumoja säikyttelystä?

Nämä kaikki selviävät ehkä seuraavassa luvussa.

---------------------------------

Joo, tässäpä tää eka osa.
Varsin kesäistä tarinaa joo…tiedän. Kirjotin tän alun vaa joskus kesällä, mut toivottavasti ei haittaa.
Palautetta vaan kehiin. Razz


Last edited by Örveltäjäkö on Thu Nov 27 2008, 19:44; edited 6 times in total
Back to top Go down
Sinttu

Sinttu


Female Number of posts : 314
Registration date : 2007-05-01

Örviksen räpellykset Empty
PostSubject: Re: Örviksen räpellykset   Örviksen räpellykset Icon_minitimeTue Nov 06 2007, 15:23

Örv tappaa mut nauruun, kun kirjoittaa tätä. Laughing Kortit sitten loppujen lopuksi jäi sinne järven pohjaan, kun kukaan ei suostunut keräämään. :'D

Tällä kertaa löysin kirjoitusvirheitä:
”Miehän sanoin, että en pelaa tätä eliä!"

”Äh, ei NS:kään suotu keräämään niitä”,

Razz
Mutta eipä muuta valitettavaa, laitahan pian jatkoa!! Mie odotan sitä jo. ^^
Back to top Go down
Albireo




Male Number of posts : 171
Age : 33
Registration date : 2007-07-06

Örviksen räpellykset Empty
PostSubject: Re: Örviksen räpellykset   Örviksen räpellykset Icon_minitimeTue Nov 06 2007, 17:41

Yks huono puoli näis tarinois on, nää jää ain kesken Very Happy Eli äkkiä sitä jatkoa tulemaa!! (:
Back to top Go down
Blackwolf

Blackwolf


Female Number of posts : 304
Age : 31
Paikkakunta : Tuusula
Registration date : 2007-05-11

Örviksen räpellykset Empty
PostSubject: Re: Örviksen räpellykset   Örviksen räpellykset Icon_minitimeTue Nov 06 2007, 18:06

Muutama kirjotusvirhe löytyy ainaki tosta alusta, mut muuten iha mahtava stoori. :'D Et pistäs äkkii lisää.. :]
Back to top Go down
http://the-blackwolf.deviantart.com
Wedary

Wedary


Female Number of posts : 170
Age : 29
Registration date : 2007-05-05

Örviksen räpellykset Empty
PostSubject: Re: Örviksen räpellykset   Örviksen räpellykset Icon_minitimeTue Nov 06 2007, 19:31

Miks mie joudun aina kattamaa? ;___; Ja tiedoks, mie opin tollaset ihme-sanaleikit hetkessä, en mie voi olla huonompi ko Sinttu :L mutta kiitos, viittiskö joku lainaa liimaa tai teippii enne ku mie repeen kokonaa? :]

jatgoa, giitoss.
Back to top Go down
Bass
Pääjehu
Bass


Male Number of posts : 369
Age : 31
Paikkakunta : Otava
Registration date : 2007-05-01

Örviksen räpellykset Empty
PostSubject: Re: Örviksen räpellykset   Örviksen räpellykset Icon_minitimeTue Nov 06 2007, 21:57

Noni! Täydellistä! Laughing Jatkoa heti!
Albi wrote:
”Ei tainu olla sillä ihan paras päivä”

Toi oli totta! Mä sain 6+:n musan kokeesta sen takia kun olin lukenut kokeen väärin ja ope luuli et mun a oli joku random krapula-kökkö(?). Jos olisin tehnyt sen tehtävän, niin olisin saanut 40/50p!
Back to top Go down
https://soboard.niceboard.com/
Monstermama

Monstermama


Number of posts : 245
Registration date : 2007-05-06

Örviksen räpellykset Empty
PostSubject: Re: Örviksen räpellykset   Örviksen räpellykset Icon_minitimeTue Nov 06 2007, 22:42

yyhyyh..taasko mie laitan ruokaa.. Razz Mut olipa virkistävää!! Ja seur. jakso kehii!
Back to top Go down
Elentharus

Elentharus


Number of posts : 273
Age : 30
Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa
Registration date : 2007-05-04

Örviksen räpellykset Empty
PostSubject: Re: Örviksen räpellykset   Örviksen räpellykset Icon_minitimeWed Nov 07 2007, 19:17

tää on oikein kiva tarina. Toi Elentharushan jopa kuulostaa multa! joo mutta jatkoa munkin pualesta... Twisted Evil
Back to top Go down
Örvis

Örvis


Female Number of posts : 596
Age : 31
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 2007-05-04

Örviksen räpellykset Empty
PostSubject: Re: Örviksen räpellykset   Örviksen räpellykset Icon_minitimeWed Nov 07 2007, 21:11


Sinttu: Kiitos paljon. Korjasin virheet.
Albi: Jää kesken? Ei kai?
Bläk: Kiitti.
Wed: Uuups..noh, nyssie oot kuiteki tollane luuseri : P
Bass: Oijoi…ja tänks!
Mama: Kiitti ja ole hyvä.
Elen: Kiva ku sieki kommasit. (:


2. luku: ”Mä en kestä teitä!”

Kaikki SO.-boardlandialaiset, eli Mama, Bass, Wed, Bläk, Örvis, Sinttu, Elen, SS, NS, Julia, Albi, Hennuli ja Bloodis syövät suurikokoisen pöydän ääressä Maman vaivalla tehtyä ruokaa.

”Haluuko joku viel lisää ruokaa?”, emäntä kysyy muilta suuri ruokakattila kädessään.
Kaikki pyörittävät päätään.
”Minne me tää loppu ruoka sit laitetaan?”
”Mä voin viedä sen Naked-Andylle”, Bloodis keksii ja Mama on tyytyväinen, että edes jollekin kelpaa hänen ruokansa.
Syömisen jälkeen riidellään vaihteeksi.
”En mie haluu pestä astioita, koska mie katoin pöydän”, Wed marisee, ”jonkun muun vuoro välillä”.
”No okei”, Mama tuhahtaa, ”Sinttu ja Elen tiskaa sitten. Mie meen sillä aikaa ottamaan aurinkoo”.
”Hei! Aika reilua!”, Elen huudahtaa, ”Mulle ei käy, että kun mie tiskaan, ni sie vaan relaat ja otat aurinkoa!”.
”No, kukahan täällä on tehny ruuan”, Mama tuhahtaa.
”No sinä”, Elen vastaa, ”Mutta ruuan teko onkin ainaki sata kertaa helpompaa ja kivempaa, kun tiskaaminen”.
”Älä luulekaan!”, Mama huudahtaa, ”Mie voisin koko elämäni loppuun asti kattaa pöydän ja tiskata, jos te vaan tekisitte ruuan”.
”Okei, käy mulle”, tyttö huutaa takaisin, ”Me voidaan tehä joka päivä ruoka, jos sä vaan katat pöydän ja tiskaat”.
”Muistakaa tehdä sitten iltaruoka”, Mama tiuskaisee, ”Veikkaampa vaan, ettei siitä tule yhtään mitään”.
”Sovittu!”, Elen sanoo ja paiskaa kättä Maman kanssa.

Ja niin Mama joutuu vaihteeksi siivoamaan ja muut SO.-boardilaiset pääsevät ulos leikkimään, paitsi Bläkwolf joka menee piirtämään, Wedary joka menee myös piirtämään, SS joka menee kuuntelemaan SO.:a ja Julia joka menee kuuntelemaan Rammsteinia.

Päivä menee todella nopeasti ja kello on jo 17:00.
”Hennuli”, Sinttu sanoo yhtäkkiä, ”Mikä sillä sun hepalla oikeen oli?”.
”Ei sillä ollukaan mitään vakavaa”, Hennuli vastaa, ”Joku oli vaan maalannu sen selkään mansikalla pilkkuja. Pyh, olevinaan joku hyvä vitsi”.
Albireo kääntää katseensa muualle.
Muut kääntävät katseensa Albireoon.
”Mitä te mua mulkkaatte?”, poika huudahtaa, ”En mie oo mitään tehny”.
”Albi!”, Hennuli kiljaisee, ”Teitkö sä ton pilan?”.
”En!”.
”Teitpäs”, tyttö väittää.
”No, okei tein sitten”, Albi tunnustaa, ”Mutta sie kävit poimimassa miun mansikoita”.
”Tuo on meidän yhteinen mansikkamaa!”, Hennuli puuskahtaa.
”Mutta sie katkoit niitten pikkusten mansikkaparkojen varpuja”, Albi inttää.
”Hah, aina minua syrjitään”, Hennuli huudahtaa surullisesti ja juoksee pois, mökkiä kohti, ”Sä et välitä toisten tunteista mitään”.

Albireo nielaisee.
”Öh, olinkohan mie liian tyly?”, hän kysyy tytön mentyä.
”Et ollu”, Örvis vastaa ja hänkin lähtee, ”Mä meen lohduttaa sitä”.
”Eli olin”, poika kuiskaa.
”Et ollu”, Sinttu väittää.
”Olipas!”, Elen sanoo.
”No ei varmana ollu”, NS tulee Sintun puolelle.
”Varmasti oli”, Bloodis huudahtaa.
”Lopettakaa jo tuo lapsellinen jokapäivänen riitely!”, Bass huutaa kurkku suorana, ”Tuo on nii lapsellista”.
”Niinpä, lopettakaa jo”, Sinttu huokaisee.
”Eikä lopeteta”, Elen huutaa takaisin.
”Ei niin!”, Bloodis jatkaa.
”Kyllä lopetatte!”, NS käskee.
”Haistakaa…”, Bass sanoo ja hänkin lähtee laahustamaan mökkiä päin.
”No niin, kattokaa mitä teitte. Nyt se suuttu!”, Sinttu huokaisee.
”Eikä suuttunut”, Elen väittää.
”Suuttupas”, Albi huudahtaa.
”Mä en kestä teitä”, NS tuhahtaa ja lähtee tallustamaan mökkiä päin.
”Ja porukka vähenee”, Sinttu sanoo.
”Niin tekee”, Elen myöntää.
”Mitä leikitään?”, Albi kysyy.
”Mä meen ainakin kuuntelee Lordia”, Sinttu vastaa ja lähtee.
”Sinne meni sekin”, Elen sanoo.
Albi ja Bloodis nyökkäävät.
”Mäkin meen”, Elen jatkaa.
Albi ja Bloodis nyökkäävät uudestaan.
”Ja taas porukka vähenee”, Bloodis huokaisee.
”Eikä vähene”, poika vitseilee.
Tyttö lyö häntä raipalla selkään.
”Auts! Mulle jäi varmasti arvet!”, Albi karjaisee kyyneleet silmissä, ”Mie meen kertomaan Mamalle”.
Albireokin lähtee.

Ja niinpä Bloodis jää seisomaan yksin keskelle nurmienttää raippa kädessään.
”Pitäsköhä munkin mennä?”, hän kysyy hetken kuluttua itseltään ja tuijottaa suu auki mökkiä, jonne hänen kaikki kaverinsa ovat menneet.


Antaako Albireo koskaan anteeksi Bloodikselle?
Voivatko SO.-boardilaiset enää koskaan leikkiä riitelemättä?
Kestääkö Mamalla hermot kakaroiden kanssa?


Nämä kaikki selviää ehkä seuraavassa luvussa.

----------------------------

Jotenki tuntuu että täst tuli tosi sekava Razz
No miten vaa...tässä tää kuiteki on.


Last edited by Örveltäjäkö on Tue Apr 22 2008, 20:39; edited 2 times in total
Back to top Go down
Bass
Pääjehu
Bass


Male Number of posts : 369
Age : 31
Paikkakunta : Otava
Registration date : 2007-05-01

Örviksen räpellykset Empty
PostSubject: Re: Örviksen räpellykset   Örviksen räpellykset Icon_minitimeWed Nov 07 2007, 21:20

Kaks adjektiivia: Upeeta, Liian lyhyt. Mä haluun lisää jatkoa heti. d:
Back to top Go down
https://soboard.niceboard.com/
Monstermama

Monstermama


Number of posts : 245
Registration date : 2007-05-06

Örviksen räpellykset Empty
PostSubject: Re: Örviksen räpellykset   Örviksen räpellykset Icon_minitimeWed Nov 07 2007, 21:24

Örv meinaa tappaa maman!! Ei saa näin naurattaa Laughing
Back to top Go down
Blackwolf

Blackwolf


Female Number of posts : 304
Age : 31
Paikkakunta : Tuusula
Registration date : 2007-05-11

Örviksen räpellykset Empty
PostSubject: Re: Örviksen räpellykset   Örviksen räpellykset Icon_minitimeWed Nov 07 2007, 21:28

Lisääääääääääää... :] Siun hauska tarinas o kivaa vaihteluu uutisotsikoihin. d:
Back to top Go down
http://the-blackwolf.deviantart.com
Wedary

Wedary


Female Number of posts : 170
Age : 29
Registration date : 2007-05-05

Örviksen räpellykset Empty
PostSubject: Re: Örviksen räpellykset   Örviksen räpellykset Icon_minitimeWed Nov 07 2007, 21:29

yksi hymiö: : D

”Auts! Mulle jäi varmasti arvet!”, Albi karjaisee kyyneleet silmissä, ”Mie meen kertomaan Mamalle”.
^ : DD

Mut miks mie en käy tallil, ko miul kerra o se t-t-t-t-heppa? :p

jatkoa. pitempii pätkii. kiitos. :]
Back to top Go down
Albireo




Male Number of posts : 171
Age : 33
Registration date : 2007-07-06

Örviksen räpellykset Empty
PostSubject: Re: Örviksen räpellykset   Örviksen räpellykset Icon_minitimeWed Nov 07 2007, 21:32

Bass wrote:
”Lopettakaa jo tuo lapsellinen jokapäivänen riitely!”, Bass huutaa kurkku suorana, ”Tuo on nii lapsellista”.
Elä valita, tommosiaha me ain ollaa d:

Quote :
Tyttö lyö häntä raipalla selkään.
Ja joo, mie en kyl tollasta voi ikin antaa anteeks, minuu alko oikeesti itkettää noi julma temppu Crying or Very sad

Mut toisaalta enhä mie oikeestaa voikkaa tietää, annanko mie anteeks, ennen kui jatko tulee, eli hopi hopi sitä tekemää Wink


Last edited by on Wed Nov 07 2007, 21:37; edited 1 time in total
Back to top Go down
Bass
Pääjehu
Bass


Male Number of posts : 369
Age : 31
Paikkakunta : Otava
Registration date : 2007-05-01

Örviksen räpellykset Empty
PostSubject: Re: Örviksen räpellykset   Örviksen räpellykset Icon_minitimeWed Nov 07 2007, 21:34

Albireo wrote:
Bass wrote:
”Lopettakaa jo tuo lapsellinen jokapäivänen riitely!”, Bass huutaa kurkku suorana, ”Tuo on nii lapsellista”.
Elä valita, tommosiaha me ain ollaa d:
Elä ite valita! Örvis pisti mut sen sanomaan! Crying or Very sad
Back to top Go down
https://soboard.niceboard.com/
Albireo




Male Number of posts : 171
Age : 33
Registration date : 2007-07-06

Örviksen räpellykset Empty
PostSubject: Re: Örviksen räpellykset   Örviksen räpellykset Icon_minitimeWed Nov 07 2007, 21:37

Bass-of-doom wrote:
Albireo wrote:
Bass wrote:
”Lopettakaa jo tuo lapsellinen jokapäivänen riitely!”, Bass huutaa kurkku suorana, ”Tuo on nii lapsellista”.
Elä valita, tommosiaha me ain ollaa d:
Elä ite valita! Örvis pisti mut sen sanomaan! Crying or Very sad
Nii nii seli seli... tongue
Back to top Go down
Sponsored content





Örviksen räpellykset Empty
PostSubject: Re: Örviksen räpellykset   Örviksen räpellykset Icon_minitime

Back to top Go down
 
Örviksen räpellykset
Back to top 
Page 1 of 6Go to page : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
SO. Board :: Suomenkielinen SO. Board :: Fanitaidetta-
Jump to: