SO. Board
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
SO. Board

Keskustelualue Stala & So.-faneille
 
HomeHome  PortalPortal  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Show by SO.Show by SO.  Log in  

 

 Elen piirtää

Go down 
+2
Bass
Elentharus
6 posters
AuthorMessage
Elentharus

Elentharus


Number of posts : 273
Age : 30
Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa
Registration date : 2007-05-04

Elen piirtää Empty
PostSubject: Elen piirtää   Elen piirtää Icon_minitimeMon Nov 12 2007, 18:06

eli täällä kiusaan teitä "kauniilla" suherruksillani SO.:sta. ^^ saatte sitten samantien kuvia muustakin, jos joku jaksaa katsoa...
kaikkien kuvien laatu on tosiaan aika onneton, kön skanneri ei toimi...
Stala tänään koulussa:
https://s273.photobucket.com/albums/jj226/Aluqer/?action=view&current=HPIM0951.jpg
Stalan ruumis ja Kitan pää xD On mulla ideat...
https://s273.photobucket.com/albums/jj226/Aluqer/?action=view&current=HPIM0938.jpg

päivitys 18.4.08.

tällä kertaa oli jonkinasteinen puutarhatonttu-kausi =) oikeastaan piirsin Renskastakin sellaisen, mutta nyt en enää tiedä missä se kuva on Laughing

Itkevä Stala
https://s273.photobucket.com/albums/jj226/Aluqer/?action=view&current=Tukholma010.jpg
Stala Puutarhatonttuna xD
https://s273.photobucket.com/albums/jj226/Aluqer/?action=view&current=Tukholma011.jpg
Sami J. puutarhatonttuna
https://s273.photobucket.com/albums/jj226/Aluqer/?action=view&current=Tukholma024.jpg
itse virkattu punasininen verkkopaita
https://s273.photobucket.com/albums/jj226/Aluqer/?action=view&current=Tukholma030.jpg
Ja sitten se SO.-raaputustyö, jonka lupasin näyttää Örvikselle jotain vuosi sitten
https://s273.photobucket.com/albums/jj226/Aluqer/?action=view&current=Tukholma025.jpg


Last edited by Elentharus on Fri Apr 18 2008, 19:24; edited 2 times in total
Back to top Go down
Bass
Pääjehu
Bass


Male Number of posts : 369
Age : 31
Paikkakunta : Otava
Registration date : 2007-05-01

Elen piirtää Empty
PostSubject: Re: Elen piirtää   Elen piirtää Icon_minitimeTue Nov 13 2007, 18:39

Elentharus wrote:
Suherruksillani SO.:sta.

Mie pidän nuista, mutta "SO.:sta"? Mites Mr. Lordi joutui SO.:n luo? Wink Kuten tuosta Kitasta sama juttu.. Jos pidetään Fanitaide osio ihan SO. puolena?
Back to top Go down
https://soboard.niceboard.com/
Örvis

Örvis


Female Number of posts : 596
Age : 31
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 2007-05-04

Elen piirtää Empty
PostSubject: Re: Elen piirtää   Elen piirtää Icon_minitimeTue Nov 13 2007, 20:53

Tosi söpöjä. Ainaki tuo Stala ja Kita-Stala Razz
Mut piirähän lisää! Lisää Stalaa ja vaikka muitaki jäsenii.
Back to top Go down
Elentharus

Elentharus


Number of posts : 273
Age : 30
Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa
Registration date : 2007-05-04

Elen piirtää Empty
PostSubject: Re: Elen piirtää   Elen piirtää Icon_minitimeSun Jan 20 2008, 23:12

Itse asiassa, minä kyllä kirjoitin "Samalla jostain muustakin", mutta pidetään tosiaan vaan SO.- aiheisena... oon mää taas jotain piirtänytkin, mutta en ole koneelle asti saanut Rolling Eyes

mutta jonkinlaista päivitystähän tämäkin, vaikka mtn en nyt piirtänytkään, kuiteskin äiti teetti miulle jossain jouluksi palapelin tuosta promokuvasta
=> http://www.showbyso.com/press/promo_01.jpg

ja sitten mä onnistuin sekä omasta että yhden kaverin mielestä tekemään jotenkin jonkun biisin, joka kuulostaa ihan siltä kuin se olisi SO.:n x) Osa syyllinen on varmaankin se että näin ensin joku yö jotain outoa unta Stalasta ja kun mä heräsin, niin tuo kyseinen biisi soi mun päässä Stalan laulamana ^^ Se on semmoinen mukava kasari-slovari...
Back to top Go down
Elentharus

Elentharus


Number of posts : 273
Age : 30
Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa
Registration date : 2007-05-04

Elen piirtää Empty
PostSubject: Re: Elen piirtää   Elen piirtää Icon_minitimeSun Apr 13 2008, 00:09

Anteeksi tupla postaus, mutta niin tuota päivittelin nuo ylimmät linkit toimiviksi. Mun pitäisi tosiaan laittaa tänne lisää kuvia, oon jopa piirtänytkin, mutta kun en ole saanut aikaiseksi laittaa Rolling Eyes
Back to top Go down
Ewwu

Ewwu


Female Number of posts : 192
Age : 32
Paikkakunta : Turku
Registration date : 2008-02-24

Elen piirtää Empty
PostSubject: Re: Elen piirtää   Elen piirtää Icon_minitimeMon Apr 14 2008, 18:54

Wau! Hienoja kuvia<3 Oot hyvä piirtämään:) Lisää vaan:D bounce
Back to top Go down
Elentharus

Elentharus


Number of posts : 273
Age : 30
Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa
Registration date : 2007-05-04

Elen piirtää Empty
PostSubject: Re: Elen piirtää   Elen piirtää Icon_minitimeFri Apr 18 2008, 19:19

no niin, nyt saatiin viimeinkin sitä kuuluisaa päivitystä Twisted Evil
lisäsin tuonne ekaan viestiin...
Back to top Go down
Blackwolf

Blackwolf


Female Number of posts : 304
Age : 31
Paikkakunta : Tuusula
Registration date : 2007-05-11

Elen piirtää Empty
PostSubject: Re: Elen piirtää   Elen piirtää Icon_minitimeFri Apr 18 2008, 19:57

Kommentoinpa huviksee noihi päivityksii..
Elih, se eka Stala. Sanoisinpas et enemmänki joku random tyyppi Stalan paita päällä. Hiukset ei selvästi ees yritä olla Stalamaiset, housutki on erilaiset ko sillä, samoin kengät. Henkselit puuttuu, ja kyl tuol käsis pitäs ees vähä noit käsineit näkyy jos tarkkoi ollaa. Tatuointiki puuttuu rinnasta. Ja noit silmii en oikee tajuu, mut se kyl voi johtuu iha omasta tyhmyydestä.
Ja sitte sellasia yleisiä vinkkejä, et jos meinaat tätä 'taiteilemista' viel jatkaa, ni säästä se ruutupaperi koulutehtävii ja muistiinpanoihi, ja osta ihmeessä kunnon piirustuspaperia. Normaali kopiopaperi käy myös paremman puutteessa. Ja käännä hyvä ihminen noi kuvat oikein päin (oikeinpäin? Meikän äikän nro ei oo iha 10). Ja koita panostaa ees vähä varjostuksiin. Muute ihmiset saa sellasen kuvan et sä et pahemmin välitä töitten siisteydestä. Mut edellee, noudata ohjeit vaa jos meinaat viel jatkaa piirtämist ja ottaa sen vakavasti. =)
Äläkä suutu mun kommenteist, tykkään vähä sanoo oman mielipiteen suoraa jos on piirtämisest tai muusta taiteest kyse.
Ja jos jtn positiivista viel tähä loppuu sanon kevennykseks, ni noi puutarhatontut oli hauska idea, vähä parantelemalla niist vois tulla tosi kivoja ja hienoja. (:
Back to top Go down
http://the-blackwolf.deviantart.com
Ewwu

Ewwu


Female Number of posts : 192
Age : 32
Paikkakunta : Turku
Registration date : 2008-02-24

Elen piirtää Empty
PostSubject: Re: Elen piirtää   Elen piirtää Icon_minitimeSat Apr 19 2008, 20:24

Blackwolf wrote:
Kommentoinpa huviksee noihi päivityksii..
Elih, se eka Stala. Sanoisinpas et enemmänki joku random tyyppi Stalan paita päällä. Hiukset ei selvästi ees yritä olla Stalamaiset, housutki on erilaiset ko sillä, samoin kengät. Henkselit puuttuu, ja kyl tuol käsis pitäs ees vähä noit käsineit näkyy jos tarkkoi ollaa. Tatuointiki puuttuu rinnasta. Ja noit silmii en oikee tajuu, mut se kyl voi johtuu iha omasta tyhmyydestä.
Ja sitte sellasia yleisiä vinkkejä, et jos meinaat tätä 'taiteilemista' viel jatkaa, ni säästä se ruutupaperi koulutehtävii ja muistiinpanoihi, ja osta ihmeessä kunnon piirustuspaperia. Normaali kopiopaperi käy myös paremman puutteessa. Ja käännä hyvä ihminen noi kuvat oikein päin (oikeinpäin? Meikän äikän nro ei oo iha 10). Ja koita panostaa ees vähä varjostuksiin. Muute ihmiset saa sellasen kuvan et sä et pahemmin välitä töitten siisteydestä. Mut edellee, noudata ohjeit vaa jos meinaat viel jatkaa piirtämist ja ottaa sen vakavasti. =)
Äläkä suutu mun kommenteist, tykkään vähä sanoo oman mielipiteen suoraa jos on piirtämisest tai muusta taiteest kyse.
Ja jos jtn positiivista viel tähä loppuu sanon kevennykseks, ni noi puutarhatontut oli hauska idea, vähä parantelemalla niist vois tulla tosi kivoja ja hienoja. (:

Teen nytten todella pitkän lainauksen,mutta liityn tähän edelliseen:)
Sun piirustukset ovat hyviä, mutta panosta pikkusen enemmän,kiitos!
Back to top Go down
Blackwolf

Blackwolf


Female Number of posts : 304
Age : 31
Paikkakunta : Tuusula
Registration date : 2007-05-11

Elen piirtää Empty
PostSubject: Re: Elen piirtää   Elen piirtää Icon_minitimeSun Apr 20 2008, 13:29

Stalantypy wrote:
Teen nytten todella pitkän lainauksen,mutta liityn tähän edelliseen:)
Sun piirustukset ovat hyviä, mutta panosta pikkusen enemmän,kiitos!
Ei liity aiheeseen, sori, mut hei Stalantypy, eikös sulle jo jossai aihees sanottu et älä lainaa noin paljo. Jos oot samaa mieltä, ni riittää et sanot et 'mä oon samaa mieltä ko se ja se'. Jos ihmisii sit kiinnostaa et mitäs mieltä se ja se on, ni kai ne osaa aijemmat viestit lukee ilman et sä niit lainaat. Et pidäs mielessä...
Back to top Go down
http://the-blackwolf.deviantart.com
Elentharus

Elentharus


Number of posts : 273
Age : 30
Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa
Registration date : 2007-05-04

Elen piirtää Empty
PostSubject: Re: Elen piirtää   Elen piirtää Icon_minitimeSun Apr 20 2008, 16:02

niin sellaisia terveisiä, että syy miksi tuo Stala ei ihan näytä Stalalta, on se, että kuva on ns. vanhasta Stalasta, eli ajalta ennen Lordia. Se selittänee ainakin sen, miksi ko tatuointi puuttuu Cool ja hiuksetkin olivat tiettävästi tuolloin erinäköiset (no ei tosin ihan tuollaiset, mutta sinnepäin) Niin ja nuo housut yrittää olla ne yhdet vihertävät, mitkä Stalalla on ihan oikeestikkin.

ja toisakseen, mä pääasiassa piirrän nimenomaan koulussa, matkoilla ja vihkoihin, joissa yleisesti ottaen on ruudut. Kotona mua ei huvita piirtää. Kolmannekseen mä en osaa käyttää konetta todellakaan niin hyvin, että saisin ton käännettyä Laughing joo sori. Anteeksi kun vaivasin.

Mun mielestä piirtämistä ei pitäisikään ottaa vakavasti Twisted Evil
Back to top Go down
Blackwolf

Blackwolf


Female Number of posts : 304
Age : 31
Paikkakunta : Tuusula
Registration date : 2007-05-11

Elen piirtää Empty
PostSubject: Re: Elen piirtää   Elen piirtää Icon_minitimeSun Apr 20 2008, 16:58

Elentharus wrote:
..syy miksi tuo Stala ei ihan näytä Stalalta, on se, että kuva on ns. vanhasta Stalasta..

..mä en osaa käyttää konetta todellakaan niin hyvin, että saisin ton käännettyä..

Mun mielestä piirtämistä ei pitäisikään ottaa vakavasti
Stala-juttuun että oke, selittää asian. Kääntämiseen voit pyytää apua, eli lähetät käännettävän kuvan meses jollekki joka voi kääntää sen, ja se sitte lähettää käännetyn version takas.
Ja vikaan juttuun sanon et sitte tää aihe on turha. Henkilökohtasesti en tosta kommentista tykkää yhtään, paskapuhetta tollane sellaselt henkilölt joka näyttää piirroksiaan muille. Eri asia ois jos et ite piirtelis yhtää, ja oisit tota mieltä, mut jos kerta piirrät, ja haluut viel esitellä töitäs muille, ni toi mielipide ei sovi kuvaa. Aiheittenha ei koskaa tarvi olla vakavia, mut ite piirtäminen on vähän vakavemmin otettava asia, ellei se sit rajotu vessan seinien sotkemiseen ja matskunvihkon takakannen pilakuviin. (:

Et jos haluut täst lähin ottaa piirtämisen vakavammin, ni panosta kuviin enemmä ja pistä sitte lisää tulemaan. Mut jos oot edellee tota mieltä, ni voit mun puolest lopettaa kuvien lähettelemisen ja aiheen voi pistää lukkoon. =)

Btw, mun mielipide, ei iha välttämättä fakta. Siis koko viesti.
Back to top Go down
http://the-blackwolf.deviantart.com
Örvis

Örvis


Female Number of posts : 596
Age : 31
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 2007-05-04

Elen piirtää Empty
PostSubject: Re: Elen piirtää   Elen piirtää Icon_minitimeMon Apr 21 2008, 10:49

Hienoja noi siun piirustukset. Toi itkevä Stala on iha huippusöpö Razz
Ootinki noita että millon laitat ja kiva ku ny laitoit. Toi verkkopaita on tosi hieno.. osaisinpa mieki tehä tollasen d:
Back to top Go down
Elentharus

Elentharus


Number of posts : 273
Age : 30
Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa
Registration date : 2007-05-04

Elen piirtää Empty
PostSubject: Re: Elen piirtää   Elen piirtää Icon_minitimeFri Mar 08 2013, 01:34

Moni on varmaankin nähnyt tämän jo facessa, mutta siis SO. aiheinen taulu jonka maalailin Sintulle joulu (tai maailmaloppu) -lahjaksi Smile

Maailmanlopun jälkeinen livesoitto avaruuden syövereissä

Lähinnä olen harrastanut akryylimaalausta ja tunneilla suhertelua, mutta voisin joskus taas piirtää jotain tännekin. Lisäksi vähän kutkuttaisi maalata joku toinen taulu jossa olisi taustan lisäksi ihan pändikin, mutta en vaan ole koskaa nmaalannut ihmisiä affraid
Back to top Go down
Sinttu

Sinttu


Female Number of posts : 314
Registration date : 2007-05-01

Elen piirtää Empty
PostSubject: Re: Elen piirtää   Elen piirtää Icon_minitimeMon Oct 14 2013, 22:28

^ Hihi, ihailen mun taulua varmaan joka päivä! :) Wau!

Elentharus wrote:
mutta jonkinlaista päivitystähän tämäkin, vaikka mtn en nyt piirtänytkään, kuiteskin äiti teetti miulle jossain jouluksi palapelin tuosta promokuvasta
=> http://www.showbyso.com/press/promo_01.jpg

ja sitten mä onnistuin sekä omasta että yhden kaverin mielestä tekemään jotenkin jonkun biisin, joka kuulostaa ihan siltä kuin se olisi SO.:n x) Osa syyllinen on varmaankin se että näin ensin joku yö jotain outoa unta Stalasta ja kun mä heräsin, niin tuo kyseinen biisi soi mun päässä Stalan laulamana ^^ Se on semmoinen mukava kasari-slovari...
Omg, missä se palapeli on? Milloin pelataan? :D

Ja tota biisiä et varmaan enää muista? :DD


Last edited by Sinttu on Mon Feb 10 2014, 14:55; edited 1 time in total
Back to top Go down
Elentharus

Elentharus


Number of posts : 273
Age : 30
Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa
Registration date : 2007-05-04

Elen piirtää Empty
PostSubject: Re: Elen piirtää   Elen piirtää Icon_minitimeTue Oct 15 2013, 03:39

En kyllä muista tarkkaan, mutta tallessa kyllä, voin kaivella Very Happy ja itseasiassa taidan muistas biisinkin, kunhan lunttaan pikkuisen vihosta jossa lyriikat on Wink
Back to top Go down
Sponsored content





Elen piirtää Empty
PostSubject: Re: Elen piirtää   Elen piirtää Icon_minitime

Back to top Go down
 
Elen piirtää
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
SO. Board :: Suomenkielinen SO. Board :: Fanitaidetta-
Jump to: