SO. Board
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
SO. Board

Keskustelualue Stala & So.-faneille
 
HomeHome  PortalPortal  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Show by SO.Show by SO.  Log in  

 

 So.-haastatteluja

Go down 
+7
Tulilintu
Örvis
Elentharus
Sinttu
Lare
Joni Master
Zana
11 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3  Next
AuthorMessage
Elentharus

Elentharus


Number of posts : 273
Age : 30
Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa
Registration date : 2007-05-04

So.-haastatteluja - Page 2 Empty
PostSubject: Re: So.-haastatteluja   So.-haastatteluja - Page 2 Icon_minitimeWed Jan 19 2011, 20:47

Aika paljon asiavirheitä tuossa katsossa noinkin lyhyeksi jutuksi :'D (vika alkukarsinta ei suinkaan ole 2.2 vaan 28.1, ja rokkilypsy toki ilmestyi ennen viisuvoittoa kuten kaikki tietänemme)
Back to top Go down
Tulilintu

Tulilintu


Female Number of posts : 130
Paikkakunta : Turku
Registration date : 2011-01-19

So.-haastatteluja - Page 2 Empty
PostSubject: Re: So.-haastatteluja   So.-haastatteluja - Page 2 Icon_minitimeWed Jan 19 2011, 22:23

Elentharus wrote:
Aika paljon asiavirheitä tuossa katsossa noinkin lyhyeksi jutuksi :'D (vika alkukarsinta ei suinkaan ole 2.2 vaan 28.1, ja rokkilypsy toki ilmestyi ennen viisuvoittoa kuten kaikki tietänemme)

Toi on tosiaan outoa Exclamation Eikö noita tarkisteta ollenkaan Question No onneksi me tiedämme mikä on oikein!
Back to top Go down
Sinttu

Sinttu


Female Number of posts : 314
Registration date : 2007-05-01

So.-haastatteluja - Page 2 Empty
PostSubject: Re: So.-haastatteluja   So.-haastatteluja - Page 2 Icon_minitimeWed Jan 19 2011, 22:31

No hei, mitä muuta voimme odottaa lehdeltä nimeltä Katso! : DD Kui roskalehti yleensäkin se on, eli en ihmettele. Mut mikäs siinä, kiva juttu toi noi muuten oli. Jotenkin niin hieno toi oksikkokin.. : D

Hymyilyttää myöskin tämä "Saksa on suuri musiikkimaa, ja Saksan Lordi-faneista on tullut myös Stala & So. -faneja." : ) !!!! Wihii.
Back to top Go down
Awwaa

Awwaa


Male Number of posts : 206
Registration date : 2007-07-03

So.-haastatteluja - Page 2 Empty
PostSubject: Re: So.-haastatteluja   So.-haastatteluja - Page 2 Icon_minitimeSat Jan 22 2011, 16:52

Ykköset lehdessä oli artikkeli Stala & SO.:sta.
Back to top Go down
Sinttu

Sinttu


Female Number of posts : 314
Registration date : 2007-05-01

So.-haastatteluja - Page 2 Empty
PostSubject: Re: So.-haastatteluja   So.-haastatteluja - Page 2 Icon_minitimeSat Jan 22 2011, 18:56

Awwaa wrote:
Ykköset lehdessä oli artikkeli Stala & SO.:sta.

Lisätietoja? Onko netissä sitä, tai sinulla?
Back to top Go down
Tulilintu

Tulilintu


Female Number of posts : 130
Paikkakunta : Turku
Registration date : 2011-01-19

So.-haastatteluja - Page 2 Empty
PostSubject: Re: So.-haastatteluja   So.-haastatteluja - Page 2 Icon_minitimeSun Jan 23 2011, 13:01

Sinttu wrote:
Awwaa wrote:
Ykköset lehdessä oli artikkeli Stala & SO.:sta.

Lisätietoja? Onko netissä sitä, tai sinulla?

Tästä voi lukea sen näköis lehden missä on Stala & So juttu!! se on toi 20.1.11 lehti!

http://ykkoset.fi/lehdet/nakoislehti.php
Back to top Go down
Tulilintu

Tulilintu


Female Number of posts : 130
Paikkakunta : Turku
Registration date : 2011-01-19

So.-haastatteluja - Page 2 Empty
PostSubject: Re: So.-haastatteluja   So.-haastatteluja - Page 2 Icon_minitimeThu Jan 27 2011, 12:36

Kuuliko kukaan kun Stala oli vieraana Metro FM aamu ohjelmassa Torstaina! itse olin töissä, eikä mitään mahdollisuutta ollut kuunella!

Kuva kyseisestä vierailusta!
https://www.facebook.com/idolssuomi?v=wall#!/photo.php?fbid=10150091388806870&set=a.217817931869.133358.52265851869
Back to top Go down
Elentharus

Elentharus


Number of posts : 273
Age : 30
Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa
Registration date : 2007-05-04

So.-haastatteluja - Page 2 Empty
PostSubject: Re: So.-haastatteluja   So.-haastatteluja - Page 2 Icon_minitimeThu Jan 27 2011, 22:07

Mulla on se mtroo fm:n juttu nauhalla, voisin laittaa sen jonnekin jossain vaiheesa (vaikka siitä ei mtn ihmeellistä sillai ollutkaan). Paitsi se mua ärsyttää että jengi ei osaa sanoo sou vaan ne sanoo so. Ei ees äs oo vaan so. Ja sit ne sanoo kuitenki "et"-sanan latinaksi, miksi sitten se ei oo suomee ("ja") kun kerta "SO." sanotaan suomeksi? Anteeksikaikki :'D Jos ne sanoo siällä viisuisa huomenna notta so, niin mua ärsyttää. Ja paljon.
Back to top Go down
Sinttu

Sinttu


Female Number of posts : 314
Registration date : 2007-05-01

So.-haastatteluja - Page 2 Empty
PostSubject: Re: So.-haastatteluja   So.-haastatteluja - Page 2 Icon_minitimeFri Jan 28 2011, 17:33

^ Joo kuule, et oo yksin ton asian kanssa! : D Mua se lähinnä vaan huvittaa enää, koska sitä tehdään niin usein. Mut tänään ihmisten ois korkee aika oppia bändin nimi, se kun on kuitenkin melko oleellinen asia...

Eli saavat luvan oppia tai lähetän Yleisradiolle vähän terveisiä!

Peeäs; toki ois kiva kuulla se MetroFM-jutskeli jossain välissä! : )
Back to top Go down
Tulilintu

Tulilintu


Female Number of posts : 130
Paikkakunta : Turku
Registration date : 2011-01-19

So.-haastatteluja - Page 2 Empty
PostSubject: Re: So.-haastatteluja   So.-haastatteluja - Page 2 Icon_minitimeSat Jan 29 2011, 15:49

Ennen karsintaa tehty haastattelu!

http://satumaa.yle.fi/video/8327#comment-49046
Back to top Go down
Örvis

Örvis


Female Number of posts : 596
Age : 31
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 2007-05-04

So.-haastatteluja - Page 2 Empty
PostSubject: Re: So.-haastatteluja   So.-haastatteluja - Page 2 Icon_minitimeSun Jan 30 2011, 19:15

Ittekin joskus pidin outona sitä, että yhtyen nimi lausutaan "so" eikä "sou". No, tuo on tarttuvaa ja nyt näköjään olen itsekin alkanut puhumaan että "soo", sillä se sopii suuhun paremmin "Stala":n kanssa. Emmä lausu sitä, että "Stälä et söy". Samoin joku Pate. Sanon sen suomalaisittain että "Pate" eikä joku "Piit". No sama yhtye silti kyseessä. :'D

Kiva, että olette haastiksia tänne pistelleet. Niitä on paljon! Nykyään yhtyettä näkee jo vahingossa kaikkialla, hieman mahtavaa. Tulilinnun linkkaama haastattelu oli hauska. MetroFM-juttu olisi tosiaan mukava myös kuulla!
Back to top Go down
Sinttu

Sinttu


Female Number of posts : 314
Registration date : 2007-05-01

So.-haastatteluja - Page 2 Empty
PostSubject: Re: So.-haastatteluja   So.-haastatteluja - Page 2 Icon_minitimeSun Jan 30 2011, 21:32

Pate nyt niin ankea lausua eli suomalaisittain vaan! : D Mut kyllä mä edelleen siitä lähden että So. on "Sou".

Seuraava valituksen aihe onkin sitten se, että bändin nimestä unohdetaan se piste sieltä lopusta! : D:D Herran jestas sentään. Sampsa on itsekin sanonut että "dot" kuuluu sinne loppuun. Häntä siis uskokaamme. Ha haa.
Back to top Go down
Örvis

Örvis


Female Number of posts : 596
Age : 31
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 2007-05-04

So.-haastatteluja - Page 2 Empty
PostSubject: Re: So.-haastatteluja   So.-haastatteluja - Page 2 Icon_minitimeSun Jan 30 2011, 22:01

Tuossa jälkimmäisessä oot oikeessa. :'D itekin oon liiian monta kertaa huomannut, että kaikki kirjottaa vaan "so". Niin ja jossain oli yhtyeen nimeksi kirjoitettu vaan "Stala so", hyi. Okei ehkei Stala & SO. ole se helpoin bändin nimi kun kiekuraa on vaikka minkänäköistä, mutta silti.

"Hyvin meni, mutta oli aika kuuma, kuuma ja lämmin yhtä aikaa."
"Äänestäkää, meitä." "Prrr-rr!"
Voi että. :]
Back to top Go down
Sinttu

Sinttu


Female Number of posts : 314
Registration date : 2007-05-01

So.-haastatteluja - Page 2 Empty
PostSubject: Re: So.-haastatteluja   So.-haastatteluja - Page 2 Icon_minitimeSun Jan 30 2011, 22:07

Linba wrote:
Niin ja jossain oli yhtyeen nimeksi kirjoitettu vaan "Stala so", hyi. Okei ehkei Stala & SO. ole se helpoin bändin nimi kun kiekuraa on vaikka minkänäköistä, mutta silti.

Taisi olla iltasanomien netissä ainakin. Oli kyllä aika pohjanoteeraus! : D Mut eihän tää nimi tosiaan mistään helpoimmasta päästä ole, mutta hei c'moon.. : D

"No onhan tietysti monenlaisia muistoja." : D:D:D Ah, se hymy!
Back to top Go down
Elentharus

Elentharus


Number of posts : 273
Age : 30
Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa
Registration date : 2007-05-04

So.-haastatteluja - Page 2 Empty
PostSubject: Re: So.-haastatteluja   So.-haastatteluja - Page 2 Icon_minitimeSun Jan 30 2011, 23:14

Mä oon tasan niin vanhanaikainen että Stala & SO. on tasan vaan "sou" mulle. Voi kun mä muistan ko mä sillon aikoinaan sanoin vieläpä että "äs oo" :'D Nykyään tulee välillä vieraammille puhuessa hienosti että "stala et sou". Mutta piste siellä olla pitää. Ja Pate on pate, ei piit, Samista on vähitellen alkanut muotoutumaan "sami tsej" "sami jiin" sijaan kun sen on kuullut tarpeeksi monta kertaa. Niksu on Niksu ja Niksuna pysyy, siitä ei mtn "nik gooria" väännetä : D Stala on iloisesti sekaisin Stala ja Sampsa. Hänk sentään on Hänk eikä "hank" kauniin suomalaisesti :')

Mä tykkäsin ko ne siellä viisuisa ei sanonut suoraan että "tää on se kita lordista" vaikka vihjailikin.
Back to top Go down
Sinttu

Sinttu


Female Number of posts : 314
Registration date : 2007-05-01

So.-haastatteluja - Page 2 Empty
PostSubject: Re: So.-haastatteluja   So.-haastatteluja - Page 2 Icon_minitimeMon Jan 31 2011, 21:27

Elentharus wrote:
Mä tykkäsin ko ne siellä viisuisa ei sanonut suoraan että "tää on se kita lordista" vaikka vihjailikin.

Minä myös. Vaikka toisaalta jos sen sanoisi ääneen, se saattaisi edelleen lisätä äänestäjien määrää.... Uskoisin näin. : D Mut oli kyllä huikee kommentti se "jokainen itseään kunnioittava muusikko käy viiden vuoden välein viisuissa" vai mikä oli. : DD Ei muuta kuin sitä odotellen taas! Heh.
Back to top Go down
Ewwu

Ewwu


Female Number of posts : 192
Age : 32
Paikkakunta : Turku
Registration date : 2008-02-24

So.-haastatteluja - Page 2 Empty
PostSubject: Re: So.-haastatteluja   So.-haastatteluja - Page 2 Icon_minitimeTue Feb 01 2011, 22:52

Linda wrote:
itekin oon liiian monta kertaa huomannut, että kaikki kirjottaa vaan "so". Niin ja jossain oli yhtyeen nimeksi kirjoitettu vaan "Stala so", hyi. Okei ehkei Stala & SO. ole se helpoin bändin nimi kun kiekuraa on vaikka minkänäköistä, mutta silti.

Olen huomannut saman ja jos Stala & SO. on liian vaikea nii miksei vaan kirjoita Stala and SO. esim. (:
(Mutta joo kiitos Sampsalle (?) joka haluaa että se o just Stala & SO.)
Back to top Go down
Elentharus

Elentharus


Number of posts : 273
Age : 30
Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa
Registration date : 2007-05-04

So.-haastatteluja - Page 2 Empty
PostSubject: Re: So.-haastatteluja   So.-haastatteluja - Page 2 Icon_minitimeTue Feb 01 2011, 23:20

mua ärsyttää kun viisukuppilassa ne puhuu Stalasta eikä SO.:sta, miten mä sanon jos pitää sannoa lyhyemmin. Koska Stala on vaan yksi henkilö eikä suinkaan se pändi.
Back to top Go down
Tulilintu

Tulilintu


Female Number of posts : 130
Paikkakunta : Turku
Registration date : 2011-01-19

So.-haastatteluja - Page 2 Empty
PostSubject: Re: So.-haastatteluja   So.-haastatteluja - Page 2 Icon_minitimeWed Feb 02 2011, 14:52

Itse kun kirjoitan, jos puhun Bändistä kirjoitan Stala & SO. Jos puhun pelkästään sampsasta niin Stala riitää ihan hyvin! Mutta kiitos Stalalle joka tämän nimen keksi! Laughing
Back to top Go down
Elentharus

Elentharus


Number of posts : 273
Age : 30
Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa
Registration date : 2007-05-04

So.-haastatteluja - Page 2 Empty
PostSubject: Re: So.-haastatteluja   So.-haastatteluja - Page 2 Icon_minitimeWed Feb 02 2011, 21:56

Mä käytän vielä varsin järjestelmällisesti Stalaa pelkissä SO.-asioissa, Kitaa Lordissa, ja jos mä puhun Sampsasta yleensä niin se on Sampsa : D (hmm ai mitenniin menee ohi aiheen xd)
Back to top Go down
Lare




Male Number of posts : 132
Age : 29
Paikkakunta : Mikkelikikkeli
Registration date : 2007-07-20

So.-haastatteluja - Page 2 Empty
PostSubject: Re: So.-haastatteluja   So.-haastatteluja - Page 2 Icon_minitimeWed Feb 02 2011, 21:59

Hohoho jännää, oon aina aatellu et se on Sami jii eikä Sami zei Razz
Back to top Go down
Örvis

Örvis


Female Number of posts : 596
Age : 31
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 2007-05-04

So.-haastatteluja - Page 2 Empty
PostSubject: Re: So.-haastatteluja   So.-haastatteluja - Page 2 Icon_minitimeWed Feb 02 2011, 22:10

En halua tehdä SO.:n ja sen jäsenten nimiä ja niiden taivutusta ja lausumista käsittelevää topicia, joten luulen, että ei se haittaa, vaikka juttelemme "hieman" ohi aiheen. :] Noista nimistä tosiaan vielä sen verran, että tuskin niille on mitään "virallista" lausumistapaa, sillä esimerkiksi monet sanovat Nick Gorea "Nick Goor", kuten semifinaalissakin nähtiin, mutta itsehän herra sanoo itseään "Goreksi".

"Sami zei. Stala, hei. Nick Gore, moi." Kuten muistatte. x)

Se on tosiaan hassua, kun yhtyettä nimitetään "Stalaksi". Mutta todennäköisesti muitakin yhtyeitä nimitettäisiin samalla tavalla, jos esimerkiksi osallistujat olisivat Marko Maunuksela & Poppoo tai Sami Hintasen & Co. Tyypit eivät tiedä, että yhtyeen alkuperäinen nimi on ollut SO., joten kai tuo oli odotettavissakin.

Ohi aiheen menee vieläkin, mutta on pakko sanoa, että muiden (ei SO.-fanien) kommentteja on valtavan hauska lukea, varsinkin Viisufoorumilta. Varsinkin tämä: "Sen sijaan se suuri punavalkoinen ihan absoluuttisesti näyttää jättiläismäiseltä piparminttutangolta..." Ja siitähän sitten juttua riitti. :'D
Back to top Go down
Sinttu

Sinttu


Female Number of posts : 314
Registration date : 2007-05-01

So.-haastatteluja - Page 2 Empty
PostSubject: Re: So.-haastatteluja   So.-haastatteluja - Page 2 Icon_minitimeWed Feb 02 2011, 22:21

"SO.n jäsenten nimien taivutus ja lausuminen" -topic. : D Eh.

: DD Kuten muistamme. On ne ihania! Nick Gore sopii vaan niin paljon paremmin suuhun kuin "Goor". Vaikka ainahan englanniksi lausutut nimet on ns. hienomman kuuloisia ja näin pois päin. Mut ne niistä nyt. Tajusin muuten vasta pari viikkoa sitten, että tarkoittaa hurmetta, hups.. Ai mitenniin hidas.. : D

Juu, nauroin eilen varmaan 5 minuttia "jättiläismäiselle piparmittutangolle"! : D Koko viisukuppila käy ihan kuumana Samiin, grr.. ; ) Jää melkein Stala toiseksi, hehe! En muista onko muihin jätkiin juuri paneuduttu, mutta Sami on saanut kiitosta. Mutta se on todistettu että kuppilasta saa parhaat naurut ikinä, suosittelen!
Back to top Go down
Elentharus

Elentharus


Number of posts : 273
Age : 30
Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa
Registration date : 2007-05-04

So.-haastatteluja - Page 2 Empty
PostSubject: Re: So.-haastatteluja   So.-haastatteluja - Page 2 Icon_minitimeWed Feb 02 2011, 23:10

http://kotisivukone.fi/files/teatterisiperia.ota.fi/deviding_hitler_-_laulu_siivottomasta_rakkaudesta.pdf
Tuolla oli jotain pikkuhaastattelukysymyksen poikasta : ) nauratti jotain syystä: (luomuna mennään)
"Ostin Stockmannilta käsineet,leikkasin sormet pois jaäiti ompeli näihin hapsut. Hyvä show ennen kaikkea, Stala linjaa."
Back to top Go down
Örvis

Örvis


Female Number of posts : 596
Age : 31
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 2007-05-04

So.-haastatteluja - Page 2 Empty
PostSubject: Re: So.-haastatteluja   So.-haastatteluja - Page 2 Icon_minitimeWed Feb 02 2011, 23:23

Anteeksi mitä, luinko oikein? "Stala & So:n Sami J., Sami Hintsanen ja Stala itse ovat jatkossa." Mistä saakka Sami Hintsanen on ollut yhtyeessä mukana? Okei, ymmärrän idean, mutta hieman hämysti kirjoitettu. Siistiä, että SO.:sta on taas mainittu eniten haastattelussa, ja kiitos Elentharukselle linkistä!

"...äiti ompeli..." :'D <3

"1 Rekisteröitynyttä, 1 Piilotettu ja 6 Vierailijaa", vakoillaanko meitä?
Back to top Go down
Sponsored content





So.-haastatteluja - Page 2 Empty
PostSubject: Re: So.-haastatteluja   So.-haastatteluja - Page 2 Icon_minitime

Back to top Go down
 
So.-haastatteluja
Back to top 
Page 2 of 3Go to page : Previous  1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
SO. Board :: Suomenkielinen SO. Board :: Yleinen-
Jump to: