SO. Board
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
SO. Board

Keskustelualue Stala & So.-faneille

HomeHome  PortalPortal  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Show by SO.Show by SO.  Log in  

Monstermaman tarinointia!

Go down 
+15
Nick G.
pikkupiru
Nickin salarakas
Elentharus
Little-devil
Eirikur
Sirenia666
Sinttu
Wedary
Blood-girl
Örvis
Blackwolf
Stalan salarakas
Monstermama
Bass
19 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
AuthorMessage
Monstermama

Monstermama

Number of posts : 245
Registration date : 2007-05-06

Monstermaman tarinointia! - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Monstermaman tarinointia!   Monstermaman tarinointia! - Page 5 Icon_minitimeThu Jun 07 2007, 14:14

Ilman sen kummempia saatteita, seuraava pätkä, olkaas hyvät. Kiittäen kommenteista mitä on oikee kiva lukee!

He saapuvat Stalan kotiin. He tarkastelevat paikkoja.

Staly: Tietty ton tiskikoneen olis voinnu pestä ennen lähtöö..iha kiva haju siel.
Stala: Niinhän sen olis voinu. Sori vaan.
Staly: Laitellaa ny vaa paikat sukkelaa kuntoo. Voidaa sit nauttii olosta koko ilta ku touhutaa ny kiireellä.
Stala: Sä oot sitte ihana ku autat mua. Eihän sun oikeestaa kuuluis siivota tääl.
Staly: Hui hai, mä haluun sut pian itellein. Siks mä sua autan.
Stala: Vai haluu se mut.. Mitäs aion mulla tehä?
Staly: Teeppäs poika nyt kiltisti töitä nii sit näät.

He siivoavat ja tunnissa kaikki on tehty. He menevät kauppaan. Pian he voivat viettää rauhaisaa iltaa ja nauttia toisistaan.

Perjantaina Nicky tulee kiireellä kotiin, ottaa laukkunsa ja hyppää bussiin. Niksu on vastassa bussiasemalla. He halaavat ja kävelevät autolle.

Niko: Että on ihana nähä sua.
Nicky: Niin suakin, komistus.
Niko; Sä oot mun hunajaiseni

Autossa Niksu vielä pussailee Nickyä.

Nicky: Jos ajettais ny sun luo, pian.
Niko: Ei kai sun mieles oo se mitä luulen?
Nicky hymyilee: Saattaapi olla...
Niko: No sit ajan täyttä vauhtia!

Pihaan päästyä Nickyn laukku unohtuu autoon. He ryntäävät sisään. He unohtavat kaiken muun paitsi toisensa. Johonkin kohtaan putoaa kengät, johonkin takki, jonnekin paita jne. He ovat aivan hassuja. Mutta monen päivät tuhmat puheet ja kirjoittelut ovat saaneet hieman paineita aikaiseksi.

Myöhemmin

Nicky: Mä en tiennykkää et sä asut tälläses vanhas talos.
Niko: Tää on ollu mun isovanhempien. Tää talo on melkee 100 v. vanha. Mä oon laitellu tätä kuntoo täs pikkuhiljaa. Jos vaikka joskus tänne tulis joku emännäksi.
Nicky: Mun tarvii mennä kattoo millast tääl oikee on.
Niko: Mä esittelen sulle.

Niksu vie Nickyä huoneesta toiseen.

Nicky; Tääl on ihanaa. Sul on upee koti. Ootsä ite korjannu kaiken tääl?
Niko: Oon. Taidan mä osata muutaki ku bassoo soittaa.
Nicky: No tottavie osaat! Sähä oot mahtava nikkari.
Niko: Kiitos. Kivaahan tällänen näprääminen on. Käden jälki näkyy hyvin.
Nicky: Ja upee jälki! Ainii, mun laukku jäi autoo.
Niko: Mä haen sen sulle. Oota.

Nicky purkaa laukkuaan.

Niko: Mitäs haluut tehä? Mennä jonnee? Vai lämmitetääks sauna? Mul on tuol pihal iha kiva puusaunakin.
Nicky: On vai? Mennää sit sinne.

He menevät saunalle.
Back to top Go down
pikkupiru

Female Number of posts : 57
Registration date : 2007-05-01

PostSubject: Re: Monstermaman tarinointia!   Monstermaman tarinointia! - Page 5 Icon_minitimeThu Jun 07 2007, 14:20

Ja taas kerran upea jatko-osa!!! jatka sit ku kerkeet (eli mahdollisimman nopeesti Twisted Evil )
Back to top Go down
Blackwolf

Blackwolf

Female Number of posts : 304
Registration date : 2007-05-11

PostSubject: Re: Monstermaman tarinointia!   Monstermaman tarinointia! - Page 5 Icon_minitimeThu Jun 07 2007, 17:45

Jatkappas. Mahtavaa tarinaa, pakko saada lisää, pakko lukea. Tähän jää oikeesti koukkuun. Ja mä kuolen jos en saa lisää luettavaa!! Very Happy
Back to top Go down
http://the-blackwolf.deviantart.com
Monstermama

Monstermama

PostSubject: Re: Monstermaman tarinointia!   Monstermaman tarinointia! - Page 5 Icon_minitimeFri Jun 08 2007, 13:14

Laitan kiireellä teille jatkon jos taas kohta on netti pimeenä. Siis Nickyn ja Niksun puuhia, olla hyvä.

Nicky: Ompas tääl romanttisen tuntuista. Ihana pieni saunatupa täs samas. Kyl sul on tääl ihanaa.
Niko: Haluisitsä asuu tääl?
Nicky: Kukas ny ei tälläses haluis asuu! Noin hieno puutarhaki. Oi, ..öö.. etkai sä ny kysyn sitä sillee? Siis oikeest? Et mä tulisin, siis tänne?
Niko: Nii, onhan tää aikaista kysyy ku ei olla tunnettu minkää aikaa. Mut mul ei oo ollu tälläst tunnetta koskaa ketää kohtaa. Sun on pakko olla mulle se oikea.
Nicky: Voi Niksu, ootsä ny varmast iha tosissas?
Niko: Tottakai!
Nicky: Tulenhan mä, ilomielin! Mut en mä kyl tiedä miten mun töiden kaa. Enhän mä nyt heti voi tulla.
Niko: Tule heti kun pääset.

Nickylle tulee kyyneleet silmiin.

Nicky: Miten täs elämäs nyt näin kävi? Mähän oon sun fani ja ny sä pyydät mua sun luo asuma. Miten must voi tulla sun vaimo?
Niko: Eikös elämä olekkii ihmeellistä. Mut käydääks me nyt lämmittää saunaa?
Nicky: Senkin komistus! Mä koen hirveetä tunnemyllerrystä ja sä puhut vaa saunasta. On siin mul ja mies!
Niko: Nii en mä oikee naiseltakaa taida näyttää...
Nicky: No et todellakaa! Tollanen, tollanen..no..varsinainen uros jokatapauksessa.
Niko: Mitäs jos tää uros veis sen naaraan tuonne saunakamariii koht ku ollaa pantu puut uuniii?
Nicky: Nii, pitäähän toki sekin tarkastaa millast siel on?
Niko: Siel oleva patja olis kans sellanen mitä voisit kokeilla.
Nicky: No, jos mä sit vähä istahdan siihen...

Nicky istuu sängyn laidalle. Niksu tulee Nickyn luo. Nicky ottaa Niksua kaulasta ja selästä kiinni. Niksu siirtää Nickyn sängylle loikomaan ja jää Nickyn päälle.

Niko: Ootsä mun rakas vaimo?
Nicky: Oon
Niko: Haluutsä mut sun mieheks?
Nicky: Haluun
Niko: Haluutsä mua ny?
Nicky: Haluun
Niko: Vastaatsä kaikkee myöntävästi?
Nicky: Jooh....

Mutta siinä vaiheessa ei Niksu enää jaksanut kysellä. He puuhasivat jo jotain muuta.
Back to top Go down
Blackwolf

Blackwolf

PostSubject: Re: Monstermaman tarinointia!   Monstermaman tarinointia! - Page 5 Icon_minitimeFri Jun 08 2007, 13:34

Oooo, mielenkiintosta! Very Happy Jatkappas, tää o hyvä tarina. (:
Back to top Go down
Blood-girl

Blood-girl

Female Number of posts : 100

PostSubject: Re: Monstermaman tarinointia!   Monstermaman tarinointia! - Page 5 Icon_minitimeFri Jun 08 2007, 21:33

Jatkeles äkkii! Mielenkiintosta tarinaa edelleen.
Back to top Go down
Monstermama

Monstermama

PostSubject: Re: Monstermaman tarinointia!   Monstermaman tarinointia! - Page 5 Icon_minitimeSat Jun 09 2007, 07:16

Tuliks jatko tarpeeks nopee?

Staly tekee illaksi kinkkusalaatin. Valkosipulipatongit ovat uunissa paistumassa. Stala availee kuohari ja viinipulloja.

Stala: Mikä ilta meil onkaa täs tulos. Hyvää pikkupurtavaa, hyvää juotavaa ja sinä.
Staly hymyilee: Niinpä... Keksitäänköhän me mitää tekemistä.
Stala: Kait sitä ny jotaa keksii. Juodaa vaik nuo loputki pullot tyhjiks ja sammutaa jos ei muuta keksitä.
Staly: Selvä.

Staly kumartuu ottamaan peltiä uunista. Stala tulee Stalyn taa ja ottaa Stalysta kiinni.

Staly: Varo vähä! Saat kuumast pellist käsiis kohta.
Stala: Täs on mul jo sen verra kuuma nainen et pelti ei paljo missää tunnu.
Staly: Joo joo, ootas ny hetki viel. Koht saat sit yhtä sun toista.
Stala: Saan? Oliks tuo lupaus?
Staly nauraa: Jos niin haluut!
Stala: Selvähän se!

He vievät syötävät olkkariin.

Stala: Mitäs katellaa telkusta? Mul ei oo paljoo leffoja. Mut haluuks kattoo onks näist mikää sust hyvä.
Staly: Tääl on muute suurin osa hyviä. Taidetaa tykätä aika pitkält samoist leffoist. Olishan nuo Hohto ja Potteritkin hyviä mut katellaas Turhapuroo. Siihe ei tarvi keskittyy. Mä ainakin osaan ne ulkoo, mut aina ne on yhtä hyviä.

He ottavat salaattia kuppeihinsa. Parin haarukallisen jälkeen Staly ottaa Stalan kupista.

Stala: No mitäs sä nyt?
Staly: Etkös tiedä et ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella.
Stala: No oon kuullu ton. Mitä sit?
Staly: Sun kupissa on parempaa salattia.
Stala: Kuin ni? Ihan samaa tää on.
Staly: Tajuu jo! Ku se on SUN kupissa. Mä tahon samast!
Stala: Aijaa, sori mä en tajunu.

Niin sitä vedellään loppusapuskat samasta kupista ja samasta patongin pätkästä.

Stala: Sun kaa on sitte kiva syödä.
Staly: Mitäs tuo nyt tarkottaa?
Stala: Et sun kaa on kiva syödä.
Staly: Höh, oli tuo ja selvennys...
Stala: Saanks jälkkärii?
Staly: Enhän mä sitä tehny! Eiku joo...saat!
Back to top Go down
Sinttu

Sinttu

Female Number of posts : 314

PostSubject: Re: Monstermaman tarinointia!   Monstermaman tarinointia! - Page 5 Icon_minitimeSat Jun 09 2007, 17:28

Kivaahan se on, jos jatkoa tulee nopeesti. Että sie osaat kirjoittaa noita vuoropuheluita, mulla on täällä hauskaa lukiessa. Wink Mutta jatkoahan on aina pakko ruinata, nii että jatkappas taas. Very Happy
Back to top Go down
Monstermama

Monstermama

PostSubject: Re: Monstermaman tarinointia!   Monstermaman tarinointia! - Page 5 Icon_minitimeSat Jun 09 2007, 18:33

Joopajoo, vuoropuheluita. Enhän mä muuta osaakka. Mut kiva jos joku lukee! Very Happy
Back to top Go down
Sinttu

Sinttu

Female Number of posts : 314

PostSubject: Re: Monstermaman tarinointia!   Monstermaman tarinointia! - Page 5 Icon_minitimeSat Jun 09 2007, 19:24

Monstermama wrote:
Joopajoo, vuoropuheluita. Enhän mä muuta osaakka. Mut kiva jos joku lukee! Very Happy

Neih, emmie sitä tarkoittanu. Ohan sun tarinassa muutakin kuin vuoropuheluita. Mut loistava tarina anyway! Smile

Sorry OFF...
Back to top Go down
Blackwolf

Blackwolf

PostSubject: Re: Monstermaman tarinointia!   Monstermaman tarinointia! - Page 5 Icon_minitimeSat Jun 09 2007, 22:21

Jatkoa, jos saa pyytää..? :3 Miten sul ei lopu ideat ton tarinan kirjottamisessa? Ku mul loppuu ideat jo näitten 'kommenttien' kirjottamisessa!! Very Happy
Back to top Go down
Monstermama

Monstermama

PostSubject: Re: Monstermaman tarinointia!   Monstermaman tarinointia! - Page 5 Icon_minitimeSun Jun 10 2007, 06:41

Niksu lämmittää saunaa. Nicky kävelee pihassa ja haaveilee. Saankohan mä tän kaiken omaks? Voi mikä unelmien täyttymys se olis. Tollanen vanha talo, iso ihana puutarha ja Niksu. Nicky tälläisen talon emäntänä. Ai miten ihana haavekuva. On se kyl hassuu. Tollanen kaveri kuka kulkee ketjuhousuissa ja renkaita naamassa asuu tällee.

Niko: Jopas oot miettiliään näkönen. Mitäs tuumit?
Nicky: Tuumaan vaan. Mut kyl tääl osaa olla hienoo.
Niko: Sä oot hieno. Sä voisit olla tän talon emäntä jos niin haluut.
Nicky kuiskaa: Sitähän mä just haaveilin et se olis ihanaa.
Niko: Haaveilit? Sä siis oikeest haluisit tulla tänne?!
Nicky: Kyllä, iha oikeest.
Niko: Voitaisko me sopia et ollaa kihloissa?
Nicky: Voitais.

Nicky ottaa Niksua kaulasta kiinni, Niksu Nickyä vyötäröltä. He halaavat ja pussaavat hyvin pitkään.

Niko: Meillä olis sauna valmis. Jos me siellä juhlistettais kihlausta?
Nicky: Iha miten haluat. Mä en muute oo ollu tollases saunas vuosiin.

He menevät lauteille. Nicky huomaa, että vesiastiassa on vihtakin.

Nicky: Vihta? Mistä sä tän sait?
Niko: Tekemällähän näitä saa. Mul on tuo montakin kuivattuna.
Nicky: Oijoi, mitä vielä? Sä oot mahtava.

Lauantaiaamu ja parit heräilevät. Nicky ja Niksu tuntevat hyvää mieltä kihlauksestaa.

Niko: Käyää ostamas sormukset ny heti. Mä tahon antaa sulle jonkun sormuksen heti tänää.
Nicky: Jopas sul ny hätä. Mut kyl se mulle sopii.
Niko: Kututaa Staly ja Stala illaks tänne. Kai sä haluut uutises Stalylle kertoo.
Nicky; Hyvä idis! Mennää syömäää et päästää kauppoihin.

Samalla Nicky kutsu Stalyn ja Stalan illaksi kyläään. He lupaavat tulla.

Nicky ja Niksu katselevat sormuksia. Vaike päättää minkä haluaa. Lopulta päätös on kuitekin tehty. Sen jälkeen ruokakauppaan ja juominkien ostoon.

Kotona Niksu pyytää Nickyä tulemaan ulos.

Nicky. Mitäs sä nyt?
Niko: Tuu ny toho ison koivun luo. Sehä on niin upee ny ku silmut vähä alkaa vihertää.
Nicky: Joo sit.

Jaa, mitäs ne ny siel koivun luon tekee?
Back to top Go down
Monstermama

Monstermama

PostSubject: Re: Monstermaman tarinointia!   Monstermaman tarinointia! - Page 5 Icon_minitimeSun Jun 10 2007, 06:43

Sinttu wrote:
Monstermama wrote:

Neih, emmie sitä tarkoittanu. Ohan sun tarinassa muutakin kuin vuoropuheluita.

En ottanu millää lailla pahana tota. Mut se on tosiasiaa, vuoropuhelu luonnistaa ihan erilailla ku suora teksti. Se nyt vaa on mun alaa.
Back to top Go down
Blackwolf

Blackwolf

PostSubject: Re: Monstermaman tarinointia!   Monstermaman tarinointia! - Page 5 Icon_minitimeSun Jun 10 2007, 06:48

Jatkoa jatkoa, ja mieluiten nopeesti.. Wink Ihana tarina, tätä on kiva lukee. ~
Back to top Go down
Little-devil

Little-devil

Female Number of posts : 39
Registration date : 2007-05-16

PostSubject: Re: Monstermaman tarinointia!   Monstermaman tarinointia! - Page 5 Icon_minitimeSun Jun 10 2007, 22:43

Hmm.. Jatkas ihmees.. Tähän uppoutuu niin ihanastai..Tää vie murheet pois mielestä..
Back to top Go down
Monstermama

Monstermama

PostSubject: Re: Monstermaman tarinointia!   Monstermaman tarinointia! - Page 5 Icon_minitimeMon Jun 11 2007, 07:05

No jatketaa ihmees! Ollapa hyvä.

Pian Nicky tajuaa miksi sinne koivun luo on mentävä. Nickyä alkoi jännittämään. Se aikoo kosia mua ton koivun luona! Hieno paikka, Nicky ajattelee. Niksu on taluttanut Nickyn haluamaansa paikkaan. Nicky seisoo ja Niksu polvistuu hyvin perinteiseen tyyliin.

Niko: Mä haluun tehä tän ny iha virallisesti eli. Nicky, haluutko tulla mun vaimoks?
Nicky: Haluan. Kovasti mä sitä haluan.

Ja sitten Nicky taas itkee. Niksu halaa, pussaa, ja kertoo rakkaudestaan. Sormukset vaihdetaan. Nicky katselee kättään. Kuinka loistavalta nimettömässä oleva sormus näyttääkään. He kävelevät käsi kädessä sisään. Iltaa varten on kuitenkin saatava asiat kuntoon. Ruoka valmiiksi ja naposteltavat pilkottua jne.

Nicky: Kerrotaanko me kihlauksesta vai annetaanko nähä sormukset?
Niko: Katellaan, ei kerrota heti. Eiköhän ne näe sormukset varsinaisen sukkelaa. Itekin koko ajan ihailet kättäs.
Nicky: No niin ihailen. On tää hienoo. Mut ny touhutaa sukkelaa et illaks on asiat kunnos. Laitaks sä taas vihdat meille?
Niko: Laitan laitan, täytyyhä ny Stalynki saada vihtoo kunnol.

Kello lähenee neljää ja Staly&Stala saapuvat. Staly ihmettelee miten hieno paikka Niksulla on. Stalylle näytetään paikkoja.

Staly: No jo sul on tääl hienot paikat! Täähän on yks unelmatalo.

Niksu kertoo talon historiaa ja mitä hän on tehnyt.

Staly: Kyl sä sit olet taitava rakentelee
Nicky: Tulkaa jo kahville. Otetaan täs vähä valipalaa ni sit illal syödää saunan jälkee.
Staly: Kiitos tullaa.
Stala: Syöminen jo maistuuki. Eihä tuo Staly päästän mua tauolle ku sil oli vaa kiire tänne.
Staly: Oos ny!

He olivat vähän aikaa istuneet ku yht´äkkiä Staly huutaa.

Staly: Sormus! Sul on sormessas sormus!
Stala: Ootteks te kihlois?
Nicky: Ollaa me! Eiks oo hienoo?
Staly: On se.

Stala on jo Nickyn luona halaamassa omia onnittelujaan.

Stala: Te päätitte mennä heti kihloihin. Mut onhan se hieno juttu.
Staly: Kyl te näytätteki tosi rakastuneilt ja onnellisilta.
Niko: Niinhän me ollaankin. Vai mitä Nicky?
Nicky: Ollaa me. Mä oon nii rakastunu toho komistuksee et ei oikee voi käsittää.
Staly: Upeet sormukset. Koskas te muute päätitte mennä kihloihi?
Nicky: Eilen. Mä haaveilin miten ihanaa olis olla tän talon emäntä ja sit tulee toinen ja kysyy et haluisinks mä tänne emännäks.
Staly: Ja sähän halusit.
Nicky: Ja kovast! Se lisäks et saan Niksun saan tälläsen unelma talon ja puutarhan. Et tiedä miten onnellinen oon.
Staly: Kyl sen sust näkee.
Back to top Go down
Blackwolf

Blackwolf

PostSubject: Re: Monstermaman tarinointia!   Monstermaman tarinointia! - Page 5 Icon_minitimeMon Jun 11 2007, 21:07

Jatkoa! On se ihme ja kumma ku jotku osaa kirjottaa näin hyvää tarinaa. :3
Back to top Go down
Little-devil

Little-devil

Female Number of posts : 39
Registration date : 2007-05-16

PostSubject: Re: Monstermaman tarinointia!   Monstermaman tarinointia! - Page 5 Icon_minitimeMon Jun 11 2007, 22:16

Uijuijui.. Jatkoo jatkoo.. Ihanaa stoorii taasen Smile
Back to top Go down
Örvis

Örvis

Female Number of posts : 596
Registration date : 2007-05-04

PostSubject: Re: Monstermaman tarinointia!   Monstermaman tarinointia! - Page 5 Icon_minitimeTue Jun 12 2007, 09:13

Tosi hyvä tarina! Very Happy

Jatkoa tai ammun!
Ei ei ei, mutta sittenhän Mama ei voi enää kirjoittaa, jos ammun...
Perun sanani, mutta haluun edelleenki jatkoo!
Back to top Go down
Monstermama

Monstermama

PostSubject: Re: Monstermaman tarinointia!   Monstermaman tarinointia! - Page 5 Icon_minitimeTue Jun 12 2007, 09:43

Se on ihme ja kumma ku jotku vaa aina jaksaa lukee ja lukee tätä! Ja on se hyvä örveltäjäkö ku et ammu. Huh! Romanssithan on aina ihania, eikö?

Kiitos kaunis kaikille lukijoille

Pian alkaa tämän perheen loma-aika ja silloin ei taida Mami ehtiä kirjoittelee. Koittakaas kestää. Riehukaa ite jossaa.

Keep on rockin all summer long!
Back to top Go down
Nickin salarakas

Nickin salarakas

Female Number of posts : 22
Registration date : 2007-05-22

PostSubject: Re: Monstermaman tarinointia!   Monstermaman tarinointia! - Page 5 Icon_minitimeTue Jun 12 2007, 15:19

Woo...kiva tarina....jatka kun kerkeet!
Back to top Go down
Nick G.
SO. Member

Male Number of posts : 15
Registration date : 2007-05-17

PostSubject: Re: Monstermaman tarinointia!   Monstermaman tarinointia! - Page 5 Icon_minitimeWed Jun 13 2007, 21:29

Laughing Laughing
Back to top Go down
http://www.showbyso.com
Blood-girl

Blood-girl

Female Number of posts : 100

PostSubject: Re: Monstermaman tarinointia!   Monstermaman tarinointia! - Page 5 Icon_minitimeWed Jun 13 2007, 21:40

Nick G. wrote:
Laughing Laughing

Luitko ton tarinan kokonaa? Laughing (Ois aika JÄNNÄÄ lukee itestä tollasta tarinaa Very Happy Siis jos joku ois kirjottanu must tollein. Wink )
Back to top Go down
Bass
Pääjehu
Bass

Male Number of posts : 369

PostSubject: Re: Monstermaman tarinointia!   Monstermaman tarinointia! - Page 5 Icon_minitimeWed Jun 13 2007, 21:41

Blood-girl wrote:
Nick G. wrote:
Laughing Laughing

Luitko ton tarinan kokonaa? Laughing (Ois aika JÄNNÄÄ lukee itestä tollasta tarinaa Very Happy Siis jos joku ois kirjottanu must tollein. Wink )

Et usko miten mä repesin... Very Happy Nojooh... Muistetaanpa pysyä aiheessa!
Back to top Go down
https://soboard.niceboard.com/
kitida

kitida

Female Number of posts : 4
Registration date : 2007-06-10

PostSubject: Re: Monstermaman tarinointia!   Monstermaman tarinointia! - Page 5 Icon_minitimeWed Jun 13 2007, 23:10

Koskahan monstermama jatkaa tarinaa.. Smile
Back to top Go down
Sponsored content

PostSubject: Re: Monstermaman tarinointia!   Monstermaman tarinointia! - Page 5 Icon_minitime

Back to top Go down

Monstermaman tarinointia!
Back to top 
Page 5 of 7Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
 Similar topics
-