| SO.-kuvia | |
|
+14Cemira Ewwu So-Fani Awwaa Nick G. Wings pikkupiru Stalan salarakas Blood-girl Elentharus Bass Joni Master Sinttu Örvis 18 posters |
|
Author | Message |
---|
Örvis
Number of posts : 596 Age : 32 Paikkakunta : Mikkeli Registration date : 2007-05-04
| Subject: SO.-kuvia Tue May 29 2007, 17:06 | |
| Eli laittakaa tänne kuvia SO.:sta. Itse ottamat ja muut löytämänne kuvat voi sitten laittaa tänne. http://www.grone.net/so/pics/ Tässä on "muutamia" kuvia SO.:sta, jotkut onki kamalasti oottanu näitä kuvia ja tossahan ne sitten on. Ei oo mitään uusimpia kuvia, mutta kuitenkin tosi hienoja. Siinä samalla sitten selviääkin, että mistä mun avatar on hommattu... että olkaapa hyvä vain. Ja muitankin kuvia tänne sitten saa laittaa. | |
|
| |
Sinttu
Number of posts : 314 Registration date : 2007-05-01
| Subject: Re: SO.-kuvia Tue May 29 2007, 17:51 | |
| Onko Örveltäjänkö kuvat samoja kuin mitä Joni tänne laittoi? Ainakin samoilta näyttivät. Ja oli aivan ihania kuvia muuten. Repesin ainakin joka toiselle. Kiitos linkistä! | |
|
| |
Joni Master
Number of posts : 279 Age : 35 Paikkakunta : PIEKSÄMÄKI Registration date : 2007-05-01
| Subject: Re: SO.-kuvia Tue May 29 2007, 17:54 | |
| - Örveltäjäkö wrote:
- Eli laittakaa tänne kuvia SO.:sta.
Itse ottamat ja muut löytämänne kuvat voi sitten laittaa tänne.
http://www.grone.net/so/pics/
Tässä on "muutamia" kuvia SO.:sta, jotkut onki kamalasti oottanu näitä kuvia ja tossahan ne sitten on. Ei oo mitään uusimpia kuvia, mutta kuitenkin tosi hienoja.
Siinä samalla sitten selviääkin, että mistä mun avatar on hommattu... että olkaapa hyvä vain.
Ja muitankin kuvia tänne sitten saa laittaa. Oisit kertonut että laitat ton linkin. Niin en turhaan olisi laittanut megaaan. Mutta vihdoint toinen tyyppi täällä kuka ajattelee muitakin. | |
|
| |
Örvis
Number of posts : 596 Age : 32 Paikkakunta : Mikkeli Registration date : 2007-05-04
| Subject: Re: SO.-kuvia Tue May 29 2007, 18:22 | |
| - Joni Master wrote:
Oisit kertonut että laitat ton linkin. Niin en turhaan olisi laittanut megaaan. Mutta vihdoint toinen tyyppi täällä kuka ajattelee muitakin. Eka mä en ees meinannu laittaa näitä kuvia tänne, mutta sitten ku monet halus nähä nää kuvat, nii olihan nää pakko sitte tunkee tänne. Kiitos kiitos, mutta varmaa monet muutkin ajattelee muita :/ Ja ootko sä se toinen, joka muka ajattelee muita? Sinttu: On nää varmaan samoja kuvia, joita Joni yritti tonne jonnekin laittaa. Näitä taitaa kuiteki olla vähän enemmän. | |
|
| |
Bass Pääjehu
Number of posts : 369 Age : 31 Paikkakunta : Otava Registration date : 2007-05-01
| Subject: Re: SO.-kuvia Tue May 29 2007, 19:29 | |
| | |
|
| |
Joni Master
Number of posts : 279 Age : 35 Paikkakunta : PIEKSÄMÄKI Registration date : 2007-05-01
| Subject: Re: SO.-kuvia Tue May 29 2007, 19:55 | |
| Sekoitin linkin yhteen toisee sivuuun. En tiedä onko se sitten se speeeecial sivu millä noi toisella foorumilla kovistelee... Mutta nöyrimmät pahoittelut. | |
|
| |
Elentharus
Number of posts : 273 Age : 30 Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa Registration date : 2007-05-04
| Subject: Re: SO.-kuvia Tue May 29 2007, 20:51 | |
| - Joni Master wrote:
- Sekoitin linkin yhteen toisee sivuuun. En tiedä onko se sitten se speeeecial sivu millä noi toisella foorumilla kovistelee... Mutta nöyrimmät pahoittelut.
ööö mun tietääkseen kukaan ei suuremmin "kovistele" millään sivulla, mutta mun tietääkseen se on toi... | |
|
| |
Blood-girl
Number of posts : 100 Paikkakunta : Lapua (City) Registration date : 2007-05-01
| Subject: Re: SO.-kuvia Tue May 29 2007, 20:58 | |
| Kivoja kuvia on, katoin kaikki maholliset. | |
|
| |
Stalan salarakas
Number of posts : 141 Paikkakunta : Hellsingin liepeillä jossain.. Registration date : 2007-05-06
| Subject: Re: SO.-kuvia Wed May 30 2007, 11:30 | |
| - Sinttu wrote:
- Onko Örveltäjänkö kuvat samoja kuin mitä Joni tänne laittoi? Ainakin samoilta näyttivät.
Ja oli aivan ihania kuvia muuten. Repesin ainakin joka toiselle. Kiitos linkistä! Taitaapi olla!! Ainakin pariin samaan kuvaan törmäsin!! Juu, mahtavia olivat! Mä repesin melkeen kaikille!! Muuten siinä sitten tuli tehtyy pieni huomiokin... So on joskus esiintynyt jossain Mega storessa... (Eipä ois ekana tullu mulle mieleen..) | |
|
| |
pikkupiru
Number of posts : 57 Registration date : 2007-05-01
| Subject: Re: SO.-kuvia Wed May 30 2007, 14:03 | |
| repesin.. Ja pahasti hahahhahahahhahaha EI VOI OLLA! hahahahhah ;D Ihania | |
|
| |
Wings
Number of posts : 6 Registration date : 2007-05-02
| Subject: Re: SO.-kuvia Wed May 30 2007, 16:12 | |
| juu-u tuo oli tuota aikaa. Olihan hemmetti Jyrkissäkin esiintyny tai ainakin vieraana ollut. Voi voi kun sen pätkän näkisi jostain | |
|
| |
Stalan salarakas
Number of posts : 141 Paikkakunta : Hellsingin liepeillä jossain.. Registration date : 2007-05-06
| Subject: Re: SO.-kuvia Thu May 31 2007, 17:33 | |
| - Wings wrote:
- juu-u tuo oli tuota aikaa.
Olihan hemmetti Jyrkissäkin esiintyny tai ainakin vieraana ollut. Voi voi kun sen pätkän näkisi jostain Niin. Hitto! Kaikki menny ohi! | |
|
| |
Nick G. SO. Member
Number of posts : 15 Paikkakunta : Hellsinki Registration date : 2007-05-17
| Subject: Re: SO.-kuvia Wed Jun 13 2007, 20:34 | |
| Mistäs olette lapset saaneet tuon linkin, nuohan eivät ole kauhean julkisia kuvia...Nyt on ollut tosi salapoliisi liikkeellä! | |
|
| |
Bass Pääjehu
Number of posts : 369 Age : 31 Paikkakunta : Otava Registration date : 2007-05-01
| Subject: Re: SO.-kuvia Wed Jun 13 2007, 20:38 | |
| - Nick G. wrote:
- Mistäs olette lapset saaneet tuon linkin, nuohan eivät ole kauhean julkisia kuvia...Nyt on ollut tosi salapoliisi liikkeellä!
No Örveltäjä se salapoliisi täällä on! Sisua, tarmoa ja So.:ta perkula niin löytää! | |
|
| |
Örvis
| Subject: Re: SO.-kuvia Thu Jun 14 2007, 11:00 | |
| - Nick G. wrote:
- Mistäs olette lapset saaneet tuon linkin, nuohan eivät ole kauhean julkisia kuvia...Nyt on ollut tosi salapoliisi liikkeellä!
Eksyin vahingossa Grönen sivuille ja sieltäpä nuo kuvat sitte löysin. Ei siihen mitään salapoliisin koulutusta oikeen tarvinnu. | |
|
| |
Awwaa
Number of posts : 206 Registration date : 2007-07-03
| Subject: Re: SO.-kuvia Tue Jul 03 2007, 11:14 | |
| Hyviä kuvia, Jonil on samat mutta ei toimi oikee, nää toimii! | |
|
| |
So-Fani
Number of posts : 29 Paikkakunta : Valkeala Registration date : 2007-08-17
| Subject: Re: SO.-kuvia Sat Aug 25 2007, 08:01 | |
| - Örveltäjäkö wrote:
Siinä samalla sitten selviääkin, että mistä mun avatar on hommattu... että olkaapa hyvä vain.
Itsekkin löysin kivan ( Stalasta ei voi saada muuta kuin mahtavi fotoja!)Stala kuvan ja Awaksi päätyi... | |
|
| |
Ewwu
Number of posts : 192 Age : 33 Paikkakunta : Turku Registration date : 2008-02-24
| Subject: Re: SO.-kuvia Tue Apr 08 2008, 13:49 | |
| Hyviä kuvia ne ovat.. Olen niille hihitellyt:D Mutta mahtavia;) | |
|
| |
Cemira
Number of posts : 37 Age : 31 Paikkakunta : Espoo Registration date : 2008-07-04
| Subject: Re: SO.-kuvia Fri Jul 04 2008, 12:46 | |
| Hyviä kuvia. | |
|
| |
Lare
Number of posts : 132 Age : 30 Paikkakunta : Mikkelikikkeli Registration date : 2007-07-20
| Subject: Re: SO.-kuvia Fri Jul 11 2008, 15:41 | |
| Thänk jyy vaan. Olivat tosi hauskoja kuvia. (: | |
|
| |
nanna
Number of posts : 1 Registration date : 2009-04-26
| Subject: Re: SO.-kuvia Sun Apr 26 2009, 14:23 | |
| Voi hitto, en muista millon viimeks oon nauranu näin paljo ! Stala seksikkäänä liikenteessä xDDD HAHAHAAA. | |
|
| |
Örvis
| Subject: Re: SO.-kuvia Wed Oct 13 2010, 21:48 | |
| Neljä uutta SO.-kuvaa nähtävillä Facebookissa! | |
|
| |
Sinttu
| Subject: Re: SO.-kuvia Fri Nov 05 2010, 17:11 | |
| http://twitpic.com/33l5k6
Tässäpä ensimmäinen SO.n uusista promokuvista, bitte schön. Kuten huomaatte, en osaa linkittää oikein. Mun piti oikeestaan laittaa tää tänne jo eilen, mutten sitten laiskuuttani tehnytkään sitä.
Itse kuvahan on varsin nätti, tosin melkeinhän tuo on Stalan promokuva eikä bändi. Ei siinä mitään, Stala näyttää aina kuvissa jumalaiselta! (lieneekö taikasana photoshop?) Mutta toi liivi ja kravatti, nam nam! ♥ Vaan olisihan se nyt ollut kiva, että saisi tietää tuosta uudesta rumpalista Hankista jotain, mutta kun ei tuosta kuvasta nyt saa mitään selvää. Ehkä ensi kerralla sitten. Niksunkin vaatteet näyttää btw tosi upeilta!! | |
|
| |
Zana
Number of posts : 36 Age : 31 Registration date : 2008-07-29
| Subject: Re: SO.-kuvia Wed Nov 10 2010, 15:53 | |
| OMNOMNOMNOMNOM
Ei mulla oikein muuta :'D Aika namu kuva, Stala osaa olla aina aika syötävä, varsinkin nyt kun nuo vaatteetkin on onnistuneet. Plus mitäs se haittaa että lähinnä Stalasta toi kuva on, plus onhan ne muut siellä takana ihan kivoina maskotteina :'D Äläkä Sinttu väitä ettet sä(kin) mieluiten Stalaa katselisi. Facebookissa muuten kai on tuosta uudesta hyypästä jotain kuvatusta, en tiedä näkyykö ne muille kuin rekanneille. Josko toimisi.
Ja tämä on ehkä paras vähään aikaan :'D | |
|
| |
Sinttu
| Subject: Re: SO.-kuvia Thu Nov 11 2010, 19:46 | |
| Zana, olet oikeassa, kattelisin Stalaa maailman loppuun asti. Mä vaan yritin esittää etten ole niin ihkuli fanityttö : ))))))))
On muuten hupaisia noi back Behind the scenes-kuvat (mm. Niksun teinipeili), ja varsinki kuvatekstit on aivan mainioita. : DD Singer down! Niin mitä kuvaushetkellä ikinä lienee tapahtuvan, sitä en tiedä. Ja siellähän se uusi rumpali tosiaan on, hyvin sopii porukkaan, se on sanottava! Ja makeet noi rastajututkin hiuksissa.
Pojathan on monet punasissa, ainaki kuvien perusteella. Hyvähyvä. Ainii, ja ekstrahuomio tuosta Paten yksityiskuvasta! Järjettömän cool jätkä!!
Lisäääää näitä, tänks juu. | |
|
| |
Sponsored content
| Subject: Re: SO.-kuvia | |
| |
|
| |
| SO.-kuvia | |
|