SO. Board
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
SO. Board

Keskustelualue Stala & So.-faneille
 
HomeHome  PortalPortal  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Show by SO.Show by SO.  Log in  

 

 -

Go down 
+3
Elentharus
Blackwolf
Ewwu
7 posters
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
Ewwu

Ewwu


Female Number of posts : 192
Age : 32
Paikkakunta : Turku
Registration date : 2008-02-24

- Empty
PostSubject: -   - Icon_minitimeSat Apr 12 2008, 14:10

Title = Sampsan tarina la
Author =Ellu
Beta = -
Pairing = Ei ole tässä osassa vielä.
Rating = Öäh mitä mä sanoisin? K-13-15?
Genre = draama, slash, death etc.
Warnings = Kuolema, kiroilua.
Disclaimer = EN omista Sampsaa, Jussia ja Leenaa. Mutta tarinan kyllä ja enkä saa tästä rahaa.

A/N: Epäilen pahasti ettei oo mitenkää hohdokas, mut ootan kommentteja
:3

~*~


-
POISTETTU, en ole kirjoittanut enää aikoihin tätä.


Last edited by Ewwu on Tue Apr 09 2013, 19:47; edited 12 times in total
Back to top Go down
Blackwolf

Blackwolf


Female Number of posts : 304
Age : 31
Paikkakunta : Tuusula
Registration date : 2007-05-11

- Empty
PostSubject: Re: -   - Icon_minitimeSat Apr 12 2008, 15:24

No jaa.. Iha hyvähä toi oli, mut löysin kyl melko paljo noit kirjotus- ja yhdyssanavirheitä, et niihi kannattais kiinnittää huomiota. Äikäntunneilla ois tarkotus kuunnella ja opiskella, ya know..
Nii ja aika ja tapahtumat tuntu etenevän vähäse liia nopeesti. Ja otikko yhtää huomioon sitä faktaa mitä vauvalle tapahtuis jos se joutus oikeesti olee muutaman päivän pimees säkis roskikses ilma juotavaa ja syötävää..?
Että noit asioita ko hiot, ni hyvä tulee. Muute iha jännä stoori, pistäs ny toine osa ni sanon haluunko jatkaa lukemist viel siit eteenpäin. (:
Back to top Go down
http://the-blackwolf.deviantart.com
Ewwu

Ewwu


Female Number of posts : 192
Age : 32
Paikkakunta : Turku
Registration date : 2008-02-24

- Empty
PostSubject: Re: -   - Icon_minitimeSat Apr 12 2008, 15:38

Blackwolf wrote:
No jaa.. Iha hyvähä toi oli, mut löysin kyl melko paljo noit kirjotus- ja yhdyssanavirheitä, et niihi kannattais kiinnittää huomiota. Äikäntunneilla ois tarkotus kuunnella ja opiskella, ya know..
Nii ja aika ja tapahtumat tuntu etenevän vähäse liia nopeesti. Ja otikko yhtää huomioon sitä faktaa mitä vauvalle tapahtuis jos se joutus oikeesti olee muutaman päivän pimees säkis roskikses ilma juotavaa ja syötävää..?
Että noit asioita ko hiot, ni hyvä tulee. Muute iha jännä stoori, pistäs ny toine osa ni sanon haluunko jatkaa lukemist viel siit eteenpäin. (:

I know that yes. Mutta kiitos kuiteskin palautteesta:) Juu, jatkoa tulee kait tähän osaan...En tiedä viellä oikeen...xD Mutta sen näkee sitten:)
Back to top Go down
Elentharus

Elentharus


Number of posts : 273
Age : 30
Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa
Registration date : 2007-05-04

- Empty
PostSubject: Re: -   - Icon_minitimeSat Apr 12 2008, 23:52

Niin mä listasinkin noita kirjoitusvirheitä mun kilometrikommenttiin tonne toiselle fordelle, joten en taida viitsiä kirjoittaa samoja enää tänne Cool

niin tosiaan totean vaan, että tykkään. geek
Back to top Go down
Sinttu

Sinttu


Female Number of posts : 314
Registration date : 2007-05-01

- Empty
PostSubject: Re: -   - Icon_minitimeMon Apr 14 2008, 16:16

Jee, sun fic on nyt sitten täällä! Olen odottanut jo kauan. (:

Hyvä alku tämä ja juoni vaikuttaa aika hyvältä. Tuota oli kiva lukea, tykkäsin kyllä kovasti. Pituuttakin oli ihan mukavasti.
Kamala tuo Jesse! Meni nyt tappamaan Tanjan ja olisi tehnyt Sampsallekin jotain pahaa. Eikiva. Onneksi tuo Leena pelasti Sampsan.


Minne muuten kirjoitat tarinasi ennen kuin lisäät ne tänne? Suosittelisin todella Wordin käyttöä, se kun korjaa kaikki virheet. Voisit myös ottaa itsellesi jonkun betan/oikolukijan. Silloin lukija voisi korjata virheet etukäteen. Minä esimerkiksi olisin vapaaehtoinen beta.
Voisit vaikka kirjoittaa tarinasi Wordiin, tallentaa sen ja lähettää minulle mesessä. Sitten lukisin sen ja korjaisin virheet. Kävisikö se? Voisin mielelläni olla beta.

Voisit tekstissäsi kiinnittää kirjoitusvirheiden lisäksi huomiota kuvailuun ja tapahtumien etenemiseen. Kuvailua voisi olla enemmän ja nuo tapahtumat voisivat edetä hieman hitaammin. Kuvailemalla paremmin saa kummasti lihotettua lauseita. Ja tosiaan yhdyssanavirheet ja sivulauseen pilkut pitää muistaa myös.

Mutta se siitä kieliopista. Pidin tästä kovasti ja on todella sääli, jos tähän ei tule jatkoa. Tuollaiseen kohtaan kun tarinaa ei missään nimessä voi jättää, sehän olisi julmaa. Muuten mua häiritsee elämäni loppuun saakka mitä Sampsalle tapahtuu.
Joten arvaas mitä mä nyt haluan? No jatkoa tietenkin. (:


Last edited by Sinttu on Fri Nov 22 2013, 23:33; edited 1 time in total
Back to top Go down
Ewwu

Ewwu


Female Number of posts : 192
Age : 32
Paikkakunta : Turku
Registration date : 2008-02-24

- Empty
PostSubject: Re: -   - Icon_minitimeMon Apr 14 2008, 18:04

Sinttu: Oho. Kiitos kovasti kommentista. Ja ilmoitus virheistä, yrittelen niitä tässä korjaille parhaani mukaan. : )


Last edited by Ellu on Tue Feb 01 2011, 22:57; edited 1 time in total
Back to top Go down
Elentharus

Elentharus


Number of posts : 273
Age : 30
Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa
Registration date : 2007-05-04

- Empty
PostSubject: Re: -   - Icon_minitimeFri Apr 18 2008, 18:54

ja sitten yksi vinkki lisää, älkää pliis lainatko kokonaisia viestejä, varsinkaan jos ne on pitkiä, kiitus Wink
Back to top Go down
Ewwu

Ewwu


Female Number of posts : 192
Age : 32
Paikkakunta : Turku
Registration date : 2008-02-24

- Empty
PostSubject: Re: -   - Icon_minitimeSat Apr 19 2008, 20:22

Elentharus wrote:
ja sitten yksi vinkki lisää, älkää pliis lainatko kokonaisia viestejä, varsinkaan jos ne on pitkiä, kiitus Wink

Kiitos taas uudesta vinkistäSmile Muistan ton tästä lähtien:)

Ja muuten tiedoksi kaikille: Mä kirjoitan jo uutta osaa tänne:)
Back to top Go down
Örvis

Örvis


Female Number of posts : 596
Age : 31
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 2007-05-04

- Empty
PostSubject: Re: -   - Icon_minitimeMon Apr 21 2008, 10:47

Luinki tän jo kerran, ja sillon kerroin että on oikein hyvä tarina mut kommaampa nyt tännekin d:
Eli ei mitään uutta sanottavaa. Edelleenki hyvä stoori, mut mieki suosittelen sitä betaa sulle.
Mut laitaha jatkoo. Tahon tietää et mitä Sampsalle käy (:
Back to top Go down
Ewwu

Ewwu


Female Number of posts : 192
Age : 32
Paikkakunta : Turku
Registration date : 2008-02-24

- Empty
PostSubject: Re: -   - Icon_minitimeWed Apr 23 2008, 19:02

Örveltäjäkö wrote:
Luinki tän jo kerran, ja sillon kerroin että on oikein hyvä tarina mut kommaampa nyt tännekin d:
Eli ei mitään uutta sanottavaa. Edelleenki hyvä stoori, mut mieki suosittelen sitä betaa sulle.
Mut laitaha jatkoo. Tahon tietää et mitä Sampsalle käy (:

Kiiitos ja betaki on jo tiedossa. : )


Last edited by Ellu on Tue Feb 01 2011, 22:58; edited 1 time in total
Back to top Go down
Ewwu

Ewwu


Female Number of posts : 192
Age : 32
Paikkakunta : Turku
Registration date : 2008-02-24

- Empty
PostSubject: Sampsan ja Jussin elämää lastenkodissa   - Icon_minitimeSun May 04 2008, 19:20

-
POISTETTU


Last edited by Ewwu on Tue Apr 09 2013, 19:48; edited 5 times in total
Back to top Go down
Sinttu

Sinttu


Female Number of posts : 314
Registration date : 2007-05-01

- Empty
PostSubject: Re: -   - Icon_minitimeMon May 05 2008, 16:26

Kivaa että jatkoa tuli. Olinkin jo odotellut sitä. ((:

Oi että mä tykkään tästä. <3 Olikin kivempi juttu että ajassa hypättiin eteenpäin. Tarinan idea on mahtava, on kiva lukea välillä jotain erilaista. Ja tämä tosiaan on mielikuvitullisesti kirjoitettu. Tykkään hirmuisesti kyllä. Ja plussaa siitä että osatkin ovat niin ihanan pitkiä. (:
Tuo loppu oli ehkä parasta koko osassa. Sun on pakko kirjoittaa ainakin se yksi osa lisää, ole niin kiltti! ^___^ Haluan tietää miten Jussin ja Sampsan arki jatkuu.

Mutta olen kuitenkin taas niin ilkeä että korjaan kirjoitusvirheet. Sinun hyväksesihän se on, ja virheistä oppii! Jos korjaat nämä virheet nyt tarinaan, niin sitä on kivempi sitten lukea.

Eli tässähän näitä on:

"Sampsa ei muistannut paljon ajalta, kuin asui kotona vanhempiensa kanssa."
~kun

"Sampsan ja Jussin lempi bändi oli KISS ja he unelmoivat että heistä tulee isoina yhtä kuuluisi rocktähtiä."
~lempibändi on yhteen! Ja eikös tuohon lauseeseen tule johonkin kohtaan pilkku?

"He olivat onnellisia että olivat erinlaisia ja pysyivät."
~erilaisia

"Syysaurinko paistoi Sampsan ja Jussin huoneeseen,kun pojat viellä nukkuivat."
~vielä. Pilkun jälkeen tulee välilyönti.

" "Huomenta!" Sampsa sanoi iloisesti ja nuosi sängystä ylös jalassansa Herkkupeppu-boxerit."
~nousi

"Sampsan oli pakko alkaa nauramaan Jussille, joka oli juuri nuossut ja hiukset sojoitti joka suuntaan."
~noussut. Sama virhe kuin aiemmin, kiinnittäppä siihen huomiota.

"Pojat seivovat bussipysäkillä ja kuuntelivat Alice Cooperia, joista pojat tykkäsit."
~seisoivat. Sivulause kuuluisi olla näin: "...josta pojat tykkäsivät."

"Kalle tuli poikien luokse ja repisi Sampsan mp3:n Sampsan kädestä kova kuorasesti."
~repäisi. Ja kovakouraisesti on yhteen!

" "Anna se takaisin mulle!" Sampsa sopersti itkun partaalla."
~sopersi

" "Voi voi! Pääsekö tytöltä kohta itku?" Kalle v*ttuili Sampsalle."
~pääseekö

"Sampsa oli Jussin takana ja pidetti itkuansa."
~pidätti

"Bussi tuli pysäkille ja pojat nuosivat bussiin."
~Taas sama virhe. Eli nousivat!

"Mä en enää jaksa Kallea. Se on kiusannut mua niin kauvan."
~kauan

"Pojat juttellivat niitä näitä ja kuuntelivat samalla Hellcity 13:toista."
~juttelivat

"Sampsa tunki mp3:sen taskuunssa ja lähti juoksemaan että sai Jussin kiinni."
~taskuunsa

"Sampsa ei kuunellut yhtään mitä opettaja selitti. Hän vaan piirteli vihkoonsa sydämmiä, joiden sisällä luki Jussin nimi. Jussi nojasi kädellensä pulpettiin ja kuunteli opettajaa."
~kuunnellut, sydämiä HUOM! vain yksi m-kirjain, kädellänsä.

"Astala! Mikä on Norjan pääkaupunki?" Opettja kysyi äkkiä."
~opettaja

"Älä valehtele. Mä nään että sua painaa joku." Sampa tiesi ettei voi valehdella enää Jussille."
~Sampsa

"Sampsa vetäyi irti ja katsoi Jussia silmät suurina. Kello soi ja merkitsi että viiminen tuni alkaa. Sampsa otti Jussia kädestä ja he kävelivät käsi kädessä luokan eteen odottamaan.
~vetäytyi, tunti, käsikädessä taitaa olla yhdyssana.

"Vitun ääliö! Jätä mut ja Jussi jo rauhaa! Oot vaan niin kade,kun sulla ei oo ketään!" Kalle suupielet nykisivät,mutta Sampsa huomasi sen."
~rauhaan, Kallen.

"Sampsa ja Jussi menivät ihan taakse että saivat jutella ja kuunella musaa ihan rauhassa. Sampsa otti mp3:sen esille ja pojat alkoivat kuunella Scorpions:in Send Me An Angel-biisiä. Pojat alkoivat piirtää yhdessä iso työtä. Jussi soitti kitaraa ja Sampsa soitti rumpuja/lauloi taustojana."
~kuunnella, isoa (?), taustoja.


Kirj.virheiden lisäksi joissakin lauseissa oli sanajärjestys hassusti. Eihän se tietysti pahemmin haittaa, mutta voisit kiinnittää silti niihin huomiota. Ja toinen asia vielä mitä voisit miettiä, aikamuodot. Kirjoitit välillä preesenssissä ja välillä imperfektissä. Kirjoita mielummin vain jommasta kummasta, älä molemmista! Ja kokemuksesta voin sanoa, että imperfekti on huomattavasti helpompaa. Ainakin siis minun mielestäni. (;

Muttasiiis, toivon ettet anna kritiikiin taaskaan masentaa itsesi, vaan jatkat jälleen kirjoittamista. Tarina on mahtava (ellei noita muutamia virheitä lasketa) ja todella toivon, että tähän siunaantuu vielä jatkoa! ^-^

Eipä tässä sitten muuta. Vielen Dank, mein Schatz! <3

//EDIT: oho, jäipä tää lyhyeksi. ;_____; Äh, lupaan kirjoittaa ensi kerralla hieman pitemmän kommentin.

//EDIT part 2: Hei mun on pakko vielä huomauttaa yhdestä jutusta. Siitä kun olit sensuroinut noi kirosanat. Mua itseäni häiritsi se, joten mun puolesta voisit kirjoittaa kiroamiset ihan kokonaan ilman mitään sensurointia. (; Mun mielestä ainakin näyttäisi niin paremmalta.
Back to top Go down
Ewwu

Ewwu


Female Number of posts : 192
Age : 32
Paikkakunta : Turku
Registration date : 2008-02-24

- Empty
PostSubject: Re: -   - Icon_minitimeMon May 05 2008, 16:33

Kiitos Sinttu! :3


-Herran jumala rauhoitetaas hymiöiden käyttöä. o.o
Bass


Last edited by Ewwu on Tue Apr 09 2013, 19:49; edited 2 times in total
Back to top Go down
Blackwolf

Blackwolf


Female Number of posts : 304
Age : 31
Paikkakunta : Tuusula
Registration date : 2007-05-11

- Empty
PostSubject: Re: -   - Icon_minitimeMon May 05 2008, 16:53

Hyvä jatko oli, tykkäsin enemmän kuin ekasta osasta. Ja en siis meinaa pelkästää aiheen perusteella, vaan myös kirjotusasun jne. Sinttu tossa noi virheet sanoki, eipä siitä sen enempää. Nii ja samaa mieltä oon Sintun kaa tost sensuroimisest, eli voi jättää pois. Mut muute tosi hyvä, jatkoa kiitos. (:
Back to top Go down
http://the-blackwolf.deviantart.com
Ewwu

Ewwu


Female Number of posts : 192
Age : 32
Paikkakunta : Turku
Registration date : 2008-02-24

- Empty
PostSubject: Re: -   - Icon_minitimeMon May 05 2008, 16:59

Kiitos kovasti. :] Jatkoa tulee varmaan viellä 1 osa. Riippuu ihan siitä miten paljon te tykkäätte/haluatte jatkoa.

-Stalantypy


Last edited by Stalantypy on Tue Aug 11 2009, 01:06; edited 1 time in total
Back to top Go down
Örvis

Örvis


Female Number of posts : 596
Age : 31
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 2007-05-04

- Empty
PostSubject: Re: -   - Icon_minitimeMon May 05 2008, 19:13

Oiii, ku nätti (:
Sampsa ja Jussi on tosi söpö pari <3

Kirjotusvirheitä ei nii kamalasti ollu, ku olit niitä jo korjaillu. Mutta tosi monesta kohtaa puuttui pilkku ja se hieman häirihti.
Sampsa ja Jussi -sanoja käytettiin ehkä hieman liikaa..

Mutta kaiken kaikkiaa tosi kiva tarina tää... laitapa jatkoa Smile
Back to top Go down
Ewwu

Ewwu


Female Number of posts : 192
Age : 32
Paikkakunta : Turku
Registration date : 2008-02-24

- Empty
PostSubject: Re: -   - Icon_minitimeMon May 05 2008, 19:22

Örveltäjäkö:

Kiitos kiitos Örvis:) Jatkoa kyllä tulee tässä jossain vaiheessa:) Ja yritän katsoa noita pilkku ja nimi juttuja(: Stala


Last edited by Ellu on Tue Feb 01 2011, 23:17; edited 1 time in total
Back to top Go down
Pakke

Pakke


Male Number of posts : 85
Age : 29
Paikkakunta : Otava (Mikkeli)
Registration date : 2007-05-02

- Empty
PostSubject: Re: -   - Icon_minitimeMon May 05 2008, 21:09

Kyllä tuo mukavaa luettavaa oli, yleensä en jaksa ficceja lukea, ellei niissä ole jotain erikoista ^^.... Ja voithan sä uuden osan tehä, ois tyhmää jättää tarina kesken ^^..
Back to top Go down
Ewwu

Ewwu


Female Number of posts : 192
Age : 32
Paikkakunta : Turku
Registration date : 2008-02-24

- Empty
PostSubject: Re: -   - Icon_minitimeWed May 07 2008, 16:53

Pakke: Kiitokset. :3 Mikäs tässä on erikoista? :>


Last edited by Ellu on Tue Feb 01 2011, 23:16; edited 1 time in total
Back to top Go down
Elentharus

Elentharus


Number of posts : 273
Age : 30
Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa
Registration date : 2007-05-04

- Empty
PostSubject: Re: -   - Icon_minitimeTue May 20 2008, 21:13

kas kummaa tännehän on korjailtu jotain samoja, mitä mä kertoilin tuolle toiselle foorumille ^^ no mutta tosiaan siellä kävin kiusaamassa, eli jospa sitten vain ylistäisin täällä <3 Ihana. Onse upeaa ko joku muukin tahtoo kirjoittaa slashia Cool
Back to top Go down
Ewwu

Ewwu


Female Number of posts : 192
Age : 32
Paikkakunta : Turku
Registration date : 2008-02-24

- Empty
PostSubject: Re: -   - Icon_minitimeMon May 26 2008, 16:06

Kiitos kiitos kiitos(: Kun olette kertoneet mulle noista virheistä. Mutta seuraavassa osassa ei oo toivon mukaan virheitä, kun lähetän sen korjattavaksi Sintulle, eli Sintusta tulee beetani(: Ja kiitän, kun olette tykänneet lukea tätä.(:

Mutta nytten kestää jatkon kanssa, mutta kirjoitan tässä nytten yhtä toista tarinaa, jossa mukana ja Örveltäjäkö. :>


Last edited by Ellu on Tue Feb 01 2011, 23:15; edited 2 times in total
Back to top Go down
Örvis

Örvis


Female Number of posts : 596
Age : 31
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 2007-05-04

- Empty
PostSubject: Re: -   - Icon_minitimeTue Jul 22 2008, 13:50

Onkos sitä jatkoo millon tulossa? (:
Tai millos alotat sen missä miekin oon mukana? Ootan innolla et millane siitä tulee Very Happy
Back to top Go down
Ewwu

Ewwu


Female Number of posts : 192
Age : 32
Paikkakunta : Turku
Registration date : 2008-02-24

- Empty
PostSubject: Re: -   - Icon_minitimeSun Jul 27 2008, 22:10

Örveltäjäkö wrote:
Onkos sitä jatkoo millon tulossa? (:
Tai millos alotat sen missä miekin oon mukana? Ootan innolla et millane siitä tulee Very Happy

Örvi mä tuotan pahoittelu, koska se mitä kirjoitin susta ja musta nii ei oo enää tallessa. Koska mun kone kaatui ja se oli siellä ja hävis, kun tuhka tuuleen:( Joten en voi kirjoittaa sitä.=( I'm sorry Sad No
Back to top Go down
Örvis

Örvis


Female Number of posts : 596
Age : 31
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 2007-05-04

- Empty
PostSubject: Re: -   - Icon_minitimeThu Aug 07 2008, 22:24

Stalantypy wrote:
Örveltäjäkö wrote:
Onkos sitä jatkoo millon tulossa? (:
Tai millos alotat sen missä miekin oon mukana? Ootan innolla et millane siitä tulee Very Happy

Örvi mä tuotan pahoittelu, koska se mitä kirjoitin susta ja musta nii ei oo enää tallessa. Koska mun kone kaatui ja se oli siellä ja hävis, kun tuhka tuuleen:( Joten en voi kirjoittaa sitä.=( I'm sorry Sad No

No hö.. ei voi mitään tolle sit Neutral
Ois kuiteki kiva jos jatkasit sitä edellistä tarinaas joskus.. tääl fanficciosastol on nykysi ollu nääs aika hiljasta.. d:
Back to top Go down
Ewwu

Ewwu


Female Number of posts : 192
Age : 32
Paikkakunta : Turku
Registration date : 2008-02-24

- Empty
PostSubject: Re: -   - Icon_minitimeFri Aug 08 2008, 10:35

Örveltäjäkö wrote:
Stalantypy wrote:
Örveltäjäkö wrote:
Onkos sitä jatkoo millon tulossa? (:
Tai millos alotat sen missä miekin oon mukana? Ootan innolla et millane siitä tulee Very Happy

Örvi mä tuotan pahoittelu, koska se mitä kirjoitin susta ja musta nii ei oo enää tallessa. Koska mun kone kaatui ja se oli siellä ja hävis, kun tuhka tuuleen:( Joten en voi kirjoittaa sitä.=( I'm sorry Sad No

No hö.. ei voi mitään tolle sit Neutral
Ois kuiteki kiva jos jatkasit sitä edellistä tarinaas joskus.. tääl fanficciosastol on nykysi ollu nääs aika hiljasta.. d:

Mulla on tässä mielessä jatkoa, niin sitä tulee heti kun saan kirjoitettuu sen koneelle ja sitten hommattuu ittelleni beetan:)
Back to top Go down
Sponsored content





- Empty
PostSubject: Re: -   - Icon_minitime

Back to top Go down
 
-
Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
SO. Board :: Suomenkielinen SO. Board :: Fanitaidetta-
Jump to: