| Stalan salarakas tarinoi | |
|
+11Nickin salarakas Örvis Eirikur Sirenia666 Blood-girl Sinttu Blackwolf Monstermama Wedary Bass Stalan salarakas 15 posters |
|
Author | Message |
---|
Monstermama
Number of posts : 245 Registration date : 2007-05-06
| Subject: Re: Stalan salarakas tarinoi Thu May 31 2007, 18:59 | |
| Huh, jihuu! Jokos nyt alkaa menee paremmin? Saakohan Mama jo rauhoittuu? Ai ku hienoa tekstiä. | |
|
| |
Wedary
Number of posts : 170 Age : 30 Registration date : 2007-05-05
| Subject: Re: Stalan salarakas tarinoi Thu May 31 2007, 19:02 | |
| *Kuihtuu, kuihtuu, kuihtuu* Minuu ei varmaan oo aamulla enää olemassakaa ko kuihdun nii nopeesti... d: Jatkoa pyydän, ja mahd. nopeesti... | |
|
| |
Stalan salarakas
Number of posts : 141 Paikkakunta : Hellsingin liepeillä jossain.. Registration date : 2007-05-06
| Subject: Re: Stalan salarakas tarinoi Thu May 31 2007, 19:04 | |
| - Wedary wrote:
- *Kuihtuu, kuihtuu, kuihtuu*
Minuu ei varmaan oo aamulla enää olemassakaa ko kuihdun nii nopeesti... d: Jatkoa pyydän, ja mahd. nopeesti... Voihan voihan!!' Kun ajattelin jatkaa huomenna!! Mitä mä teen jos oot jo kuihtunu!!!!! | |
|
| |
Wedary
| |
| |
Stalan salarakas
Number of posts : 141 Paikkakunta : Hellsingin liepeillä jossain.. Registration date : 2007-05-06
| Subject: Re: Stalan salarakas tarinoi Thu May 31 2007, 19:13 | |
| | |
|
| |
Sinttu
Number of posts : 314 Registration date : 2007-05-01
| Subject: Re: Stalan salarakas tarinoi Thu May 31 2007, 20:32 | |
| o.O Omg. Loistavaa tekstiä..! Toivottavasti Sampsa ja SA palaa turvallisesti yhteen! Apuaaah, mitä mun pitäis sanoa, muuta kun että JATKOA! *sekoaa taas* Oon niin koukussa tähän tarinaa, jatka! | |
|
| |
Eirikur
Number of posts : 62 Paikkakunta : Espoo Registration date : 2007-05-20
| |
| |
Blood-girl
Number of posts : 100 Paikkakunta : Lapua (City) Registration date : 2007-05-01
| Subject: Re: Stalan salarakas tarinoi Fri Jun 01 2007, 22:20 | |
| Mahtavaa! Jatka! Sai luettavaa.. Jätit jänniin kohtiin.. Ja nytkin on jännä kohta. VAADIN jatkoa siis | |
|
| |
Örvis
Number of posts : 596 Age : 32 Paikkakunta : Mikkeli Registration date : 2007-05-04
| Subject: Re: Stalan salarakas tarinoi Mon Jun 04 2007, 14:21 | |
| Oi, miten surullisen romanttista! Mutta jatkoa nopeesti! Hyvä tarina! | |
|
| |
Little-devil
Number of posts : 39 Paikkakunta : Lapua Registration date : 2007-05-16
| Subject: Re: Stalan salarakas tarinoi Wed Jun 06 2007, 12:48 | |
| Luin tänää putkee noi pätkät.. Ja nyt sun on pakko jatkaa..Ihanaa tarinaa | |
|
| |
Stalan salarakas
| Subject: Re: Stalan salarakas tarinoi Wed Jun 06 2007, 20:14 | |
| Toivottavasti Wed et oo kuihtuna kokonaan vielä, vaikka jatkoon menikin aikaa!! Tosin väkinäisesti inspan puutteessa väännetty, mut hyvä jos tykkäätte! Matka kohti Sampsan kotia alkoi. SA istui etupenkille Sampsan viereen. -Miten kauhea ikävä mulla oli sua! Sampsa sanoi ja piti SA:n kädestä kiinni ajaessaan. -Niin mullakin sua! SA sanoi ja puristi hellästi Sampsan kättä. -Se on siis totta mitä sä sanoit sairaalassa mulle? SA kysyi ja Sampsa nyökkäsi. -Juu, se ei ollu mun. SA katsoi Sampsaa ja hymyili. Koko tämä kauhea painajainen oli ohi ja heidän suhde saattoi jatkua onnellisena. -Mitä sulle oikeen tapahtu hunajakäpy? Sampsa kysyi. -Ajattelin vaan meitä, ja että meitä ei enää ole, Kaikki muistot hyökkäsi päälle ja sitten kai kävelin autotielle. En muista. SA sanoi ja Sampsa pysäytti autonsa puiston pihaan. -Mitäs ny? SA kysäisi ja Sampsa nykäisi hänet autosta. -Tule! Mä haluan näyttää sulle jotain! Oli jo ilta ja tähdet tuikkivat pilvettömällä taivalla. Sampsa vei SA:n paikkaan jossa Sampsa aina rentoutui katsoen tähtiä. -Jäädään me tähän! Sampsa sanoi ja pyllähti kalliolle, SA teki samoin. Sampsa veti tyttönsä kainaloonsa ja suuteli tätä. Suudelma oli pitkä ja tunne rikas. Ja se johti vaatteiden vähenemiseen. Kului muutama tunti. -Juma et mä rakastan sua SA! Sampsa sanoi huokaisten. -Niin mäkin sua! Kiitti et toit mut tänne! -Mä tuon sut tänne vaikka aina! Sampsa sanoi. Hän suuteli jälleen SA:ta. -Unohdetaan kaikki menneet ja aloitetaan alusta! Sampsa sanoi ja nosti SA:n seisomaan. Itse hän oli polvillaan SA:n edessä. -SA, tuletko vaimokseni? Sampsa kysyi kimalteleva timantti sormus kädessään.. Mitä vastaa SA…. Jatkuu…. | |
|
| |
Little-devil
Number of posts : 39 Paikkakunta : Lapua Registration date : 2007-05-16
| Subject: Re: Stalan salarakas tarinoi Wed Jun 06 2007, 20:58 | |
| Osaat jättää kyl jänskiin kohtiin, eetä ei muuta kuin jatkoa jatkoa | |
|
| |
Wedary
| Subject: Re: Stalan salarakas tarinoi Wed Jun 06 2007, 22:24 | |
| Ihan kokonaan en kerenny kuihtua... :> - Stalan salarakas wrote:
- Sampsa veti tyttönsä kainaloonsa ja suuteli tätä. Suudelma oli pitkä ja tunne rikas. Ja se johti vaatteiden vähenemiseen. Kului muutama tunti.
Nii-iin ihana kohta... <3 Jatkathan pian? Pliis? | |
|
| |
Blackwolf
Number of posts : 304 Age : 31 Paikkakunta : Tuusula Registration date : 2007-05-11
| Subject: Re: Stalan salarakas tarinoi Wed Jun 06 2007, 23:30 | |
| Jatkoa! :3 Jäi iha liian jännään kohtaan! Mitä muuta tähän voi sanoo..? Ei kai mitää. d: Eli jatka!!! | |
|
| |
Monstermama
Number of posts : 245 Registration date : 2007-05-06
| Subject: Re: Stalan salarakas tarinoi Thu Jun 07 2007, 07:11 | |
| Voi ku södee. Kai ne ny jo menee kihloihi! Nehä on iha selväst nii kamalan rakastuneita. Toivotaa nyt onnellista aikaa niille. | |
|
| |
Sinttu
Number of posts : 314 Registration date : 2007-05-01
| Subject: Re: Stalan salarakas tarinoi Thu Jun 07 2007, 15:27 | |
| Pitkästä aikaa jatkoa, taas niin loistava osa. So cute, aivan ihanaa! Eikä noin jänniin kohtiin saa tarinaa jättää, tai mä sekoan. Jatkahan taas! | |
|
| |
Blackwolf
Number of posts : 304 Age : 31 Paikkakunta : Tuusula Registration date : 2007-05-11
| Subject: Re: Stalan salarakas tarinoi Wed Jul 25 2007, 20:57 | |
| - Stalan salarakas wrote:
- Jatkuu….
Jaa millon? *Odottelee..* | |
|
| |
Örvis
Number of posts : 596 Age : 32 Paikkakunta : Mikkeli Registration date : 2007-05-04
| Subject: Re: Stalan salarakas tarinoi Tue Sep 25 2007, 16:10 | |
| Ööö, enkö mä muka ollu lukenu tätä viimosta lukuu? Millo sä tän ees tänne laitoit? Nojaa, vaihteeks myöhässä. Mutta tääkin jatko oli loistavaa, eli jatkoa ja äkkiä.. tai mieki kuihdun. | |
|
| |
So-Fani
Number of posts : 29 Paikkakunta : Valkeala Registration date : 2007-08-17
| Subject: Re: Stalan salarakas tarinoi Thu Sep 27 2007, 17:00 | |
| Kiva et jotku on viittiny näin paljo kirj.Fanii! | |
|
| |
Stalan salarakas
| Subject: Re: Stalan salarakas tarinoi Mon Oct 01 2007, 23:15 | |
| - So-Fani wrote:
- Kiva et jotku on viittiny näin paljo kirj.Fanii!
On tää viittimine ollu nyt kyllä vähillä, sorikka! Älkää kuihtuko hyvät kamut, mä yritän tosissaan!! Viimeistään viikonlopun aikana.. | |
|
| |
Ewwu
Number of posts : 192 Age : 33 Paikkakunta : Turku Registration date : 2008-02-24
| Subject: Re: Stalan salarakas tarinoi Mon Apr 07 2008, 20:46 | |
| Suviseni, sait uuden fanin! MUNT! Aivan ihanaa tarinaa<3. Jatkoa kiitos!<3 | |
|
| |
Sponsored content
| Subject: Re: Stalan salarakas tarinoi | |
| |
|
| |
| Stalan salarakas tarinoi | |
|