| SO.n biisien suomennoksia | |
|
+5Örvis Wedary Blackwolf Monstermama Sinttu 9 posters |
Author | Message |
---|
Sinttu
Number of posts : 314 Registration date : 2007-05-01
| Subject: SO.n biisien suomennoksia Mon Jun 04 2007, 09:47 | |
| Tässä topic nimensä mukaisesti SO.n biisien suomennoksille. Nyt kun on kirjoiteltu biisien lyriikoita, on saattanut joku niitä myös suomennella. Itse tuskin saan suomennettua riviäkään, minulla on sen verran "hyvä" englannin taito, mutta jos joku on suomentanut, niin voisi halutessan kirjoittaa sen tänne. Taidan alkaa harjoitella suomentamista, että voisin tänne kirjoitella. Ja jos topic on turha, niin lukkoon vaan.. | |
|
| |
Monstermama
Number of posts : 245 Registration date : 2007-05-06
| Subject: Re: SO.n biisien suomennoksia Mon Jun 04 2007, 10:13 | |
| Mult tulee niit suomennoksia jos on tarvis. Mut jos kuitenkin jotku muut välillä hoitelis..Ne suomennokset on välillä kyl iha outoja. | |
|
| |
Blackwolf
Number of posts : 304 Age : 31 Paikkakunta : Tuusula Registration date : 2007-05-11
| Subject: Re: SO.n biisien suomennoksia Mon Jun 04 2007, 15:51 | |
| Voisinhan mie jotain biisejä suomentaa, enkkuki ku on 10.. Mut se on ihan mun jaksamisesta kiinni. Mie ku oon näin lomalla aika laiskalla päällä, ja tällä viikolla pitäis viel siivota.. (Valitsin silti koneella kökkimisen. d: ) Mut jos mie joskus jaksan jonku niist biiseist suomentaa, ni pistän tänne. (: | |
|
| |
Wedary
Number of posts : 170 Age : 30 Registration date : 2007-05-05
| Subject: Re: SO.n biisien suomennoksia Thu Jun 07 2007, 11:28 | |
| Noh, mie oon täs just tällähetkellä epätoivoisesti yrittämässä suomentaa Anytimeä... Katotaan millasta jälkeä tulee... | |
|
| |
Örvis
Number of posts : 596 Age : 32 Paikkakunta : Mikkeli Registration date : 2007-05-04
| Subject: Re: SO.n biisien suomennoksia Thu Jun 07 2007, 13:02 | |
| Hienoo Wedary! Ite en oo vielä yrittäny suomentaa mitään, mutta varmaan jossakin vaiheessa yritän jotakin. Ehkä Bye Bye.
Last edited by Örveltäjäkö on Tue Aug 19 2008, 15:03; edited 1 time in total | |
|
| |
Bass Pääjehu
Number of posts : 369 Age : 31 Paikkakunta : Otava Registration date : 2007-05-01
| Subject: Re: SO.n biisien suomennoksia Mon Dec 03 2007, 23:25 | |
| - Bass-of-doom wrote:
- Voishan Hotin tai lifenkin yrittää tänne sörkkiä..
Ja nyt putkahtaa kaks ekaa! Nä on vaa hutastuja eikä kovin syvällisesti mietitty, tai tekihän Blackie sen työn miun puolesta (KIITTI! d: ). Enivei! Lyriikoita! SEIZE THE DAY - TARTU TILAISUUTEEN
Kuljen elämän tiellä paikkaan, jossa en ole koskaan ollut Annan tuulen viedä veneeni kauas pois, Jälleen kerran ääni sanoo "Hei typerys, valmistautuu uuteen, jännittävään ja todelliseen"
Kaikki asiat jotka annat lipua pois/unohtua Tulevat takaisin kummittelemaan jonain päivänä Sinun täytyy pitää mielesi avoinna Mikset edes yrittäisi?
Tartu tilaisuuteen Kun sinulla on syy (Tartu tilaisuuteen)
Elämä on täynnä asioita jota voit tehdä Avaa mielesi Joskus voit tehdä virheen/sen väärin, kaikki on hyvin Elämä on antanut niin paljon iloa minun sydämelle ja sielulle Minä annan sen vyöryä
Kaikki asiat jotka annat lipua pois/unohtua Tulevat takaisin kummittelemaan jonain päivänä Sinun täytyy pitää mielesi avoinna Mikset edes yrittäisi nyt?
Tartu tilaisuuteen Kun sinulla on syy Tartu tilaisuuteen Tekemällä päätöksesi
Tartu tilaisuuteen Sinun täytyy tarttua tilaisuuteen
Katso mihin olet menossa Katso mitä siellä on sinulle
Katso mihin olet menossa Katso mitä siellä on sinulle
(Katso mihin olet menossa) (Katso mitä siellä on sinulle)
(Katso mihin olet menossa) (Katso mitä siellä) On sinulle!
Tartu tilaisuuteen Kun sinulla on syy Tartu tilaisuuteen Tekemällä päätöksesi
Tartu tilaisuuteen Mikset tarttuisi tilaisuuteen
Tartu tilaisuuteen (Tartu tilaisuuteen)
Tartu tilaisuuteen (Tartu tilaisuuteen)GOT TO BELIEVE - TÄYTYY USKOA
En voinut uskoa sitä Asiat, jotka sanoit kun tapasimme Sanoit, että haluaisit minut heti Minä en tiennyt mitä sanoa silloin Olin vain todella hämmästynyt Minun täytyy kohdata se Olit vastuussa Nyt olet armaani
Olen menettämäisilläni sinut Se ei ole sitä mitä haluan Pelkään että petät minut Ja viet sydämeni pois Näinkö se tulee olemaan Miten tiedän että tämä on todellista Jos tietäisin kaikki vastaukset Ottaisin luultavasti sen mitä tarvitsen
Sanoit että uneksit Minusta unia öisin ja päivisin Minulla on tunne, ei taas Päätit kysyä minulta jos naisin sinut Pyydän sinua odottamaan Kunnes olet varma Olet varmaan seonnut
Olen menettämäisilläni sinut Se ei ole sitä mitä haluan Pelkään että petät minut Ja viet sydämeni pois Näinkö se tulee olemaan Miten tiedän että tämä on todellista Jos tietäisin kaikki vastaukset Ottaisin luultavasti sen mitä tarvitsen
Minun täytyy uskoa se Minun täytyy uskoa se Olen rakastumassa Minun täytyy uskoa se
Olen menettämäisilläni sinut Se ei ole sitä mitä haluan Pelkään että petät minut Ja viet sydämeni pois Näinkö se tulee olemaan Miten tiedän että tämä on todellista Ehkä minun pitäisi ..... Ennen kuin on liian myöhäista
En voi päästää sinusta irti | |
|
| |
Awwaa
Number of posts : 206 Registration date : 2007-07-03
| Subject: Re: SO.n biisien suomennoksia Wed Dec 05 2007, 15:28 | |
| Wow bassofdoom ihan mahtavaa työtä en olisi odottanut että seize the daytä tultaisiin ikinä suomentamaan näillä foorumeilla, väärässä olin. Kiitos mukavaa luettavaa, täytyy sanoa! | |
|
| |
Joni Master
Number of posts : 279 Age : 35 Paikkakunta : PIEKSÄMÄKI Registration date : 2007-05-01
| Subject: Re: SO.n biisien suomennoksia Fri Jan 18 2008, 11:28 | |
| Suomentakaahan joku Like stööör. | |
|
| |
Örvis
Number of posts : 596 Age : 32 Paikkakunta : Mikkeli Registration date : 2007-05-04
| Subject: Re: SO.n biisien suomennoksia Fri Feb 22 2008, 15:35 | |
| Öh...mä en oo varmaa ees huomannu näit Bassin laittamia suomennoksia tänne ._o ...aika jäljessä olen. Mut tosi hienosti olit suomentanu nuo! Entä muut, ootteko saanu mitää suomennettuu? Ainaki Wed ja Mama jotai lupas. Ite en oo viel nähtävästi uskaltanu yrittääkää.. | |
|
| |
Ewwu
Number of posts : 192 Age : 33 Paikkakunta : Turku Registration date : 2008-02-24
| Subject: Re: SO.n biisien suomennoksia Wed Apr 09 2008, 17:01 | |
| | |
|
| |
Blackwolf
Number of posts : 304 Age : 31 Paikkakunta : Tuusula Registration date : 2007-05-11
| Subject: Re: SO.n biisien suomennoksia Wed Apr 09 2008, 18:06 | |
| | |
|
| |
Sponsored content
| Subject: Re: SO.n biisien suomennoksia | |
| |
|
| |
| SO.n biisien suomennoksia | |
|