SO. Board
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
SO. Board

Keskustelualue Stala & So.-faneille
 
HomeHome  PortalPortal  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Show by SO.Show by SO.  Log in  

 

 Unet...

Go down 
+8
Blackwolf
Elentharus
Sinttu
Blood-girl
Demon Angel
Wedary
Örvis
Bass
12 posters
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
Bass
Pääjehu
Bass


Male Number of posts : 369
Age : 31
Paikkakunta : Otava
Registration date : 2007-05-01

Unet... Empty
PostSubject: Unet...   Unet... Icon_minitimeFri May 11 2007, 16:29

Nonni eli tällainenkin tuli kehitettyä tässä välissä... Eli kaikki tyhmät, mielenkiintoiset, hauskat tai randomit unet voit tarinoida tänne...

No mie oon nyt nähnyt soitto unia aika paljonkin viime aikoina mutta kolme on jäänyt hyvin mieleen: Kerran olin Flean ja Chad Smithin (Red Hot Chili Peppers) soittamassa, toisessa olin Lordin kolmantena basistina (Ox ja Kalma oli nääs mukana) olin ihan lukossa ja kaaduin ja sitten viimeinen oli niin että oltiin Tuskassa Oxin kanssa ja vedeltiin basso dueettoa... Semmosia... Kun vaan nuo vielä toteutuisivat Rolling Eyes .
Back to top Go down
https://soboard.niceboard.com/
Örvis

Örvis


Female Number of posts : 596
Age : 31
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 2007-05-04

Unet... Empty
PostSubject: Re: Unet...   Unet... Icon_minitimeFri May 18 2007, 15:22

Vähän aikaa sitte näin sellasta unta, että olin leikkimässä piilosta Lordin jäsenten kanssa.
Mä olin se etsijä, enkä meinannu mitenkään löytää mr. Lordia, mutta Kita tuli sitten kertomaan mulle missä se oli piilossa. Very Happy

Ja viime yönä näin sellasta unta, että olin jossakin naamiaisissa ja siellä oli sitten SO.:n jätkät mukana. Oli naamioitunu mitä huvittaviimpiin asuihin. Sitten Stalalla oli päällään joku huvittava hökötys ja kysy sitten multa, että näyttääkö se mun mielestä hirviölle. Cool


Last edited by Örveltäjäkö on Thu Nov 27 2008, 19:08; edited 1 time in total
Back to top Go down
Örvis

Örvis


Female Number of posts : 596
Age : 31
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 2007-05-04

Unet... Empty
PostSubject: Re: Unet...   Unet... Icon_minitimeMon May 21 2007, 18:08

Viime yönä näin varsin huvittavaa unta, joka liittyy SO.:n.

Renska oli kasvattanut tosi pitkät ja hienot hiukset. Renska
Sitten Sami leikkasi ne hiukset ilman Renskan lupaa, ja mä olin sitten tosi vihanen Samille.
Renskakin oli surullinen, ku oli menettäny vaivalla kasvattaneet hiuksensa. Rolling Eyes
Back to top Go down
Wedary

Wedary


Female Number of posts : 170
Age : 29
Registration date : 2007-05-05

Unet... Empty
PostSubject: Re: Unet...   Unet... Icon_minitimeTue May 22 2007, 18:43

Mie näin täs viimeyönä unta meidän lukkaretkestä. Very Happy Siinä me oltiin jossain särkänniemessä, jossaki ihmeen kummitusradassa, jossa oli sit Stala jonaki oppaana... Very Happy Sit kesken radan se Statuliini muuttu ihmissudeks, ja se söi miut... Very Happy
Back to top Go down
Demon Angel




Female Number of posts : 1
Registration date : 2007-05-28

Unet... Empty
PostSubject: Re: Unet...   Unet... Icon_minitimeMon May 28 2007, 18:00

Näin täs yhtenä yönä sellasta unta et Nick Nick seurusteli mun kaa Embarassed
Sit se vei mut yhtee puistoo, suuteli mua ja kosi. Mä suostuin. Sit se vaa ku me oltii menos naimisii nii alttarilla murhas mut. Sit jotenki mun haamu jäi vaeltaa maan päälle ja mä kostin sille. Mä tein se hulluks kaikilla näyillä ja muilla. Raukka ei kestäny vaa teki itsarin. Crying or Very sad
Back to top Go down
Blood-girl

Blood-girl


Female Number of posts : 100
Paikkakunta : Lapua (City)
Registration date : 2007-05-01

Unet... Empty
PostSubject: Re: Unet...   Unet... Icon_minitimeMon May 28 2007, 21:39

Mä oon kerran nähny unen Stalasta..
Se meni jotenki näin:

Olin yksin käveleskelemäs hämärällä kadulla.. Oli tosi kostee ilma ym..
Sit ku olin kävelly jonku aikaa niin näin mustan limusinin jonka takapenkin ovi oli auki. Stala istu siel ja itki. Se 'kannatteli' päätään sen käsien varas ja oli pää maahan päin. Se ei huomannu mua ku tulin siihen.
Sit kysyin et mikä sil on. Ja se säikähti. Sit mä menin siihen limusiniin istuu ja juteltiin kaikesta.
Stalan meikit oli levinny sen naamalle ku näin kunnol sen kasvot. Stala näytti niin raasulta siin.
Sit me mentiin kahville sen jälkeen.. Sit se uni loppu ku piti herätä kouluun Sad

Niin joo.. Sit nään aina yhtäkkii kesken jonku vaikka Lordi unen et Stala seisoo surren jossain pää painuksissa. Shocked
Ei oo kivaa..
Back to top Go down
Wedary

Wedary


Female Number of posts : 170
Age : 29
Registration date : 2007-05-05

Unet... Empty
PostSubject: Re: Unet...   Unet... Icon_minitimeMon May 28 2007, 21:45

Blood-girl wrote:

Ei oo kivaa..
Mie oon sit varmaan hullu tai jotai, mut meikä ehk haluis nähäki tommosen unen... Shocked Juh, elkää välittäkö miust. Rolling Eyes
Back to top Go down
Blood-girl

Blood-girl


Female Number of posts : 100
Paikkakunta : Lapua (City)
Registration date : 2007-05-01

Unet... Empty
PostSubject: Re: Unet...   Unet... Icon_minitimeTue May 29 2007, 16:24

Blood-girl wrote:



Niin noh.. En sanonu tarpeeks tarkasti.. Ku tarkotin et ei oo kivaa nähä Stalaa/Sampsaa niinku.. Surullisena aina unissa.. You understand?

Niin ja tohon sanon viel. Et tos ois just se kiva juttu et sais lohduttaa, muttakun siin mun unes Stala ei meinannu millään leppyy.. Se vaan itki Sad
Sit me istuttiin siin vaikka kuinka kauan ja mul ei ollu enään keinoja.. Sit se tuntu liian aidolta Very Happy


Last edited by on Wed Jun 13 2007, 21:51; edited 1 time in total
Back to top Go down
Wedary

Wedary


Female Number of posts : 170
Age : 29
Registration date : 2007-05-05

Unet... Empty
PostSubject: Re: Unet...   Unet... Icon_minitimeTue May 29 2007, 16:44

Blood-girl wrote:
You understand?
Ymmärsin ymmärsin, sehän täs outoo onki. Miul ko nii tekis mieli nähä Stala niiko surullisena unissa ja näi. Rolling Eyes Pääsisin ainaski lohduttaan ja halaamaan... Järkevä minä. Laughing
Muutes, miun unikirjassa sanotaan näin:

Itku
Yleensä itku tietää unessa sinulle hyvää. Jos näet toisen itkevän ja lohdutat häntä, se lupaa erittäin onnelista perhe-elämää.

Et tommosta. Wink offiks meni, mut ei voi mitää... Laughing
Back to top Go down
Sinttu

Sinttu


Female Number of posts : 314
Registration date : 2007-05-01

Unet... Empty
PostSubject: Re: Unet...   Unet... Icon_minitimeTue May 29 2007, 18:39

Wedary: Kyllä minäkin haluaisin nähdä sellaisen unen, missä Stala olis surullinen. Todellakin menisin lohduttamaan. Sittenhän olisi Stalalla monta lohduttajaa. Laughing Se olisi niin suloistakin. Ja jos itkeminen unessa tietää perhe-elämää, niin sitten ainakin.. Ehm.. Embarassed

Joskus näin sellaista unta, että olin Stala. Jäi vähän hämärän peittoon, että mitä unessa tapahtui, koska se oli niin sekava. Laughing Mutta jotain ongelmia Stalalla unessa oli. Shocked Unessa Stalla oli siviilikuteet päällä.
Back to top Go down
Bass
Pääjehu
Bass


Male Number of posts : 369
Age : 31
Paikkakunta : Otava
Registration date : 2007-05-01

Unet... Empty
PostSubject: Re: Unet...   Unet... Icon_minitimeWed Jun 13 2007, 20:42

Mä näin unta viimeyönä että Nick tuli meitin mammalle ja mä tärisin...
Back to top Go down
https://soboard.niceboard.com/
Elentharus

Elentharus


Number of posts : 273
Age : 30
Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa
Registration date : 2007-05-04

Unet... Empty
PostSubject: Re: Unet...   Unet... Icon_minitimeThu Jun 14 2007, 10:01

no mä varmaan sitten näpyttelen tän tänne...

eli tv:stä oli alkanut pyörimään jotkut Awa-Uutiset (tää siis tosissaan liittyy SO.:hon tai Stalaan paremminkin) ja mä sain selville että niitä kuvattiin meiän alakerrassa. (asun siis kerrostalossa) jostain syystä tiesin sen, vaikka en ollut koko ohjelmaa nähnyt. tulin sitten koulusta, ja huomasin että sinne alas menevä ovi oli auki ja päätin mennä katsastamaan. siellä alhaalla oli jotain meidän vanhalla luokalla olleita tyyppejä, jotka eivät oikeasti edes tykkää Lordista, saati SO.:sta. vähän ajan päästä siellä aloitettiin kuvaamaan ja aluksi Awa kai jututti jotain vieraita. (OXilla oli muuten linnun nokka xD) vähän myöhemmin Kita, jolla tosin ei ollut maskeja, tuli soittamaan kitaralla laulua josta en muista mitään, mutta SO.:ta se ei ainakaan ollut... Laughing hän sanoi siihen alkuun "jonkun mielestä tämä laulu voi olla surullinen ja jonkun mielestä iloinen" tai jotain sen suuntaista. sitten hän kai lopetti soittamisen ja kuvauksissa ruvettin pitämään taukoa. minä menin sitten pyytämään nimmaria, jota "Kita", jolla ei siis edelleenkään ollut maskeja, muttei tosin Stalan pukua tai meikkejäkään, kirjoitti johonkin kouluvihkooni lyijy kynällä (eikun ihan selvästi herralla on monsu-puvun alla kaikki meikit yms... Laughing ) aluksi hän kirjoitti jotain ihan muuta kuin nimmaria, jollain jumalattoman epäselvällä käsialalla (terveisiä?) ja kun kysyin mitä siinä olisi tarkoitus lukea niin hän vastasi ettei mitään hajua Laughing myöhemmin hän vaihtoi paperia ja kirjoitti nimmarin jossa tosin luki Stala (ja se s:ä oli jotenkin ihanan kulmikas *osaaselittää* en siis olle koskaan nähnyt Stalan nimmaria) lopppuun kehuin vielä hänen silmiään, koska en ole ihan niin hullu että puhuisin päin naamaa toisen seksikkyydestä xD mistähän mahtasi arvata että tykkään SO.:stakin? herralla oli muuten sellaset pitkät blondit hiukset... drunken
Back to top Go down
Blackwolf

Blackwolf


Female Number of posts : 304
Age : 31
Paikkakunta : Tuusula
Registration date : 2007-05-11

Unet... Empty
PostSubject: Re: Unet...   Unet... Icon_minitimeSat Jun 16 2007, 19:23

Viime yönä tuli nähtyy jotain unta, enkä ny jaksa kirjottaa sitä tähän kokonaan, ku en ees muista ihan tarkkaa mitä siin tapahtu. Jotain vaa. Mut yks kohta siit jäi erityisesti mieleen: Ku mä kävelin parin mun kaverin kaa jonku pöydän ohi, ni siin pöydän ääres istu Renska. Ja se pelas pasianssii näkkileivillä. .__. Sil oli siinä sellanen lautanen mis oli näkkileipiä, ja niil se pelas. Ja sil oli kans toinen lautanen mis oli näkkileipii, mut niit se söi aina välillä. d:
Ja jos vielä kiinnostaa, niin kyllä, herra 'voitti' sen pasianssin. Siis sai pelattuu sen loppuun.
Back to top Go down
http://the-blackwolf.deviantart.com
Wedary

Wedary


Female Number of posts : 170
Age : 29
Registration date : 2007-05-05

Unet... Empty
PostSubject: Re: Unet...   Unet... Icon_minitimeMon Jun 18 2007, 14:28

Ny tuli sitte nähtyä Anytime-uni. On tullu Anytimeä kuunneltua, et se uniinki tulee. Huih. .__.
Niinii, siin unes mie olin yhel miun kamul kylässä, ja me leikittiin joillaki ihme nukeilla. ^^' Siin joukos oli myön Gröne-nukke. :3 Sitte mie kysyin silt kamult, et kuunneltaisko jotaki musiikkia. Sit me laitettiin joku Britney Spearsin levy soimaan. Sit yhtäkkiä siit radiost kuulu sellanen pieni posahdus, ja se meni hiljaseks. Hetken päästä sielt alko kuulumaan jotai Anytimen suomenkielistä versioo... Eka siin laule se mies, mikä sen alkuperäsen Anytimen laulaa, ja sit kertosäkees laulo Stala. Ja sit laulo Niksu. o__o
Olis kyl kiva muistaa miten ne sanat meni... :3
Back to top Go down
Örvis

Örvis


Female Number of posts : 596
Age : 31
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 2007-05-04

Unet... Empty
PostSubject: Re: Unet...   Unet... Icon_minitimeWed Jul 04 2007, 10:23

Näin tosi mielenkiintoista unta pari yötä sitten.
Olin katsomassa telkkaria ja siellä oli mainoskatkolla menossa jonkunlainen hammastahnamainos.
Mä sitten katselin sitä ja huomasin pian, että se mies, joka mainosti sitä hammastahnaa, oli Niksu. Very Happy
Siinä hän sitten hymyili kameralle kaunista pepsodenthymyään.

PepSOdent rulez! Cool
Back to top Go down
Stalan salarakas

Stalan salarakas


Female Number of posts : 141
Paikkakunta : Hellsingin liepeillä jossain..
Registration date : 2007-05-06

Unet... Empty
PostSubject: Re: Unet...   Unet... Icon_minitimeWed Jul 04 2007, 20:59

Mä näin itse asiassa viimeyönä aivan toden tuntusen unen SO:sta! Tai no Stalasta..

Olin jossain pimeässä clubissa missä ei ollut muita. Olin siinä sitte ja huhuilin ihmisiä. Yhtäkkiä mun takana oli lava ja Stala seiso siinä ja ojensi kättään muhun päin. Se sano et "ootin sua" ja sit se vetäs mut lavalle. Me halattii ja Stala kuiskas mulle. "Me tavataan vielä" Sit Stala katos ja mä jäin itkee sen perään.

Sit taisinki herätä..

Sellanen ehkä vähä outo uni..
Back to top Go down
Sinttu

Sinttu


Female Number of posts : 314
Registration date : 2007-05-01

Unet... Empty
PostSubject: Re: Unet...   Unet... Icon_minitimeThu Aug 09 2007, 16:23

Tuli mieleeni pari unta, jotka näin tässä lähiaikoina. Toinen liittyy Lordiin ja toinen Sunrise Avenueen ( Rolling Eyes ).

Eli siis...unessa olimme muuttaneet uuteen kämppään, muistaakseni omakotitaloon. Lähdin kävelylle uuden talomme lähettyville ja huomasin, että Lordilla oli keikka siinä. Menin katsomaan ja Lordilaiset kumma kyllä soittivat keikkaa siviilivaatteissaan. Keikka loppui melkein heti ja ilman maskeja soittaneet monsterit katosivat nopeasti paikalta. Menin takaisin kotiin, ja huomasin Lordin keikka-auton tien toisella puolella. Otin kameran ja menin salaa kuvaamaan auton sisällä olevia, edelleen maskittomia Lordin jäseniä. Sainkin heistä muutaman kuvan, kunnes he suojasivat käsillä kasvonsa. Aika omituista, sillä olivathan he soittaneet keikkansakin maskitta. Lähdin sisälle ja tarkkailin ikkunasta Lordilaisia. Hetken päästä äidilleni tuli puhelinsoitto, jossa Mr.Lordi pyysi lähestymiskieltoa minulta. Laughing Ensin huusin huvittuneena, että "ei voi olla totta" ja sen jälkeen rupesin itkemään. En nimittäin halunnut bändiltä minkään sortin lähestymiskieltoja. Tämän jälkeen heräsin, ikävä kyllä.

Ja sitten se toinen uni:
Meidän perhe oli jossain hotellissa. Minä jäin siihen hotellin neuvontaan notkumaan. Huomasin, että neuvonnassa seisoi Sunrise Avenuen laulaja Samu ja kitaristi Sami. Laughing Menin sitten juttelemaan pojille, vaikkein ole mikään fani. Juttelin ja kyselin pojilta kaikkea, ja yhdessä vaiheessa Samu soittikin minulle jonkun kappaleen akustisella kitarallaan. Hetken päästä pojat alkoivat jo ärsyyntyä jutuilleni, sillä kuulustelin heitä jo toista tuntia. Seuraavaksi pojat lähtivät minua karkuun jonnekin oven taakse. Menin hakkaamaan ovea, sillä tajusin, etten ollut saanut pojista vielä yhtäkään haluamaani yhteiskuvaa enkä nimmaria. Hakkasin ovea huutaen: "mä jätän teidät rauhaan, jos annatte mulle yhteiskuvat ja nimmarit!". Pojat huusivat takaisin: "yhteiskuvaa et saa, mutta nimmarit kyllä!". Sitten Samu ja Samu tulivat oven takaa pois ja annoin heille vihkoni ja kynän. Sanoin heille: "no jos mä en saa yhteiskuvaa, niin teidän pitää kirjoittaa siihen jotain tosi kivaa." Pojat sitten kirjoittivat sivun täyteen jotain epäselvää ja raapaisivat nimmarinsa alle. Sen jälkeen pojat lähtivät paikalta. Sitten heräsin.

Tälläisiä unia minä olen nähnyt. Olen tälläinen muusikkoja ahdisteleva tyyppi! Very Happy Ihme, etten ole saanut kaikilta lähestymiskeieltoa.
Tuota Sunkkarit-unta kyllä ihmettelen, sillä en ole fani. Kai uni tuli siitä, kun olen kuunnellut heidän albumiansa muutaman kerran. ^^

EDIT: Olen näköjään puhunut palturia, sillä Sunkkareiden kitaristi ei suinkaan ole Sami, vaan hän on JANNE. Rolling Eyes
Back to top Go down
Elentharus

Elentharus


Number of posts : 273
Age : 30
Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa
Registration date : 2007-05-04

Unet... Empty
PostSubject: Re: Unet...   Unet... Icon_minitimeWed Oct 17 2007, 18:14

Mie näin jotain outoa unta, että Stala teki tälle foorumille jonkun kilpailun. Mun kone jostain syystä jumitti jotenkin, enkä saannu vastattua siihen. siinä kilpailussa oli joku aika raja (tyyliin 38h) ja se juoksi näytöllä samaantapaan ko aikapommeissa xD

sen ekan kysymyksen vastauksena oli joku pätkä jostain vanhasta 80-luvun rock-biisistä, jota en nyt muista. Niin joo ja mä näin sen alun, ko se teki sitä kilpailua, niinkö Stalan näkökulmasta
Back to top Go down
Örvis

Örvis


Female Number of posts : 596
Age : 31
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 2007-05-04

Unet... Empty
PostSubject: Re: Unet...   Unet... Icon_minitimeTue Feb 26 2008, 10:40

Joni Master wrote:
Jospa jätän kertomatta. Kaikki eivät ole kuitenkaan 18. Wink

Joo, kerro vaan ny ku tänne asti raahauduit kirjottaa d:
Laita vaik ikävarotus alkuun. Very Happy
Back to top Go down
Elentharus

Elentharus


Number of posts : 273
Age : 30
Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa
Registration date : 2007-05-04

Unet... Empty
PostSubject: Re: Unet...   Unet... Icon_minitimeThu Mar 27 2008, 10:24

Mä näin jotain ihme unta että Negativen Antti oli laittanu niitten sivulle jonkun ihme kuulumisten kertoilun, ja siinä luki bändiläisten nimet latinaksi Laughing Joo mulla on hauskaa...

ps. voisi johtua siitä että oon viimeaikoina käynyt ko sivulla vähän turhankin usein x)
Back to top Go down
Daughter of beast

Daughter of beast


Female Number of posts : 132
Age : 32
Paikkakunta : Turku
Registration date : 2007-11-18

Unet... Empty
PostSubject: Re: Unet...   Unet... Icon_minitimeWed Jun 18 2008, 19:41

Mä näin unta, että viis ihmistä seivästettiin peräkkäin pitkän, metallisen putken läpi O_O
Back to top Go down
Örvis

Örvis


Female Number of posts : 596
Age : 31
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 2007-05-04

Unet... Empty
PostSubject: Re: Unet...   Unet... Icon_minitimeFri Dec 05 2008, 16:48

Näin tässä jokunen päivä sitten sellaista unta, että SO.:n biisi muuttui kalaksi Very Happy
Elkää kysykö, miten se on mahdollista/mikä idea siinä on. En tiedä..
Back to top Go down
Sinttu

Sinttu


Female Number of posts : 314
Registration date : 2007-05-01

Unet... Empty
PostSubject: Re: Unet...   Unet... Icon_minitimeSat Dec 13 2008, 21:32

Näin viime yönä harvinaisen kivaa unta:

Kävelin jossain, ehkä pk-seudun suunnalla, ja harmittelin kuinka kaikki SO'n keikat ovat K18. No, lähdin sitten kuitenkin jollekin mestalle missä tiesin SO'n keikan olevan ja kävelin sisään. Se oli joku outo klubi, näytti lähinnä joltain kaupalta missä oli sellanen käytävä keskellä. Sisällä näin Paten kattelemassa jotain jonkun hyllyn luona ja sitten jotain satunnaisia faneja. Menin kysymään joltain fanilta, että kenen keikka täällä olisi, vaikka hyvin tiesin vastauksen.
Hetken siinä sitten venailin, kun yhtäkkiä SO'n pojat ilmaantuivat paikalle ja alkoivat kävellä catwalkia siinä käytävällä edestakaisin. Näin kun ihmiset kaivoivat kameroitaan esille ja kuvasivat, ja sitten aloin itse paniikissa yrittää kuvata. Tyypit siinä sitten kävelivät edes takaisin hetken aikaa, ja tuijotin lamaantuneena Stalaa jolla oli ehkä idiooteimman näköinen leveä hymy naamalla. Mut ei siinä mitään, hassuinta oli se, että SO'ssa oli neljä jäsentä, ja vanhoista tyypeistä oli jäljellä enää Niksu ja Stala. o_O Kahta muuta tyyppiä en edes muista, mut toinen näytti ihan BB-Jarmolta. Että voi sitä järkytyksen määrää. . . Enkä ymmärrä miksei Pate ollut siinä kun olin sen aikaisemmin nähnyt. . .

Lähdin sitten sieltä kotiin ennen keikan alkua, se kun oli K18. Kotona sitten kello olikin jo yli kaksitoista yöllä, ja selasin tv-aikataulua. Sitten siellä luki että "SO. live klo 00.01" ja se oli sama keikka mikä oli juuri ollut. Etsin sitten lähimmän kasetin käteeni ja aloin paniikissa äänittää sitä. . .

Että sellanen. Ekakskaan en ymmärrä miks SO. oli erottanut 3 jäsentään, ja että miten ihmeessä SO'n keikkaa voidaan näyttää teeveessä, eihän se oo mahollista. Mut kiva uni silleen vaihteeks .
Back to top Go down
Joni Master

Joni Master


Male Number of posts : 279
Age : 35
Paikkakunta : PIEKSÄMÄKI
Registration date : 2007-05-01

Unet... Empty
PostSubject: Re: Unet...   Unet... Icon_minitimeSun Dec 14 2008, 12:58

Märkä uni viime yönä. ;-)
Back to top Go down
villasukka

villasukka


Female Number of posts : 61
Age : 33
Paikkakunta : Oulu
Registration date : 2008-07-28

Unet... Empty
PostSubject: Re: Unet...   Unet... Icon_minitimeSun Dec 14 2008, 13:23

Minäkin voisin tarinoida tänne jotain SO.-uniani. Joku viikko sitten varmaan näin unta, että olin siskoni kanssa kiertelemässä joitain kauppoja. Sitten sisko vetäisi taskustaan Stalan ja Nickin nimmarit. "Stala ja Nick oli jakelemassa nimmareita tossa äsköisessä kaupassa, etkö huomannu? No, ota nuo sitten", sisko sanoi. Minä tietenkin halusin rynnistää pää kolmantena jalkana takaisin siihen kauppaan ja niin teinkin. Stala ja Nickhän siellä sitten olivat jonkun pöydän ääressä. Menin kauhean tuttavallisesti niille, että "Moi, mitäs te?". Jostain syystä mulla oli mun itse tekemä Lordi-tyyny kainalossa ja naureskelin niille jotain: "Heh, mulla on tämmönen SO.-tyynykin, vaan se ei nyt tullu mukaan." Minä taisin otella Stalasta ja Nickistä kuvia ja kun käänsin katseeni, huomasin Lordilaiset. Menin niiden kanssa ottamaan yhteiskuvia ja siihen uni taisi loppua.

Tämä seuraava uni on aika kamala, älkää heikkomieliset lukeko. Tai no paremminkin homokammoiset. Näin tämän unen joskus kuukausia sitten. Olin vanhan kouluni vessassa ja sinne tuli paikalle Pale. Aloin kauheana kyselemään, että onko sillä SO.:n levyjä ja voisko se lähettää/antaa mulle muutaman. "Ei mulla oo, mutta mulla on yks tämmönen harvinainen video, jonka voin näyttää", Pale vastasi. Totta kai halusin nähdä sen ja niinpä Pale näytti sen minulle. Videolla oli SO. keikalla silloin, kun Pale kuului vielä bändiin. Stala lauloi ihan normaalisti siinä, en muista mitä kappaletta. Tuli joku soolo-osuus tai vastaava ja Stala virnuili, meni Palen luo ja suuteli sitä. Se oli joku todella pitkä kielari. Että joo.. En tajua, mistä alitajunnasta tommoset unet tulee. En oo koskaan hereillä ajatellu tommosia. Very Happy

Mä nään ihan kummallisia unia ja niitä olis vielä miljoona kerrottavaksi, mutta ehkä säästän teidät niiltä.
Back to top Go down
Sponsored content





Unet... Empty
PostSubject: Re: Unet...   Unet... Icon_minitime

Back to top Go down
 
Unet...
Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
SO. Board :: Muu löpinä :: Muu Löpinä-
Jump to: