| Livemusiikki! | |
|
|
Author | Message |
---|
Tulilintu
Number of posts : 130 Paikkakunta : Turku Registration date : 2011-01-19
| Subject: Livemusiikki! Fri May 13 2011, 09:52 | |
| Tänne voi kertoa muita Tulevia mielenkiintoisia keikkoja! sekä keskustella niistä! Jospa minä aloitan! Stala esiintyy On the Rocksissa muutenkin..tässä muutama kaikka! Ke 3.8. STALA & GLITTER plays 70´s glamrock (Bowie,T-Rex,Slade,Sweet...)! Ke 17.8. STALA & PSBS (Paul Stanley Boozing Society) plays 80´s Kiss! STALA&HÖRPÄNDEEROS rokkailee keskiviikkosin! ajat voi katsoa täältä! http://www.ontherocks.fi/showPage?page_id=2 STALA & PSBS esiintyy myös Porispere Porispere 5.-6.8.2011. Paul Stanley Boozing Society Hot Summer Show Pub Katse, Jyväskylä 30. heinäkuuta Taas kerran tarjoutuu meille suomalaisille mahdollisuus tutustua jmusan monimuotoisuuteen kun vuonna 1987 perustettu rockbändi Guitar Wolf nousee lavoille heinäkuussa Helsingissä, Turussa ja Tampereella nahkarotseissaan ja arskoissaan! http://www.fullsteamrecords.com/sitenews/view/-/nid/380/ngid/4
Last edited by Tulilintu on Tue Jul 12 2011, 19:07; edited 1 time in total | |
|
| |
Joni Master
Number of posts : 279 Age : 35 Paikkakunta : PIEKSÄMÄKI Registration date : 2007-05-01
| Subject: Re: Livemusiikki! Fri May 13 2011, 17:52 | |
| PSBS?? Stala SO Jyväskylässä??
| |
|
| |
Tulilintu
| Subject: Re: Livemusiikki! Fri May 13 2011, 19:25 | |
| - Joni Master wrote:
- PSBS?? Stala SO Jyväskylässä??
PSBS-Paul Stanley Boozing Society..on Kiss koverbändi jossa Stala on laulajana..eli ei mitään tekemistä Stala & so kanssa! Bändi soittaa Kiss kovereita! | |
|
| |
Joni Master
Number of posts : 279 Age : 35 Paikkakunta : PIEKSÄMÄKI Registration date : 2007-05-01
| Subject: Re: Livemusiikki! Fri May 13 2011, 21:55 | |
| - Tulilintu wrote:
- Joni Master wrote:
PSBS-Paul Stanley Boozing Society..on Kiss koverbändi jossa Stala on laulajana..eli ei mitään tekemistä Stala & so kanssa! Bändi soittaa Kiss kovereita! En ole tälläisestä kuullutkaan, onko tästä lisätietoa? Onko ollut pitkäänkin pystyssä?? | |
|
| |
Örvis
Number of posts : 596 Age : 32 Paikkakunta : Mikkeli Registration date : 2007-05-04
| Subject: Re: Livemusiikki! Sat May 14 2011, 10:12 | |
| - Joni Master wrote:
- Tulilintu wrote:
- Joni Master wrote:
PSBS-Paul Stanley Boozing Society..on Kiss koverbändi jossa Stala on laulajana..eli ei mitään tekemistä Stala & so kanssa! Bändi soittaa Kiss kovereita! En ole tälläisestä kuullutkaan, onko tästä lisätietoa? Onko ollut pitkäänkin pystyssä?? Facebookista löytyy kaikki. Eihän tästä pitkä aika ole, kun Stala esiteltiin tuon yhtyeen laulajaksi. Itse olen vahvasti sitä mieltä, että nuo yhtyeet, joissa Stala on mukana, ovat lähes identtisiä SO.:n kanssa (lukuunottamata tuo PSBS). Eri nimi ja eri kuteet. Mutta minä kun luulin, että SO. tulee jossain vaiheessa jyväskylään... Tulen varmasti joillekin keikoille mukaan, voi kun asuis pääkaupunkiseudulla. | |
|
| |
Joni Master
| Subject: Re: Livemusiikki! Sat May 14 2011, 11:37 | |
| - Linba wrote:
- Joni Master wrote:
- Tulilintu wrote:
- Joni Master wrote:
PSBS-Paul Stanley Boozing Society..on Kiss koverbändi jossa Stala on laulajana..eli ei mitään tekemistä Stala & so kanssa! Bändi soittaa Kiss kovereita! En ole tälläisestä kuullutkaan, onko tästä lisätietoa? Onko ollut pitkäänkin pystyssä?? Facebookista löytyy kaikki. Eihän tästä pitkä aika ole, kun Stala esiteltiin tuon yhtyeen laulajaksi.
Itse olen vahvasti sitä mieltä, että nuo yhtyeet, joissa Stala on mukana, ovat lähes identtisiä SO.:n kanssa (lukuunottamata tuo PSBS). Eri nimi ja eri kuteet. Mutta minä kun luulin, että SO. tulee jossain vaiheessa jyväskylään... Tulen varmasti joillekin keikoille mukaan, voi kun asuis pääkaupunkiseudulla. Sekoitit sen varmaan STALA & PSBS kun niillähän on siellä keikka. Vai oisko niin hyvä tuuri että kummatkin tekee keikan siellä? | |
|
| |
Örvis
Number of posts : 596 Age : 32 Paikkakunta : Mikkeli Registration date : 2007-05-04
| Subject: Re: Livemusiikki! Sat May 14 2011, 12:06 | |
| Mutta Niksu kerto Kuopiossa, että SO. tulee Jyväskylään. Ainakin näin ymmärsin.. | |
|
| |
Joni Master
| Subject: Re: Livemusiikki! Sat May 14 2011, 12:58 | |
| - Linba wrote:
- Mutta Niksu kerto Kuopiossa, että SO. tulee Jyväskylään. Ainakin näin ymmärsin..
Ohoh, tää olisi kyllä hienoa! | |
|
| |
Tulilintu
| Subject: Re: Livemusiikki! Tue May 24 2011, 12:43 | |
| Tässä pari näytettä tosta Coveri bändistä STALA & HÖRPÄNDEEROS!! https://www.youtube.com/watch?v=d5fC1z0dWfQ https://www.youtube.com/watch?v=8hFWyreW2YY&feature=related https://www.youtube.com/watch?v=GKA9Llyq7fw&feature=related Tollon toi tunnetiin nimellä Sampsa Astala Showband...nykyisin siis STALA & HÖRPÄNDEEROS!! | |
|
| |
Joni Master
| |
| |
Joni Master
| Subject: Re: Livemusiikki! Tue Jul 12 2011, 17:32 | |
| "30.7 Jyväskylän Vauhtiajoissa!"
En löydä mitään tietoa tälläisestä tapahtumasta? 2 keikka samana päivänä?? | |
|
| |
Tulilintu
| Subject: Re: Livemusiikki! Tue Jul 12 2011, 19:12 | |
| - Joni Master wrote:
- "30.7 Jyväskylän Vauhtiajoissa!"
En löydä mitään tietoa tälläisestä tapahtumasta? 2 keikka samana päivänä?? Ei toki! Mulla vaan tuli vahingossa kirjoitettua kaksi kertaa toi 30.7 keikka! olen poistanut virheen tosta aloitus vietistä! | |
|
| |
Joni Master
| Subject: Re: Livemusiikki! Fri Jul 15 2011, 20:38 | |
| Aaaah, kiitos tiedosta. Olenko ymmärtänyt oikein että tossa bändissä on vain Stala ja muut SO. jäsenet eivät liity tähän mitenkään? Ovatko he yleensä edes katsomassa?? | |
|
| |
Sinttu
Number of posts : 314 Registration date : 2007-05-01
| Subject: Re: Livemusiikki! Sat Jul 16 2011, 10:28 | |
| - Joni Master wrote:
- Aaaah, kiitos tiedosta. :D Olenko ymmärtänyt oikein että tossa bändissä on vain Stala ja muut SO. jäsenet eivät liity tähän mitenkään? Ovatko he yleensä edes katsomassa??
Stala: vocals Wiren: lead gtr Maza; gtr, voxals Syrde: bass Beck: drums Näätkö mielestäsi PSBS'n promokuvissa enemmänkin SO.n jäseniä, vai mistä moinen kysymys? Heh. Keikkayleisöstä tuskin kukaan osaa sanoa mitään... Ellei sitten ole ollut On The Rocksissa katsomassa nimenomaan tätä bändiä. | |
|
| |
Joni Master
| Subject: Re: Livemusiikki! Sat Jul 16 2011, 17:17 | |
| On muuten hankala saada hotellia kyseiselle päivälle kun on se MM-Ralli. | |
|
| |
Tulilintu
| Subject: Re: Livemusiikki! Tue Jul 26 2011, 17:22 | |
| - Linba wrote:
- Joni Master wrote:
- Tulilintu wrote:
- Joni Master wrote:
PSBS-Paul Stanley Boozing Society..on Kiss koverbändi jossa Stala on laulajana..eli ei mitään tekemistä Stala & so kanssa! Bändi soittaa Kiss kovereita! En ole tälläisestä kuullutkaan, onko tästä lisätietoa? Onko ollut pitkäänkin pystyssä?? Facebookista löytyy kaikki. Eihän tästä pitkä aika ole, kun Stala esiteltiin tuon yhtyeen laulajaksi.
Itse olen vahvasti sitä mieltä, että nuo yhtyeet, joissa Stala on mukana, ovat lähes identtisiä SO.:n kanssa (lukuunottamata tuo PSBS). Eri nimi ja eri kuteet. Mutta minä kun luulin, että SO. tulee jossain vaiheessa jyväskylään... Tulen varmasti joillekin keikoille mukaan, voi kun asuis pääkaupunkiseudulla. Joo!! PSBS on erillinen bändi samoin kuin Glitter! Sampsa laulaa tällä hetkellä kolmessa eri Bändissä! PSBS:(Paul Stanley Boozing Society) plays 80´s Kiss! Glitter: plays 70´s glamrock (Bowie,T-Rex,Slade,Sweet...)! Stala & So (sama kokoonpano on Hönpändeeros coveri yhtyeessä) Tässä näyte Glitter bändistä!Sunset Beach Party Karkkila 23.07.2011 https://www.youtube.com/watch?v=QStwULgn9U8 | |
|
| |
Joni Master
| Subject: Re: Livemusiikki! Thu Jul 28 2011, 17:24 | |
| Tuosta Glitteristä en tiennytkään. :-O Kiitokset tiedosta! Onko niillä ollut keikkoja? Onko boardilta tulossa ketään Jyväskylään lauantaina?? Itse olen. | |
|
| |
Sponsored content
| Subject: Re: Livemusiikki! | |
| |
|
| |
| Livemusiikki! | |
|