SO. Board
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
SO. Board

Keskustelualue Stala & So.-faneille
 
HomeHome  PortalPortal  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Show by SO.Show by SO.  Log in  

 

 Tarinointia by Hennuli & Örveltäjäkö

Go down 
+9
Eirikur
Blood-girl
Little-devil
Pakke
Sinttu
Hennuli
Blackwolf
Monstermama
Örvis
13 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3  Next
AuthorMessage
Örvis

Örvis


Female Number of posts : 596
Age : 31
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 2007-05-04

Tarinointia by Hennuli & Örveltäjäkö - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Tarinointia by Hennuli & Örveltäjäkö   Tarinointia by Hennuli & Örveltäjäkö - Page 2 Icon_minitimeThu Jul 26 2007, 08:08

Blackwolf wrote:
*Krhm* Nii koskas sitä jatkoa ois tulossa..? Wink

Gröh, valtavan hyvä kysymys Bläk. Very Happy
Nyt näyttää hämärästi siltä, että Hennuli ei ole kirjottamassa sitä jatkoa, joten kaipa mun täytyy sitten kirjottaa...jossain vaiheessa.
Back to top Go down
Hennuli

Hennuli


Female Number of posts : 23
Age : 30
Paikkakunta : Mikkeli F13
Registration date : 2007-06-15

Tarinointia by Hennuli & Örveltäjäkö - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Tarinointia by Hennuli & Örveltäjäkö   Tarinointia by Hennuli & Örveltäjäkö - Page 2 Icon_minitimeThu Aug 09 2007, 13:02

Örveltäjäkö wrote:
Nyt näyttää hämärästi siltä, että Hennuli ei ole kirjottamassa sitä jatkoa, joten kaipa mun täytyy sitten kirjottaa...jossain vaiheessa.

Haa. Vasi hämärästi? Ihan kirkkaasti se on sellanen homma että mä alotin sitä jo apaut kuukausi sitten, mutta en oo keksiny kunnollista osaa, kun jätit perkule nbiin pahaan kohtaan! Evil or Very Mad Noh, jatka sie seuraava osa, niin mä voin kirjottaa sen sitä seuraavan. Ok?
Back to top Go down
Örvis

Örvis


Female Number of posts : 596
Age : 31
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 2007-05-04

Tarinointia by Hennuli & Örveltäjäkö - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Tarinointia by Hennuli & Örveltäjäkö   Tarinointia by Hennuli & Örveltäjäkö - Page 2 Icon_minitimeThu Aug 09 2007, 14:37

Hennuli wrote:
Örveltäjäkö wrote:
Nyt näyttää hämärästi siltä, että Hennuli ei ole kirjottamassa sitä jatkoa, joten kaipa mun täytyy sitten kirjottaa...jossain vaiheessa.

Haa. Vasi hämärästi? Ihan kirkkaasti se on sellanen homma että mä alotin sitä jo apaut kuukausi sitten, mutta en oo keksiny kunnollista osaa, kun jätit perkule nbiin pahaan kohtaan! Evil or Very Mad Noh, jatka sie seuraava osa, niin mä voin kirjottaa sen sitä seuraavan. Ok?

Mä oon kirjottanu jo kaks seuraavaa osaa...laitan ne sitten tänne, ku tuun mökiltä. Very Happy käykö?
Back to top Go down
Little-devil

Little-devil


Female Number of posts : 39
Paikkakunta : Lapua
Registration date : 2007-05-16

Tarinointia by Hennuli & Örveltäjäkö - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Tarinointia by Hennuli & Örveltäjäkö   Tarinointia by Hennuli & Örveltäjäkö - Page 2 Icon_minitimeThu Aug 09 2007, 22:23

Jatkoa pyydän..
Back to top Go down
Hennuli

Hennuli


Female Number of posts : 23
Age : 30
Paikkakunta : Mikkeli F13
Registration date : 2007-06-15

Tarinointia by Hennuli & Örveltäjäkö - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Tarinointia by Hennuli & Örveltäjäkö   Tarinointia by Hennuli & Örveltäjäkö - Page 2 Icon_minitimeFri Aug 10 2007, 20:30

Örveltäjäkö wrote:
Hennuli wrote:
Örveltäjäkö wrote:
Nyt näyttää hämärästi siltä, että Hennuli ei ole kirjottamassa sitä jatkoa, joten kaipa mun täytyy sitten kirjottaa...jossain vaiheessa.

Haa. Vasi hämärästi? Ihan kirkkaasti se on sellanen homma että mä alotin sitä jo apaut kuukausi sitten, mutta en oo keksiny kunnollista osaa, kun jätit perkule nbiin pahaan kohtaan! Evil or Very Mad Noh, jatka sie seuraava osa, niin mä voin kirjottaa sen sitä seuraavan. Ok?

Mä oon kirjottanu jo kaks seuraavaa osaa...laitan ne sitten tänne, ku tuun mökiltä. Very Happy käykö?

Käy hyvin hyvin! Äkkiöä sieltä mökiltä että mie saan kirjotettuu sitten.. noo.. niitten jälkeisen osan! ^^
Back to top Go down
Örvis

Örvis


Female Number of posts : 596
Age : 31
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 2007-05-04

Tarinointia by Hennuli & Örveltäjäkö - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Tarinointia by Hennuli & Örveltäjäkö   Tarinointia by Hennuli & Örveltäjäkö - Page 2 Icon_minitimeSun Aug 12 2007, 19:33



Osa 5.



”Voi elämä!”, Linda naurahtaa Hennalle heidän kävellessä pitkin Toista Linjaa, ”Miks meidän piti mennä soittamaan sitä ovikelloo. Mä olin ihan varma, että siellä ei asu Sampsa.”
”Itehän sä soitit sitä”, Henna naurahtaa takaisin, ”En mä käskenyt.”
”No, ihan sama, mut luuletko sä, että me tällä vauhdilla löydetään Sampsan asunto?” Linda kysyy.
”No en”, Henna vastaa.
”Niinpä! Ehkä meidän pitäis alkaa vähitellen etsiä.”
”En mä tuon jälkeen enää uskalla mennä etsii yhtään ketään”, Henna naurahtaa.
”Et ees Sampsaa?”, Linda kysyy ihmetellen.
”Luuletko sä, että me voidaan löytää joku tällasesta suurkaupungista?”, Henna kysyy.
”Luulen!”, Linda vastaa, ”Etsivä löytää.”

Hetkeen kumpikaan ei sano mitään. He kävelevät vain päättävästi eteenpäin. Pian he kääntyvät risteyksestä oikealle. He katselevat ohi meneviä autoja ja ihmisiä, näkevinään…
”Stala!”, Henna huudahtaa Lindalle ja osoittaa heidän edessäpäin olevaa henkilöä.
Linda kääntää katseensa nopeasti Hennan osoittamaan suuntaan.
”Missä?”, hän kiljuu ja yrittää epätoivoissaan nähdä jotain vaaleahiuksista miestä heidän edessään. Yhtäkkiä Henna repeää nauramaan.
”S-se oli vitsi”, hän saa sanottua naurunsa lomasta.
Linda katsoo Hennaa pettyneesti.
”Olipa hyvä vitsi”, hän sanoo, ”Meinasin saada sydärin.”
”Hyvä”, Henna vastaa, ”Siis, kun et saanut.”
”Mä aluks ihan oikeasti luulin, että siellä on Sampsa. Älä enää heittele noita sun vitsejäs tai mä oikeesti kuolen.”
”Okei, joo. Mutta oli ihan pakko sanoa tuo, koska mä tiesin, miten sä reagoisit.”
”Tosta tulikin mieleen, että tuolla on Paul Stanley”, Linda sanoo ja osoittaa heidän ohi ajavaa autoa.
”Hahaa, tohon en ihan usko”, Henna naurahtaa eikä käännä katsettaan.
”Höh, no kato vaikka. Sillä on samalaiset hiukset kun Paulilla.”
Henna kääntyy katsomaan autoon päin.
”Oho! Niinpä onkin. Jos se onkin oikeesti Paul. Oliko pitäny mennä pyytää nimmari?” Henna sanoo tuijottaen mieheen päin.
”Jatketaan me vaan matkaa. Ja nyt silmät irti tosta äijästä. Sulla on kieli ainakin puol metrii ulkona.”
”Ai, mitä?”
”Ei mitään, mutta tule jo”, Linda repäisee Hennan mukaansa.
”Se näytti ihan Paulilta”, Henna huokaisee hetken kuluttua.
”No, niinhän mä sanoinkin. Olisit heti kattonu, nii oisit voinu tsiigata sitä vähän pitempään”, Linda sanoo.
”Niin, niin.”
”Mitäs muuten tekisit, jos näkisit oikeesti Paulin täällä?”, Linda kysyy.
”Tuo oli oikee Paul!”, Henna huudahtaa.
”No okei, mitä tekisit, jos näkisit hänet uudestaan.”
”Pyörtyisin.”
”Mitäs ideaa siinä sitten ois?”
”Ekaks hakkisin varmasti uuet rillit, koska se ei voi olla totta. Ja sitten pyytäisin nimmarin ja halin ja pusun ja pyytäisin kahville ja leffaan ja…”, Henna alkaa selostaa.

Seuraavat pari tuntia tytöt käyttävät shoppailuun ja Stalan asunnon etsimiseen. He kävelevät ristiin rastiin Kalliota, mutta eivät millään löydä sitä.
Yhtäkkiä Linda kiljaisee:
”Henna! Kato kuka tuolla on!”
”Älä luulekaan, että mä uskoisin tohon”, Henna sanoo, eikä käännä katsettaan.
”Mutta oikeesti, en mä nyt valehtele. Kato kuka tuolla on!”
”En.”
”Sä et ikinä usko. Kato nyt oikeesti!”, Linda kiljuu.
”No okei sitten”, Henna tuhahtaa ja kääntää katseensa Lindan osoittamaa suuntaan.
”Tuolla on-!”


Mutta kuka siellä onkaan?
Se selviää hyvällä tuurilla seuraavassa luvussa. Very Happy
Back to top Go down
Blackwolf

Blackwolf


Female Number of posts : 304
Age : 31
Paikkakunta : Tuusula
Registration date : 2007-05-11

Tarinointia by Hennuli & Örveltäjäkö - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Tarinointia by Hennuli & Örveltäjäkö   Tarinointia by Hennuli & Örveltäjäkö - Page 2 Icon_minitimeSun Aug 12 2007, 22:14

Jatkoa!! NYT!!! Liian jännään kohtaan jätit. Ny jäi häiritsee et kuka siel o. Very Happy Mutta mutta, jatkappas. :3 Tuol muute luki 'hakkisin'.. Pitäiskö sen olla 'hankkisin'..? Mutta juu, muuten hyvä jatko. ^^
Back to top Go down
http://the-blackwolf.deviantart.com
Wedary

Wedary


Female Number of posts : 170
Age : 29
Registration date : 2007-05-05

Tarinointia by Hennuli & Örveltäjäkö - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Tarinointia by Hennuli & Örveltäjäkö   Tarinointia by Hennuli & Örveltäjäkö - Page 2 Icon_minitimeSun Aug 12 2007, 22:16

Örveltäjäkö wrote:


Mutta kuka siellä onkaan?
Stala, kenties? :3
Noh. En tiiä. Siehän ja Hennulihan kerrotte sen mahd. pian...? Wink
Back to top Go down
Örvis

Örvis


Female Number of posts : 596
Age : 31
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 2007-05-04

Tarinointia by Hennuli & Örveltäjäkö - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Tarinointia by Hennuli & Örveltäjäkö   Tarinointia by Hennuli & Örveltäjäkö - Page 2 Icon_minitimeSun Aug 12 2007, 22:54

Wedary wrote:
Örveltäjäkö wrote:


Mutta kuka siellä onkaan?
Stala, kenties? :3
Noh. En tiiä. Siehän ja Hennulihan kerrotte sen mahd. pian...? Wink

Jooh, huomenna toivon mukaan. Smile
Back to top Go down
Sinttu

Sinttu


Female Number of posts : 314
Registration date : 2007-05-01

Tarinointia by Hennuli & Örveltäjäkö - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Tarinointia by Hennuli & Örveltäjäkö   Tarinointia by Hennuli & Örveltäjäkö - Page 2 Icon_minitimeMon Aug 13 2007, 09:38

Tarinoissa on aina se vika, että ne jätetään liian jännään kohtaan. :>
Hyvä jatkohan tuo oli, oikein hyvä. ^^ Mie en ainakaan bongannut yhtäkään kirjoitusvirhettä.. Toivottavasti tyttelit löytävät Stalan pian.
Jatkoa vaan! Wink
Back to top Go down
Hennuli

Hennuli


Female Number of posts : 23
Age : 30
Paikkakunta : Mikkeli F13
Registration date : 2007-06-15

Tarinointia by Hennuli & Örveltäjäkö - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Tarinointia by Hennuli & Örveltäjäkö   Tarinointia by Hennuli & Örveltäjäkö - Page 2 Icon_minitimeMon Aug 13 2007, 10:19

Örveltäjäkö wrote:
Jooh, huomenna toivon mukaan. Smile

Ja nythän on jo huominen? Eikö vaan? Luulisin näin. Toi oli ihan mahtava osa! Hyvä Örpsä! Very Happy Laita äkkiä se seuraava osa niin mä pääsen laittaa sen... no sitä seuraavan. ^^
Back to top Go down
Little-devil

Little-devil


Female Number of posts : 39
Paikkakunta : Lapua
Registration date : 2007-05-16

Tarinointia by Hennuli & Örveltäjäkö - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Tarinointia by Hennuli & Örveltäjäkö   Tarinointia by Hennuli & Örveltäjäkö - Page 2 Icon_minitimeMon Aug 13 2007, 20:36

Jatkoo! Ihan mahtavaa soorii. Smile
Back to top Go down
Monstermama

Monstermama


Number of posts : 245
Registration date : 2007-05-06

Tarinointia by Hennuli & Örveltäjäkö - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Tarinointia by Hennuli & Örveltäjäkö   Tarinointia by Hennuli & Örveltäjäkö - Page 2 Icon_minitimeTue Aug 14 2007, 12:38

Hei..kesälukemista..kivaa! Jotku sentä jaksaa jatkaa Wink Ei ne mitää Sampsaa sielt löydä... Liia hyvä tuuri olis.
Back to top Go down
Bass
Pääjehu
Bass


Male Number of posts : 369
Age : 31
Paikkakunta : Otava
Registration date : 2007-05-01

Tarinointia by Hennuli & Örveltäjäkö - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Tarinointia by Hennuli & Örveltäjäkö   Tarinointia by Hennuli & Örveltäjäkö - Page 2 Icon_minitimeWed Aug 15 2007, 15:38

Jes! Lisää luettavaa Mathawaa! (Sori Wed d:)

Koin valaistuksen ja nyt pitää yks asia tosta kirjoituksesta ilmoittaa: Tuolla luki "Selostaa" Joka on puhekieltä kannaittaisi vaihtaa kirjakieleen...
Back to top Go down
https://soboard.niceboard.com/
Örvis

Örvis


Female Number of posts : 596
Age : 31
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 2007-05-04

Tarinointia by Hennuli & Örveltäjäkö - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Tarinointia by Hennuli & Örveltäjäkö   Tarinointia by Hennuli & Örveltäjäkö - Page 2 Icon_minitimeWed Sep 12 2007, 16:24

Hmm, tuota joo...
Se huominenha ei oo viel menny, vai mitä? Very Happy
No okeei, myönnän että tää jatko on "hieman" myöhässä, muttaku en oo löytäny sitä vihkoo, missä se stoori on. Rolling Eyes
(seli seli)
Back to top Go down
Hennuli

Hennuli


Female Number of posts : 23
Age : 30
Paikkakunta : Mikkeli F13
Registration date : 2007-06-15

Tarinointia by Hennuli & Örveltäjäkö - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Tarinointia by Hennuli & Örveltäjäkö   Tarinointia by Hennuli & Örveltäjäkö - Page 2 Icon_minitimeSat Sep 22 2007, 14:03

Örveltäjäkö wrote:
Hmm, tuota joo...
Se huominenha ei oo viel menny, vai mitä? Very Happy
No okeei, myönnän että tää jatko on "hieman" myöhässä, muttaku en oo löytäny sitä vihkoo, missä se stoori on. Rolling Eyes
(seli seli)

Nimenomaan! Seliseli! Mun pitää päästä kirjottamaan se sitä seuraava osa! Laita nyt hetipaikalla se osa tänne tai... Meitsi tulee käymään! *ärr* Twisted Evil
Back to top Go down
Örvis

Örvis


Female Number of posts : 596
Age : 31
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 2007-05-04

Tarinointia by Hennuli & Örveltäjäkö - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Tarinointia by Hennuli & Örveltäjäkö   Tarinointia by Hennuli & Örveltäjäkö - Page 2 Icon_minitimeFri Dec 21 2007, 15:01

Eh… siis eihän tää jatko myöhästyny kun jotain neljä kuukautta Razz
Mut tässä tää ny ois olevinaan…

Ja kiitti kaikille, jotka on tätä kommentoinu (:


Osa 6.

”Tuolla on Elvis!”, Linda karjahtaa.
”Hahhah, just joo ja tuolla taivaalla lentää Hitler, ”Henna sanoo ikävystyneesti, ” Tuo on lapsellista, lopeta. Ihmiset kattoo meitä.”
”No, okei joo, mut oli ihan pakko tasoittaa tilanne”, Linda virnistää.
”Kiva”

Hetken käveltyään Henna avaa taas suunsa.
”Jokohan kohta päästäis syömään?”, hän huokaisee.
”Heei, sä varastit ton lausahuksen Saamerilta”, Linda huomauttaa.
”Lainasin”
”Mutta kyllähän tässä alkaa vähän hiukoa”.
”Tuossa on ravintola, mennään sinne syömään”, Henna sanoo ja osoittaa tien toisella puolella olevaa pientä rakennusta.
”No okei. Vaikkei mulla kyl oo kamala nälkä”, Linda vastaa.
Tytöt astuvat ravintolaan, löytävät tyhjän pöydän ravintolan perältä ja istuutuvat sinne.
”Missä mun ruokalista on”, Linda marmattaa.
”Ei tässä taida olla kun yks lista”, Henna vastaa ja selaa omaansa, ”Mä taidan ottaa jonkun lastenaterian”.
”Samoin”
”Okei, joo. Mä otan varmaankin tuon Nuuskamuikkusen nuuska-pizzan”, Hennuli sanoo.
”Nuuskapizza??”, Linda kysyy ihmeissään.
”Siis mä ymmärsin, että se on ihan normaali lastenpizza, mutta sille on annettu tollanen nimi”, Henna selittää.
”Aha, mut kuka lapsi uskaltaa syödä ton nimistä ruokaa?”
”En tiiä, mut mitä sä meinasit syödä?”
”No lue mulle, mitä muita annoksii siellä on”, Linda kysyy.
”No, ton nuuskapizzan lisäks täällä on Mummo Ankan makaronivelli, Liinu-Lepakon lehtipihvi, Sampsa-Siilin silakat –”.
”Heei, mä otan sen Sampsa jutun!”, Linda kiljaisee.
”Okei”.

Pian tarjoilija saapuu paikalle.
”Ja mitäs teille saisi olla?”, hän kysyy.
”Mulle se Muikkusen pizza ja kokis”, Henna vastaa.
”Ja mulleki kokis ja Stalan silakat”.
”Anteeksi kuinka?”, tarjoilija kysyy ihmeissään.
”S-siis se Sampsa-silakan siilijuttu. Mikä lie”, Linda sekoilee.
”Ahaa. Okei, kiitos”, tarjoilija sanoo ja häippäsee.
”Vai nii, että sellasta tilasit”, Henna naurahtaa.
”Noku, ei voi muistaa tollasten vaikeitten ruokien nimiä”, Linda vastaa, ”Miks ei vois olla vaan, Sampsan silakat”.
”Mitäh?!”, Henna kiljaisee.
”Siis”, Linda toistaa, ” Mä en ymmärrä, miks ruuilla pitää olla noin vaikeet nimet-”.
”Emmä sitä meinaa”, Henna vastaa, ”Kato tonne pöytään, siellä on Niksu”.
Linda kääntää katseensa Hennan osoittamaan suuntaan.
”Oho!”, Linda huudahtaa ihmeissään, ”Mitähän se täällä tekee? Pitäskö mennä pyytää nimmari? Mikshän-”.
Mutta Henna on jo mennyt. Hän kävelee vauhdikkaasti nurkkapöytää kohti jossa Niksu on, ja avaa suunsa.
”Moi. Sähän oot Niksu? Voinks mä saada nimmarin?”, tyttö kysyy.
Mies tuijottaa silmät pyöreinä tyttöä.
”Ny oot kyl hyvä tyttö erehtyny pahimman kerran. Mie oon Leo-Oskari, enkä mikkään Niksu”, hän murahtaa.
”Ai, sori, ”Henna sanoo punastuen ja palaa takaisin Lindan luokse.
”Ei tainukaa olla Niksu?”, Linda kysyy virnistäen.
”No ei ihan”, Henna puuskahtaa ja istuutuu tuolilleen, ”Vasta ku olin kysyny, nii huomasin, että sillä oli erilainen nenä ku Niksulla”.

Pian ruuat tulevat pöytään, tytöt syövät nopeasti ja poistuvat ravintolasta.
”Miltäs sun nuuskapizzas maistu”, Linda tiedustelee.
”Ihan nuuskalta”, Henna vastaa nyrpistäen nenäänsä, ”Ei siinä ollut muuta kun pohja ja jotain mönjää päällä.”
”Mielenkiintoista”.
”Mut, meillä on enää vähän yli kolme tuntii aikaa, ennen ku bussi lähtee, eikä olla viel keretty ees shoppailla”, Henna puuskahtaa.
”No kyllähä me shoppailee voidaan mennä, mut minne?”, Linda kysyy.
”Hei, kato! Tuolla on kirppis, mennää sinne”, Henna huudahtaa ja lähtee lampsimaan vanhannäköistä rakennusta päin.
”Okei”, Linda vastaa ja seuraa kiltisti toista tyttöä.

”Äh, olis tää kirppis voinu olla ees vähän isompi”, Henna valittaa päästyään sisälle.
”Parempi tää on, ku ei mitään”, Linda vastaa, ”Vai mitä Henna? Henna?! …Henna!!”
Tyttö yrittää etsiä katseellaan Hennaa.
”Henna, minne sä menit?”, Linda huutaa.
”Mä oon täällä”, kuuluu ääni parin hyllykön päästä.
”Miten sä sinne jo kerkesit”, Linda kysyy ja astelee tytön luo.
”Kato! Täällä on kaks KISS-paitaa”, Henna vastaa riemuissaan, ”Ja…oho, täällä on myös KISS-pinssejä ja KISS-levyjä ja KISS-laukku”.
Henna kerää syliinsä pinon KISS-kamaa.
”Noniin, mennään”, hän sanoo KISS-tavarapinonsa takaa.
Sillä aikaa, kun Linda yrittää etsiä jotain ostettavaa, Henna maksaa omat ostoksensa.
”Löysitkös mitään?”, Henna kysyy Lindalta hänen tullessa kassalle.
”En muuta, kun nää KISS-pinssit”, tyttö vastaa pinssejään esitellen, ”Etkö sä meinaa ostaa näitä?”
”En, ku mulla on jo tollaset”, hän vastaa.
”Okei, ostetaan nää sitten Sampsalle”, Linda päättää.
”Äh, luuletkö sä vieläkin, että me löydetään se?” Henna kysyy kyllästyneesti.
”En, mutta varmuuden vuoksi vaan”.
”Ok, mutta maksa nopeesti ny”.

Tytöt lähtevät ulos kaupasta.
”Mä en jaksa enää kävellä”, Henna sanoo Lindalle.
”Vielä vähän aikaa”, toinen tyttö vastaa.
”Mutta kun me ollaan varmaan kävelty nää kaikki kadut läpi ainakin miljoona kertaa”, Henna puuskahtaa.
”No okei. Mut käydään vielä tää katu läpi. Sä saat etsii tältä vasemmalta puolelta sitä asuntoa ja mä etsin tuolt oikeelta”, Linda päättää ja juoksee tien toiselle puolelle.

Muutaman minuutin päästä.
”Henna!”, Linda kiljaisee yhtäkkiä kadun toiselta puolelta, ”Mä löysin sen”.
Henna juoksee innoissaan kadun yli ja meinaa samalla jäädä vahingossa auton alle.
”Hei! Kato vähän sivulles”, Linda tiuskaisee tytölle.
”Ihan sama”, Henna vastaa, ”Onks se tää talo?”.
”Kyllä”
”Hmm, tää näyttää kyl ihan siltä edelliseltä talolta, missä käytiin”, Henna sanoo miettien.
”Ehei, ei tää oo sama”, Linda vastaa, ”Vasarat ei asu täällä”.
”Okei, mennää sit”, Henna sanoo.
Tytöt astuvat sisälle taloon ja ajavat hissillä kolmanteen kerrokseen.
”Tuolla lukee Astala!”, Henna kiljaisee kovaäänisesti osoittaen heidän edessään olevaa ovea.
”Hieman hiljempaa, kiitos”, Linda naurahtaa, ”Sampsa saattaa kuulla”.
”Mä oon kyl 112% varma, ettei Sampsa asu täällä”, Henna huokaisee.
”Niin mäkin”, Linda vastaa ja soittaa ovikelloa, ”Mutta ei me mitään menetetä vaikka joku tantta tuleekin avaamaan oven”.
”Mutta mitä sä oikeesti tekisit, jos Sampsa tuliskin avaamaan ton oven?”, Henna kysyy hätäisesti.
”En mitään”, Linda vastaa, ”Ei niin voi käydä”.
Tytöt odottavat kymmenen sekuntia, toiset kymmenen, minuutin, mutta kukaan ei tule avaamaan.
”Soita uudestaan”, Henna käskee.
Linda tottelee ja soittaa.
Oven takaa kuuluu askeleiden ääniä.
”No niin, nyt se tantta tulee avaamaan oven”, Henna kuiskaa.
Pian ovi aukeaa ja sen takaa ilmestyy vaaleahiuksinen mies, päällään farkut ja musta t-paita.
”S-sampsa”, tytöt saavat sanotuksi.

---------------

Siinäpä se…seuraavaks on Hennan vuoro jatkaa.
ja kyl mie tiiän Henna, ettet sie enää nii kauhiasti KISS:stä tykkää, mutkut mie kirjotin tän jatkon sillo ku sie viel hirmusesti diggasit siit Razz
Back to top Go down
Blackwolf

Blackwolf


Female Number of posts : 304
Age : 31
Paikkakunta : Tuusula
Registration date : 2007-05-11

Tarinointia by Hennuli & Örveltäjäkö - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Tarinointia by Hennuli & Örveltäjäkö   Tarinointia by Hennuli & Örveltäjäkö - Page 2 Icon_minitimeFri Dec 21 2007, 15:53

Jänskää. o: Äkkiä sitä jatkoa kiitos, ja iha sama kuka jatkaa. Kunha se jatko tulee vähä nopeemmin ko toi äsköne osa. :p Mut joo, hyvä stoori. Tykkään. (:
Back to top Go down
http://the-blackwolf.deviantart.com
Monstermama

Monstermama


Number of posts : 245
Registration date : 2007-05-06

Tarinointia by Hennuli & Örveltäjäkö - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Tarinointia by Hennuli & Örveltäjäkö   Tarinointia by Hennuli & Örveltäjäkö - Page 2 Icon_minitimeFri Dec 21 2007, 22:57

Huih..kuva sen oven avaa? Kerroha ny pian!! Eihä tätä jännitystä kestä geek
Back to top Go down
Sinttu

Sinttu


Female Number of posts : 314
Registration date : 2007-05-01

Tarinointia by Hennuli & Örveltäjäkö - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Tarinointia by Hennuli & Örveltäjäkö   Tarinointia by Hennuli & Örveltäjäkö - Page 2 Icon_minitimeFri Dec 21 2007, 23:11

Oho, jatkoa. Jee vihdoin jatkoa. Very Happy
Jännää, kuka siellä ovella nyt on? :] Tällä kertaa se vois olla Stala. ^^

Kiva tarina tää on edelleen. Jatkoa! ;D
Back to top Go down
Elentharus

Elentharus


Number of posts : 273
Age : 30
Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa
Registration date : 2007-05-04

Tarinointia by Hennuli & Örveltäjäkö - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Tarinointia by Hennuli & Örveltäjäkö   Tarinointia by Hennuli & Örveltäjäkö - Page 2 Icon_minitimeSun Dec 23 2007, 12:57

jee, minä jo odotinkin tähän jatkoa ^^ Danke <3 Juuh, kyllä se hyvin kirjustettu on... tykkäsin
Back to top Go down
Blackwolf

Blackwolf


Female Number of posts : 304
Age : 31
Paikkakunta : Tuusula
Registration date : 2007-05-11

Tarinointia by Hennuli & Örveltäjäkö - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Tarinointia by Hennuli & Örveltäjäkö   Tarinointia by Hennuli & Örveltäjäkö - Page 2 Icon_minitimeFri Feb 22 2008, 00:47

Käyks se toine tarinan jatkaja ees enää tääl? |:
Back to top Go down
http://the-blackwolf.deviantart.com
Bass
Pääjehu
Bass


Male Number of posts : 369
Age : 31
Paikkakunta : Otava
Registration date : 2007-05-01

Tarinointia by Hennuli & Örveltäjäkö - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Tarinointia by Hennuli & Örveltäjäkö   Tarinointia by Hennuli & Örveltäjäkö - Page 2 Icon_minitimeFri Feb 22 2008, 08:51

Blackwolf wrote:
Käyks se toine tarinan jatkaja ees enää tääl? |:
Njaa'a... ._.'
Vois kysästä... Eäh, Örvis kysyy, se tuntee sen paremmin. d:
Back to top Go down
https://soboard.niceboard.com/
Örvis

Örvis


Female Number of posts : 596
Age : 31
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 2007-05-04

Tarinointia by Hennuli & Örveltäjäkö - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Tarinointia by Hennuli & Örveltäjäkö   Tarinointia by Hennuli & Örveltäjäkö - Page 2 Icon_minitimeFri Feb 22 2008, 15:21

Bass-of-doom wrote:
Blackwolf wrote:
Käyks se toine tarinan jatkaja ees enää tääl? |:
Njaa'a... ._.'
Vois kysästä... Eäh, Örvis kysyy, se tuntee sen paremmin. d:

Juu, voin kysästä sit ku se seuraava kerra tulee meseen...
...jos muistan d:
Back to top Go down
Ewwu

Ewwu


Female Number of posts : 192
Age : 32
Paikkakunta : Turku
Registration date : 2008-02-24

Tarinointia by Hennuli & Örveltäjäkö - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Tarinointia by Hennuli & Örveltäjäkö   Tarinointia by Hennuli & Örveltäjäkö - Page 2 Icon_minitimeTue Apr 08 2008, 18:25

O____O Löysitekö Sampsan?? Hullua lähtee ettimään Sampsaa Hesasta:D Mutta toivon jatkoa!<3
Back to top Go down
Sponsored content





Tarinointia by Hennuli & Örveltäjäkö - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Tarinointia by Hennuli & Örveltäjäkö   Tarinointia by Hennuli & Örveltäjäkö - Page 2 Icon_minitime

Back to top Go down
 
Tarinointia by Hennuli & Örveltäjäkö
Back to top 
Page 2 of 3Go to page : Previous  1, 2, 3  Next
 Similar topics
-
» Monstermaman tarinointia!

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
SO. Board :: Suomenkielinen SO. Board :: Fanitaidetta-
Jump to: