SO. Board
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
SO. Board

Keskustelualue Stala & So.-faneille
 
HomeHome  PortalPortal  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Show by SO.Show by SO.  Log in  

 

 Keikka kokemuksia

Go down 
+10
Sinttu
Tulilintu
-Nash
Elentharus
Joni Master
Cemira
Ceccila
Pakke
Bass
Stalan salarakas
14 posters
Go to page : Previous  1, 2
AuthorMessage
Nebel




Female Number of posts : 26
Registration date : 2011-02-24

Keikka kokemuksia - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Keikka kokemuksia   Keikka kokemuksia - Page 2 Icon_minitimeThu Jan 03 2013, 17:13

AAAaAAAAAAAaa ette arvaa kuinka vihreenä kateudesta mä kattelen noita settilistoja ja muutenkin! Miksi vielä yli vuosi odotusta. Crying or Very sad Siis Heaven's on Fire SO.:n vetämänä? I-ha-naa! Ja We're Not Gonna Take It! Ja vielä Ace of Spades! Yhyyy. Hot Bloodedkin tullu.. noh, ei sitä auta muuta kuin oottaa...

Edit. Rakastuin We Don't Celebrate Sundays- vetoon! Kiitti videosta!
Back to top Go down
Joni Master

Joni Master


Male Number of posts : 279
Age : 35
Paikkakunta : PIEKSÄMÄKI
Registration date : 2007-05-01

Keikka kokemuksia - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Keikka kokemuksia   Keikka kokemuksia - Page 2 Icon_minitimeMon Jan 21 2013, 12:26

Hämeenlinnassa oli hyvä meno. Kerrankin oli yhtaikaa muitaki faneja. :-D
Back to top Go down
Tulilintu

Tulilintu


Female Number of posts : 130
Paikkakunta : Turku
Registration date : 2011-01-19

Keikka kokemuksia - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Keikka kokemuksia   Keikka kokemuksia - Page 2 Icon_minitimeThu Feb 28 2013, 22:18

22.2.13 Bar bäkkäri!

Vuoden keikka tauko Loppui viime viikon perjantaina. Ja se loppukin mahtavasti. Täytyy sanoa että pojat ovat todella hyvässä vedossa. Uudet puvut Embarassed Setti listassa oli niin uusia biisejä kuin vanhojakin. Ja yksi aivan mahtava Coveri.

Bäkkäri keikka paikkana toimi tällä keikalla mutkattomasti. kun ihmisiä ei ollut tungokseksi asti. Harmi että se savu esti hyvien kuvien otot. Tosin Bäkkärissä ennen keikkaa musiikin volyymi oli aika kamala. Haluaakone asiakkaistaa kuuroja. Rolling Eyes

Vuoden tauon jäkeen Stalan kanssa puhuminenkin luonnistu, ihme kyllä. Laughing Embarassed

Kiitos vielä paikalla olleille Fanitytöille. Meillä oli niin mukavaa. Very Happy


Kuvia ja videoo voi katsoa täältä.
http://tulilinturauhankadulla.blogspot.fi/2013/02/hyvaa-maanantaita-stala-so.html
Back to top Go down
Örvis

Örvis


Female Number of posts : 596
Age : 31
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 2007-05-04

Keikka kokemuksia - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Keikka kokemuksia   Keikka kokemuksia - Page 2 Icon_minitimeSat Mar 02 2013, 20:34

Siistiä lukea teidän kokemuksia! Voikun teitä etelässä asuvia hemmotellaan! Ite en oo pitkään aikaan päässyt keikalle, mutta tähtään Lahden ja Jyväskylän keikoille. Wink
Back to top Go down
Elentharus

Elentharus


Number of posts : 273
Age : 30
Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa
Registration date : 2007-05-04

Keikka kokemuksia - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Keikka kokemuksia   Keikka kokemuksia - Page 2 Icon_minitimeFri Mar 08 2013, 02:15

Terveisiä taas parilta keikalta : D En jaksa linkkaa videoita, mut edellisten viestien videoista löytyy mun Youtube-kanava.

21.2.2013 Play Another Roundin esikkuntelu @ Bar Bäkkäri oli varsin jännää. Mä en ollut kuunnellut sämplejäkään, joten useimmat biisit oli ihan uusia, mutta en edes kuollut vaikka jätkät istuivat lähistöllä katselemassa. En katsonut takaisin, vaan fiilistelin useimmat ihan silmät kiinni. Pate(?) muisti jälkikäteen kysyä olihan levy ihan paska Wink Lisäksi mä ja Sini voitettiin kiperä "Stala-musavisa", yhteistyöllä ja rautaisella päättelykyvyllä. Oli kiva päästä takaisin himaan sekä levyn että paidan kanssa, ja tarrojen joita sieltä sai ottaa. Muutenkin soi hyvä musiikki (ja Boys Are Having Fun -video ainakin neljästi), ja suolatikut maistui jännitykseen I love you Kiva paikka, uskaltaiskohan sinne joskus mennä ihan juomaankin?

22.2.2013 Julkkarikeikka Green Roomissa oli toki vielä astetta jännempi: uudet vaatteet, uudet biisit, ja sanatkin piti osata vielä suurinpiirtein : D Ja hyvältähän ne näytti, vaikka puuhkat olikin liian kuluneet että niitä olisi kehdannut mikkeihin ripustaa, ja Sampsakin taisi unohtaa sanat lähinnä Got To Believessä? Lämppäri Band Of Vipersin miksaus oli päin pyllyä, ja korvat olisi kuolleet siihen meteliin ilman mp3-kuulokkeita jotka käy korvatulpista. Lisäksi terkkuja taustalla huudelleille Lordi-faneille, kuitenkin tykkäsitte, vaikka meininki muka olikin kovin nauhalta pyörineessä WYLAMissä. "Paska biisi", kuten Sami ja Sampsa olivat tuumanneet takahuoneessa :')

23.2.2013 Oltiin sit Main Streetissä, Riihimäellä. Paikka oli aika kämmi, alhaalla sentään soi Dingoa, ylhäällä jotain tyhjäpäiväisiä iskelmiä. Paikalla näytti olevan lähinnä jotain paikallisia ryypiskelijöitä, joista osa kyllä osoittautui Samin sukulaisiksi jotka tulivat innoissaan mainostamaan "Mä oon ton bändin sukulainen, jos haluut vaik tapaamista tai nimmarii niin mä voin järjestää Wink " Nauroin vaan et taidan saada muutenkin Laughing Setissä vaihteeksi enemmän covereita, joidn aikana oli kovin meiniki toki. Joku setä kyllä kävi oikein kysymässä Pamelan jälkeen oliko se oma biisi kun se oli niin hyvä <3
Stala: "Et tainnu vissiin äänestää"
Setä: "??"
Pate: "Niin ku olin tossa ehdolla kunnallisvaaleissa"
Setä: "????"
Fanitytöt: " Laughing "

28.2.2013 Levykauppa Äx oli sitten pitkästä aikaa eka ikärajaton, ja meillä oma pieni jengi koossa : ) Hirmulyhyt setti, ja aika vähän katsojia, mutta biisejä on aina hirmu kivaa kuulla akkarina silti, etenkin Rockstar oli jännä! (Heti kun pääsen lomailemasta takaisin kitaran luo, opettelen kyllä vetään ton Very Happy)

1.3.2013 LeBonkissa mun eka duo-keikka, ja myös eka SO.-keikka jolla olin (edes vähän) kännissä drunken (en kyllä oikeesti edes tykkää juoda, vaikka alkoholi on hyvää, joten sikäli että ketään kiinnostaa taidan kuitenkin vastaisuudessa harrastaa selvänä). Ihmisiä kiinnosti lähinnä jutella ja juoda ilmaista kaljaa (ja syödä sipsejä I love you ) mut oli siellä muutama diggaavakin tanssimassa. Mun mielestä akkarikeikat on kyllä vähän monotonisia, ainakin pidemmän päälle. Mut hauskaa oli :'D

3.3 Hanki & Sydän, Järvenpää, oli bändin eka keikka pakkasssa Very Happy Soittivat neljä kappaletta, joita ei saa ladata mihinkään, koska ne menivät niin huonosti (ei ne oikeesti menny I love you ). Eipä olisi ollut paljon katottavaakaan, omat sormet tärisi niin sikana vaikka oli kahdet hanskat päällekäin Laughing Myöhemmin iltapäivällä soitettiin lisää akkaria Black Poolissa, ja jengi vaan pelaisi bilistä. Onneksi ees me Fanitytöt vaivauduttiin katsomaan.
Back to top Go down
Sinttu

Sinttu


Female Number of posts : 314
Registration date : 2007-05-01

Keikka kokemuksia - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Keikka kokemuksia   Keikka kokemuksia - Page 2 Icon_minitimeFri Mar 08 2013, 13:42

Elentharus wrote:
Pate(?) muisti jälkikäteen kysyä olihan levy ihan paska ;)

Sami.

Mulla on vissiin seitsemältä keikalta tarinat kirjoittamatta. :,D Ehkäpä innostun joku päivä... Videoita on kuitenkin jo Youtubessa, kuten tiedätte.
Back to top Go down
Elentharus

Elentharus


Number of posts : 273
Age : 30
Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa
Registration date : 2007-05-04

Keikka kokemuksia - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Keikka kokemuksia   Keikka kokemuksia - Page 2 Icon_minitimeSat Mar 09 2013, 12:18

Haha, pähkäilin pitkän aikaa kumpi se oli mut arvasinpa sit väärin :'D
Back to top Go down
Sponsored content





Keikka kokemuksia - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Keikka kokemuksia   Keikka kokemuksia - Page 2 Icon_minitime

Back to top Go down
 
Keikka kokemuksia
Back to top 
Page 2 of 2Go to page : Previous  1, 2

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
SO. Board :: Suomenkielinen SO. Board :: Keikat-
Jump to: