Awwaa
Number of posts : 206 Registration date : 2007-07-03
| Subject: Re: Tribuuttii bändi? Tue Jun 10 2008, 10:54 | |
| Lauluja oon SO.:lta vedelly ja iha hyvin mielestäni menee, mutta miten bändi vois soittaa niin että kaikki ois paikal kysyn ihan mielenkiinnosta`? | |
|
Lare
Number of posts : 132 Age : 30 Paikkakunta : Mikkelikikkeli Registration date : 2007-07-20
| Subject: Re: Tribuuttii bändi? Tue Jun 10 2008, 11:42 | |
| - Awwaa!! wrote:
- Lauluja oon SO.:lta vedelly ja iha hyvin mielestäni menee, mutta miten bändi vois soittaa niin että kaikki ois paikal kysyn ihan mielenkiinnosta`?
No en tiiä mite voitas samaa aikaa soittaa mut silleehä voi et äänitetää kaikki oma osuus (: | |
|
Bass Pääjehu
Number of posts : 369 Age : 31 Paikkakunta : Otava Registration date : 2007-05-01
| Subject: Re: Tribuuttii bändi? Wed Jun 11 2008, 00:32 | |
| - Latukkajalka wrote:
- Awwaa!! wrote:
- Lauluja oon SO.:lta vedelly ja iha hyvin mielestäni menee, mutta miten bändi vois soittaa niin että kaikki ois paikal kysyn ihan mielenkiinnosta`?
No en tiiä mite voitas samaa aikaa soittaa mut silleehä voi et äänitetää kaikki oma osuus (: Nojoo, niin se nyt vielä vähän aikaa on. Mä kyl ehkä meen opiskelemaan Mikkeliin musiikkia niin pääsen rumpalin kanssa hoitelee asioita. Tulevaisuudessa hoidetaan kunnolla. | |
|
Ceccila
Number of posts : 10 Age : 28 Registration date : 2008-07-05
| Subject: Re: Tribuuttii bändi? Sun Jul 06 2008, 01:56 | |
| Minäkin osaan kait laulaa, ainakin opettaja suositteli minua viime keväänä ja pääsin laulamaan koulun edessä suvivirren | |
|
Sponsored content
| Subject: Re: Tribuuttii bändi? | |
| |
|