| Monstermaman tarinointia! | |
|
+15Nick G. pikkupiru Nickin salarakas Elentharus Little-devil Eirikur Sirenia666 Sinttu Wedary Blood-girl Örvis Blackwolf Stalan salarakas Monstermama Bass 19 posters |
|
Author | Message |
---|
Bass Pääjehu
Number of posts : 369 Age : 31 Paikkakunta : Otava Registration date : 2007-05-01
| Subject: Re: Monstermaman tarinointia! Tue May 22 2007, 18:24 | |
| You're the boss, tärkeintä on että kerrot ja me kuunnellaan... | |
|
| |
Sinttu
Number of posts : 314 Registration date : 2007-05-01
| Subject: Re: Monstermaman tarinointia! Tue May 22 2007, 18:27 | |
| | |
|
| |
Little-devil
Number of posts : 39 Paikkakunta : Lapua Registration date : 2007-05-16
| Subject: Re: Monstermaman tarinointia! Tue May 22 2007, 20:42 | |
| Siis.. Jäälleen mahtavaa stoorii.. Sun on ihan pakko jatka.a.Tuli ihan oikeesti melkein kyynel ku luki noita haikeita kohtii.. | |
|
| |
Eirikur
Number of posts : 62 Paikkakunta : Espoo Registration date : 2007-05-20
| Subject: Re: Monstermaman tarinointia! Tue May 22 2007, 20:50 | |
| Tämä on ihan älyttömän hyvä! Et voi lopettaa nyt! | |
|
| |
Monstermama
Number of posts : 245 Registration date : 2007-05-06
| Subject: Re: Monstermaman tarinointia! Tue May 22 2007, 21:59 | |
| No voi teitä. Jopas te osaatte kehua. KIITOS KOVASTI!
Jatkan siis ystäviemme tarinaa eteenpäin. Sauraavaksi kuitenkin on tulossa aivan seko höpinä Stalasta boardilla. Se on se mun välipala. Se mistä olen kyselly tuol chatin puolella. | |
|
| |
Örvis
Number of posts : 596 Age : 32 Paikkakunta : Mikkeli Registration date : 2007-05-04
| Subject: Re: Monstermaman tarinointia! Wed May 23 2007, 14:30 | |
| Jee! Oonki oottanu tota jo pitkään. Sen sopiikin olla sitten hyvää välipala... | |
|
| |
Monstermama
| Subject: Re: Monstermaman tarinointia! Tue May 29 2007, 14:14 | |
| Tässä tulee perusteellisen sekoo ficcii. Mainitsen joitakin teistä nimiltä..eiku Stala mainitsee. Älkääs loukkaantuko tai mitään muutakaan. Hupia tän on tarkoitus olla. Ja jotainhan te sanoitte mulle itsekin. Kuka löytää sanansa?
STALA SO.BOARDILLA
Stala on saanut viestejä useilta eri henkilöltä, että olisi uusi So.foorumi. Kaikki kutsuvat Stalaa sinne lukemaan juttuja.
Stala ajattelee: Vai So.boardi…kukakohan sellasen on vääntäny? Miten ihmees ne nyt sellasen? Onkohan siel kuin paljo jäseniä. Noita meilejä on ainakin niin kamalasti et se taitaa olla jo aika iso joukko.
Stala manaa: Täytyykös mun tosiaa raahautuu toho tylsän tietsikan ääree?
Stala naputtelee aikansa ja kirjautuu sisään. Ei perskules, Niksu on tääl! Ai tätäkös se intoili yks päivä. Jätkähän oli ihan sekona et unelma toteutuu.
Mitäs tääl nyt onkaan? Stala, aha..mitähän ne musta? Voi helkutti, oonks mä NOIN suosittu. Hyvin kyl menee Niksulki. Mitäs ihmeen nimii tääl: Stalan salarakas. Onks seki tääl?! Tuol lukee Bass-of-doom, onkohan se sit joku basisti ja mitäs viel, Örveltäjäkö. Siinäpä jännä ja erilainen nimi. Sil on kyl hyvä tuo huumorintaju ku tollasen on keksiny, tuskin kukaa täysjärkinen tollasta nimimerkkii keksii. Blackwolf, Blood-girl..Monstermama. Mama, onks tääl joku äippänäkin?? Hyvii nimii ovat keksineet, pakko myöntää.
Tuol on muuten chatti. Tännehän pitää kirjautuu aliaksena. Saanpahan selville mitä ne meist ajattelee.
Stala menee osioita läpi. Taidetta, täähän on mun alaa. Ai tääl on näit juttuja. Piirustukset…oho, onpas hyviä piirroksia musta! Ketkäs, Wedary ja Blood-girl. Hyvä likat! Tääl näkyy olevan 3 tarinan heittäjää. Katotaas mitä se Salarakas juoruu meistä.
Stala lukee tarinan läpi. Hän ihmettelee: No jopas –ohhoh- johan oli tekstiä. Eipä senkää pururata ihan sammaleessa ole! Sitte olis Wedary…eikös tää ollu se kenelt oli hyvä piirros? No mitäs juttuu hält tulee?
Stala jälleen lukee. Silmät tapittaa ruutua aivan innolla.
Näähän on hyvii tarinan keksijöitä. Mahtava idea tuo lehmille laulaminen kaikkine tähtisilmineen. Sit olis tää Monstermama
Stala lukee tarinaa. Hei, taas mä pääsin pehkuihin! Mulhan menee hyvin.
Tää on muuten hiton hyvän näköinen foorumi. Tääl on kyl aika sinipunaista. Jollaa oli ikivanha kuva mis mul on saparot. Mistäköhän se senkin on saanu?
Stala menee aina eteenpäin eri paikkoja. Vai on ne kierrättänny meitin biisit. Laskut lähteekin heti huomenna.
Stala ihmettelee miten SO.:sta on tullut ny näin suosittu. Pienihän tuo ryhmä näkyy olevan, mutta tuntuvat tosifaneilta. Täytyy kait munkin jotaa keksii kirjoitettavaa.. Mut luetaan ny viel.
Mitä! Toinenkin foorumi? No en olis uskon! Hitto täs pitäs vissii ehtii keikoille SO.:n kera. Perskuleen Kita ku vie kaiken ajan Stalalta. Vaikka kivahan se. Kyl se Kitakin elää unelmaansa. Mut tää Stala´n´Nick unelma uhkaa toteutua. Eihän meil ollu tällee faneja sillo ennen ku sitä niin toivottiin.
Oho, tääl on soittajia. Joha ne voi tehä SO. covereita soittavan bändin.
Miten mä oon ollu jo tunnin tietsikalla?! Onpas tää nyt ollu mielenkiintoista. Mitäs täs nyt kirjoittais tänne? Kiitokset kait olis asiaa. Mutta sen aliaksen kyl teen! Meen niiden kaa chattaa. Pikkupiru iskee meikäläisee. Hetkinen, olikos tääl joku Pikkupiru, tai olikos se Little-Devil? Eihän täs uskalla ajatella enää mitää. Mun salarakaskin tääl… Kuinkahan moni siel chatis nyt sit käy? Vai pyöriikö sielki samat naamat?
No nyt kyl mä kirjotan tonne jotaa. Stala kirjoittaa faneilleen kiitokset ja lähettää halit.
Ja nyt tekee sitä aliasta. Minkäs nimen sille antais? Onhan tää kyl aika rumaa, mut en voi vastustaa kiusausta. Hei, hyvin yksinkertaisesti MissSO. Se on hyvä! Mullahan on ollu ne saparotkin. Sattuu hyvin. Hitsi ei kyl tunnu hyvält tää väärien hlötietojen antaminen. Mut huomen tuun uudellee chattaa. Juma, tää chatti on kyl hyvä keksintö. Mist ne sellasen?
Siihen päättyi Stalan visiitti meitin boardilla. Oliskos ollu parempi jättää tämä ficci keksimättä? Saiko kukaan pahoja fiiliksiä? Tän jatkumista ei sitten kuitenkaa tarvi pelätä. Staly ja Nicky jatkavat kuvioissa tästä eteenpäin.
| |
|
| |
Blackwolf
Number of posts : 304 Age : 31 Paikkakunta : Tuusula Registration date : 2007-05-11
| Subject: Re: Monstermaman tarinointia! Tue May 29 2007, 14:21 | |
| Toi oli hyvä ficci, pisti meikäläisen iha hymyilemään. | |
|
| |
Wedary
Number of posts : 170 Age : 30 Registration date : 2007-05-05
| |
| |
Blood-girl
Number of posts : 100 Paikkakunta : Lapua (City) Registration date : 2007-05-01
| Subject: Re: Monstermaman tarinointia! Tue May 29 2007, 16:12 | |
| Hehee! Kiva kun jatkoit. Ei tosta nyt loukkaantuu vois Hauskaa tarinaa taas. Jatkahan. | |
|
| |
Sinttu
| Subject: Re: Monstermaman tarinointia! Tue May 29 2007, 18:12 | |
| Toi tarina oli hauska, oikein pisti hymyilemään. Mistä sitä tietää, jos Stala on oikeasti käynyt salaa lukemassa boardia? No ehkä ei.. Huumori-tarinoitakin on kiva lukee välillä. Sama se mitä tarinaa sä kirjoitat, se on aina yhtä loistava. Jatkoa odottelen! | |
|
| |
Bass Pääjehu
Number of posts : 369 Age : 31 Paikkakunta : Otava Registration date : 2007-05-01
| Subject: Re: Monstermaman tarinointia! Tue May 29 2007, 19:38 | |
| Asiaa! Kyllä tekis nuitakin mieli lukea useampi... | |
|
| |
Eirikur
| Subject: Re: Monstermaman tarinointia! Tue May 29 2007, 19:45 | |
| Hyvä tarina oli, mutta jatka vaan sitä vanhaa. | |
|
| |
Örvis
Number of posts : 596 Age : 32 Paikkakunta : Mikkeli Registration date : 2007-05-04
| Subject: Re: Monstermaman tarinointia! Tue May 29 2007, 20:32 | |
| Tosi hyvä toi Stala foorumilla -tarina. Jossain kohissa nauratti Voisit tehhä lisääki tollasii pieniä huumoripitosii tarinoita, niitä on kiva lukee. Ja toivon myös jatkoo siihen edelliseen tarinaan! | |
|
| |
Elentharus
Number of posts : 273 Age : 30 Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa Registration date : 2007-05-04
| Subject: Re: Monstermaman tarinointia! Tue May 29 2007, 21:10 | |
| tuohon edelliseen tarinaan: kirjoitus tyyliä voisi hioa niin, ettei teksti koostuisi pelkistä sivulauseista ja nuo nimet on vähän hankalia ko on Stala ja Staly jne. varsinkin kun ne on kirjotettu tollee Stala: Hei eikä esim. Hei, Stala sanoi. mutta joo, hyvät tarinat, varsinkin toi myöhempi. | |
|
| |
Monstermama
| Subject: Re: Monstermaman tarinointia! Wed May 30 2007, 18:59 | |
| Jos jatkais sitä Stalya ja Nickya taas vähä kerrassaan. Saapi nähdä kiinnostaako tuo arki enään..tässä sitä kuitenkin tarjoillaan. Olla hyvä!
Seuraavana päivänä Staly saa puhelun. Staly huokaa onnellisena kun kännyssä lukee Slala.
Staly: No hei sulle. Stala: Hei vaan itelles. Mul on ikävä sua. Staly: Niin mullaki sua. Stala: Tiedäks mikä asia mulle selvis viime yönä. Staly: No kerroppa se mulle nii sit tiedän. Stala: Mä rakastan sua. Staly: Voi Stala. Niinhän mäki sua!
Staly purskahtaa itkuun.
Stala: Mikäs sulle nyt tuli? Staly: En mä tiedä…mä oon nii kovasti rakastunu suhun ja sä oot siellä!! Stala: Tuu sä kans tänne. Staly: Mä? Sinne? Enhän mä nyt sinne voi tulla. Mis mä asun? Stala: Mun kaa tietenkin! Staly: No niin tietysti. Sitähän mä just haluisin. Mut enhän mä voi. Mun työpaikka. En mä nyt joka päivä voi ajaa 100 km eestaas. Stala: Etitää sulle täält uus työ. Staly: Ei kait niitä ny tost vaa löydä. Stala: Äläs nyt huolehdi. Kuule, jos sä et ny viikol voi tulla tänne nii voisinks mä tulla sinne? Staly: Oi tule! Tuu pian! Voi rakas, mä ootan sua.
He lopettavat puhelun. Stala hyppää tasajalkaa. Hän laulaa ja huutaa: Staly rakastaa mua. Hän on mun oma. Mun oma kultasein.
Lähes sama tapahtuu Stalyn kotona. Staly kävelee olohuonetta eestaas ajatellen: Stala tulee, Stala tulee, Stala tulee mun luo. Mä haluun Stalan mieheksein. | |
|
| |
Blackwolf
Number of posts : 304 Age : 31 Paikkakunta : Tuusula Registration date : 2007-05-11
| Subject: Re: Monstermaman tarinointia! Wed May 30 2007, 19:08 | |
| Jatkoa, jatkoa, jatkoa! :3 Ihana tarina, pakko saada lisää. | |
|
| |
Stalan salarakas
Number of posts : 141 Paikkakunta : Hellsingin liepeillä jossain.. Registration date : 2007-05-06
| Subject: Re: Monstermaman tarinointia! Wed May 30 2007, 19:16 | |
| Oi kun sulosta. Jatkappa pian! | |
|
| |
Wedary
Number of posts : 170 Age : 30 Registration date : 2007-05-05
| Subject: Re: Monstermaman tarinointia! Wed May 30 2007, 19:26 | |
| Söpöä. :3 Arvaas, kuka tahtoo lisää jatkoa...? :3 | |
|
| |
Monstermama
| Subject: Re: Monstermaman tarinointia! Wed May 30 2007, 19:47 | |
| Niksu miettii mitä tehdä. Hän haluaisi kovasti soittaa Nickylle. Näinköhän Nicky vielä haluaa mut, Niksu pohtii. Jos se vaan oli laivaromanssi Nickylle. Mä en kestä jos Nicky sanoo jotaa et katellaa.
Seur päivänä Nicky käy kännyn luona yhtenään. Miks se ei soi? Tai edes piippaa. Onks mun pakko ny ite laittaa tekstari enste. Mä en kehtaa. Entä jos mä olin Niksulle vaa hyvä viihdyke laivalla. Mä en kestä jos se sanoo jotaa et katellaa.
Koko päivän tämä pariskunta pyöritti itseään tulisillä hiilillä. Nukkumaan mennessä Nicky ei enää kestäny. Pakko laittaa tekstari. Kävi mitä kävi. Nicky kirjoittaa: ”Moi, mitäs kuuluu? Mul on ikävä.” Nickyä jännittää millaisen vastauksen hän saa. Pian känny soi: I was made for loving you baby.. Se on Nick! Nick soittaa!
Nicky: Nicky tässä, hei vaan Niksu. Niko: Hei sulle hunajaiseni.
Nickyn sydän pomppaa. Tuo hunajaiseni taas.
Niko: Mitäs sulle kuuluu? Nicky: Ny kuuluu hyvää. Niko: Ai ny. Eiks aikaisemmin? Nicky: No ei oikee… Niko: Mikäs sua vaivas? Nicky: Ikävä…
Tässä vaiheessa Niksun sydän tekee ylimääräisen lyönnin. Onks sil ollu ikävä mua?!
Niko: Mitäs oot ikävöinny? Nicky: Sua Niko: Oletko? Mulla on ollu ihan hemmetinmoinen ikävä sun luo. Nicky: Miks et soittan mulle? Niko: Mä aattelin et jos vaikka haluut unohtaa mut. Jos mä olin sulle vaa viihdyke laivalla. Nicky: Kuules nyt niksu. Mähän halusin sut siel laival ja haluun edellee yhtä paljon. Niko: Voitaisko ne mis tavata? Nicky: Tavataa vaa. Tuunks mä viikonlopuks sun luo vai sä tänne? Niko: Tuu sä vaan mun luo. Millo ehtisit? Nicky: Perjantai iltapäivänä varmaan. Mul on perjantaisin vaa 3 tuntii töitä. Niko: Mitä sä muuten teet? Nicky; Kouluavustajahan mä oon. Niko: Sä sitte tuut heti ku töistäs pääset? Nicky: Tulenhan mä. Vaikka iha mielellää tulisin ny jo. Ny on vasta ma-ilta. Pitkä viikko ees. Niko: Mä soittelen sulle. Jutellaa paljo. Nicky: Voipi tulla kalliiks. Niko: Hitot siitä. Mä tahon jutella sun kaa. Mi oot ny? Nicky: Sängys. Mainasin käyä nukkuu. Mut mun oli pakko laittaa sulle tuo viesti. Niko: Hieno juttu et laitoit! Käännys ny siin sängyssäs niin et voit kuvitella mut vierees. Nicky: Häh, mitä sä nyt? Niko: Kuvittele mut vierees. Mä otan susta kiinni. Silitän sun hiuksia. Nicky: Joo, tuntuu hyvält. Pussaillaa. Niko: Koko ajan. Nicky; Mua alkaa ny kyl naurattaa tää. Tää on iha hulluu. Niko: Äläs nyt keskeytä. Mä olin just käymäs sun korvaas kiinni. Nicky: Hah-ha, sä oot ihan seko! Että mä rakastan sua! Niko: Rakastat?! Niinkö sä sanoit? Nicky: Nii, niinhän mä taisin tehä. Kyllähän mä taidan olla hyvinkin rakastunu. Niko: Kyllä mäki sua rakastan. Sä tunnut jotenkin sellaselta ihmiseltä et on ku oltais tunnettu jo vuosia. Vaikka tosiasiassa en tiedä sust juuri mitää nii sun kaa on ollu sellanen fiilis et saan olla ihan oma itteni. Nicky: Kylläpä nyt on hyvä olo. Mä taidan käydä nukkuu. Hyvää yötä komistus. Niko: Hyvää yötä sulle hunajaiseni. Oot mulle rakas. Huomen taas jutellaa. | |
|
| |
Blackwolf
| Subject: Re: Monstermaman tarinointia! Wed May 30 2007, 22:14 | |
| Jatkoa! Tää on niiiin ihana tarina.. <3 | |
|
| |
Eirikur
| |
| |
Nickin salarakas
Number of posts : 22 Age : 31 Registration date : 2007-05-22
| Subject: Re: Monstermaman tarinointia! Thu May 31 2007, 17:55 | |
| Jatkappas, MM. Mie ootan. :queen: | |
|
| |
Sinttu
| Subject: Re: Monstermaman tarinointia! Thu May 31 2007, 20:25 | |
| Mahtawuutta! Innolla odotan, kun parit tapaavat taas toisensa. Että tää on suloinen tarina, joten... Mama jatkeles, kun kerkeät! | |
|
| |
Monstermama
| Subject: Re: Monstermaman tarinointia! Fri Jun 01 2007, 09:08 | |
| Tulipa tehtyä tämä välipala pikaisesti. Pikaisen näköistä voi olla jälkikin..Saatte tän nyt kuitenkin sulateltavaksi ihan raakana versiona.
SO. KEIKALLA
Syksy saapui ja SO. starttaa keikkabussiaan. Heidän roudari Masa on puikoissa. Äijät istuu kamojensa kanssa reissua tekemässä.
Se niiko Kita päästi sut meitinkin kans vähä reissaa, huutelee Sami. Stala heittää takaisin: no prkl ku pitää nii htin kiirettä. Mut oo hiljaa mä nukun! Äijä hermona toiset nauraa.
Reissu jatkuu ja kortti lentää. Stala vaan näkee painajaisia tulevasta keikasta. Yksi jos toinenkin asia menee pieleen.
Kahvitauko, kuuluu etupenkiltä huuto. Jo täs on meinan nälkää kuollakin, valittaa Niksu ja menee vauhdilla tiskin suuntaan. Renskalle tulee mielee et mitäs tehää Stalalle. Sehä kuorsaa tuossa niin ettei tunnu mistää mitää tajuavan. Osta sille jotaa heittää Niksu. Anna sen nukkuu nii ei oo valittamassa koko ajan.
Stala uneksii tulevasta esityksestä. He roudaavat kamoja paikallee ja virtaa ei tule. Miten smris tänne saa valot päälle? Näist toosista ei tuu mitää ääntä! Mitä httii tääl tapahtuu?? Manaukset lentävät eestaas kun pojat yrittävät saada paikkaa kuntoo. Se onkin sitten 100 % akustinen keikka meillä, toteaa Pete. Onkos meil monta soitinta mukan mil vois soittaa? Ja onks tarkotus et mä rääyn tonne salin perälle saakka ihan näin, valittaa Stala. Niksu hieman hymyilee ja sanoo: Oliskos siin mitää uutta jos sä rääyt nii et se kuuluu smrin kauas. Mitäs sä taas mulle vtuilet? Kyselee Stala ja etsii tamburiiniaan. Mulla ainakin pauketta tulee kehiin et siitä vaan, huomauttaa Renska. Handclapit ja tamburiini nii komppaa hyvin. Stala rääkyy ja me heitetää kunnon köörii. Chill out guys! Mutta eipä tuo liiemmin Stalaa helpota. Tälläst ei ikinä käy Lordin kaa, miettii Stala. Miten htis SO.n kaa voi mennä näin prsllee?? Koht sielt alkaa väki valittaa miks me ei aleta. Prkleen Renska mitä sä minuu kiinni käyt?! Haluutsä tapella??
Renska herättelee Stalaa olkapäästä ravistellen ja tarjoaa sämpylää Stalalle. Hei hei mitäs nyt, hämmästyy Renska kun toinen tarttuu Renskaa kitusista kiinni. Samassa Stala herää. Mitä? Häh? Mähän oon bussis, katsoo Stala kummissaan ympärilleen. Smri mikä painajainen! Ai onks tää mulle? Thanx! Stala ottaa sämpylän tyytyväisenä.
Tuo äijä kyl sekoo vielä, ihmettelee Renska toisille. Mikä sitä vaivaa?
Stala saa sämpylänsä syötyä ja uni jatkuu. Hän näkee kivaa unta kun hän on SA:n kanssa sängyssään. Cherry kummittelee lapsensa kanssa. Stala huutaa kesken unen: Kyl mä sun vauvasta huolehdin mut anna htissä mun jatkaa mun elämää!! Sä et siihen enää kuulu. Jos tuo vauva on saanu alkunsa vahingosta nii eihän se sen syy oo, mut älä sä ala mulle uhittelee. Stala puhelee unissaan ja toiset äijät ihmettelee. Mitäs tolle on oikee tapahtun, kyselee Pate.
Vihdoin Stala herää painajaisistaa. Hei äijät, Stala aloittaa, että arvaa miten htinmoisia painajaisia oon nähny. Mul oli jopa vauva tulos jonku Cherryn kaa! Voitteks te kuvitella? Joks me millo ollaa perillä?
Vihdoin väki saapuu keikkapaikkaa ja normaalit alkurutiinit tehdään. Pian olis aika alkaa heittää settiä. Yht´äkkiä Renska huutaa perusteellisen kuuluvasti PRKLEEEN VTTUU. Pate sähähtää: Relaa vähä tää on pentujen keikka! Mut tää smrin rumpu. Kato tätä!! Täs on htinmoinen reikä. Valittaa Renska. Mul osu just jalka siihen. Mitä httiä sä niin meet tekee? Ihmettelee Pate johon Renska vaa Joku smri pani sen toho lattialle.
Mutta mitäpä siihen muuta kun soitettiin vähän vajaalla patteristolla. Pakko pärjäillä.
Renska , Niksu, Pate ja Sami ovat paikoillaan ja Stala saapuu lavalle Alkaa alkujuonnon ja känny soi. Stala manaa miten htis tuo voi kuuluu tällee mun puheen aikana. Enhän mä ennen oo kuullu tollasta! Mutta We are the champions vaan raikaa. Sami alkaa kaivaa vauhdilla taskuaan. Heittää mikkiinsä SORI. Stalalla on kuitenkin täysin murhaava katse!
Alkuun kuitenkin päästään. Hienosti menee. Väki on mukana täysillä. Tulee tauko.
Stala hermoo, Mitä httiä te äijät teette? Olisko niiko aikomus pilata tää keikka? Ei enää töppäilyjä, okei? Setti jatkuu ja Stala jälleen viimeisenä lavalle. Summer Night City soi ja Stala tulee ihan lavan reunalle kävelläkseen puistossa. Kurkotellee käsiään yleisölle. Tyttäret ihquttaa kun Stala koskee heitä. Stala siirtyy lavalla eteenpäin ja huips hän siirtyykin kovemmalla vauhdilla kuin aikomus oli. Stalan jalka oli jäänyt johtoon kiinni ja mies yli laidan tyttöjen syliin. Tytöt ensin pelästyvät mutta johan alkoi hihitys. Stala tietenkin äijänä kenellä puhetta riittää sai suunsa piankin auki. Aattelin et te haluutte varmaa mut tänne vähä lähemmäks ku mä täs laulanki et makin love. Ja taas tytöt hihittää aivan hervotonna.
Stala nousee lavalle takaisin ja näkee Renskan ilmeen. Hieman tikareita lentelee Renskan silmistä.
SO. keikoilla tunnetusti on taukoja tuhkatiheään ja jälleen sellaisen aika. Niksu alkaa kysellä miten ihmees meillä menee näin prsleen kaikki? Kukas seuraavaks mokaa? Stala kuitenkin toteaa ettei tässä enää mitää välii. Tää kuitenkin jää jo mielee mokien keikkana. Kaikkihan alko mulle jo bussis ku oli niit hirveit painajaisia. Mut mennääs jo.
SO. saa heitettyä jo kolme biisiä ilman mitään ihmeellisyyksiä. Sami revittelee innolla sooloaan kunnes laulun sanoihin tulee ylimääräinen lisä: Auh prkle! Sori, pidetääks ylim tauko, Sami heittää, Pitäs vähä vaihtaa skitan kieliä.. Samassa Stalasta tuntuu kuin katto romahtaisi päälle. Mitä vielä voi tapahtua? Miks tää kaikki kerralla? Mitä pahaa me ollaa tehty?
Yleisöä nuo sekaannukset ei kuitenkaan haittaa. Yleisössä on SA:kin ja Stalan katse osuu häneen. Stala rauhoittuu. Onhan siellä hänen rakastamansa nainen.
Jäljellä oli enään Bye Bye ja sen he onnistuivat selvittämään ilman suurempia ongelmia. Stalakin oli onnellinen. Hänhän ei tiennyt SA:n tulosta. Keikan jälkeen Stala meni SA:n luo ja he kotiin hyvillä mielin. SA sai Stalan unohtamaan kaikki murheensa.
Ja hieman siirappia loppuun ettei mun tyyli ihan katoa. Muistattekos kuka kertoi mulle minkäkin mokan? Toivottavast SS ei pahastu kun sun SA ja Cherry tuli munkin storyyn. | |
|
| |
Sponsored content
| Subject: Re: Monstermaman tarinointia! | |
| |
|
| |
| Monstermaman tarinointia! | |
|