SO. Board
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
SO. Board

Keskustelualue Stala & So.-faneille
 
HomeHome  PortalPortal  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Show by SO.Show by SO.  Log in  

 

 28.01.2011: Euroviisut 2011 – Suomen 3. alkukarsinta

Go down 
+6
Monsuuh
Albireo
Elentharus
Sinttu
Joni Master
Örvis
10 posters
Go to page : Previous  1, 2
AuthorMessage
Cemira

Cemira


Female Number of posts : 37
Age : 30
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 2008-07-04

28.01.2011: Euroviisut 2011 – Suomen 3. alkukarsinta - Page 2 Empty
PostSubject: Re: 28.01.2011: Euroviisut 2011 – Suomen 3. alkukarsinta   28.01.2011: Euroviisut 2011 – Suomen 3. alkukarsinta - Page 2 Icon_minitimeSat Jan 29 2011, 16:44

Aivan mahtava show! Todellakin koko karsintojen paras biisi! Very Happy
Back to top Go down
Örvis

Örvis


Female Number of posts : 596
Age : 31
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 2007-05-04

28.01.2011: Euroviisut 2011 – Suomen 3. alkukarsinta - Page 2 Empty
PostSubject: Re: 28.01.2011: Euroviisut 2011 – Suomen 3. alkukarsinta   28.01.2011: Euroviisut 2011 – Suomen 3. alkukarsinta - Page 2 Icon_minitimeSun Jan 30 2011, 18:55

Noniin, jännitys on lakannut joten voin tulla aukomaan tänne taas suutani. Ihan ensiksi täytyy sanoa, että lähes järkytyin, kun 2. semifinaalissa ollut Jimi ei päässyt jatkoon, vaikka tällä oli semifinalistien paras biisi. Pelkäsin hetken, ettei SO.:llakaan olisi mahiksia päästä finaaliin mutta hahahaa, siinäs näitte! Showhan oli mielettömän upea ja koreografiat olivat hauskat, ei menny tanssiharkat hukkaan. Asut olivat mahtavat. Itsehän en ekalla katselukerralla tainnut edes huomata noita hauskoja saippuakuplia kun keskityin kaikkeen muuhun, mutta hauska lisähän se oli kun nyt katsoi uusintana. Viisufoorumilla on näköjään tullut moitteita Stalan laulusta ja siitä, että hän huomioi enemmän yleisöä kuin kameroita. No, laulu saattoi mennä vähän niin ja näin, mutta ei se nyt huonosti mennyt. Pari sanaa jäi välistä, mutta lauletaan ne sitten Turussa kaikki. Ja taitaa Stalalla olla hieman enemmän kokemuksia yleisölle laulelusta kuin kameroille. No ei haittaa, moka oli kuvaajien. Mahtava esitys kaikesta huolimatta!

Elentharuksen reissu kuulosti hauskalta! Olihan siellä yhtyeen kannattajia vaikka kuinka, hyvä niin. Superfinaaliinhan Stala & SO. pääsee leikiten, toivottavasti. Kohta finaalikin jo on ja uusi jänskätys alkaa! Smile
Back to top Go down
Sinttu

Sinttu


Female Number of posts : 314
Registration date : 2007-05-01

28.01.2011: Euroviisut 2011 – Suomen 3. alkukarsinta - Page 2 Empty
PostSubject: Re: 28.01.2011: Euroviisut 2011 – Suomen 3. alkukarsinta   28.01.2011: Euroviisut 2011 – Suomen 3. alkukarsinta - Page 2 Icon_minitimeSun Jan 30 2011, 22:01

Eihän tää vuosi olekaan muuta kuin pelkkää jänskätystä! Samaan aikaan kamalaa ja ihanaa. Ihan itkettää taas, kiitos Stalan joka laulelee sulosointuja korviini... Noniin. Siis.
En mä oikeastaan ole vieläkään valmis kommentoimaan tätä viisuvetoa. Fiilis oli kyllä hysteerinen, koko 3. semissä en voinut keskittyä sitten mihinkään, pyörin ja hermoilin koko lähetyksen So.n esitykseen asti. Mut sitten kun se tuli niin aiai. ♥ Kyllä sitä hyvää kannatti odottaa, vaikka tuskallista oli! Se äänestystulos sitten vasta olikin kärsimystä, suljin silmäni jokaisen kohdalla, koska en halunnut nähdä sitä vihreää valoa kenenkään muun kohdalla kuin So.n! : D Samaan aikaan oli niin ristiriitaiset fiilikset: oli täysin vakuuttunut So.n jatkoon pääsemisestä, mutta samalla sitä tunsi epävarmuutta. Bändi oli toki päässyt sinänsä helppoon sarjaan, mutta juurikin Jimin, Jonnan yms. karsiutumiset kertoivat tiukasta kilpailusta. Jimin tapauksessa ymmärrän kyllä putoamisen, mutta Jonna olisi minusta ansainnut jatkopaikkansa. Mutta sehän onkin ihan eri tarina se... Sen verran pitää kyllä sanoa, että minä henkilökohtaisesi haluan jatkoon vaan ja ainoastaan ne, jotka on vähiten uhkia So.lle! ; ) Loppupeleissä mulle on sitten aivan se ja sama kuka Düsselissä edustaa, jossei Stalaa ja kumppaneita sinne huolita!

Linba oot oikeessa siinä, että Stalan live-esiintymistä on turha mollata. Kamerat ne kusi, ja pahasti! Kuten joku Viisukuppilassa (aivan, lueskelen sitä liikaa ja pahoitan mieleni aivan turhaan!) totesi, että ensimmäisen b-osaan mennessä laulajaa ei oltu saatu kunnolla edes kuvaan. Muutenkin kamera oli välillä keskittynyt aivan epäolennaiseen ja niin päin pois. Mä oon muuten sitä mieltä, että se lauluhan meni hyvin! As always. Naureskelin kyllä sille mitä Sampsa itse sanoi, eli olleensa "ylilatautunut", minkä kyllä saattoi huomata, muttei laulu siitä nyt niin hirveästi kärsinyt. En voi muuta sanoa, kuin että miten täydellinen finaaliesitys me saadaankaan, kun pojat treenaa vielä!!

Ainiin. Puvuista piti sanoa, että kyllä Stala oli osunut asian ytimeen, lievästi sanottuna h o t !! Ne housut on ehkä mun suurin rakkauteni, voi kun hän ei ikinä vetäisi sitä hametta päälleen vaan pitäytyisi näissä! : D Muutenkin koko bändi aivan järjettömän hyvän näköistä porukkaa, ei voinut kuin kuolata. Asut ja koreografia (joka oli varmaan parhain liveperformanssi ikinä!) sopivat yhteen, kaikki natsasi, en mä voinut olla sillä hetkellä onnellisempi. : )

Vielä pitäisi jaksaa nää raastavat kaksi viikkoa, niin pääsee taas äänestämään sydämensä kyllyydestä! Onneksi me saadaan sitä levyä ennen sitä, ehkä se hieman helpottaa. : ) Mutta tosiaan täytyy kehitellä joku järkevä äänestystaktiikka, jolla saadaan pojat voittajina kotiin! Ideoita? Vai onko se "äänestää vaan ihan pirusti".. : D Ei kai muuta voi. Heh.

Ja tosiaan ollut Elentharuksella ihana reissu, kyllä sinua taas onnisti! : )
Back to top Go down
Elentharus

Elentharus


Number of posts : 273
Age : 30
Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa
Registration date : 2007-05-04

28.01.2011: Euroviisut 2011 – Suomen 3. alkukarsinta - Page 2 Empty
PostSubject: Re: 28.01.2011: Euroviisut 2011 – Suomen 3. alkukarsinta   28.01.2011: Euroviisut 2011 – Suomen 3. alkukarsinta - Page 2 Icon_minitimeSun Jan 30 2011, 23:25

Ainakin kannattaa muistaa, että jos pojat menee vielä kolmen parhaan joukossa superfinaaliin, niin pitää äänestää ainakin yhtä monta kertaa kuin ensimmäisessä osiossa. Mä ku ennoo äänestäny vielä koko viisujen aikana kertaakaan, niin ei äitikään pahastu puhelinlaskusta niin paljon :'D Oikeesti kuulisittepa mikä meininki meillä on, koko kuukauden soinu pelkkii euroviisui, ja aina kun on hiljasempi hetki niin alkaa soida päässä ette ikinä arvaa mitä : D

Ai nii ja se on söpöä kun Sampsa alottaa toisen kertsin myöhässä ja vieläpä väärin Stala Pamela gets me out of my life <3 Toinen säe on vaan niin ihanasti laulettu nomnom... Ja kaemrat kyllä kusi, mitä nyt saattoi vähän odottaakin Evil or Very Mad
Back to top Go down
Tulilintu

Tulilintu


Female Number of posts : 130
Paikkakunta : Turku
Registration date : 2011-01-19

28.01.2011: Euroviisut 2011 – Suomen 3. alkukarsinta - Page 2 Empty
PostSubject: Re: 28.01.2011: Euroviisut 2011 – Suomen 3. alkukarsinta   28.01.2011: Euroviisut 2011 – Suomen 3. alkukarsinta - Page 2 Icon_minitimeMon Jan 31 2011, 21:22

Stala & So sai parhaimman paikan finaalissa. He esiintyvät viimeisenä! Twisted Evil kolmen parhaan joukoon pääseminen on todella lähellä! Kuunkuiskaajat esiintyivät viime vuonna viimeisenä..ja kappas,he pääsivät edustamaan norjaan! Smile

Sinttu sanoi jo kaiken oleelisen tosta semistä. Joten en ala mitään ihmeelistä siitä kirjoitamaan!
Back to top Go down
Sinttu

Sinttu


Female Number of posts : 314
Registration date : 2007-05-01

28.01.2011: Euroviisut 2011 – Suomen 3. alkukarsinta - Page 2 Empty
PostSubject: Re: 28.01.2011: Euroviisut 2011 – Suomen 3. alkukarsinta   28.01.2011: Euroviisut 2011 – Suomen 3. alkukarsinta - Page 2 Icon_minitimeMon Jan 31 2011, 21:35

Tulilintu wrote:
Kuunkuiskaajat esiintyivät viime vuonna viimeisenä..ja kappas,he pääsivät edustamaan norjaan! :)

Heyy, hieno pointti! : ) Täytyypä pitää mielessä. Ja joo, äänissä ei sit oikeasti säästellä! Nyt puhelinlaskun suuruus on yhdentekevää! Enemmän meitä ketuttaa jossei olla tarpeeksi yritetty.

Hah, toi väärin laulettu kohta! : D Vähän kyllä otti päähän, että niihin "kertauksiin kaikista kilpailukappaleista" oli otettu juuri tuo kohta, missä Stala myöhästyy ja laulaa vielä omiaan.. : DD Antoi taas hyvän vaikutelman, kiitos paljon Yle!
Back to top Go down
Örvis

Örvis


Female Number of posts : 596
Age : 31
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 2007-05-04

28.01.2011: Euroviisut 2011 – Suomen 3. alkukarsinta - Page 2 Empty
PostSubject: Re: 28.01.2011: Euroviisut 2011 – Suomen 3. alkukarsinta   28.01.2011: Euroviisut 2011 – Suomen 3. alkukarsinta - Page 2 Icon_minitimeWed Feb 02 2011, 21:04

Oletteko muuten tietoisia siitä, kuinka finaalin esiintymisjärjestys on valittu? Itse luulin, että se arvotaan (mikä olisi kaikista tasa-arvoisin tapa), mutta näin ei taida ollakaan. Viisufoorumilla on ollut puhetta, että esiintymisjärjestys on tehty samalla tavalla kuin viime vuonna (ja ehkä edellisinäkin, en voi tietää), eli vähiten ääniä semifinaalissa saanut ensimmäisenä ja eniten saanut viimeisenä. Tämä kuulostaa loogiselta, kun tarkkailee järjestystä, mutta en silti viitsi innostua liikaa, olen tietenkin täysin väärässä. silent
Back to top Go down
Elentharus

Elentharus


Number of posts : 273
Age : 30
Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa
Registration date : 2007-05-04

28.01.2011: Euroviisut 2011 – Suomen 3. alkukarsinta - Page 2 Empty
PostSubject: Re: 28.01.2011: Euroviisut 2011 – Suomen 3. alkukarsinta   28.01.2011: Euroviisut 2011 – Suomen 3. alkukarsinta - Page 2 Icon_minitimeWed Feb 02 2011, 22:16

Melkein tekisi mieli innostua, mutta innostun kuitenkin sen verran lievästi etten varmasti unohda äänestää : ) Ah mä jo suunittelen täällä mitä kaikkee kivaa syötävää pitää ostaa kisastudioon ja ja :'D
Back to top Go down
Sinttu

Sinttu


Female Number of posts : 314
Registration date : 2007-05-01

28.01.2011: Euroviisut 2011 – Suomen 3. alkukarsinta - Page 2 Empty
PostSubject: Re: 28.01.2011: Euroviisut 2011 – Suomen 3. alkukarsinta   28.01.2011: Euroviisut 2011 – Suomen 3. alkukarsinta - Page 2 Icon_minitimeWed Feb 02 2011, 22:54

Elentharus wrote:
Ah mä jo suunittelen täällä mitä kaikkee kivaa syötävää pitää ostaa kisastudioon ja ja :'D

Aaw, ihana! : D Täytyis tosiaan alkaa miettiin, hahaa. Toisaalta mitä väliä syönkö silloin jotain vai en, koska sekoiluksi se menee kuitenkin. Ei siinä pysty keskittymään niihin muihin kappaleihin hetkeäkään, ja niitä vaan alkaa inhota entisestään, koska ne vaan jatkuu ja jatkuu... : D Eikä ikinä lopu, arrrrgh! Noni, anteeksi.


Ei mitään aavistusta tosta finaalin esiintymisjärjestyksestä, mutta pahasti näyttää taktikoidulta. Tai sitten siltä, että siinä olisi tuo äänisaaliksen määrämä järjestys. Joka on tietysti hyvä systeemi, ha haa! Siis jos oikeasti ajatellaan, niin kyseinen järjestelmä on äärimmäisen epäoikeudenmukainen. Mutta KOSKA näissä viisuissa olen ilkeä, en tunne armoa muita esiintyjiä kohtaan, vaan ajattelen vain So.n etua. Finaalissa on kaikki paskimmat edustajat (miinus So.), josta olen myös tyytyväinen = sehän tarkoittaa etteivät he ole niin pahoja uhkia. Mutta koska niistä esiintyjistä en voittajaksi kelpuuta kuin So.n, onkin sitten pahempi juttu jos jotain arvaamatonta tapahtuu... Huomaattehan, tää on nyt tosiaan henki ja elämä. : D:D
Mutta So.llehan tämä on kaikista paras esiintymispaikka, ja muutenkin heillä tuntuu olevan takanaan valtava tuki, joten en voisi tällä hetkellä olla onnellisempi! : )

Jos tuo oikeasti pitää paikkansa, niin olen tyytyväinen, että ennakkosuosikki Paradise Oskar on saanut viidenneksi vähiten ääniä (okei puoliväli).. : D Söpö poika, todellinen uhka! Tuo Saara Aalto ällöttää edelleen niiiiin paljon, meinasin alkaa itkeä kun luin hänen esiintyvän TAAS ennen So.ta! En ilmeisesti pääse hänestä ikinä eroon. Olin katsomassa syksyllä Helsingin Kaupunginteatterissa Wickediä, jossa hän näytteli... Hyi. Suokaa anteeksi, jos tykkäätte Saarasta.. : )
Back to top Go down
Örvis

Örvis


Female Number of posts : 596
Age : 31
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 2007-05-04

28.01.2011: Euroviisut 2011 – Suomen 3. alkukarsinta - Page 2 Empty
PostSubject: Re: 28.01.2011: Euroviisut 2011 – Suomen 3. alkukarsinta   28.01.2011: Euroviisut 2011 – Suomen 3. alkukarsinta - Page 2 Icon_minitimeWed Feb 02 2011, 23:47

Itse en noin tarkkaan kannustusoperaatiotani suunnittele, vaikka vielä onkin epäselvää, kuinka monta euroa viitsin yhtyeen äänestykseen tuhlata. Se tuskin selviää koskaan...

Vaikka omasta mielestäni Stala & SO. onkin herranjumala ehdottomasti paras osallistuja finaalissa niin odotan innolla myös muiden esiintymisiä. Sen verran tykkäilen Euroviisuja, että on jännää katsoa ja kuunnella mitä muilla on annettavaa. Suurin osa kappaleista on hyviä, joten mielelläänhän niitä kuuntelee muutamaankin otteeseen. Kaikesta huolimatta SO.:n on pakko voittaa! Kuten Sinttu sanoi: tässä on nyt kyseessä henki ja elämä. :'D Nytkin jo jänskättää, vaikka esiintymiseen on aikaa ties kuinka paljon.

Saara ei kuulu miunkaan lemppareihini, vaikka nätti tyttö ja nätti ääni onkin. Uhka mikä uhka. Samoin muut osallistujat.
Back to top Go down
Tulilintu

Tulilintu


Female Number of posts : 130
Paikkakunta : Turku
Registration date : 2011-01-19

28.01.2011: Euroviisut 2011 – Suomen 3. alkukarsinta - Page 2 Empty
PostSubject: Re: 28.01.2011: Euroviisut 2011 – Suomen 3. alkukarsinta   28.01.2011: Euroviisut 2011 – Suomen 3. alkukarsinta - Page 2 Icon_minitimeThu Feb 03 2011, 13:57

Linba wrote:
Oletteko muuten tietoisia siitä, kuinka finaalin esiintymisjärjestys on valittu? Itse luulin, että se arvotaan (mikä olisi kaikista tasa-arvoisin tapa), mutta näin ei taida ollakaan. Viisufoorumilla on ollut puhetta, että esiintymisjärjestys on tehty samalla tavalla kuin viime vuonna (ja ehkä edellisinäkin, en voi tietää), eli vähiten ääniä semifinaalissa saanut ensimmäisenä ja eniten saanut viimeisenä. Tämä kuulostaa loogiselta, kun tarkkailee järjestystä, mutta en silti viitsi innostua liikaa, olen tietenkin täysin väärässä. silent

Joku kysyi tota tuolla yle euroviisu FB-sivuilla! ja yle vastasi!
Hei! Esiintymisjärjestystä ei ole laadittu alkukarsintojen tulosten perusteella. Siihen ovat vaikuttaneet monet, mm. tv-tuotantoon liittyvät tekijät.

Mutta sai Stala & So. kumminkin hyvän paikan esiintyä! Twisted Evil
Back to top Go down
Sinttu

Sinttu


Female Number of posts : 314
Registration date : 2007-05-01

28.01.2011: Euroviisut 2011 – Suomen 3. alkukarsinta - Page 2 Empty
PostSubject: Re: 28.01.2011: Euroviisut 2011 – Suomen 3. alkukarsinta   28.01.2011: Euroviisut 2011 – Suomen 3. alkukarsinta - Page 2 Icon_minitimeThu Feb 03 2011, 17:30

Noni, siinä meni meidän ilo. : D Ja paskat, he eivät vaan halunneet paljastaa tätä juttua. Pöh.

Nyt mä sen keksin mikä mulla tässä mättää! Oon kuunnellut näitä viisubiisejä liikaa, siksi en tykkää mistään enää. : D Mä kyllä haluaisin olla kiinnostunut noista muistakin, mutta kun kaikki ne joita olisin voinut edes harkita, eivät ole finaalissa.

Mä meinasin ihan kylmästi että annan äitille 20e käteen ja sovin että äänestelen sitten sen edestä. : D
Back to top Go down
Elentharus

Elentharus


Number of posts : 273
Age : 30
Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa
Registration date : 2007-05-04

28.01.2011: Euroviisut 2011 – Suomen 3. alkukarsinta - Page 2 Empty
PostSubject: Re: 28.01.2011: Euroviisut 2011 – Suomen 3. alkukarsinta   28.01.2011: Euroviisut 2011 – Suomen 3. alkukarsinta - Page 2 Icon_minitimeSun Feb 13 2011, 02:12

Ääh tää nyt kai on kohtalaisen oikea aihe angstata :'D Taino ainaki mielluummin Paradise ko Saara Aalto mutta että superfinaaliin joku mc kenzie jonka biisiä en muista vieläkään xd Äh no joo ainakin saatii julkisuutta ja oli hauskaa : D

Odotinkin kyllä vähän jtn tällaista kun Stalan ääni petti, vaikka vetikin monelta osin paremmin kuin semissä. Säkeet "pidemmin" (kuten toivoin), ja muisti jopa sanatkin :') Sit tossa miksauksessa vai mikä lie kusi jtn ja pahasti Surprised Laulu oli laitettu liian kovalle suhteessa soittoon, mikä taas kuulosti siltä että Stala vetäisi huonosti silloinkin kun veti hyvin. Mut kyllä toi vaan kaikesta huolimatta oli paras I love you (Vaikka da da dam jääkin päähän soimaan ja oon alkanut vaan tykätä siitä enemmän. Mutku se on tylsä.)

Äänien jakautumistuloksia odotellessa.
Back to top Go down
Sinttu

Sinttu


Female Number of posts : 314
Registration date : 2007-05-01

28.01.2011: Euroviisut 2011 – Suomen 3. alkukarsinta - Page 2 Empty
PostSubject: Re: 28.01.2011: Euroviisut 2011 – Suomen 3. alkukarsinta   28.01.2011: Euroviisut 2011 – Suomen 3. alkukarsinta - Page 2 Icon_minitimeSun Feb 13 2011, 02:27

Angst. En jaksa edes vuodattaa, siitä tulisi armottoman pitkä viesti. Koville ottaa mutta minkäs teet.. : D Ja on kyllä ollut kyynelkanavat tänään koetuksella! En minä halua tätä muuten perustella, kuin että kaikella oli tarkoituksensa.

Tavallaan parempi että Oskar, mutta tavallaan ei. Vaan Suomi tänä vuonna viisuja voita, hahaa.

Ps. mä kyllä ainakin odotin että kaikki menee ns. putkeen esityksen kannalta! Mutta oli ihmeellisesti Yle/kukalie hoitanut nääkin hommat. Eivät ne tänäkään vuonna osanneet hoitaa viisuja Suomen osalta.
Back to top Go down
-Nash




Female Number of posts : 73
Age : 37
Paikkakunta : Hellsinki
Registration date : 2011-02-05

28.01.2011: Euroviisut 2011 – Suomen 3. alkukarsinta - Page 2 Empty
PostSubject: Re: 28.01.2011: Euroviisut 2011 – Suomen 3. alkukarsinta   28.01.2011: Euroviisut 2011 – Suomen 3. alkukarsinta - Page 2 Icon_minitimeSun Feb 13 2011, 11:11

Hmm.. Crying or Very sad Koitin olla odottamatta mitään, toivoin että jätkät pitäis vaan hauskaa. "Pääasia, et on kivvoo." Mutta ei se vaan mennyt, niin.. Kun tulokset sit tuli, niin pettymys oli iso. En tiiä miks. Kai sitä salaa odotti, et voitetaan, vaikkei Sampsan laulu parhaasta päästä tässä esityksessä ollutkaan. Sad Noh, pettymys on vain karvaasti nieltävä. Jaksamisii koko bändille. <3

ps. Tarvitaan ihme, että tän vuoden viisuvalinnalla voitettais. Näin se vaan on.
Back to top Go down
Elentharus

Elentharus


Number of posts : 273
Age : 30
Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa
Registration date : 2007-05-04

28.01.2011: Euroviisut 2011 – Suomen 3. alkukarsinta - Page 2 Empty
PostSubject: Re: 28.01.2011: Euroviisut 2011 – Suomen 3. alkukarsinta   28.01.2011: Euroviisut 2011 – Suomen 3. alkukarsinta - Page 2 Icon_minitimeSun Feb 13 2011, 13:42

Mun mielestä ois tarvittu helvetin iso ihme ois voitettu vaikka sinne ois lähetetty mitä tahansa :'D No siis ehkä HIM ois tarpeeksi iso. Mut ei SO.:kaan siellä ois voittanu, pärjäämisestä voisi ehkä jopa puhua. Paradisellä voisin toivoa että päästään finaaliin, mikä sinänsä on mulle edes jonkinasteinen saavutettavissa oleva mahdollisuus. Sit jos finaalissa pärjää niin hyvin että puolet saa vähemmän pisteitä, niin kyseessä on menestys.
Back to top Go down
Joni Master

Joni Master


Male Number of posts : 279
Age : 35
Paikkakunta : PIEKSÄMÄKI
Registration date : 2007-05-01

28.01.2011: Euroviisut 2011 – Suomen 3. alkukarsinta - Page 2 Empty
PostSubject: Re: 28.01.2011: Euroviisut 2011 – Suomen 3. alkukarsinta   28.01.2011: Euroviisut 2011 – Suomen 3. alkukarsinta - Page 2 Icon_minitimeSun Feb 13 2011, 17:03

Kyllä oli aikamoinen pellesirkus eilen toi esiintyminen...
Back to top Go down
Tulilintu

Tulilintu


Female Number of posts : 130
Paikkakunta : Turku
Registration date : 2011-01-19

28.01.2011: Euroviisut 2011 – Suomen 3. alkukarsinta - Page 2 Empty
PostSubject: Re: 28.01.2011: Euroviisut 2011 – Suomen 3. alkukarsinta   28.01.2011: Euroviisut 2011 – Suomen 3. alkukarsinta - Page 2 Icon_minitimeSun Feb 13 2011, 17:56

Joni Master wrote:
Kyllä oli aikamoinen pellesirkus eilen toi esiintyminen...

Olisiko siellä pitänyt sitten olla kuin Paratiisin oskari..eli seistä paikallaan kuin tatti ja laulaa! lainaan tässä bändin edellisenä päivänä antamaa haastattelua

"Kokeillaan jättää semmonen ylimääränen sekoilu pois siellä mitä viimeeks oli vähän"
"Tai sit sekoillaan vaan ihan hirveesti enemmän, mistä sitä tietää.." Laughing

Ei kaiken pidä olla vakavaa!


Mutta sitten omiin viisu tunnelmiin! Twisted Evil

Paikan päällä oli mahtava tunnelma. Olin aika edessä ja siitä kohden missä istuin, niin näki hyvin lavan eteen. So esiintyi viimeisenä, mutta aika ei kumminkaan tuntunut pitkältä. So veti tosi hyvin paikan päällä.Enkä huomannut sitä äänen käheyttä siellä,vain vasta kotoa kun katoin uusintana Youtubista. Olimme parin So fanin kanssa niin aikaisin paikalla että näimme koko pressi tilaisuuden ja jopa pääsimme yhteiskuvaan bändin kanssa! Viisujen jäkeen jäimme jatkoille ja pääsimme puhumaan bändin poikien kanssa ja ottamaan yhteiskuvia. Nimmarit pyysimme totta kai! Twisted Evil Moni Bändin pojista on aivan mahtavia persoonia.varsinkin uusi rumpali on hauska tyyppi! Smile Stala on aivan mahtava persoona myös Embarassed Ottaa meidät fanit niin hyvin huomioon! Sami on kivan pitkä heppu ja todella hauska tyyppi! Twisted Evil

Toisin sanoen aivan mahtava ilta!
Harmi etteivät pojat pääseet kolmen parhaan joukoon,mutta aina ei voi voitaa!
Back to top Go down
Elentharus

Elentharus


Number of posts : 273
Age : 30
Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa
Registration date : 2007-05-04

28.01.2011: Euroviisut 2011 – Suomen 3. alkukarsinta - Page 2 Empty
PostSubject: Re: 28.01.2011: Euroviisut 2011 – Suomen 3. alkukarsinta   28.01.2011: Euroviisut 2011 – Suomen 3. alkukarsinta - Page 2 Icon_minitimeSun Feb 13 2011, 18:26

Eikös SO.:n ole tarkoituskin olla pellesirkus? (taisivat itsekin verrata itseään sirkus sariolaan vai mikäs se nyt taas olikaan)
Back to top Go down
Örvis

Örvis


Female Number of posts : 596
Age : 31
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 2007-05-04

28.01.2011: Euroviisut 2011 – Suomen 3. alkukarsinta - Page 2 Empty
PostSubject: Re: 28.01.2011: Euroviisut 2011 – Suomen 3. alkukarsinta   28.01.2011: Euroviisut 2011 – Suomen 3. alkukarsinta - Page 2 Icon_minitimeSun Feb 13 2011, 18:51

Joo. SO.:n esitys oli ylivoimaisesti paras, vaikka joitain pieniä epäkohtia saattoi ollakin. Kuten Elentharus sanoi, Stalan ääni kuului todella kovasti verrattuna muuhun musiikkiin, mikä oli höpsöä, mutta mitäs tuosta. Komppaan Jonia siinä, että aikamoisen pellesirkuksen pojat järjestivät, mutta sehän on yhtyeen tarkoituskin. Ainakin vielä vähän aikaan sitten yhtyeeseen kuului sirkustirehtööri, pelle, tikarinheittelijäsetä sekä muita tuollaisia, eli uskon vahvasti siihen, että Joni sanoi kommenttinsa vain hyvällä. Smile Sitä paitsi eikös viisutkin aina ole yhtä suurta sirkusta. Onneks SO. toi vähän väriä tapahtumaan mukaan!

Itsekin odottelen innolla, kuinka äänet ovat jakautuneet. Viisukuppilan fanipalkinnon tuloksethan julkistettiin ja SO. oli siinä peräti kolmas, hip hurraa. Olihan tuo arvattavissakin, koska foorumilla tunnuttiin pitävän bändistä erittäin paljon. Olisi tuo palkinto voinut mennä jollekin muulle kuin voittajalle, koska Akseli näytti olevan täysin ulkona koko palkinnosta. En ihmettele, vaikkei hän ymmärtänyt edes voittaneensa, niin mitättömiltä hänen voitonhurraukset näyttivät.

Omat lempibiisini (SO.:n Pamelan jälkeen toki) olivat Johanna Iivanaisen ja Paradise Oscarin kappaleet. Father McKenziekin oli ihan hyvä. Sen sijaan Saara Aallosta en pitänyt, koska laulu oli liian imelä ja ääni kimeä, edelleen.

Tulilinnun kokemukset kuulostavat taas hienoilta! Onneksi paikan päällä taisi olla paljon SO.-faneja, jotka kannustivat pojjaat sille sijalle mille lie sijoittuivatkaan.

Ps. Miulle on ihan sama miten Suomi tulee pärjäämään viisuissa. Se on ihan sama pääseekö Oskari ensimmäiseksi vai viimeiseksi Düsseldorfissa, vai pääseekö hän sinne ollenkaan. Sama juttu ois ollu, olis Suomea päässyt edustamaan kuka vain. Stala & SO.:llehan tässä vain huomiota haettiin ja sitä ne sai. Olis varmaan saanut vieläkin enemmän, jos olisivat kolmen parhaan joukkoon päässeet, mutta onhan pojjaat ollu lehissä, radiossa ja telkkarissa niin paljon, että ihmiset varmasti ovat heidät huomanneet, elleivät ole sokeita ja kuuroja samaan aikaan.

Joka tapauksessa aion seurata viisuja innolla jatkossa. En siksi, että näkisin kuinka Oskari-Akseli sijoittuu vaan, millaisia esityksiä muilla mailla on. Niin, ja kokoajan alan näkemään enemmän ja enemmän yhtäläisyyksiä Paradise Oskarissa ja viime vuoden Belgian edustajassa, Tom Dicessä. Paitsi että Me and my guitar on parempi. <3
Back to top Go down
Tulilintu

Tulilintu


Female Number of posts : 130
Paikkakunta : Turku
Registration date : 2011-01-19

28.01.2011: Euroviisut 2011 – Suomen 3. alkukarsinta - Page 2 Empty
PostSubject: Re: 28.01.2011: Euroviisut 2011 – Suomen 3. alkukarsinta   28.01.2011: Euroviisut 2011 – Suomen 3. alkukarsinta - Page 2 Icon_minitimeTue Feb 15 2011, 13:09

Löysin Youtubesta jonkun kuvaamaa harjoutus videota Finaalista! Very Happy

https://www.youtube.com/watch?v=XdW5WQ1eUUQ

Suosikin Bloggari oli paikanpäällä Viisuissa! Hyviä kuvia tossa jutussa! Twisted Evil

http://suosikki.fi/musiikki/

ja sitten itse esitys! Pamelaa!!

https://www.youtube.com/watch?v=taDGt8xs6Ec

Vähemmän mairitteleva juttu!

http://satumaa.yle.fi/video/8803
Back to top Go down
Elentharus

Elentharus


Number of posts : 273
Age : 30
Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa
Registration date : 2007-05-04

28.01.2011: Euroviisut 2011 – Suomen 3. alkukarsinta - Page 2 Empty
PostSubject: Re: 28.01.2011: Euroviisut 2011 – Suomen 3. alkukarsinta   28.01.2011: Euroviisut 2011 – Suomen 3. alkukarsinta - Page 2 Icon_minitimeTue Feb 15 2011, 19:02

Varsin harmittavaa että tuossa harjoituksessa ääntä tuli vielä ihan hyvin Sad
Back to top Go down
Örvis

Örvis


Female Number of posts : 596
Age : 31
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 2007-05-04

28.01.2011: Euroviisut 2011 – Suomen 3. alkukarsinta - Page 2 Empty
PostSubject: Re: 28.01.2011: Euroviisut 2011 – Suomen 3. alkukarsinta   28.01.2011: Euroviisut 2011 – Suomen 3. alkukarsinta - Page 2 Icon_minitimeTue Feb 15 2011, 20:14

Tuollahan on yllättävän paljon kuvia SO.:sta. Muista artisteista on max 1 kuva (ok, paitsi tuosta voittajasta), mutta näistä jopa neljä. Kyllä sen huomaa, ketä tykätään kuvata. Smile

Tuo harjoitusvideo on mukavaa katottavaa. Varsinkin tuo kohta kun kitarasoolon kohdalla Stala lähtee kipittämään taaksepäin ja sitten porukka alka heilua. (; Hauska.
Back to top Go down
Joni Master

Joni Master


Male Number of posts : 279
Age : 35
Paikkakunta : PIEKSÄMÄKI
Registration date : 2007-05-01

28.01.2011: Euroviisut 2011 – Suomen 3. alkukarsinta - Page 2 Empty
PostSubject: Re: 28.01.2011: Euroviisut 2011 – Suomen 3. alkukarsinta   28.01.2011: Euroviisut 2011 – Suomen 3. alkukarsinta - Page 2 Icon_minitimeTue Feb 15 2011, 23:05

Elentharus wrote:
Varsin harmittavaa että tuossa harjoituksessa ääntä tuli vielä ihan hyvin Sad

Kyllä minusta jo tässä vaiheessa ei mene putkeen toi laulu.
Back to top Go down
Elentharus

Elentharus


Number of posts : 273
Age : 30
Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa
Registration date : 2007-05-04

28.01.2011: Euroviisut 2011 – Suomen 3. alkukarsinta - Page 2 Empty
PostSubject: Re: 28.01.2011: Euroviisut 2011 – Suomen 3. alkukarsinta   28.01.2011: Euroviisut 2011 – Suomen 3. alkukarsinta - Page 2 Icon_minitimeMon May 16 2011, 23:41

Ajattelin että nämä voisi olla täälläkin ihan jänniä, siis viisukuppilan jäsenten tekemiä uusia sanoituksia Suomen viisuehdokkaille:

http://timoteus.kapsi.fi/transl/euroviisut11.txt
Back to top Go down
Sponsored content





28.01.2011: Euroviisut 2011 – Suomen 3. alkukarsinta - Page 2 Empty
PostSubject: Re: 28.01.2011: Euroviisut 2011 – Suomen 3. alkukarsinta   28.01.2011: Euroviisut 2011 – Suomen 3. alkukarsinta - Page 2 Icon_minitime

Back to top Go down
 
28.01.2011: Euroviisut 2011 – Suomen 3. alkukarsinta
Back to top 
Page 2 of 2Go to page : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Euroviisut 2011
» Euroviisut
» It Is So. 16.2.2011
» Gimme Five EP: 14.9.2011

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
SO. Board :: Suomenkielinen SO. Board :: Keikat-
Jump to: