|
| Örviksen räpellykset | |
|
+9Monstermama Hennuli Blackwolf Wedary Albireo Bass Nickin salarakas Sinttu Örvis 13 posters | |
Author | Message |
---|
Bass Pääjehu
Number of posts : 369 Age : 31 Paikkakunta : Otava Registration date : 2007-05-01
| Subject: Re: Örviksen räpellykset Tue Nov 13 2007, 21:55 | |
| Albi on wannabe-bass! Mie annan aina 5 tai 10 senttiä. d: Ja jooh.. Kyl mie ehkä antaisin nuitten muiden mennä 69:ä kattoo.. En niinkään siitä välitä, toisin olis jos esim. Alicea pääsis just nyt kattoo! d: | |
| | | Pakke
Number of posts : 85 Age : 30 Paikkakunta : Otava (Mikkeli) Registration date : 2007-05-02
| Subject: Re: Örviksen räpellykset Wed Nov 14 2007, 16:42 | |
| Pakke tykkää tästä taarinasta ! En keksi muuta sanottavaa kun Pakke tahtoo jatkoa!. | |
| | | Sinttu
Number of posts : 314 Registration date : 2007-05-01
| Subject: Re: Örviksen räpellykset Wed Nov 14 2007, 21:07 | |
| Jippii, kylläpäs Weddyli sai kivoja lahjoja. Ja toi 5 senttiä oli luonnollisesti paras lahja! Ei mitää ruumita kehii, vaan kyllähä voi kilpailla muutenki. Eihän Elenille sattunu mitää pahaa.. o__o Mie voisin kyl mielellään mennä kattomaan 69 eyesiä, saa ny nähä miten käy! :] Jatkoa vaan pian lisää! (: | |
| | | Wedary
Number of posts : 170 Age : 30 Registration date : 2007-05-05
| Subject: Re: Örviksen räpellykset Wed Nov 14 2007, 21:24 | |
| Jee, kivoja lahjoja, kiitti. :] valkosuklaata leivän päällä.. namm.. :]]] Örkkihä jatkaa? ny? heti? | |
| | | Elentharus
Number of posts : 273 Age : 30 Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa Registration date : 2007-05-04
| Subject: Re: Örviksen räpellykset Thu Nov 15 2007, 08:49 | |
| No niin, ihan mun tuuria. Tietysti mun pitää tippua xD ja taisin löytää jonkinlaisen ajatus virheenkin: "me lähetään tänä iltapäivällä, että siihen saakka pitäs olla valittuna" eikös ton pitäisi olla niinkö "mennessä"?
mutta hyvä oli taas juu ^^ | |
| | | Nickin salarakas
Number of posts : 22 Age : 31 Registration date : 2007-05-22
| Subject: Re: Örviksen räpellykset Thu Nov 15 2007, 09:24 | |
| Heh, vai konttasin... Ja hylätty. Pelasta mun päivä, Örvis, ja jatka iltapäivään mennessä... | |
| | | Örvis
Number of posts : 596 Age : 32 Paikkakunta : Mikkeli Registration date : 2007-05-04
| Subject: Re: Örviksen räpellykset Mon Nov 19 2007, 20:38 | |
| Albi: Njääh, Albi oli varastanu sen rahan Mamalta d:Bläk: No Sori, ei tuu viel d:Mama: Ette mee. Ja eikä tuu d:Bass: Jaa jaa…kassellaan mitä käy d:Pakke: Haa, uus lukija! Tervetuloa lukemaan, ja kiva ku tykkäät d:Sinttu: Kyl Elenille käy tosi pahasti d:Wed: Ole hyvä, kiva ku kelpaa. Ei se jatka d:Elen: Kiitti paljon, korjattu on d:NS: Jooh, näin teit. Sori, en pelasta d:Joo, jatkoo siis ei viel tuu…hävitin taas vaihteeks vihkoni.Mut joo, oottakaa viel hetki | |
| | | Örvis
Number of posts : 596 Age : 32 Paikkakunta : Mikkeli Registration date : 2007-05-04
| Subject: Re: Örviksen räpellykset Sun Nov 25 2007, 22:56 | |
| 6. luku: ”Voi Manson sentään!” ”Is she dead?”, Julia kysyy ihmetellen. “Turpa kii, Julia!”, SS huutaa. ”What ’turpaki’ means?”, Julia kysyy taas. ”It means, that you’re very stupid and shut up now!”, SS huutaa Julialle jälleen kerran ja tyrkkää hänet pois tieltään. Sinttu ottaa Elenin käsistä kiinni ja SS hänen jaloistaan ja he kiikuttavat tytön juoksujalkaa sisälle mökkiin. Julia katsoo silmät kyynelissä muita. ”Am I stupid?”, hän kysyy. ”No”, Bass vastaa rauhoitellen, ”SS is too sensitive person”. ”But I know, that she is angry to me”, Julia huudahtaa itku kurkussa ja juoksee pois. Muut eivät vaivaudu pysäyttämään tyttöä, vaan antavat hänen mennä. He katsovat Bläkkiä, joka kuorsaa erään puskan juuressa, eikä ole kuullut tapahtuneesta mitään. Muutaman minuutin kuluttua SS ja Sinttu tulevat mökistä takaisin pihalle. ”Ei Elenille käynyt pahasti”, he sanovat muille, ”Mama on hoitamassa nyt sitä”. Muut huokaisevat helpotuksesta ja Wed julistaa toisen kilpailun alkaneeksi. ”Tän tokan kilpailun idea on syödä kastematoja”, hän selittää, ”Se, joka syö eniten niitä, saa eniten pisteitä”. Muut katsovat kummissaan tyttöä. ”Ootsä tosissas, Wed?”, SS kysyy ihmetellen. ”Totta kai oon”, tyttö vastaa hilpeänä, ”Siitä vaa matoja syömään”. Mutta kukaan, Wedin harmiksi, ei suostu syömään ensimmäistäkään matoa, joten jokainen jää pisteittä. ”Jos te tällä tavalla teette seuraavanki kilpailun, ni kukaan ei pääse mun mukaan sinne keikalle”, tyttö huokaisee. ”Mutta kun tää on niin epistä, koska sä pidät niin idioottimaisen vaikeita kilpailuja”, SS vastaa. ”No, omapa on ongelmanne”, Wed tuhahtaa, ”Mutta kyl tietenkin Bläkki pääsee mun mukaan”. ”Mitä tääl miusta puhutaan?”, Bläkkien ääni kuuluu heidän takaa. ”Bläk, sie heräsit!”, Wed huudahtaa iloisena, ”Sitä vaan siusta, että pääset sinne keikalle”. ”Minne keikalle?”, tyttö kysyy urpona. ”No sinne 69:n”, Wed vastaa. ”Heei, tosta tulikin mieleen, että mie näin sellasta unta, että pääsin siun kanssa 69 eyesin keikalle”, Bläk selittää, ”Eiks ookki kiva uni?”. ”Öhh, todellakin”, Wed vastaa, ”Mutta harmi vaan, että se ei vaan ollut uni”. ”Täh? Ei vai?”. ”No ei todellakaan”, Wed naurahtaa. Bläkkie pitää pienen miettimistauon ja yhtäkkiä hän alkaa hypiä innosta, toisin sanoen vesilätäkössä. ”Voi Manson sentään!”, hän kiljuu, ”Mie meen heti ettii mun kaikki 69 eyes paidat ja pinssit!”. Muut katsovat Bläkkiä, joka juoksee tuhatta ja sataa hyppien sisälle mökkiin. ”Ja sitten kolmanteen eli viimeiseen kilpailuun, joka pidetään sisällä”, Wed ilmoittaa pian ja lähtee kävelemään kilpailijat perässään mökille päin. Kun he ovat päässeet Wedin huoneeseen, hän selittää viimeisen kilpailun säännöt. ”Teidän täytyy tehdä tai sanoa Mamalle jotakin hauskaa. Se, joka tekee hauskimman tai kamalimman tempun sille, saa eniten pisteitä”, hän kertoo, ”Hennulin ei tarvii tehdä mitään, koska se eilen heitti Maman päälle vettä, mikä oli aika hauskaa”. Muut nyökkäävät. ”Kuka haluu olla eka?”, Wed kysyy. Bass ilmoittautuu vapaaehtoiseksi ja lähtee kävelemään olohuoneeseen päin, jossa Mama on juuri lukemassa Seiskan uusinta numeroa. Poika hiipii varovasti Maman selän taakse. ”Pöö!!”, poika huutaa kovalla äänellä, jolloin Mama säikähtää ja lehti lentää heidän vieressä olevaan akvaarioon. ”Kuules nyt poika!”, Mama huutaa vihaisesti, mutta Bass on jo mennyt, ”Tää oli viimeinen kerta, kun heität Jyrki 69:n akvaarioon”. Pojan saavuttua takaisin Wedin huoneeseen, kuuluu sieltä kovaäänistä naurua ja aploodeja. ”Niin sitä pitää”, Wed sanoo hymyillen, ”Seuraavan vuoro”. Albi ehdottautuu seuraavaksi ja kävelee itsevarmasti Maman luokse, joka on juuri onkimassa lehteään pois akvaariosta. ”Tiiätkö Mama mitä?”, poika sanoo hänelle, ”Sie oot tosi tyhmä”. Mama katsoo oudoksuen poikaa. ”Niinkö veikkaat”, hän vastaa viileästi, ”Voin kai tässä samalla kertoo, että sä oot vielä tyhmempi”. Poika menee hiljaiseksi ja katsoo suu auki Mamaa. Kun kumpikaan ei sano vähään aikaan mitään, poika päättää palata takaisin huoneeseen. ”Tuo ei ollu mitenkään vakuuttava esitys”, Wed naurahtaa pojalle. Poika punastuu ja antaa seuraavan kilpailijan eli Blood-Girlin mennä nöyryyttämään Mamaa. Tyttö vääntää kasvoillensa tekoitkun ja menee surullisena Maman luokse. ”Sä et ikinä arvaa mitä on tapahtunu”, hän sopertaa, ”Jann Wilde on kuollut”. ”Mitä hittoa?!”, Mama karjaisee, ”Nyt mulle riittää nuo teijän vitsailut oikeesti! Jos joku ois kuollu, ni se lukis täs seiskas!”. Hän ryntää omaan huoneeseensa ja paiskaa oven kiinni perässään. Bloodis palaa muiden luokse virnistellen. ”Nyt ei muut taida ees osallistua tähän kisaan, koska Mama meni huoneeseensa”, hän sanoo hyvän tuulisena. ”Kelpaa mulle”, Wed vastaa, ”On ainakin helpompi valita voittajat”. SS, Sinttu, NS ja Örvis pistävät kauhean metelin päälle. ”Heei tää on epistä!” ”Ei yhtään reiluu!” ”Mä haluun viel tehä Mamalle jotakin!” ”Jos keksitte jonkun nöyryytyksen sille, ni sitten voitte yrittää”, Wed tuhahtaa. Kaikki nelikosta menee hiljaiseksi, paitsi SS, joka päättää vielä yrittää. Hän ottaa Wedin paksun mustan tussin ja kävelee Maman huoneen ovelle. ”Et kai sä vaan…?”, NS kysyy varovaisesti tytöltä. SS nyökkää ja kirjoittaa Maman oveen ’Täällä asuu jammu’. Muut katsovat silmät pyöreinä SS:ää. ”Ei ois susta uskonu”, Hennuli sanoo tytölle. ”Etkö sä ymmärrä, että millaiseen ongelmaan sie joudut?”, Bass kysyy. ”Ei sillä oo väliä”, SS vastaa reippaana, ”Kerrankin kun on mahdollisuus päästä jollekin keikalle”. Muut odottavat sillä aikaa, kun Wed laskee kilpailijoiden pisteet ja pian tyttö julistaa kilpailun voittajat. Ketkä voittavat? Pääsevätkö he lähtemään turvallisesti? Miten muut pärjäävät saarella? Nää selviää ehkä seuraavassa luvussa. -------- Sori, täs jatkos kesti melko pitkään. Seuraava jatko sit yrittää tulla nopeemmin
Last edited by on Mon Nov 26 2007, 21:48; edited 3 times in total | |
| | | Bass Pääjehu
Number of posts : 369 Age : 31 Paikkakunta : Otava Registration date : 2007-05-01
| Subject: Re: Örviksen räpellykset Sun Nov 25 2007, 23:10 | |
| Höh.. Noin lyhyt (mutta hyvä)! Mä heittelen 69:jä AINA akvaarioon.. En koskaan opi... | |
| | | Blackwolf
Number of posts : 304 Age : 31 Paikkakunta : Tuusula Registration date : 2007-05-11
| Subject: Re: Örviksen räpellykset Sun Nov 25 2007, 23:24 | |
| :'D Hah, piristävää tekstiä, kiitos siitä.. :] Muttah, jatkoa kiitos, ja äkkiä. ;] - Örveltäjäkö wrote:
- ”Mitä tääl muista puhutaan?”, Bläkkien ääni kuuluu heidän takantaan.
Voiskos tossa olla pari kirjotusvirhettä..? | |
| | | Albireo
Number of posts : 171 Age : 34 Registration date : 2007-07-06
| Subject: Re: Örviksen räpellykset Sun Nov 25 2007, 23:54 | |
| Hihii, vihdoinki jatkoa :] Ja saman tien vaa lisää jatkoa tulemaa (btw emmie noin tylsää temppua mamalle keksis d: ). | |
| | | Monstermama
Number of posts : 245 Registration date : 2007-05-06
| Subject: Re: Örviksen räpellykset Mon Nov 26 2007, 08:31 | |
| *kuivailee huolella Jyrki 69:n kuvaa..* Ja SS:n mie hirtän. Se o kiva homma sil ku hinkkaa tussia ovesta irti! (sattuupi olemaa juuri kokemusta kyseisestä hommasta) Ja Örv, mama luki tuon 2 kertaa ja kyl mul oli taas hauskaa. Mut mitä ihm. te koko aja mua kiusaatte? (ainii...miehää olin ni kiva et mua halutaa kiusaa *nauraa räkättää pirullisesti*) Kiva ku uutta lukuu tuleeki jo tänää | |
| | | Pakke
Number of posts : 85 Age : 30 Paikkakunta : Otava (Mikkeli) Registration date : 2007-05-02
| Subject: Re: Örviksen räpellykset Mon Nov 26 2007, 14:04 | |
| Hauskaa tarinaa jälleen ! Hmm.. Mitäs vois sanoa tästä lisää.. NO Bass elä sit enää heittele jyrki (tai Jörki niinkuin ekana lui ) niin akvaarioon . | |
| | | Sinttu
| Subject: Re: Örviksen räpellykset Mon Nov 26 2007, 16:22 | |
| Kivaa tekstiä! Sain taas vaihteeks nauraa. Kaikenlaista sitä joutuukin tekemään päästäkseen kuusysien keikalle. :lol: Ja Mama saa tunnetusti kiusausta osakseen. :P
Mutta siis, jatkoa lisää kiitos! :]
Last edited by Sinttu on Fri Nov 22 2013, 23:42; edited 1 time in total | |
| | | Nickin salarakas
| Subject: Re: Örviksen räpellykset Mon Nov 26 2007, 17:22 | |
| Minä yhtyvä erellisiin käyttäjiin, että Än-Ässä haluva piakkoin jatkova... plz.... | |
| | | Örvis
| Subject: Re: Örviksen räpellykset Mon Nov 26 2007, 21:40 | |
| Bass: Kiva. Ja kiva myös jos kelpaa d: Bläk: Tänks! Korjattu nyt…siis jos ymmärsin, et mitä pitää korjata : D Albi: Albin aivot oli narikassa (: Mama: Kiva kun kelpaa…sikshä sie oot olemas, et sinuu saa kiusata d: Pakke: Kiitti ja kiva ku kelpas (: Sinttu: Tietty, kaikki (melkein kaikki) haluu päästä 69:n keikalle :p NS: Tässä sitä tulee d: 7. luku: ”Järjen käyttö on sallittua” Wed laskee pisteet nopeasti ja muut odottavat innoissaan voittajien julkistamista. ”Ja nyt kerron kilpailun voittajat, eli ne jotka pääsevät miun, Maman ja Bläkkin kanssa the 69 eyesin keikalle”, Wed ilmoittaa viimein, ”Voittajat ovat SS, Bass, Bloodis ja Hennuli!”. Voittajat alkavat hyppiä innoissaan ja häviäjät alkavat mököttää. ”Mä tiesin, et voitan!”, Hennuli kiljaisee ja juoksee muitten voittajien kanssa yläkertaan pakkaamaan laukkujaan keikkaa varten, Bläk ja Wed mukanaan. ”Mitäs me tehdään sillä aikaa, kun muut on keikalla?”, NS rikkoo parinkymmenen sekunnin hiljaisuuden kysyäkseen muilta kilpailun hävinneiltä, eli Albilta, Sintulta ja Örvikseltä. ”Pidetään vaik bileet”, Örv ehdottaa. ”Eikä”, Albi torjuu tytön ehdotuksen, ”Liian vanhanaikaista”. ”No, keksi ite parempi ehdotus”, Örvis sanoo pettyneenä. ”Kyl miulla oiski yks ehdotus”, Albi vastaa. ”Kerro!”, Sinttu huudahtaa innoissaan. ”En mie tässä viitti kertoo, ku joku muu saattaa kuulla”, poika vastaa, ”Mie kerron sitten myöhemmin, kun Elen ja Juliakin on paikalla”. ”Okei sit”, Sinttu vastaa pettyneenä, ”Onks jotain muita ehotuksia?”. ”No, kuunnellaan vaik musaa ja katotaan töllöö”, NS ehdottaa. ”Äh, ei mitään tollasta”, Örvis puuskahtaa, ”Tehdään mielummin sellasta, mitä ei voida tai saada tehä sillon, kun Mama on kotona”. ”Poltetaan pömpeli”, Albi ehdottaa. ”Joo ei!”, NS huudahtaa, ”Jotain järkevää mielummin”. ”Leikitään jotain”, Sinttu ehdottaa. ”Mitä me muka leikittäs?”, NS kysyy. ”Vaik sotketaan-Maman-huone-ja-piirretään-sen-seinään-pilakuvia-leikkiä”, Sinttu naurahtaa. ”Mä kuulin ton!”, kuuluu Maman huuto viereisestä huoneesta. ”Jooh, mennään jonnekin muualle funtsimaan, kun toi on tuolla”, Örvis tuhahtaa. ”Ja ette varmana mene!”, Mama käskee, ”Nyt meidän pitää funtsia tarkat säännöt teille. Ette saa nimittäin tehdä ihan mitä vaan haluatte”. Kaikki neljä vilkaisevat pettyneenä toisiaan ja kävelevät Maman perässä olohuoneeseen. Kun kaikki viisi ovat päässeet sinne, Mama aloittaa saarnansa. ”Muistakaa, että menette aikaisin nukkumaan ja muistatte syödä”, hän aloittaa, ”ette saa riehua ettekä –”. ”Äiti, mitä tarkoittaa, että pitää mennä aikaisin nukkumaan?”, Albi kysyy lässyttävällä äänellä. ”Älä keskeytä, senkin tonttu!”, Mama karjaisee, ”Menette nukkumaan viimeistään klo 22”. ”Illalla vai aamulla?”. Sinttu, SS, Albi ja Örvis katsovat vierestä, kuinka Maman korvista alkaa pikkuhiljaa tulla savua. ”Joo joo, vitsi vitsi”, Albi jatkaa, ”Ei tarvii ottaa kaikkea noin tosissaan”. ”En minä tosissaan ottanutkaan!”, Mama karjuu kurkkusuorana. ”Muuten vaan korvista nousee savua”, Örvis kuiskaa muille silmiään pyöräyttäen. Mama mulkaisee heitä. ”Lisäksi muistatte, että ette saa lähteä täältä saarelta minnekään”, hän jatkaa hieman rauhallisemmalla äänellä, ”Ja tottelette muitakin sääntöjä. Järjen käyttö on sallittua”. ”Muttei pakollista”, Sinttu kuiskaa muille. ”Hmh, me lähetään muutaman tunnin päästä”, Mama lopettaa saarnansa ja lähtee nokka pystyssä pois huoneesta. ”Ei tarvii ottaa kaikkee noin tosissaan, senkin mummo!”, Örvis huutaa Maman perään. ”Ootte vaan kateellisia, koska ette päässy keikalle!”, hän huutaa takaisin. Hiljaisuus. ”It’s the Final Countdown..!”, Albin kännykkä alkaa soimaan. “Äh, kuka ny mulle soittaa”, poika tuhahtaa ja kaivaa puhelimensa farkkujen taskusta. ”Kuka se on?”, NS kysyy uteliaana. ”Yks kai vaan”, Albi vastaa salamyhkäisesti ja juoksee yläkertaan omaan huoneeseensa vastaamaan kännyynsä. ”Kuka hiton Kai?”, SS kysyy muilta. ”Ei harmainta hajua”, Sinttu vastaa, ”Tuskin se asia meille kuuluu”. ”Nojoo, ehkä sitten niin”, SS myöntää, ”Mutta mennäänkö nyt kattoo, mitä muut tekee?”. Sinttu ja Örvis hyväksyvät tytön ehdotuksen ja kaikki kolme ravaavat yläkertaan. Siellä kaikki kilpailun voittajat ovatkin pakkaamassa kauhealla vauhdilla tavaroitaan keikkaa varten. Osa heistä manailee laukulleen, joka ei suostu mahduttamaan kaikkia tavaroita sisälleen. Jotkut ovat taas innostuneet tappelemaan tavaroista. ”Tänne se mun paita!”, SS huutaa Bassille, joka yrittää repiä erästä 69 eyes paitaa tytön käsistä. ”Älä valita!”, poika huutaa takaisin, ”Tää on mun paita, eikä sun!”. ”Älä valehtele!”, tyttö karjaisee ja repäisee paitaa lujempaa, jolloin vaatteesta kuuluu sauman repeämisen ääni. ”Ja nyt sie rikoit sen!”, Bass toruu, ”Anna se ny vaa miulle”. ”Mulla on idea!”, Hennuli ehdottaa, ”Tehdäänkö sillein, että leikataan tuo paita puoliks ja molemmat saa puolet siitä?”. Paidasta kiistelevät vilkaisevat toisiaan. ”Joo! Hyvä idea!”, Bass huudahtaa hilpeänä, repäisee paidan SS:n käsistä ja ojentaa Hennulille, ”Puolita se”. Hennuli katsoo oudoksuen poikaa. ”Ootko sä tosissas?”, hän kysyy. ”Totta kai oon”, poika vastaa päättäväisesti, ottaa sakset laatikosta ja ojentaa tytölle, ”Anna se paidan vasen puoli sit mulle”. Hennuli on juuri alkamassa leikkaamaan paitaa, kunnes Mama pyrähtää huoneeseen. ”Mitä hittoo te oikeen teette?”, hän huudahtaa vilkaisten Hennulia. ”Ei mitään”, SS vastaa, ottaa paitansa Hennulilta ja lähtee huoneesta pois. ”Jaa, mut pakatkaa ny nopeesti, kohta meidän pitää lähteä”, Mama ilmoittaa. Muutaman tunnin päästä kaikki keikalle lähtijät eli Mama, SS, Hennuli, Bass, Bläk, Wed ja Bloodis ovat valmiita lähtöön. ”Muistakaa sitten käyttäytyä kiltisti”, Mama vielä muistuttaa. ”Ja pitäkää huolta miun Timo-Timo-Timo-Timosta”, Wed huomauttaa. ”Ja mun Naked-Andystä”, Bloodis sanoo. ”Ja myös mun Paulacesta”, Hennulikin muistuttaa. Ja pian porukka lähtee rannasta moottoriveneellään matkaan Albin, Sintun, NS:n ja Örviksen hyvästeleminä. Kuinka heidän matka sujuu? Miten muut pärjäävät? Osaavatko he pitää huolta hevosista? Nää selviää ehkä seuraavassa luvussa. --------------- Nyt tuliki taas aika nopiasti jatkoo
Last edited by Örveltäjäkö on Thu Nov 27 2008, 21:32; edited 1 time in total | |
| | | Blackwolf
Number of posts : 304 Age : 31 Paikkakunta : Tuusula Registration date : 2007-05-11
| Subject: Re: Örviksen räpellykset Mon Nov 26 2007, 21:55 | |
| :'D Kiitos mahtavasta jatkosta, lisää kaipaan edelleen. :]
Ja tässä sivussa mainitsen, ettäh.. "”Yks Kai vaan”, Albi vastaa salamyhkäisesti ja juoksee yläkertaan omaan huoneeseensa vastaamaan kännyynsä." <-- Tossa kohtaa repesin. Pahasti. | |
| | | Monstermama
Number of posts : 245 Registration date : 2007-05-06
| Subject: Re: Örviksen räpellykset Mon Nov 26 2007, 22:10 | |
| | |
| | | Bass Pääjehu
| Subject: Re: Örviksen räpellykset Mon Nov 26 2007, 22:13 | |
| - Quote :
- Ja tässä sivussa mainitsen, ettäh.. ”Yks Kai vaan”, Albi vastaa salamyhkäisesti ja juoksee yläkertaan omaan huoneeseensa vastaamaan kännyynsä..
Miulki on oma reaktioni tohon: "Onko Albi homo?" Mut joo! Tänks siulle kirjustuksesta! Hauskaa on! Enkä olis loppujen lopuksi antanu sitä paitaa Hennulin leikattavaks, mie leikkaisin ite! >:] Mut Enivei raapustappa jatkoa! | |
| | | Albireo
Number of posts : 171 Age : 34 Registration date : 2007-07-06
| Subject: Re: Örviksen räpellykset Mon Nov 26 2007, 22:21 | |
| Kaitsu kuule suuttuu, et sie ois sitä saanu mainita.... Mut kiitoksia erittäin paljon nopeasta jatkosta, lisää vaa tulemaan (btw kännyn soittarin on nykyää sit Stormwind ettäs sen tiiät d: ). | |
| | | Sinttu
| Subject: Re: Örviksen räpellykset Mon Nov 26 2007, 22:40 | |
| :'D Kivaa, just noin nopeasti sitä jatkoa pitää laittaakin. Jatka samaan malliin. Kuka ihmeen Kai? :] Albi saa kuule selvittää meille! Odotan innolla mitä me keksitään sillä aikaa, kun muut ovat keikalla. Mie luulisin osaavani pitää huolta muutamasta hevosesta, mutta ei sitäkään aina tiedä.. | |
| | | Wedary
Number of posts : 170 Age : 30 Registration date : 2007-05-05
| Subject: Re: Örviksen räpellykset Tue Nov 27 2007, 22:47 | |
| Päätit sitte just ny kirjottaa peräti kaks osaa sil väli ko mie en oo päässy koneelle.. .___O
Ja. Ny. Oikeesti, viittiskö joku lainata sitä teippiä? Ei oo kiva noukkia puolen minuutin välei jotai ruumiinosaa lattialta. Kaiki oli sitte pakko tunkee toho? : DD
rurr. *reps* rurr. *reps* rurr.
jatkoa? ^^ | |
| | | Nickin salarakas
| Subject: Re: Örviksen räpellykset Wed Nov 28 2007, 20:27 | |
| Heeh, en päässy 69eyesin keikalle.. Mitähä super-ilkeetä me muut keksitää kotona? *mä voisin leipoo vaik muffineja ennen ko muut tulee keikalta * mut joo, örvis jatkaa..... | |
| | | Örvis
| Subject: Re: Örviksen räpellykset Wed Nov 28 2007, 22:49 | |
| Bläk: Miks ihmeessä sie tolle repesit? (: Mama: Ainaha sie raivoot d: Bass: Siinäpä kysymys. Ja ole hyvä d: Albi: No sori x 2 d: Sinttu: Ei Sinttu ookaa nii taitava, mitä luulet d: Wed: Juu, pakkoha se oli kirjottaa ku et ollu tääl : D NS: Ette te mitää ilkeetä keksi…te ootte kilttejä d: 8. luku: ”Voi hitto!” ”Onks nyt varmasti kaikki tavarat mukana?”, Mama vielä varmistaa, kun he ovat lähteneet rannasta. ”Kyllä on”, Bläk huokaisee, ”Älä huolehdi liikoja”. ”Mutta musta vaan tuntuu, että kaikki ei oo mukana”, Mama sanoo epävarmana. ”No varmistetaan sit”, Hennuli huokaisee, ”Mä oon tässä, Bloodis on tuossa, Wed on…öö, niin missäs Wed on?”. ”Mie oon täällä!”, kuuluu ääni veneen penkin alta. ”Wed! Mitä sä siellä teet?”, Mama huudahtaa. ”Öh, miun Yu-Gi-Oh tippu tuonne penkin alle”, tyttö vastaa ja kapuaa takaisin istumaan. ”No hyvä”, NS jatkaa. ”Ei todellakaa oo hyvä!”, Wed huudahtaa kirjaparkaansa pyyhkien, ”Tää kirja on ihan märkä”. ”Jaa”, NS vastaa välinpitämättömästi, ”No, Hennuli on tuolla, Bläkki istuu tuolla, Bass on…niin, missäs se on?”. Muutkin tähyilevät ympärilleen ja huomaavat että poika ei ole veneessä. Mama päästää suustaan pari rumaa sanaa ja kääntää veneen takaisin rantaan päin. Kun he ovat päässeet takaisin rantaan, Bass juoksee heitä vastaan iloinen ilme kasvoillaan. ”Mie luulin, että te meinasitte jättää mut tänne”, hän sanoo heille. ”Mitä hittoo sä et tullu mukaan?”, Mama raivoaa hänelle. ”No, miun piti antaa lähtöhalit bassoille”, poika selittää, ”Koska ne joutuu olemaan seuraavan yön ihan yksin. Ei ne laukkuunkaan mukaan mahtunu, vaik kuinka yritin”. ”Joo joo, älä seltä!”, Mama huokaisee, ”Lähetään nyt, tai muuten me ei keretä koskaan perille”. Ja niin he kaikki seitsemän lähtevät taas rannasta. ”No jokohan ne nyt jo pääs sitten oikeesti lähtemään”, NS sanoo, kun vene on lähtenyt rannasta. ”Älä luulekaan”, Örvis vastaa hänelle ja katsoo venettä, joka kääntyy taas takaisin rantaan päin. ”Äh, mikähän niiltä taas jäi”, NS naurahtaa. Kun vene on päässyt takaisin rantaan, Wed juoksee sieltä suoraan hevostallille. Parin minuutin kuluttua hän juoksee sieltä takaisin veneeseelle. ”Mitä sä oikeen kävit siellä?”, Sinttu huutaa Wedille. ”Mie kävin antamassa Timo-Timo-Timo-Timolle lähtöhalin”, Wed sanoo ja kapuaa taas veneeseen. ”Just just”, NS sanoo silmiään pyöräyttäen. Vihdoin he pääsevät lähtemään rannasta ja muut vilkuttavat heille hyvästiksi. ”Nonih, mitäs tehdään nyt?”, NS kysyy muilta, eli Albilta, Sintulta ja Örviltä (Elen ja Julia ovat mökissä). ”Mie oon aina halunnu kokeilla ratsastusta”, Albi vastaa, ”Mennäänkö lainaamaan noita hevosia?”. ”Mut nehän on sanonu monta kertaa, ettei niitten hevosiin saa koskea”, NS muistuttaa. ”Äh, ei ne huomaa vaikka me siitä kokeillaankin”, Albi sanoo välinpitämättömästi, ”Mennään nyt vaan”. Ja niinpä kaikki neljä juoksevat tallille. ”Mä haluun kokeille tota ruskeeta heppaa”, Sinttu kiljaisee innoissaan. ”Sinttu”, NS naurahtaa, ”Nuo kaikki on ruskeita”. ”No…tarkotan tota, jolla on tollaset tupeeratut hiukset”. NS ja Örvis vilkaisevat oudoksuen toisiaan, mutta antavat Sintun ottaa Naked-Andyn itselleen. NS ottaa Paulacen ja Albi Timo-Timo-Timo-Timon. ”Heei! Miulle ei jääny heppaa!”, Örvis huudahtaa. ”No ei se haittaa”, Albi sanoo, ”Et sie ois sen kyydissä pysyny kuitenkaan”. ”Ja siekö sitten pysyt?”, Örv naurahtaa ja katsoo poikaa, joka yrittää päästä vaivalloisesti hevosen selkään. ”Hei! Mulla on idea”, Sinttu huudahtaa ja hakee erään ruostuneen vanhan pulkan viereisestä pensaasta, ”Kiinnitetään tää pulkka jonkun hepan häntään kiinni, niin Örvis voi mennä istumaan siihen”. Muut hyväksyvät Sintun ehdotuksen ja tyttö alkaa sitomaan pulkkaa Timo-Timo-Timo-Timon häntään kiinni. ”Jooh, on se parempi että sie ajat tällä hevosella”, Albi sanoo Sintulle, ”Mie en pääse ees sen kyytiin”. Niinpä Sinttu hyppää sulavasti hevosen selkään ja Örvis menee istumaan pulkkaan. ”Se ei toimi!”, Sinttu sanoo ja yrittää saada hevosta liikkeelle. ”Wed on opettanu sen väärille tavoille”, NS naurahtaa. ”Ihan rikki koko vehje!”, Albi sanoo potkaisten hevosta jalkaan, ”Siihen jämähtäny”. Siitä Timo-Timo-Timo-Timo saakin kauhean raivarin ja potkaisee takajaloillaan pulkkaa, jolloin se lentää muutaman metrin taaksepäin, Örvis kyydissään. ”Sinttu! Sie sidoit ton pulkan huonosti tohon häntään kiinni, ku se tällein irtos”, Örvis käkättää pulkassa. ”Tai sitten hepan häntä irtos”, NS nauraa. ”Ja Wed ois iloine ku sillä on hännätön heppa”, Albi räkättää. ”Jooh, mutta voitasko lopettaa tällaset leikit, ku kohta oikeesti joltain irtoo pää”, NS kehottaa. ”Joo, mahtava idea”, Sinttu vastaa ja vie Naked-Andyn takaisin talliin. ”Heei!”, kuuluu kohta Elenin huuto mökin ulko-ovelta, ”Tulkaa äkkiä katsomaan, kuka tuol telkus on!”. Sinttu ja Örvis innostuvat heti ja lähtevät juoksemaan mökkiä kohti. ”Heei! Minne me jätetään nää hepat?”, NS ja Albi huutavat tyttöjen perään. ”Solmikaa ne vaik puuhun kiinni”, Sinttu vastaa. He tottelevat tyttöä ja juoksevat menneitten perään mökkiin. ”Kattokaa tonne!”, Elen kiljuu osoittaen telkkaria, ”Tuolla on Jonne Aaron!”. ”No wow”, Albi sanoo silmiään pyöräyttäen, ”Mitä siitä?”. ”Ihanaa!”, Elen sanoo kuola suupielistään valuen. ”Mä oisin kuvitellu, et telkus ois ollu vähintään Stala”, Sinttu tuhahtaa heidän tultua takaisin ulos, ”Vai mitä NS? …NS?”. Tyttö ei vastaa mitään, vaan katsoo silmät pyöreinä tallille päin. ”Mitä sä oikeen sinne tsiigaat?”, Sinttu kysyy häneltä, ”Onks siel Stala, vai?”. ”Eikun…yks heppa”, NS kuiskaa. ”Niin? Oon mä ennenkin heppoja nähny”, Sinttu vastaa ihmetellen. ”Eikun…katsokaa”, NS sanoo ja osoittaa etusormellaan tallille päin, ”Paulace ei oo enää tuolla”. ”Öööh, no pitäiskö sen olla siel?”, Sinttu ihmettelee. ”No hitto vie pitäs!”, NS huudahtaa, ”Mä ite laitoin sen siihen puuhun kiinni!”. ”Onks se karannu?”, Albi kysyy. ”No, voiku mahtava huomio, Albi!”, NS huokaisee, ”Tietty se on karannu! Miten muuten sen vois hävitä?”. ”Äläs ny hermostu”, Örvis rauhoittelee. ”Ei tässä voi olla hermostumatta!”, NS huutaa taas, ”Hennuli tappaa mut!”. ”Hei, ny ihan oikeesti. Tää saari on kyl sen verran pieni, että tuskin se heppa on kauas kadonnu”, Örvis muistuttaa. Tyttö rauhoittuu hieman. ”Nojoo, turhaa mä taas panikoin”, hän myöntää. ”Me voidaan mennä ettii sitä sun kaa, jos haluut”, Sinttu sanoo piristävästi. ”Oikeesti?”, NS kysyy. ”Öh, tai siis”, Sinttu takertelee, ”Nii, Albi ja Örvis vois auttaa sua, ku mun pitää kävästä tuol pömpelis”. ”Okei sit”, NS vastaa. ”Eikun…mullakin taitaa olla vähän kiirettä, mutta Albihan voi ettii sitä sun kanssa”, Örvis selittelee ja lähtee Sintun kanssa mökkiin. ”No, voitko säkään auttaa mua?”, NS kysyy pojalta. ”Pakkohan mun on”, poika vastaa huokaisten. ”Hyvä”, NS vastaa iloisena, ”Mennään nyt”. Ja niinpä he kaksi lähtevät etsimään Paulacea läheisestä metsästä. Sisällä tytöt ovat kertoneet tapahtumasta kahdelle muulle, mutta he eivät ole kiinnostuneet asiasta. Tappelevat nimittäin parhaillaan kaukosäätimestä. ”Give it to me!”, Julia huutaa Elenille pää punaisena ja yrittää repiä kaukosäädintä tytön käsistä. ”No! I wanna see Jonne! Christopher is stupid cow!”, Elen huutaa takaisin. “Chris is not a cow!” Julia tiuskaisee, “He is better than Jonne!”. “Mistä te oikeen tappelette?”, Örv kysyy Eleniltä. ”No, mä haluisin kattoo Negativee, mutta tuo pässi haluu toiselt kanavalt jotain hiton Rammsteiniä”, tyttö vastaa. ”Äh, ette viittis tapella”, Örvis tuhahtaa. ”Mut kyl me kuitenkin tapellaan”, Elen tiuskaisee. ”Tehkääpä sitten niin”, Örvis vastaa ikävystyneesti ja lähtee Sintun kanssa keittiöön. Elen on juuri saamassa kaukosäädintä takaisin itselleen, kunnes Julia repäisee sen lujaa itselleen ja Elen-parka lentää räminällä lattialle. ”Kuka kuoli?”, Sinttu kysyy keittiöstä. ”That crazy cow is dead!”, Julia huutaa olohuoneesta ja yrittää vaihtaa kanavaa, “That remote control is broken!”. Tytöt päättävät mennä katsomaan, mitä olohuoneessa tapahtui. ”Mitä sulle sattu, Elen?”, Sinttu kysyy. ”Jalka varmaan katkes”, Elen vastaa itku kurkussa, ”Mä en pysty enää liikuttamaan sitä”. ”Voi hitto, Sinttu huokaisee, ”Sun kannattais mennä rauhoittumaan omaan huoneesees”. Ja niinpä tyttö lähtee huoneeseensa Sintun ja Örviksen avustuksella. Julia ei ole saanut kaukosäädintä toimimaan ja on jäänyt katsomaan televisiosta jotakin pelottavaa kauhuelokuvaa. Jonkin ajan kuluttua ovelta kuuluu koputuksia. Tyttö säpsähtää, koska hän oli jo eläytynyt liikaa elokuvaan. Hän katsoo, kuinka monsterit murhaavat viattomia ihmisiä. Hän kuulee takaansa askelten ääniä ja tuntee sitten limaisen käden olkapäällään. Julialta pääsee korviavihlova kiljaisu. Kuka murhamies yrittää tappaa Julian? Ei kai Elenille käynyt pahasti? Miten he pärjäävät loppuajan yhdessä? Nää selviää ehkä seuraavassa luvussa. --------------- Voikun pelottavaa Mikshän kaikki huutaa ja riitelee kokoajan?
Last edited by on Fri Nov 30 2007, 23:27; edited 2 times in total | |
| | | Blackwolf
| Subject: Re: Örviksen räpellykset Wed Nov 28 2007, 23:02 | |
| Miten sul riittää ideat tähä tarinaan? Iha sika hyvä stoori, jatkoo ja äkkii! :] | |
| | | Sponsored content
| Subject: Re: Örviksen räpellykset | |
| |
| | | | Örviksen räpellykset | |
|
| Permissions in this forum: | You cannot reply to topics in this forum
| |
| |
| |