SO. Board
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
SO. Board

Keskustelualue Stala & So.-faneille
 
HomeHome  PortalPortal  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Show by SO.Show by SO.  Log in  

 

 Uudet jäsenet esittäytyvät!

Go down 
+3
Nebel
-Nash
Tulilintu
7 posters
AuthorMessage
Tulilintu

Tulilintu


Female Number of posts : 130
Paikkakunta : Turku
Registration date : 2011-01-19

Uudet jäsenet esittäytyvät! Empty
PostSubject: Uudet jäsenet esittäytyvät!   Uudet jäsenet esittäytyvät! Icon_minitimeTue Feb 22 2011, 12:51


Tänne voi uudet jäsenet tulla esittäytymään! Cool
Back to top Go down
-Nash




Female Number of posts : 73
Age : 37
Paikkakunta : Hellsinki
Registration date : 2011-02-05

Uudet jäsenet esittäytyvät! Empty
PostSubject: Re: Uudet jäsenet esittäytyvät!   Uudet jäsenet esittäytyvät! Icon_minitimeTue Feb 22 2011, 15:53

Mie aloitan. (jospa tää topsu ei kuolis heti alkuunsa)

Oon tällainen hieman hiljainen ja ujo syksyn lapsi, joka rakastaa merta, sadetta ja vettä. Hiljainen olemukseni, ei kuitenkaan tarkoita, että pitäisin itseäni muita parempana. Olen tarkkailijaluonne enemmän, kuin porukan keskipisteenä viihtyvä.

Musiikki on minulle koko elämä, elän sitä koko sydämellä koko elämäksi. <3

Ja vaikka musiikki onkin vienyt sydämeni kokonaan, on osa jokapäiväistä elämääni, niin maailmani mahtuu myös harrastuksina kirjoittaminen, joka pitää minut hengissä ja viime vuosina valokuvaus on löytänyt paikkaansa sydämessäni.
Back to top Go down
Nebel




Female Number of posts : 26
Registration date : 2011-02-24

Uudet jäsenet esittäytyvät! Empty
PostSubject: Re: Uudet jäsenet esittäytyvät!   Uudet jäsenet esittäytyvät! Icon_minitimeThu Feb 24 2011, 18:59

Päivää vaan. Oon siis ihan uusi ihminen täällä, tämmönen 15-vee tyttö Tuusulasta. Melko hiljanen ja ujo, outo, mutta ihan tavallinen tyyppi. Mulla ei oo mitään harrastuksia paitsi jokapäiväinen musankuuntelu ja satunnainen kirjojen lueskelu. Ja tietokoneen ääressä tulee melkeen joka päivä vietettyä aikaa sekä keikoilla ravattua aina kun mahdollista. Musamakuun kuulu mm. SO., Lordi, Rammstein, Black Sabbath, Ozzy Osbourne, kasarihevi ja kaikki mikä vaan kuulostaa hyvältä. Että silleen.
Back to top Go down
-Nash




Female Number of posts : 73
Age : 37
Paikkakunta : Hellsinki
Registration date : 2011-02-05

Uudet jäsenet esittäytyvät! Empty
PostSubject: Re: Uudet jäsenet esittäytyvät!   Uudet jäsenet esittäytyvät! Icon_minitimeThu Feb 24 2011, 19:50

*päsikäivää* Nebel ja tervetuloa. Laughing
Back to top Go down
Elentharus

Elentharus


Number of posts : 273
Age : 30
Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa
Registration date : 2007-05-04

Uudet jäsenet esittäytyvät! Empty
PostSubject: Re: Uudet jäsenet esittäytyvät!   Uudet jäsenet esittäytyvät! Icon_minitimeThu Feb 24 2011, 23:29

Oi säkin löysit tänne <3 : )
Back to top Go down
Piux




Female Number of posts : 7
Age : 31
Paikkakunta : Hyvinkää
Registration date : 2011-02-21

Uudet jäsenet esittäytyvät! Empty
PostSubject: Re: Uudet jäsenet esittäytyvät!   Uudet jäsenet esittäytyvät! Icon_minitimeThu Feb 24 2011, 23:40

Kaipa minäkin sitten tänne esittäydyn. (:

Vieraiden ihmisten seurassa olen usein melko hiljainen, ehkä jopa vähän syrjäänvetäytyvä ihminen, "se kummallinen mustatukkainen angstisen näköinen tyyppi". Tutut kuitenkin kuvailevat minua iloiseksi ja huumorintajuiseksi ihmiseksi.
(Kumpaakohan luonnetyyppiä mahdan sitten enemmän edustaa? Riippuu varmaan vähän päivästä.) Very Happy

Harrastuksista täytynee mainita ensimmäisenä musiikki. Kuuntelijana olen kaikkiruokainen: jos biisi on hyvä, ei sen esittäjällä tai genrellä ole mitään merkitystä minulle. Lempibändiksi mainittakoon kuitenkin (SO.n lisäksi) Apulanta.
Joskus luova minäni pääsee valloilleen, ja innostun piirtämään, kirjoittamaan tai laulamaan.

Tietokoneella istuminen on varmaankin myös laskettava harrastukseksi, mutta sen vastapainoksi käyn lenkkeilemässä ja ratsastamassa, eli ihan en pääse tähän tuoliin juurtumaan.
Back to top Go down
Raita

Raita


Female Number of posts : 64
Age : 28
Paikkakunta : Kajaani
Registration date : 2011-02-26

Uudet jäsenet esittäytyvät! Empty
PostSubject: Re: Uudet jäsenet esittäytyvät!   Uudet jäsenet esittäytyvät! Icon_minitimeSat Feb 26 2011, 23:55

Vois itekki tänne heittää pienen esittelyn tästä kovanaamasta Very Happy no en mä mikkään kovanaama oo mut, iha sama x)

Joo, eli ihan sellasten tuntemattomien ihmisten seurassa olen todella hiljainen, arka.. Eli siis sellasten joita en tunne sata prosenttisesti. Sit ku tutustun niin oon yks höpisijä löpisijä. Joskus väitän vastaan eri asioista myös, olen kovaääninen, eli ääntä löytyy kyllä, vaikka muille jakaa Very Happy Huumoria on kyllä.

Harrastuksista voin sen verran kertoo että oon harrastanut jalkapalloa ja yleisurheilua. Nyt tällä hetkellä harrastan koripalloa, ratsastusta ja kuvataidetta. En oo viel alottanu lumilautailua Very Happy
Kuuntelen musiikkia joka päivä. Jopa aamulla ennen kouluun menoa, että saapi herättyä kunnolla.
Suosikki bändeihin kuuluvat mm. Muse, SO, Lordi, Pendulum, Linkin Park, Big Bang.. Mun musiikkimaku on todella laaja.

Olen näillänäkymin perheestä se luovin. Kuvataide on koulussa ollut aina 10. Siis sillon kun alkoi tulla numeroita todistuksiin. Mulla ei oo kylläkään mikkään kielipää, mutta kyllä mä ymmärrän jotain mitä joku erimaalanen puhuu, mut lauseiden rakentaminen on vielä hakusessa.

Asun täällä pohjoisessa päin, Kajaanissa ja ikää on kertynyt tänä vuonna 15 vuotta. Olen ehkä perheestä toiseksi tai kolmanneksi pisin. Isosisko on lyhyin vaikka onkin täysi-ikäinen Very Happy Olen elokuvien, musiikin, eläinten, kuvataiteen ja urheilun ystävä.

Noh, tässä olisi tämmöinen "pikku" esittely Smile

EDIT// Mä pyörin netissä nimimerkeillä: Dregwolf, Raita tai Darkwolf. Esim. Deviantartissa nikini on Dregwolf ja joillain fooruil käytän Raitaa nimimerkkinä ja sit tuol tuol lordi foorul olen Darkwolf.
Eli minut voi bongata monesta paikasta Very Happy


Last edited by Raita on Sun Feb 27 2011, 13:03; edited 1 time in total
Back to top Go down
Ziki

Ziki


Female Number of posts : 54
Age : 27
Paikkakunta : Hamina
Registration date : 2011-02-27

Uudet jäsenet esittäytyvät! Empty
PostSubject: Re: Uudet jäsenet esittäytyvät!   Uudet jäsenet esittäytyvät! Icon_minitimeSun Feb 27 2011, 12:53



Voisin esitellä itteni kanssa, että tiedätte minkälainen neito täälä kirjottaa.

Joo, eli oon suht sosiaalinen, yleensä aina, mutta ihan tuikituntemattomien parissa oon sitte semmonen hissunkissun tyyppi. Öäh, oon myöskin välillä yksinäinen susi, että haluun viettää vaan itseni kanssa.

Harrastuksiin kuuluu; Oma bändi Mav!s ja muutenkin klassiset instrumentit esim, piano.
Ulkona oleskelu, avanto-uinti ja kesä uinti tietty, facebook <3

Asustelen Haminassa, etelä-suomessa, ihan jees paikka, kaikki tuntee suunnilleen toisensa ;D.

Muille foorumeille, joille kuulun; Monsterboard (Lordi aiheinen)
& Hevoset.com, suunnilleen kaikkea muuta, kun hevosiin liittyvää keskustelua (musiikki) ja muuta !

Mut tunnetaan aikamoisena viestihirmuna, niinkun esim saatan lähettää saman päivän aikana 20 viestiä (en usko, että teen sen täälä!) : D

Mutta tässä tämmönen pieni esittely!
Back to top Go down
http://mywordltempation.blogspot.com/
Sponsored content





Uudet jäsenet esittäytyvät! Empty
PostSubject: Re: Uudet jäsenet esittäytyvät!   Uudet jäsenet esittäytyvät! Icon_minitime

Back to top Go down
 
Uudet jäsenet esittäytyvät!
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
SO. Board :: Muu löpinä :: Muu Löpinä-
Jump to: