SO. Board
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
SO. Board

Keskustelualue Stala & So.-faneille
 
HomeHome  PortalPortal  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Show by SO.Show by SO.  Log in  

 

 Livemusiikki!

Go down 
4 posters
AuthorMessage
Tulilintu

Tulilintu


Female Number of posts : 130
Paikkakunta : Turku
Registration date : 2011-01-19

Livemusiikki! Empty
PostSubject: Livemusiikki!   Livemusiikki! Icon_minitimeFri May 13 2011, 09:52

Tänne voi kertoa muita Tulevia mielenkiintoisia keikkoja! sekä keskustella niistä! Cool

Jospa minä aloitan! Smile

Stala esiintyy On the Rocksissa muutenkin..tässä muutama kaikka!

Ke 3.8. STALA & GLITTER plays 70´s glamrock (Bowie,T-Rex,Slade,Sweet...)!
Ke 17.8. STALA & PSBS (Paul Stanley Boozing Society) plays 80´s Kiss!
STALA&HÖRPÄNDEEROS rokkailee keskiviikkosin! ajat voi katsoa täältä!

http://www.ontherocks.fi/showPage?page_id=2

STALA & PSBS esiintyy myös Porispere Porispere 5.-6.8.2011.
Paul Stanley Boozing Society Hot Summer Show
Pub Katse, Jyväskylä 30. heinäkuuta



Taas kerran tarjoutuu meille suomalaisille mahdollisuus tutustua jmusan monimuotoisuuteen kun vuonna 1987 perustettu rockbändi Guitar Wolf nousee lavoille heinäkuussa Helsingissä, Turussa ja Tampereella nahkarotseissaan ja arskoissaan! http://www.fullsteamrecords.com/sitenews/view/-/nid/380/ngid/4



Last edited by Tulilintu on Tue Jul 12 2011, 19:07; edited 1 time in total
Back to top Go down
Joni Master

Joni Master


Male Number of posts : 279
Age : 35
Paikkakunta : PIEKSÄMÄKI
Registration date : 2007-05-01

Livemusiikki! Empty
PostSubject: Re: Livemusiikki!   Livemusiikki! Icon_minitimeFri May 13 2011, 17:52

PSBS?? Stala SO Jyväskylässä??

Back to top Go down
Tulilintu

Tulilintu


Female Number of posts : 130
Paikkakunta : Turku
Registration date : 2011-01-19

Livemusiikki! Empty
PostSubject: Re: Livemusiikki!   Livemusiikki! Icon_minitimeFri May 13 2011, 19:25

Joni Master wrote:
PSBS?? Stala SO Jyväskylässä??


PSBS-Paul Stanley Boozing Society..on Kiss koverbändi jossa Stala on laulajana..eli ei mitään tekemistä Stala & so kanssa! Bändi soittaa Kiss kovereita!
Back to top Go down
Joni Master

Joni Master


Male Number of posts : 279
Age : 35
Paikkakunta : PIEKSÄMÄKI
Registration date : 2007-05-01

Livemusiikki! Empty
PostSubject: Re: Livemusiikki!   Livemusiikki! Icon_minitimeFri May 13 2011, 21:55

Tulilintu wrote:
Joni Master wrote:
PSBS?? Stala SO Jyväskylässä??


PSBS-Paul Stanley Boozing Society..on Kiss koverbändi jossa Stala on laulajana..eli ei mitään tekemistä Stala & so kanssa! Bändi soittaa Kiss kovereita!

En ole tälläisestä kuullutkaan, onko tästä lisätietoa? Onko ollut pitkäänkin pystyssä??
Back to top Go down
Örvis

Örvis


Female Number of posts : 596
Age : 31
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 2007-05-04

Livemusiikki! Empty
PostSubject: Re: Livemusiikki!   Livemusiikki! Icon_minitimeSat May 14 2011, 10:12

Joni Master wrote:
Tulilintu wrote:
Joni Master wrote:
PSBS?? Stala SO Jyväskylässä??


PSBS-Paul Stanley Boozing Society..on Kiss koverbändi jossa Stala on laulajana..eli ei mitään tekemistä Stala & so kanssa! Bändi soittaa Kiss kovereita!

En ole tälläisestä kuullutkaan, onko tästä lisätietoa? Onko ollut pitkäänkin pystyssä??

Facebookista löytyy kaikki. Eihän tästä pitkä aika ole, kun Stala esiteltiin tuon yhtyeen laulajaksi.

Itse olen vahvasti sitä mieltä, että nuo yhtyeet, joissa Stala on mukana, ovat lähes identtisiä SO.:n kanssa (lukuunottamata tuo PSBS). Eri nimi ja eri kuteet. Mutta minä kun luulin, että SO. tulee jossain vaiheessa jyväskylään... Tulen varmasti joillekin keikoille mukaan, voi kun asuis pääkaupunkiseudulla.
Back to top Go down
Joni Master

Joni Master


Male Number of posts : 279
Age : 35
Paikkakunta : PIEKSÄMÄKI
Registration date : 2007-05-01

Livemusiikki! Empty
PostSubject: Re: Livemusiikki!   Livemusiikki! Icon_minitimeSat May 14 2011, 11:37

Linba wrote:
Joni Master wrote:
Tulilintu wrote:
Joni Master wrote:
PSBS?? Stala SO Jyväskylässä??


PSBS-Paul Stanley Boozing Society..on Kiss koverbändi jossa Stala on laulajana..eli ei mitään tekemistä Stala & so kanssa! Bändi soittaa Kiss kovereita!

En ole tälläisestä kuullutkaan, onko tästä lisätietoa? Onko ollut pitkäänkin pystyssä??

Facebookista löytyy kaikki. Eihän tästä pitkä aika ole, kun Stala esiteltiin tuon yhtyeen laulajaksi.

Itse olen vahvasti sitä mieltä, että nuo yhtyeet, joissa Stala on mukana, ovat lähes identtisiä SO.:n kanssa (lukuunottamata tuo PSBS). Eri nimi ja eri kuteet. Mutta minä kun luulin, että SO. tulee jossain vaiheessa jyväskylään... Tulen varmasti joillekin keikoille mukaan, voi kun asuis pääkaupunkiseudulla.

Sekoitit sen varmaan STALA & PSBS kun niillähän on siellä keikka. Vai oisko niin hyvä tuuri että kummatkin tekee keikan siellä?
Back to top Go down
Örvis

Örvis


Female Number of posts : 596
Age : 31
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 2007-05-04

Livemusiikki! Empty
PostSubject: Re: Livemusiikki!   Livemusiikki! Icon_minitimeSat May 14 2011, 12:06

Mutta Niksu kerto Kuopiossa, että SO. tulee Jyväskylään. Ainakin näin ymmärsin..
Back to top Go down
Joni Master

Joni Master


Male Number of posts : 279
Age : 35
Paikkakunta : PIEKSÄMÄKI
Registration date : 2007-05-01

Livemusiikki! Empty
PostSubject: Re: Livemusiikki!   Livemusiikki! Icon_minitimeSat May 14 2011, 12:58

Linba wrote:
Mutta Niksu kerto Kuopiossa, että SO. tulee Jyväskylään. Ainakin näin ymmärsin..

Ohoh, tää olisi kyllä hienoa!
Back to top Go down
Tulilintu

Tulilintu


Female Number of posts : 130
Paikkakunta : Turku
Registration date : 2011-01-19

Livemusiikki! Empty
PostSubject: Re: Livemusiikki!   Livemusiikki! Icon_minitimeTue May 24 2011, 12:43

Tässä pari näytettä tosta Coveri bändistä STALA & HÖRPÄNDEEROS!! Cool

https://www.youtube.com/watch?v=d5fC1z0dWfQ

https://www.youtube.com/watch?v=8hFWyreW2YY&feature=related

https://www.youtube.com/watch?v=GKA9Llyq7fw&feature=related

Tollon toi tunnetiin nimellä Sampsa Astala Showband...nykyisin siis STALA & HÖRPÄNDEEROS!!
Back to top Go down
Joni Master

Joni Master


Male Number of posts : 279
Age : 35
Paikkakunta : PIEKSÄMÄKI
Registration date : 2007-05-01

Livemusiikki! Empty
PostSubject: Re: Livemusiikki!   Livemusiikki! Icon_minitimeWed May 25 2011, 02:38

Tulilintu wrote:
Tässä pari näytettä tosta Coveri bändistä STALA & HÖRPÄNDEEROS!! Cool

https://www.youtube.com/watch?v=d5fC1z0dWfQ

https://www.youtube.com/watch?v=8hFWyreW2YY&feature=related

https://www.youtube.com/watch?v=GKA9Llyq7fw&feature=related

Tollon toi tunnetiin nimellä Sampsa Astala Showband...nykyisin siis STALA & HÖRPÄNDEEROS!!

Kiitti. En tiennytkään tästä projektista. Very Happy
Back to top Go down
Joni Master

Joni Master


Male Number of posts : 279
Age : 35
Paikkakunta : PIEKSÄMÄKI
Registration date : 2007-05-01

Livemusiikki! Empty
PostSubject: Re: Livemusiikki!   Livemusiikki! Icon_minitimeTue Jul 12 2011, 17:32

"30.7 Jyväskylän Vauhtiajoissa!"

En löydä mitään tietoa tälläisestä tapahtumasta? 2 keikka samana päivänä??
Back to top Go down
Tulilintu

Tulilintu


Female Number of posts : 130
Paikkakunta : Turku
Registration date : 2011-01-19

Livemusiikki! Empty
PostSubject: Re: Livemusiikki!   Livemusiikki! Icon_minitimeTue Jul 12 2011, 19:12

Joni Master wrote:
"30.7 Jyväskylän Vauhtiajoissa!"

En löydä mitään tietoa tälläisestä tapahtumasta? 2 keikka samana päivänä??

Ei toki! Mulla vaan tuli vahingossa kirjoitettua kaksi kertaa toi 30.7 keikka! olen poistanut virheen tosta aloitus vietistä!
Back to top Go down
Joni Master

Joni Master


Male Number of posts : 279
Age : 35
Paikkakunta : PIEKSÄMÄKI
Registration date : 2007-05-01

Livemusiikki! Empty
PostSubject: Re: Livemusiikki!   Livemusiikki! Icon_minitimeFri Jul 15 2011, 20:38

Aaaah, kiitos tiedosta. Very Happy Olenko ymmärtänyt oikein että tossa bändissä on vain Stala ja muut SO. jäsenet eivät liity tähän mitenkään? Ovatko he yleensä edes katsomassa??
Back to top Go down
Sinttu

Sinttu


Female Number of posts : 314
Registration date : 2007-05-01

Livemusiikki! Empty
PostSubject: Re: Livemusiikki!   Livemusiikki! Icon_minitimeSat Jul 16 2011, 10:28

Joni Master wrote:
Aaaah, kiitos tiedosta. :D Olenko ymmärtänyt oikein että tossa bändissä on vain Stala ja muut SO. jäsenet eivät liity tähän mitenkään? Ovatko he yleensä edes katsomassa??

Stala: vocals
Wiren: lead gtr
Maza; gtr, voxals
Syrde: bass
Beck: drums

Näätkö mielestäsi PSBS'n promokuvissa enemmänkin SO.n jäseniä, vai mistä moinen kysymys? Heh. Keikkayleisöstä tuskin kukaan osaa sanoa mitään... Ellei sitten ole ollut On The Rocksissa katsomassa nimenomaan tätä bändiä.
Back to top Go down
Joni Master

Joni Master


Male Number of posts : 279
Age : 35
Paikkakunta : PIEKSÄMÄKI
Registration date : 2007-05-01

Livemusiikki! Empty
PostSubject: Re: Livemusiikki!   Livemusiikki! Icon_minitimeSat Jul 16 2011, 17:17

On muuten hankala saada hotellia kyseiselle päivälle kun on se MM-Ralli. Laughing
Back to top Go down
Tulilintu

Tulilintu


Female Number of posts : 130
Paikkakunta : Turku
Registration date : 2011-01-19

Livemusiikki! Empty
PostSubject: Re: Livemusiikki!   Livemusiikki! Icon_minitimeTue Jul 26 2011, 17:22

Linba wrote:
Joni Master wrote:
Tulilintu wrote:
Joni Master wrote:
PSBS?? Stala SO Jyväskylässä??


PSBS-Paul Stanley Boozing Society..on Kiss koverbändi jossa Stala on laulajana..eli ei mitään tekemistä Stala & so kanssa! Bändi soittaa Kiss kovereita!

En ole tälläisestä kuullutkaan, onko tästä lisätietoa? Onko ollut pitkäänkin pystyssä??

Facebookista löytyy kaikki. Eihän tästä pitkä aika ole, kun Stala esiteltiin tuon yhtyeen laulajaksi.

Itse olen vahvasti sitä mieltä, että nuo yhtyeet, joissa Stala on mukana, ovat lähes identtisiä SO.:n kanssa (lukuunottamata tuo PSBS). Eri nimi ja eri kuteet. Mutta minä kun luulin, että SO. tulee jossain vaiheessa jyväskylään... Tulen varmasti joillekin keikoille mukaan, voi kun asuis pääkaupunkiseudulla.

Joo!! PSBS on erillinen bändi samoin kuin Glitter!

Sampsa laulaa tällä hetkellä kolmessa eri Bändissä!

PSBS:(Paul Stanley Boozing Society) plays 80´s Kiss!
Glitter: plays 70´s glamrock (Bowie,T-Rex,Slade,Sweet...)!
Stala & So (sama kokoonpano on Hönpändeeros coveri yhtyeessä)

Tässä näyte Glitter bändistä!Sunset Beach Party Karkkila 23.07.2011
https://www.youtube.com/watch?v=QStwULgn9U8

Back to top Go down
Joni Master

Joni Master


Male Number of posts : 279
Age : 35
Paikkakunta : PIEKSÄMÄKI
Registration date : 2007-05-01

Livemusiikki! Empty
PostSubject: Re: Livemusiikki!   Livemusiikki! Icon_minitimeThu Jul 28 2011, 17:24

Tuosta Glitteristä en tiennytkään. :-O Kiitokset tiedosta! Onko niillä ollut keikkoja? Onko boardilta tulossa ketään Jyväskylään lauantaina?? Itse olen.
Back to top Go down
Sponsored content





Livemusiikki! Empty
PostSubject: Re: Livemusiikki!   Livemusiikki! Icon_minitime

Back to top Go down
 
Livemusiikki!
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
SO. Board :: Muu löpinä :: Musiikista-
Jump to: