SO. Board
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
SO. Board

Keskustelualue Stala & So.-faneille
 
HomeHome  PortalPortal  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Show by SO.Show by SO.  Log in  

 

 Tribuuttii bändi?

Go down 
+15
Albireo
Man_or_Machine?
Hennuli
Sinttu
Little-devil
Pakke
MissStala
Joni Master
Eirikur
Wedary
pikkupiru
Örvis
Blood-girl
Stalan salarakas
Bass
19 posters
Go to page : 1, 2, 3  Next
AuthorMessage
Bass
Pääjehu
Bass


Male Number of posts : 369
Age : 31
Paikkakunta : Otava
Registration date : 2007-05-01

Tribuuttii bändi? Empty
PostSubject: Tribuuttii bändi?   Tribuuttii bändi? Icon_minitimeTue May 15 2007, 22:45

Noni... Taas mennään! Hei ei kellään muulla olis intoa perustaa tribuutti bändiä? Ihan sama missä asutte kyllä mie ainakin yritän tulla lähemmäs jos basistia kaivataan... Sellanen olis hauska olla kun oon tenhyt foorumin nyt... Kaikki asiat SO:ksi *******! (Mitä seuraavaksi? Rolling Eyes )
Back to top Go down
https://soboard.niceboard.com/
Stalan salarakas

Stalan salarakas


Female Number of posts : 141
Paikkakunta : Hellsingin liepeillä jossain..
Registration date : 2007-05-06

Tribuuttii bändi? Empty
PostSubject: Re: Tribuuttii bändi?   Tribuuttii bändi? Icon_minitimeTue May 15 2007, 23:32

Hieno idea! Kylläpä tuo kiinnostas, vaan mitäpä mä soittasin.. En omista omaa soitinta.. Ja laulutaitoni.. hmm.. Harjaantuu kyllä. Twisted Evil Kiva ajatuksena!
Back to top Go down
Blood-girl

Blood-girl


Female Number of posts : 100
Paikkakunta : Lapua (City)
Registration date : 2007-05-01

Tribuuttii bändi? Empty
PostSubject: Re: Tribuuttii bändi?   Tribuuttii bändi? Icon_minitimeWed May 16 2007, 17:52

Nooh.. Ite soitan rumpuja.. Mut.. Hmm.. Ihan ok idea sinänsä tuo on.
Back to top Go down
Örvis

Örvis


Female Number of posts : 596
Age : 31
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 2007-05-04

Tribuuttii bändi? Empty
PostSubject: Re: Tribuuttii bändi?   Tribuuttii bändi? Icon_minitimeWed May 16 2007, 22:41

Kiva kiva. What a Face
Mä osaan soittaa pianoo, skittaa ja rumpuja...mutta noita kahta jälkimmäistä melkosen kehnosti. Osaan myös laulaa.
Tuo onkin aika hyvä idea, mun mielestä.
Mutta saattaapi olla melko vaikee toteuttaa, jos asuu toisella puolella maapalloo. Very Happy
Back to top Go down
Stalan salarakas

Stalan salarakas


Female Number of posts : 141
Paikkakunta : Hellsingin liepeillä jossain..
Registration date : 2007-05-06

Tribuuttii bändi? Empty
PostSubject: Re: Tribuuttii bändi?   Tribuuttii bändi? Icon_minitimeWed May 16 2007, 22:49

Niin, missä päin asutte? Itte asun Vantaalla..
Back to top Go down
Örvis

Örvis


Female Number of posts : 596
Age : 31
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 2007-05-04

Tribuuttii bändi? Empty
PostSubject: Re: Tribuuttii bändi?   Tribuuttii bändi? Icon_minitimeWed May 16 2007, 23:08

Täällä Mikkelissä edelleen!
En oo vielä muuttanu pois Very Happy
Back to top Go down
pikkupiru




Female Number of posts : 57
Registration date : 2007-05-01

Tribuuttii bändi? Empty
PostSubject: Re: Tribuuttii bändi?   Tribuuttii bändi? Icon_minitimeThu May 17 2007, 22:57

Toi on ihan sairaan hyvä idis mutta ku me kuitenkin asutaan kaikki siellä täällä.. mutta noh.. Jos tarvitaan koskettimiin soittajaa niin täällä on yks! ;D JA miehän asun täällä kuopiossa :/
Back to top Go down
Bass
Pääjehu
Bass


Male Number of posts : 369
Age : 31
Paikkakunta : Otava
Registration date : 2007-05-01

Tribuuttii bändi? Empty
PostSubject: Re: Tribuuttii bändi?   Tribuuttii bändi? Icon_minitimeThu May 17 2007, 23:02

Mie ainakin jonkun bändin eteen matkaan... Eikö Mikkeli ja Kuopio ollut aika lähellä? Ja sit ainakin mie voisin matka parin tutun luo! Rolling Eyes
Back to top Go down
https://soboard.niceboard.com/
pikkupiru




Female Number of posts : 57
Registration date : 2007-05-01

Tribuuttii bändi? Empty
PostSubject: Re: Tribuuttii bändi?   Tribuuttii bändi? Icon_minitimeThu May 17 2007, 23:03

Bass-of-doom wrote:
Mie ainakin jonkun bändin eteen matkaan... Eikö Mikkeli ja Kuopio ollut aika lähellä? Ja sit ainakin mie voisin matka parin tutun luo! Rolling Eyes
Asuuks siun tuttuja kuopiossa?
Back to top Go down
Bass
Pääjehu
Bass


Male Number of posts : 369
Age : 31
Paikkakunta : Otava
Registration date : 2007-05-01

Tribuuttii bändi? Empty
PostSubject: Re: Tribuuttii bändi?   Tribuuttii bändi? Icon_minitimeThu May 17 2007, 23:06

No ei mitään tuttavia mutta pari TODELLA hyvää ystävää. Smile
Back to top Go down
https://soboard.niceboard.com/
Blood-girl

Blood-girl


Female Number of posts : 100
Paikkakunta : Lapua (City)
Registration date : 2007-05-01

Tribuuttii bändi? Empty
PostSubject: Re: Tribuuttii bändi?   Tribuuttii bändi? Icon_minitimeFri May 18 2007, 12:23

Ite asun tääl Lapualla.. Joten.. Saattaapi olla aika hankala täältä (edelleen) mihinkään VIELÄ hypellä. Rolling Eyes
Back to top Go down
Wedary

Wedary


Female Number of posts : 170
Age : 29
Registration date : 2007-05-05

Tribuuttii bändi? Empty
PostSubject: Re: Tribuuttii bändi?   Tribuuttii bändi? Icon_minitimeTue May 22 2007, 18:56

Miä kyl mielelläni soittelisin koskettimia edes jonkinlaisessa bändissä, jos edes joku asuisi edes hiukan lähempänä... Neutral
Back to top Go down
Eirikur

Eirikur


Male Number of posts : 62
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 2007-05-20

Tribuuttii bändi? Empty
PostSubject: Re: Tribuuttii bändi?   Tribuuttii bändi? Icon_minitimeTue May 22 2007, 20:54

En mä tiedä ihan kiva idea... Mutta olen niin huono soittamaan, että voin unohtaa saman tien!
Back to top Go down
Joni Master

Joni Master


Male Number of posts : 279
Age : 35
Paikkakunta : PIEKSÄMÄKI
Registration date : 2007-05-01

Tribuuttii bändi? Empty
PostSubject: Re: Tribuuttii bändi?   Tribuuttii bändi? Icon_minitimeThu May 24 2007, 12:44

Näyte biisejä kehiin sitten.
Back to top Go down
MissStala




Female Number of posts : 2
Age : 32
Registration date : 2007-05-12

Tribuuttii bändi? Empty
PostSubject: Re: Tribuuttii bändi?   Tribuuttii bändi? Icon_minitimeFri May 25 2007, 20:21



Last edited by MissStala on Mon Jun 16 2008, 14:55; edited 1 time in total
Back to top Go down
pikkupiru




Female Number of posts : 57
Registration date : 2007-05-01

Tribuuttii bändi? Empty
PostSubject: Re: Tribuuttii bändi?   Tribuuttii bändi? Icon_minitimeSat May 26 2007, 16:49

Ja kun mie tossa edellisessä viestissä sanoin että osaan soittaa koskettima niin kyl mie osaan laulaakkin... (ehkä paremmin ku soittaa) ;D Eli jos kaivataan laulajaa/kosketin soittajaa niin täällä ollaan... Laughing
Back to top Go down
pikkupiru




Female Number of posts : 57
Registration date : 2007-05-01

Tribuuttii bändi? Empty
PostSubject: Re: Tribuuttii bändi?   Tribuuttii bändi? Icon_minitimeSat May 26 2007, 19:45

Ihan uteliaisuudesta kysyn että minkälaista musiikkia se soittais se bändi? ;D Ku mulle käy kaikki (paitsi iskelmä ja tollaset Laughing ) Mutta kyllä mä mieluiten soittaisin sellasta Glam-rokkia... Vähän niinku SO, The Ark tai Jann wilde & rose avenuen jätkät ;D Tai että sen bändin pitäis olla näyttävä eli teatraallinen Twisted Evil Noi oli tollasia ehdotuksia sitten =D
Back to top Go down
Pakke

Pakke


Male Number of posts : 85
Age : 29
Paikkakunta : Otava (Mikkeli)
Registration date : 2007-05-02

Tribuuttii bändi? Empty
PostSubject: Re: Tribuuttii bändi?   Tribuuttii bändi? Icon_minitimeSat May 26 2007, 19:50

Mä soittaisin ehkä mieluiten 80-luvun musaa esim kissii ja twisted sisterii ja tietty So:ta!

Mut ehkä eka pitäis hankkii ne rummutkin . (Kita)
Back to top Go down
Bass
Pääjehu
Bass


Male Number of posts : 369
Age : 31
Paikkakunta : Otava
Registration date : 2007-05-01

Tribuuttii bändi? Empty
PostSubject: Re: Tribuuttii bändi?   Tribuuttii bändi? Icon_minitimeTue Jun 12 2007, 00:39

Nyt on basso taas piirrellyt ja on muuten pari luonnosta/pukuehdotusta tullut tehtyä jätkien/mimmien puvustukseen. Eli seuraava kysymys olis että olisko täällä yhtään käsityöläistä? Juu tiedän että ei täsä olla kuin haaveiltu mutta olis se hienoo nähdä vaatekomerossa sellasetkin puvut. Wink

Olis myös hauskaa jos tyypit pistelisivät tänne puku/hahmo ehdotuksia kaiken varalle...

Sitten kolmanteen asiaan: Kuinka monta laulajaa täällä olisi? Pikkupiruhan se tuolla jotain mainitsi... Mutta nyt olis mukavaa että kaikki tähän asiaan vastaa...

Että tuollaisia ajattelin kukkuilla!
Back to top Go down
https://soboard.niceboard.com/
Bass
Pääjehu
Bass


Male Number of posts : 369
Age : 31
Paikkakunta : Otava
Registration date : 2007-05-01

Tribuuttii bändi? Empty
PostSubject: Re: Tribuuttii bändi?   Tribuuttii bändi? Icon_minitimeTue Jun 12 2007, 00:44

Bass-of-doom wrote:
Nyt on basso taas piirrellyt ja on muuten pari luonnosta/pukuehdotusta tullut tehtyä jätkien/mimmien puvustukseen. Eli seuraava kysymys olis että olisko täällä yhtään käsityöläistä? Juu tiedän että ei täsä olla kuin haaveiltu mutta olis se hienoo nähdä vaatekomerossa sellasetkin puvut. Wink

Olis myös hauskaa jos tyypit pistelisivät tänne puku/hahmo ehdotuksia kaiken varalle...

Sitten kolmanteen asiaan: Kuinka monta laulajaa täällä olisi? Pikkupiruhan se tuolla jotain mainitsi... Mutta nyt olis mukavaa että kaikki tähän asiaan vastaa...

Että tuollaisia ajattelin kukkuilla!

Oho! Heipsistä vaan Bassonen! Itselläni olisi käsitöistä vitonen ansaittu että olisiko apua?

Enkä nytten vielä omia suunnitelmiani uskalla tänne uskalla pistellä... Paljastan jätkien avain sanan: Sirkus! Ohhoh nyt tuli paljastavaa tekstiä... Jätkien asema sirkuksessa on sirkustirehtööri ja sitten tämä bondeistakin tuttu sokko-tikarien heittelijä...

Sitten asiasta kolmanteen kylläh.. No jotkunhan sitä sanoo että osaan laulaa... En kyllä tiedä jos basson kanssa laulan. Taitaa olla miusta pelkkään taustalaulantaan...
Back to top Go down
https://soboard.niceboard.com/
Örvis

Örvis


Female Number of posts : 596
Age : 31
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 2007-05-04

Tribuuttii bändi? Empty
PostSubject: Re: Tribuuttii bändi?   Tribuuttii bändi? Icon_minitimeTue Jun 12 2007, 08:57

Mun käsityöt oli 8.
Ei se mikään järkyttävän huono numero oo, mutta oon kuitenki ittení mielestä tosi kehno ompelukoneitten ja muitten tollasten kanssa.

Ja mä osaan laulaa. Monet on sanonu, että mä laulan hyvin ja oon myös päässy musaluokalle, että luulisin osaavani sitten laulaa. Very Happy

Bassoliini. Laita niitä sun luonnoksia tänne! Mä halusin nähä ne. Wink
Back to top Go down
pikkupiru




Female Number of posts : 57
Registration date : 2007-05-01

Tribuuttii bändi? Empty
PostSubject: Re: Tribuuttii bändi?   Tribuuttii bändi? Icon_minitimeTue Jun 12 2007, 12:27

Hei mäkin pääsin musaluokalle Very Happy Ja sain mä musa stipendinki jotenka en mä nyt kai sit niinku hirveen huono laulaja oo...

Ja sit nuihin ompelu taitoihin... EN OSAA! Okei mulla oli kässä 9 mutta tota ku mä en oo mikään paras ompelija... Siitä vaan tulee SUURTA sotkua ;D

MÄki muuten haluun nähä ne basson piirustukset Twisted Evil
Back to top Go down
Pakke

Pakke


Male Number of posts : 85
Age : 29
Paikkakunta : Otava (Mikkeli)
Registration date : 2007-05-02

Tribuuttii bändi? Empty
PostSubject: Re: Tribuuttii bändi?   Tribuuttii bändi? Icon_minitimeTue Jun 12 2007, 12:38

Määki haluan basson piirrustukset *penkoo kaappejä*.
Back to top Go down
Blood-girl

Blood-girl


Female Number of posts : 100
Paikkakunta : Lapua (City)
Registration date : 2007-05-01

Tribuuttii bändi? Empty
PostSubject: Re: Tribuuttii bändi?   Tribuuttii bändi? Icon_minitimeTue Jun 12 2007, 13:50

Mäki haluun nähä ne piirustukset. Cool
Mun numero käsitöissä oli 8.. :/ Takkuilen välil aina ompelukoneen kans..
Eli en oo oikein hyvä niis jutuis Very Happy
Back to top Go down
Stalan salarakas

Stalan salarakas


Female Number of posts : 141
Paikkakunta : Hellsingin liepeillä jossain..
Registration date : 2007-05-06

Tribuuttii bändi? Empty
PostSubject: Re: Tribuuttii bändi?   Tribuuttii bändi? Icon_minitimeTue Jun 12 2007, 16:11

Bass-of-doom wrote:
Bass-of-doom wrote:
Nyt on basso taas piirrellyt ja on muuten pari luonnosta/pukuehdotusta tullut tehtyä jätkien/mimmien puvustukseen. Eli seuraava kysymys olis että olisko täällä yhtään käsityöläistä? Juu tiedän että ei täsä olla kuin haaveiltu mutta olis se hienoo nähdä vaatekomerossa sellasetkin puvut. Wink

Olis myös hauskaa jos tyypit pistelisivät tänne puku/hahmo ehdotuksia kaiken varalle...

Sitten kolmanteen asiaan: Kuinka monta laulajaa täällä olisi? Pikkupiruhan se tuolla jotain mainitsi... Mutta nyt olis mukavaa että kaikki tähän asiaan vastaa...

Että tuollaisia ajattelin kukkuilla!

Oho! Heipsistä vaan Bassonen! Itselläni olisi käsitöistä vitonen ansaittu että olisiko apua?

Enkä nytten vielä omia suunnitelmiani uskalla tänne uskalla pistellä... Paljastan jätkien avain sanan: Sirkus! Ohhoh nyt tuli paljastavaa tekstiä... Jätkien asema sirkuksessa on sirkustirehtööri ja sitten tämä bondeistakin tuttu sokko-tikarien heittelijä...

Sitten asiasta kolmanteen kylläh.. No jotkunhan sitä sanoo että osaan laulaa... En kyllä tiedä jos basson kanssa laulan. Taitaa olla miusta pelkkään taustalaulantaan...

Tausta laulajana voisi meikäläinenkin pärjätä.. Mutta kyllä laulussakin.

Ja käsityössä ei multa kannata pyytää apua, surkea olen siinä! Twisted Evil
Back to top Go down
Sponsored content





Tribuuttii bändi? Empty
PostSubject: Re: Tribuuttii bändi?   Tribuuttii bändi? Icon_minitime

Back to top Go down
 
Tribuuttii bändi?
Back to top 
Page 1 of 3Go to page : 1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
SO. Board :: Suomenkielinen SO. Board :: Yleinen-
Jump to: