SO. Board
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
SO. Board

Keskustelualue Stala & So.-faneille
 
HomeHome  PortalPortal  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Show by SO.Show by SO.  Log in  

 

 Euroviisut

Go down 
+8
Blackwolf
Joni Master
Pakke
pikkupiru
Monstermama
Elentharus
Sinttu
Eirikur
12 posters
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
Eirikur

Eirikur


Male Number of posts : 62
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 2007-05-20

Euroviisut Empty
PostSubject: Euroviisut   Euroviisut Icon_minitimeWed Jun 20 2007, 18:42

Eli ajattelin tehdä tänne tälläisen aiheen... Eli tänne keskustelua kaikista euroviisu jutuista eli tämän vuoden seuraavan vuoden... Mutta asiaan : Eli mielestäni tämän vuoden parhaita olivat Tsekki, Islanti ja Ukraina ja ensi vuoden Suomen edustajaksi toivoisin jotain ihan erillaista. Nyt on teidän vuoro puhua!
Back to top Go down
Sinttu

Sinttu


Female Number of posts : 314
Registration date : 2007-05-01

Euroviisut Empty
PostSubject: Re: Euroviisut   Euroviisut Icon_minitimeWed Jun 20 2007, 22:03

Minä en ollut Euroviisuja juurikaan katsellut ennen 2006 vuoden viisuja. Sinä vuonna oli pakko katsoa, sillä Suomen karsinnoissa oli valittu niin hyvä bändi edustamaan Suomea. Nehän olivat mahtavat viisut Suomen osalta, ei mitään valittamista. Muut kappaleet olivat niin huonoja, että Suomi olisi voittanut jo pelkällä biisillä, eikä Lordin olisi edes ollut pakko esiintyä. Ja 2006 vuoden voittajaan minä olin erittäin erittäin tyytyväinen.

Mutta sitten ne tämän vuoden viisut. Todella hieno show oltiin saatu järjestettyä, kyllä tosiaan ylpeänä sitä katseli.  :)  Jaana ja Mikko olivat hyvä valinta juontajiksi ja hyvinhän he juonsivatkin. Kaikin puolin hienot olivat viisut Suomessa väliaikanumeroita unohtamatta.  8)
Hannan kappale oli hyvä, ei ehkä se ihan paras vaihtoehto, mutta hyvä siltikin. Hannan show oli hieno. Mikään ei mennyt pieleen, mutta muut maat vaan eivät tajunneet millaista on hyvä musiikki.

Minun ehdoton suosikkimaani oli Ukraina!  :lol: Verka Serduchkan kappale oli kerrankin jotain erikoista, niin piristävä ja hauska. Verkalla oli myös loistava lavaesiintyminen sekä hänen omalaatuinen asunsa.
Ukrainan lisäksi Ruotsin The Ark oli myös suosikkejani. Kappale ei niinkään mielestäni ollut järin hyvä, mutta Arkin show oli kyllä mahtava.


Last edited by Sinttu on Fri Nov 22 2013, 23:47; edited 2 times in total
Back to top Go down
Elentharus

Elentharus


Number of posts : 273
Age : 30
Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa
Registration date : 2007-05-04

Euroviisut Empty
PostSubject: Re: Euroviisut   Euroviisut Icon_minitimeWed Jun 20 2007, 22:56

viime vuoden viisuja ennen en ollut minäkään niitä katsonut, mutta oli harvinaisen hyvä vuosi aloittaa...

niin näistä tämän vuotisista, oli kerrassaan upeasti jäjestetty, ja suosikkini olivat Andorra, joka tosin tippui jo semeissä ja juuri tuo Ark jonka laulusta tykkäsin. Hannasta sen verran että laulu tosiaan oli ihan hyvä vaikkei paras, mutta mikä tahansa mieluummin kuin lovex... Laughing
Back to top Go down
Monstermama

Monstermama


Number of posts : 245
Registration date : 2007-05-06

Euroviisut Empty
PostSubject: Re: Euroviisut   Euroviisut Icon_minitimeThu Jun 21 2007, 09:34

Tää nykynen viisuvoittaja biisi on varsinainen "viisu". Ei todellakaa mun musaa. Mun suosikki oli ehdottomasti the Ark. Olan lyriikat on aivan mahtavia! Hanna itse on ihan ok, biisi vaan aivan onneton.

Kun Lordin pisteitä laskettiii nii voi sitä jännitystä mikä oli sillo. Oli se hienoo! Hyvä te!
Back to top Go down
pikkupiru




Female Number of posts : 57
Registration date : 2007-05-01

Euroviisut Empty
PostSubject: Re: Euroviisut   Euroviisut Icon_minitimeThu Jun 21 2007, 20:07

No ekan kerran katoin viisut vuonna 2006. Sitä ennen en ollu vilkaissukkaan viisuja joten en tiedä mtn ns."Viisu klassikoita". No viime vuoden paras oli tietenkin iki ihanan pelottavat monsut \,,/ Ja tänä vuonna The Ark! Kappale oli hyvä mut mun mielestä ne osaa esiintyä paremminkin, eli oisin odottanu jtn suurempaa. Tosin Ola, Jepson ja MArtin oli kyllä Syötävän hyvän näköisiä... Etenkin Ola <33 Ja media oli ihan P*RSEESTÄ!! Väittivät että Olalla oli vihreä naama :< :// NO joo.. Tää meni taas tälläseks.. Oisin kyllä halunnu että Jann wilde & rose avenue ois tullu Hannan tilalle biisillä Rock 'n' roll dreams. Hannan biisi oli jotenki niin tylsä tai et en tykänny ( Very Happy ) Ois ollu kiva jos Heikki ja Jaana ois juontanu viisut... Very Happy
Back to top Go down
Pakke

Pakke


Male Number of posts : 85
Age : 29
Paikkakunta : Otava (Mikkeli)
Registration date : 2007-05-02

Euroviisut Empty
PostSubject: Re: Euroviisut   Euroviisut Icon_minitimeSun Jun 24 2007, 11:06

Kyllä vuonna 2006 oli mahtava show en ekski nyt mitään järkevää..

Mutta heti kun ekaa kertaa serbian laulu oli laulettu sanoin mammalle et ei toi ainakaa voita. Miten siinä sitten kävikin .Very Happy

ja kyl se ukrainan oli hauska Very Happy.
Back to top Go down
Joni Master

Joni Master


Male Number of posts : 279
Age : 35
Paikkakunta : PIEKSÄMÄKI
Registration date : 2007-05-01

Euroviisut Empty
PostSubject: Re: Euroviisut   Euroviisut Icon_minitimeFri Jan 18 2008, 11:46

06 oli ainut hyvä vuosi.
Back to top Go down
Elentharus

Elentharus


Number of posts : 273
Age : 30
Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa
Registration date : 2007-05-04

Euroviisut Empty
PostSubject: Re: Euroviisut   Euroviisut Icon_minitimeTue Apr 29 2008, 22:28

pikkupiru wrote:
Oisin kyllä halunnu että Jann wilde & rose avenue ois tullu Hannan tilalle biisillä Rock 'n' roll dreams.
itseasiassa täysin samaa mieltä Smile

joo mutta siis tuota, mitä mieltä 2008 viisuista? Onko Teräsbetoni mielestänne hyvä idea ja jos olet kuullut muiden maiden lauluja, niin mitä mieltä niistä?

jooh, minusta Teräsbetoni on ihan hyvä, mutta olisin toivonut mieluummin Cristal Snowta. Toistaiseksi millään muulla maalla ei ole ollut mtn yhtään parempaa biisiä kuin suomella Cool
Back to top Go down
Blackwolf

Blackwolf


Female Number of posts : 304
Age : 31
Paikkakunta : Tuusula
Registration date : 2007-05-11

Euroviisut Empty
PostSubject: Re: Euroviisut   Euroviisut Icon_minitimeWed Apr 30 2008, 14:31

Enpä oo tän vuoden viisuista pahemmi kiinnostunu. Ei mtn hajua missä ne pidetää, millon ne pidetää, ja millasta musaa muut maat on valinnu edustajiks. Sen vaa just ja just tiiän et tb edustaa Suomee.. Ja meikän mielest huono idea, koska jos on kerran voittanu rockilla tai raskaammalla, ei oo mahollisuutta toiseen kertaan.
Elentharus wrote:
..mutta olisin toivonut mieluummin Cristal Snowta..
Samoin. Ei siis et mtn voittoa toivoisin, ko en viisui oikee seuraa, mut silt kannalt et jos joku pitäs ite valkkaa viisuihi ni ehdottomasti Cristal Snow. Se ko jopa sattuu olee se toinen valkonen lammas mun musamaussa.. Lahjakas tyyppi, kaikki ei sitä vaan ymmärrä.
Back to top Go down
http://the-blackwolf.deviantart.com
Awwaa

Awwaa


Male Number of posts : 206
Registration date : 2007-07-03

Euroviisut Empty
PostSubject: Re: Euroviisut   Euroviisut Icon_minitimeWed Apr 30 2008, 15:12

Cristal <33 vittu ku ei menny viisuihi, teräs on ihan hyvä mutta biisi on sontaa.
Back to top Go down
Örvis

Örvis


Female Number of posts : 596
Age : 31
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 2007-05-04

Euroviisut Empty
PostSubject: Re: Euroviisut   Euroviisut Icon_minitimeWed Apr 30 2008, 15:40

Miustaki Cristal ois ollu kaikist paras. Mut toki tää teräsheppaki on iha veikee tapaus. Mut se on hiema Loordin tapane, että toimiikoha sama vitsi sit toista kertaa.
Noh, sen näkee sit. Saattaa se pärjätäki. Biisi on ihan mukava, mutta hiema kulunu.
Back to top Go down
Bass
Pääjehu
Bass


Male Number of posts : 369
Age : 31
Paikkakunta : Otava
Registration date : 2007-05-01

Euroviisut Empty
PostSubject: Re: Euroviisut   Euroviisut Icon_minitimeWed Apr 30 2008, 16:26

No mie toivosin sinne Mari Lapioo. Teräspekoni... En nyt tiiä, toistelee itteään liikaa... Ne muuten tais laulaa jotai 14 kertaa "missä miehet ratsastaa" kohan sii biisis... Snobi Kirstiä en vieläkää ymmärrä, oikeestaan vihaan. Tuntu olevan itteään täydellisesti täynnä. Hej, blackie sano et se on taitava, mikäs sii nyt on? Ja mikä sii uppoo?
Back to top Go down
https://soboard.niceboard.com/
Blackwolf

Blackwolf


Female Number of posts : 304
Age : 31
Paikkakunta : Tuusula
Registration date : 2007-05-11

Euroviisut Empty
PostSubject: Re: Euroviisut   Euroviisut Icon_minitimeThu May 01 2008, 14:19

Bass-of-doom wrote:
..Snobi Kirstiä en vieläkää ymmärrä, oikeestaan vihaan. Tuntu olevan itteään täydellisesti täynnä. Hej, blackie sano et se on taitava, mikäs sii nyt on? Ja mikä sii uppoo?
Editoin kommenttini tonne mihi saa kirjottaa kaikkee turhaa, ko ei se vastaus enää oikee viisuihi liittyny..

Mut siis, te jotka Euroviisuja seuraatte ni pitäkäähä vaik meijät muut ajan tasal täs aihees, ni tulee viestejäki boardille. (:
Back to top Go down
http://the-blackwolf.deviantart.com
Bass
Pääjehu
Bass


Male Number of posts : 369
Age : 31
Paikkakunta : Otava
Registration date : 2007-05-01

Euroviisut Empty
PostSubject: Re: Euroviisut   Euroviisut Icon_minitimeThu May 01 2008, 15:44

Blackwolf wrote:
Bass-of-doom wrote:
..Snobi Kirstiä en vieläkää ymmärrä, oikeestaan vihaan. Tuntu olevan itteään täydellisesti täynnä. Hej, blackie sano et se on taitava, mikäs sii nyt on? Ja mikä sii uppoo?
Editoin kommenttini tonne mihi saa kirjottaa kaikkee turhaa, ko ei se vastaus enää oikee viisuihi liittyny..
Nyt tulee offii, mut mä en saanut yhtään vastausta noihin, vaan kommentteja Albin viestiin.
Back to top Go down
https://soboard.niceboard.com/
Blackwolf

Blackwolf


Female Number of posts : 304
Age : 31
Paikkakunta : Tuusula
Registration date : 2007-05-11

Euroviisut Empty
PostSubject: Re: Euroviisut   Euroviisut Icon_minitimeThu May 01 2008, 16:13

Bass-of-doom wrote:
Nyt tulee offii, mut mä en saanut yhtään vastausta noihin, vaan kommentteja Albin viestiin.
No yritetääs sit uudestaa jossei kelpaa:
Se vaa o aika hyvä mut ei kaikkien mielee. Mist vitust mä voisin tietää et MIKS se on monien mielest hyvä.. (: Se vaa on.
Kelpasko? Ja sori offin jatkamine.
Back to top Go down
http://the-blackwolf.deviantart.com
Sinttu

Sinttu


Female Number of posts : 314
Registration date : 2007-05-01

Euroviisut Empty
PostSubject: Re: Euroviisut   Euroviisut Icon_minitimeThu May 01 2008, 19:59

Täällähän on keskustelua uusista viisuista. Taidan nyt sitten viisufanina tulla tännekin jotain pölisemään.


Cristal Snow <3
Mä olisin laittanut herran sinne paljon mielummin kuin Teräsbetonin. Can't Save Me ei ollut yhtään kehno biisikään. Oikein hyvä itse asiassa. Niin hyvä, että minun oli pakko käydä ostamassa Cristalin levykin.

Mun mielestä tänä vuona Suomen karsinnoissa oli paljon huonompi taso kuin viime vuonna. Huonoja biisejä oli paljon, ihan oikeasti. Mua melkein hävetti suomalaisten puolesta niiden joidenkin biisien takia.

Mutta toisaalta, ei tuo Teräsbetonikaan mua kamalasti innosta. Olen vaan vakaasti sitä mieltä, että Suomi ei voi koskaan voittaa Euroviisuja suomenkielisellä biisillä. Sitä ei kukaan ymmärrä, ja kuulostaa varmasti hassulta ulkomaalaisten korvaan. Vahvasti luulen myös että Suomi ei pärjää uudestaan hevilinjalla. Ei mitään lordicovereita kiitos. Suomen pitäisi laittaa viisuihin jotain aivan uutta, mielellään jotain vähemmän raskasta musaa tällä kertaa. Yksi hyvä puoli Teräspekonissa sentään on: taas kerran Suomi erottuu joukosta vahvasti.


Last edited by Sinttu on Fri Nov 22 2013, 23:36; edited 2 times in total
Back to top Go down
Daughter of beast

Daughter of beast


Female Number of posts : 132
Age : 32
Paikkakunta : Turku
Registration date : 2007-11-18

Euroviisut Empty
PostSubject: Re: Euroviisut   Euroviisut Icon_minitimeThu May 01 2008, 20:25

Euroviisuja katsoin innolla kun Lordi astui kuvioihin, sen jälkeen on into taas laimentunut. Minusta Teräsbetoni oli paras vaihtoehto, mutta minusta on virhe, etteivät he laula englanniksi. Hevi on muutenkin hieman hassunkuuloista suomeksi, saatika että sitä esitetään yleisölle, josta vain murto-osa sitä ymmärtää.
Onhan se hyvä kuitenkin, että musiikki on vähän raskaampaa, itse ainakin henkilökohtaisesti olen kyllästynyt kaikenmaailman euroviisutyylisiin kipaleisiin Laughing
Muttamutta, katsotaan miten käy...
Back to top Go down
Bass
Pääjehu
Bass


Male Number of posts : 369
Age : 31
Paikkakunta : Otava
Registration date : 2007-05-01

Euroviisut Empty
PostSubject: Re: Euroviisut   Euroviisut Icon_minitimeThu May 01 2008, 21:48

Elen: Euroviisut eivät ollut vähän aikaa sitten teinien musiikki kilpailu, vaan maailman laajuinen viisukisa. Kari Tapio olisi voinut pärjännyt lordia ennen. Ja ulkonäöstähän siinä ei ole kiinni. Ja veikkaisin että toi oli ihan hyvä valinta. Kornilta kuulostaa Suomessa, jos se olis englanniks, sovitus työ vois vetää biisin ihan perseelleen ja kornilta kuulostais kaikkien mielestä. Voi olla, että LOTR fanit äänestäis kielen takiakin.. d: (Se on se 0.12%:n mahdollisuus)
Back to top Go down
https://soboard.niceboard.com/
Sinttu

Sinttu


Female Number of posts : 314
Registration date : 2007-05-01

Euroviisut Empty
PostSubject: Re: Euroviisut   Euroviisut Icon_minitimeFri May 16 2008, 15:03

Nyt on kaikki euroviisubiisit sitten esitelty ja kuunneltu läpi. Mulla ei alussa ollut mitään suosikkia, kun en Teräspekonista tykkää ollenkaan. Kuuntelin sitten tuossa yksi päivä kaikki biisit youtubesta ja löysin suosikkini. <3

Azerbaijanin viisu ( Azerbaidžan vai mikälie) Elnurin ja Samirin - Day After Day
https://www.youtube.com/watch?v=FnWLY5UpNPA

Hieno biisi, hieno video. Ja ihanat noi Elnurin korkealta laulamat äänet tossa alussa. <3 Hitto ko tykkään täs, oon kuunnellu tätä viikon tyyliin nonstoppina koko ajan.
Ja aika jännä maa toi Azerbaidžan, se on ekaa kertaa viisuissa mukana ja heti noin hyvällä biisillä. : D Olis ihan mahtavaa jos ekalla kerralla jo voittaisi. Oon kyllä tosi pettynyt jos toi biisi ei pääse edes finaaliin. ;__; Mun täytyy varmaan katsoa semifinaalit läpi ja äänestää Azerbaidžania sitten. <3

Mulla on toinen suosikki myös. Turkin viisu. Turkkilainen rokkibändi Mor ve Ötesi ja biisi Deli.
https://www.youtube.com/watch?v=GZa6CNh_eVg

Siitä en varmaan osaa muuta sanoa, kuin että kivan kuuloinen perusrockbiisi. Ja toi turkin kieli on jotenkin kauheen jännän kuuloista. <3

Mutta näin, vahvasti olen Azerbaidžanin puolella. (:
Onko jollain muulla suosikkeja tän vuoden viisuissa? ^_^
Back to top Go down
Awwaa

Awwaa


Male Number of posts : 206
Registration date : 2007-07-03

Euroviisut Empty
PostSubject: Re: Euroviisut   Euroviisut Icon_minitimeSun May 18 2008, 09:35

Elnurin ja Samirin - Day After Day on aika kova mielestäni paras näissä viisuissa.
Back to top Go down
Sinttu

Sinttu


Female Number of posts : 314
Registration date : 2007-05-01

Euroviisut Empty
PostSubject: Re: Euroviisut   Euroviisut Icon_minitimeTue May 20 2008, 16:31

Awwaa!! wrote:
Elnurin ja Samirin - Day After Day on aika kova mielestäni paras näissä viisuissa.
Hah, on joo. (:


Mietin tässä justiinsa, että en varmaan jaksa koko yötä, jotta voisin katsoa viisujen ensimmäisen esikarsinnan tänään. Mut pakko mun on saada tietää pääseekö Teräspekoni jatkoon! Ja jos Azerbaijan ei pääse finaaliin, niin en varmaan katso koko finaalia. >:  ( Sen verran se sitten ärsyttää, eli ehkä mun on sitä pakko äänestää tänään.
Mut huomenna kun herään, haluan ehdottomasti ensimmäiseksi tietää pääsikö Suomi finaaliin! : D


Last edited by Sinttu on Fri Nov 22 2013, 23:31; edited 1 time in total
Back to top Go down
Elentharus

Elentharus


Number of posts : 273
Age : 30
Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa
Registration date : 2007-05-04

Euroviisut Empty
PostSubject: Re: Euroviisut   Euroviisut Icon_minitimeTue May 20 2008, 21:30

pakkohan ne semit on kattoa tänään, sen verran innoissani viisuja seurailen (ja koko homma menee tietenkin nauhalle) Nyt mua alko kiinnostamaan se Aserbaitzanin viisu, (vai miten se maa taas kirjoitettiinkaan) mutta jospa mää odottelen, kunnes se tulee ihan telkusta. ^^

Mulla on tapana, että mä kirjotan jokaisesta viisuehdokkaasta mielipiteitä paperille muistiin, onko muilla vastaavanlaisia tapoja, vai olenko mä ihan kummajainen? Cool

edit: ja jatkoon mentiin. Niin ja minä en osaa kirjoittaa.
Back to top Go down
Joni Master

Joni Master


Male Number of posts : 279
Age : 35
Paikkakunta : PIEKSÄMÄKI
Registration date : 2007-05-01

Euroviisut Empty
PostSubject: Re: Euroviisut   Euroviisut Icon_minitimeWed May 21 2008, 13:24

Teräsbetoni oli ihan cool.
Back to top Go down
Awwaa

Awwaa


Male Number of posts : 206
Registration date : 2007-07-03

Euroviisut Empty
PostSubject: Re: Euroviisut   Euroviisut Icon_minitimeWed May 21 2008, 15:22

Hyvä esitys pekonilta ! itse aloin pitää bosnia & herzegovina :n biisistä.
Back to top Go down
Sinttu

Sinttu


Female Number of posts : 314
Registration date : 2007-05-01

Euroviisut Empty
PostSubject: Re: Euroviisut   Euroviisut Icon_minitimeWed May 21 2008, 15:54

Elentharus wrote:
Mulla on tapana, että mä kirjotan jokaisesta viisuehdokkaasta mielipiteitä paperille muistiin, onko muilla vastaavanlaisia tapoja, vai olenko mä ihan kummajainen? 8)

Et todellakaan ole kummajainen! Mulla on ihan samanlainen tapa. : D
Viime vuonna mulla oli Erikois Seura -euroviisulehti, jossa oli esitelty kaikki kilpailukappaleet, ja johon sai merkkailla omia pisteitään. Sellainen pitäisi kai taas ostaa tänänkin vuonna. Mutta joka tapauksessa omaa äänestystä viisuista meillä pidetään tänäkin vuonna. (8

Pakko mun oli niitä viisuja sitten eilen katsoa. Katsoin muistaakseni Teräsbetonin esitykseen asti ja loput katsoin tänään nauhalta. Aamullakin ihan heti ensimmäisenä menin katsomaan tekstitv:stä oliko Suomi päässyt jatkoon. (Ja sitä ennen olin nähnyt unta, ettei niin tapahtunut. :'D) Hyvinhän siinä sitten oli käynyt.

Ja olihan se Azerbaidzankin jatkossa. <3 Mä en edes tajua miksi mä tykkään siitä niin järkyttävästi. Elnurilla on huikea ääni. Ja Samir oli värjännyt hiuksensa ruskeiksi, nehän taisivat vielä vähän aikaa sitten olla mustat.

Aika hyvinhän ne finaalibiisit valiutuvat, suurinpiirteihän siellä oli kaikki parhaat. Bosnia-Hertsegovinasta tykkään myös, Azerbaidzanin ja Turkin lisäksi. Harmi vaan, ettei Irlannnin Dustin The Turkey päässyt jatkoon. :DD Kamala biisi, soi koko päivän päässä.
Mutta yksi aika järkyttävä kyllä oli, Puola. Mä en älyä miten se pääsi finaaliin. Isis Gee (?) ei ollut taidoiltaan mitenkään päätä huimaava ja biisi oikeastaan aika surkea.

Ja yhdestä jutusta mun pitää vielä mainita. Nimittäin Saksan biisivalinnasta. Olen kuunnellut kaikista Saksan ehdokkaista clipin, ja täytyy sanoa että Saksa valitsi ehdokkaansa niiiiin väärin. Saksan No Angels on kamala. Ainakin jos vertaa mikä muu siellä olisi voinut olla. Ehdokkaana olisi ollut Saksalainen glamrockpop -bändi Cinema Bizarre (aivan ihana!), biisillä Forever Or Never. https://www.youtube.com/watch?v=C39m74GCnYY
Mutta sitten Saksa laittaa sinne jotain wnb tissiheruttajia, eikä kunnon musiikkia. Paljon mielummin olisin katsellut Cinema Bizarren jätkiä.

Mutta muuten olen todella tyytyväinen, kunhan saataisin toisesta semifinalista vielä Turkki jatkoon. Ja olihan siellä varmasti vielä jotain muitakin mainitsemisen arvoisia, en nyt vain muista että mitä. No, kyllä mä torstain jälkeen keksin taas jotain pulistavaa. (: Tulen sitten taas kiusaamaan teitä tänne kilsaviesteilläni.


Last edited by Sinttu on Fri Nov 22 2013, 23:30; edited 1 time in total
Back to top Go down
Sponsored content





Euroviisut Empty
PostSubject: Re: Euroviisut   Euroviisut Icon_minitime

Back to top Go down
 
Euroviisut
Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Euroviisut 2011

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
SO. Board :: Muu löpinä :: Musiikista-
Jump to: