SO. Board
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
SO. Board

Keskustelualue Stala & So.-faneille
 
HomeHome  PortalPortal  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Show by SO.Show by SO.  Log in  

 

 Turhat asiat tänne!

Go down 
+23
Lare
Ceccila
supermonstar13
Joni Master
Daughter of beast
Awwaa
Little-devil
Albireo
Stude
pikkupiru
Pakke
miimosa
Elentharus
Wings
Stalan salarakas
Eirikur
Sinttu
Wedary
Örvis
Monstermama
Blackwolf
Bass
Blood-girl
27 posters
Go to page : Previous  1 ... 12 ... 20, 21, 22  Next
AuthorMessage
Monstermama

Monstermama


Number of posts : 245
Registration date : 2007-05-06

Turhat asiat tänne! - Page 21 Empty
PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 21 Icon_minitimeSun May 10 2009, 11:13

Bass, kerro jo miten kävi???
Back to top Go down
Blackwolf

Blackwolf


Female Number of posts : 304
Age : 31
Paikkakunta : Tuusula
Registration date : 2007-05-11

Turhat asiat tänne! - Page 21 Empty
PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 21 Icon_minitimeSun May 10 2009, 22:41

no mites ihmisten äitienpäivä?
ite kävin familyn ja yhen meijän tädin kaa eka faijan äidillä, ja sen jälkee käytii äidin äidillä. paaaaaaaaljon kakkuu ja jätskii, nam :3

tnä pitäs ny sit saada viimesetki noist miljoonast leijonatatskoist tehtyy, huomiseks lupasin olla valmis. toivottavasti Totte tykkää ja valitseeki jonku


Last edited by Blackwolf on Wed May 13 2009, 18:51; edited 1 time in total
Back to top Go down
http://the-blackwolf.deviantart.com
Bass
Pääjehu
Bass


Male Number of posts : 369
Age : 31
Paikkakunta : Otava
Registration date : 2007-05-01

Turhat asiat tänne! - Page 21 Empty
PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 21 Icon_minitimeWed May 13 2009, 12:35

Monstermama wrote:
Bass, kerro jo miten kävi???

Ei sitä viel tiiä ku kitaristi ei ollu siel, meen täl viikonloppuna uudestaa sinne. Jaah... Oli tosi hauskoi jätkii asia asialla, ei mul mitenkää erityisest käyny mut viilis kohallaa.


Äitien päivänä mammalla syömässä kunnon safkaa ja kakkuu. Tänää tossa myöhemmin treenaamaan Rock & Wokiin. Sellasta.
Back to top Go down
https://soboard.niceboard.com/
Blackwolf

Blackwolf


Female Number of posts : 304
Age : 31
Paikkakunta : Tuusula
Registration date : 2007-05-11

Turhat asiat tänne! - Page 21 Empty
PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 21 Icon_minitimeWed May 13 2009, 18:55

haaaaaaa Totte pyys tnä niit tatskoi. :> ja eihä niit ollu ku 9.... C: en vaa missää vaihees ollu tyytyväine ni suunnittelin koko aja lisää. enivei, otti ne himaa et voi katella sit rauhas, lupas tuoda jtn vaivanpalkkaa. eli hintaa ei siis oo viel sovittu. d:

kukaa muu ei viettäny äitinpäivää ku mä ja bass..? ._. vastauksia, kiitos!
Back to top Go down
http://the-blackwolf.deviantart.com
villasukka

villasukka


Female Number of posts : 61
Age : 33
Paikkakunta : Oulu
Registration date : 2008-07-28

Turhat asiat tänne! - Page 21 Empty
PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 21 Icon_minitimeWed May 13 2009, 20:44

Eipä me mitenkään erityisesti äitienpäivää vietetty. Herkuteltiin ja oltiin perheen kanssa koolla. Äiti tykkäsi, kun sai lahjankin. Ostin sille semmoisen jännän valkoisen "lintuhäkin", johon saa esimerkiksi jonkun kukan laitettua. Semmoinen hieno koriste, joihin äiti on ihan heikkona. Sitten ostettiin sille myös Ruusun Aika -dvd, se kakkonen. Ykkönen kun meillä jo on. Siinä on kyllä niin upea sarja. Ootteko kattoneet?
Back to top Go down
Bass
Pääjehu
Bass


Male Number of posts : 369
Age : 31
Paikkakunta : Otava
Registration date : 2007-05-01

Turhat asiat tänne! - Page 21 Empty
PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 21 Icon_minitimeThu May 14 2009, 15:31

Äh, tylsää niin kirjustelen tähän jotain jännää:

Mul on tylsää, KISS soi. Oon onnistunut tekemään kaks vesikelloo oikeen käteen (etu- ja keskisormi) toinen on nii kipee et mielellään soita just nii. Spiderpasianssin pääsin kaks kertaa normilla läpi ja kyllästyin sihen paskaan. Rahaa tarvis alkuu 105€ et saisin uuden basson (420€ säästössä) sit vois sen jälkeen hankkii n. 300€ nii saisin kunnon langattoman bassolle. Sit toiset 300€ kunnon styrkkaan.
Ja nyt Laura tuli. Lopettelen. Heis.

Edit: Nyt tuli leikittyy thomannilla ja 1054,80€ sii menis et olis "keikka kamat". Eiku kerämään 634,80€. x)
Back to top Go down
https://soboard.niceboard.com/
Monstermama

Monstermama


Number of posts : 245
Registration date : 2007-05-06

Turhat asiat tänne! - Page 21 Empty
PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 21 Icon_minitimeSat May 30 2009, 19:31

Koulut on sitte vaihteeksi loppu. Onnea Albille valmistumisesta. Onnea muille valmistuneille. Onnea ala-asteen päättäneille. Ja mukavaa kesää kaikille. Smile
Back to top Go down
Yuna

Yuna


Female Number of posts : 19
Age : 33
Paikkakunta : Oulu
Registration date : 2008-04-19

Turhat asiat tänne! - Page 21 Empty
PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 21 Icon_minitimeSun May 31 2009, 11:27

Juuh, hyvää kesää vaan kaikille. Smile Mitäs on suunnitelmissa nyt sit tälle kesälle? Lomailetteko vai ootteko töissä tai jotain?
Itte homehun varmaa lähinnä kotona ja kait sitä vois mökilläkin käydä. Toki sit kavereiden kanssa hengailen myös. Very Happy Ai nii ja nämä kaksi ekaa viikkoahan vierähtääkin siinä, kun kaitsen nuita pikkusisaruksia.
Back to top Go down
villasukka

villasukka


Female Number of posts : 61
Age : 33
Paikkakunta : Oulu
Registration date : 2008-07-28

Turhat asiat tänne! - Page 21 Empty
PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 21 Icon_minitimeSun May 31 2009, 12:48

Hyvää kesää meikäläisenkin puolesta kaikille. Smile Ite olin maanantaina viimeksi koulussa ja on tässä jo ihan hyvin päässyt loman makuun. Kesäsuunnitelmia ei kauheasti ole. Kavereita on tarkoitus nähdä ja laiskotella kotosalla.

Onnea munkin puolesta Albille valmistumisesta ja kaikille muille valmistuneille ja ysiltä päässeille sun muille.
Back to top Go down
Blackwolf

Blackwolf


Female Number of posts : 304
Age : 31
Paikkakunta : Tuusula
Registration date : 2007-05-11

Turhat asiat tänne! - Page 21 Empty
PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 21 Icon_minitimeSun May 31 2009, 19:40

hyvää kesää meitsinki puolest :>

oli tnä veljen ylioppilasjuhlat suvun & tuttavien kesken. päivällä eka puol sukuu tonne ruotsinkylän nuorisoyhdistyksen sellasee isoo kortanomaiseen paikkaan joka oltii vuorattu, siellä sitte pistettii pöytii paikoillee ja syötävää esille.

ja syötäväähä sitte oli. 3 kuivakakkua, iha liikaa keksejä, karjalanpiirakoita ja tollasia, ties kuin monta täytekakkua, 3 (tai 4?) voileipäkakkua, jne. ja paljon vettä, limua, champagnea/shampanjaa/samppanjaa (vaihtoehtomuotoja lukihäiriöisille), viiniä ja olutta. ja ku jotai jäi yli, raahattii sitte himaa ja pistettii 2 jääkaappii ja 2 pakastinta täytee. jes.

ja vieraskirjan lisäks pöydissä kiers mun piirroksia yhessa kansiossa. o.O ku faija oli eile törmänny meijän naapurin Tipin mieheen, ja ku se oli kans tnä tulossa kekkereille, ja niitten keskustelussa oli tullu ilmi et se Martti on kuvaamataidonopettaja ja oli kauheen kiinnostunu nähä mun töitä, ni faija sano et mun pitäs tuoda niit sit tnä näytille. no mä toin, ja se katteli niitä siinä, ja hiljallee sitte täti ja mun ala-asteella ollu maikka huomas sen kansion, ja ne rupes kattoo, ja muut huomas, jne. ja sit kaikki oliki jo käyny sen läpi.

ja mun faijan entisen pomon vaimo sitte yhes vaihees kutsu mut sinne ja sano jotai tyylii et 'Seppo (faijan ent. pomo) haluis tollasen toho auton kylkee, et onnistuisko' ja osotti sitä mun yht merenneito-tatskaa. (löytyy meikän dA-galleriasta jos joku on pihalla) en tiiä oliko tosissaa, mut aika monta kertaa se sen sano ja siinä sit mietittii kaikkee et pitäskö sapluunan avulla spraymaalilla tehä, vai sellasena 'tarrana', vai miten. ja faijan berlingon kylkeen pitäs kuulemma harjotella. :'D

noh noh, juhlien jälkee sit kaikki ylijääneet syötävät autoon ja osa vieraist jäi viel pihalle hengaa siivouksen jälkee ku me lähettii kotii. ja sisko oli jossai juhlan loppupuolel lähteny naapureitten kyydil Montturockiin, et meit oli sit mä, veli ja faija. siinä sitte kuumalla kesäsäällä lastattii niit herkkui sisälle ja terassille. ja autoahan me ei voida iha siihe oven eteen tuoda jossei oo ihan pakko, eli siin sit piti sellast kivetettyy polkuu kulkee, ja nousta rappuset ylös et pääsis sisää. kiva siinä sitte ku osa pusseista ja laatikoista paino iha kivasti.

oli muute kivan viilee se paikka, ainaki alus. ulkona oli kuuma, mut sisäl oli viilee. tosin sitte ku porukkaa tuli lisää ja lisää ni kyl sielki alko jo olla vähä hiostavaa. tosin aina välillä ihmiset kävi 'alakerrassa' vessassa. siel ei mtn muuta ollu ku 2 naistenvessaa ja 2 miestenvessaa. ei ikkunoita tai mtn. ja sinne siis mentii portaita alas, ja voi elämän kevät ku siel oli nii ihanan kylmä. tiililattiat, ei missää ikkunoita, ja hanoistaki tuli vaa kylmää vettä. :>

ja 1440 € sai veli lahjaks, plus jtn muuta pientä.

nohh, tulipaha kirjotettuu. siinä sitte luettavaa jos kiinnostaa.

kesällä... en mee kesätöihi, nukun himas varmaa. ja jossai vaihees kesää siskon ja tädin kaa menää jonnekki.. en tiiä minne. aluks oli tarkotus et pariks päiväks hotelliin.... oliks se ny tukholmaan. siskon 'huonon käytöksen' takii se suunnitelma sitte peruttiin.
mut vielä en muuta suunnittele, vietän hetken kerrallaa. eli dataan tässä, juon shampanjaa, syön suklaakakkua ja katon ennätystehdasta. näillä mennään.
Back to top Go down
http://the-blackwolf.deviantart.com
Zana

Zana


Female Number of posts : 36
Age : 31
Registration date : 2008-07-29

Turhat asiat tänne! - Page 21 Empty
PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 21 Icon_minitimeSun May 31 2009, 21:23

Jeps, nyt se loma sitten alkoi! Very Happy
Allekirjoittanut on juuri peruskoulunsa päättänyt, todistus oli ihan hyvä ja toivomani stipendinkin sain. Ihan hyvin siis. Lukioon sitten ensi lukuvuonna suunnistan.
Perjantaina ei ollut vielä yhtään lomafiilistä, ei oikein uskonut, että koulu loppuisi, mutta nyt sen on jo jotenkuten onnistunut sisäistämään.
Ensi viikko menee reissussa, ryhmä oppilaita + opettaja koulustamme lähtee leirille Itävaltaan. Mukavaa tulee varmasti, mutta huomenna täytyy nousta jo ennen neljää aamulla. Pitäisi varmaan kohta alkaa jo yrittää nukkua, jollei ihan zombi halua huomenna olla. Tietenkin käy kuitenkin niin, että nukkumatti saapuu vasta kahdelta yöllä, tänäänkin sen verran pitkään nukuin. Noh, on sitä 1,5 h:n unillakin kerran eletty.
Kesätöihin olen myös menossa ja mahdollisesti perheenkin kanssa reissuun myöhemmin kesällä. Muuten sitten vain olla möllötän.
En nyt jaksa enkä oikein ehtisikään sen pidempiä sepustuksia kirjoittelemaan, täytyy mennä vielä tarkistelemaan hieman pakkauksia ym.
Omasta puolestani haluan toivottaa hyvää ja iloista kesää kaikille! Onnea valmistuneille sekä kaikille muillekin taas yhden lukuvuoden päättäneille ja kesäloman aloittaville, eli siis ihan yleisesti kaikille! Very Happy Viettäkää mahtava kesä!
Back to top Go down
Monstermama

Monstermama


Number of posts : 245
Registration date : 2007-05-06

Turhat asiat tänne! - Page 21 Empty
PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 21 Icon_minitimeThu Jun 04 2009, 23:03

Ny mulle sopis tänne se v-tuttaako osio. Eli, muistakaas ihmiset laittaa taltee kännyn nrot. Mulla ne simillä ja sim tilttas täysin. Liikkes sanovat vaa et joskus nii käy ja syytä ei tiä. Nyt on sit uus sim mut vanhasta ei saanu nroita ulos. Onneks ne on talles vanhas kännys. Mut eipä siit saa niitä toho uudempaa ku kirjottelemalla. Ei kivaa Sad Kirjottele ny n 50 nroo toho sit..
Back to top Go down
Albireo




Male Number of posts : 171
Age : 33
Registration date : 2007-07-06

Turhat asiat tänne! - Page 21 Empty
PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 21 Icon_minitimeFri Jun 05 2009, 14:22

Monstermama wrote:
Ny mulle sopis tänne se v-tuttaako osio. Eli, muistakaas ihmiset laittaa taltee kännyn nrot. Mulla ne simillä ja sim tilttas täysin. Liikkes sanovat vaa et joskus nii käy ja syytä ei tiä. Nyt on sit uus sim mut vanhasta ei saanu nroita ulos. Onneks ne on talles vanhas kännys. Mut eipä siit saa niitä toho uudempaa ku kirjottelemalla. Ei kivaa Sad Kirjottele ny n 50 nroo toho sit..
Sen siitä saa, hah hah. Minulla on tallessa SIM:llä, puhelimen muistissa, ja vielä koneella. Varmuuskopiointi on päivän sana...
Back to top Go down
Monstermama

Monstermama


Number of posts : 245
Registration date : 2007-05-06

Turhat asiat tänne! - Page 21 Empty
PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 21 Icon_minitimeSat Jun 27 2009, 13:50

Huomenna sitte parin päivän pikalomamatka. Mikkeliin mennää, Visulahteen. Tai osa perheestä. Ompahan lämmintä luvassa ettei tarvi palella uikkareis niiko viimevuonna. Sillo ei järin tullu uitua.

Bussi ajo mun auton kylkee liikennevalois tos reilun pari viikkoo sit. Ei sattun ihmisille mitää mut autoo aikas reippaastikin. Nyt saatii vuokra-auto alle. Onpa hieno volvo. Tahtoo itelleki tollasen Smile Et iha kiva läht huomen ajelee Mikkelin suuntaa.

Muahaha, olin kissahoitajan. Siel yks arka kisu. (ni ja 2 muuta) No hah, ruokaa ku vein ni eikös siit tullu mun ylin ystävä. Heti juoksi vastaa ja puskemaa siihe ja sellanen mouruaminen siin.

Nyt pitäs laittaa ruoka, pakkaa laukut lopullisee kuntoo. Ja mitähä viel näitä pakollisia. Saunakin olis tänää...

Australiassa puhuttu englanti on aikas erikoista. Nyt olen reilun kuukauden chatannu yhen tyypin kaa ja välillä on täytyn miettii mitä se toinen oikee sanoo. Ne lauseet on niiko vajaita. Mitä jenkkien kaa on ollu puheissa ni tollasta tekstiä ei o tullu. No, eri maissa eri tyylillä.

Jos täst pottuja keittelee.. Hauskaa kesän jatkoa. Ei o vielkää loma puoles välis Razz
Back to top Go down
Bass
Pääjehu
Bass


Male Number of posts : 369
Age : 31
Paikkakunta : Otava
Registration date : 2007-05-01

Turhat asiat tänne! - Page 21 Empty
PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 21 Icon_minitimeFri Jul 17 2009, 16:04

Lällislää, täällä oon! Puolasta tulin, enkä nauttinut oikeastaan yhtään. Aika negatiivinen ilmapiiri eikä kukaa osannu ajaa eikä puhuu englantia. Passoa pömpötän ja meen syömään ranskiksia.
Back to top Go down
https://soboard.niceboard.com/
Blackwolf

Blackwolf


Female Number of posts : 304
Age : 31
Paikkakunta : Tuusula
Registration date : 2007-05-11

Turhat asiat tänne! - Page 21 Empty
PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 21 Icon_minitimeFri Jul 17 2009, 19:51

mitäs bass Puolassa teki?

ahh huomenna tädin mökille jossa kuulemma nykyää sisävessa, ja laajennettu sekä päämökkiä että saunamökkiä, ja kuulemma ehkä yks rakennus tullu viel lisää.
ja sunnuntaiaamuna lentokoneella kuusamoon, ma-la on akvarellikurssi, ja sit sunnuntaina päivällä takas helsinki-vantaa lentokentälle ja himaa.
jännää.
viimeks olin lentokoneessa varmaa sillo ku mutsiki oli viel elos, oisinko ollu jotai 4-vuotias tai jtn?

ainii joskus pitäs niit lukiokirjojaki ostaa lisää.
Back to top Go down
http://the-blackwolf.deviantart.com
Awwaa

Awwaa


Male Number of posts : 206
Registration date : 2007-07-03

Turhat asiat tänne! - Page 21 Empty
PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 21 Icon_minitimeMon Jul 20 2009, 23:12

Juuri saavuin mökiltä, olipa mun yksi kaverikin mukana sielä.
Jess, juuri tuon kaverin kanssa ollaan juuri saamassa valmiiksi meidän bändin eka biisi..
PS. 1.8 miljoonarokkiin.
Back to top Go down
Bass
Pääjehu
Bass


Male Number of posts : 369
Age : 31
Paikkakunta : Otava
Registration date : 2007-05-01

Turhat asiat tänne! - Page 21 Empty
PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 21 Icon_minitimeWed Jul 22 2009, 13:14

Blackie: Doddih, nyt tulee sulle selostus, ja tässä näätte miksen sitten kirjota ficcejä:

The Lomapäivät Gdanskista (en tiiä vieläkään miten toi oikeesti äännetään):
Lentokenttä, Puola, Gdansk (en tiiä vieläkään miten toi oikeesti äännetään):
Joku bussikuski tulee hakemaan meitä lentokentällä tervehtien mr. Bean aksentilla "Hello!", myöhemmin tästä tulee bussimatkan typerin juttu. Samalla bussimatkalla Laura on turisti kuumeessaan, (eka ulkomaan matka lentokoneella) "IKEA! OTETAAN KUVA! HOHOO! RATIKKA! NORDEA!" samaan aikaan annoin rakkaalle veljelle uuden lempinimen: POTAKKA! (kyllästyin pakkeen) Jeps, ei mitään ihmeellistä.

Nunnaluostari, Puola, Gdansk (en tiiä vieläkään miten toi oikeesti äännetään):

Majottauduttiin nunnaluostariin Severin, Aleksin ja Lauran kanssa jossa oli kolmesamaa taulua ja pinkkiä vessapaperia. Ekana päivänä vaan eksyiltiin jossain ja tajuttiin ettei puolassa ehkä ollutkaan katujen nimiä vaan talojen seinillä oli esimerkiksi merihevonen ja numero. Harhailun jälkeen päästiin kuin päästiinkin pizzalle. Se pizza ei kyl ollu mikää erityinen, (nirsoilen pizzasta) liian paksu pohja. Siinä sit tuli loppu matka kyseltyy ja mietittyy jengin kanssa, et mikä ziola* on? Ei siinä sitten muuta ekana päivänä, oltiin vaan vähän väsyneitä ihan turhalle nauraen.

Seuraava päivä, sama paikka (en jaksa tota turhaa paskaa enää)

Noh, seuraava päivä meni sillä et mentii aamupalalle syömään jotain leipää ja teetä, jihaa. Siitä sitten tälle rannalle. Ja se vasta helvettiä oli, 45 minuuttia meni sihen kun saatiin liput ratikkaan, ja tajuttiin että oltiin ainoat jotka siitä maksoi. Sen jälkeen jonkin sortin junalla ja maksettiin siitäkin kun muut ei maksanut. Matkalla löydettiin iso kyltti jossa luki "molo". Joka jostain syystä poistettiin kamerasta. Tämän jälkeen puheenaihe vaihtui taas Ziolaan. Sählättiin rannalla, koitettiin tehä pari sudenkuoppaa tytöille mut niitten naistenlogiikka ylitti meiän insinööri äo:t.
Aamupalan leivät ei riittänyt joten oli pakko lähteä syömään, josta tuli kolmentunnin harhailua. Söin vaan yhen leivän niin alko tulla vähän ikävä kunnon porsasta. Syötiin jossain paikassa ja hahaa! Söin tosi hyvää porsasta! Eikä siinä vielä kaikki! Tarjoilija muuten näytti Julialta. Joo, tais olla vähän ikävä jo koneelle tai jotain. Sit tytöt halus mennä ostaa jotain turhaa paskaa. Loppu päivä sit vaa oltiin kuolleena Niken ja Paken kanssa jossain ostoskeskuksessa jossa ei ollut ku vaatteita pelkästään tolle toiselle sukupuolelle. Okei yhtä räppäri lätsää koitin ja onnekas olin, ei sopinut yhtään. Pois menokin oli helvettiä, se ratikka jolla tultiin, ei mennyt takasin päin, odotettiin mutta puolalaiset päätti vihata meitä. Nähtiin siinä viellä se Puolan sujuva liikenne meno: Paloauto joutuu uhraamaan 45 sekunttia typerien autoilijoiden ja ratikan takia. Kukaan ei neuvonut meitä joten otettiin taksi, joka vei kolmanneksen enemmän kuin edelliset taksit.

Loppupäivä katottiin majapaikassa madventuresia ja summattiin yhteen, että puolassakin löytyy aivoripuli, varokaa siis.
Kolmas päivä, samapaikka, eri aika:

Missasin aamupalan, eikä leivästä olisi ollut mitään hyötyäkään. Lähettiin TAAS sinne samaan kirottuun ostariin (samalla ratikka kyydillä. Ne muuten vinku, ei puolalaiset osaa ees öljytä) jossa nä viel teki jotain, ei sentään ihan turhaan: päästiin maistamaan puolalaista kebabia... Joka ei ollutkaan kebab vaan kebakko. Failed! Mutta älyttömän hyvää soosia siinä oli. Sen jälkeen taksilla lentokentälle. Puolessa välissä tajuttiin että, EHKÄ pistestään turvavyöt, bussit oli kiilata sitä taksia ja se paku jolla mentiin ajoi niin kovaa puoli täydellä tiellä että oli tulossa jo pienemmillä paskat housuun. Lentokentältä koneeseen ja kotiin, jes! Vihdoin asiallinen taksikuski joka osaa puhua samaa kieltä, hymyilee ja osaa ajaa!

Jälkilöylyt:
Spoiler:

Kiitos ja anteeksi. Lisäsin pari lomakuvaa galleriaan. Eläköön! Ekat random kuvat SO. Boardilla!
Back to top Go down
https://soboard.niceboard.com/
Blackwolf

Blackwolf


Female Number of posts : 304
Age : 31
Paikkakunta : Tuusula
Registration date : 2007-05-11

Turhat asiat tänne! - Page 21 Empty
PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 21 Icon_minitimeSun Jul 26 2009, 18:15

ahaaaaaaaa okei
jaajaa että ihan kuvia o:


PIIIIIIIITKÄ viesti tulossa, varokaa


AHH tulin just tunti tai pari sitte himaa <3 ohi on. ja uusiks tahtoisin ottaa heti.
eli sunnuntaista sunnuntaihin olin kuusamossa, akvarellimaalauskurssilla. meijän ryhmään kuulu 7, valokuvaajia oli 11.
ja meijän opettajana Pekka Homanen <3 olinko vähän onnekas ku sain nii mahtavan taiteilijan opettajaks. ja mahtavalla tarkotan sekä taidetta että luonnetta. älyttömän rento ja hauska vähä päälle nelikymppinen tyyppi, iha vaa opettajanki takii ois mun puolest saanu olla pitempi kurssi.

ma ja ti oli sateista, eli sisällä toeriaa. ke-pe oltii kuusamossa ja muualla pohjosessa. autolla siis ajettii aamulla kaikkialle (kiutaköngäs, myllykoski, jne), käveltii ja kiipeiltii hetki, kunnes löyty hyvä paikka mihi jäätii maalaamaa. neljän aikaa iltapäivällä lähettii sit ajaa takas opistolle.

majotus oli 2 hengen huoneissa, aamiainen klo 8, lounas klo 12 (ke-pe syötii eväitä jossai pusikos, eli se venähti siihe johokki 12-14 aikavälille), päivällinen klo 17. opistolla siis nukuttii ja syötii, ja siellä oli kans se ateljee.
lauantaina sitte pihalla loppuarviointi töistä. (: kurssi loppu sitte joskus klo 10-11.

myöhemmin samana päivänä kävin Rukalla. btw noulaiffit menee hiihtohissillä ylös ja alas, tavikset hiihtohissil ylös ja kesäkelkalla alas, fiksut kävelee ylös ja kesäkelkalla tulee alas, ja parhaat kävelee ylös ja alas. itse siis kuulun tähän viimeseen joukkoon~

POROJA näin <3 mukavia otuksia Rukalla ku voi mennä siihe metrin päähä ottaa valokuvia (mä & sedän vaimo kyykittii siel poronpaskan ja heinän keskellä varmaa puol tuntii ellei pitempääki, iha vaa valokuvaamassa poroja) mut vähäse ärsyttäviä sillo ku ne on päiväkävelyllä tai makoilemassa keskellä autotietä.

kaikkee tuli tehtyä, ja nyt on ikävä kuusamoa Sad mut elämää viel vuoskymmeniä jäljellä (toivottavasti), eli joskus tulevaisuudessa varmaan palaan sinne.

ainii, aamusin heräsin joka päivä siinä klo 5.45-6.50. lomalla. yäk. mut kaljalla porskutettiin eteenpäin, sitä tuli juotua useampi lasi jokasella päivällisellä, ma, ti, ja la myös lounaalla. ja ne jotka ajattelee tällä hetkellä olutta on sivistymättömiä paskoja.

kuvia tuli otettua liikaaki, ties kuin monta kertaa piti kameraki ladata. koneelta ku katon ni kuvia on 474 plus pieleen menneet poistetut kuvat, ja tädin kamerassa olevat mun ottamat kuvat.
ja noista 474 kuvasta joku alle 20 siis siskon ottamia.
kaiken laista löytyy: on lentokoneen ikkunasta kuvattuja pilvilinnoja, metrin tai parin päästä napsittuja poro-fotoja, pohjosen maisemia, maalaukurssin porukkaa, muutama valokuvauskurssin tyyppi, kukkapuskia, jne.
ja taitaapi olla ainaki yks kuva opettaja Homasen perseestä.

hauskaa oli, kansanopiston majotus oli mukava ja siisti, ruoka hyvää ja monipuolista. maisemat oli kauniit, kurssilaiset osa pohjosesta, osa täältä etelästä, kaikki tosi kivoja. vaikka vuosikymmeniä meikäläistä vanhempia.. mut henkisesti taidan itekki olla sitä vanhempaa ikäluokkaa ku alaikästen jutut alkaa kyllästyttää. kyl nää 40-60 vuotiaat on paljon fiksumpia ja ystävällisempiä.

ja kaikkee tuli ostettuu: lisää akvarellipaperia (mm. 250 ja 300 grammasii), luonnonsieni (jos mun elämästä on joku asia joskus puuttunu ni se on tää. ei ilman luonnonsientä saa mitää aikaa. nii ja Pekan opetukset on kans tärkeitä, täytyy pitää mieles ku ens viikol tai joskus meen yhtä taloa maalaamaa. siis paperille, en maalaa talomaalilla itse taloa. :p), mustetta ja mustekynä (pekka näytti nii mielenkiintosii tekniikoita sil tussilla et pakko oli hankkia), ja liimapaperia. <3


ja ens kesänä sitte Venäjälle.

ihanaa olis mut haaveeks taitaa jäädä. pitää ny tsekkaa netist et mist sais vähä lisäinfoo. jossei löydy ni sähköpostia pistän Homaselle ja kyselen.


ja älkääpä välittäkö kirj.virjeistä, paska näppis ja hutasesti kirjotettu...
Back to top Go down
http://the-blackwolf.deviantart.com
Pakke

Pakke


Male Number of posts : 85
Age : 29
Paikkakunta : Otava (Mikkeli)
Registration date : 2007-05-02

Turhat asiat tänne! - Page 21 Empty
PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 21 Icon_minitimeSun Jul 26 2009, 22:24

Jaah, enpi mie täälläkään oo aikoihin elännyt.. Noh.. PUolassa käytiin jne, jonka jälkeen oon pitänyt hiljais-eloa..

Jaajaah.. Rippileiri on aikasintaan kolmen päivän päästä, ja aika suuri osa niistä tehtävistä on tekemättä, mutta kirkko käynnit sentään on ohitse. Tänään saatiin vikat käynnit siis tehtyä.. On se kyllä kaameaa, kun menee joskus kahdelta nukkumaan, ja pistän herätyksen kahdeksaksi, koska varaan kaikkeen liikaa aikaa. No heti aamusta menen sitten aina suihkuun, jonka jälkeen taas kerran nukkumaan, kun väsyttää niin.. Sitten herään joskus yheksän paikkeilla ja on aika mennä kohti kirkkoa.. Sitten istun siellä väsymyksissäni vähintään tunnin ja nään ihan samanlaisen konfirmaation kun viimeviikollakin .___. . Kaarinan kirkko ei saa tehtyä erinlaisia konfirmaatioita.. Samaa ohjelmaakin käytti.. No kahdeksas päivä on sitten mun vuoro, jos ripiltä pääsen..

Mitäs muuta.. Ei kai miulle mitään ihmeellistä oo käynyt.. Pidän tylsää kotona, ja dataan.. Pitäiskö alkaa lifee :d ..

Haha.. Ei jaksa enää kirjottaa, väsyttää .__.
Back to top Go down
Blackwolf

Blackwolf


Female Number of posts : 304
Age : 31
Paikkakunta : Tuusula
Registration date : 2007-05-11

Turhat asiat tänne! - Page 21 Empty
PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 21 Icon_minitimeWed Aug 12 2009, 16:51

YAY
Totte oli käyny kesälomalla sit vihdoinki ottaa sen tatskan, tuli tnä näyttää sitä koulus. :3 Ihanaaaaaa, ku on tottunu näkee omat designit valmiina vaa valokuvista, ja nyt ku näki livenä ni tuli iha ylpee fiilis. C: Ja 20 € saan sit ku on Toten palkkapäivä.

Ja just tällä hetkel suunnittelen taas tilaustyötä jollekki brittiläiselle. Hinnaks oon kaavaillu jtn 20-25 €.. Eli bisnekset menee iha hyvin, ei valittamista.

Kesäloma tuli ja meni, nyt on taas nää 2-5 tunnin yöunet palautunu päivän rutiineihin.

Mitäs te muut?
Back to top Go down
http://the-blackwolf.deviantart.com
Zana

Zana


Female Number of posts : 36
Age : 31
Registration date : 2008-07-29

Turhat asiat tänne! - Page 21 Empty
PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 21 Icon_minitimeWed Aug 12 2009, 21:09

Mahtavaa, Blackwolf, että bisneksesi sujuvat hyvin! Very Happy

Noh, mitäs tässä. Tänään sitten piti sinne kouluun raahautua. Ihan jees, ei se ole kovinkaan erilaista kuin ennen, vaikka koulu onkin ainakin kaksi kertaa isompi kuin edellinen. Ei jännittänyt ennen koulun alkua, eikä jännitä nytkään, mikä on tietysti hyvä, sillä jännittäminen jonkin tuollaisen takia on enemmän tai vähemmän perseestä. Tylsää kuitenkin oli, mitenköhän sitä taas jaksaa opiskella. Hieman turhauttavaa käydä samoja aineita edelleen läpi ja näin, onneksi alkaa joitakin uusiakin. Venäjänkin minä hullu valitsin, kun ei mikään muukaan kieli kiinnostanut, ja nyt kyllä mietityttää mitenköhän siitäkään selviää, pelkät kirjaimetkin näyttävät jo ihan heprealta. Huomenna se sitten nähdään minkälaista on opiskella moista, ensimmäinen tunti sitä heti aamulla. Ei oikeastaan innosta opiskelu taas yhtään, olisin vain halunnut olla lomalla. Hyvä alku uudelle lukuvuodelle, kun heti aluksi tylsistyttää saakelisti. Pakko koittaa kuitenkin skarpata. Kaippa sitä sitten jostain kivonkolosta motivaatiotakin pikkasen löytää.

Kertoilkaapas muutkin kuulumisianne, miten on loppulomat menneet ja koulut/työt taas alkaneet, vai saatteko vieläkin nauttia vapaapäivistä? Smile
Back to top Go down
Daughter of beast

Daughter of beast


Female Number of posts : 132
Age : 32
Paikkakunta : Turku
Registration date : 2007-11-18

Turhat asiat tänne! - Page 21 Empty
PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 21 Icon_minitimeSun Aug 16 2009, 21:02

Tiistaina vasta alkaa koulu ja pien into itseasiassa jo opiskelua kohtaan, tosin 75 minuutin oppitunnit jänskättää ja varsinkin se, miten minä tohelo pysyn hereillä matikan tunnilla Very Happy
Tossa viikko sitten palattiin Suomeen Samoksen saarelta, oli hauskaa. Välillä 40 astetta lämmintä, viileä meri...tulee pian ikävä täällä Suomen kökössä säässä.
Pieni stressinpoikanen meinaa iskeä kun pitäis kohta jo ruveta autokoulua harkitsemaan ja pakko tehdä se nyt tai jänistän. Panikoin sitä jo etukäteen kun kuitenkin aiheutan jonkin ketjukolarin jossa tapatan ihmisiä tai itseni. Noh, onhan ne opet koulutettu ohjaamaan meikäläisiä hermoheikkoja. Tosin vaadin ehdottomasti naisopettajaa.
Jeejee, nyt on hiusvärikin vaihtunut ruskeasta sellaiseen kastanjanpunaiseen ja ens viikolla taas thainyrkkeilemään. Jebajee.
Back to top Go down
Lare




Male Number of posts : 132
Age : 29
Paikkakunta : Mikkelikikkeli
Registration date : 2007-07-20

Turhat asiat tänne! - Page 21 Empty
PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 21 Icon_minitimeMon Aug 17 2009, 15:31

Daughter of beast wrote:
...Tosin vaadin ehdottomasti naisopettajaa...
Älä ihmeessä naisopettajaa vaadi. Se on kymmene sekunttia ja auto on katollaa vaikka kuka ois sitä ajamas (:
Back to top Go down
Awwaa

Awwaa


Male Number of posts : 206
Registration date : 2007-07-03

Turhat asiat tänne! - Page 21 Empty
PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 21 Icon_minitimeThu Aug 20 2009, 22:26

Koulut lähtivät todella epäiloisesti käyntiin.
Yläasteelle kun menin niin kyllähän siinä oli aika paljon uutta, ja yksi tyyppi uhkasi antaa vessakastelua, mutta siltäkin vältyin(kaksi muuta se hoiteli pale ) Tulipahan tuossa Northerin ranneke muutama päivää sitten, kyllä oli kallis rannekkeeksi! No jokatapauksessa tuntuu vähän surkealta kun kaikki muut meidän luokan pojat ovat hoppareita...en päässyt yhdenkään kaverini kanssa samalle luokalle...
Kyllähän tämä tästä... Oon ruvennu kaverin kanssa äänitteleen biisejä ja jonkunsorttinen musiikkivideo on tekeillä... Eipä siitä sen enempää.
Back to top Go down
Sponsored content





Turhat asiat tänne! - Page 21 Empty
PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 21 Icon_minitime

Back to top Go down
 
Turhat asiat tänne!
Back to top 
Page 21 of 22Go to page : Previous  1 ... 12 ... 20, 21, 22  Next
 Similar topics
-
» Turhat Asiat II!

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
SO. Board :: Muu löpinä :: Muu Löpinä-
Jump to: