| Monstermaman tarinointia! | |
|
+15Nick G. pikkupiru Nickin salarakas Elentharus Little-devil Eirikur Sirenia666 Sinttu Wedary Blood-girl Örvis Blackwolf Stalan salarakas Monstermama Bass 19 posters |
|
Author | Message |
---|
Eirikur
Number of posts : 62 Paikkakunta : Espoo Registration date : 2007-05-20
| Subject: Re: Monstermaman tarinointia! Fri Jun 01 2007, 12:31 | |
| Hyvä pätkä oli voisitko jatkaa myös tuota? Ja sit myös sitä mis oli ne Nicky ja Staly? pliis! | |
|
| |
Sinttu
Number of posts : 314 Registration date : 2007-05-01
| Subject: Re: Monstermaman tarinointia! Fri Jun 01 2007, 12:50 | |
| Jeah, nuo välipalat on oikein kivoja. Hymyilytti oikein tuo keikka. Toivottavasti noin ei käy oikeasti. (Vaan eipä sillä ettenkö olisi onnellinen, jos Stala tippuisi syliin kesken keikan. ) Mutta taas toivoisin jatkoa loistavalta kirjoittajalta ja välipalat ovat errrittäin tervetulleita! | |
|
| |
Monstermama
Number of posts : 245 Registration date : 2007-05-06
| Subject: Re: Monstermaman tarinointia! Fri Jun 01 2007, 13:55 | |
| Kiitokset kaikesta mitä olette sanoneet. Staly ja Nicky kyllä jatkuu. Välipalojakin voipi tulla. Laitelkaas mulle chatis tapahtumia mist sit kerron. | |
|
| |
Little-devil
Number of posts : 39 Paikkakunta : Lapua Registration date : 2007-05-16
| Subject: Re: Monstermaman tarinointia! Fri Jun 01 2007, 14:34 | |
| Siis.. Taas näin mahtavaa stoorii.. Jatka ihmees.. Su ntarinoita on niin mukava lukee | |
|
| |
Monstermama
| Subject: Re: Monstermaman tarinointia! Fri Jun 01 2007, 17:24 | |
| Hieman Nickyä ja Stalya eteenpäin
Seuraavana päivänä Stala pakkaa laukkuaan innolla. Mitäs sitä tarvii ottaa mukaan? Mitä mä vien lahjaks Stalylle. Jotaa kivaa pitää keksiä. Mitä hemmettiä mä vien? Ihmettelee Stala. Lopulta Stala kuitenkin pääsee autoonsa ajelemaan.
Staly siivoaa asuntoaan aamulla ja enne töihin lähtöä. Heti töistä tullessa kiireisesti lisää järjestelyjä ja itsensä kuntoon laitto. Stala ilmoitti tulevansa kuuden aikoihin. Sille tarvis kyl ruokaa sillon. Mä syön itekin vast sillo. Enkä ny täs jännitykses kyl sais ruokaa syötyykää. Onks nyt kaikki kunnos? Milt tääl näyttää? Oonks mä ite kunnos? Mite ihmees mä oon ny näin hermon?
Kello lähenee kuutta. Staly kuulee auton ajavan hiljaa. Olisko tuo ny jo tulos tänne? On on, sielt tulee Stala! Ny Staly, huokaas kunnol. Et näytä miten sua hermostuttaa. Se on jo iha tuttu kaveri kuka sielt tulee. Puuh..¨
Ovikello soi. Staly avaa oven.
Stala: Ihana nähä sua! Ole hyvä, toin sulle nää kukat. Staly: Kiva nähä sua. Kiitos, onpa iso puska. Tosi upee. Stala: Anna ku mä halaan sua. Staly: Tuu ny enste sisää kunnnol.
Staly vetää Stalaa olohuoneeseen. He kaatuvat sohvalle ja halaavat hyvin lämpöisesti.
Staly: Ai ne kukat: Mä laitan ne vetee. Tu kattoo mun asuntoo täs samalla. Onkos sun nälkä? Mä varasin ruuan meille nyt syötäväks. Stala: Varasit vai? Hieno juttu! Mä en malttan käydä tos matkal mitää ottaas ku oli kiire tänne. Ruoka maistuu hyvin. Kiitos. Staly: No hyvä. Otetaas sapuskat esiin.
He syövät ja juttelevat. Tuntuu hyvältä syödä näin yhdessä.
Stala: Sä oot laittan tosi hyvää ruokaa. Staly: Kiitos: Sulla taitaa olla sen verran nälkä et kaikki maistuu. Stala: Nälkä on, mut ei mun makuaisti oo minnee kadonnu.
Yht´äkkiä Staly huudahtaa ja laittaa kädet kasvoilleen.
Staly: Herraisä! Apua, mitäs mä nyt teen? Stala: Mikä ny? Staly: Mul on huomen työpäivä! Mä kutun sut tänne ja sit meen ite töihin. Ompas tää nyt noloo. Mä en yhtää ajatellu. Stala: Mä kyl tajusin ton. Siks varasin itellein työt mukaa. Jos vaan saan olla tääl nii mul menee enemmänkin aikaa uusien biisien tekoo. Staly: Niinkö? No sepä hyvä. Olipas se helpotus. Tota, otatsä viel jotaa? Korjaanks ruuat pois? Stala: Korjataa vaan.
Pari menee uudelleen sohvalle.
Staly: Haluutsä jälkiruokaa? Stala: Kiitos vaan, mut nyt just ei maha taida vetää enempää. Nuo sun sapuskas oli niin hyvii et söin iha lippaa saakka. Staly: Tää jälkkäri ei kyl sun mahaas liiemmin täytä. Tän jälkkärin nimi on Kiss a´la Staly. Stala: Häh?.. Hah-ha, joo, kyl mä sitä jälkkäriä haluun. Vaikka kuinka paljon! Staly: No täst saat. Se onkin tehty ihan sua varten.
Hetken päästä.
Stala: Tää on parasta ”jälkkäriä” mitä oon ikinä saanu. Staly: Hyvä, mäki tykkään tästä.
Yht´äkkiä Stalan katse osuu Lordi julisteeseen. Samassa silmät huomaa Lordia joka puolella. On DVD:t, kalenteri, kirjat ja kaikkea.
Stala: Ootsä Lordi fani kans? Staly: Olenhan toki. Etsä tienny? Stala: No en. Ei kait tullu laival musat puheeks. Staly: Lordin kauttahan mä SO.:n löysin. MDH:n sivuil on se SO. juttu. Siel käskettii menee Pyromiten sivuille. Ja se oli selvää kertalaakista. SO. on yhtä hyvä kun Lordikin. Arvaas kuka on mun suosikki Lordis. Stala: No Eiskahan se naisii vetoo. Staly: Mut ei kaikkiin... Stala: Et kai sä vaa tarkota et tykkäät Kitast? Staly: Alust saakka on niin ollu. Stala: Jopas sä ny oot! | |
|
| |
Blackwolf
Number of posts : 304 Age : 31 Paikkakunta : Tuusula Registration date : 2007-05-11
| Subject: Re: Monstermaman tarinointia! Fri Jun 01 2007, 17:31 | |
| Jehee, tää on ihana tarina. :3 Millos jatkat taas? | |
|
| |
Little-devil
| Subject: Re: Monstermaman tarinointia! Fri Jun 01 2007, 21:35 | |
| Jälleen sitä mahtavaa tarinaa.. Suuren suuri kiitos Monstermama ku kirjottelet tätä tarinaa.. Jatkas sitten kun ehit.. | |
|
| |
Blood-girl
Number of posts : 100 Paikkakunta : Lapua (City) Registration date : 2007-05-01
| Subject: Re: Monstermaman tarinointia! Fri Jun 01 2007, 21:58 | |
| Jee sai taas lisää luettavaa! Mukavaa tarinaa taas. Jatkeles ku kerkeet. | |
|
| |
Eirikur
Number of posts : 62 Paikkakunta : Espoo Registration date : 2007-05-20
| Subject: Re: Monstermaman tarinointia! Sat Jun 02 2007, 10:37 | |
| Joo jatkoa heti! Tai no sitten kun kerkeet. | |
|
| |
Nickin salarakas
Number of posts : 22 Age : 31 Registration date : 2007-05-22
| Subject: Re: Monstermaman tarinointia! Sat Jun 02 2007, 15:12 | |
| Jatkappa MM, kuhan kerkeet. Tää on hyvä tarina. | |
|
| |
pikkupiru
Number of posts : 57 Registration date : 2007-05-01
| Subject: Re: Monstermaman tarinointia! Sat Jun 02 2007, 16:56 | |
| Oikeesti, noi tarinat on ihan sairaan hyviä! Täytyy myöntää, että tää oli eka kerta ku lu en noi tarinat! OOn aina luullu että ne on jtn sairaan tylsiä pskoja mutta oli HYVIN väärässä! Jäin koukkuun... Joten nyt sitä tarinaa kehiin! Kiitos MM! | |
|
| |
Monstermama
| Subject: Re: Monstermaman tarinointia! Mon Jun 04 2007, 10:21 | |
| Johan ehdin kirjotella jatkoa Stalyyn ja Nickyyn. Siis tässä romanssista lisää juoruja.
Nickyn työpäivä meni uneksien. Hän oli niin hajamielinen, että oppilaatkin sen huomasivat.
Kotiin tullessa Nicky laittaa meiliä Stalylle. Kertoo ed. illasta ja miten onnellinen ja rakastunut hän on.
Samalla Nicky alkaa tehdä Niksulle meiliä. Eihä mul oon sille muuta osotetta ku tuo showbyso! Mä kysyn. Pian tulee viesti takas missä on ihan yksityinen ossa, sekä perässä muutama kysymysmerkki. Nicky vastaa vielä, että lue kohta meilis.
Nicky kirjoittelee meiliään. Hän kertoo itsestään . Eihän Niksu tiedä hänestä juuri mitään. Loppuun Nicky laittaa vielä valokuvan.
Puolen tunnin päästä saa Nicky lukea Niksun meilin. Lopussa lukee: Mee kymmenelt sänkyys. Soitan sulle sillon. Nickyä hymyilyttää. Ompas tää nyt hassua.
Stalyn työpäivä päättyy. Hän tulee kotiin ja katsoo ihmeissään keittiöön.
Stala: Saisiko arvon ladylle olla päivällinen? Staly: Mitäs ihmettä sä nyt?? Stala: No safkat kehiin! Eiks sul oo nälkä? Staly: No, on joo. Mut wau! Ootsä tosiaa laittan kaiken tän?
Keittiön pöydällä oli uusi kukkakimppu, kynttilät, viinipullo ja lasagne.
Stala: Luuleks etten osaa? Staly: No en tiedä mitä ajatella. Enhän mä ny tälläst osannu oottaa. Tähänhän voi vaikka tottua.
Stala vie Stalyn pöytään. Kaataa viinin, antaa ruokaa. Staly on niin hämmästyksissään.
Stala: Bon apetit, rakkain. Staly: Voi sua, oletsä yks kans. Stala: Joo, kyl mä yks oon. Ja aika pien sellanen, et ei oikee kahta edes sais. Staly: Oletkos aina noin vitsikäs? Stala: Aina! Maistuukos sulle? Staly: Joo, kiitos, tosi hyvin. Mikäs kokki sä oot? Stala: Ei poikamiehetkää aina valmispizzaa syö. Staly: Hyvä se. Tosi kiva saada tällee ruokaa. Pistees nousee roimasti!
Heillä menee kauan syödessä. Heillä on paljon asioita puhuttavana. Heidänhän täytyy kertoa monta asiaa itsestään. He haluavat oppia tuntemaan toisensa.
Staly: Kiitos ruasta. Korjataas tavarat pois. Stala: Sitte meet istuu olkkarii. Mul on sulle jotaa. Saat kertoo mitä tykkäät. Staly: Mitäs sul on? Stala: Mees ny sinne vaan. Just se sulle selviää.
Stala ottaa kitaransa ja nuottinsa esiin. Hän laulaa Stalylle oman rakkauslaulun. Staly: Oih, miten ihanaa! Miten sä osaat? Stala: Ai miten osaan? Täähän on mun työtä. Staly: Joo, mut tuo oli niin ihana biisi. Soitas se uudellee.
Stala soittaa ja laulaa biisinsä uudelleen. Staly my love/how much I miss you/Staly my love/I need to be with you/I feel like we are one when I´m with you/you belong to me/I belong to you/we shall be together for ever and ever/Staly my love.
Staly ojentaa kädet Stalan suuntaan Stalaa kutsuen. Stalylla kyynel valahtaa poskelle.
Staly: Tuo oli ihana esitys. Miten mä tälläsestä oonkaa haaveillu. Miten tää voi olla ny totta? Kiitos sulle ku oot tehny ton biisin. Mä oon todella otettu täst kunniasta. Stala: Mistä kunniasta? Mähän vaa tunnen noin sua kohtaa ja laitoin sen paperille nuottien kera. Staly: Nii, tost vaa hutasit niiko ei mitää... Stala: Oliskos sul mitää vastalahjaa mulle?.. Staly: Vois vaik ollakkii... Stala: Saanks mä millo sen? Staly: Vaikka heti jos haluut. Stala: Arvaas vaa miten paljo mä haluun sitä! Staly: No hyvä! Rakas... | |
|
| |
Örvis
Number of posts : 596 Age : 32 Paikkakunta : Mikkeli Registration date : 2007-05-04
| Subject: Re: Monstermaman tarinointia! Mon Jun 04 2007, 13:23 | |
| SO. keikalla -tarina oli tosi hyvä, mut se ei ollu selvempi, jos oisit laittanu eina puherepliikkien eteen ja perään "nää" merkit. Staly ja Nicky -tarina on edelleenki tosi hyvä. Ihanan romanttista. Kohta varmaan joku menee kihloihin.. | |
|
| |
Blackwolf
Number of posts : 304 Age : 31 Paikkakunta : Tuusula Registration date : 2007-05-11
| Subject: Re: Monstermaman tarinointia! Mon Jun 04 2007, 15:58 | |
| Jatkappas. :3 Tää on ihana tarina, miten jotku voikaan osata kirjottaa näin hyvin? Mut juuh, jatkoa kaipaillaan, ja pikasesti.... | |
|
| |
Monstermama
| Subject: Re: Monstermaman tarinointia! Mon Jun 04 2007, 18:12 | |
| Nicky odottaa iltaa. Kello menee aivan etanavauhtia. Nicky menee iltapesulle. Katsoo kelloa, vasta 21.05. Yht´äkkiä tuttu I was made for lovin alkaa soida. Jokos se Niksu soittaa? Eiks se sanon kymmenelt? Nick lukee puhelimessa.
Nicky: Hei komistus. Kummans kello on väärässä? Niko: Hei vaan hunajaiseni. En malta enää varttuu sulle soittamista. Pakko saada puhuu sun kaa. Nicky: Mäki kyl juttelen iha mielellää sun kaa ny jo. Tos oonki katton kelloo 5 min välein et koska se tulis 10.00.
He juttelevat ihan niitä näitä. Hauskaa vain jutella. He ovat jutelleet jo reilun tunnin.
Nicky: Tiedäks Niksu mitä. Mennää koneelle juttelee. Tulee halvemmaks. Jooko? Niko: Iha mitä sä vaa haluut. Lähetääks me ny just? Nicky: Joo, mennää koneelle.
Nicky odottaa koska ruutuun poksahtaa Niksun teksti.
Niko: Täs ollaa. Hei näinkin hunajaiseni. Nicky: No hei komistus! Miltäs tuntuu kirjotella mulle? Niko: Eihän viel voi tietää. Kerron kohta. Nicky: Kerro vaa. Must tää on kyl tosi kivaa. Mähän oon kova kirjoittelee. Niko: Kirjotellaaks vähä tuhmia? Nicky: Tuhmiakos sä heti alkaisit kirjoittelee? Niko: Sun kaa kyl! Nicky: No annas sit tulla! Niko: Jos nyt alkajaisiks kuitenki pussailtais. Nicky: Pussaillaa vaa. Mihin? Niko: Suulle ja sit sun huulta puren, en paljoo... Nicky: Mmm, tuntuu hyvält. Mä silitän sun niskaa.
Siinä he kirjoittelivat pitkät ajat. Välillä asiaa, välillä omia tuhmuuksiaan. Nicky katsoo kelloa.
Nicky: Hei se on jo yli puolen yön. Ollaa vähä kirjoiteltu. Niko: Haluutsä mennä nukkuu? Nicky: Parastahan se olis. Vaik se mitä haluisin voipi olla jotaa muuta... Niko: Niinhän se on. Mut ei montaa yötä nii sä tuut tänne. Nicky: Niin...ja sit ei oo kiire unten maille! Niko: Eipä ole. Voi olla muuta puuhasteltavaa. Nicky: Iha varmast. Mut ny hyvää yötä komistus. Niko: Nuku hyvin hunajaiseni. Nicky: Pussaan sua. Niko: Mä pussaan sua. Hyvää yötä.
Pari iltaa menee saman kaavan mukaan. He juttelevat puhelimessa ja istuvat kirjoittelemassa toisilleen tuntitolkulla. | |
|
| |
Blackwolf
| Subject: Re: Monstermaman tarinointia! Mon Jun 04 2007, 18:19 | |
| Jatkoa! Nyt! Heti!! Hehee.. :3 Liian hyvä tarina. *Riippuvainen* | |
|
| |
pikkupiru
Number of posts : 57 Registration date : 2007-05-01
| |
| |
Little-devil
| Subject: Re: Monstermaman tarinointia! Mon Jun 04 2007, 22:57 | |
| Mitne voi olla näin ihana tarina.. Jatkeles kun ehit.. | |
|
| |
Monstermama
| Subject: Re: Monstermaman tarinointia! Tue Jun 05 2007, 15:24 | |
| Miten on, saiskos olla pikkupätkä Stalyn ja Stalan arkisia puuhia.
Stalyn kotona heräillään. Staly aikoo nousta varovasti ettei Stala herää.
Stala: Eipäs mennä minnee ennen ku oot antan kunnon aamuhalit. Staly: Ai ootsä hereil? Mä luulin et nukut viel. Enhän mä ny sit mee viel minnee tästä! Stala: Jo toinen yhteinen yö sun luona. Ny tuntuu siltä et me tosissaa seurustellaa. Staly: Niin, niinhän me tosiaa tehää. Nyt mäki sen vast tajusin.
He ei kuitenkaan ehdi jutella enempää. Stalyn on pian lähdettävä ja sitä ennen on vähä halailtava ja pussailtava.
Stala tekee biisejä Stalyn ollessa omassa työsään. Aika menee sukkelaan. Staly vie Stalaa vanhemilleen kylään.
Stalyn äiti: Säkös oot nyt sit se Stala. Kiva tutustua. Mäki tykkään teidän musast. Stala: Kiitos vaan. Ja kiva tutustua teihin. Stalyn isä: Tervetulos porukoihin. Stala: Kyl se ilo on ny mun puolella. Staly on niin upea nainen. Stalyn isä: Niin, onhan meil hieno tytär.
Vierailu menee tavallisen kaavan mukaan. Kotimatkalla keskustellaan.
Stala: Kivat vanhemmat sulla. Äitis tuntee SO.:n! Staly: Niinhän se. Melkee yhtä kova fani ku mäki. Stala: Lähetääks tonne puistoo kävelee. Staly: Mennää vaa. Stala Walkin in the moonlight, love makin in the summernight cityy Siis Spring night cityy. Staly: Just joo, ajatteles vähä mitä laulelet. Stala: Kyl mä aion sua vähä pidellä hyvänä. Staly: Hih, pidä vaan! Stala: Mennääks huomen meille? Staly: Voidaanha me mennä . Näen millast sun luona on. Ties millanen sottapukki oot. Uskaltaaks sua ottaakaa omaks.
Samassa Stala pelästyy. Mihi kuntoo se kämppä jäi. Olin sen verra hermostunu siin lähtien et en muista yhtää millast siel on. No sille ei nyt voi mitää.
Stala: Nii, saat kokee kaiken iha naturellina koska en oo siel ny siivoomas. Toivottavasti sulle kelpaa. Staly: Sä ainakin kelpaat! Mut mennää jo meille. Mä voisin vähä pakkailla kamoja mukan. Päästää huomen ajois lähtee sun luo. Stala: Ja voitais menna ajois maate, siis nukkuu. Eiku mitäs me?...
Perjantai-iltapäivänä Staly ja Stala lähtevät ajelemaan Stalan luo. Matkalla Stala muisteleee;”joo, lakanat pitää vaihtaa...vaatteit siel on levällää. Mitens tiskit?"
Staly: Mitäs pohdit? Stala: Noo...siel kait tarvii siivota vähä ensin. Staly: Siivotaa vaa. Selvähän se et kaik ei voi olla kunnos ku oot ollu pois kauan. Tehää hommat heti ja vauhdilla. Jooko? | |
|
| |
Blackwolf
| Subject: Re: Monstermaman tarinointia! Tue Jun 05 2007, 15:29 | |
| Jatkoa jatkoa jatkoa jatkoa. :3 Tässähä tulee iha hulluks ku on näin hyvää stooria! Jatkappas.. | |
|
| |
Stalan salarakas
Number of posts : 141 Paikkakunta : Hellsingin liepeillä jossain.. Registration date : 2007-05-06
| Subject: Re: Monstermaman tarinointia! Tue Jun 05 2007, 20:06 | |
| Suloista, jatkathan nopeasti!! | |
|
| |
Wedary
Number of posts : 170 Age : 30 Registration date : 2007-05-05
| Subject: Re: Monstermaman tarinointia! Tue Jun 05 2007, 20:57 | |
| Surkea pätkä, et kyl jatka. Vitsivitsi, mie ootan jatkoa jo malttamattomana... | |
|
| |
Little-devil
| Subject: Re: Monstermaman tarinointia! Tue Jun 05 2007, 22:47 | |
| Ihanaa tarinaa jälleen.. Jatkeles kun kerkeet | |
|
| |
Sinttu
Number of posts : 314 Registration date : 2007-05-01
| Subject: Re: Monstermaman tarinointia! Wed Jun 06 2007, 11:17 | |
| Niin ihana pätkä taas kerran! Meiti haluaa tiettää, kuinka sotkuista Stalan luona oikein on. (Ei varmasti yhtä sotkuista kuin meillä. ) Mutta siis; jatkahan pikaisesti! | |
|
| |
Blood-girl
Number of posts : 100 Paikkakunta : Lapua (City) Registration date : 2007-05-01
| Subject: Re: Monstermaman tarinointia! Wed Jun 06 2007, 11:51 | |
| Vaaaaadin jatkoa (Oi ku oli pitkä viesti, sorry ) | |
|
| |
Sponsored content
| Subject: Re: Monstermaman tarinointia! | |
| |
|