SO. Board
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
SO. Board

Keskustelualue Stala & So.-faneille
 
HomeHome  PortalPortal  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Show by SO.Show by SO.  Log in  

 

 Monstermaman tarinointia!

Go down 
+15
Nick G.
pikkupiru
Nickin salarakas
Elentharus
Little-devil
Eirikur
Sirenia666
Sinttu
Wedary
Blood-girl
Örvis
Blackwolf
Stalan salarakas
Monstermama
Bass
19 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
AuthorMessage
Monstermama

Monstermama


Number of posts : 245
Registration date : 2007-05-06

Monstermaman tarinointia! - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Monstermaman tarinointia!   Monstermaman tarinointia! - Page 6 Icon_minitimeThu Jun 14 2007, 07:57

Nyt se MM jatkaa. Tässä tulevassa oon saanu vinkin Bassilta mitä voisi tapahtua. Kiitos sulle.

Niko: Mut syödääs ny. Mul on tuol sauna just valmiina. Tahtooks likat mennä yhes enste, vai mite me sinne mennää?
Staly: Mä meen Nickyn kaa. Meil on vähä juteltavaa.
Stala: Vai on teil juteltavaa.No te tietty kehutte meitä. Vai mitä Niksu?
Niko: Joo, kehutaa vaa. On ne hienoi.
Stala: Ai ketkä?
Niko: No tytöt. On ne hienoi.
Sraly: Ei nuo kaks ny tainnu olla iha mukana täs.
Stala. Ei näköjää.

Ja eihän ne ihan tässä maailmassa olleet. Toistensa lumoissahan he olivat.

Staly: Niksu, jokos saunaa voi mennä?
Niko: Saunaan, joo saunaan vois mennä. Meetteks te likat enste?
Nicky: Heti ku on vaa nää saatu korjattuu.
Niko: Menkääs jo. Me korjataa nää.
Nicky: Kiva. Pussaan sua.

Tytöt menevät saunaan.

Nicky: Oliks sulla oikeesti mulle jotaa asiaa?
Staly: Olishan sitä monenkinlaista. Iha pikkasen huoliakin. Jos vaik aloitan niistä.
Nicky: Mitäs huolia sul nyt on?
Staly: No kun Lordi on lähös reissulle. Stala ei oo mua kysyn mukaa ja voisinks ees lähtä. Mut jos en lähe nii tulee hirvee ikävä. Mä en tiedä mitä mun pitäis tehä.
Nicky; Nii tuo on tietty jonkinlainen ongelma. Mut jos et suris sitä vielä. Kyllä ne asiat selviää ajallaan. Mut mitä muuta sul oli.
Staly: No ihan sitä miten hienoo et ootte menny kihloihin vaik ei olla tunnettu minkää aikaa.
Nicky: Nii tää on kyl ihmeellistä. Varsinainen pikakihlaus. En tosiaa tiedä järkevyydestä, mut hyvält tää tuntuu.
Staly: Selvähän se et hyvält! Kyl on ihanaa ku saa vihtoo. Millonkoha mä oon viimeeks kylpen tällee?
Nicky: Mä eilen, hih. Mä olin iha äimistyn ku näin tän saunan. Ja vihdat ja kaikki.
Staly: Mennää istuu vähäks aikaa tonne pukkarin puolelle.
Nicky: Mennää vaa.
Staly: Tiedäks mitä. Mä oon vähä mustis.
Nicky: Ai miks?
Staly: No jokapaikas mis oon Stalan kaa nii ain on kaikenikäset naisihmiset sen ympäril. Se on aika rasittavaa.
Nicky: Sitähän se on ku on julkiksen kaa. Niksukin antaa yhtenää nimmareita jollee.

Nicky nousee ja alkaa esittää Niksua. Staly tulee leikkiin mukaan ja siinä he jakelevat nimmareita. Yhtäkkiä Staly alkaa laulamaan One Night Standia. Heillä on hauskaa kun he esiintyvät niin Stalana ja Niksuna. Tytöt muistavat SO.:n videon tarkkaan ja joka liike tehdään mallin mukaan.

He ovat selkä oveen päin ja eivät ole huomanneet oven aukeamista. Pojathan siellä katselevat tyttöjensä esiintymistä. Juuri kun tytöt esittävät tepastelukohtaa ja menevät taaksepäin ojentuvat kädet ja nappavat pyyhkeet alas.

Tytöt: Heiii, ei saa!!!

Tytöt juoksevat omiensa taa piiloon.

Staly: Mitä te idiootit tollee kiusatte?!
Stala: Oli sen verran hauskaa katseltavaa..
Niksu: Ja aateltii viel parantaa näkymiä.
Nicky: Mut ei oo iha kivaa olla nakuna täs vieraan miehen edesssä. Ette kyl yhtää ajatellu!
Stala: En kyl ehtin liiemmin nähä sua. Sen verra sukkelaa sinne Niksun taa juoksit. Ja oonks ny nii pelottava ettet uskalla mun edes olla?
Nicky: Hyi sinuu!
Stala: Täs on nää teiä pyyhkeet. Pankaa ne eteenne jos se helpottaa. Mut hyvä esitys teillä.
Staly: Mä viel kostan tän...
Niko: No aletaas kylpee.
Nicky: Ei me olla viel lopetettu!
Niksu: Me tullaa teiä kaa.
Staly: Ette tuu!
Stala: Tullaa tullaa, pitäkää pyyhkeet päällä jos ette muuten uskalla olla.
Staly: No mitäs me Nicky ny tehää?
Nicky: Vallataa lauteet itelle!

Ja he ryntäävät lauteille. Pian Stala ja Niksu tulevat löylyihin.

Niksu: Ny tilaa tytöt. Uroot tulee.
Staly: Tila on otettava. Me ei anneta nyt mitää!
Stala: Mä tuun ottaa!! Vien sun pyyhkeen jos et siirry.
Staly: Iik, mua kiusataa!
Nicky: Kääk, mua kans! Apuaa!
Niko: Kukaa ei teit kuule. Ootte iha meitin armoilla. Voidaa tehä teille vaik mitä...

Siinä he istuvat ja alkavat nauraa. Hauskaahan kaikki tuo pelleily on.
Back to top Go down
Wedary

Wedary


Female Number of posts : 170
Age : 29
Registration date : 2007-05-05

Monstermaman tarinointia! - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Monstermaman tarinointia!   Monstermaman tarinointia! - Page 6 Icon_minitimeThu Jun 14 2007, 10:55

Oiii, ilkeä pikku Weddipuppeli ei ole kommaillut pitkään aikaan... Shocked
Noh. Hyvää tarinaa jokatapaukses. Jatkeles... :3
Back to top Go down
Örvis

Örvis


Female Number of posts : 596
Age : 31
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 2007-05-04

Monstermaman tarinointia! - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Monstermaman tarinointia!   Monstermaman tarinointia! - Page 6 Icon_minitimeThu Jun 14 2007, 11:16

Nick G. wrote:
Laughing Laughing

Eikä! Laughing
Noh, varmasti Nick tykkäs tästä tarinasta, niinkun minäkin.
Jatkoa!

PS: Löysin yhen kirjotusvirheen! Very Happy
Yhteen kohtaan oli kirjotettu Stalyn sijaan Sraly. (kamalaa)
Back to top Go down
Blackwolf

Blackwolf


Female Number of posts : 304
Age : 31
Paikkakunta : Tuusula
Registration date : 2007-05-11

Monstermaman tarinointia! - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Monstermaman tarinointia!   Monstermaman tarinointia! - Page 6 Icon_minitimeThu Jun 14 2007, 18:00

Jatkoa tulemaan, kiitos. Piristää mukavasti meikäläisen päivää ku pääsee lukee tätä tarinaa. Wink
Back to top Go down
http://the-blackwolf.deviantart.com
Little-devil

Little-devil


Female Number of posts : 39
Paikkakunta : Lapua
Registration date : 2007-05-16

Monstermaman tarinointia! - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Monstermaman tarinointia!   Monstermaman tarinointia! - Page 6 Icon_minitimeThu Jun 14 2007, 20:58

Taas näin ihana tarinaa.. Sai oikee nauraa, ku serkkuki luki Smile Jatkoo jatkoo..
Back to top Go down
Sinttu

Sinttu


Female Number of posts : 314
Registration date : 2007-05-01

Monstermaman tarinointia! - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Monstermaman tarinointia!   Monstermaman tarinointia! - Page 6 Icon_minitimeFri Jun 15 2007, 09:44

Ihanan pitkän osan olit kirjoittanut ja loistavaa tekstiä taas kerran. Hauskaa tekstiä on, saa lukea oikein hymyssä suin. Lisäksi nauroin ihan vaan sen takia, että olin lukenut juuri Niksun "rakentavan" kommentin. Oli varmasti myös Niksu pitänyt tarinasta. Laughing

Mutta joka tapauksessa jatkoa pyytäisin! Wink
Back to top Go down
Bass
Pääjehu
Bass


Male Number of posts : 369
Age : 31
Paikkakunta : Otava
Registration date : 2007-05-01

Monstermaman tarinointia! - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Monstermaman tarinointia!   Monstermaman tarinointia! - Page 6 Icon_minitimeSat Jun 16 2007, 14:32

Kyllä sie osasit tuon miun idean pistää tuohon! Perfecto!
Back to top Go down
https://soboard.niceboard.com/
Stalan salarakas

Stalan salarakas


Female Number of posts : 141
Paikkakunta : Hellsingin liepeillä jossain..
Registration date : 2007-05-06

Monstermaman tarinointia! - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Monstermaman tarinointia!   Monstermaman tarinointia! - Page 6 Icon_minitimeTue Jun 19 2007, 00:32

Mahtavaa!!

Jatkahhan taas pian!
Back to top Go down
Monstermama

Monstermama


Number of posts : 245
Registration date : 2007-05-06

Monstermaman tarinointia! - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Monstermaman tarinointia!   Monstermaman tarinointia! - Page 6 Icon_minitimeTue Jun 19 2007, 08:46

Kiirettä pitää, mutta tässä pikkuinen pätkä teille.

Stala: Mä otan sult ny ton pyyhkeen pois. Iha hulluu on olla tääl pyyhe päällä.
Staly: Etkä ota!
Niko: Mä en kato yhtää. Ota vaan.
Staly: Te ootte iha hulluja. Ei naiset oo ilman pyyhettä vieraiden miesten kaa saunas.
Nicky: Mä kyl oon ollu...
Staly: Oot vai?!
Niko: Oot vai?!
Nicky: Olen, vappuna. On vähä juhlittu ja saunottu... Et miten on Staly. Jos kuitenkin kylvettäis lisää.
Staly: Ny se oot sä kuka on hullu!
Nicky: Mä ainaski alan vihtomaan. Haluuks Niksu repii tän pyyhkeen veke?
Niko: Totta hitos haluun!

Staly ei tiedä mitä tehdä. Hän ajattelee: ”Mä en uskalla ton Niksun edes riisuu tätä pyyhettä, mut jos en riisu ni ne kattoo et oon mamis. Voi helkutti miten tää ny tälläseks meni? Äske niin hauskaa ja ny saa olla paniikis.” Staly katsoo toisten vihtomista. Hän katsoo Stalaa. ”Ei tuo ny liiemmin taida Nickyä tuijotella. Ny se kattoo mua!” Staly huokaa.

Staly: Haluisitsä Stala ottaa mun pyyhkeen veke?
Stala : Tietenkii, mun puolest voisit olla aina Eevan asusteissa.
Staly: Höhlä!

Menee kuitenkin vähän aikaa ennen kuin Staly rentoutuu. Lopulta kuitenkin iloinen vihtojen mäiske kuuluu. Pojatkin laulelevat: Hot blooded, you´re so hotblooded...

Nicky: Mä en jaksa olla tääl enää yhtää. Tuutsä?
Staly: Tuun. Mennää vaa pois.

Tytöt huhtelevat itsensä ja lähtevät pihakeinuun rupattelemaan. Ensin Staly kuitenkin sähähtää.

Staly: Senkin paljastelija! Hitto mikä tilanne. En mä olis halunu olla siel nakuna ku molemmat äijät oli siel.
Nicky: Älä ny ota sitä niin vakavasti. Sä oot iha hyvän näkönen mimmi. Turhaa pingotat.
Staly: No no jo sitä ollaa vapaamielisiä. Mikäs nudisti sä oot?!
Nicky; No en oo nudisti, en tippaakaa. Mut saunas, eihä siel olla kamppeet päällä. En takuulla tääl pihal alkais viuhahtelee.
Staly: Okei sit. Ei aleta riitelee. Ny se on tehty ekan kerra ja kait se on helpompaa ens kerral.
Nicky: On se. Iha turhaa pingotat.
Back to top Go down
Blood-girl

Blood-girl


Female Number of posts : 100
Paikkakunta : Lapua (City)
Registration date : 2007-05-01

Monstermaman tarinointia! - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Monstermaman tarinointia!   Monstermaman tarinointia! - Page 6 Icon_minitimeTue Jun 19 2007, 15:58

Laughing Hyvä osa edelleen! Uskalsihan se Stalykin sen pyyhkeen antaa pois Very Happy Mut.. Toivon vielki jatkoa!
Back to top Go down
Monstermama

Monstermama


Number of posts : 245
Registration date : 2007-05-06

Monstermaman tarinointia! - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Monstermaman tarinointia!   Monstermaman tarinointia! - Page 6 Icon_minitimeTue Jun 19 2007, 20:29

Jonkun ajan kuluttua pojatkin tulevat keinuun.

Niko: No kylvitteks kunnolla?
Staly: Kyllähän me. Siihe saakka ku jotku tuli häiritsee...
Niko: Pojat on aina poikia. Joka tilaisuus käytettävä hyväksee.
Staly: Mut tollasen tempun jälkee voi käydä nii et meen Nickyn kaa nukkuu tonne saunakamarii ja paan oven lukkoo.
Niko: Ette kuitenkaa nii tee. Yhtä paljo te haluutte nukkuu meiä kaa ku me teiän.
Nicky: Lopettakaas tuo jo. Mennää laittaa syötävät esiin.
Staly: Mennää vaa.
Niko; Joo, mul onki nälkä.

He laittavat syötävät ja juotavat esiin. Alkaa hauska illanvietto. Siinä illalla Nickyn kanny piippaa viestiä. Nicky lukee: ”Paljon onnea kihlauksesta! SO. boardilaisten psta Bass-of-Doom”

Nicky: Hei kattokaas kuka laitto onnitteluja! Mist se ties?
Staly: Mistäköhä olis saanu selville...
Nicky: Paniks yv:n?
Staly: Joo...
Nicky; No, miks ihmees?
Staly: No eiks se oo asiaa et sielki tiedetää et Niksu on kihloissa ja kenen kaa.
Nicky: Hmm.. joo, saattaahaa se olla iha ok juttu.
Niko: Vai laitto se Bass onnittelut. Mun täytyy kyl panna viesti sinne. Mennääs Nicky kirjottelee samantien.

Nyt on meikämimmin vihko tyhjä. Jatkoa luvataan jos halutaan, mutta ei ihan pikaisesti. Kiitos hienoista kommista.
Back to top Go down
Blackwolf

Blackwolf


Female Number of posts : 304
Age : 31
Paikkakunta : Tuusula
Registration date : 2007-05-11

Monstermaman tarinointia! - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Monstermaman tarinointia!   Monstermaman tarinointia! - Page 6 Icon_minitimeTue Jun 19 2007, 23:48

Joo, jatkoa tulemaan heti ku on mahollista. Wink Aivan mahtavaa tarinaa on, tätä on kiva tulla lukee pitkän päivän päätteeks. :3
Back to top Go down
http://the-blackwolf.deviantart.com
Little-devil

Little-devil


Female Number of posts : 39
Paikkakunta : Lapua
Registration date : 2007-05-16

Monstermaman tarinointia! - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Monstermaman tarinointia!   Monstermaman tarinointia! - Page 6 Icon_minitimeWed Jun 20 2007, 13:21

Blackwolf wrote:
Joo, jatkoa tulemaan heti ku on mahollista. Wink Aivan mahtavaa tarinaa on, tätä on kiva tulla lukee pitkän päivän päätteeks. :3
Samat sanat.. jatkas kun jaksat ja kerkeet.
Back to top Go down
Eirikur

Eirikur


Male Number of posts : 62
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 2007-05-20

Monstermaman tarinointia! - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Monstermaman tarinointia!   Monstermaman tarinointia! - Page 6 Icon_minitimeWed Jun 20 2007, 18:19

Olikin jäänyt monta viestiä lukematta... MAHTAWAA!
Back to top Go down
Nickin salarakas

Nickin salarakas


Female Number of posts : 22
Age : 31
Registration date : 2007-05-22

Monstermaman tarinointia! - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Monstermaman tarinointia!   Monstermaman tarinointia! - Page 6 Icon_minitimeThu Jun 28 2007, 22:36

Juuh, jatka mahollisimman pian kuin mahollista...tää on niin hyvä! Very Happy :queen:
Back to top Go down
Örvis

Örvis


Female Number of posts : 596
Age : 31
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 2007-05-04

Monstermaman tarinointia! - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Monstermaman tarinointia!   Monstermaman tarinointia! - Page 6 Icon_minitimeFri Jun 29 2007, 08:19

Tietenki me halutaan jatkoo tähän tarinaan.
Tää on niin loistokas!

Jaa jaa, Bassikin on päässyt stooriin mukaan. Very Happy
Back to top Go down
Bass
Pääjehu
Bass


Male Number of posts : 369
Age : 31
Paikkakunta : Otava
Registration date : 2007-05-01

Monstermaman tarinointia! - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Monstermaman tarinointia!   Monstermaman tarinointia! - Page 6 Icon_minitimeThu Jul 05 2007, 13:47

Örveltäjäkö wrote:
Tietenki me halutaan jatkoo tähän tarinaan.
Tää on niin loistokas!

Jaa jaa, Bassikin on päässyt stooriin mukaan. Very Happy

Sivurooliin saippua-ficciin (tai miks tätä vois sanoo)... Jooh... Unelma ammatti. Mua hieman pelotti kun mama kysy tohon lupaa et mitä sieltä tulee... Iso helpotus oli! OFF:
Spoiler:
Back to top Go down
https://soboard.niceboard.com/
Ewwu

Ewwu


Female Number of posts : 192
Age : 32
Paikkakunta : Turku
Registration date : 2008-02-24

Monstermaman tarinointia! - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Monstermaman tarinointia!   Monstermaman tarinointia! - Page 6 Icon_minitimeTue Apr 08 2008, 17:25

Örveltäjäkö wrote:
Tietenki me halutaan jatkoo tähän tarinaan.
Tää on niin loistokas!

Jaa jaa, Bassikin on päässyt stooriin mukaan. Very Happy

Olen silleen uusi lukija,mutta koukkuun jäin:D Aivan mahtavia osia:)
Jatkoa! Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven bounce
Back to top Go down
Monstermama

Monstermama


Number of posts : 245
Registration date : 2007-05-06

Monstermaman tarinointia! - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Monstermaman tarinointia!   Monstermaman tarinointia! - Page 6 Icon_minitimeMon Feb 16 2009, 17:08

Tässä olen hieman miettinyt uutta ficciä. Alku vain on tehty ja jatkosta en tiedä. Katotaanpa miten poikien käy.. Tässä kuitenkin on alku. Olla hyvä!

MIKE JA SAD EYES

SO. board on saanut jälleen uuden jäsenen. Uusin rekkaaja on 18 v. Mike. Mike asuu Porvoossa. Hän yrittää tutustua ihmisiin joita boardilla on ja chattaa niin usein kuin mahdollista. Hän kertoo olevansa lukion toisella, pitävänsä rockista mm Hanoi Rocksista. Hän on Michael Monroen näköinenkin.

Päiviä kuluu ja huomataan uuden jäsenen tulleen SO. boardille. Tällä kertaa tulokas on Sad Eyes nicillä rekkaava nuorukainen. Hän on lähes 17 v ja asuu Kouvolassa. Tämä poika on hyvin paljon nimensä kaltainen. Ujo ja hieman arka. Myös hän haluaisi jutella chatissa. Ei vaan oikein tiedä mitä sanoisi. Kaikki tuntuu niin vierailta. Hänen ei ole helppoa ystävystyä keneenkään. Sad Eyes ei uskalla kertoa millainen kaveri hän on. Hän on kokenut niin paljon halveksuntaa ja kokee suurta tuskaa sydämessään.

Sad Eyes ihailee suuresti Stalaa. Hän pitää miehen laulusta kuin ulkonäöstäkin. Nick on taas Miken suosikki. Eräänä päivänä chatissa käydäänkin keskustelua kuka on paras jäsen SO.:ssa. Vanhat chattaajat ovat paikalla ja keskustelu on kiivasta (kerrankin!)

Monstermama: Nojuu, kyl se o Nick kuka on paras SO.:ssa Smile
Mike: Kato mamaa, sama täälki. Nick ehdottomasti paras tyyppi.
Blackwolf: jep =)
Örvis: Eiks kukaa tääl puolusta Stalaa?? Stalahan on ehdottomasti ihquin.
Monstermama: Kuka ny Stalaa ku Niksu on olemas
Sad Eyes: Mä puolustan Stalaa
Monstermama: Kato, SE heräs!
Sad Eyes: olenha mä seuran tätä koko ajan...
Mike: Mut et saa suutas auki, vai?

Mike on lukenut Sad Eyesin tiedot ja innostuu kun kerrankin näkee hänen jotain sanovan chatissa. Hän on odottanut jo kauan, että näkisi tuon jotain sanovan. Mike laittaa yv:n. Moi, mitäs tyyppi? Sä sit pidät Stalaa parhaimpan. –Mike Mike ei keksi muuta sanottavaa. Mutta on tyytyväinen kun jotain tuli laitettua.

Sad Eyes tuijottaa viestiä. Viitsisikö tuohon vastata. ”Paskat” hän tuhahtaa ja häipyy koko forumilta. Hän menee sängylleen. Kaivaa patjan alta puukon esiin. Katselee rannettaan ja näkee arvet siinä. Viiltää hieman, näkee verta valuvan. Heittää kuitenkin puukon lattialle ja palaa koneen ääreen. Menee katsomaan äskeistä viestiä ja vastaa siihen: Vittuaks se sulle kuuluu jos pidänki?! Mike on ollut koko ajan koneella ja huomaa viestin tulleen. Hänen sydän lyö kiivaammin kun hän odottaa viestin aukeavan. Luettuaan toisen vastauksen hän masentuu. Eihän hän suinkaan halunnut toista loukata. Miten se tolleen loukkaantuikin, ajattelee Mike. Hän miettii kuumeisesti mitä voisi vastata tuolle kaverille. Sori, en mä halun udella. Olis kiva vähä jutella jotain. Mike manaa kuinka hän ei nyt keksi järkevää sanottavaa. Normaalistihan hän on niin sanavalmis tyyppi.

Sad Eyes tuijottaa jälleen viestiä. Hän mutisee itsekseen ”mitä vittua tuo jätkä oikee mulle kirjottaa?” Hän pyörähtää tuolillaan ympäri ja katsoo puukkoon mikä lojuu lattialla. Kyynel vierähtää tämän poskelle. Kääntää kuitenkin päänsä takaisin koneen suuntaan ja huomaa pöydällä veren jäljen. ”Vittu” manaa ja päättää vastata viestiin. Mitäs sul on asiaa? Jutellaa sit jos kerra haluat. Haluuks sä mun mesen vai?

Mike on kuitenkin jo ehtinyt lähtä SO. boardilta. Sad Eyes odottaa vastausta mutta sitä ei tule. Hän hyppää sänkyynsä ja alkaa itkeä. ”Sinne meni sekin jätkä. Miks se ei vastaa enää? Smarin vittu!!” Vähän ajan päästä on uusi vertavuotava viilto Sad Eyen ranteessa.[i
Back to top Go down
Örvis

Örvis


Female Number of posts : 596
Age : 31
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 2007-05-04

Monstermaman tarinointia! - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Monstermaman tarinointia!   Monstermaman tarinointia! - Page 6 Icon_minitimeMon Feb 16 2009, 21:52

Mielenkiintoista.. hyvin mielenkiintoista. Oli muute aika ylläri, että joku "vanha" ficcari tänne vielä kirjottaa jotain uutta. Mutta kiva vaan. Kirjoittelehan sitä jatkoo sit kun aikaa on... mie ainaki luen ja diggailen d:
Back to top Go down
Lare




Male Number of posts : 132
Age : 29
Paikkakunta : Mikkelikikkeli
Registration date : 2007-07-20

Monstermaman tarinointia! - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Monstermaman tarinointia!   Monstermaman tarinointia! - Page 6 Icon_minitimeTue Feb 17 2009, 15:53

Olipas hupaasa. Jatkoa tulemahan (:
Back to top Go down
Albireo




Male Number of posts : 171
Age : 33
Registration date : 2007-07-06

Monstermaman tarinointia! - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Monstermaman tarinointia!   Monstermaman tarinointia! - Page 6 Icon_minitimeTue Feb 17 2009, 20:05

Mitä helvettiä, hemmolla ei mene kivasti tyyppien kanssa netissä ja se on sitten saman tien "ranteet auki" meno : D Vaikka olihan hän kokenut kaikkea kamalaa elämässään, toivotaan että hän löytää jonkun joka hänet pelastaa, vaikka äkkiähän tuo ite ittensä hoitelee, ehheh Razz
Back to top Go down
Monstermama

Monstermama


Number of posts : 245
Registration date : 2007-05-06

Monstermaman tarinointia! - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Monstermaman tarinointia!   Monstermaman tarinointia! - Page 6 Icon_minitimeTue Feb 17 2009, 23:57

Psst Albi, on Sadin ongelmat jo vanhempaa perua. Sillähän on jo vanhojakin arpia.
Back to top Go down
Blackwolf

Blackwolf


Female Number of posts : 304
Age : 31
Paikkakunta : Tuusula
Registration date : 2007-05-11

Monstermaman tarinointia! - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Monstermaman tarinointia!   Monstermaman tarinointia! - Page 6 Icon_minitimeWed Feb 18 2009, 02:19

kivalta vaikuttaa. :> jos jatkat, ni saatan ehkä jopa lukee.. tästähä vois tulla vaikka foorumin ainoo ficci mitä lukisin.
ainoo mist haluun huomauttaa on toi viiltely-kohta, se nääs tuntu menevän vähä liia nopeesti. jos sitä kuvailis vähä pitemmin tai jtn ni se ei tuntus sellaselta et se nopee vaa käväsee siel sängyllä..
mut joo, muuten hyvä. (:
Back to top Go down
http://the-blackwolf.deviantart.com
Monstermama

Monstermama


Number of posts : 245
Registration date : 2007-05-06

Monstermaman tarinointia! - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Monstermaman tarinointia!   Monstermaman tarinointia! - Page 6 Icon_minitimeWed Feb 18 2009, 14:10

Seuraavana päivänä Mike ehtii koneelle vasta illalla. Hän avaa SO. boardin ja näkee ilokseen viestin siellä. Luettuaan sen hän miettii: ”mikä tuota jätkää vaivaa kun tuntuu niin kiukkuselta. Chatissahan tuo vaikutti lähinnä hiljaiselta.” Mike kirjoittaa uuden viestin Voitais kyllä mesee mennä. Tässä hankalaa jutskaa. Mun mese on Mikeboy a hotmail.com. Jos lisäät mut. Okay? Sad Eyes on ollut koneella jo kauan odottamassa jotain viestiä Mikelta. Hänen sydän hypähtää nähdessää viestin tulevan. Sad Eyes lisää Miken kiireellä meseen mutta pysähdyttää kätensä juuri ennen kuin on klikkaamassa lisää-kohtaa. Hän mutisee: ”Perk mä en o näin epätoivonen..” Hänen ajatuksiin kuitenkin hiipii pieni ajatus: uskaltaako? Voiko luottaa? Onko joku? Ja niin antaa Sad Eyes sormensa laskeutua hiirelle ja kuuluu pieni klik. Klik joka Sad Eyesin aivoissa kuulostaa aivan aseen laukaisulta.

Mike huomaa näytöllään mesekutsun ja on onnellinen. Hyväksyy sen heti ja odottaa innolla keskustelua. Mike avaa ikkunan ja moikkaa toista. Sad Eyes katsoo ikkunaa, ”Siinä se nyt olis” hän ajattelee. Moikkaa takaisin ja kyselee mitä tyypille kuuluu. Keskustelu lähtee käyntiin hieman väkinäisesti, mutta kuitenkin he jotain siinä keskustelevat. Kertovat itsestään erilaisia asioita. He huomaavat kuinka mukavalta toinen tuntuu. Pian on aika mennä nukkumaan. Molemmat ovat tyytyväisiä iltaansa. Sad Eyes nukahtaa ilman kyyneliä. Asia mitä ei ole tapahtunut pitkään aikaan. Mike hymähtää iloisena ”on se sentäs nasta jätkä.”
Back to top Go down
Sponsored content





Monstermaman tarinointia! - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Monstermaman tarinointia!   Monstermaman tarinointia! - Page 6 Icon_minitime

Back to top Go down
 
Monstermaman tarinointia!
Back to top 
Page 6 of 7Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
 Similar topics
-

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
SO. Board :: Suomenkielinen SO. Board :: Fanitaidetta-
Jump to: