SO. Board
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
SO. Board

Keskustelualue Stala & So.-faneille
 
HomeHome  PortalPortal  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Show by SO.Show by SO.  Log in  

 

 Palautetta kehiin!

Go down 
+14
Awwaa
Albireo
Pakke
Joni Master
pikkupiru
Eirikur
Wedary
Blood-girl
Stude
Sinttu
Stalan salarakas
Monstermama
SupaStrutter
Bass
18 posters
Go to page : Previous  1, 2
AuthorMessage
Bass
Pääjehu
Bass


Male Number of posts : 369
Age : 31
Paikkakunta : Otava
Registration date : 2007-05-01

Palautetta kehiin! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Palautetta kehiin!   Palautetta kehiin! - Page 2 Icon_minitimeWed Jun 13 2007, 20:55

Blood-girl wrote:
Pakke wrote:
Eikös tänne foorumiin kannattaisi hommata modeja? Mutta mie en kyllä modeksi halua.

Samaa mä mietin. Jos sais kunnon, tiukan ym. moden tänne nii se ois good ;D

No yks on tiedossa mutta itse en vielä paljasta... d:
Back to top Go down
https://soboard.niceboard.com/
Pakke

Pakke


Male Number of posts : 85
Age : 29
Paikkakunta : Otava (Mikkeli)
Registration date : 2007-05-02

Palautetta kehiin! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Palautetta kehiin!   Palautetta kehiin! - Page 2 Icon_minitimeSun Jun 17 2007, 22:47

Bass-of-doom wrote:
Blood-girl wrote:
Pakke wrote:
Eikös tänne foorumiin kannattaisi hommata modeja? Mutta mie en kyllä modeksi halua.

Samaa mä mietin. Jos sais kunnon, tiukan ym. moden tänne nii se ois good ;D

No yks on tiedossa mutta itse en vielä paljasta... d:

Voisithan sie nyt paljastaa Twisted Evil .
Back to top Go down
Bass
Pääjehu
Bass


Male Number of posts : 369
Age : 31
Paikkakunta : Otava
Registration date : 2007-05-01

Palautetta kehiin! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Palautetta kehiin!   Palautetta kehiin! - Page 2 Icon_minitimeThu Jul 05 2007, 13:03

Pakke wrote:
Bass-of-doom wrote:
Blood-girl wrote:
Pakke wrote:
Eikös tänne foorumiin kannattaisi hommata modeja? Mutta mie en kyllä modeksi halua.

Samaa mä mietin. Jos sais kunnon, tiukan ym. moden tänne nii se ois good ;D

No yks on tiedossa mutta itse en vielä paljasta... d:

Voisithan sie nyt paljastaa Twisted Evil .

Kääk! No nyt on ainakin modetuksesta pulaa näin kesäisin... Tä yks jota mietin saattais kyllä olla mode vaan eikä kirjoita joten... Jos pistettäis nyt sellanen kyssä teille että olisko ketään jonka haluaisitte modeksi tai voitte ite ilmoittautua niin mietin... Tästä lähtien pakke perkula toimii väliaikaisena apulaisena...
Back to top Go down
https://soboard.niceboard.com/
Albireo




Male Number of posts : 171
Age : 33
Registration date : 2007-07-06

Palautetta kehiin! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Palautetta kehiin!   Palautetta kehiin! - Page 2 Icon_minitimeSat Jul 07 2007, 16:16

Bass-of-doom wrote:
Kääk! No nyt on ainakin modetuksesta pulaa näin kesäisin... Tä yks jota mietin saattais kyllä olla mode vaan eikä kirjoita joten... Jos pistettäis nyt sellanen kyssä teille että olisko ketään jonka haluaisitte modeksi tai voitte ite ilmoittautua niin mietin... Tästä lähtien pakke perkula toimii väliaikaisena apulaisena...
Eihän niitä modeja ole välttämättä pakko kovin paljon olla, etenkin kun tämä forum tuntuu olevan hieman "hiljainen", ainakin toistaiseksi. Ja eihän modenkaan nyt mikään kovin puhelias ole pakko olla. Mutta jos ei muuta löydy, minä voin ilmoittautua vapaaehtoiseksi, kokemustakin moderoinnista löytyy, ja koska tälläinen "nörtti" olen, tulee koneella käytyä useammankin kerran päivässä. Eli ilmoittele jos tarvetta löytyy Smile
Back to top Go down
Awwaa

Awwaa


Male Number of posts : 206
Registration date : 2007-07-03

Palautetta kehiin! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Palautetta kehiin!   Palautetta kehiin! - Page 2 Icon_minitimeSun Jul 08 2007, 10:27

Bass-of-doom wrote:


Kääk! No nyt on ainakin modetuksesta pulaa näin kesäisin... Tä yks jota mietin saattais kyllä olla mode vaan eikä kirjoita joten... Jos pistettäis nyt sellanen kyssä teille että olisko ketään jonka haluaisitte modeksi tai voitte ite ilmoittautua niin mietin... Tästä lähtien pakke perkula toimii väliaikaisena apulaisena...

Meitsi ilmottutuu vapaaehtoiseksi! Käyn koneella (Magnum) joka aamu, ja vietän tällä foorumilla paljon ajastani. Jos tarvetta mulle olisi niin ilmoittele.
Back to top Go down
Wedary

Wedary


Female Number of posts : 170
Age : 29
Registration date : 2007-05-05

Palautetta kehiin! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Palautetta kehiin!   Palautetta kehiin! - Page 2 Icon_minitimeSun Jul 08 2007, 11:40

Bass-of-doom wrote:
...olisko ketään jonka haluaisitte modeksi tai voitte ite ilmoittautua niin mietin...
Meikäläinen ilmoittautuu... :3
Back to top Go down
Sinttu

Sinttu


Female Number of posts : 314
Registration date : 2007-05-01

Palautetta kehiin! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Palautetta kehiin!   Palautetta kehiin! - Page 2 Icon_minitimeSun Jul 08 2007, 20:53

Jaaha, täällä on modejen haku päällä. Hieno homma, vaikka onhan ilman modeakin pärjäilty tähän asti.
Täällä on myös yksi vapaaehtoinen modeksi. Wink Hyvin usein nimittäin tulee tällä sivustolla vierailtua ja hengessä mukana.
Back to top Go down
Blackwolf

Blackwolf


Female Number of posts : 304
Age : 31
Paikkakunta : Tuusula
Registration date : 2007-05-11

Palautetta kehiin! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Palautetta kehiin!   Palautetta kehiin! - Page 2 Icon_minitimeMon Jul 09 2007, 00:37

Plääh, ilmottaudun tavallaan.. Joo, kokemusta ei oo, enkä siis mitenkää kovin mielelläni olisi mode. Mut jos siis lopulta kukaa ilmottautuneista ei käy/haluu modeks, ni meikä on aina jäljellä..
Ja toivon et sit ku tää mode valitaan, ni käytetään järkee. Kaikki ei kelpaa modeks.
Ja sen vielä sanoisin, et omasta mielestä tää foorumi on pärjänny iha hyvin pelkällä yhellä modella. Jos mode osaa hommansa, ja aktiivisia käyttäjiä ei oo mitenkää älyttömästi, ni mihin tarvitaan muka toista modea?
Back to top Go down
http://the-blackwolf.deviantart.com
Stalan salarakas

Stalan salarakas


Female Number of posts : 141
Paikkakunta : Hellsingin liepeillä jossain..
Registration date : 2007-05-06

Palautetta kehiin! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Palautetta kehiin!   Palautetta kehiin! - Page 2 Icon_minitimeMon Jul 09 2007, 17:00

Tuota tuota..

Mä voisin ilmoittautuu kanssa tämmöseks hätä varaks..
Mutta kyl tääl mustakin on jengi aika siististi käyttäytyny..
("muutamaa" poikkeusta lukuunottamatta, nimiä mainitsematta..)

Mutta varalla ollaan ja myös kiinostuneita!!
Back to top Go down
Pakke

Pakke


Male Number of posts : 85
Age : 29
Paikkakunta : Otava (Mikkeli)
Registration date : 2007-05-02

Palautetta kehiin! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Palautetta kehiin!   Palautetta kehiin! - Page 2 Icon_minitimeTue Jul 10 2007, 00:52

Hyvä että täällä on mode ehdokkaita ettei mun ei tarvi olla mode :/.
Back to top Go down
Awwaa

Awwaa


Male Number of posts : 206
Registration date : 2007-07-03

Palautetta kehiin! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Palautetta kehiin!   Palautetta kehiin! - Page 2 Icon_minitimeWed Jul 18 2007, 12:14

Bass-of-doom!

Että mulla olisi semmoinen ehdotus että kun Chatissa luukee omassa osiossa Online ja Away niin voisiko siinä mitenkään lukea Online ja Get Away?
Olisi todella mahtavan näköistä (Magnum) !
Back to top Go down
Blackwolf

Blackwolf


Female Number of posts : 304
Age : 31
Paikkakunta : Tuusula
Registration date : 2007-05-11

Palautetta kehiin! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Palautetta kehiin!   Palautetta kehiin! - Page 2 Icon_minitimeThu Jul 19 2007, 14:38

Awwaa!! wrote:
Että mulla olisi semmoinen ehdotus että kun Chatissa luukee omassa osiossa Online ja Away niin voisiko siinä mitenkään lukea Online ja Get Away?
Hmh. Must se ei ois nii hyvä ehdotus. Siis jos joku pieniki asia vähänki viittaa johonki SO.n biisiin tai jtn, ni ei se tarkota et se pitäis heti muuttaa sellaseks et se ois se biisi.. Must pelkkä 'away' on parempi. Koska 'get away' ei kuvasta sitä tilaa missä sen henkilö on. -___-''
Back to top Go down
http://the-blackwolf.deviantart.com
Little-devil

Little-devil


Female Number of posts : 39
Paikkakunta : Lapua
Registration date : 2007-05-16

Palautetta kehiin! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Palautetta kehiin!   Palautetta kehiin! - Page 2 Icon_minitimeThu Jul 19 2007, 15:44

Noh.. Tota nii.. Modee jos etit, nii voisin olla.. Ja silleen nyt kokemusta on, et oon modena yhessä foorumissa.. Mut ei haittaa vaikka en modeks pääsiskää..
Back to top Go down
Eirikur

Eirikur


Male Number of posts : 62
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 2007-05-20

Palautetta kehiin! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Palautetta kehiin!   Palautetta kehiin! - Page 2 Icon_minitimeFri Jul 20 2007, 13:44

Jo mäkin voisin vaikka tulla modeksi. Mäkin olen yhellä foorumilla mode.
Back to top Go down
Elentharus

Elentharus


Number of posts : 273
Age : 30
Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa
Registration date : 2007-05-04

Palautetta kehiin! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Palautetta kehiin!   Palautetta kehiin! - Page 2 Icon_minitimeMon May 26 2008, 16:24

Onko täällä muuten olemassa sellaista sääntöä, että fanfic-puolella sama kirjoittaja kirjoittaa kaikki tarinansa samaan topicciin, vai saako uudelle tarinalle avata oman topicin? Ajattelin, että kun tuo Viha alkaa loppua, niin olisi helpompi hahmottaa erillisiä tarinoita jos ne olisi erikseen. ^^
Back to top Go down
Bass
Pääjehu
Bass


Male Number of posts : 369
Age : 31
Paikkakunta : Otava
Registration date : 2007-05-01

Palautetta kehiin! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Palautetta kehiin!   Palautetta kehiin! - Page 2 Icon_minitimeMon May 26 2008, 18:00

Miusta se on aivan sama miten toteutat hommasi, kunhan se on fanitaide osiossa.
Back to top Go down
https://soboard.niceboard.com/
Joni Master

Joni Master


Male Number of posts : 279
Age : 35
Paikkakunta : PIEKSÄMÄKI
Registration date : 2007-05-01

Palautetta kehiin! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Palautetta kehiin!   Palautetta kehiin! - Page 2 Icon_minitimeSun Aug 17 2008, 13:42

Kuvat ja Tarinat eri topicheihin.
Back to top Go down
Bass
Pääjehu
Bass


Male Number of posts : 369
Age : 31
Paikkakunta : Otava
Registration date : 2007-05-01

Palautetta kehiin! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Palautetta kehiin!   Palautetta kehiin! - Page 2 Icon_minitimeSun Aug 17 2008, 17:10

Joni Master wrote:
Kuvat ja Tarinat eri topicheihin.
Tota vois miettiä. Et jos jollain on jotain sanottavaa tästä, sanoo nyt.
Back to top Go down
https://soboard.niceboard.com/
Örvis

Örvis


Female Number of posts : 596
Age : 31
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 2007-05-04

Palautetta kehiin! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Palautetta kehiin!   Palautetta kehiin! - Page 2 Icon_minitimeSun Dec 21 2008, 20:05

^Muutaman kuukauden miettimisen jälkeen voin avata suuni sanoakseni, että mielestäni se ei ole hyvä idea. Fanitaide mikä fanitaide, samaan syssyyn kuuluu.
Jos näillä kuvilla siis tarkoititte piirustuksia..
Back to top Go down
Blackwolf

Blackwolf


Female Number of posts : 304
Age : 31
Paikkakunta : Tuusula
Registration date : 2007-05-11

Palautetta kehiin! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Palautetta kehiin!   Palautetta kehiin! - Page 2 Icon_minitimeWed Jan 14 2009, 18:57

Päivitystä tohon bandin kuvaan tuolla foorumin ylälaidassa kiitooooos :>
Näin tällee bai tö vei, uus kuva on siinäki mielessä paljon parempi et ku siin on enemmän kontrastia lisätty. Sellast on kivempi kattoo ku tollasta vähä.. 'tylsähkön' väristä. Ya know?
Back to top Go down
http://the-blackwolf.deviantart.com
Sponsored content





Palautetta kehiin! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Palautetta kehiin!   Palautetta kehiin! - Page 2 Icon_minitime

Back to top Go down
 
Palautetta kehiin!
Back to top 
Page 2 of 2Go to page : Previous  1, 2

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
SO. Board :: Suomenkielinen SO. Board :: Palaute-
Jump to: