| Tulevat keikat tänne | |
|
+19villasukka Monstermama Nick G. Zana Ceccila Albireo Joni Master pikkupiru Blackwolf MissStala Sinttu Little-devil Pakke Wedary Örvis Stalan salarakas Sirenia666 Bass Blood-girl 23 posters |
|
Author | Message |
---|
Tulilintu
Number of posts : 130 Paikkakunta : Turku Registration date : 2011-01-19
| Subject: Re: Tulevat keikat tänne Thu Mar 03 2011, 12:42 | |
| Uutta keikaa pukkaa! Stala & So. @Rock Fenix, Lapua! 11. maaliskuuta 2011 kello 21:00 - 12. maaliskuuta kello 0:00 Asemakatu 15 Lapua, Finland Ravintolan avajaiset! En ole menossa paikalle! Liian pitkä matka! Ensiviikosta alkaa sitten oikea So.keikojen kuukausi! joka viikolla on keikka! pistetään pieni muistutus tulevista keikoista! 11.3.2011 @ Rock Fenix, Lapua 16.3.2011 @ Tavastia, Helsinki 27.3.2011 @ ESP | Nosturi, Helsinki 1.4.2011 @ TrashFest IV | Gloria, Helsinki | |
|
| |
Tulilintu
| Subject: Re: Tulevat keikat tänne Wed Mar 09 2011, 20:14 | |
| Jatkan yksinpuhelua! mutta uutta keikaa pukkaa ulos! Stala & So. Drunk'n Monkey, Somero 13. toukokuuta 2011 kello 21:00 - 14. toukokuuta kello 0:00 Sepäntie 2 Somero, Finland | |
|
| |
Örvis
Number of posts : 596 Age : 32 Paikkakunta : Mikkeli Registration date : 2007-05-04
| Subject: Re: Tulevat keikat tänne Wed Mar 09 2011, 20:25 | |
| Jee jee, uusia keikkoja. Minä menen tänne: Stala & SO. @Rock Fenix, Lapua Eli perjantaina rokataan. | |
|
| |
Tulilintu
| Subject: Re: Tulevat keikat tänne Fri Mar 18 2011, 08:05 | |
| Uutta keikaa pukkaa ulos! Stala & So.+ Kinetik Control @Klubi, Turku K.18 12. toukokuuta 2011 kello 21:00 - 13. toukokuuta kello 0:00 Humalistonkatu 8A Turku, Finland Stala & So. @Henry's Pub, Kuopio K.18 6. toukokuuta 2011 kello 21:00 - 7. toukokuuta kello 0:00 Kauppakatu 18 Kuopio, Finland Turkuun ainakin olen tulossa. Kun tulevat soitamaan ihan kivenheiton päähän mun kodista! oon niin odottanut että tulisivat Turkuunkin! | |
|
| |
Tulilintu
| Subject: Re: Tulevat keikat tänne Tue Mar 29 2011, 07:34 | |
| Muistutus!
TRASH FEST IV TÄLLÄ VIIKOLLA GLORIASSA!
Amerikkalaisen Mama Trash Promotionsin organisoima festivaali Trash Fest järjestetään tällä viikolla Suomessa, jo neljättä kertaa. Tapahtumapaikkana toimii Helsingin sydämessä sijaitseva kulttuuriareena Gloria. Festivaalin tarkoituksena on esitellä Mama Trash –organisaation kotimaisia ja kansainvälisiä tähtiä sekä uusia kykyjä.
Perjantain 1.4 esiintyjiin kuuluvat mm. Suomen euroviisukarsinnoissa finaaliin asti selvinnyt, ex-Lordi rumpali Sampsa Astalan Stala & So.
Tapahtuma on K:18! Stala & SO. soitto aika on 21.20-21.50. eli samaa pituus luokaa kuin Nosturissa!
| |
|
| |
Joni Master
Number of posts : 279 Age : 35 Paikkakunta : PIEKSÄMÄKI Registration date : 2007-05-01
| Subject: Re: Tulevat keikat tänne Tue Mar 29 2011, 10:37 | |
| | |
|
| |
Örvis
Number of posts : 596 Age : 32 Paikkakunta : Mikkeli Registration date : 2007-05-04
| Subject: Re: Tulevat keikat tänne Tue Mar 29 2011, 15:26 | |
| Itsekin ehkä menen Kuopion keikalle. | |
|
| |
Tulilintu
| Subject: Re: Tulevat keikat tänne Sat Apr 02 2011, 14:00 | |
| Ensimmäinen Festivaali keikka on varmistunut! 22.–23.7.2011 järjestettävä Sunset Beach Party -festivaali juhlitaan perinteiseen tyyliin karkkilassa Pyhäjärven uimarannalla. Perjantai 22.7.2011 18:00 - 18:45 Stala & So (ovet aukeavat klo 17:00) Ton ikäraja on vain K:13!! Lippujen hinnat paikan päältä ostettuna! 25€...lippuja saa ostaa myös ennakkoon joistakin ravintoloista! linkki Festivaalin sivuille! http://www.sunsetbeachparty.net/index.php Pistän tän vakavaan harkintaan..koska mulla on tollon juuri lomaa töistä! | |
|
| |
Elentharus
Number of posts : 273 Age : 30 Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa Registration date : 2007-05-04
| Subject: Re: Tulevat keikat tänne Sat Apr 02 2011, 20:06 | |
| ^Luultavasti tulossa, koska en usko että mitään parempaakaan tekemistä on olemassa :'D Kuhan sais pöllittyy kyydin jostai, nii ei tarvis vaihtaa linkkua... Mut on toi isäpuoli ennenki ajanu :') | |
|
| |
Sinttu
Number of posts : 314 Registration date : 2007-05-01
| Subject: Re: Tulevat keikat tänne Sun Apr 03 2011, 11:32 | |
| - Elentharus wrote:
- ^Luultavasti tulossa, koska en usko että mitään parempaakaan tekemistä on olemassa :'D Kuhan sais pöllittyy kyydin jostai, nii ei tarvis vaihtaa linkkua... Mut on toi isäpuoli ennenki ajanu :')
Isäpuoli varmaan haluaa ottaa minutkin kyytiin? : )) Mut niin, tää on sarjassamme "Pakko päästä!" -juttuja. Puitteet ja hintakin OK. (Harmittaa vaan kun on sama viikonloppu kuin Wanajafestival, mutta SO. menee kaiken edelle. Aina.) Mutta siellä nähdään, kootaan kunnon SO.-faniarmeija paikalle : ) | |
|
| |
Joni Master
Number of posts : 279 Age : 35 Paikkakunta : PIEKSÄMÄKI Registration date : 2007-05-01
| Subject: Re: Tulevat keikat tänne Wed Apr 27 2011, 16:30 | |
| Kuopio lähestyy, Cumulus hotelli varattuna vain 65e. | |
|
| |
Tulilintu
| Subject: Re: Tulevat keikat tänne Sun May 01 2011, 11:29 | |
| Turun keikka on peruttu Tämä ei johdu millää tavalla bändistä. Vaan Klubi Sössi tän jutun Henkilökohtaisesti ottaa ihan hitosti päähän tää juttu..kun oon odotanut että bändi tulee Turkuun.. ..niin sitten käy näin. :"( Sunset Beach Party -festivaaleille olen kyllä tulossa ..siellä nään tän bändin sitten ainakin! | |
|
| |
Nebel
Number of posts : 26 Registration date : 2011-02-24
| Subject: Re: Tulevat keikat tänne Sun May 01 2011, 18:11 | |
| - Joni Master wrote:
- Kuopio lähestyy, Cumulus hotelli varattuna vain 65e.
Joni tällä kertaa keikka eturivistä!! Eikös? Joo Sunset Beach Party - siellä ollaan. Eipä oo oikeen syitäkään jäädä pois. | |
|
| |
Joni Master
| Subject: Re: Tulevat keikat tänne Sun May 01 2011, 23:35 | |
| | |
|
| |
Sinttu
| Subject: Re: Tulevat keikat tänne Mon May 02 2011, 17:38 | |
| - Nebel wrote:
- Joni tällä kertaa keikka eturivistä!! ;) Eikös?
Joo Sunset Beach Party - siellä ollaan. Eipä oo oikeen syitäkään jäädä pois. : D:D Mutjuu, Sunset Beach Party ♥ Sitäpä odotellaan! HUIMAT 82 PÄIVÄÄ JÄLJELLÄ. Toivottavasti laskin väärin... Täällä ei muuten taida olla ketään, joka olisi aiemmin ollut osallisena kyseisessä tapahtumassa? Meinaan että uskaltaahan hyvillä mielin jättää lipun ostamisen sinne portille? Siis kun en välttämättä lähde Karkkilaan tai Lohjalle hakemaan sitä lippua, eh. EIKU MITÄ, saako näitä lippuja jostain tilattuakin? Pitäis ehkä kohta alkaa katella niitä bussikyytejä sun muita. Älkääkä sanoko että olen ajoissa tai mitään... Nebelille piti sanoa, että mulla on sulle sellainen Suosikin pinkkitaustainen Mötley-juliste! : ) Sellainen mikä Sedälläkin on, you know. | |
|
| |
Tulilintu
| Subject: Re: Tulevat keikat tänne Mon May 02 2011, 20:40 | |
| - Sinttu wrote:
Mutjuu, Sunset Beach Party ♥ Sitäpä odotellaan! HUIMAT 82 PÄIVÄÄ JÄLJELLÄ. Toivottavasti laskin väärin...
Täällä ei muuten taida olla ketään, joka olisi aiemmin ollut osallisena kyseisessä tapahtumassa? Meinaan että uskaltaahan hyvillä mielin jättää lipun ostamisen sinne portille? Siis kun en välttämättä lähde Karkkilaan tai Lohjalle hakemaan sitä lippua, eh. EIKU MITÄ, saako näitä lippuja jostain tilattuakin? Pitäis ehkä kohta alkaa katella niitä bussikyytejä sun muita. Älkääkä sanoko että olen ajoissa tai mitään... Joo! noita lippuja saa Tiketistä myös! itse ainakin aijon ostaa sieltä! Kun ei ole lähdössä karkkilaan ostamaan lippuja! | |
|
| |
Sinttu
| Subject: Re: Tulevat keikat tänne Mon May 02 2011, 20:44 | |
| - Tulilintu wrote:
- Joo! noita lippuja saa Tiketistä myös! itse ainakin aijon ostaa sieltä! Kun ei ole lähdössä karkkilaan ostamaan lippuja! :lol:
Varma tieto? Katoin Tiketin sivuilta, niin ei siellä ainakaan näkynyt tätä myyntiin tulevissa tapahtumissa... Mutta ehkä on sinuun uskominen. Ja onhan tässä vielä kuukausi aika selvittää tämä. : P (Tiketistä saa niitä ihania vihreitä lippuja... ♥) | |
|
| |
Tulilintu
| Subject: Re: Tulevat keikat tänne Tue May 03 2011, 12:27 | |
| - Sinttu wrote:
- Tulilintu wrote:
- Joo! noita lippuja saa Tiketistä myös! itse ainakin aijon ostaa sieltä! Kun ei ole lähdössä karkkilaan ostamaan lippuja!
Varma tieto? Katoin Tiketin sivuilta, niin ei siellä ainakaan näkynyt tätä myyntiin tulevissa tapahtumissa... Mutta ehkä on sinuun uskominen. Ja onhan tässä vielä kuukausi aika selvittää tämä. : P (Tiketistä saa niitä ihania vihreitä lippuja... ♥) Sunset Beach Partyn FB-sivuilla oli tää tieto! SBP liput tulevat myyntiin noin kuukauden kuluttua eli 1.6.2011. Silloin lippuja saa Ravintola Valurista Karkkilasta, Viihdeässistä Nummelasta sekä Tiketistä. Ennakko kannattaa, se on halvempaa! | |
|
| |
Nebel
Number of posts : 26 Registration date : 2011-02-24
| Subject: Re: Tulevat keikat tänne Wed May 04 2011, 17:26 | |
| - Sinttu wrote:
- Nebelille piti sanoa, että mulla on sulle sellainen Suosikin pinkkitaustainen Mötley-juliste! : ) Sellainen mikä Sedälläkin on, you know.
Oikeesti?! Hihiii. Tiketistä sitten lähtee semmonen ihana vihreä lippunen, hyvähyvä. Pitäis vissiin alkaa sitä rahaa alkaa keräileen, parit muutkin festarit tulee kesällä käytyä. Oijoijoi. | |
|
| |
Sinttu
| Subject: Re: Tulevat keikat tänne Wed May 04 2011, 21:18 | |
| - Nebel wrote:
- Sinttu wrote:
- Nebelille piti sanoa, että mulla on sulle sellainen Suosikin pinkkitaustainen Mötley-juliste! : ) Sellainen mikä Sedälläkin on, you know.
Oikeesti?! Hihiii. :heart:
Tiketistä sitten lähtee semmonen ihana vihreä lippunen, hyvähyvä. Pitäis vissiin alkaa sitä rahaa alkaa keräileen, parit muutkin festarit tulee kesällä käytyä. Oijoijoi. 8) Oikeesti! : ) Se oottaa täällä kiltisti että pääsee sun seinälle kunhan nähdään. (On muuten ne kin hotteja ♥) Mulla on tällä hetkellä 5 vihreätä Tiketin lippusta, lisää kokoelmaan kaipailisin..... Ja Tulilintu, juu hyvä. En taas ollut tajunnut tarkkailla naamakirjaa, hyvä minä. Tuijotin vaan sokeana nettisaittia, jossa ei käsittääkseni Tiketistä mainita sanaakaan. Muttajuu. "Ja näin saatiin taas tähänkin asiaan selvyys." : ) | |
|
| |
Joni Master
| Subject: Re: Tulevat keikat tänne Wed May 04 2011, 23:43 | |
| Kohta perjantai! Tässä rupeaa joh ihan fiilikissä olemaan, koska fani olen 2006 vuodesta asti ollut mutta jostain syystä en keikalla ole vielä ikinä ollut! Toivottavasti ei myydä paljoa fanituotteita, koska en tiedä osaanko laittaa lompakkoa kiinni jos näen paljon tavaraa. | |
|
| |
Sinttu
| Subject: Re: Tulevat keikat tänne Thu May 05 2011, 19:27 | |
| - Joni Master wrote:
- Toivottavasti ei myydä paljoa fanituotteita, koska en tiedä osaanko laittaa lompakkoa kiinni jos näen paljon tavaraa. :lol:
Tämä on oikea asenne! ; ) Mut eiköhän siellä sitä sun tätä jännää myydä... Ja järki menee ainakin. Onnea ensimmäiselle keikalle joka tapauksessa! Offtopic vai offtopic? AI KAUHEETA. | |
|
| |
Joni Master
| Subject: Re: Tulevat keikat tänne Thu May 05 2011, 20:51 | |
| - Sinttu wrote:
- Joni Master wrote:
- Toivottavasti ei myydä paljoa fanituotteita, koska en tiedä osaanko laittaa lompakkoa kiinni jos näen paljon tavaraa.
Tämä on oikea asenne! ; ) Mut eiköhän siellä sitä sun tätä jännää myydä... Ja järki menee ainakin. Onnea ensimmäiselle keikalle joka tapauksessa!
Offtopic vai offtopic? AI KAUHEETA. Toivottavasti jäävät jakamaan nimmareita, olisi kauhea pettymys jos en saisi uuteen levyyn nimmareita. | |
|
| |
Örvis
| Subject: Re: Tulevat keikat tänne Thu May 05 2011, 22:24 | |
| Jää ne! Ne on aina jääneet. Tulevat aina juttelemaankin keikan jälkeen ja myymään tavaroitaan. Eli älä huoli, Joni. (: | |
|
| |
Joni Master
| Subject: Re: Tulevat keikat tänne Fri May 06 2011, 07:58 | |
| - Linba wrote:
- Jää ne! Ne on aina jääneet. Tulevat aina juttelemaankin keikan jälkeen ja myymään tavaroitaan. Eli älä huoli, Joni. (:
Kiitos tiedosta! Tämä piristää kummasti. | |
|
| |
Sponsored content
| Subject: Re: Tulevat keikat tänne | |
| |
|
| |
| Tulevat keikat tänne | |
|