SO. Board
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
SO. Board

Keskustelualue Stala & So.-faneille
 
HomeHome  PortalPortal  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Show by SO.Show by SO.  Log in  

 

 Mitä soitinta soitat?

Go down 
+17
Elentharus
Albireo
Joni Master
Stude
Eirikur
Pakke
Little-devil
seweri
Stalan salarakas
Wedary
Örvis
pikkupiru
Mors Gaudet
Sinttu
Blood-girl
Bass
Man_or_Machine?
21 posters
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
Man_or_Machine?




Male Number of posts : 5
Paikkakunta : Whatt!?
Registration date : 2007-05-01

Mitä soitinta soitat? Empty
PostSubject: Mitä soitinta soitat?   Mitä soitinta soitat? Icon_minitimeTue May 01 2007, 20:32

Eli kaikki idan varmaan ymmärtävät. Cool Itse soitan kitaraa.. Oon noin 2 vuotta soitellu ja kannattanu on! Mahtava soitin!
Back to top Go down
http://www.eiootietoo.fi
Bass
Pääjehu
Bass


Male Number of posts : 369
Age : 31
Paikkakunta : Otava
Registration date : 2007-05-01

Mitä soitinta soitat? Empty
PostSubject: Re: Mitä soitinta soitat?   Mitä soitinta soitat? Icon_minitimeTue May 01 2007, 20:35

Bassoo! Very Happy


Last edited by Bass-of-doom on Wed Oct 06 2010, 11:05; edited 1 time in total
Back to top Go down
https://soboard.niceboard.com/
Blood-girl

Blood-girl


Female Number of posts : 100
Paikkakunta : Lapua (City)
Registration date : 2007-05-01

Mitä soitinta soitat? Empty
PostSubject: Re: Mitä soitinta soitat?   Mitä soitinta soitat? Icon_minitimeTue May 01 2007, 21:35

Soittelen rumpuja. Ja välillä myös akustista kitaraa ja koskettimia.
Rumpuja soitan ihan tunneilla.


Last edited by on Fri May 18 2007, 12:36; edited 1 time in total
Back to top Go down
Sinttu

Sinttu


Female Number of posts : 314
Registration date : 2007-05-01

Mitä soitinta soitat? Empty
PostSubject: Re: Mitä soitinta soitat?   Mitä soitinta soitat? Icon_minitimeWed May 02 2007, 14:58

Mä olen soittanut puoli vuotta bändikoulussa bassoa, mutta enpä juuri ole mitään oppinut. Basso on kuitenkin kiva soitin ja aijon vielä joskus oppia soittamaan sitä. Rolling Eyes
Back to top Go down
Mors Gaudet




Female Number of posts : 6
Paikkakunta : Kuopio Rock City
Registration date : 2007-05-01

Mitä soitinta soitat? Empty
PostSubject: Re: Mitä soitinta soitat?   Mitä soitinta soitat? Icon_minitimeWed May 02 2007, 14:59

Hiukkasen yli puoli vuotta on tullut soitettua beissiä. Musta ESP-LTD B-50 basso, lempinimeltään Nelson, johon olen ollut erittäin tyytyväinen.
Sopii hyvin käteen ja on helppo soittaa (= sopii aloittelijalle, kuten miulle).
Akustinen kitarakin löytyy mutten minä sitä soittaa osaa. Bassot rules.
Back to top Go down
Bass
Pääjehu
Bass


Male Number of posts : 369
Age : 31
Paikkakunta : Otava
Registration date : 2007-05-01

Mitä soitinta soitat? Empty
PostSubject: Re: Mitä soitinta soitat?   Mitä soitinta soitat? Icon_minitimeWed May 02 2007, 15:00

Sinttu wrote:
Mä olen soittanut puoli vuotta bändikoulussa bassoa, mutta enpä juuri ole mitään oppinut. Basso on kuitenkin kiva soitin ja aijon vielä joskus oppia soittamaan sitä. Rolling Eyes

Kyllä se puolen vuoden jälkeen alkaa siinä miusta sujua... Ja bassohan on helppo soitin... Kylllä sie sillä pärjäät... Toisin ko mie... :rabbit:
Back to top Go down
https://soboard.niceboard.com/
Bass
Pääjehu
Bass


Male Number of posts : 369
Age : 31
Paikkakunta : Otava
Registration date : 2007-05-01

Mitä soitinta soitat? Empty
PostSubject: Re: Mitä soitinta soitat?   Mitä soitinta soitat? Icon_minitimeWed May 02 2007, 15:10

Mors Gaudet wrote:
Hiukkasen yli puoli vuotta on tullut soitettua beissiä. Musta ESP-LTD B-50 basso, lempinimeltään Nelson, johon olen ollut erittäin tyytyväinen.
Sopii hyvin käteen ja on helppo soittaa (= sopii aloittelijalle, kuten miulle).
Akustinen kitarakin löytyy mutten minä sitä soittaa osaa. Bassot rules.

Jaa se oli Ltd... Tässä voi esitellä omankin basson elikkä tuon näköinen https://i.servimg.com/u/f12/11/23/41/37/18531710.jpg mutta Tokain kopioima... Ja oon hankkimassa taas samanlaisen kuin Nickillä on eljikkä tuollainen https://i.servimg.com/u/f12/11/23/41/37/17018010.jpg
Back to top Go down
https://soboard.niceboard.com/
Mors Gaudet




Female Number of posts : 6
Paikkakunta : Kuopio Rock City
Registration date : 2007-05-01

Mitä soitinta soitat? Empty
PostSubject: Re: Mitä soitinta soitat?   Mitä soitinta soitat? Icon_minitimeWed May 02 2007, 15:27

Ihan pakko laittaa kuva omastakin kepistä, ja anteeksi, etten laittannu samaan viestiin ylempänä. Laiskalla tuulella tänään. Very Happy
http://www.musicarius.com/catalog/images/GES-B50-BLK.jpg
Täysin samanlainen, lukuunottamatta sitä että omassa laitteessa on halpis-Warwickin kielet, jotka kuulostaa vielä hiukan konemaisilta. Ja hienompi olkahihna, niittejä.. >:3 I love you

Joku hienompi basso olisi kiva iän ja rahasäästöjen karttuessa mukava hankkia. Tää nykyinen on vähän halpismalli (niinko LTD:t yleensäkin, anyway). Mutta hyvin soi. ^^

Soittaako joku teistä ihan bändissä?
Back to top Go down
Bass
Pääjehu
Bass


Male Number of posts : 369
Age : 31
Paikkakunta : Otava
Registration date : 2007-05-01

Mitä soitinta soitat? Empty
PostSubject: Re: Mitä soitinta soitat?   Mitä soitinta soitat? Icon_minitimeWed May 02 2007, 15:33

Mors Gaudet wrote:
Ihan pakko laittaa kuva omastakin kepistä, ja anteeksi, etten laittannu samaan viestiin ylempänä. Laiskalla tuulella tänään. Very Happy
http://www.musicarius.com/catalog/images/GES-B50-BLK.jpg
Täysin samanlainen, lukuunottamatta sitä että omassa laitteessa on halpis-Warwickin kielet, jotka kuulostaa vielä hiukan konemaisilta. Ja hienompi olkahihna, niittejä.. >:3 I love you

Joku hienompi basso olisi kiva iän ja rahasäästöjen karttuessa mukava hankkia. Tää nykyinen on vähän halpismalli (niinko LTD:t yleensäkin, anyway). Mutta hyvin soi. ^^

Soittaako joku teistä ihan bändissä?

En soita bändissä... Koska ei löydy yhtään jätkää turusta joka olisi tämän tyyppisen musiikin ystävä(Eikä miuu huolita muihin bändeihin samasta syystä)... Nojoo soittelen Tuomaksen(ystävä) kanssa funkya eikä oikein jaksa innostaa aina ja sitten Juhan(Eno) kanssa tulee kaikenlaista soiteltua... Taitava jätkä, viime kerralla oppi ekan kuuntelukerran jälkeen soittamaan So:ta... Samana päivänä soiteltiin myös Kissin Forever(Ah! I love you ) ja I was made for lovin' you... Ja ltd:t ei oo halpiksia kaikki >: P ei ainakaan Nickin pieni mussukka!
Back to top Go down
https://soboard.niceboard.com/
pikkupiru




Female Number of posts : 57
Registration date : 2007-05-01

Mitä soitinta soitat? Empty
PostSubject: Re: Mitä soitinta soitat?   Mitä soitinta soitat? Icon_minitimeWed May 02 2007, 17:05

Mie soitan koskettimia Very Happy Oon soittanu nyt 3 vuotta ;D Juu ei oo mullakaan bändii... Ois se kyllä mahtavaa jos ois Twisted Evil
Back to top Go down
Örvis

Örvis


Female Number of posts : 596
Age : 31
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 2007-05-04

Mitä soitinta soitat? Empty
PostSubject: Re: Mitä soitinta soitat?   Mitä soitinta soitat? Icon_minitimeFri May 04 2007, 17:24

Mulla on piano, sähkökitara ja rummut.
Pianoa oon soittanu noin kuusi vuotta, mutta en osaa sitä kuitenkaan kovin hyvin soittaa.
Kitara ja rummut on ostettu tän vuoden alussa, joten niitä osaan soittaa vielä vähemmän. tongue
Back to top Go down
Wedary

Wedary


Female Number of posts : 170
Age : 29
Registration date : 2007-05-05

Mitä soitinta soitat? Empty
PostSubject: Re: Mitä soitinta soitat?   Mitä soitinta soitat? Icon_minitimeSat May 05 2007, 21:33

Pianoo, toisinsanoen syntikkaa, enkä sitä kään kovin hyvin... :rabbit: Rummutkin meil toki on, niitä soittelisin jos osaisin... Smile
Back to top Go down
Stalan salarakas

Stalan salarakas


Female Number of posts : 141
Paikkakunta : Hellsingin liepeillä jossain..
Registration date : 2007-05-06

Mitä soitinta soitat? Empty
PostSubject: Re: Mitä soitinta soitat?   Mitä soitinta soitat? Icon_minitimeSun May 06 2007, 20:08

Menen toistaseksi yhelle kaverille opiskelee niitä rumpuja, kun se kaveri soittaa yhessä bändissä. Niin ainakin on hyvä ja halpa opettaja.
Back to top Go down
Bass
Pääjehu
Bass


Male Number of posts : 369
Age : 31
Paikkakunta : Otava
Registration date : 2007-05-01

Mitä soitinta soitat? Empty
PostSubject: Re: Mitä soitinta soitat?   Mitä soitinta soitat? Icon_minitimeTue May 08 2007, 16:48

Miuu taas on kaks hemmoo pyydtäny miuu opettamaan... En kyllä tajua miksei pyytäisi jotain jätkää joka osais opettaa tai soittaa bassoa...
Back to top Go down
https://soboard.niceboard.com/
seweri




Male Number of posts : 4
Registration date : 2007-05-08

Mitä soitinta soitat? Empty
PostSubject: Re: Mitä soitinta soitat?   Mitä soitinta soitat? Icon_minitimeTue May 08 2007, 20:59

Meikä soittaa selloo... Razz
Back to top Go down
Little-devil

Little-devil


Female Number of posts : 39
Paikkakunta : Lapua
Registration date : 2007-05-16

Mitä soitinta soitat? Empty
PostSubject: Re: Mitä soitinta soitat?   Mitä soitinta soitat? Icon_minitimeWed May 16 2007, 21:12

Noh.. Blood-girl on opettanut rumpui.. Mut sit itekseni soitan nokkista Rolling Eyes Rolling Eyes Mut alotan kai basson.. Tai ainaki haluun alottaa..
Back to top Go down
Blood-girl

Blood-girl


Female Number of posts : 100
Paikkakunta : Lapua (City)
Registration date : 2007-05-01

Mitä soitinta soitat? Empty
PostSubject: Re: Mitä soitinta soitat?   Mitä soitinta soitat? Icon_minitimeFri May 18 2007, 12:42

Mun rummut on tällääset: http://irc-galleria.net/view.php?nick=Blood-girl&image_id=55927897
Kuva on vähä tärähtäny, joo..
Back to top Go down
Wedary

Wedary


Female Number of posts : 170
Age : 29
Registration date : 2007-05-05

Mitä soitinta soitat? Empty
PostSubject: Re: Mitä soitinta soitat?   Mitä soitinta soitat? Icon_minitimeFri May 18 2007, 12:50

Blood-girl wrote:
Mun rummut on tällääset: http://irc-galleria.net/view.php?nick=Blood-girl&image_id=55927897
Kuva on vähä tärähtäny, joo..

OFF: MUahhahhaa, meil on paremmat rummut... Laughing
Back to top Go down
Blood-girl

Blood-girl


Female Number of posts : 100
Paikkakunta : Lapua (City)
Registration date : 2007-05-01

Mitä soitinta soitat? Empty
PostSubject: Re: Mitä soitinta soitat?   Mitä soitinta soitat? Icon_minitimeFri May 18 2007, 16:19

Wedary wrote:
Blood-girl wrote:
Mun rummut on tällääset: http://irc-galleria.net/view.php?nick=Blood-girl&image_id=55927897
Kuva on vähä tärähtäny, joo..

OFF: MUahhahhaa, meil on paremmat rummut... Laughing

(K)OFF: Muahhahhaa, minkälaiset teil on? Laughing
Back to top Go down
Wedary

Wedary


Female Number of posts : 170
Age : 29
Registration date : 2007-05-05

Mitä soitinta soitat? Empty
PostSubject: Re: Mitä soitinta soitat?   Mitä soitinta soitat? Icon_minitimeFri May 18 2007, 16:26

Blood-girl wrote:


(K)OFF: Muahhahhaa, minkälaiset teil on? Laughing

OFF: Muahhahhaa... Tama-merkkiset, ja niis on paljo enemmän noit peltejä. Laughing Ja muutenki hienommat... Olis varmaan helpompi selittää, millä tavalla, jos tajuais rummuista hölkäsen pöläystä. Laughing
Back to top Go down
Blood-girl

Blood-girl


Female Number of posts : 100
Paikkakunta : Lapua (City)
Registration date : 2007-05-01

Mitä soitinta soitat? Empty
PostSubject: Re: Mitä soitinta soitat?   Mitä soitinta soitat? Icon_minitimeFri May 18 2007, 16:31

Wedary wrote:
Blood-girl wrote:


(K)OFF: Muahhahhaa, minkälaiset teil on? Laughing

OFF: Muahhahhaa... Tama-merkkiset, ja niis on paljo enemmän noit peltejä. Laughing Ja muutenki hienommat... Olis varmaan helpompi selittää, millä tavalla, jos tajuais rummuista hölkäsen pöläystä. Laughing

(K)OFF: Muahhahhaa... Ok. Kuka teil niit soittaa?
Back to top Go down
Wedary

Wedary


Female Number of posts : 170
Age : 29
Registration date : 2007-05-05

Mitä soitinta soitat? Empty
PostSubject: Re: Mitä soitinta soitat?   Mitä soitinta soitat? Icon_minitimeFri May 18 2007, 16:39

Blood-girl wrote:


(K)OFF: Muahhahhaa... Ok. Kuka teil niit soittaa?

OFF jatkuu: Iskä ja veli. Ja mie joskus huvikseen pärryyttelen. Yks kerta yritin epätoivoisesti paukuttaa niitä Would You Love A Monstermanin mukaan, ja sain luultavasti jopa pari lyöntiä menemään oikein. Laughing
Back to top Go down
Pakke

Pakke


Male Number of posts : 85
Age : 29
Paikkakunta : Otava (Mikkeli)
Registration date : 2007-05-02

Mitä soitinta soitat? Empty
PostSubject: Re: Mitä soitinta soitat?   Mitä soitinta soitat? Icon_minitimeSat May 26 2007, 20:46

Aion hankkii rummut toivottavasti oppisisin soittaa no mä kumminki harjottelen kovasti Twisted Evil
Back to top Go down
Eirikur

Eirikur


Male Number of posts : 62
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 2007-05-20

Mitä soitinta soitat? Empty
PostSubject: Re: Mitä soitinta soitat?   Mitä soitinta soitat? Icon_minitimeSat May 26 2007, 22:05

Mä soitan pianoa ja kohta aloitan skitan.
Back to top Go down
Stude




Female Number of posts : 16
Registration date : 2007-05-01

Mitä soitinta soitat? Empty
PostSubject: Re: Mitä soitinta soitat?   Mitä soitinta soitat? Icon_minitimeSun May 27 2007, 13:32

Bassoa tässä olen soitellut ja muutamat vuodet takaperin.
Nyt on tullut skittaakin rämpytettyä ja biisejä kompattua.
Hauskaa tuo on.
Rumpuja on myös kiva paukuttaa.

Keep on Rockin'
Stude
Back to top Go down
Sponsored content





Mitä soitinta soitat? Empty
PostSubject: Re: Mitä soitinta soitat?   Mitä soitinta soitat? Icon_minitime

Back to top Go down
 
Mitä soitinta soitat?
Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
SO. Board :: Muu löpinä :: Musiikista-
Jump to: