SO. Board
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
SO. Board

Keskustelualue Stala & So.-faneille
 
HomeHome  PortalPortal  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Show by SO.Show by SO.  Log in  

 

 KISS

Go down 
+11
Elentharus
Bass
Örvis
So-Fani
Man_or_Machine?
Joni Master
pikkupiru
Sinttu
Wedary
Blood-girl
Pakke
15 posters
AuthorMessage
Pakke

Pakke


Male Number of posts : 85
Age : 29
Paikkakunta : Otava (Mikkeli)
Registration date : 2007-05-02

KISS Empty
PostSubject: KISS   KISS Icon_minitimeSat May 26 2007, 19:53

Elikkä kaikki KISSISTÄ täällä .

Minusta KISS on ihan loistava bändi Exclamation


Last edited by on Sun May 27 2007, 14:39; edited 1 time in total
Back to top Go down
Blood-girl

Blood-girl


Female Number of posts : 100
Paikkakunta : Lapua (City)
Registration date : 2007-05-01

KISS Empty
PostSubject: Re: KISS   KISS Icon_minitimeSun May 27 2007, 11:33

(En tiiä kannattaako tehä erikseen montaa bändi aihetta..)
KISS on tosi mahtava bändi! Paul Stanley on mun lemppari jäsen heistä.
KISS kamppailee SO.:n kanssa, että kumpi on parempi..
Mut eipä mul oo paljon KISS kamaa.. Ainakaan vielä.. Mul on vaa The very best of KISS levy,juliste, lehtileikkeitä ja Gene paita. (Joka on nytkin päällä)


Last edited by on Mon May 28 2007, 21:31; edited 1 time in total
Back to top Go down
Wedary

Wedary


Female Number of posts : 170
Age : 29
Registration date : 2007-05-05

KISS Empty
PostSubject: Re: KISS   KISS Icon_minitimeSun May 27 2007, 13:00

Noh. Kiss on tosi loistava bändi, onpi heti kolmantena Lordin ja So.n jälkeen. Lempijäsen on meikäläisellä Peter Criss... Mitää fanikamaa meikäl ei oikeastaan muuta ole, ku Animalize-kasetti ja Love gun-juliste. Mut sit ko tulee rahaa lisää, nii sillon tulee myös Kiss-tavaraa lisää... Hankinnassa on ainaki pinssit, ja pari julistetta. :3
Back to top Go down
Sinttu

Sinttu


Female Number of posts : 314
Registration date : 2007-05-01

KISS Empty
PostSubject: Re: KISS   KISS Icon_minitimeMon May 28 2007, 13:03

KISS on sanalla sanoen todella cool bändi. On hienot asusteet ja hieno lavashow.
En minä KISS:iä fanita, mutta kyllä tulee joskus biisejä kuunneltua. Lempijäsenekseni voisin sanoa Paul Stanleyn.
Lempibiisikseni nimeän Love Gun:in. (on muuten Stalan favourite-viisu myös.)  (Stala)



Last edited by Sinttu on Fri Nov 22 2013, 23:49; edited 1 time in total
Back to top Go down
pikkupiru




Female Number of posts : 57
Registration date : 2007-05-01

KISS Empty
PostSubject: Re: KISS   KISS Icon_minitimeMon May 28 2007, 13:50

ääh.. Pakko laittaa tähänkin jotain (pakko mielle).. Ite en KISSistä tykkää suuremmin.. Eli KISS on bändi jolla on hyviä kappaleita and thats it! Very Happy Toki KISS juliste on seinää koristamassa Very Happy Asusteet on kuitenkin tyylikkäät ja maskit on hienon yksinkertaiset Twisted Evil THE END! Very Happy <3
Back to top Go down
Joni Master

Joni Master


Male Number of posts : 279
Age : 35
Paikkakunta : PIEKSÄMÄKI
Registration date : 2007-05-01

KISS Empty
PostSubject: Re: KISS   KISS Icon_minitimeMon May 28 2007, 15:09

Musta tää on aina ollut liian poppia.
Back to top Go down
Man_or_Machine?




Male Number of posts : 5
Paikkakunta : Whatt!?
Registration date : 2007-05-01

KISS Empty
PostSubject: Re: KISS   KISS Icon_minitimeSat Jun 30 2007, 23:35

Joni Master wrote:
Musta tää on aina ollut liian poppia.
No heh! Kiss on kyl popista kaukana! Rock 'n Roll all nite (tai jokin) on täysi Rokki kappale isolla Ärrrrrällä!! Jos Kiss on poppia oon Räp homppeli!!
Back to top Go down
http://www.eiootietoo.fi
So-Fani

So-Fani


Male Number of posts : 29
Paikkakunta : Valkeala
Registration date : 2007-08-17

KISS Empty
PostSubject: Re: KISS   KISS Icon_minitimeFri Aug 17 2007, 18:00

Sinttu wrote:
KISS on sanalla sanoen todella cool bändi. On hienot asusteet ja hieno lavashow.
En minä KISS:iä fanita, mutta kyllä tulee joskus biisejä kuunneltua. Lempijäsenikseni voisin sanoa Paul Stanleyn. Fanikamaa en omista, mutta ajatuksissa olisi hankkia "The very best of KISS"-albumi.
Lempibiisikseni nimeän Love Gun:in. (on muuten Stalan favourite-viisu myös.)

Genen kieli on Rock! \,,/

Itseni lempibiisi on God Of Thunder tai Detroit Rock City.. I love you
Back to top Go down
http://www.ystavakirja.net/iiap
Joni Master

Joni Master


Male Number of posts : 279
Age : 35
Paikkakunta : PIEKSÄMÄKI
Registration date : 2007-05-01

KISS Empty
PostSubject: Re: KISS   KISS Icon_minitimeFri Jan 18 2008, 11:48

Jostain syystä tempo biiseissä on ollut liian pientä mulle aina.
Back to top Go down
Örvis

Örvis


Female Number of posts : 596
Age : 31
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 2007-05-04

KISS Empty
PostSubject: Re: KISS   KISS Icon_minitimeFri Feb 22 2008, 15:49

Aijaha...mä en oo sit tänne vastannu.
No mut onha tää KISS ihan hyvä bändi. Se riippuu ihan että millä tuulella on. Joskus ei jaksa kuunnella yhtään, mutta joskus, niiku nyt, tää on hyvä.
*kuuntelee Naked citya*
Joo, parhaat biisit on tällä hetkel tää Naked city ja Psycho circus (ton nimen kirjottamine on aina nii vaikeeta)...

Meneekös täällä kuin moni kattomaan Suomen keikkaa?
Mä en.
Back to top Go down
Bass
Pääjehu
Bass


Male Number of posts : 369
Age : 31
Paikkakunta : Otava
Registration date : 2007-05-01

KISS Empty
PostSubject: Re: KISS   KISS Icon_minitimeFri Feb 22 2008, 18:10

Joo, tännekki vois... KISS... On KISS... Emmie tiiä mitä siit voi sanoo, kohta vuos tulee "kunnollisempana fanina". Jaa... Keikalle ollaan menossa. Suosikki on vaihdellut reippaasti. Genestä Eric Carriin, Carrista Aceen, Acesta Pauliin... Hemuli jos oisin ko se...
Back to top Go down
https://soboard.niceboard.com/
Elentharus

Elentharus


Number of posts : 273
Age : 30
Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa
Registration date : 2007-05-04

KISS Empty
PostSubject: Re: KISS   KISS Icon_minitimeFri Feb 22 2008, 21:46

Mulla on ainakin vakaa ajatus mennä tonne keikalle, mutta toteutus ei ole vielä ihan niinkään varmaa... Rolling Eyes
Back to top Go down
Blackwolf

Blackwolf


Female Number of posts : 304
Age : 31
Paikkakunta : Tuusula
Registration date : 2007-05-11

KISS Empty
PostSubject: Re: KISS   KISS Icon_minitimeFri Feb 22 2008, 21:58

voipi olla et keikalle oon menossa, ainaki seuraa on löytyny sinne.. toivottavasti saan lahjaks lisää rahaa ni jaksan tuhlata siihe lippuun (: välimatkakaa ei oo ongelma ko pääkaupunkiseudulla asustan.

edit: kävin keikal.


Last edited by Blackwolf on Mon Jul 28 2008, 19:42; edited 1 time in total
Back to top Go down
http://the-blackwolf.deviantart.com
villasukka

villasukka


Female Number of posts : 61
Age : 33
Paikkakunta : Oulu
Registration date : 2008-07-28

KISS Empty
PostSubject: Re: KISS   KISS Icon_minitimeMon Jul 28 2008, 15:34

Kissiä tulee kuunneltua aina silloin tällöin ja tosi hyvää musiikkia niillä on, ainakin mitä itse olen kuunnellut. Omistan kolme levyä ja yhden kokoelmalevyn. Lempibiisejä on paljon, mutta niistä voisin mainita vaikka God Of Thunderin, Love Gunin ja I Was Made For Loving Youn.
Back to top Go down
Ziki

Ziki


Female Number of posts : 54
Age : 27
Paikkakunta : Hamina
Registration date : 2011-02-27

KISS Empty
PostSubject: Re: KISS   KISS Icon_minitimeSun Feb 27 2011, 18:30

Mun mielestä KISS, on yks parhaimmista bändeistä mitä universumista löytyy!
Lemppari kokoonpano on varmaan tämmönen ; Kulic, Carr,Simmons & Stanley.
Uudesta Kissistä en tykkää sitten yhtään, kuunnelkaa vaikka noita uudelleen äänitettyjä helmiä, voi herranjestas millasta paskaa se on ! Esim kaikki Christine Sixteenit on ÄH ! Mä en osaa kuvata sitä tunnetta, mikä karmii, kun tota Sonicia harvoin kuuntelen.

Suosikkilevyä on vaikea mennä sanomaan, mutta ehkä se on silti se aina ihana Animalize.
Miksi? No yksinkertaseksi, koska siinä on sitä oikeeta KISS- meininkiä, joo ette ymmärtäny!

KISS-kamaa on tän verran ;
Animalize
Crazy Nights
Symphony versio (Melbourne)
Lick It Up (Remaster)
Love Gun
Hotter Than Hell
16-KISS aiheista kuvaa kaikki 80'luvulta !
Gene naamapaita
Yhteiskuvapaita (Alkuperänen kokoonpano)

Onks kuin moni vielä muistellu niitä hyviä aikoja ja katellu
KISS exposedia? Oikeesti toi saa AINA hymyn korviin ku ajattelee kaikkia Genen "Little Girlejä" Paulin lemmikki apinaa (Oliks sen nimi Sony?)
Lempparibiisi KISSILTÄ on öäh, While The City Sleeps, laitoin eri kun englanninkieliseen, syytä DUNNO.! Mutta perustelui, Genen ääni on ku jumala tossa viisussa : D.
Seuraavan kerran KISSIÄ olis tarkotus lähtä kattomaan, ko ne tulloo suomaahan Very Happy



Last edited by Ziki on Sun Feb 27 2011, 18:31; edited 2 times in total
Back to top Go down
http://mywordltempation.blogspot.com/
Nebel




Female Number of posts : 26
Registration date : 2011-02-24

KISS Empty
PostSubject: Re: KISS   KISS Icon_minitimeSun Feb 27 2011, 19:07

KISS on KISS. Mahtava bändi, ehdottomasti yks parhaista koko maailmassa. Ja onhan ne jo pitkän ja kunnioitettavan uran tehneet, mutta silti matka jatkuu vaan. KISSiin tutustuin kesällä 2009 ostaessani The Very Best ofin. Siihen mennessä olin kuullut bändiltä ehkä kaksi kappaletta, mutta oli vaan pakko ottaa selvää. Jo se kansikin vakuutti, oli neljä erinäköstä maskiukkoa ja hieno logo. No sitten laitoin kiekon soimaan ja sieltähän kajahti ne Strutterin legendaariset soundit. Iski ja aikas kovaa. Sitten aloin hankkia levyjä aika tiheeseen tahtiin ja nykyään löytynee kaikki studioalbumit + jotain spesiaalia. Vinyylejä olis kiva jossain vaiheessa hankkia, katsoo nyt.

Mun lempikokoonpano on se aito ja alkuperäinen, jonka aikainen KISS on mulle sitä rakkainta; Stanley, Simmons, Frehley, Criss. Kyllähän se kasariaikainenkin iskee, muttei samalla tavalla kuin 70-luvun. 90-luvulta taas esim. Revenge on täyttä rautaa. Myös Carnival of Souls.

Ja kyllähän tuota legendaa oli pakko lähteä katsomaan, kun Tampereelle viime kesänä tulivat. Mä suorastaan hyppäsin katosta läpi kun sain edes kuulla että ne tulee Suomeen. Ja sitten sitä jännitettiin lippujen kanssa. No ne saatiin. Sitten ei muuta kun odotettiin yli puol vuotta keikkaa, ja vitsi mikä keikka. Tokasta rivistä kateltuna, oli ihan mahtavaa. Sitä on sitten tippa linssissä muisteltu monta kertaa.

Ziki wrote:
Uudesta Kissistä en tykkää sitten yhtään, kuunnelkaa vaikka noita uudelleen äänitettyjä helmiä, voi herranjestas millasta paskaa se on ! Esim kaikki Christine Sixteenit on ÄH ! Mä en osaa kuvata sitä tunnetta, mikä karmii, kun tota Sonicia harvoin kuuntelen

Mä tykkään Sonic Boomista, mutta toi KISS Classics on kyllä ihan kauhea. Okei, voi sieltä kuunnella Ericin vetämän Black Diamondin, mutta siihen se jää. Kenenköhän idea sekin oli että vedetään vanhat hyvät klassikot uusiks purkkiin? En muista kuunnelleeni uudelleennauhoitettuja kertaa enempää. Järkytti liikaa. Mutta SB oli oikein piristävää kuultavaa, löytyy Modern Day Delilahia ja All for the Glorya, ja mahtava Say Yeah! Saas nähdä, minkälainen tulee uudesta lätystä.
Back to top Go down
Ziki

Ziki


Female Number of posts : 54
Age : 27
Paikkakunta : Hamina
Registration date : 2011-02-27

KISS Empty
PostSubject: Re: KISS   KISS Icon_minitimeSun Feb 27 2011, 19:59

Modern Day Delilah, on ihan jees sinäänsä ja russian roulette :]..
Back to top Go down
http://mywordltempation.blogspot.com/
Sponsored content





KISS Empty
PostSubject: Re: KISS   KISS Icon_minitime

Back to top Go down
 
KISS
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Kiss

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
SO. Board :: Muu löpinä :: Musiikista-
Jump to: