SO. Board
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
SO. Board

Keskustelualue Stala & So.-faneille
 
HomeHome  PortalPortal  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Show by SO.Show by SO.  Log in  

 

 It Is So. 16.2.2011

Go down 
+7
Tulilintu
Zana
Örvis
Lare
Sinttu
Joni Master
Elentharus
11 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3  Next
AuthorMessage
Örvis

Örvis


Female Number of posts : 596
Age : 31
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 2007-05-04

It Is So. 16.2.2011 - Page 2 Empty
PostSubject: Re: It Is So. 16.2.2011   It Is So. 16.2.2011 - Page 2 Icon_minitimeSun Jan 30 2011, 19:44

Hulluahan se olisi ollut jos levy julkaistaisiin jo nyt keskiviikona. Toki sitä pitää vielä yli viikko odottaa, vastahan yhtye tarjosi meille finaalipaikan viisuihin. Albumin biisilista kuulostaa tutulta, eli melko vähän uusia biisejä, mutta eihän se haittaa. Liekö vanhat kipaleet uusia versioita vaiko vanhoja, en tiedä. Albumin nimihän on tosi simppeli ja kiva, helppo muistaa. Jännää, kohta saadaan uutta musaa!
Back to top Go down
Sinttu

Sinttu


Female Number of posts : 314
Registration date : 2007-05-01

It Is So. 16.2.2011 - Page 2 Empty
PostSubject: Re: It Is So. 16.2.2011   It Is So. 16.2.2011 - Page 2 Icon_minitimeSun Jan 30 2011, 22:14

Linba wrote:
Albumin biisilista kuulostaa tutulta, eli melko vähän uusia biisejä, mutta eihän se haittaa. Liekö vanhat kipaleet uusia versioita vaiko vanhoja, en tiedä. Albumin nimihän on tosi simppeli ja kiva, helppo muistaa. Jännää, kohta saadaan uutta musaa!

Mä niiiin toivon, että vanhoista biiseistä on uudet versiot tehty! Shoutin biiseistä ei välttämättä, kun se on kuitenkin melko uusi julkaisu, mutta noista muista edes. Silloinhan me periaatteessa saadaan aivan "uudet" biisit, koska kyllä niitä eri tavalla kuuntelee kuin vanhoja versioita. You know.

Mutta en mä tätä levyhommaa ymmärrä kunnolla ennen kuin saan sen levyn käsiini.. : D On tää upeeta! Mutta upein se on albumin kansikuvakin!
Ja nimihän oli sitten tuo "It is So.", vaikka menin sitä vitsiksi ensin väittämään. Mutta mikäs siinä, hauska nimihän se on! huomaan että oon liian innoissani, koska raiskaan huutomerkkejä!!!!
Back to top Go down
Elentharus

Elentharus


Number of posts : 273
Age : 30
Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa
Registration date : 2007-05-04

It Is So. 16.2.2011 - Page 2 Empty
PostSubject: Re: It Is So. 16.2.2011   It Is So. 16.2.2011 - Page 2 Icon_minitimeSun Jan 30 2011, 23:31

Life's too hard ja Get away kun olisi ollut niin olisi ollut niin täydellisyyttä. Odottaa innolla miltä GTB ja ONSi kuulostaa Very Happy Raivasin jo It is So:lle oman paikan levyhyllyyn ylimmältä (parhaalta) paikalta <3
Ja pamelan video drunken Eiks ne sitäkin lupaillu helmikuulle?
Back to top Go down
Tulilintu

Tulilintu


Female Number of posts : 130
Paikkakunta : Turku
Registration date : 2011-01-19

It Is So. 16.2.2011 - Page 2 Empty
PostSubject: Re: It Is So. 16.2.2011   It Is So. 16.2.2011 - Page 2 Icon_minitimeMon Jan 31 2011, 21:28

Elentharus wrote:
Life's too hard ja Get away kun olisi ollut niin olisi ollut niin täydellisyyttä. Odottaa innolla miltä GTB ja ONSi kuulostaa Very Happy Raivasin jo It is So:lle oman paikan levyhyllyyn ylimmältä (parhaalta) paikalta <3
Ja pamelan video drunken Eiks ne sitäkin lupaillu helmikuulle?

Harmi tosiaan että Life too hard jää pois..mutta kaikkea voi saada! Kyllähän Stala on tuolla twitterissä sellaista luvannut! mutta katsotaan kuin kauvan siinä kestää! tässä on tää euroviisu juttukin vielä!
Back to top Go down
King




Number of posts : 3
Registration date : 2011-01-08

It Is So. 16.2.2011 - Page 2 Empty
PostSubject: Re: It Is So. 16.2.2011   It Is So. 16.2.2011 - Page 2 Icon_minitimeMon Feb 07 2011, 19:27

Oikea julkaisupäivämäärä onkin oikeasti...

16.2.2011

Toivottavasti Äxän tuotteetkin saapuvat siihen mennessä.
Back to top Go down
Tulilintu

Tulilintu


Female Number of posts : 130
Paikkakunta : Turku
Registration date : 2011-01-19

It Is So. 16.2.2011 - Page 2 Empty
PostSubject: Re: It Is So. 16.2.2011   It Is So. 16.2.2011 - Page 2 Icon_minitimeMon Feb 07 2011, 19:56

King wrote:
Oikea julkaisupäivämäärä onkin oikeasti...

16.2.2011

Toivottavasti Äxän tuotteetkin saapuvat siihen mennessä.

joo luin ton So musiikin FB-sivuilta! Ottaa henkilö kohtaisesti tosi paljon päähän. Kun mulla olisi ollut mahdollisuus saada ehkä nimmari tohon levylle kun ne on käymässä Turussa! Mad
Back to top Go down
Sinttu

Sinttu


Female Number of posts : 314
Registration date : 2007-05-01

It Is So. 16.2.2011 - Page 2 Empty
PostSubject: Re: It Is So. 16.2.2011   It Is So. 16.2.2011 - Page 2 Icon_minitimeMon Feb 07 2011, 20:33

Löytyihän sitten syy siihenkin miksei mitään uutta kuulunut, noista oheistuotteistakaan meinaan. Itse asiassa ole ole edes kovin pahoillani, toi uusi päivämäärä sopii paljon paremmin mun aikautauluihin. Vaan tokihan onhan se harmi että ensin odotti tän viikon, ja nyt sitten saa odottaa taas toisen. Viikko on lyhyt, mutta toisaalta niin pirun pitkä...

Mutta mulla on muutenkin kaikki odotukset tuossa lauantaissa, että sen puolesta voin sitten vaikka odottaa... : ) Jejee.
Back to top Go down
Elentharus

Elentharus


Number of posts : 273
Age : 30
Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa
Registration date : 2007-05-04

It Is So. 16.2.2011 - Page 2 Empty
PostSubject: Re: It Is So. 16.2.2011   It Is So. 16.2.2011 - Page 2 Icon_minitimeTue Feb 08 2011, 20:27

Nyt sekä It Is So. että muu fanikrääsä tilailtavissa : )

http://www.levykauppax.fi/artist/stala_so/

mulle lähtee varmaan kaikki muu paitsi toppi kun enmä käytä... vai käyttäiskö sittenkin... Mutku menee rahaa Surprised
Back to top Go down
Sinttu

Sinttu


Female Number of posts : 314
Registration date : 2007-05-01

It Is So. 16.2.2011 - Page 2 Empty
PostSubject: Re: It Is So. 16.2.2011   It Is So. 16.2.2011 - Page 2 Icon_minitimeWed Feb 09 2011, 14:08

Jahas. Sitä täytyy sitten alkaa tilailemaan joku päivä tuota levyä. Taitaa olla kaiketi helpoin saada se tuolta tilaamalla, turha on alkaa missään kaupoissa juosta... Ainakin kun asuu Hyvinkäällä, jonka ainoa varteen otetettava levyosasto (Anttila) on remontissa just nyt.. : D Hehe.

Stala & So. hipsters!!?? Cool! : D En silti ensimmäisenä tilaa... Mut himoitsen tota kuvallista paitaa, apua.

Hajoilen noille kuvauksille "Stala & So. Girlie hopeisella bling bling So. painatuksella" ja "Hipsterseissä makee punainen So. -logo." : DD Ihan kuin ois Sampsa ite keksinyt!
Back to top Go down
Tulilintu

Tulilintu


Female Number of posts : 130
Paikkakunta : Turku
Registration date : 2011-01-19

It Is So. 16.2.2011 - Page 2 Empty
PostSubject: Re: It Is So. 16.2.2011   It Is So. 16.2.2011 - Page 2 Icon_minitimeWed Feb 09 2011, 17:13

Itse käyn ostamassa levyn Turun levykauppa ÄX.tä, sitten kun se sinne tulee! Paidat ostan sitten kun keikoille pääsen. Itse kun en netistä tykkää tilata mitään! kiva hinta muuten noilla Stala & So. pikku pöksyillä 15 €. saa luvan olla tehty silkistä..muuten en osta noita Laughing sen verran kalliit on!
Back to top Go down
Örvis

Örvis


Female Number of posts : 596
Age : 31
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 2007-05-04

It Is So. 16.2.2011 - Page 2 Empty
PostSubject: Re: It Is So. 16.2.2011   It Is So. 16.2.2011 - Page 2 Icon_minitimeSun Feb 13 2011, 19:15

Taitaa hipstersit, topit ja rannepannat jäädä vielä toistaiseksi kauppaan (kyllä, en ole vieläkään laittanut tilausta menemään edes levystä), mutta joku(nen) paita lähtee mukaan. Koosta en ole täysin varma, joten olisi ehkä liian uhkarohkeaa tilata kaksi vääränkokoista paitaa. Ne edelliset SO.-paidat olivat nimittäin hieman hassun kokoisia. Onneksi tuonne on kuitenkin ilmestynyt tuo M-koko, mikä helpottaa ehkä minimaalisesti elämää. No, ehkä keikoilta saa myös ostettua tavaraa, toivottavasti. Jännää ettei tuolla ole myynnistä ainuttakaan täysin normaalia paitaa, joita muilla bändeillä on myynnissä yleensä vähän liikaakin..

Levy ilmestyy ihan kohta, hui.
Back to top Go down
Joni Master

Joni Master


Male Number of posts : 279
Age : 35
Paikkakunta : PIEKSÄMÄKI
Registration date : 2007-05-01

It Is So. 16.2.2011 - Page 2 Empty
PostSubject: Re: It Is So. 16.2.2011   It Is So. 16.2.2011 - Page 2 Icon_minitimeSun Feb 13 2011, 23:34

Levy lähti tilaukseen. Muita tuotteita en katso tarpeelliseksi tällä hetkellä, koska en koe mikään mega fani olevani.
Back to top Go down
Elentharus

Elentharus


Number of posts : 273
Age : 30
Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa
Registration date : 2007-05-04

It Is So. 16.2.2011 - Page 2 Empty
PostSubject: Re: It Is So. 16.2.2011   It Is So. 16.2.2011 - Page 2 Icon_minitimeSun Feb 13 2011, 23:53

Mitä tarkoittaa normaali paita?
Back to top Go down
Albireo




Male Number of posts : 171
Age : 33
Registration date : 2007-07-06

It Is So. 16.2.2011 - Page 2 Empty
PostSubject: Re: It Is So. 16.2.2011   It Is So. 16.2.2011 - Page 2 Icon_minitimeMon Feb 14 2011, 10:29

Ettei olisi sellainen normi t-paita. Nyt kaikki myynnissä olevat ovat joko girliä, tai slim-mallia (eli esim. itsellä hienosti kaikkia lihaksiani mukaileva, ei siis normi löysä).
Back to top Go down
Elentharus

Elentharus


Number of posts : 273
Age : 30
Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa
Registration date : 2007-05-04

It Is So. 16.2.2011 - Page 2 Empty
PostSubject: Re: It Is So. 16.2.2011   It Is So. 16.2.2011 - Page 2 Icon_minitimeMon Feb 14 2011, 16:49

Ahaa : D Minulle taas slim ei sanonut yhtään mtn, joten päättelin että kyseessä on jonkinsorttinen poikamalli :') Mutta mulle sinänsä ihan sama kun pääsen vertailemaan itselleni kivan kun muutenkin menen levykauppaäksään.
Back to top Go down
Tulilintu

Tulilintu


Female Number of posts : 130
Paikkakunta : Turku
Registration date : 2011-01-19

It Is So. 16.2.2011 - Page 2 Empty
PostSubject: Re: It Is So. 16.2.2011   It Is So. 16.2.2011 - Page 2 Icon_minitimeTue Feb 15 2011, 13:25


Huomenna se ilmestyy!! menen heti töiden jäkeen ostamaan! On tätä odotettu! Twisted Evil
Back to top Go down
-Nash




Female Number of posts : 73
Age : 37
Paikkakunta : Hellsinki
Registration date : 2011-02-05

It Is So. 16.2.2011 - Page 2 Empty
PostSubject: Re: It Is So. 16.2.2011   It Is So. 16.2.2011 - Page 2 Icon_minitimeTue Feb 15 2011, 17:02

Huomennaaaaaaa!! Enää tää päivä ja huominen työpäivä, niin maailma on astetta parempi paikka. I love you
Back to top Go down
Joni Master

Joni Master


Male Number of posts : 279
Age : 35
Paikkakunta : PIEKSÄMÄKI
Registration date : 2007-05-01

It Is So. 16.2.2011 - Page 2 Empty
PostSubject: Re: It Is So. 16.2.2011   It Is So. 16.2.2011 - Page 2 Icon_minitimeWed Feb 16 2011, 13:29

No niin nyt sain levyn, illalla laitan arvostelua!
Back to top Go down
Tulilintu

Tulilintu


Female Number of posts : 130
Paikkakunta : Turku
Registration date : 2011-01-19

It Is So. 16.2.2011 - Page 2 Empty
PostSubject: Re: It Is So. 16.2.2011   It Is So. 16.2.2011 - Page 2 Icon_minitimeWed Feb 16 2011, 14:38

Olen uuni tuoreen levyn nyt käteeni saanut!
levykauppa ei ollut vielä ehtinyt ottaa levyjä paketista, kun minä jo siellä olin kysymässä So. uutta levyä.Myyjä kysy multa mitä muusiikia tämä edustaa,kun hän ei ollut koskaan tästä bändistä kuulutkaan! minä sitten vatasin hänelle että Gläm rokkia!.Sitten hän katsoi takakantta ja sanoi..joo!! nyt ymmärrän! Laughing

Mutta sitten itse levyyn!

Voin sanoa että levy on tosi hyvä!. Parempi kuin odotin! huonoja biisejä ei juuri ole. Siis hyvin tasalaatuinen levyn on So. pojat tehneet! Päivitetty Bye Bye kuulostaa tosi hyvältä! uusista biiseitä pidän erityisesti My Happy Deystä. Se jotenkin sai mut hyvälle tuulelle!

Kansi lehden kuvat ovat kyllä hienoja. Kun näin Sami J kuvan olin tukehtua hampariin jota juuri söin Shocked huh huh mikä kuva! Laughing Yksi miinus kyllä tulee ,sillä Biisien sanoja ei ole kansilehdessä ollenkaan. Evil or Very Mad mutta jos ensikerralla sitten! en pidä myöskään kansi kuvasta. Stala saisi katsoa kameraan ja Sami J laskea sen kätensä!

Tää levy tulee pyörimään mun soitimessa aikas paljon lehiaikoina..niin hyvän levyn ovat Stala ja kumpanit tehneet! Tulilintu on puhunut!


50 viesti tulee täyteen Cool
Back to top Go down
Joni Master

Joni Master


Male Number of posts : 279
Age : 35
Paikkakunta : PIEKSÄMÄKI
Registration date : 2007-05-01

It Is So. 16.2.2011 - Page 2 Empty
PostSubject: Re: It Is So. 16.2.2011   It Is So. 16.2.2011 - Page 2 Icon_minitimeWed Feb 16 2011, 15:18

2 kertaa levy läpi kuunneltu. Levy ei hirveästi veteraani fanille tarjoa, koska olen lähes kaikki biisit jo kuluttanut loppuun ajat sitten. Toki niitä on vähän paranneltu, mutta ei niistä enää uutuuden intoa saa.

Bookletti on melko yksinkertainen, siitä miinusta multa myös. Levy on mielestäni myös erittäin lyhyt, kun ensimmäinen biisi on intro ja viimeinen outro.

Pidän levyn rokkibiiseistä mutta nuo balladit jäävät ehkä pois soittolistasta, mutta kokonaisuutena antaisin kolme tähteä viidestä. Toivottavasti levy myisi kohtuullisesti, kun SO. faneja ei nyt Minusta ihan tuhansia ole.
Back to top Go down
Elentharus

Elentharus


Number of posts : 273
Age : 30
Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa
Registration date : 2007-05-04

It Is So. 16.2.2011 - Page 2 Empty
PostSubject: Re: It Is So. 16.2.2011   It Is So. 16.2.2011 - Page 2 Icon_minitimeThu Feb 17 2011, 00:55

Kolmentoista tunnin koulupäivän jälkeen pääsin lopulta tähän käsiksi kymmenen maissa :'D

Minusta kansi on kerpeleen hieno. Tollai.. taiteellinen. Nimi pomppaa kivasti esiin (esm nimmarithan tossa ei kyllä tuu näkymään). Sanat ois kyllä saanu olla, tai jtn muuta oheishärpäkettä (Pojet hei laittakaa ne nettiin, ei me haluta kärvistellä enää tietämättä mistä te kerrotte : D). Kuvat on nättei, jtn Sami J.:tä en tajunnu ees kattoo. Tähdet on kivan näköisiä, ja levyn alta löytyy kaikki tarpeellinen informaatio. Hih ja nauroin rummuille by Kita, koska Kita ei missään tapauksessa ole sama asia kuin Sampsa, ja avaruushirviötä on vaikeeta ajatella veteleen SO.:n slovareihin :')

Piiseistä ainut ihan uusi on siis My Happy Day. Vähän ehkä turhan poppis. Tuli mieleen joku saippuasarjan tunnari. Mutta eiköhän tästä ala tykkäämään. Down Againin ja Womanin livei on kuunnellut niin paljon, että ne on jo tuttuja, Kumpikin on varsin mahtavia : D

Rakastan varsinkin GTB:n tykimpiä kitarasaundeja. "Got to believe" on lausuttu jotenki tyhmästi. En pettynyt, varmasti tappelee paikasta Parhaana Piisinä Ikinä. Onseista ehkä tykkään edelleen vanhimmasta vaikka nää muutkin on kivoja. Tässä on kyllä kanssa kiva soundit. Muissakin on kaikkee pikkukivaa <3

Ehdottoman mahtavaa saada levyhyllyyn, vaikka keikat nyt onkin se suurin karkki.
Back to top Go down
Sinttu

Sinttu


Female Number of posts : 314
Registration date : 2007-05-01

It Is So. 16.2.2011 - Page 2 Empty
PostSubject: Re: It Is So. 16.2.2011   It Is So. 16.2.2011 - Page 2 Icon_minitimeTue Feb 22 2011, 04:29

Jopas minä nyt innostun kommentoimaan. Heitetääs tänne pienimuotoinen levyarvostelu nyt sitten!

Fiilikset on erilaiset nyt, melkein viikko julkaistun jälkeen, kuin silloin ilmestymishetkellä. En olisi ikinä uskonut, mutta kyllähän tämäkin levy vaati kuuntelua ennen kuin tähän pääsi täysin sisälle. Vaikkakin My Happy Dayta lukuunottamatta tutut biisithän nää oli, enemmän tai vähemmän.
Ensimmäisen kerran levyn kuunneltua oli aika omituinen fiilis. Siis mitä, kuuntelinko mä juuri SO.n levyn ensimmäistä kertaa, wtf!? Taisi mennä kyllä aika ohi tuo kuuntelukerta, en tiedä siitä sitten. Mutta näin tänä päivänä, levyä kohtaan on päässyt syntymään pahimman luokan addiktio! Saattaa mennä viisikin kuuntelukertaa päivässä, eikä vieläkään helpota. Tämä on varmasti paljolti tuon Äxän keikan ansiota, mutta siis muutenkin, upea levy! Kannatti odottaa tuskastuttavien viivytyksien kera ja näin päin pois.

Biiseistä iski ensimmäisenä (ylläri, eka biisi..) Got To Believe. Kyllä siinä meinasi itku päästä alkutahdeissa, sillä tämähän on niin ykkösbiisi vuosien varrelta. Ihan rakkaus. Ja sellaisena pysyy. Yhdistettynä introon oikein maukasta kuunneltavaa. Himoitsen jo saada kuulla tämän livenä!
Vaikka totuushan on se, että tutut biisit eivät tarjonneet suurta uutuudenviehätystä, niin tämä pointti unohtui varsin nopeasti. Nyt tuttuja biisejä kuuntelee vähintään yhtä innostuneena kuin "puhki kulutettuja". Ensinhän sitä ajatteli, ettei jaksa kuunnella Shout!-EPn biisejä enää ollenkaan, niin silti ainakin koin uudelleenrakastumisen She-kappaleeseen. Muun muassa.

Jokaisesta biisistä en ala analyysia heittämään, joten kerron sitten vaikka topkolmosen biiseistä, eivät järjestyksessä: My Happy Day, Got To Believe, Woman. Paitsi sen sanon, että One Nite Standin uusittu versio on varsin veikeä. Se on pitkään ollut ei-niin-suosikki, mutta tämän jälkeen paransi asemaansa huomattavasti!

Levyn kannet ovat oikeesti makeet, yllätyin! Mukavasti väriä ja paljon pieniä yksityiskohtia, tykkäilen kovasti. Ainoa ja pitkä miinus tietysti noista biisien sanoista, tai siis niiden puuttumisesta, mutta sekin toivottavasti korjaantuu ensi levyn myötä. Ihmettelyä aiheutti kylläkin tuo Kitan soittaminen levyllä. Siis eihän Kita liity So.hun millään tavalla, jos minulta kysytään! : D Ehkä ns. tyylikkäämpää olisi ollut laittaa Stalan nimi kyseiseen kohtaan, tai vaikka edes sitten virallinen nimi. Koska kysymyshän kuuluu, soittiko hän tosiaan maskeissa kappaleen rummut, sillä vain siinä tapauksessa hän oli todella Kita eikä Sampsa... ; )

Noni. Nyt lopetan tältä yöltä. Ehkä.
Back to top Go down
Piux




Female Number of posts : 7
Age : 31
Paikkakunta : Hyvinkää
Registration date : 2011-02-21

It Is So. 16.2.2011 - Page 2 Empty
PostSubject: Re: It Is So. 16.2.2011   It Is So. 16.2.2011 - Page 2 Icon_minitimeTue Feb 22 2011, 11:03

Levy tuli mulle postissa vasta eilen, mutta oon ehtinyt jo kuuntelemaan sen muutamaankin kertaan läpi.
(Meinasi muuten paniikki iskeä postissa siinä tiskillä seisoessani, kun pakettia ei meinannut millään aluksi löytyä... Lopulta virkailija onneksi kaivoi jostain parin muun paketin välistä esiin tutulla levykaupan logolla varustetun kuoren!)

No niin, itse levystähän mun piti kirjoittaa, eikä karmeista kokemuksistani paketinhakureissulla...
Eli, ensimmäiseksi kiinnitin huomiota kansiin, kertakaikkisen upeat jos minulta kysytään! Biisien sanat olisi saaneet olla mukana, niin kuin moni muukin on jo täällä todennut, mutta muutoin levyn ulkoisissa ominaisuuksissa ei ollut mielestäni moitteen sijaa. Kuvatkin ovat mahtavia!

Kappaleista kaikki muut paitsi My Happy Day (joka oli muuten varsin hauska ralli!), Woman ja (Won't Let You) Down Again olivat tuttuja, mutta tykkäsin kyllä kovasti vanhojen biisien "päivitetyistä" versioista. She on ihan kestosuosikki, samoin Shout sekä Spring Romance. Viimeisin kyllä itseasiassa toi lähestulkoon tipan linssiin... Ah, ne viulut!
En kyllä osaa todellakaan laittaa kappaleita minkäänlaiseen paremmuusjärjestykseen, mun mielestä jokainen oli omalla tavallaan lähestulkoon täydellinen. Very Happy

Kaiken kaikkiaan mun mielestäni koko levy on varsin menevä ja täynnä toinen toistaan tarttuvampia kappaleita. Minä ainakin tulen valtavan hyvälle tuulelle kun tuota kuuntelen, ja sehän se musiikissa taitaakin olla tärkeintä!
Back to top Go down
Lare




Male Number of posts : 132
Age : 29
Paikkakunta : Mikkelikikkeli
Registration date : 2007-07-20

It Is So. 16.2.2011 - Page 2 Empty
PostSubject: Re: It Is So. 16.2.2011   It Is So. 16.2.2011 - Page 2 Icon_minitimeTue Feb 22 2011, 20:23

Aika loistava levy on kyllä. Oon nyt pari kertaa kuunnellu ja alkaa ne uuet biisitki hahmottua jo hyvi. Woman biisiä olinki oottanu aika paljo, ku olin kattonu juutuupista sen live version, mikä kuullosti hienolta ja ku kuuntelin sen ni ihan loistava kappale, levyn paras biisi! Down Againkin kuulostaa tosi hyvältä biisiltä, mut tuo My Happy Day ei oo oikee kolahtanu vielä, en ees muista nyt mite se menee: D Vanhat biisit on kyl vähintää yhtä hienoja ku alkuperäiset! Paitsi eka ons on kaikkein paras ons, vaikka ei tääkää ons kyl mikää huono oo. Smile

En vielä ala laittaa mitää erillisiä biisi arvosteluja, ku nuo vanhat biisit sekottuu vähä ehkä vielä vanhoihi versijoihi ja ku uusia biisejä ei oo kuullu vielä tarpeeks. Kattoo sit joskus jos jaksaa tarkemmi pistää arvosteluja.
Back to top Go down
Örvis

Örvis


Female Number of posts : 596
Age : 31
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 2007-05-04

It Is So. 16.2.2011 - Page 2 Empty
PostSubject: Re: It Is So. 16.2.2011   It Is So. 16.2.2011 - Page 2 Icon_minitimeWed Mar 09 2011, 21:53

Jospa minäkin väännän vihdoin pienen arvosteluntyngän ja kerron mielipiteeni. Ihan ensimmäiseksi sanon, että oli uskomatonta saada kätösiin oikea täyspitkä albumi SO.:lta. Tällaista toivoin silloin -07, mutten koskaan ajatellut, että tällainen voisi oikeasti toteutua. Olihan yhtyeellä aineksia toki vaikka mihin, ei sillä, mutta kun siihen aikaan yhtye ei ollut mitenkään kuuluisa tai muutenkaan täysissä voimissa. No jos 14 vuotta on kulunut yhtyeen perustamisesta niin kai sen ensilevyn julkaisuun oli vihdoin aikakin.

No, levy (x2) on nyt kädessä ollut jo jonkin aikaa ja sisältöhän on jotain aivan mahtavaa. Jätkät on saanut koottua vanhoista ja uusista biiseistä järjettömän kovan albumin. Huomaa, että levyn tekemiseen on käytetty enemmän aikaa kuin se vuosi. Itsekin harmittelen sanojen puuttumista, mutta ei tuo loppujen lopuksi niin iso miinus ole. Onhan noita sanoja saatu selville itsekin. Kansikuva on upea ja muutenkin vihkon sisältö on hieno!

Sitten biisiarvostelut:

1. The Show by SO. – Hauska aloitus levyllä. Aluksi luulin, että kyseessä olisi joku normaalipituinen biisi, mutta tämäntapainen, pieni introkin sopii hyvin.

2. Got to believe – Tämä biisi on edelleen upea ja sopii hyvin aloituskappaleeksi. En ollut vanhaan versioon kyllästynyt, mutta mukavaa, että biisiin oli tehty uudistuksia. Varsinkin Oh I got to believe –kohta on miellyttävä. Eli siis tykkään.

3. One nite stand – Mielenkiintoista, että tästä biisistä revitään yhä uusia versioita. Melko samantyyppinen edellisen version kanssa, enkä osaa sanoa, onko se hyvä vai huono asia. Ensimmäisen kerran kun kuulin tämän biisin alkuperäisestä versiosta muokatun version, meinasin tukehtua, sillä se kuulosti niin omituiselta. Ehkei tämä niin paha ole. Ylimääräinen räpellys on saatu ilmeisesti poistettua ja melkeinhän tätä voisi jo biisiksi kutsua. Uusia sanojakin saatu mukaan biisiin, hienoa. ”Why is it always the same” nimittäin. En edes huomannut muutoksia ensimmäisillä kuuntelukerroilla. Niin ja pitihän tämä ilman muuta saada silti levylle mukaan. Niin legenda!

4. She – Pieniä muutoksia tässäkin biisissä, ei silti mitään radikaalia ja hyvä niin, biisi on sopiva juuri näin. Shoutin ilmestyttyä olin pitkään sitä mieltä, että ensimmäinen versio tästä (kai se oli eka versio, en voi tietää, missä järjestyksessä pojat näitä ovat tehneet) oli parempi, mutta nyt olen tottunut näihin uusiinkin. Normaali SO.-ralli, tykkään!

5. (Won’t let you) Down again – Liveversion facebookista moneen kertaan kuunneltuani olin varma siitä, että tämä biisi on mahtava. Aluksi ajattelin tämän olevan balladi tai jotain, mutta kertsissä päästään onneksi rokkaamaan. Ymmärrän, miksi tämä kehotettiin lähetettäväksi viisuihin ja ymmärrän myös, miksi sitä ei otettu. Hieman liian ”monimutkainen” viisubiisiksi, veikkaan. Vaikkei tämä tarvinnutkaan kahta kuuntelukertaa enempää sulattelua, en olisi uskonut sen kolahtavan ihmisiin yhtä hyvin kuin Pamelan olisi pitänyt. Minun mielestäni biisi on silti täysi kymppi. Levyn paras! (ehkä)

6. Pamela – Jännää, ettei tämä biisi edes ole kulunut, vaikka tätä on tullut kuunneltua ties kuinka paljon. Youtubesta silloin joskus, viisuversioita toki, liveversioita, kännykässä soittoäänenä… Sanat pitäisi ainakin osata, jos ei muuta. Jotkut ovat valitelleet sitä, ettei kitarasoolo sovi biisiin mukaan, mutta mikäs tuossa. Iloinen kuin mikä. Eli hieno ja tarttuva biisi.

7. Bye bye – Kertsi on ihku. Tykkään kitarasta, tykkään koskettimista, ja mitä.. Kita rummuissa, hauska. "I give all I can". Nätti. Hyvä lopetus A-puolelle, eh. Eli tykkään tästäkin, olen aina tykännyt.

8. Shout – Shout on shout. Menevä, mukava, rokkaava, kiva. En ole koskaan erityisemmin rakastunut tähän piisiin, perus SO.-ralli oikeastaan. Enkä ole koskaan kiinnittänyt huomiota siihen, että Pasi Rantanen vetelee taustoja, mutta kai se siellä jossain on. Mukava laulu.

9. My Happy Day – Tämä biisi tarvitsi sulattelemista hieman pidempään, sillä kuulin tämän ensimmäistä kertaa vasta levyltä. Nyt alan pikkuhiljaa diggailla biisiä kokoajan enemmän ja enemmän. Järjettömän iloinen biisi, ehkä liiankin iloinen, kun kuuntelee esim. sanoja. Ei sillä, pidän kovasti, yksi levyn parhaista ehkä. Millainenhan musavideo tästä biisistä tulisi, jos sellainen tehtäisiin, voin vain kuvitella…

10. Woman – Tätä ennen olin kuullut pari liveversiota tästä, mutta biisi ei ollut kolahtanut. Livevedoista videona katsottuna saan harvoin mitään irti (poikkeuksena viisi pykälää ylempänä oleva laulu), sillä mieluummin katson liven ihan livenä. Ja Jack the Roosterissahan tämä kuulosti erittäin hyvältä! Ei ole bändin parhaimmasta päästä, mutta tunnen syvällä keuhkoissani, että kohta tämä biisi aukeaa minulle täysin.

11. Spring Romance – Tämä on yksi SO.:n hienoimmista biiseistä. Hieman poikkeava, sillä tämä ei ole mikään normaali, yksinkertainen rallatus. Eniten ehkä tykkäilen ensimmäisestä versiosta. Viulu sopii tähän hyvin ja tuo biisiin vähän uutta. Nyt tätä voi taas kuunnella muutaman vuoden kyllästymättä.

12. Everything for money – Jos ihan suoraan sanon niin kun single ilmestyi ja aloin kuunnella tätä biisiä, olin vahvasti sitä mieltä, että tämä oli täyttä paskaa. Olin erittäin pettynyt. ja pelkäsin Pamelan puolesta: ”Onko SO.:sta tullut nykyään näin huono?” No ei siitä ollut tullut. Livenä tämä biisi kuulostaa paremmalta, vaikka ei se levylläkään loppujenlopuksi niiin huono ole.

13. Hassu lopetus. Erikoista, että EFM:n jälkeen tulee tällainen lopetus, en ole vielä tottunut tähän. ”Beyonce and Katri-Helena on Bäää”

Tähtiä en ole koskaan osannut antaa biiseille, joten en anna nytkään. Jokainen biisi on kuitenkin siinä *** - ***** välillä. Levy itse on arvosanaltaan *****. Eli pidän erittäin paljon! Toivottavasti yhtyeen seuraava levykin on yhtä hieno!
Back to top Go down
Sponsored content





It Is So. 16.2.2011 - Page 2 Empty
PostSubject: Re: It Is So. 16.2.2011   It Is So. 16.2.2011 - Page 2 Icon_minitime

Back to top Go down
 
It Is So. 16.2.2011
Back to top 
Page 2 of 3Go to page : Previous  1, 2, 3  Next
 Similar topics
-
» Euroviisut 2011
» Gimme Five EP: 14.9.2011

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
SO. Board :: Suomenkielinen SO. Board :: Julkaisut-
Jump to: