SO. Board
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
SO. Board

Keskustelualue Stala & So.-faneille
 
HomeHome  PortalPortal  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Show by SO.Show by SO.  Log in  

 

 Turhat asiat tänne!

Go down 
+23
Lare
Ceccila
supermonstar13
Joni Master
Daughter of beast
Awwaa
Little-devil
Albireo
Stude
pikkupiru
Pakke
miimosa
Elentharus
Wings
Stalan salarakas
Eirikur
Sinttu
Wedary
Örvis
Monstermama
Blackwolf
Bass
Blood-girl
27 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3 ... 12 ... 22  Next
AuthorMessage
Örvis

Örvis


Female Number of posts : 596
Age : 31
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 2007-05-04

Turhat asiat tänne! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 2 Icon_minitimeFri May 25 2007, 08:16

Blackwolf wrote:
Örveltäjäkö wrote:
..Mut seuraavana vuonna mennää Saksaan...no en tiiä onks se nii mahtavaa. :/
ÄÄÄÄ! Mä haluun kans! Ottakaa mut mukaan sinne Saksaan! Hitto, tää on epistä. Mä oon aina halunnu Saksaan. Se on niin best maa, siis heti Suomen jälkeen. Very Happy

Tuu vaan mukaan! Laughing Mutta sun pitää ite maksaa liput.

Iha penaalista ku pitää yöpyä jossaki perhemajoituksessa.
Mielummi olisin jossaki hotellissa, ku ei tiiä, että minkä sarjamurhaajan luokse joutuu yöks.
Back to top Go down
Elentharus

Elentharus


Number of posts : 273
Age : 30
Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa
Registration date : 2007-05-04

Turhat asiat tänne! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 2 Icon_minitimeFri May 25 2007, 22:47

no voi persikka, mie tahon Saksaan kanssa! winkwink, "Elent" tykkää Tokio Hotellista => Tokio Hotel on Saksasta => Saksassa on kaikkea fani-krääsää Laughing
Back to top Go down
Blackwolf

Blackwolf


Female Number of posts : 304
Age : 31
Paikkakunta : Tuusula
Registration date : 2007-05-11

Turhat asiat tänne! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 2 Icon_minitimeFri May 25 2007, 22:49

Ei kellään ois sattumalt koneel Marilyn Mansonia, ja vois lähettää meses..? Pliiiis? *Tahtoo kuulla lisää* Ja myös Ozzyn jotku biisit käy, etenki Perry Mason. Wink
Back to top Go down
http://the-blackwolf.deviantart.com
Stalan salarakas

Stalan salarakas


Female Number of posts : 141
Paikkakunta : Hellsingin liepeillä jossain..
Registration date : 2007-05-06

Turhat asiat tänne! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 2 Icon_minitimeFri May 25 2007, 22:59

Olen nyt tullut siihen johtopäätökseen että molemman SO foorumit ovat yhtä kivoja paikkoja! tongue
Käyn kummassakin ihan yhtä paljon!

Heh... eipä muuta...
Back to top Go down
Stalan salarakas

Stalan salarakas


Female Number of posts : 141
Paikkakunta : Hellsingin liepeillä jossain..
Registration date : 2007-05-06

Turhat asiat tänne! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 2 Icon_minitimeFri May 25 2007, 23:01

Wings wrote:
Onhan tämä foorumi hienompi... värit on oikeat ainakin jne. Mutta eihän näistä hyvänen aika sentään kumpikaan ole "aito ja virallinen" toivon että joskus Psyanide tekee virallisen foorumin jonne laitetaan Hemitys modeksi. Sitten ei ainakaan pääsisi ihmiset ihkuttamaan niin paljoa että menee överiksi, ei kertomaan ns. salaisia tietoja tai mainostamaan sellaisia biisejä mitä kellään muulla ei ole ja jotka on itse jostain tuntemattomasta syystä saanut hommattua.
Kyllähän näitä forumeja voisi olla vaikka sata, mutta mikään ei silti virallinen ja aito ja se jos joku bändin jäsen on käynyt kurkkimassa, niin se johtuu siitä että sille henkilölle on kerrottu asiasta ja tottakai ihmiset on sen verran uteliaita että on pakko käydä katsomassa mistä oikeen on kyse. En tosin usko että sellaiset "teini foorumit" innostaa mitään bändiä niin paljoa että niistä tehtäisiin virallisia. that´s how it is.

Varastit sanani Wings!!!!!
Back to top Go down
Elentharus

Elentharus


Number of posts : 273
Age : 30
Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa
Registration date : 2007-05-04

Turhat asiat tänne! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 2 Icon_minitimeFri May 25 2007, 23:03

Stalan salarakas wrote:
Olen nyt tullut siihen johtopäätökseen että molemman SO foorumit ovat yhtä kivoja paikkoja! tongue
Käyn kummassakin ihan yhtä paljon!

Heh... eipä muuta...
oikeestaan melkein hävettää tunnustaa täällä mutta mie tyksin siitä toisesta enemmän... Laughing se on jotenkin selkeempi, mutta täällä taasen on rennompi tunnelma... mutta joo, molemmilla pyörin Cool

ps ihuna hymiö muuten (Kita)
Back to top Go down
miimosa




Number of posts : 2
Registration date : 2007-05-28

Turhat asiat tänne! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 2 Icon_minitimeMon May 28 2007, 18:38

Minä en ainakaan tykkää yhtään tämän foorumin ulkoasusta. Ekakskin tämä on ihan liian epäselvä. Ja mulla ainakin netti lataa tätä taustaa miljoona vuotta. Ja kuka on sanonu et se toinen ois virallinen? en mä oo ainakaan sellasta kuullu. Ja muutenkin tää on täynnä ihquttelua. Sillä toisella sentään pidetään foorumi siistinä. Ei mulla tätä foorumia kyllä mitään vastaan ole, mutta se toinen on paljon asiallisempi, ja siellä ei sentään modet ihquttele mukana. Razz

joo ja sori, oon tällänen p*aska. Laughing
Back to top Go down
Pakke

Pakke


Male Number of posts : 85
Age : 29
Paikkakunta : Otava (Mikkeli)
Registration date : 2007-05-02

Turhat asiat tänne! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 2 Icon_minitimeMon May 28 2007, 19:02

Olin tänää luokkaretkel Heurekas. Ei siel ollu niin hauskaaehkä alku bussi-matka oli hauskempi.
Back to top Go down
Blackwolf

Blackwolf


Female Number of posts : 304
Age : 31
Paikkakunta : Tuusula
Registration date : 2007-05-11

Turhat asiat tänne! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 2 Icon_minitimeMon May 28 2007, 19:14

miimosa wrote:
..joo ja sori, oon tällänen p*aska. Laughing
No niin kyllä oot, en väitä vastaan. Laughing
Mä en kyl tajuu, et mitä epäselvää täs foorumis on? Ei must mitään. Ja jos se sun netti lataa tota taustaa miljoona vuotta, ni syytä nettiäs. Mul se ei lataa ku korkeintaan 3 sekkaa. Very Happy Ja sori ny vaa, mut mä en oo ainakaan huomannu tääl mitää "ihquttelua". Me vaan satutaan tykkää SO.:n jäsenist.. Wink
Ja sitäpaitsi, tää on paljon rennompi foorumi. Ja tän ulkoasu on paljon parempi, mun mielest..
Back to top Go down
http://the-blackwolf.deviantart.com
Sinttu

Sinttu


Female Number of posts : 314
Registration date : 2007-05-01

Turhat asiat tänne! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 2 Icon_minitimeSat Jun 02 2007, 22:18

Jeee kesäloma! Oon jo ihan kesäfiiliksissä täällä, kun on niin lämmintäkin. Laughing Todistuksen keskiarvo on 8,0 tai 8,1 ja saan kyllä olla siihen tyytyväinen.
Meiti ratsastaa kesällä ja lähtee kylpylään. Lintsillä aion myös mennä. Muuta en oo suunnitellut.
(Toivottavasti tämä on se topic, jonne saa höpistä turhia..?)

Ja eiköhän jokainen saa olla omaa mieltä foorumeista, joten väittelyt voi jättää väliin, eiks jee?
Back to top Go down
Monstermama

Monstermama


Number of posts : 245
Registration date : 2007-05-06

Turhat asiat tänne! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 2 Icon_minitimeSat Jun 02 2007, 22:37

Eikös se oo vähä niin et jokainen läsnäolollaa kertoo kummas boardissa haluu olla mielummin. Et eiku laskemaa viestien määriä. Ei tarvi eriksee riidellä.
Back to top Go down
Blood-girl

Blood-girl


Female Number of posts : 100
Paikkakunta : Lapua (City)
Registration date : 2007-05-01

Turhat asiat tänne! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 2 Icon_minitimeSat Jun 02 2007, 22:41

Ihanaa juu ku alko kesäloma. Lämmintä on ja oon palanukin jo tänää Very Happy
Mun keskiarvo oli jotain 8.7.
Mut sitä ei tartte enää miettii, ku kesäloma on jo aluillaan. Eli hyvää kesää kaikille!
Back to top Go down
pikkupiru




Female Number of posts : 57
Registration date : 2007-05-01

Turhat asiat tänne! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 2 Icon_minitimeSat Jun 02 2007, 23:16

Ootte tollasii hikuja... mulla oli keski arvo jtn 7,5 Laughing Ja Jee, kesäloma alko ;D Ja maanantaina lähen Awaa tapaamaan... Se tulee kuopion musa liikkeeseen! tongue Wink Laughing Onneks tää on tällänen turha topic Very Happy
Back to top Go down
pikkupiru




Female Number of posts : 57
Registration date : 2007-05-01

Turhat asiat tänne! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 2 Icon_minitimeSat Jun 02 2007, 23:17

Mikä sen toisen foorumin sivu muuten on? en oo käyny siellä kertaakaan... Laughing
Back to top Go down
Monstermama

Monstermama


Number of posts : 245
Registration date : 2007-05-06

Turhat asiat tänne! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 2 Icon_minitimeSun Jun 03 2007, 02:19

http://www.5wwwww5.com/theshowbyso Kokeile tosta ottaa suuntaa toisee foorumiin
Back to top Go down
Stalan salarakas

Stalan salarakas


Female Number of posts : 141
Paikkakunta : Hellsingin liepeillä jossain..
Registration date : 2007-05-06

Turhat asiat tänne! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 2 Icon_minitimeSun Jun 03 2007, 18:37

Mullakin loppu koulu eilen! Very Happy
Mutta mun keskiarvoa en kehtaa kertoa...
Ja sitten oltiin mun kaverin kanssa lintsillä ja suosittelen sitä uutta laitetta lämpimästi (mikäli sikäli se toimii...)!! Aivan mahtava! Mutta kun sitä parikertaa kokeiltiin, niin TAAS se meni rikki.. Mad Suututti... Ainoa miinus puoli eilisessä reissussa oli että kun mentiin kaverin kannsa syömään, niin enkös ahtanut itteni liian täyteen. Sitten me älynjättiläiset mentiin suoraan kieppiin ja kun sieltä tultiin piti meikän käyä puskan puolella.. What a Face Heh.. Ja oli olo kyllä hetken pikkusen höpö.. Mutta kun siitä tovuttiin niin taas alkoi hauskan pito!!

Että hyvää kesää kaikille!!!! Twisted Evil

(älkää kuitenkaan unohtako SO:ta kesän aikana!! :rabbit: )
Back to top Go down
Pakke

Pakke


Male Number of posts : 85
Age : 29
Paikkakunta : Otava (Mikkeli)
Registration date : 2007-05-02

Turhat asiat tänne! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 2 Icon_minitimeMon Jun 04 2007, 12:52

Hyvää kesää minunki puolesta hauskaa kun on niiiin lämmintä!


Mutta hei kuka nyt niin hyvän bändin unohtais ku So!
Back to top Go down
Örvis

Örvis


Female Number of posts : 596
Age : 31
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 2007-05-04

Turhat asiat tänne! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 2 Icon_minitimeMon Jun 04 2007, 13:51

Heips! Very Happy
Tulin tuossa eilen yöllä Lontoosta.
Oli tosi mahtavaa ja aurinko paisto kokoajan.
Mutta onha täällä suomessaki tosi lämmintä.

Tosi huisaa, ku koulu loppu.
Tänään sain todistuksen, keskiarvo oli 8,5333..., eli parempi kun viimeeks.

"Life's too hard", mahtava kipale!
Eli SO.:a kuuntelen parhaillaan.
Morjens! Very Happy
Back to top Go down
Bass
Pääjehu
Bass


Male Number of posts : 369
Age : 31
Paikkakunta : Otava
Registration date : 2007-05-01

Turhat asiat tänne! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 2 Icon_minitimeMon Jun 04 2007, 15:50

miimosa wrote:
Minä en ainakaan tykkää yhtään tämän foorumin ulkoasusta. Ekakskin tämä on ihan liian epäselvä. Ja mulla ainakin netti lataa tätä taustaa miljoona vuotta. Ja kuka on sanonu et se toinen ois virallinen? en mä oo ainakaan sellasta kuullu. Ja muutenkin tää on täynnä ihquttelua. Sillä toisella sentään pidetään foorumi siistinä. Ei mulla tätä foorumia kyllä mitään vastaan ole, mutta se toinen on paljon asiallisempi, ja siellä ei sentään modet ihquttele mukana. Razz

joo ja sori, oon tällänen p*aska. Laughing

Ja näin sitä pistää mimoosa toiselta foorumilta, joka on tunnettu siisteydestään? Tuo kuuluisi "Palaute" osioon... Wink
Back to top Go down
https://soboard.niceboard.com/
Blood-girl

Blood-girl


Female Number of posts : 100
Paikkakunta : Lapua (City)
Registration date : 2007-05-01

Turhat asiat tänne! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 2 Icon_minitimeSat Jun 16 2007, 18:16

Piirsinmpä eilen ekaa kertaa hänet: http://irc-galleria.net/view.php?nick=Blood-girl&image_id=60929129

Very Happy
Back to top Go down
Blackwolf

Blackwolf


Female Number of posts : 304
Age : 31
Paikkakunta : Tuusula
Registration date : 2007-05-11

Turhat asiat tänne! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 2 Icon_minitimeWed Jun 20 2007, 00:48

*Nöff nöff.* Mä vaa oon koittanu kirjottaa tähän aiheeseen sellast aika pitkää viestii, mut tää paska kone onnistu pilaa mun päivän, koska se sammu 2 kertaa, siis just sillon ku kirjotin sitä pitkää viestii. Ja nyt tää kone sekos.
Tuun sit huomenna (kellon mukaan tänään) kirjottaa sen viestin tänne, siis jos enää sillon muistan mitä piti kirjottaa. -.- Voi että mua vituttaa.. *Nöff nöff nöff.* Tää on aivan käsittämättömän ärsyttävä fiilis.
Sori muute kiroilu, mut ärrrrsyttää... -.-''

EDIT: Sammu muute just kolmannen kerran, ja mä häivyn ny, ennenku teen oikeesti itsarin. -.-

EDIT 2: *Nöff* -juttuja tungin joittenki lauseitten päälle ko ärsytti lukee niit tällee myöhemmin.. d:


Last edited by on Tue Jan 08 2008, 00:17; edited 1 time in total
Back to top Go down
http://the-blackwolf.deviantart.com
Monstermama

Monstermama


Number of posts : 245
Registration date : 2007-05-06

Turhat asiat tänne! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 2 Icon_minitimeWed Jun 20 2007, 06:56

Kuule Blackie tiedän miltä tuntuu ku pitkä kirjotus katoaa taivaan tuulii. Mun aikasempi meili tekee sitä. Jos kirjotat kauan ni joku "suojaus" katkaisee yhteyden automaattisesti ja olen hukannut monet vuodatukset sillä tavoin. (Palo nimittäin hihat ja kysyin sieltä sitä!)
Back to top Go down
Blackwolf

Blackwolf


Female Number of posts : 304
Age : 31
Paikkakunta : Tuusula
Registration date : 2007-05-11

Turhat asiat tänne! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 2 Icon_minitimeWed Jun 20 2007, 12:27

Huono juttu ku mie en voi valittaa minnekkää, koska se kone vaa on niin vanha et se sammuilee välillä. Mut pakko kai on kestää. No ny mä kuitenki oon täl paremmal koneel, ni kirjustanpas ny tän. Ei tää siis mitää tärkeetä oo, kirjotanpahan vaan. Kukaan ei pakota lukee.
Niin siis, eilen oli kiva päivä. Juups. Mie lähin aamulla klo. 11.00 pyöräilee bussiasemalle, ja olin siellä joskus n. klo. 11.30. Venasin siin sit hetken, ja paikalle saapu mun kaveri, 2 mulle tuntematonta tyttöö, ja sit yks tytsy jonka tiiän, mut en oo tutustunu. Noh, me hypättiin bussin kyytiin klo. 12.15, ja bussi oli perillä Hesassa n. klo. 13.05. Siit me sit mentiin Kamppiin ja siel ootti yks mun toinen kaveri. Siit me lähettiin kävelee sit Linnanmäelle päin. Oltiin Lintsil joskus puol kahen ja kahen välis, ja kaikki paitsi yks meistä osti rannekkeen. Siinä sit aikamme pyörittiin laitteis ja käytiin syömäs, ja sit meijän seuraan liitty yks tyyppi jol oli pinkki huppari. Se oli sen yhen tytön (Marikan) kaveri. Noh, me jatkettiin hauskanpitoo, kunnes kello oli jotain kaheksan ja puol yheksän välil. Sillon se yks tyttö (jonka tiesin, mut en ollu tutustunu aijemmin) joutu lähtee kotii. Me muut sitte jatkettii Lintsillä hengaamist sulkemisaikaan asti, eli kello yheksään. Sit me lähettiin kävelee Kamppii päin, ja matkal se mun toinen kaveri häippäs yhteen toiseen suuntaan, ja sit se tyyppiki lähti himaa. Eli meit oli viel 4 tyttöö jäljel. Käveltiin sit sinne bussiasemalle, ja oltiin siel joskus klo. 21.35. Sit hypättiin bussiin joka lähti Tuusulaa kohti kello 22.00. Iha matkan loppu pääs 2 meistä jäi kyydistä, ja mä ja se yks tyttö jäätiin sit asemalla pois. Kello oli sillon 22.30. Siit mie lähin sitte pyöräilee kotiin päin, ja kotona olin klo. 23.00. Eli koko päivän olin Hesas, Lintsillä. :3
Että ne bussimatkat oli kyl hauskoja. :'D Kiitos Marikalle, hyvä et tutustuttiin. (: Ja sil oli hyvän huumoritajun lisäks mukana esim. sellanen pieni kanavihkonen/-kirjanen johon me kirjustettiin meijän inside-läppää ja muuta hauskaa. Ja kahella oli digikamera mukana, eli kuvia tuli näpsittyy paljon. Ja parhaat ehk pistetään Irc-galleriaan. Hitto meil kyl oli hauskaa. :>
Ja suurimman osan ajasta ku kävelin Lintsillä ja pitkin Hesan katuja, ni olin paljain jaloin. Kenkä nääs hiers. d:
Ja jos tää on tähän aiheeseen ihan liian turha viesti, ni senkus heitätte mut pihalle tai jtn. Mielummin kuitenki ette. Mut mää ny vaa halusin kirjustaa tän. d:
Back to top Go down
http://the-blackwolf.deviantart.com
Bass
Pääjehu
Bass


Male Number of posts : 369
Age : 31
Paikkakunta : Otava
Registration date : 2007-05-01

Turhat asiat tänne! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 2 Icon_minitimeWed Jun 20 2007, 16:34

Blackwolf wrote:
Ja jos tää on tähän aiheeseen ihan liian turha viesti, ni senkus heitätte mut pihalle tai jtn. Mielummin kuitenki ette. Mut mää ny vaa halusin kirjustaa tän. d:

Eikös tämän topiikin nimi ole "Turhat asiat tänne" joten... Eikös se ole niin että mitä turhempaa, sitä asiallisempaa viestiä...

Nyt tuli turha viesti... Poistakaa vaan...
Back to top Go down
https://soboard.niceboard.com/
Eirikur

Eirikur


Male Number of posts : 62
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 2007-05-20

Turhat asiat tänne! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 2 Icon_minitimeWed Jun 20 2007, 18:15

Blood-girl wrote:
Piirsinmpä eilen ekaa kertaa hänet: http://irc-galleria.net/view.php?nick=Blood-girl&image_id=60929129

Very Happy

Tosi makee!!!
Back to top Go down
Sponsored content





Turhat asiat tänne! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Turhat asiat tänne!   Turhat asiat tänne! - Page 2 Icon_minitime

Back to top Go down
 
Turhat asiat tänne!
Back to top 
Page 2 of 22Go to page : Previous  1, 2, 3 ... 12 ... 22  Next
 Similar topics
-
» Turhat Asiat II!

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
SO. Board :: Muu löpinä :: Muu Löpinä-
Jump to: